Heb je een punt, doe ik ook altijd!PhilipsFan schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:30:
[...]
Ik moet nog wel even wennen aan AOD. Als het toestel op m'n bureau ligt is het prima dat ik de klok kan zien, maar als ik 'm in m'n broekzak duw ben ik gewend om altijd te controleren of hij ook echt uit is. Dat gaat nu wat lastiger...
Geen probleem. Moet hem eerst weghalen op de oude, weghalen op de nieuwe, dan weer QR inscannen.LaZZ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Ik krijg mijn Vodafone eSIM niet overgezet, heb de optie overzetten niet in de app. Meer mensen hier last van?
(had telefoon naar telefoon transfer gedaan)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ik bedoel de website. https://www.vodafone.nl/m...simkaart/qr-code-opvragenLaZZ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:30:
[...]
Uiteraard geprobeerd, via de myVodafone app maar lukt niet.
Hier werkte mijn ID kaart niet, met het rijbewijs kon ik wel door.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app? Lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM.
Even het pasje op tafel leggen en je telefoon erop (stil) leggen.
Dan zie je die blauwe bollentjes een voor een gaan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Irritant dat die laatste paar honderd MB’s van de back-up terugzetten zo langzaam gaat, of is daar een workaround voor? Geeft wel wat meer tijd om met de telefoon te spelen en te ontdekken en ik begin er steeds blijer mee te worden!
Ik heb nu een sim met mijn abo.
Hier in Belgie is 1 provider die een prepaid e-sim aanbied.
Weet iemand als ik die dan als 2e nr activeer op e-sim, deze ook eens offline kan zetten of die 2e nr even kan uitzetten?
Weet iemand als ik die dan als 2e nr activeer op e-sim, deze ook eens offline kan zetten of die 2e nr even kan uitzetten?
Ja dat kan.Azmodann schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:38:
Ik heb nu een sim met mijn abo.
Dammed, telefoon binnen alles overgezet. Geeft oude telefoon aan klaar. Mooi pak de nieuwe scherm blijft zwart en reageert nergens meer op. Iemand een idee?
Verwijderd
Ik heb m’n order voor de 14 Pro toch maar geannuleerd en toch weer de Max gekocht. Batterij en scherm zijn toch wel een heel groot pluspunt.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:03:
Ik had de 13 Pro Max en heb dit keer gekozen om voor een 14 Pro te gaan, maar ik twijfel toch heel erg om toch weer voor de Max te gaan.
Zijn er tweakers hier die van de Max naar de normale Pro gaan, zo ja, why?
Verwijderd
Probeer dit even:Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:46:
Dammed, telefoon binnen alles overgezet. Geeft oude telefoon aan klaar. Mooi pak de nieuwe scherm blijft zwart en reageert nergens meer op. Iemand een idee?
https://support.apple.com...t-iphone-iph8903c3ee6/ios
Software issues worden hier vaak mee opgelost. Werkt dit niet dan is er waarschijnlijk iets met je hardware aan de hand.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2022 16:53 ]
Had ik ook. Poos zij knoppen ingehouden enzo, maar geen resultaat. Na een minuut of 5 net toen ik echt begon te balen: poef ineens leven en kwam de appel in beeld.Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:46:
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 17:04 ]
Voor de KPN users, gooi je esim op je oude iPhone niet weg (!) of wacht met resetten voordat je esim op je nieuwe iPhone werkt.
Zojuist de oude iPhone gereset (= esim weg), en via KPN kun je nu met geen mogelijkheid een nieuwe esim of gewone sim aanvragen omdat er een sms verificatie gaat naar je telefoonnummer.
Advies is contact te zoeken met de klantenservice en deze kan alleen een nieuwe fysieke sim opsturen, waar 2 werkdagen voor staan.
Zojuist de oude iPhone gereset (= esim weg), en via KPN kun je nu met geen mogelijkheid een nieuwe esim of gewone sim aanvragen omdat er een sms verificatie gaat naar je telefoonnummer.
Advies is contact te zoeken met de klantenservice en deze kan alleen een nieuwe fysieke sim opsturen, waar 2 werkdagen voor staan.
Balen! Ik heb dat vorig jaar gehad; gelukkig koopavond en kon ik 10km verderop naar een KPN winkel. Tip. Wellicht is er een in de buurt met koopavond?AP3X schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:14:
Voor de KPN users, gooi je esim op je oude iPhone niet weg (!) of wacht met resetten voordat je esim op je nieuwe iPhone werkt.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Ik had net hetzelfde met Simyo. Simyo is een dochter van KPN, en die mailden me gewoon de verificatiecode die naar de SMS (van de eSIM die dus niet kon worden overgenomen) was verzonden. Binnen 5 minuten gefixt. Wel een tip: als je dual sim gebruikt, moet je eerst je simkaart van je fysieke sim eruit halen. Dan kun je de eSIM activeren. Daarna de fysieke sim er ook weer in. Daarna de hele handel opnieuw opstarten, en je hebt verbinding.AP3X schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:14:
Al met al heeft het me deze hele middag gekost om m'n bankieren apps weer werkend te krijgen. ING is een beetje doorgeslagen met hun beveiliging (ID-kaart + sms + wachtwoord veranderen
De notch valt wel meer op, echt animaties nog niet gezien.
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Heb er speciaal een radio-app voor geopend om er iéts van te zien, verder nog helemaal niets tegen gekomen. Af en toe zie je faceID…Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:23:
Wat vinden jullie?
Het is even wennen, maar bijvoorbeeld bij het gebruik van de timer wel echt nuttigFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:23:
Wat vinden jullie?
Ik heb vandaag m’n iPhone 14 ontvangen en Apple Watch 8
Ik heb eerst m’n iPhone geconfigureerd en overgezet met backup en vervolgens m’n nieuwe Watch 8 toegevoegd via de watch app en nam mijn instellingen over
Nu mis ik een heleboel medailles die er niet in staan
Duurt dit lang dat hij dat nog aan het synchroniseren is ?
En kan ik nadat ik m’n nieuwe series 8 heb gekoppeld de oude loskoppelen en resetten ?
Hetzelfde geldt op m’n iPhone 14 waar ik ook lang niet alle medailles zie
Ik heb eerst m’n iPhone geconfigureerd en overgezet met backup en vervolgens m’n nieuwe Watch 8 toegevoegd via de watch app en nam mijn instellingen over
Nu mis ik een heleboel medailles die er niet in staan
Duurt dit lang dat hij dat nog aan het synchroniseren is ?
En kan ik nadat ik m’n nieuwe series 8 heb gekoppeld de oude loskoppelen en resetten ?
Hetzelfde geldt op m’n iPhone 14 waar ik ook lang niet alle medailles zie
Ik zie een iOS 16.0.1 voor iPhone 14 Pro ineens (of iOS 16.0 ?)
3 fixes
3 fixes
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, er is de afgelopen dagen aangeraden die direct te installerenloekf2 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:44:
Ik zie een iOS 16.0.1 voor iPhone 14 Pro ineens (of iOS 16.0 ?)
3 fixes
Daar gebruik ik de Apple Watch voor. Voor wat ik nu lees over dat eiland lijkt het vooral meer hype dan super geweldige nieuwe functie.Steven030 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:28:
[...]
Het is even wennen, maar bijvoorbeeld bij het gebruik van de timer wel echt nuttig
Always on display kan me ook gestolen worden. Jeuh! Nog eerder je notificaties kunnen lezen. Maar ja, daar is de Apple Watch dan ook weer voor.
Ik merk voor nu dat er niet echt een visie achter zit, maar dat dit gewoon is verzonnen om de pill shape cut-out te verantwoorden.
Ik ben benieuwd of dit goed doorontwikkeld wordt, of dat dit een gevalletje Touch Bar en 3D Touch (deze vond ik wel goed, maar ook niet goed doorontwikkeld) gaat worden. We zullen het zien.
Kortom, voor personen zonder Apple Watch kan het een nuttige toevoeging zijn.4acesNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:57:
[...]
Daar gebruik ik de Apple Watch voor. Voor wat ik nu lees over dat eiland lijkt het vooral meer hype dan super geweldige nieuwe functie.
Always on display kan me ook gestolen worden. Jeuh! Nog eerder je notificaties kunnen lezen. Maar ja, daar is de Apple Watch dan ook weer voor.
Ik merk voor nu dat er niet echt een visie achter zit, maar dat dit gewoon is verzonnen om de pill shape cut-out te verantwoorden.
Ik ben benieuwd of dit goed doorontwikkeld wordt, of dat dit een gevalletje Touch Bar en 3D Touch (deze vond ik wel goed, maar ook niet goed doorontwikkeld) gaat worden. We zullen het zien.
We zullen zien hoe het zich ontwikkeld, ben wel hoopvol..
Meer mensen waarbij de 14 Pro echt heet wordt? Hier tijdens de installatie (iCloud backup) begonnen en nu uren later nog steeds warm.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nee alleen heeeeel even na de update 16.0.1.DennusB schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:02:
Meer mensen waarbij de 14 Pro echt heet wordt? Hier tijdens de installatie (iCloud backup) begonnen en nu uren later nog steeds warm.
Vaag! Ik ga t maar even in de gaten houden, want hij is echt ontzettend warmFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:13:
[...]
Nee alleen heeeeel even na de update 16.0.1.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Is normaal. In de achtergrond is je telefoon nog heel lang bezig met installeren, indexeren en andere achtergrond processen optimaliseren. Kan wel een dag of langer duren voordat hij met alles helemaal klaar is. Geen zorgen maken dus.DennusB schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:02:
Another one bites the DUST
Ik heb deze!Sinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
Wat is de standaard achtergrond lelijk zeg. Iemand mooie wallpapers?
Hier iPhone 14 Pro Max:
Na het overzetten bleef scherm zwart. 10min wachten/lader erin geen effect. Uit/aan zetten ook niet. Na 15min weer aan gezet en poef, start op.
Tevens ING probleem. Kan geen een document scannen alles wat ik scan blijft wazig. Vaag probleem.
Zit op ios 16.0.1.
Na het overzetten bleef scherm zwart. 10min wachten/lader erin geen effect. Uit/aan zetten ook niet. Na 15min weer aan gezet en poef, start op.
Tevens ING probleem. Kan geen een document scannen alles wat ik scan blijft wazig. Vaag probleem.
Zit op ios 16.0.1.
Idem, tijdens het terugzetten van de iCloud backup en update naar iOS 16.0.1, maar nu voelt hij terug normaal aan.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:13:
[...]
Nee alleen heeeeel even na de update 16.0.1.
Na een middag in gebruik een paar ervaringen. Ik kom van een 13 pro en heb de 14 pro max paars gekocht.
- Het is een heerlijk apparaat zoals ik gewend ben van Apple. Geen hele schokkende update. (Had ik ook niet verwacht)
- Paarse kleur vind ik echt top, mooie subtiele gloed.
- Formaat van pro naar pro max is eigenlijk wel weer lekker.
- Dynamic island is een leuke toepassing maar niet wereldschokkend. Moet zich echt nog bewijzen in het gebruik, nog maar weinig zien gebeuren. Wellicht dat meer toepassingen nog volgen van 3rd party apps.
- Always on display heb ik hetzelfde gevoel bij, aardige feature maar ook het idee dat het zich moet bewijzen in de praktijk. Een leven zonder AOD is goed denkbaar. Zou mooi zijn als er op termijn meer informatie zichtbaar is op het scherm, nu voelt het wat leeg.
- Overgangen en animaties zijn echt mooi gedaan, zowel die van het Island als van het AOD.
- Scherm wordt lekker fel in de zon!
- Het is een heerlijk apparaat zoals ik gewend ben van Apple. Geen hele schokkende update. (Had ik ook niet verwacht)
- Paarse kleur vind ik echt top, mooie subtiele gloed.
- Formaat van pro naar pro max is eigenlijk wel weer lekker.
- Dynamic island is een leuke toepassing maar niet wereldschokkend. Moet zich echt nog bewijzen in het gebruik, nog maar weinig zien gebeuren. Wellicht dat meer toepassingen nog volgen van 3rd party apps.
- Always on display heb ik hetzelfde gevoel bij, aardige feature maar ook het idee dat het zich moet bewijzen in de praktijk. Een leven zonder AOD is goed denkbaar. Zou mooi zijn als er op termijn meer informatie zichtbaar is op het scherm, nu voelt het wat leeg.
- Overgangen en animaties zijn echt mooi gedaan, zowel die van het Island als van het AOD.
- Scherm wordt lekker fel in de zon!
Verwijderd
Wat heb je dan voor toestel, een Nokia 3210?4acesNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:57:
[...]
Daar gebruik ik de Apple Watch voor. Voor wat ik nu lees over dat eiland lijkt het vooral meer hype dan super geweldige nieuwe functie.
Id kaart zeker. Even rbw pakken die werkt welbws723 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:22:
Hier iPhone 14 Pro Max:
Zit op ios 16.0.1.
Als je camera verder van id kaart houd is die wel scherp maar doet alsnog niks.
Had ik ook. Bij alle drie de iPhone 14 Pro’s die ik vandaag heb ingesteld.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:50:
[...]
Probeer dit even:
https://support.apple.com...t-iphone-iph8903c3ee6/ios
Software issues worden hier vaak mee opgelost. Werkt dit niet dan is er waarschijnlijk iets met je hardware aan de hand.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weet iemand welke webwinkels de snelste levering hebben van de iPhone 14 Pro Max 128GB?
Ik heb rbw en paspoort geprobeerd. Bij paspoort gaat camera als een gek in en uit focussen. Helaas geen ID kaart.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:35:
[...]
Id kaart zeker. Even rbw pakken die werkt wel
Zodra ik documenten in dat witte kader zet blijven ze wazig, van ver af zijn ze scherp.
Staat hier al sinds de introductie van Deep Fusion uit maar dit had ik gemisthk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:21:
[...]
In iOS 14 heeft Apple de werking van de functie aangepast. In de instellingen heet de optie nu slechts Bekijk buiten het kader. Dat betekent dat de ultra-groothoeklens alleen tijdens het maken van de foto meekijkt. Buiten het venster in de Camera-app van het daadwerkelijke beeld wat je vastlegt, zie je via de ultra-groothoeklens wat er rondom je foto nog meer te zien is. Je kan daardoor beter je compositie aanpassen. Achteraf bewerken is niet meer mogelijk, omdat het beeld rondom het kader niet meer vastgelegd wordt. Het is in iOS 14 en nieuwer dus alleen een hulpstukje tijdens het maken van een foto en niet meer erna. Bovendien is Deep Fusion nu altijd beschikbaar, ongeacht je instelling.
Ik zet hem weer aan. Net uitgezet haha
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Rijbewijs ging perfect hier.bws723 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:39:
[...]
Ik heb rbw en paspoort geprobeerd. Bij paspoort gaat camera als een gek in en uit focussen. Helaas geen ID kaart.
Zodra ik documenten in dat witte kader zet blijven ze wazig, van ver af zijn ze scherp.
Scherp, snel en zo geregeld!
Damm bij mij dus ook. Dat was vlak na de post hier gelukkig. Ging al dwars door de grondDennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:03:
[...]
Had ik ook. Poos zij knoppen ingehouden enzo, maar geen resultaat. Na een minuut of 5 net toen ik echt begon te balen: poef ineens leven en kwam de appel in beeld.
Maar nu volgende tmobile esim over zetten. Was wat ongeduldig en verwijderde de nieuwe esim. Helaas nu dus in de wachtrij om een nieuwe esim aan tevragen gezien ik hem dus niet zelf weer kan aanvragen
Over toestel zelf dik tevreden, voor mijn gevoel is het display ook echt stukken beter ofzo.
Hier ook gemekker met die ING Bankieren. Ze zijn ver qua innovatie, maar dit slaat door. Nu kan ik dus geen bankzaken doen of Apple Pay gebruiken.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:35:
[...]
Id kaart zeker. Even rbw pakken die werkt wel
Edit: gelukt. Rijbewijs deed echt niets, zelfs niet buiten in goed licht. Paspoort uiteindelijk wel, maar je moet heel lang op die groene tekens richten. Dat is onduidelijk aangegeven.
[ Voor 18% gewijzigd door THE_BASE op 16-09-2022 19:02 ]
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Snap ik niet hoor?THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:58:
[...]
Hier ook gemekker met die ING Bankieren. Ze zijn ver qua innovatie, maar dit slaat door. Nu kan ik dus geen bankzaken doen of Apple Pay gebruiken.
Net betaald met Apple pay in de supermarkt en internet bankieren werkt ook…
over ING gesproken, mij lukt het al tijden niet (ook niet met andere iPhones) om mijn ING creditcard in Apple Pay te krijgen, nu ook weer niet met de 14 Pro.
Telkens opnieuw geprobeerd, kom niet verder dan scannen CC, ING App openen en dan even later “er ging iets mis” en dat dan keer op keer
Telkens opnieuw geprobeerd, kom niet verder dan scannen CC, ING App openen en dan even later “er ging iets mis” en dat dan keer op keer
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2022 19:09 ]
Mensen met problemen met ING dit werkte bij mij, maak een wit rechthoek van 12x7 cm , leg die pas precies in het midden en dan werkt het wel, succes
Credit card zat er nog eerder in de de betaalpas_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:08:
over ING gesproken, mij lukt het al tijden niet (ook niet met andere iPhones) om mijn ING creditcard in Apple Pay te krijgen, nu ook weer niet met de 14 Pro.
Hier hadden we dat ook met de tweede. Was die ook vergeten up te daten voor overzetten. Denk zomaar dat het daar mee te maken had.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:03:
[...]
Had ik ook. Poos zij knoppen ingehouden enzo, maar geen resultaat. Na een minuut of 5 net toen ik echt begon te balen: poef ineens leven en kwam de appel in beeld.
©2004
Dat zou goed kunnen, ik heb die update pas veel later gedaan omdat ik er niet meer aan had gedacht dat die er was.hk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:20:
[...]
Hier hadden we dat ook met de tweede. Was die ook vergeten up te daten voor overzetten. Denk zomaar dat het daar mee te maken had.
Gelukkig maar dat jouw net gekochte 13 pro dit allemaal niet heeft dan 👍4acesNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:57:
[...]
Ik vind hem nu na een paar uur gebruik wel cool. Met een HomePod bijvoorbeeld. Maar hij valt idd ook meer op. Maar niet hinderlijk en je went er snel aan.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:23:
Wat vinden jullie?
©2004
Hoop wel echt dat genoeg mensen klagen en we meer opties krijgen voor het AOD. Volgens mij is het al heel veel beter als je kan kiezen om alleen de klok en widgets te laten zien.
Kan ik dan beter een Clean install doen en eerst updaten?Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:36:
[...]
Had ik ook. Bij alle drie de iPhone 14 Pro’s die ik vandaag heb ingesteld.
Nee hoor. Na paar minuten en knop ingedrukt houden werkt het gewoon.elaho schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:28:
[...]
Kan ik dan beter een Clean install doen en eerst updaten?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oke gelukkig dat scheelt weer een hoop opnieuw alles instellen.Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:34:
[...]
Nee hoor. Na paar minuten en knop ingedrukt houden werkt het gewoon.
Ik vind dit juist wel een gave oplossing zo, het heet Always On Display niet Always on Hoekje van het displayDennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:27:
Hoop wel echt dat genoeg mensen klagen en we meer opties krijgen voor het AOD. Volgens mij is het al heel veel beter als je kan kiezen om alleen de klok en widgets te laten zien.
Ik moet er nog wel aan wennen maar ik vind het always on display wel heel cool. Ook de manier waarop het werkt. Ik hoef juist geen zwart scherm met alleen tijd. Ik vind deze oplossing erg gaaf. Meer als dat ik verwacht had.
©2004
Zeker, vooral met notificaties is het kut!Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:27:
Dat dynamic island is leuk maar meer dan een Apple Pay notificatie, FaceID notificatie en muziek heb ik daar niet gezien. Wel jammer.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:23:
Wat vinden jullie?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Probeer deze eens:IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:28:
[...]
Heb je ook een high quality versie? Deze is maar 700kb bij mij
https://www.iphoned.nl/wp...3eDZKY0pWNDg4aFI1bTRPSw..
Die ook nog eens niet goed werken. Ik kom er vandaag achter dat de agenda-widget de halve tijd niet geupdate wordt.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:27:
Overigens
Volgens mij moeten de apps er nog op worden aangepast. Van Apple dingen krijg je idd een dynamic island notificatie, maar van andere apps krijg je nog normale notificaties onder het dynamic island.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:51:
[...]
Dat dynamic island is leuk maar meer dan een Apple Pay notificatie, FaceID notificatie en muziek heb ik daar niet gezien. Wel jammer.
Tja die album cover is toch te klein om te zienToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:51:
[...]
Dat dynamic island is leuk maar meer dan een Apple Pay notificatie, FaceID notificatie en muziek heb ik daar niet gezien. Wel jammer.
Ontwikkelaars nog even de tijd geven.
AOD wordt trouwens standaard uitgeschakeld in Low Power Mode.
Vooral muziek en Podcasts (lees: alles met de afspeel API) lijkt me hele handig. Nu zijn dat toch wat extra handelingen om die even snel te pauzeren etc.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:51:
[...]
Ja dat voordeel heb ik idd ook al gemerkt. Dat werkt top.Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:06:
[...]
Vooral muziek en Podcasts (lees: alles met de afspeel API) lijkt me hele handig. Nu zijn dat toch wat extra handelingen om die even snel te pauzeren etc.
©2004
Wie probeer je nou eigenlijk te overtuigen?4acesNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:57:
[...]
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Gelukkig maar. Maar ik mag natuurlijk gewoon het nieuws volgen en er meningen over hebben. Voor mij is het voor nu iig geen spannend eiland. 😅Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:25:
[...]
Gelukkig maar dat jouw net gekochte 13 pro dit allemaal niet heeft dan 👍
@THE_BASE ik probeer niemand te overtuigen. Maar ik ga ook niet mee met de alles van Apple is heilig trein.
[ Voor 13% gewijzigd door 4acesNL op 16-09-2022 20:17 ]
Wacht maar tot 🧡🖤 een integratie heeft..
Maar AOD kan dus niet uit? Heb liever langere batterijduur dan dat.
Kan gewoon helemaal uitJohan Bogle schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:16:
Bij Display Settings kun je dat uitschakelen.Johan Bogle schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:16:
Zal eens testen wat ht scheelt qua batterijduur als ik eindelijk mijn phone krijg
Elke keer kijkend naar m’n iPhone naast me op de bank: “huh, ik had ‘m toch vergrendeld?!”
AOD is wennen…
AOD is wennen…
Haha idem hier. Maar ook wel weer verrekte handig._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:27:
Elke keer kijkend naar m’n iPhone naast me op de bank: “huh, ik had ‘m toch vergrendeld?!”
AOD is wennen…
Ook al een paar keer gekeken en dacht dat er een melding was binnengekomen 😂 heb geluid en trillen uit dus meestal zag ik door oplichtend beeld dat er een melding was.
Het is inderdaad wennen, wel weer vernieuwend._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:27:
AOD is wennen…
Mijn eerste indruk is dat de 14 Pro (Max) net geen S-versie is maar ook niet een volwaardig nieuw model, het zit er net tussenin. Dynamic Island en AOD maakt het wat meer dan een S-versie naar mijn inziens maar scheelt niet veel. Ben er tot op heden heel blij mee, vooral mijn upgrade naar een Max-model
Het is weer bijna September 2026 :)
Ik vind het juist alles weg hebben van een S upgrade. Je kunt een aod moeilijk als een iteratie upgrade zien imho, naast een opgepimpte notch.Jaymone schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:41:
[...]
Het is inderdaad wennen, wel weer vernieuwend.
Mijn eerste indruk is dat de 14 Pro (Max) net geen S-versie is maar ook niet een volwaardig nieuw model, het zit er net tussenin. Dynamic Island en AOD maakt het wat meer dan een S-versie naar mijn inziens maar scheelt niet veel. Ben er tot op heden heel blij mee, vooral mijn upgrade naar een Max-model
Dat mag zeker maar het begint een beetje een hangende plaat te worden.4acesNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:12:
[...]
Gelukkig maar. Maar ik mag natuurlijk gewoon het nieuws volgen en er meningen over hebben. Voor mij is het voor nu iig geen spannend eiland. 😅
Er gaat nog wel wat detail verloren als ik inzoom, maar nu zien foto’s er sowieso niet best uit op Gathering. Is dit in ProRaw geschoten ? Zo ja, kun je wellicht een link naar het origineel delen?Huigie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:07:
Wat ben ik blij met die camera!! Mooie dof @ macro en wat een detail.
[Afbeelding]
Sowieso leuke plaat!
Zichzelf vooral denk ikTHE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:09:
[...]
Wie probeer je nou eigenlijk te overtuigen?
Kom van de 12 pro max af en vind juist het scherm echt een grote verbetering. Some how is deze kwa kleuren echt stuk beter en nu pas het idee dat scherm van mijn 12 pro max heel vlekkerig is.
Verder is de 14 zeker soepeler, meer naar het niveau van mijn ipad pro.
Camera lijkt gewoon een stap beter niks schokkends, maar wel een welkome stap
Daarnaast blij dat ik net maatje kleiner heb genomen. Waar ik normaal zo groot mogelijk wil! Keerzijde is wel de batterij maar dat gaat de tijd uitwijzen
Verder is de 14 zeker soepeler, meer naar het niveau van mijn ipad pro.
Camera lijkt gewoon een stap beter niks schokkends, maar wel een welkome stap
Daarnaast blij dat ik net maatje kleiner heb genomen. Waar ik normaal zo groot mogelijk wil! Keerzijde is wel de batterij maar dat gaat de tijd uitwijzen
Is het mensen al gelukt om een KPN eSim over te zetten van een 'oude' iPhone naar een nieuwe iPhone? Bij mij geeft 'ie constant aan dat dit niet ondersteund wordt door de provider.
Dat je camera van dichtbij niet wil scherpstellen in non-native apps is wel echt heeeel vervelend
Ik ben in ieder geval blij met de iPhone 14 Pro Max. Leuk hebbeding. Plus weer verse batterij en garantie. Kan er weer een jaartje (of langer) tegenaan 
Ja. In de Mijn KPN app op je nieuwe toestel aangeven dat je de sim wilt vervangen en de rest wijst zich vanzelf. Als dat bij jou niet werkt klantenservice bellen.Herax10NL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:55:
Is het mensen al gelukt om een KPN eSim over te zetten van een 'oude' iPhone naar een nieuwe iPhone? Bij mij geeft 'ie constant aan dat dit niet ondersteund wordt door de provider.
Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:14:
Wacht maar tot 🧡🖤 een integratie heeft..
@Famous wtf is dat?😅
[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 21:42 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Het neigt meer naar een S-upgrade, mee eens. Alleen vind ik het net iets meer hebben dan een S. Er is toch een klein design verschil en een S is in mijn optiek enkel een opgevoerde variant. Ik denk daarnaast dat we tegenwoordig moeten afstappen van definitie “S” jaar aangezien Apple 3 jaar lang een min of meer zelfde design aanhoudt en dit tegenwoordig een gegeven is.WouterL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:45:
[...]
Ik vind het juist alles weg hebben van een S upgrade. Je kunt een aod moeilijk als een iteratie upgrade zien imho, naast een opgepimpte notch.
Had hem nog ff naast de 13 pro gehouden maar die camera's steken echt goed uit.
Nooit problemen met de 13 gehad maar ga nu toch wel iets voorzichtiger doen.
Morgen nog even de randen vergelijken, lijkt iets meer zwart om het scherm te zitten?
Nooit problemen met de 13 gehad maar ga nu toch wel iets voorzichtiger doen.
Morgen nog even de randen vergelijken, lijkt iets meer zwart om het scherm te zitten?
Ik lees al een aantal keer dat dit design volgend jaar veranderd ‘omdat Apple vasthoud aan een driejarig design’ maar persoonlijk ben ik daar helemaal niet van overtuigd. Ik denk dat ze dit design nog wel even aanhouden. Volgens mij zien wij een patroon van 3 jaar en houdt Apple zich daar helemaal niet mee bezig 😅
©2004
Heb het idee dat de 14 Pro ‘’s avonds meer dimt dan de 13 Pro, lijkt dat maar zo of zijn er meer mensen die dit herkennen?
Haha ja mss zien wij wel patronen die er niet zijnhk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:19:
Ik lees al een aantal keer dat dit design volgend jaar veranderd ‘omdat Apple vasthoud aan een driejarig design’ maar persoonlijk ben ik daar helemaal niet van overtuigd. Ik denk dat ze dit design nog wel even aanhouden. Volgens mij zien wij een patroon van 3 jaar en houdt Apple zich daar helemaal niet mee bezig 😅
[ Voor 66% gewijzigd door Jaymone op 16-09-2022 21:22 ]
Ooh echt, bezels waren toch juist weer iets kleiner geworden? Dacht dat ik dat in een van de reviews langs hoorde komen.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:12:
In mijn hoofd lijkt het echt meer ruimte in te nemen. De 13 Pro heb ik nu alleen niet bij me, ligt op kantoor.Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:21:
[...]
Ooh echt, bezels waren toch juist weer iets kleiner geworden? Dacht dat ik dat in een van de reviews langs hoorde komen.
Ik heb het dus over de zwarte rand in het scherm voor de “bezel”.
Drie jaar is ook totale onzin:hk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:19:
1st Gen
3G, 3GS
4, 4S
5, 5S
6, 6S, 7, 8, SE, SE2, SE3
X, XS, 11 Pro
12, 13, 14
12 Pro, 13 Pro, 14 Pro
En ik mis nog wat enkele toestellen als XR en 5C, maar de afgelopen twee keer was het een drie jarig design, daarvoor niet. Dus ze hobbelen maar lekker voort op dit laatste design.
Ligt aan de kleur. Bij Space Black lijkt dit inderdaad zo, komt door de donkere bezels.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:12:
Had goud nu paars, ik heb het echt over het scherm.THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:24:
[...]
Ligt aan de kleur. Bij Space Black lijkt dit inderdaad zo, komt door de donkere bezels.
Niet de metalen rand.
Verwijderd
Ik sinds een klein halfuurtje klaar met weer alles in te stellen en in te loggen. Komende van een iPhone Xr de laatste 4 jaar is dit echt een verschil
De ervaring met het 120hz scherm is fantastisch en die foto kwaliteit is top.
De ervaring met het 120hz scherm is fantastisch en die foto kwaliteit is top.
Hoe bevalt jullie’s nieuwe toestel over het algemeen? Ook weer snel gewend? ☺️📱
Misschien omdat de nieuwe notch alles wat naar beneden duwt. Ik merk het vooral onderin dus dat kan de “boosdoener” wel eens zijn.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:25:
[...]
Had goud nu paars, ik heb het echt over het scherm.
Niet de metalen rand.
Is dat niemand opgevallen??
Echt een stoor momentje hier..
Let op:
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 14, Plus, Pro & Max] Accessoires, hoesjes & wallets
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 14, Plus, Pro & Max] Accessoires, hoesjes & wallets
:strip_exif()/f/image/94A4r9uMTURykAMNTxxBRMqt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O4KoZXOPiVCsVFdDhF1bdS2i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EdrW2RFJn58SyPSZJ9BdNq7M.jpg?f=fotoalbum_large)