Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik denk dat hier kopieren inderdaad niet zo netjes is. Maar de korte versie: de politie was erg verrast dat ze nu worden gewaarschuwd door iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Iemand nog een tip voor een app/site met gave high res wallpapers voor op m’n 14 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:45
henkna schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:47:
Iemand nog een tip voor een app/site met gave high res wallpapers voor op m’n 14 pro?
Backdrops gebruik ik nu, staat best wat leuks tussen.

In het verlengde van de achtergrond, hoe vinden jullie de kleur weergave? Ik heb af en toe het gevoel dat de kleuren wat washed out lijken op de home screens (14 Pro). Misschien is het voor een deel dat ik een android toestel gewend ben waar het wat meer onnatuurlijk poppy was, maar heb ook het gevoel dat het wat wisselend lijkt (true tone staat uit). Ben overall echt wel blij met het toestel, maar dit is een van de dingen die na een weekje nog wel opvalt.

[ Voor 55% gewijzigd door Southern Sun op 11-10-2022 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Iemand onderhand eens zo’n live tile gezien onderin het scherm of staat het nog steeds niet aan in de bèta’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
De iphone 14 pm vandaag voor repair aangemeld vanwege dit issue erg irritant wanneer je veel Apple Pay gebruikt. Meer mensen die dit herkennen?

[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 12-10-2022 12:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
keepitfrosty schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:20:
De iphone 14 pm vandaag voor repair aangemeld vanwege dit issue erg irritant wanneer je veel Apple Pay gebruikt. Meer mensen die dit herkennen?
Nee, keurige klikjes van alle knoppen. Geen noemenswaardig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
De laatste ios update zorgt bij mij voor een betere batterijduur (14 Pro)
8u van de lader elke dag, rond deze tijd zat ik meestal op de 75%, nu 88%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:27
BigF25 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:26:
De laatste ios update zorgt bij mij voor een betere batterijduur (14 Pro)
8u van de lader elke dag, rond deze tijd zat ik meestal op de 75%, nu 88%
(Pro Max) 5.30 van de lader en 63% nu, podcast, Music, YouTube, browsing en app-verkeer ed. Schermtijd 3u 40 m.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yourbirthcertif
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 18-09 15:38

yourbirthcertif

dit is geen ondertiteling

Jaymone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:39:
[...]

(Pro Max) 5.30 van de lader en 63% nu, podcast, Music, YouTube, browsing en app-verkeer ed. Schermtijd 3u 40 m.
Poah, kan niet wachten op wanneer mijn abonnement kan verlengen en de Pro Max haal, mijn Note 20 Ultra haalt maar net over de helft van de dag als ik niet een lader gebruik.

dit is geen handtekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik ga ook lekker op de accu al denk niet dat het beter is dan voor de update (14 Pro Max).

Sinds gisteravond 18:15, 98% opgeladen en 7:35 schermtijd met 47% Safari, 17% Tower of Fantasy, 9% toegangsscherm en 7% youtube.

Niet slecht denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:45
Ben er ook tevreden over en lijkt idd weer iets beter. Gisteravond in de oplader gestoken met 25% resterend, 48 uur na opladen. Weer opgeladen tot 98%, zit nu op 74%. Alleen wat zitten appen verspreid over de dag. Maar met relatief weinig gebruik doordeweeks met een werkdag haal ik vrij makkelijk ruim 2 dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 12-10-2022 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vanmorgen om 8 uur van de lader met 100%. Nu, zo’n 12 uur later, zit de app met niet al teveel gebruik op 73%. Een kwart op een halve dag. Ik vind het netjes.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Dan klopt het statement van Apple dus aardig. Die spreekt alleen nog maar over “Genoeg batterij voor een dag”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:23
Hoeveel batterij percentage % scheelt het als je Always On Display uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04

Quakie

quakelen

Ik haal dit niet op een 14 pro. Ik laad hem op 100% en 24 uur later heb ik nog 25% of zo. Dit is met licht gebruik maar wel met always on. Ik verlies 7% in een nacht. Dit komt door Garmin Connect (Bluetooth verbinding met horloge). Dit zal overdag dus ook wel mee spelen.
Voor mijn gevoel red ik het iets makkelijker een dag als ik het vergelijk met mijn vorige 12 mini. Daar haalde ik ook een dag op. Ergens had ik ook twee dagen verwacht.

Edit: 2.4 uur scherm tijd overdag (92% naar 33%).
Begin en toegangsscherm en Garmin Connect hebben hier meeste batterij impact.

[ Voor 22% gewijzigd door Quakie op 12-10-2022 22:30 ]

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:55
Ik vond de overstap van de 12 pro max best een zeer merkbare upgrade. (promotion, duidelijk betere cameras, zeer verbeterde accu).

De 14 pro max is inmiddels weer weg bij mij. Ik vond de nieuwe notch eerder storend dan iets toevoegen (mijn persoonlijke mening), de camera niet merkbaar beter (soms beter, soms slechter) en de accu iets minder of gelijk. Een teleurstelling imho :) De 13 pro max blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
Meer mensen hier met zeer slecht bereik de afgelopen dagen? Sinds dinsdag merk ik dat ik binnen in de werkplaats (staal/beton constructie) constant geen service of 1 streepje bereik heb. Bellen is bijna onmogelijk. Voorheen had ik hier altijd 3 of 4 streepjes en nooit een probleem gehad. Zodra ik naar buiten loop wordt het iets beter, maar nog steeds erg matig.

Heb de iPhone 14 Pro sinds release. Zojuist ook update uitgevoerd, soft reset gegeven maar het helpt niet. Verder is er niks aan de situatie veranderd. Zit bij Tele2.

Nogal irritant zo, want ik moet nogal veel bellen voor het werk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
WouterL schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:03:
Ik vond de overstap van de 12 pro max best een zeer merkbare upgrade. (promotion, duidelijk betere cameras, zeer verbeterde accu).

De 14 pro max is inmiddels weer weg bij mij. Ik vond de nieuwe notch eerder storend dan iets toevoegen (mijn persoonlijke mening), de camera niet merkbaar beter (soms beter, soms slechter) en de accu iets minder of gelijk. Een teleurstelling imho :) De 13 pro max blijft.
Van de 12 Pro Max naar de 14 Pro Max en dan toch terugvallen op de 13 Pro Max? Begrijp het niet helemaal :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
turkeyhakan schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:40:
[...]

Van de 12 Pro Max naar de 14 Pro Max en dan toch terugvallen op de 13 Pro Max? Begrijp het niet helemaal :-)
Nee, ik vond de stap van 12 pro max naar 13 pro max een stuk groter, dan de stap van 13 pro max naar 14 pro max ;)

[ Voor 6% gewijzigd door WouterL op 13-10-2022 09:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WouterL schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:03:

En die ga je dan gebruiken tot de notch helemaal weg gaat? Want dan moet je nog wel even ben ik bang.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:56:
[...]

En die ga je dan gebruiken tot de notch helemaal weg gaat? Want dan moet je nog wel even ben ik bang.
Ik vind de nieuwe notch niet verschrikkelijk, maar eigenlijk ook amper wat toevoegen en zéker geen upgrade.
Wellicht heeft de 15 weer wat mooie features die de upgrade worth while maken :) Voor mij dan.

Ik kon een nieuwe 13 pro max opsnorren voor 950 (ik had mijn oude verkocht) en had het gevoel bij de 14 pro max dat ik de 13 pro max aan het gebruiken was met verdwaalde notch :+

Dan steek ik liever die 500 euro in de broek.

[ Voor 5% gewijzigd door WouterL op 13-10-2022 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:00:
[...]

Ik vind de nieuwe notch niet verschrikkelijk, maar eigenlijk ook amper wat toevoegen en zéker geen upgrade.
Wellicht heeft de 15 weer wat mooie features die de upgrade worth while maken :) Voor mij dan.
Maar de 15 Pro krijgt gewoon hetzelfde dynamic island dat bedoelde ik meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09:14
Ik kom van een iPhone 13 (non pro) af en heb sinds 2 weken de 14 Pro.

Vind het Dynamic Island weinig toevoegen tot nu toe, camera gebruik ik niet echt en de batterij is prima.
Heb hem meer gekocht omdat ik hem gewoon mooi vind.

Heb getwijfeld (twijfel nog steeds) om hem terug te sturen en de 13 Pro te nemen, echter is het Island here to stay dus vroeg of laat moet je er toch aan geloven en dan kan je hem net zo goed gewoon houden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over dynamic island gesproken. Ik kwam laatst dit tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JBNXDN0fZdzW0zyleLUQmWLIdx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eoQ4fXfKe1GQexEaEh8KR7ki.jpg?f=fotoalbum_large

I went to Dynamic Island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:22
[b]TNSN in "[iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max)] Ervaringen & Discussie"
Heb getwijfeld (twijfel nog steeds) om hem terug te sturen en de 13 Pro te nemen, echter is het Island here to stay dus vroeg of laat moet je er toch aan geloven en dan kan je hem net zo goed gewoon houden nu.
IIg tijdelijk. Apple zal uiteindelijk fullscreen willen gaan zonder gat voor camera en sensors zodra dat kwalitatief mogelijk is. Hoe het verder met met de bewegende notch gaat is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:14

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Donstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:56:
[...]

De notch is toch weg???? :?

Het is nu dynamic island.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:16:
[...]

Yes 🏝️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09:14
PrimusIP schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:49:
[...]

IIg tijdelijk. Apple zal uiteindelijk fullscreen willen gaan zonder gat voor camera en sensors zodra dat kwalitatief mogelijk is. Hoe het verder met met de bewegende notch gaat is afwachten.
Dat klopt inderdaad, ik denk alleen niet dat je dat bij de 15 of 16 series al moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:22
Tylen schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:16:

Hij zit er nog gewoon. Hij is alleen iets kleiner en er zitten wat pixels tussen de notch en de bovenkant van de telefoon. Het dynamische van dat eiland is slechts software die rond de niet dynamische notch dingen doet.
Dat ‘dynamische’ island is wat dat betreft meer te vergelijken met de batterij en signaal pictogrammen die naast de notch zitten dan met de notch zelf. Het is een slimme software manier om rond een gat in je scherm heen te werken. iPhone X deed het al, maar nu doet Apple het op een wat andere manier, die mogelijk gemaakt is doordat het scherm gat kleiner is geworden. Wel leuk gedaan trouwens hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door PrimusIP op 13-10-2022 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7QN6UdVCul5yt_IpNmf1Y11kPgQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FqAjBLkqBdQYF3qcfahBVKJA.jpg?f=fotoalbum_large

48MP Pro RAW onbewerkt. In deze omstandigheden prima foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Vraagje ik heb gewone iphone 14 en moet morgen naar Roermond rijden. Dit is een rit van 1 uur en 43 minuten en ook weer terug. Hoe lang kun je eigenlijk navigeren qua batterijduur?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
elaho schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:10:
Vraagje ik heb gewone iphone 14 en moet morgen naar Roermond rijden. Dit is een rit van 1 uur en 43 minuten en ook weer terug. Hoe lang kun je eigenlijk navigeren qua batterijduur?
Onbeperkt met aangesloten kabel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je dat puur voor de ritten wel moet redden. Op basis van je heenreis kan je een beetje inschatten hoeveel batterij je hebt verbruikt en er dan voor zorgen dat je voor op de terugreis genoeg over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ik heb helaas geen oplaadkabel voor in de auto maar wel een powerbank. Dan neem ik die wel mee dan moet het lukken toch. ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat moet makkelijk gaan hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik download altijd Google maps voor offline gebruik (vooral ideaal in het buitenland)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Greatsword schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:31:
[...]

Ik download altijd Google maps voor offline gebruik (vooral ideaal in het buitenland)
Oh wist niet dat dat kon! 😃👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:10
Donstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:28:
[...]

Dat moet makkelijk gaan hoor!
Lijkt mij ook meer dan makkelijk moeten kunnen.
Sowieso navigeer ik meestal op geluid, en dim ik het scherm flink zodat ik net nog iets zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat ik heel fijn vind aan navigatie met Apple Maps is dat je de route instelt, en dan je telefoon gewoon lockt. Het scherm springt weer aan ruim voor een instructie en blijft dan aan, en als je weer op de lange baan rijdt, gaat het scherm weer een tijd uit.

Lekker rustig, en goed voor de accuduur.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:08
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:08:
[...]

Wat ik heel fijn vind aan navigatie met Apple Maps is dat je de route instelt, en dan je telefoon gewoon lockt. Het scherm springt weer aan ruim voor een instructie en blijft dan aan, en als je weer op de lange baan rijdt, gaat het scherm weer een tijd uit.

Lekker rustig, en goed voor de accuduur.
Als je dan een AW draagt , krijg je richting gegevens op je watch en vibreert hij. bv 300 → .
Heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Vibreren als je rechts of links moet? Ik zou me een partij gek worden.
Azmodann schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 00:26:
[...]

Als je dan een AW draagt , krijg je richting gegevens op je watch en vibreert hij. bv 300 → .
Heel makkelijk

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
rhos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:54:
Vibreren als je rechts of links moet? Ik zou me een partij gek worden.
[...]
In de auto lijkt het mij ook niets. Maar op de fiets is dat juist wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dennisdn schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:30:
[...]

Dit. Watch in de auto gebruiken voor navigeren vind ik niet fijn. Gewoon een scherm dat aan springt met duidelijk de weg en de instructie in beeld op je telefoon vind ik perfect.

Wandelen? Dan is juist de Watch weer perfect.

[ Voor 18% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 14-10-2022 11:29 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Quadlock.

Op de fiets. Geniaal. In de auto geniaal. Ja wandelend nooit gebruikt eigenlijk.
Dennisdn schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:30:
[...]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Sinds de 16.0.3 update soms last van dat de touch niet meer reageert (meestal na een telefoongesprek). Scherm aan en uitzetten en het werkt weer. Iemand dit ook gemerkt / last van?

[ Voor 10% gewijzigd door Pepppie op 14-10-2022 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Pepppie schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:32:
Sinds de 16.0.3 update soms last van dat de touch niet meer reageert (meestal na een telefoongesprek). Scherm aan en uitzetten en het werkt weer. Iemand dit ook gemerkt / last van?
Ik heb dit wel een paar keer gehad met mijn 12 mini, sinds de 14pro in gebruik is heb ik het nog niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 22:16
Best interessant filmpje over fast charging

Gebruiken jullie ook voornamelijk een 5w lader en soms een 20w+ voor top ups? En laden jullie bedraad of draadloos? Ik begrijp dat door draadloos laden je batterij warmer kan worden wat weer minder zou zijn voor je batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 07:23
thisisjazz schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:16:

Gebruiken jullie ook voornamelijk een 5w lader en soms een 20w+ voor top ups? En laden jullie bedraad of draadloos? Ik begrijp dat door draadloos laden je batterij warmer kan worden wat weer minder zou zijn voor je batterij
's Nachts hangt die van mij aan een 5w oplader. Soms in de auto, maar over het algemeen haal ik het einde van de dag makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33
thisisjazz schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:16:

Ik gebruik hem gewoon lekker en laad hem op met wat er voor handen is. Heb gemerkt dat dat het beste werkt voor zowel mijzelf als de batterij d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:32:
[...]

Ik bedoel met zo makkelijk, dat ik geen enkele errors kreeg dat ik NL AppleCare+ moet afsluiten.

Ik heb een nieuw US Apple ID aangemaakt, vervolgens ben ik naar https://support.apple.com/en-us/HT202702 gegaan. US Apple ID en serienummer ingevuld. Testje gedraaid. US adres ingevuld en m’n ICS CC gekoppeld. Betaald en nu heb ik US AppleCare+.

Overigens heb ik niks van een VPN of iets hoeven te gebruiken.
Deze link is wel de gouden tip. Probeerde het vanaf mijn toestel (met mijn us id) maar pakte de kaart niet omdat deze waarschijnlijk op land van herkomst gecontroleerd werd op de achtergrond. via de link wel. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Wat is het voordeel van Us applecare ten opzichte van de Nederlanse Applecare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:08:
[...]

Deze link is wel de gouden tip. Probeerde het vanaf mijn toestel (met mijn us id) maar pakte de kaart niet omdat deze waarschijnlijk op land van herkomst gecontroleerd werd op de achtergrond. via de link wel. Thanks!
Heb je de maandelijkse of de eenmalige gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elaho schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:11:
Wat is het voordeel van Us applecare ten opzichte van de Nederlanse Applecare?
Ik vind t fijn om m maandelijks te betalen ipv 1x. En wat ik heb begrepen, is dat de reparatie fees die je normaal betaald bij AC+, niet hoeft te betalen. Weet echter niet of dit echt het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
hk12nl schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:58:
[...]
Ik gebruik hem gewoon lekker en laad hem op met wat er voor handen is. Heb gemerkt dat dat het beste werkt voor zowel mijzelf als de batterij d:)b
Precies. We hebben het hier wel vaker gezegd. Al dat gedoe om een batterij…. Maak gewoon plezier en in het aller ergste geval heb je voor 75 euro een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:20:
[...]

Heb je de maandelijkse of de eenmalige gekozen?
Nee de maandelijkse 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:21:
[...]

Ik vind t fijn om m maandelijks te betalen ipv 1x. En wat ik heb begrepen, is dat de reparatie fees die je normaal betaald bij AC+, niet hoeft te betalen. Weet echter niet of dit echt het geval is.
En het wordt in Nederland gewoon geaccepteerd door Apple in geval van reparatie?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:40:
[...]

En het wordt in Nederland gewoon geaccepteerd door Apple in geval van reparatie?
Dat hopen we van wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Vraag het me eerlijk gezegd toch af.. gezien de country of residence.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gJwOPsq.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog ff uitgezocht hoe t zat met het afschrijven van je CC, aangezien ik een mail kreeg om m’n Apple ID te koppelen met m’n apparaat. Dit lukte niet omdat je een Amerikaanse CC moet koppelen. Koop een Amerikaanse Giftcard en zet dat op je Amerikaanse Apple ID. Dan wordt via die weg het geld afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:46:
[...]

[Afbeelding]
AC+ is wereldwijd. Als je gewoon NL AC+ zou aanschaffen kan je ook gewoon claims indienen in de US.

Edit: als je niet wilt dat mensen je naam weten, haal dat dan ff weg uit je screenshot.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2022 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:46:
[...]

[Afbeelding]
Dat staat er ook als je in de vs een toestel met care koopt, dat gebruiken was hier geen probleem.
Dus met dat in het achterhoofd het doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:48:
[...]

Ik heb nog ff uitgezocht hoe t zat met het afschrijven van je CC, aangezien ik een mail kreeg om m’n Apple ID te koppelen met m’n apparaat. Dit lukte niet omdat je een Amerikaanse CC moet koppelen. Koop een Amerikaanse Giftcard en zet dat op je Amerikaanse Apple ID. Dan wordt via die weg het geld afgeschreven.
Ooh wanneer kreeg je die?
Want ik heb betaald met CC via de site en dat lijkt wel gewoon te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:52:
[...]

Ooh wanneer kreeg je die?
Want ik heb betaald met CC via de site en dat lijkt wel gewoon te lukken.
1/2 dagen na het afsluiten.

Btw, misschien beter om dit voort te zetten in t AC forum.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2022 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:58:
[...]

1/2 dagen na het afsluiten.

Btw, misschien beter om dit voort te zetten in t AC forum.
Ik hou het wel even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Hallo, sinds een paar dagen m’n 14 pro in bezit!
Kan ik deze gewoon opladen met een 5W lader of de snel lader van mijn 11 pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ladykiller007 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 23:46:
Hallo, sinds een paar dagen m’n 14 pro in bezit!
Kan ik deze gewoon opladen met een 5W lader of de snel lader van mijn 11 pro?
Ja hoor geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bws723
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 12:50
Net iets geks meegemaakt. Net als tijdens het instellen van de iPhone. Toestel viel uit en er zat geen leven in. Wilde niet opstarten en ook geen teken van leven aan de lader.

Geforceerd opnieuw opstarten heeft gewerkt maar toch, gek dat dit nu al 2de keer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:21:
[...]

Dat was toch ook alweer ontkracht?
Zal ook gek zijn als daar zulke verschillen in zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Zo, gisteren dan eindelijk mijn iPhone 14 Pro ontvangen. Eerder dan verwacht, dacht dat er flinke levertijden waren.

Uiteindelijk bij verlengen bij de KPN voor €1.320 kunnen krijgen. Zakelijk dus als je alles optelt, totaal geen zin om te zoeken naar een 13 Pro. Belachelijke prijzen maar er is ook wel wat ad hand id wereld en ik heb gelezen dat de nieuwe A16 chip ook 2x zo duur is dan de vorige. Zo dat was het prijsargument... check.

Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken dat ik veel geld wilde uitgeven als de iPhone minstens:
* goede periscopische telelens, de Apple way (enige waar de S22 en de Pixel Po 7 echt beter in zijn)
* toch-ID weer terug (voor mij belangrijk)
Hiervoor erg tevreden met de iPhone 11, die ik voor 450ex btw een aantal jaar geleden heb kunnen kopen.

Maar als je eenmaal gaat spelen en kijken.. uiteindelijk verliefd op de deep purple kleur... Gevoel en ratio zijn toch rare dingen...

Gisteren ontvangen, vanochtend overgezet en zojuist langs de Applestore gegaan op zoek naar de mooiste hoes en een screenprotector erop laten zetten-zonder-gedoe. De Belkin (met zo'n apparaat) zit er nu retestrak op. Na twijfel toch gekozen voor de deep purple siliconen hoes.
De lila siliconen is ook schitterend maar mijn mannelijke helft was wel erg aan het protesteren tegen zoveel lieflijkheid. De leren donkerblauwe stond ook heel mooi. Uiteindelijk denk ik dat leer gladder is en ik vind de "touch" met de silicon toch wel erg fijn. Belachelijk dat dit €59 kost (Ali kan dat echt voor 1/10!).

Mijn eerste indruk en ervaring:
* 5G is toch wel heel erg snel en fijn. Ik haal geregeld 268Mbps! Had totaal niet verwacht hoe prettig dit werkt (gek want ik ben werkzaam geweest id Telecom) en heb onbeperkte Data abo...

* Promotion maakt de beleving toch echt wel weer een stapje hoger en beter

* Dynamic Island is echt een grote verbetering in je gebruik. het staat ook erg cool en kan niet wachten tot andere App-ontwikkelaars er gebruik van gaan maken (Waze, Spotify, whatsapp etc).

* de camera moet ik nog mee spelen maar ben erg blij met Macro en de AI helpt me enorm met moeilijke foto-situaties (tegenlicht, contrasten etc)... De hoofdlens is echt heel erg goed! Ik verwacht ook dat Apple softwarematig nog allerlei software upgrades gaart brengen en die oversharpening bijv. gaat verfijnen. Wat dat betreft vind ik Google al jaren erg knap wat ze doen/kunnen met de Pixel (softwarematig / AI). Maar dat kan Apple ook...

* in tegenstelling tot anderen heb ik weinig problemen met wennen aan de always-on display. Dacht dat het een gimmick was (en baal dat Samsung al veel eerder dit had :) ) maar nu ik het heb wil ik niet meer zonder. Ik heb het paarse iPhone14pro scherm en die is erg duidelijk wanneer het in always-on modus staat.

Nog steeds zou ik erg graag de telezoom zien en de touch-ID maar dit is toch wel weer een enorme grote stap voorwaarts voor mij tov de iPhone 11!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:14

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

OmeRobbie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:31:
Zo, gisteren dan eindelijk mijn iPhone 14 Pro ontvangen. Eerder dan verwacht, dacht dat er flinke levertijden waren.

Uiteindelijk bij verlengen bij de KPN voor €1.320 kunnen krijgen. Zakelijk dus als je alles optelt, totaal geen zin om te zoeken naar een 13 Pro. Belachelijke prijzen maar er is ook wel wat ad hand id wereld en ik heb gelezen dat de nieuwe A16 chip ook 2x zo duur is dan de vorige. Zo dat was het prijsargument... check.

Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken dat ik veel geld wilde uitgeven als de iPhone minstens:
* goede periscopische telelens, de Apple way (enige waar de S22 en de Pixel Po 7 echt beter in zijn)
* toch-ID weer terug (voor mij belangrijk)
Hiervoor erg tevreden met de iPhone 11, die ik voor 450ex btw een aantal jaar geleden heb kunnen kopen.

Maar als je eenmaal gaat spelen en kijken.. uiteindelijk verliefd op de deep purple kleur... Gevoel en ratio zijn toch rare dingen...

Gisteren ontvangen, vanochtend overgezet en zojuist langs de Applestore gegaan op zoek naar de mooiste hoes en een screenprotector erop laten zetten-zonder-gedoe. De Belkin (met zo'n apparaat) zit er nu retestrak op. Na twijfel toch gekozen voor de deep purple siliconen hoes.
De lila siliconen is ook schitterend maar mijn mannelijke helft was wel erg aan het protesteren tegen zoveel lieflijkheid. De leren donkerblauwe stond ook heel mooi. Uiteindelijk denk ik dat leer gladder is en ik vind de "touch" met de silicon toch wel erg fijn. Belachelijk dat dit €59 kost (Ali kan dat echt voor 1/10!).

Mijn eerste indruk en ervaring:
* 5G is toch wel heel erg snel en fijn. Ik haal geregeld 268Mbps! Had totaal niet verwacht hoe prettig dit werkt (gek want ik ben werkzaam geweest id Telecom) en heb onbeperkte Data abo...

* Promotion maakt de beleving toch echt wel weer een stapje hoger en beter

* Dynamic Island is echt een grote verbetering in je gebruik. het staat ook erg cool en kan niet wachten tot andere App-ontwikkelaars er gebruik van gaan maken (Waze, Spotify, whatsapp etc).

* de camera moet ik nog mee spelen maar ben erg blij met Macro en de AI helpt me enorm met moeilijke foto-situaties (tegenlicht, contrasten etc)... De hoofdlens is echt heel erg goed! Ik verwacht ook dat Apple softwarematig nog allerlei software upgrades gaart brengen en die oversharpening bijv. gaat verfijnen. Wat dat betreft vind ik Google al jaren erg knap wat ze doen/kunnen met de Pixel (softwarematig / AI). Maar dat kan Apple ook...

* in tegenstelling tot anderen heb ik weinig problemen met wennen aan instant-on. Dacht dat het een gimmick was (en baal dat Samsung al veel eerder dit had :) ) maar nu ik het heb wil ik niet meer zonder. Ik heb het paarse iPhone14pro scherm en die is erg duidelijk wanneer het in instant on modus staat.

Nog steeds zou ik erg graag de telezoom zien en de touch-ID maar dit is toch wel weer een enorme grote stap voorwaarts voor mij tov de iPhone 11!
Wat is instant on??? Mijne staat 24/7 aan en is dus instant on..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Tylen schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:49:
[...]

Euh bedoelde always on display... check! ga het wijzigen.
Betekent wel dat je mijn berichtje goed leest :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
OmeRobbie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:07:
[...]

In dit topic wordt alles haarscherp in de gaten gehouden....staan we bekend om!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
OmeRobbie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:07:
[...]

Euh bedoelde always on display... check! ga het wijzigen.
Oei pas op met verkeerde terminologie hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 22:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESEqwGExxkkwZi2WUXB2-bwwqsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pHfHZRQwUgSPlib7oaARv1h.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn er nog mensen waar van boven vuil tussen komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
De berichten app van de iPhone zelf geeft altijd een herinnering via een ping/melding. Kun je deze uitzetten? Vroeger kon dat onder meldingen --> berichten. Ik kan het nergens meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 11:15
Ik wil graag op een makkelijke manier inzage in mijn batterij gebruik. Kan ik een shortcut plaatsen op het homescreen naar Instellingen > Batterij? Of is er een widget o.i.d.? Ik wil namelijk niet telkens hoeven te navigeren naar Instellingen > Batterij.

Edit: voor eerste probleem oplossing gevonden, zie dit YouTube filmpje en deze URL. Bij die URL zoeken naar 'Battery' en je krijgt het juiste root path:
prefs:root=BATTERY_USAGE
Is het daarnaast mogelijk om mijn Firefox bookmarks te importeren in Safari? Ik heb geen MAC, dus op die manier kan het niet.

[ Voor 32% gewijzigd door SnoopBok op 17-10-2022 17:18 . Reden: Oplossing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:06:
De berichten app van de iPhone zelf geeft altijd een herinnering via een ping/melding. Kun je deze uitzetten? Vroeger kon dat onder meldingen --> berichten. Ik kan het nergens meer terugvinden.
Settings > notifications > messages > customise notifications.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uKpoZyiwgKHJp6nhLCeZsu4uHU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tto9gl5sw1fQ7QabQrufzsRH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:13:
[...]

Settings > notifications > messages > customise notifications.

[Afbeelding]
In mijn bericht zie je ook dat ik naar die optie verwijs. Maar helaas heb ik geen customize notifications. Betreft wel de 14 Pro, misschien daarom?

[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 17-10-2022 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:19:
[...]

In mijn bericht zie je ook dat ik naar die optie verwijs. Maar helaas heb ik geen customize notifications. Betreft wel de 14 Pro, misschien daarom?
Zou niks uit moeten maken welke iPhone je hebt. Heb zelf de 14 PM dus daar ligt t niet aan.

Misschien een bug in je software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ik lees helemaal geen ervaringen over de 14 Plus. Heb nu een 12 mini en ik wil upgraden naar een 14 Plus.
Waarom een Plus en geen Pro Max? Accuduur is gelijk, maar het gewicht is een stuk beter.

Ben alleen niet uit over de kleur :) kan ook nog niet uit echte gebruikersfoto's vinden hoe ze er in het echt uit zien. Normaal ben ik altijd van zwart/grijs, maar dat hebben ze niet in de plus lijn. Midnight lijkt erg blauw te zijn in yt video's.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:01
styx1 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:32:
Ik lees helemaal geen ervaringen over de 14 Plus. Heb nu een 12 mini en ik wil upgraden naar een 14 Plus.
Waarom een Plus en geen Pro Max? Accuduur is gelijk, maar het gewicht is een stuk beter.
Dat komt misschien ook omdat het een toestel is met een identiteitscrisis. De iPhone 14 (non-Pro) is op zichzelf al niet echt een upgrade waard als je al een recentere iPhone had. Ja er zijn wat dingetjes beter, maar eigenlijk gewoon precies hetzelfde als een iPhone 13.

Ze zijn weer een nieuwe doelgroep aan het aanspreken met die Plus. Want gebruikers met een Mini ga je never nooit aan een Plus krijgen en de trend is dat er toch meer voor een Max gekozen wordt dan een Plus. Ik wil geen 'standaard' iPhone meer vanwege het gebrek aan ProMotion bijvoorbeeld.

Vanaf launch zijn ze ook goed beschikbaar bij verschillende toko's. Zegt iets over de populariteit denk ik. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Gr4mpyC3t op 17-10-2022 12:37 ]

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Gr4mpyC3t schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:36:
[...]
Vanaf launch zijn ze ook goed beschikbaar bij verschillende toko's. Zegt iets over de populariteit denk ik. :D
Alle modellen zijn goed beschikbaar. Je moet er alleen een uurtje moeite voor doen om wat voorraad in de gaten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Gr4mpyC3t schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:36:
[...]

Want gebruikers met een Mini ga je never nooit aan een Plus krijgen
Hij zegt letterlijk dat die van een 12 mini naar een 14 plus wilt :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Famous schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:44:
[...]

Uitzondering die de regel bevestigt.
Dat de Plus niet goed heeft aangeslagen kan je terug zien aan het feit dat er heel weinig inhoudelijke reviews zijn over dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij verkopen vooral de Pro's goed omdat men die het geld heeft gelijk het allerbeste wil. De mensen met wat minder geld die normaal een middenklasser kopen slaan nu sneller over dan anders.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:01
Famous schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:44:
[...]

Haha ja dat had ik gelezen, maar zoals eerder geschreven zal dat eerder uitzondering dan regel zijn. >:)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
Verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-10-2022 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:29:
[...]

Zou niks uit moeten maken welke iPhone je hebt. Heb zelf de 14 PM dus daar ligt t niet aan.

Misschien een bug in je software.
Een hard reset heeft de missende optie doen toveren! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Nog een andere vraag: ik gebruik sinds vandaag weer de Apple Mail op mijn iPhone. Alleen heb ik in de mail onder synchronisatie problemen allerlei conflict e-mails staan. Wat houdt dit in? Ik was ooit overgestapt op Outlook door deze problemen, maar nu zijn ze er nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:16
Op m’n iPhone 15 pro Max heb ik vaak dat locatie te laat wordt doorgegeven met name als ik vanaf m’n werk in de auto terug naar huis rijd?

Als ik dan thuis ben komt soms wel een kwartier later de locatie binnen dat ik thuis ben na unlocken telefoon

Wat kan dit zijn?
Is voor mij wel handig gezien smart home en de locatie dus tijdig opgehaald moet worden
Heb zelfs een test lopen met een opdracht die ik heb aangemaakt welke dus ook vele malen later binnen komt terwijl ik al thuis ben

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 18:35
Gek dat je iPhone 15 achterloopt. Je zou verwachten dat hij juist op de zaak vooruitloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Meer mensen die last hebben met de originele lederen Apple hoes voor de 14 Pro Max? Bij mij zit die steeds wat lossig. De bovenkant zit dan ver naar voren. Ook heb ik het gevoel dat bij op tafel leggen de lensen echt wel enorm uitsteken. Kom van een iPhone 11 Pro Max waar die altijd lekker inzat. Toch wel wennen... Ook echt veel meer een stoftrekker dit toestel.

Voor de rest zeer tevreden :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
MarioMark1541 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:17:
Op m’n iPhone 15 pro Max heb ik vaak dat locatie te laat wordt doorgegeven met name als ik vanaf m’n werk in de auto terug naar huis rijd?

Als ik dan thuis ben komt soms wel een kwartier later de locatie binnen dat ik thuis ben na unlocken telefoon

Wat kan dit zijn?
Is voor mij wel handig gezien smart home en de locatie dus tijdig opgehaald moet worden
Heb zelfs een test lopen met een opdracht die ik heb aangemaakt welke dus ook vele malen later binnen komt terwijl ik al thuis ben
Knap dat je al een telefoon uit 2023 hebt :o .
Ff zonder dollen, je kan per app instellen of je precieze locatie wil hebben of niet. Dit kan je vinden in Settings > Privacy & Security > Location Settings en dan per app nakijken of het is ingeschakeld of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Tartarus schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:37:
[...]

Knap dat je al een telefoon uit 2023 hebt :o .
Ff zonder dollen, je kan per app instellen of je precieze locatie wil hebben of niet. Dit kan je vinden in Settings > Privacy & Security > Location Settings en dan per app nakijken of het is ingeschakeld of niet.
Haha sorry verkeerd getypt de 14 natuurlijk

Exacte locatie staat aan maar dan nog wordt het te laat doorgegeven en dat ligt echt aan m’n iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 22:16
Tylen schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:49:
[...]

Haha wilde bijna op mijn iphone gaan zoeken of ik een feature heb gemist.

Ik ook erg tevreden met de iPhone 14 Pro. Via vodafone nog wat extra korting kunnen krijgen waardoor 100 euro goedkoper werd dan KPN. Ik kom van een iPhone X dus de upgrade voelt mega

[ Voor 26% gewijzigd door thisisjazz op 17-10-2022 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
MarioMark1541 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:06:
[...]

Haha sorry verkeerd getypt de 14 natuurlijk

Exacte locatie staat aan maar dan nog wordt het te laat doorgegeven en dat ligt echt aan m’n iPhone
Heb je ‘m al eens opnieuw opgestart? Klinkt cliché, maar helpt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
Tartarus schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:15:
[...]

Heb je ‘m al eens opnieuw opgestart? Klinkt cliché, maar helpt wel.
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 15:09
Wat mij echt tegenvalt:
Ik was afgelopen weekend bij de Rally in Hengelo, had een mooi plekje om te kijken precies op een hoekje waar men van asfalt via een stukje berm op een stukje fietspad een 90 graden bocht moest maken.
Zon op de achtergrond. Perfect om te filmen in slowmotion.
En tot mijn ontsteltenis, zie ik dat als ik film op slomotion, 1080p/225fps/HEVC, afspeel op mijn mobiel, elke 3/4 seconde of zo hapert, hij laat een frame stoppen en gaat verder. Een hikje zeg maar.
En verdorie, daar had ik toch niet op gerekend!!
Ik kocht deze 14 Pro omdat het een perfecte camera zou zijn.
Ligt dat nou aan mij dat ik dat zie en anderen niet of is het gewoon een bug?

Hebben meer mensen daar last van?

Ik kan me niet voorstellen dat het teveel is voor de processor. Het is tenslotte maar 1080p wat ik film.
Hij heeft het ook alleen bij slomotion.

Maar erg irritant is het wel. Verder zijn er wel meer kleine ergernissen aan de camera, met name hoe die soms te snel heen en weer schakelt tussen verschillende camera's. Wel nodig / niet nodig zeg maar.
EN soms heeft ie moeite met scherpstellen heel even terwijl het onderwerp dudielijk is en er ruim voldoende licht is.

Ik hoop echt dat dit soort dingen wel snel verholpen worden door patches want ik viond dat echt niet kunnen.

(ik kan me dat herinneren van vroeger als je wel een s op de PC een antaal filmpjes monteerde en dan ging renderen, dan had het resultaat ook elke seconde een hik)

En dat is echt superirritant!

Of ligt het aan een instelling die ik kan veranderen en het daarmee oplos?

[ Voor 4% gewijzigd door antonyv op 18-10-2022 09:54 ]

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

antonyv schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:52:
Wat mij echt tegenvalt:
Ik was afgelopen weekend bij de Rally in Hengelo, had een mooi plekje om te kijken precies op een hoekje waar men van asfalt via een stukje berm op een stukje fietspad een 90 graden bocht moest maken.
Zon op de achtergrond. Perfect om te filmen in slowmotion.
En tot mijn ontsteltenis, zie ik dat als ik film op slomotion, 1080p/225fps/HEVC, afspeel op mijn mobiel, elke 3/4 seconde of zo hapert, hij laat een frame stoppen en gaat verder. Een hikje zeg maar.
En verdorie, daar had ik toch niet op gerekend!!
Ik kocht deze 14 Pro omdat het een perfecte camera zou zijn.
Ligt dat nou aan mij dat ik dat zie en anderen niet of is het gewoon een bug?

Hebben meer mensen daar last van?

Ik kan me niet voorstellen dat het teveel is voor de processor. Het is tenslotte maar 1080p wat ik film.
Hij heeft het ook alleen bij slomotion.

Maar erg irritant is het wel. Verder zijn er wel meer kleine ergernissen aan de camera, met name hoe die soms te snel heen en weer schakelt tussen verschillende camera's. Wel nodig / niet nodig zeg maar.
EN soms heeft ie moeite met scherpstellen heel even terwijl het onderwerp dudielijk is en er ruim voldoende licht is.

Ik hoop echt dat dit soort dingen wel snel verholpen worden door patches want ik viond dat echt niet kunnen.

(ik kan me dat herinneren van vroeger als je wel een s op de PC een antaal filmpjes monteerde en dan ging renderen, dan had het resultaat ook elke seconde een hik)

En dat is echt superirritant!

Of ligt het aan een instelling die ik kan veranderen en het daarmee oplos?
Geen idee wat het probleem is, maar Slowmotion is volgens mij al 5 jaar niet meer geupdate. Niet alleen bij Apple maar bij meerdere fabrikanten.
Dus een bug lijkt mij sterk.

Ik gebruik het af en toe, wat ik wel heb uitstaan is dat de framerate automatisch is in de camera settings.
Je kan daar kiezen wat je voorkeur heeft.

Ik heb nog nooit framedrops gezien.
Heb je het ook al afgespeeld op een computer?
Wat betreft Focus, De iPhone heeft dacht ik de beste auto focus wat er te krijgen is.
Dus misschien iets mis met je telefoon?

Een herstart gedaan?
Anders goed testen en aanmelden voor garantie als het probleem blijft bestaan

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad met 14 pro/max met overzetten van gegevens? Las hier tijd terug dat de 14 pro dan ineens nergens meer op reageerde en zwart scherm kreeg. Hoop dat Apple die bug heeft opgelost.
Pagina: 1 ... 32 ... 44 Laatste