Het is weer September 2025 :)
No problem, maar plaats hem even hier, denk dat er meer geïnteresseerden zijn.IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:27:
[...]
PM me even je nummer, stuur ik je een 8 sec videotje op whatsapp die ik vanmorgen in de AMAC gemaakt heb.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ja idd, de bult is wel heel groot. Hoesje zou het oplossen maar dat wilde ik net niet doen met deze iPhone …Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:48:
De paarse kleur is wat ik gehoopt had. Maar ik erger me al bij de eerste druk dat hij door de camerabult rammelt op tafel... Denk maar iets zoeken van een bult om ernaast te plakken zodat ie in evenwicht ligt.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Same, kom van een 12 pro en de 14 pro is best zwaar en met een dikke camera. Ik gebruik meestal wel die Apple kaarthouder en dan heb ik er geen last van. Het hoesje heeft nu ook een bult, dus alleen een hoesje is niet genoegDennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:48:
De paarse kleur is wat ik gehoopt had. Maar ik erger me al bij de eerste druk dat hij door de camerabult rammelt op tafel... Denk maar iets zoeken van een bult om ernaast te plakken zodat ie in evenwicht ligt.
[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 16-09-2022 12:32 ]
I don't have dreams, I have goals!!
onze zéér geliefde 13 Mini!Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:33:
Ik kom nu namelijk vanaf de 13 Mini.

Wel jammer dat Apple met de Mini toestellen is gestopt !
Volgens de verkoper zijn die ook minder geproduceerd dan de reguliere.
Even geduld nog. Maar wat is dat lastig 😰
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Mini Pro zou voor mij een nobrainer zijnAlbert020 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:42:
[...]
Wel jammer dat Apple met de Mini toestellen is gestopt !
Goh wat onverwacht. Wel knap dat die verkoper op de hoogte is van de productie aantallen van de modellen iPhone 14, plus, pro en pro maxSimD schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:42:
Mediamarkt net gesproken over mijn preoder. Ze hebben erg weinig Iphone 14 pro max modellen binnen gekregen.
Volgens de verkoper zijn die ook minder geproduceerd dan de reguliere.
Even geduld nog. Maar wat is dat lastig 😰

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Inderdaad! En dan ook graag gelijk een iPad Mini Pro.
I don't have dreams, I have goals!!
Jah, voor een normale IP14 hoef je het niet te doen
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Werkt niet op jouw IPhone of niet op elke IPhone? Laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Al contact opgenomen met provider?pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
ESim activeren werkt dus nog niet op de 14 Pro. Als ik die selecteer komt er geen data. Wel ontgrendeld en alles, maar niks. Over op fysieke Sim en dan wel data. Toch jammer..
Vorig jaar met Vodafone zelfde geneuzel op de 13 Pro.GoEV6 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:04:
[...]
Werkt niet op jouw IPhone of niet op elke IPhone? Laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Al contact opgenomen met provider?
Dit kon weleens te maken hebben met een bug in IOS 16 en opgelost in 16.01 volgens mij.pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
ESim activeren werkt dus nog niet op de 14 Pro. Als ik die selecteer komt er geen data. Wel ontgrendeld en alles, maar niks. Over op fysieke Sim en dan wel data. Toch jammer..
– Fixes an issue with activation and migration during set up of iPhone 14 and iPhone 14 Pro
– Photos may appear soft when zooming in landscape orientation on iPhone 14 Pro Max
– Enterprise single sign-on apps may fail to authenticate
Edit: Laat maar, had met activation te maken. Proberen waard 16.01 zou ik zeggen, mocht je het nog niet hebben gedaan.
[ Voor 32% gewijzigd door Jaymone op 16-09-2022 13:16 ]
Ja, mooi is dat altijd. Apple publiceert nooit verkoopaantallen per verkocht model, laat staan van productie cijfers en toch weet de gemiddelde verkoper dit precies te vertellen :-) En de gemiddelde consument slikt het vervolgens weer voor zoete koek.TheKerremenke schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:44:
[...]
Goh wat onverwacht. Wel knap dat die verkoper op de hoogte is van de productie aantallen van de modellen iPhone 14, plus, pro en pro max![]()
Hier 2 eSIMS actief en beide werken zoals het hoort. Zou dus toch even bij je provider vragen, wellicht is de SIM nog niet geactiveerd.pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
Jumpman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:20:
[...]
Activeren en installeren is super simpel en zo gedaan.
Niet als je duizenden kilometers verder bent
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Welke provider?pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
Werkt hier perfect met tmobilepdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dan heb je een verkeerd afleveringen opgegevenDonstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:27:
[...]
[...]
Niet als je duizenden kilometers verder bent
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Haha ja eens, heb nog even aan doorsturen gedacht maar we reizen rond dus niet echt interessant.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:42:
[...]
Dan heb je een verkeerd afleveringen opgegeven
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2022 13:59 ]
Bij je rijbewijs zit de chip in de EU logo hou hem tegen de bovenkant van je iPhone aan. Het was wel super irritantVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app, lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM
Verwijderd
Ik heb geen chip in mijn rijbewijs of paspoort helaas.Sinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:59:
[...]
Bij je rijbewijs zit de chip in de EU logo hou hem tegen de bovenkant van je iPhone aan. Het was wel super irritant
Hij is niet zichtbaarVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
[...]
Ik heb geen chip in mijn rijbewijs of paspoort helaas.
Is ook onzin natuurlijk. Gewoon een studentje die praat om maar wat te zeggen.TheKerremenke schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:44:
[...]
Goh wat onverwacht. Wel knap dat die verkoper op de hoogte is van de productie aantallen van de modellen iPhone 14, plus, pro en pro max![]()
Maar goed. Rustig afwachten dus.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Ja ook even mee zitten prutsen. Rijbewijs langzaam van onder inscannen en als je eenmaal door mag moet je telefoon op tafel leggen en het rijbewijs bovenaan op scherm leggen, dan gaat het uiteindelijk wel. Nooit geweten dat rijbewijs ook een chip had, want je ziet hem Inderdaad niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app? Lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM.
Via paspoort lukte helemaal niet, die wou die niet goed scannen.
[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 14:08 ]
Je ziet geen chip net als bij je pinpas, bij je paspoort moet je hem dichtklappen en je iPhone op de kaft plaatsen. Dan pakt tie hemVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
[...]
Ik heb geen chip in mijn rijbewijs of paspoort helaas.
Verwijderd
Idd, even geprobeerd of het wel lukte op mijn oude 13 Pro Max en daar ging het in 1 seconde boem goed..Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:
[...]
Ja ook even mee zitten prutsen. Rijbewijs langzaam van onder inscannen en als je eenmaal door mag moet je telefoon op tafel leggen en het rijbewijs bovenaan op scherm leggen, dan gaat het uiteindelijk wel. Nooit geweten dat rijbewijs ook een chip had, want je ziet hem Inderdaad niet.
Toen nogmaals op de 14 en na heel veel klooien was de scan van het paspoort gelukt.. ING moet denk eens testen als ze een 14 hebben om te testen. Thanks iedereen iig!
Hangt er enorm van af wat je mooi vindt, maar ik heb eventueel wat foto's van auto's als je (of iemand anders) daar wat mee wilSinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
Wat is de standaard achtergrond lelijk zeg. Iemand mooie wallpapers?
Ben van de 12 mini naar de 13 pro overgestapt. Ben blij dat ik niet voor de 14 pro gegaan ben want ik vind die bult bij de 13 pro al behoorlijk! Helemaal als je de 12 mini gewend bent🙈Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:33:
Die camerabult is inderdaad te groot, maar dat zag ik al aan de hoesjes die ik binnen heb gekregen. Is volledig uit proportie dit, dus even aankijken. Ik kom nu namelijk vanaf de 13 Mini.
Maar volgens mij toch heel veel happy faces vandaag die de 14 pro ontvangen hebben✌🏽 enjoy
Ik ontving gisteren m’n 13 pro en had toen ook de esim ‘wissel’ van 12 mini naar 13 pro gedaan. Was eventjes bang om toch nog naar de winkel te moeten maar het is me gewoon gelukt. Binnen 10 min gepiept.Huigie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:48:
eSim overzetten van TMobile was wel ff een gedoetje. Die kan je niet van telefoon naar telefoon overzetten, die moet je opnieuw bestellen. Downloaden in de app op de nieuwe telefoon, dan QR code scannen. Alles leek goed te gaan maar het wilde niet activeren. In de TMob winkel lukte het ze ook niet dus eSim verwijderd, nieuwe (uit de enveloppe) erop gezet en die werd wel meteen geactiveerd.
Via t mobile app de esim besteld en op de laptop gedownload (QR code). Met de 13 pro gescanned en ingeladen en daarna op ‘activeren’ gedrukt. Sms’je ontving ik op m’n 12 mini en done. 13 pro werkt en 12 mini werd disabled.
Was echt easy, dit heeft T mobile toch echt wel verbeterd de laatste tijd ✌🏽
dkawa schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]
Ben van de 12 mini naar de 13 pro overgestapt. Ben blij dat ik niet voor de 14 pro gegaan ben want ik vind die bult bij de 13 pro al behoorlijk! Helemaal als je de 12 mini gewend bent🙈
Maar volgens mij toch heel veel happy faces vandaag die de 14 pro ontvangen hebben✌🏽 enjoy
:strip_exif()/f/image/a4j5FlWH5vppbq4IrkOWTJJv.jpg?f=fotoalbum_medium)
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
hey, sinds wanneer werkt Willie Wartaal in de Apple Store??
Het is een mm dikker dan die van de 13 Pro, dat merk je toch niet.dkawa schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]
Ben van de 12 mini naar de 13 pro overgestapt. Ben blij dat ik niet voor de 14 pro gegaan ben want ik vind die bult bij de 13 pro al behoorlijk!

EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
in 1 keer icm een paspoort.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app?
Kijken op www.unsplash.comSinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
Wat is de standaard achtergrond lelijk zeg. Iemand mooie wallpapers?
THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:30:
[...]
Het is een mm dikker dan die van de 13 Pro, dat merk je toch niet.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Wat een lekkere toestel, zelfs komende van een 14 Pro silver...
AOD is zalig! ;-)
Nu je het zegt, ik zit te wachten tot de update gedownload is dus hij ligt hier naast mij. En ik dacht dat het scherm gedimd was maar dat is natuurlijk AODIcaru schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:40:
Eindelijk de Pro Max 14 paars binnen...
Wat een lekkere toestel, zelfs komende van een 14 Pro silver...
AOD is zalig! ;-)

Ik ben kennelijk al gewend aan AOD haha
©2004
Dat sws toch je eigen aankopen goed praten en iedereen die kritisch is, is een gigantische paardenlul. Ja ze lopen hier echt rondCass Casey schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:38:
[...]
Als de iphone 15 een mm dunner wordt, is het "een enorm verschil dat je écht merkt!"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan al vanaf/vanuit het Always on Display op het lockscreen direct je iPhone ontgrendelen.
maar jullie wisten dit al lang natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2022 14:55 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
1 procent minder slijtage aan topje van je vinger dus_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:55:
dacht dat je vanuit het lockscreen eerst je scherm moest aantikken om uit het Always on Display te komen alvorens te ontgrendelen.
Je kan al vanaf/vanuit het Always on Display op het lockscreen direct je iPhone ontgrendelen.
maar jullie wisten dit al lang natuurlijk
Kan je trouwens AOD dimmen naar eigen keuze zodat het verschil tussen AOD en actieve scherm groter wordt?Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:56:
Wel even wennen het AOD. Denk telkens dat toestel nog aanstaat.
[ Voor 24% gewijzigd door Jaymone op 16-09-2022 14:58 ]
Nee, alleen aan of uitzetten. Verders helemaal niks nada noppesJaymone schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:56:
[...]
[...]
Kan je trouwens AOD dimmen naar eigen keuze zodat het verschil tussen AOD en actieve scherm groter wordt?
Tweakers podcast via Overcast.

Het is mij niet gelukt met rijbewijs. Na 10+ pogingen in allerlei orientaties heb ik het met een id-kaart geprobeerd en dat werkte in 1x. Waarschijnlijk is m'n rijbewijs niet meer helemaal lekker.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:
[...]
Ja ook even mee zitten prutsen. Rijbewijs langzaam van onder inscannen en als je eenmaal door mag moet je telefoon op tafel leggen en het rijbewijs bovenaan op scherm leggen, dan gaat het uiteindelijk wel. Nooit geweten dat rijbewijs ook een chip had, want je ziet hem Inderdaad niet.
Overigens waardeloos dat er nog nergens hoesjes op voorraad zijn. Ik wil graag een leren Apple hoesje, maar wil de kleuren eerst even in het echt zien. Omdat Apple die telkens verandert, irritant is dat. Heb ik net een donkerpaars horlogebandje gekocht omdat die hetzelfde is als mijn hoesje van de iPhone 13, maar nu is die kleur er niet meer.
Ik heb er zojuist eentje van Simyo geactiveerd op iPhone 14 Pro op 16.0.0, dus dat werkt prima.pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
Ik was zo hard naar de AOD-settings aan het zoeken dat ik gewoon hele tijd over die enkele instelling “altijd aan” had heengekeken 😂_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:02:
[...]
Nee, alleen aan of uitzetten. Verders helemaal niks nada noppes
Verwijderd
Ik had niet verwacht dat je dat zou zien in een screenshot. Of heb je het erin geshopt?Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:12:
Now Playing in Dynamic Island.
Tweakers podcast via Overcast.
[Afbeelding]
Nope. Neemt hij gewoon mee.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:15:
[...]
Ik had niet verwacht dat je dat zou zien in een screenshot. Of heb je het erin geshopt?
Snel gechecked en ja, die komt op de screenshot.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:15:
[...]
Ik had niet verwacht dat je dat zou zien in een screenshot. Of heb je het erin geshopt?
Voelt in de eerste paar minuten gebruik toch weer een stuk sneller.
Qua camera is er natuurlijk een pak vooruitgang tov de 12.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Fijn om te horen daar was de upgrade mij ook om te doen.TijnC schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:26:
Van een 12 Pro Max overgestapt op een 14 Pro Max.
Voelt in de eerste paar minuten gebruik toch weer een stuk sneller.
Qua camera is er natuurlijk een pak vooruitgang tov de 12.
Moet je even een weekje 120hz gebruiken en dan een 12 pro pakken, zie je het gelijk.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:31:
Moet ook zeggen dat ik die hele poeha om 120hz van afgelopen jaren ook in één klap onzin vind. Komende vanaf de 13mini, dus zónder 120hz, het zal wel aan mijn ogen liggen maar ik zie echt geen verschil…
Mijn telefoon ligt vaak op het bureau dus vind het wel fijn maar kan me wel voorstellen dat het voor afleiding zorgt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Ik heb gewoon een zwarte achtergrond op m’n lockscreen. Ziet er heel strak uit. Homescreen is gewoon een foto.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:35:
Wat doen jullie met always on display?
Mijn telefoon ligt vaak op het bureau dus vind het wel fijn maar kan me wel voorstellen dat het voor afleiding zorgt
Nou iets wat weer irritant is…. Ik had voorvertoningen meldingen altijd aan staan. Was het scherm zwart en moest ik tikken om te lezen. Maar nu kan iedereen meelezen… Gelukkig werkt de stand met eerst faceid dan weer wel goed. Maar vind het in auto altijd fijn om de flitsmeister berichten snel te kunnen lezen als ie in de carkit zit, dat zal dan niet meer kunnen. En niet irritant alsof ze het verkeerd bedacht hebben, maar een logische gedwongen keuze waar ik niet over nagedacht had.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:35:
Wat doen jullie met always on display?
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 15:42 ]
Ik ben niet zo thuis in routines maar is het niet mogelijk daar iets mee te doen?Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:41:
[...]
Nou iets wat weer irritant is…. Ik had voorvertoningen meldingen altijd aan staan. Was het scherm zwart en moest ik tikken om te lezen. Maar nu kan iedereen meelezen… Gelukkig werkt de stand met eerst faceid dan weer wel goed. Maar vind het in auto altijd fijn om de flitsmeister berichten snel te kunnen lezen als ie in de carkit zit, dat zal dan niet meer kunnen. En niet irritant alsof ze het verkeerd bedacht hebben, maar een logische gedwongen keuze waar ik niet over nagedacht had.
Ik gebruik en ken dat verder ook niet zo goed. Zal eens kijkenTR1969 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:47:
[...]
Ik ben niet zo thuis in routines maar is het niet mogelijk daar iets mee te doen?
Hopelijk gaan ze dit tzt ook integreren in de camera app zelf, net als 4K / 1080p etc.
/f/image/DXfoqDM8vJo3UA5r9EuFIhhS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9sc1muVQkFe3eYkqvEqY5AVp.png?f=fotoalbum_large)
Is ‘t via een shortcut mogelijk om te switchen?Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:53:
De setting voor 12MP of 48MP.
Hopelijk gaan ze dit tzt ook integreren in de camera app zelf, net als 4K / 1080p etc.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Jij schiet altijd ProRaw ? Iemand een idee of DigiKam dat ook ondersteund ?Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als ProRaw in de instellingen aan staat, dan krijg je deze knop in de camera app.Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:54:
[...]
Is ‘t via een shortcut mogelijk om te switchen?
Aan is 48MP ProRaw foto, uit is 12MP normale foto.
:strip_exif()/f/image/hjMPhgUbcsjIzDcj2PFlyZyF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2022 15:58 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Inloggen op de website, onder Producten vind je de sims. Daar kan je hem overzetten.LaZZ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Ik krijg mijn Vodafone eSIM niet overgezet, heb de optie overzetten niet in de app. Meer mensen hier last van?
Heb je het geprobeerd vanuit de instellingen? Of eventueel via My Vodafone?LaZZ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Ik krijg mijn Vodafone eSIM niet overgezet, heb de optie overzetten niet in de app. Meer mensen hier last van?
Voorheen zat ik jaren op hogere rates met androidDennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:31:
Moet ook zeggen dat ik die hele poeha om 120hz van afgelopen jaren ook in één klap onzin vind. Komende vanaf de 13mini, dus zónder 120hz, het zal wel aan mijn ogen liggen maar ik zie echt geen verschil…
Omhoog merk je niet op, als je teruggaat is het gewoon erg hinderlijk.
Dan heb je slechte ogen, of weten je hersens niet beter.
GiTS
Had dit altijd uit, nu maar eens aanzetten.Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb nog wel aan; Geef prioriteit aan snellere opname.
Geen idee of het helpt of dat de eerste foto misschien slechter is.
Maar je kunt dus ook ProRAW in 12MP schieten, maar dat moet je dus via de Settings aanpassen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:57:
[...]
[...]
Als ProRaw in de instellingen aan staat, dan krijg je deze knop in de camera app.
Aan is 48MP ProRaw foto, uit is 12MP normale foto.
[Afbeelding]
Ik snap nu wat je bedoelt nu er meldingen staan.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:41:
[...]
Nou iets wat weer irritant is…. Ik had voorvertoningen meldingen altijd aan staan. Was het scherm zwart en moest ik tikken om te lezen. Maar nu kan iedereen meelezen… Gelukkig werkt de stand met eerst faceid dan weer wel goed. Maar vind het in auto altijd fijn om de flitsmeister berichten snel te kunnen lezen als ie in de carkit zit, dat zal dan niet meer kunnen. En niet irritant alsof ze het verkeerd bedacht hebben, maar een logische gedwongen keuze waar ik niet over nagedacht had.
Niet goed voor een relatie..
Maar ff opslaan als Domino's pizza ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 16-09-2022 16:20 ]
Dit is niet enkel van toepassing op de ING app. Wat onwijs irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app? Lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM.
Bedoel je 'Bekijk buiten het kader'? Op het internet staat dat vanaf iOS14 het niet meer uitmaakt of hij aan of uit staat voor Deep Fusion....Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:15:
Voor de beste foto resultaten ook “bekijk buiten raster” uit zetten trouwens, anders werkt dat Apple algoritme waar ik de naam nu van kwijt ben niet.
©2004
Ooh hebben ze dat opgelost? Nicehk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:20:
[...]
Bedoel je 'Bekijk buiten het kader'? Op het internet staat dat vanaf iOS14 het niet meer uitmaakt of hij aan of uit staat voor Deep Fusion....
In iOS 14 heeft Apple de werking van de functie aangepast. In de instellingen heet de optie nu slechts Bekijk buiten het kader. Dat betekent dat de ultra-groothoeklens alleen tijdens het maken van de foto meekijkt. Buiten het venster in de Camera-app van het daadwerkelijke beeld wat je vastlegt, zie je via de ultra-groothoeklens wat er rondom je foto nog meer te zien is. Je kan daardoor beter je compositie aanpassen. Achteraf bewerken is niet meer mogelijk, omdat het beeld rondom het kader niet meer vastgelegd wordt. Het is in iOS 14 en nieuwer dus alleen een hulpstukje tijdens het maken van een foto en niet meer erna. Bovendien is Deep Fusion nu altijd beschikbaar, ongeacht je instelling.
Ik zet hem weer aan. Net uitgezet haha
©2004
Jep. Werkt gewoon bij mij. Heb mijn rijbewijs gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2022 16:23 ]
Werkt bij mij. Wel een omslachtig gebeuren. Rabo was makkelijk met een Qr code op een bestaand apparaat.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
©2004
Verwijderd
Ah ja, dit is idd niet het geval. Hopelijk in de toekomst.Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:12:
[...]
Maar je kunt dus ook ProRAW in 12MP schieten, maar dat moet je dus via de Settings aanpassen.
Uiteraard geprobeerd, via de myVodafone app maar lukt niet.cracking cloud schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:04:
[...]
Heb je het geprobeerd vanuit de instellingen? Of eventueel via My Vodafone?
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ik moet nog wel even wennen aan AOD. Als het toestel op m'n bureau ligt is het prima dat ik de klok kan zien, maar als ik 'm in m'n broekzak duw ben ik gewend om altijd te controleren of hij ook echt uit is. Dat gaat nu wat lastiger...
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 16:32 ]
Ook de Deep Purple kleur is nice, ben tevreden tot nu toe
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 14, Plus, Pro & Max] Accessoires, hoesjes & wallets