SnoopBok schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:22:
[...]
Bedankt voor de update. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen na een tijdje de telefoon gebruikt te hebben.
Toevallig stap ik ook over vanaf een OnePlus 8 Pro. Omdat ik de telefoon steeds meer op een Oppo vind lijken na de update naar Android 12 en de telefoon niet meer soepeltjes aanvoelt.
Zo gedurende de eerste dag begint het al aardig te wennen merk ik.
Wat voor mij het meeste wennen is:
Ontbreken vingerafdrukscanner: telefoon op een afstandje, terwijl deze plat ligt, ontgrendelen gaat dus niet zo snel meer. Daar staat tegenover dat Face ID wel veel beter en sneller werkt dan op de OP.
Instellingen menu is opnieuw leren zoeken. Vond altijd het pull down menu bij Android wel prettig, ook voor ongelezen berichten, maar moet zeggen dat de manier van meldingen tonen op iOS ook prima werkt en beter dan ik had verwacht.
Waar mijn hoofd nog het meest van over loopt is het organiseren van alle apps op de homescreens op een logische manier

Hier mis ik nog wat overzicht.
Verder wel een erg soepel toestel hoor! Blij met de keuze.
*Edit: Ok het overal opnieuw inloggen en bluetooth apparaten koppelen kan ik ook nog toevoegen. Wel ontdek ik nu dat m'n wachtwoordmanager echt veel beter geintegreerd is met iOS, werkt ineens rete soepel waar het voorheen net niet was.
[
Voor 9% gewijzigd door
Southern Sun op 03-10-2022 21:38
]