• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
swv schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:42:
Ik kan mij van de 12 herinneren dat de batterij niet top was. De 13 en 14 doen het opvallend beter wat dat betreft. Voor mij is dat een belangrijk pluspunt.
Welke 12 bedoel je ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47

swv

Om wat minder cryptisch en verder uit te wijden:
Ik heb zelf de 12 en de 12 Pro Max gehad. Ik haalde daar het einde van de dag wel mee hoor. En er werden elk jaar wel stapjes vooruit geboekt. Van reviews heb ik begrepen dat de 12 mini batterijduur tegenviel als uitzondering op de regel. Net als dat de SE het minder goed doet.

Ik weet nog dat bij de presentatie van de 13 over de hele linie de batterijduur sterk verbeterd was. Ik merkte dat zelf ook bij de 13 Pro Max. Dat ding was niet leeg te krijgen. Er zaten dagen bij dat ik er genoeg aan had om ‘m 15-20 minuten op te laden in de auto op de heenweg en 15-20 minuten op de terugweg om zo de dagen door te komen. Vaak laadde ik ‘m maar op tot 70 of 80 procent en aan het einde van de dag was er dan nog 30 tot 40 procent over. Dat heb ik bij geen andere iPhone (dan de 13 Pro Max) ervaren. Hopelijk geeft de 14 Pro Max een vergelijkbare ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:05
Bigg Balls schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:55:
[...]

Mijn 13 pro al op 91% na 11 maanden.
Mijn 1 jaar oude 13 Pro (vanaf zijn releasedatum) is met 99% zijn doosje in gegaan om naar z’n nieuwe baasje te gaan. En die 99% stond er pas sinds vorige week toen iOS 16 RC erop ging.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Wat een heerlijk gevoel voor detail. 8)

video in de tweet

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:16
Ik neem mijn negatieve woorden terug over de notch :). Deze is vrijwel onzichtbaar in bepaalde gevallen in werkelijkheid en hoe de dynamic island tot leven is ook geweldig.

Always on display is overigens niks voor mij en dit direct uitgezet :)

[ Voor 4% gewijzigd door beezjeh op 17-09-2022 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:33:

[Twitter]
video in de tweet
Dat is echt grappig. Ik moest het natuurlijk ook even proberen. Als je hard genoeg naar de zijkant gooit, dan duwt ie zelfs de klok een stukje weg. Die stuitert dan ook terug :)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:57
PhilipsFan schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:48:
[...]

Dat is echt grappig. Ik moest het natuurlijk ook even proberen. Als je hard genoeg naar de zijkant gooit, dan duwt ie zelfs de klok een stukje weg. Die stuitert dan ook terug :)
Met Safari werkt het wel, maar met Chrome niet. Misschien kunnen de appmakers het zelf in bouwen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
beezjeh schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:36:
Ik neem mijn negatieve woorden terug over de notch :). Deze is vrijwel onzichtbaar in bepaalde gevallen in werkelijkheid en hoe de dynamic island tot leven is ook geweldig.

Always on display is overigens niks voor mij en dit direct uitgezet :)
Ik moet je zeggen dat ik net zonder AOD het wel enorm saai vond op m’n scherm. Zo snel went het dus al. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:33:

[Twitter]
video in de tweet
Heerlijk, voor dit soort details zit ik op iOS.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:54:
[...]

Ik kom ook van de iphone X af. Deze had wel kuren laatste tijd, werd snel warm, throttle en batterij snel leeg. Ben voor de 'normale' pro gegaan, alleen zit de max nog wel in mijn hoofd ... hoop dat ik er goed aan doe. Ik denk dat ik de max te groot vind voor in de zomer zonder jas of tas en alleen een korte broek met zakken.
Ja, dat had ik dus ook.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Bij sommige producten zoals accessoires voor de 14 (pro) krijg je nog steeds een paar maanden TV of Music erbij. Deze kan je alleen gebruiken als je nog geen lid bent. Kan je dan gewoon het lopende abonnement even stopzetten en dan alsnog de gratis maanden activeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Steven030 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:04:
Bij sommige producten zoals accessoires voor de 14 (pro) krijg je nog steeds een paar maanden TV of Music erbij. Deze kan je alleen gebruiken als je nog geen lid bent. Kan je dan gewoon het lopende abonnement even stopzetten en dan alsnog de gratis maanden activeren?
Zit denk ik wel een cooling down periode aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:52
Steven030 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:04:
Nee, ik heb daar al eens over met Apple support gebeld. Als je al eenmaal lid bent kan je geen gebruik meer maken van de actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
elaho schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:40:
[...]

Nee, ik heb daar al eens over met Apple support gebeld. Als je al eenmaal lid bent kan je geen gebruik meer maken van de actie.
Zelfs als je er maar 1 maal gebruik van hebt gemaakt werkt het al niet meer. Ik vind dat neigen naar misleiding, want er wordt wel geadverteerd bij een iPhone dat je er 6 maanden gratis Apple Music bij krijgt. In de kleine lettertjes staat dan wel dat het slechts 1 maal per account geldt. Ik heb wel eens gedacht om een extra account aan te maken met Apple's eigen Hide My Email, maar het was me ook weer teveel gedoe. Zoveel heb ik er ook geen gebruik van gemaakt. Ik ben nog een beetje oldschool: muziek download je en bewaar je ergens op je eigen schijf. Zonder DRM of andere spionage- of abonnementstroep.

Het zal wel horen bij bedrijven die steeds meer dingen als abonnement aanbieden, je klanten een beetje voorliegen. Of lokken en hopen dat ze niet meer opzeggen. Jammer dat Apple daar ook aan meedoet, maar wel goed dat bij Apple altijd goed te zien is welke subscriptions je hebt, tot wanneer die geldig zijn en wat je moet doen om ze op te zeggen. Veel andere bedrijven maken daar ook een puinhoop van.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yXqsiWi.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2022 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Is het mogelijk om autocorrectie over te zetten naar je nieuwe iPhone? Mijn oude iPhone heeft na twee jaar wel door hoe ik typ en dat gaat eigenlijk altijd wel goed, maar het lijkt erop dat mijn nieuwe iPhone weer helemaal van 0 begint want nu komen er continu rare verbeteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Fylax schreef op zondag 18 september 2022 @ 01:01:
Is het mogelijk om autocorrectie over te zetten naar je nieuwe iPhone? Mijn oude iPhone heeft na twee jaar wel door hoe ik typ en dat gaat eigenlijk altijd wel goed, maar het lijkt erop dat mijn nieuwe iPhone weer helemaal van 0 begint want nu komen er continu rare verbeteringen
Dat gaat gewoon mee als je je backup terugzet op je nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ik ben benieuwd of Apple in de nabije toekomst (voor de release van de iPhone 15) ook nog een 30w GaN oplader uit gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Welke applicatie is goed geschikt voor het bewerken van ProRAW foto’s? Ik ken uiteraard Halide, maar sinds die over zijn gestapt naar een abonnementsmodel (en de manier waarop) laat ik die liever links liggen. Al is 12,49 euro per jaar niet heel veel geld, schijnt nog altijd een goede app te zijn.

Verder zie ik Lightroom. Zijn er andere echte aanraders?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:58:
Welke applicatie is goed geschikt voor het bewerken van ProRAW foto’s? Ik ken uiteraard Halide, maar sinds die over zijn gestapt naar een abonnementsmodel (en de manier waarop) laat ik die liever links liggen. Al is 12,49 euro per jaar niet heel veel geld, schijnt nog altijd een goede app te zijn.

Voor on the go gebruik ik al jaren VSCO, dat zijn van oudsher plug-ins/LUTs voor Photoshop en Lightroom maar die hebben jaren geleden ook een iOS app uitgebracht.

Zit ook een betaal model en een social media stuk achter maar dat kan je allemaal negeren als je gewoon wat met de kleuren van je foto’s aan de gang wilt.

Verder is de Lightroom app voor mobile ook erg uitgebreid maar daar heb je ook snel een abonnement nodig dacht ik (ik ben een Photoshop abonnement waar ook Lightroom in zit dus kan niet controleren wat de gratis variant kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Lightroom is way to go. Kost wel paar euro per maand. Maar wel per maand opzegbaar. Dus dat valt dan opzich weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:44

Ik ben zelf heel happy met Lightroom, omdat het makkelijk samenwerkt en m'n iCloud foto's niet worden vervuild met een reeks foto's van een shoot. Maar bovenal omdat hierin wel enorm veel bewerkingsmogelijkheden zitten.

Ik importeer de foto's in Lightroom en kan ze vervolgens ook op m'n iPad of Mac bewerken. Enige nadeel is dat dit met veel grote RAW bestanden niet altijd de aller snelste manier van werken is. Maar ik ben dan ook maar een hobby fotograaf.

Je hebt een Lightroom abonnement vanaf €12,09 met 1TB en voor €24,19 zit er ook Lightroom Classic en Photoshop bij. Zie hier het overzicht.

Je kan het altijd een weekje gratis proberen om te kijken hoe je het vindt werken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat Lightroom abonnement van 24,- heb ik ook idd, erg fijn om raw foto’s uit mijn R6 op de iPad Pro te bewerken on the go en op macOS verder te kunnen, ook top dat al mijn luts syncen etc.

Alleen voor af en toe een raw iPhone foto is het wel wat overkill. Daar zou ik persoonlijk geen abonnement Lightroom voor nemen maar gewoon in bijvoorbeeld VSCO aan wat slidertjes zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
@THE_BASE ik gebruik zelf: https://apps.apple.com/nl...-video-editor/id953286746

Erg fijne app, ik ben niet een super goede fotograaf/editor maar met deze app weet ik er altijd wel wat mooiers van te maken. Co-owner is Nederlands ook trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20

RnB

+1 met @ex87 .

Erg fijne app met (voor mij) tal van mogelijkheden om te editten on the go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bedankt voor alle tips, ik ga even spelen met VSCO en Darkroom in eerste instantie. Klopt precies: het is hobbymatig en benieuwd of ik mijn foto's wat kan bewerken voor een wow-effect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:36:
Bedankt voor alle tips, ik ga even spelen met VSCO en Darkroom in eerste instantie. Klopt precies: het is hobbymatig en benieuwd of ik mijn foto's wat kan bewerken voor een wow-effect. :)
Nog een kleine VSCO tip, als je een raw foto vanuit het share menu opent in VSCO skip je al de socialmedia nonsense :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:37:
[...]

Nog een kleine VSCO tip, als je een raw foto vanuit het share menu opent in VSCO skip je al de socialmedia nonsense :)
Een supertip zelfs. Thanks! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:23:
Dat Lightroom abonnement van 24,- heb ik ook idd, erg fijn om raw foto’s uit mijn R6 op de iPad Pro te bewerken on the go en op macOS verder te kunnen, ook top dat al mijn luts syncen etc.

Alleen voor af en toe een raw iPhone foto is het wel wat overkill. Daar zou ik persoonlijk geen abonnement Lightroom voor nemen maar gewoon in bijvoorbeeld VSCO aan wat slidertjes zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rU0sMhRXLrUn_VS9ujgnpt2yzdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/waSvpKtsPONUZQIN8EtSU4wW.jpg?f=fotoalbum_large

Pak deze altijd op de ipad. Zeker rond vakanties en andere tijdelijke dingen waar foto bewerken even leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Practics schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:45:
[...]

[Afbeelding]

Pak deze altijd op de ipad. Zeker rond vakanties en andere tijdelijke dingen waar foto bewerken even leuk is.
Ja ik heb hem doorlopend omdat ik altijd Lightroom (classic) nodig heb en die 1TB erbij is handig on the road als backup.

Maar ik bedoelde meer dat als je begint zoals @THE_BASE dan zou ik niet direct dat abonnement aanraden.
Je kunt prima met gratis apps kijken of je het wat vind, als het dan bevalt is upgraden naar Lightroom een leuke volgende stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:49
En wanneer je daarna los wilt gaan op detailniveau en met lagen wilt gaan werken, kijk dan eens naar Affinity Photo. Dat is een alternatief voor Photoshop.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:06
Dit was voor mij de eerste keer dat ik van de ene iPhone naar een nieuwe iPhone ben geupgrade. Ik had me al voorbereid op een middagje alles instellen etc. zoals ik dat al die jaren met Android heb moeten doen, maar had niet verwacht dat het zó makkelijk was om een nieuwe iPhone in te stellen.

Het ging allemaal zo snel en makkelijk dat ik er nauwelijks van heb kunnen genieten dat het een gloednieuwe telefoon is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 12:52
Extraxyz schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:41:
Dit was voor mij de eerste keer dat ik van de ene iPhone naar een nieuwe iPhone ben geupgrade. Ik had me al voorbereid op een middagje alles instellen etc. zoals ik dat al die jaren met Android heb moeten doen, maar had niet verwacht dat het zó makkelijk was om een nieuwe iPhone in te stellen.

Het ging allemaal zo snel en makkelijk dat ik er nauwelijks van heb kunnen genieten dat het een gloednieuwe telefoon is :+
Doe het nog een X opnieuw … 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:57
Het is wel te saai geworden ja. Ik had gelukkig nog een beetje uitdaging met de esim van Vodafone…. Die wilde maar niet. Eerst verdwaald in, en wanhopig lopen schelden tegen hun automatische bel- en doorkiessysteem dat ik alleen maar gewoon een levend iemand wil spreken… van Nederlandse helpdesk, via die in Suriname zit terug naar de Nederlandse… en nét voor ik het meisje wilde gaan zeggen dat ze er allemaal geen r**t van begrijpen valt mijn oog op stap 1 van de handleiding: Verwijder eerst de esim van uw oude telefoon”…. Oh… wacht….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Extraxyz schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:41:

Mij ergenis is altijd dat de mfa apps (heb er aardig wat voor verschillende klanten) opnieuw ingesteld moeten worden. :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:12
Dennisdn schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:24:
Het is wel te saai geworden ja. Ik had gelukkig nog een beetje uitdaging met de esim van Vodafone…. Die wilde maar niet. Eerst verdwaald in, en wanhopig lopen schelden tegen hun automatische bel- en doorkiessysteem dat ik alleen maar gewoon een levend iemand wil spreken… van Nederlandse helpdesk, via die in Suriname zit terug naar de Nederlandse… en nét voor ik het meisje wilde gaan zeggen dat ze er allemaal geen r**t van begrijpen valt mijn oog op stap 1 van de handleiding: Verwijder eerst de esim van uw oude telefoon”…. Oh… wacht….
Hier hetzelfde met de Proximus eSIM... dacht dat ik een nieuwe activatiecode moest gebruiken, had er een 7-tal gekregen van Proximus. De eerste werkte niet, de tweede ook niet.. dan mijn naar de helpdesk gebeld, na 20' kreeg ik iemand aan de lijn, dan 4x doorgeschakeld en telkens hetzelfde moeten uitleggen. Dacht ga eens mijn oude activatiecode ook proberen.. BAM.. direct verbinding 8)7

Nog wat werk gehad met het overzetten van mijn bedrijfsgegevens (Intune), wat gesukkel met die MS authenticatie app, al die bank apps die opnieuw moesten ingesteld worden... Was toch blij dat ik een dag verlof had genomen.. Om 10u15 de iPhone in ontvangst genomen, rond 16u00 was ik klaar met alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:28:
[...]

Mij ergenis is altijd dat de mfa apps (heb er aardig wat voor verschillende klanten) opnieuw ingesteld moeten worde :(
Ik dacht al dat het alleen aan mij lag...heb zitten sukkelen met apps via de Authenticator app van MS |:(
Authy ging wel heel vlot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RigolleM schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:39:
[...]

Hier hetzelfde met de Proximus eSIM... dacht dat ik een nieuwe activatiecode moest gebruiken, had er een 7-tal gekregen van Proximus. De eerste werkte niet, de tweede ook niet.. dan mijn naar de helpdesk gebeld, na 20' kreeg ik iemand aan de lijn, dan 4x doorgeschakeld en telkens hetzelfde moeten uitleggen. Dacht ga eens mijn oude activatiecode ook proberen.. BAM.. direct verbinding 8)7

Nog wat werk gehad met het overzetten van mijn bedrijfsgegevens (Intune), wat gesukkel met die MS authenticatie app, al die bank apps die opnieuw moesten ingesteld worden... Was toch blij dat ik een dag verlof had genomen.. Om 10u15 de iPhone in ontvangst genomen, rond 16u00 was ik klaar met alles...
Wat heb jij wel allemaal staan 8)7

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 17-09 07:30
Leuke tip voor f1 fans. De app Formulify:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/feK0mNEmubaEQj_zwwV2RbviRDI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gmfqSOFCM2SXFsdRmQqgrsjI.png?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
Bruiloft van m’n schoonbroer gisteren. Mooie test voor de camera van m’n 14 Pro. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Wo3Q0C.jpg

*Geschoten met UltraWide 12MP RAW

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Rivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:54:
Bruiloft van m’n schoonbroer gisteren. Mooie test voor de camera van m’n 14 Pro. :)

[Afbeelding]

*Geschoten met UltraWide 12MP RAW
En waarmee nabewerkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Nergens mee. Puur als puur kan zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4xltZuB.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 17-09 07:30
Rivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:19:
[...]

[Afbeelding]
Denk dat ik binnen een half jaar naar de terabyte moet met die bestandsgrootte. Zeker nu ik een baby heb gaat als water

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
Alekz87 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:52:
[...]

Denk dat ik binnen een half jaar naar de terabyte moet met die bestandsgrootte. Zeker nu ik een baby heb gaat als water
Gewoon iCloud. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
Vraagje voor de 14 pro gebruikers, ik heb een staande draadloze lader (basic Hama ding) waarop het always on display aan blijft op de lader. Omdat hij naast mn bed staat heb ik dat liever niet, iemand een tip om hem op de lader uit te laten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
BertP schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:07:
Vraagje voor de 14 pro gebruikers, ik heb een staande draadloze lader (basic Hama ding) waarop het always on display aan blijft op de lader. Omdat hij naast mn bed staat heb ik dat liever niet, iemand een tip om hem op de lader uit te laten?
Bij mij gaat het na een tijdje vanzelf uit, wel selecteer ik een focus profiel

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 14:19
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:43:
[...]

Ik dacht al dat het alleen aan mij lag...heb zitten sukkelen met apps via de Authenticator app van MS |:(
Authy idd maar Authenticator van MS is ook prima, je kunt gewoon backup naar icloud maken en restoren maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
BertP schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:07:
Hij gaat standaard uit als je de slaap focusemode gebruikt in plaats van do not disturb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:43:
[...]

Hier gister avond beide overgezet. En die van MS ging eigenlijk net zo flor vlot als Authy (overgezet met full backup iCloud).
Wel moest je iets samen doen met je Authenticator App van MS op je oude iPhone. Maar dat wees allemaal vanzelf vanaf de nieuwe iPhone.

Waar loop je tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
giantgiantus schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:53:
[...]

Gewoon iCloud. Werkt als een trein.
Doet ios dat zelf van je iPhone naar iCloud en dan van je mobiel verwijderen zodat je ruimte houd? Of hoe werkt dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Practics schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:33:
[...]

Doet ios dat zelf van je iPhone naar iCloud en dan van je mobiel verwijderen zodat je ruimte houd? Of hoe werkt dat eigenlijk?
Optimaliseer iphone opslag aanzetten op foto's, dan bewaart ie kleinere versies lokaal en de originelen in de cloud.
Als je iets weggooit op je iPhone gooi je het ook weg in de cloud.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

don spike schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:48:
[...]

Hier gister avond beide overgezet. En die van MS ging eigenlijk net zo flor vlot als Authy (overgezet met full backup iCloud).
Wel moest je iets samen doen met je Authenticator App van MS op je oude iPhone. Maar dat wees allemaal vanzelf vanaf de nieuwe iPhone.

Waar loop je tegen aan?
Via de apps wordt ik omgeleid naar de MS Authenticator die dan iedere keer mijn login vroeg om de backup te syncen.
In de app zelf zag alles er ok uit. Uiteindelijk dan maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd, tot 2x toe en dan lukte het plots wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
roT- schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:26:
[...]

Authy idd maar Authenticator van MS is ook prima, je kunt gewoon backup naar icloud maken en restoren maar?
Beide zijn niet ideaal. MS Authenticator maakt een backup naar OneDrive of hoe die MS Cloud ook heet. Dat gaat niet naar iCloud en is dus afhankelijk van je MS-account, wat niet al te betrouwbaar is. Daarnaast is het niet mogelijk om meerdere apparaten te synchroniseren. Er kan maar 1 backup zijn van 1 apparaat. Authy gebruikt ook een eigen cloud, maar geeft je de mogelijkheid om de backup met een wachtwoord te beveiligen. Wat je dan vervolgens weer vergeet, omdat de Authy app niet is aangepast om dat ding uit je iCloud Keychain te trekken. Bovendien moet je maar weer afwachten hoe veilig die Authy cloud is.

Ik heb inmiddels de gewoonte om al die qr-codes voor 2factor ergens in een versleutelde zip op m'n schijf te bewaren. Die cloudoplossingen zijn niet ideaal. Waarom niet gewoon als app data in iCloud opslaan, desnoods beveiligd met je passcode zoals ze dat ook doen met de keychain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand problemen met AirDrop tussen iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro? Lukt met geen mogelijkheid, we zien elkaar. En daarna staat er ‘wachten’. Naar MacBook en andersom werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:06:
Iemand problemen met AirDrop tussen iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro? Lukt met geen mogelijkheid, we zien elkaar. En daarna staat er ‘wachten’. Naar MacBook en andersom werkt prima.
Gisteren nog tussen twee 14 Pro Max toestellen gedaan. Geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kom van een iPhone 11 maar de foto's op mijn 14 Pro zijn wel erg mooi!
Verder ben ik een beetje lost qua opladers. Ik had een 10w Belkin draadloze oplader, maar volgens mij levert die te weinig power. Is 15W wel voldoende?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:34
Het loopt niet echt qua verkoop van de iphone, behalve dat er weer schaarste is zoals elke keer doordat de productie zo laag is, maar de prijs is ook een stuk hoger. Dit weerhoudt veel mensen om toch hun oude iphone te behouden. Hieronder de prijzen die we voerde toen het toestel uitkwam vanaf de iphone 11

iphone 11 739,00
iphone 12 849,00
iphone 13 899,00
iphone 14 999,00

bizar

update : kleine aanvulling is om eens te kijken naar de iphone 11 of 12. Apple geeft zoiezo wel 6 jaar update's, want vanaf de serie 11 is er niet veel veranderd behalve dan super retina scherm, snellere processor (heb je niet nodig tenzij je 3D games wilt spelen) en als laatste main camera laat iets meer licht door en iets betere focus. Meer is het niet en mijn zuster heeft afgelopen week op mijn advies de 11 128 GB gekocht 560 euro ofzo en die gaat nog wel 3 jaar update's krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door Noresponse op 19-09-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Rivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:19:
[...]

[Afbeelding]
Waarom schiet je dan raw?? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Tylen schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:36:
[...]

Waarom schiet je dan raw?? ;)
Because I can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:49
Geeft JPEG niet een beter resultaat dan of werkt dat niet zo met een iPhone?
Met een traditionele camera ziet RAW er een stuk minder uit dan JPEG, want de JPEG krijgt alvast wat nabewerking die je dan zelf niet hoeft te doen.

Slaat de iPhone met die RAW-modus aan eigenlijk zowel een .jpeg als de RAW-versie op of moet je altijd kiezen?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:55:
[...]

Ik heb inmiddels de gewoonte om al die qr-codes voor 2factor ergens in een versleutelde zip op m'n schijf te bewaren. Die cloudoplossingen zijn niet ideaal. Waarom niet gewoon als app data in iCloud opslaan, desnoods beveiligd met je passcode zoals ze dat ook doen met de keychain?
Zoals de app Step Two?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ample Energy schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:06:
Met een traditionele camera ziet RAW er een stuk minder uit dan JPEG, want de JPEG krijgt alvast wat nabewerking die je dan zelf niet hoeft te doen.

Slaat de iPhone met die RAW-modus aan eigenlijk zowel een .jpeg als de RAW-versie op of moet je altijd kiezen?
of/of dacht ik.
Maar inderdaad, waarom RAW als je er toch niks mee doet. JPEG ging beter zijn in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verkeerd topic oops

[ Voor 92% gewijzigd door Vorkie op 18-09-2022 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Laatst online: 17-09 14:19
PhilipsFan schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:55:
[...]

Beide zijn niet ideaal. MS Authenticator maakt een backup naar OneDrive of hoe die MS Cloud ook heet. Dat gaat niet naar iCloud en is dus afhankelijk van je MS-account …
Nope niet correct. MS authenticator maakt wel degelijk gebruik van icloud om te backuppen/restoren van je 2fa accountjes. Daarnaast heb je helemaal geen MS account hiervoor nodig. Dat MS account komt om de hoek kijken als je je browser wachtwoorden wilt syncen over je devices.

Net nog even bovenstaande voor je geprobeerd. Want ik gebruik tegenwoordig voor 2fa gewoon de apple wachtwoordenkluis. Is net wat sneller. ;)

Edit: je 3e puntje klopt overigens ook niet. Met MS authenticator kun je wel degelijk over meerder devices gebruiken. Als ze maar van apple zijn om zo bij je icloud te komen om die restore te doen..

Je QR codes in een zip bewaren lijkt me overigens ook niet wat safe is. Moet er niet aan denken. :+

[ Voor 17% gewijzigd door roT- op 18-09-2022 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:26
Ample Energy schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:06:

Het is ook geen standaard RAW formaat maar een hybride vorm. Het zit tussen raw en jpeg in dus er is sprake van nabewerking maar ook weer meer mogelijkheden om de foto achteraf te bewerken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Because you kan also nog 48mp selecteren hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:14
De 14 Pro lijkt wel langer als de 13 pro, kwa scherm voor kant. Nu weet ik dat de 14 Pro ook echt iets langer scherm heeft, maar het viel me gelijk op toen ik het toestel aan had gezet.

Zou ook door de nieuwe pil kunnen komen aangezien de bovenkant ook scherm is en die illusie op wekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:40:
[...]

Because you kan also nog 48mp selecteren hè.
I know. Maar die file size is ook bit too much. En capture time is hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:50:
[...]

Via de apps wordt ik omgeleid naar de MS Authenticator die dan iedere keer mijn login vroeg om de backup te syncen.
In de app zelf zag alles er ok uit. Uiteindelijk dan maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd, tot 2x toe en dan lukte het plots wel.
Ik had nadat ik via iCloud alles naar mijn nieuwe iPhone had over gezet éerst de Authenticator App van MS geopend, vooraf ik andere MS Apps had geopend. Toen kreeg ik de vraag of ik hem van een andere Authenticator App wilde overzetten. Toen paar simpele stappen doorlopen samen met nieuwe en oude iPhone naast elkaar en het was geregeld. Nog alles vooraf de Bedr.Portaal App van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kan een 14 Pro sneller laden dan een 13 Pro?
Lijkt serieus sneller te gaan aan de snellader!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Famous schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:36:
Net wel dit artikel gelezen, waarbij wordt aangegeven dat een 30W charger van bijvoorbeeld MacBook aan te raden is. Laadt sneller. Maximale wattage is overigens 25W voor iPhone 12 Pro.

Heb niet het gevoel dat het sneller gaat met mijn 18W charger van iPhone 12 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:43:
[...]

Net wel dit artikel gelezen, waarbij wordt aangegeven dat een 30W charger van bijvoorbeeld MacBook aan te raden is. Laadt sneller. Maximale wattage is overigens 25W voor iPhone 12 Pro.

Heb niet het gevoel dat het sneller gaat met mijn 18W charger van iPhone 12 Pro.
Heb hier een 30watt lader dus dan zou het moeten kunnen.
Hier schoot die omhoog terwijl ik nog een spelletje speelde. Die stijging ervoor is van een 20watt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9jFak5u7AQyTr1cwPvKhGGgVVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S2JNGHyIrxCoLOhIDGeQMQIo.jpg?f=fotoalbum_large

Die 20 watt heb ik alleen mee gegeven bij de verkoop van de 13 Pro dus kan niet verder testen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 18-09-2022 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
Famous schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:36:
Gaat hier inderdaad aardig hard, sneller dan elk ander toestel wat ik heb gehad. Ik heb de Anker 726 oplader ook deze week binnen en daarmee laad ik m’n Watch en iPhone binnen een uur beide van 20% naar (zowat) vol. Ideaal ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
shoombak schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:22:
Ik kom van een iPhone 11 maar de foto's op mijn 14 Pro zijn wel erg mooi!
Verder ben ik een beetje lost qua opladers. Ik had een 10w Belkin draadloze oplader, maar volgens mij levert die te weinig power. Is 15W wel voldoende?
Ik kan een anker nano pro aanraden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik vind alle ankers veel lawaai maken vooral idle als ze niks doen de apple 20w brick is stukken stiller de anker blokjes maken geluid dat je net kan horen en is dik irritant op een slaapkamer. Probleem met meerdere ankers en verschillende modellen gehad ze hebben het allemaal zowel de 20w nano pro en 30w nano II

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
BruceLee schreef op maandag 19 september 2022 @ 01:25:
Ik vind alle ankers veel lawaai maken vooral idle als ze niks doen de apple 20w brick is stukken stiller de anker blokjes maken geluid dat je net kan horen en is dik irritant op een slaapkamer. Probleem met meerdere ankers en verschillende modellen gehad ze hebben het allemaal zowel de 20w nano pro en 30w nano II
Dit is de eerste keer dat ik dit lees, zelf nooit last van of uberhaupt gehoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Wat vinden jullie van AOD? Ik had het eerst uitgezet maar na wat reviews lezen, het zit kennelijk toch wat vernuftiger in elkaar dan ik dacht, weer aangezet. Nu ben ik toch wel verkocht :) Met met name omdat ik m vaak op stil heb staan maar daardoor wel vaak even checkte of ik iets had gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Katseviool schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:11:
Wat vinden jullie van AOD? Ik had het eerst uitgezet maar na wat reviews lezen, het zit kennelijk toch wat vernuftiger in elkaar dan ik dacht, weer aangezet. Nu ben ik toch wel verkocht :) Met met name omdat ik m vaak op stil heb staan maar daardoor wel vaak even checkte of ik iets had gemist.
Heb 'm toevallig heel het weekend uitgeschakeld, maar vanochtend weer ingeschakelt na het zien van Mr. Mobile's review. Hij gaf aan dat de battery drop maar 4% was gedurende de nacht.
En bij mij staat hij 's nachts sowieso uit aangezien de telefoon dan in Bed Time modus gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Katseviool schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:11:
Ik vind het geweldig, ik moest er even aan wennen omdat ik elke keer dacht dat er een melding was, maar het maakt iPhone zonder AOD ineens ouderwets, alsof ze uit staan. Het is fijn even snel te zien of er meldingen zijn.

Wel zou ik zelf willen kiezen of ik bij AOD een melding heb of een banner. Dat kan helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
THE_BASE schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:22:
[...]

Ik vind het geweldig, ik moest er even aan wennen omdat ik elke keer dacht dat er een melding was, maar het maakt iPhone zonder AOD ineens ouderwets, alsof ze uit staan. Het is fijn even snel te zien of er meldingen zijn.

Wel zou ik zelf willen kiezen of ik bij AOD een melding heb of een banner. Dat kan helaas nog niet.
En misschien een mogelijkheid maken om de wallpaper niet te tonen.
Maar dat gaat Apple waarschijnlijk niet doen, want dit maakt Apple's AOD wel weer anders en meer uniek dan Android's AOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Rivanov schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:24:
[...]

Maar dat gaat Apple waarschijnlijk niet doen, want dit maakt Apple's AOD wel weer anders en meer uniek dan Android's AOD.
Dit zou erg welkom zijn inderdaad

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 22:19
THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:06:
Ook gehad. Opnieuw opstarten deed de trick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Rivanov schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:24:
[...]

Dit!

Ik vind het ook gewoon niet mooi. Die achtergronden zijn erg mooi op full brightness. Maar gedimd vind ik het gewoon lelijk. Ze zouden gewoon een vinkje kunnen toevoegen: “show background image” in de aod settings.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
funk-e schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:53:
[...]

Dit!

Ik vind het ook gewoon niet mooi. Die achtergronden zijn erg mooi op full brightness. Maar gedimd vind ik het gewoon lelijk. Ze zouden gewoon een vinkje kunnen toevoegen: “show background image” in de aod settings.
Scheelt dat ik gewoon een standaard gradient achtergrond heb i.p.v. een foto. Dus die zie je sowieso nauwelijks tot niet in AOD mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier staat AOD alweer uit. Straks helemaal als ik de Watch Ultra heb.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:51
Hier nooit meer zonder AOD, wat een verrijking!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
funk-e schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:53:
[...]

Dit!

Hier de wallpaper die hier onlangs gedeeld is en die is erg strak met AOD, geen last van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 22:30
Rivanov schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:59:
[...]

Scheelt dat ik gewoon een standaard gradient achtergrond heb i.p.v. een foto. Dus die zie je sowieso nauwelijks tot niet in AOD mode.
Ik zit nog een beetje te prutsen omdat ik nog niet gevonden heb waar ik de AoD helemaal uit kan zetten in de juiste focus. Wat ik wel tegenkom in de Focus-settings is Dim toegangsscherm. Dan krijg je een Samsung-esque AOD met een zwarte achtergrond en alleen witte klok en datum.

Ik moet alleen nog een melding krijgen om te zien of die doorkomen of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
BobB schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:39:
[...]

Ik zit nog een beetje te prutsen omdat ik nog niet gevonden heb waar ik de AoD helemaal uit kan zetten in de juiste focus. Wat ik wel tegenkom in de Focus-settings is Dim toegangsscherm. Dan krijg je een Samsung-esque AOD met een zwarte achtergrond en alleen witte klok en datum.

Ik moet alleen nog een melding krijgen om te zien of die doorkomen of niet :+
Goeie tip! Gelijk aangezet. Krijg nog steeds de meldingen binnen zo te zien – enkel van m’n Work focus apps natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
ik zou graag willen dat AOD in te stellen is als mijn oude Lumia 950 glance screen :P

Afbeeldingslocatie: https://mediafiles.allaboutwindowsphone.com/950/950glance.jpg

heerlijk simpel en alle info die ik wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Gebruikers iPhone 14 Pro-serie melden dat cameramodule 'trilt' in bep...

Is dit nou wel echt een ding, of heb ik daar hier in dit topic helemaal overheen gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:02:
nieuws: Gebruikers iPhone 14 Pro-serie melden dat cameramodule 'trilt' in bep...

Is dit nou wel echt een ding, of heb ik daar hier in dit topic helemaal overheen gelezen?
Net even getest maar ik hoor niks als ik de telefoon beweeg met opnemen in een 3rd party app.

Edit: ook even mooi het kantoor gefilmd maar ik zie niets trillen.

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 19-09-2022 11:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mymac

Zelf geen last van.

Maar, ik zou als ik de camera was ook gaan trillen als ik word misbruikt voor TikTok en andere onzin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ja misschien is het wel een feature ipv een defect :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Ik gebruik geen Snapchat of TikTok. Maak alle foto's met de stock Camera app en/of Halide om deze vervolgens op Instagram te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiefoe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:43
Famous schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:04:
[...]

Net even getest maar ik hoor niks als ik de telefoon beweeg met opnemen in een 3rd party app.

Edit: ook even mooi het kantoor gefilmd maar ik zie niets trillen.
ik had m gisteren getest toen had ik er ook geen last van, vanmorgen nadat ik verschillende nieuwsartikelen las met dit euvel toch even snapchat blijven testen, op een gegeven moment toen ik m wilde laten focussen(dus 1x op het scherm tikken) toen begon hij te trillen. daarna app gekilled en nog een keer geprobeerd maar krijg het niet meer gereproduceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 13:39
Jaymone schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:51:
[...]

Wel eerst deactiveren op je huidige iPhone

[...]

Ze moeten wel, wordt te gek anders en ik ben er ook een voorstander van, laat maar komen
Hoe gaat dat dan? Je kunt weer terug van eSIM naar SIM op je oude mobiel en dan de nieuwe weer eSIM installeren?

En kan het dus niet op je oude EN je nieuwe gehuisvest zijn? Als je de ene maar uit laat staan?
Of gaat dat niet werken?

[ Voor 22% gewijzigd door antonyv op 19-09-2022 12:41 ]

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 22:30
Ik heb net weer even gekeken, maar kom er toch niet uit: hebben jullie het al voor elkaar om het AOD te koppelen aan niet storen? Dat wil zeggen: gewoon de hele AOD uit en niet de gedimde versie. Ik wil vanaf 22:30 tot 07:30 gewoon alles uit.

Bij Opdrachten zie ik precies de optie die ik nodig heb Stel 'Altijd aan' in, maar die is voor de Watch. Misschien beantwoordt dat mijn vraag al: kan dus (nog) niet...

[ Voor 26% gewijzigd door BobB op 19-09-2022 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Darkroom.

Pagina: 1 ... 23 ... 44 Laatste