Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:38
Gaan trouwens de MFA/2FA instellingen ook gewoon over na restoren op nieuw toestel? Of moet je daarvoor i.p.v. backup de toestellen naast elkaar leggen en over laten zetten?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:54
De paarse kleur is wat ik gehoopt had. Maar ik erger me al bij de eerste druk dat hij door de camerabult rammelt op tafel... Denk maar iets zoeken van een bult om ernaast te plakken zodat ie in evenwicht ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:27:
[...]

PM me even je nummer, stuur ik je een 8 sec videotje op whatsapp die ik vanmorgen in de AMAC gemaakt heb.
No problem, maar plaats hem even hier, denk dat er meer geïnteresseerden zijn. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@THE_BASE wat jij al zei; donkere wallpaper et voila, Dynamic Island valt stukken minder op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:48:
De paarse kleur is wat ik gehoopt had. Maar ik erger me al bij de eerste druk dat hij door de camerabult rammelt op tafel... Denk maar iets zoeken van een bult om ernaast te plakken zodat ie in evenwicht ligt.
Ja idd, de bult is wel heel groot. Hoesje zou het oplossen maar dat wilde ik net niet doen met deze iPhone …

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:48:
Same, kom van een 12 pro en de 14 pro is best zwaar en met een dikke camera. Ik gebruik meestal wel die Apple kaarthouder en dan heb ik er geen last van. Het hoesje heeft nu ook een bult, dus alleen een hoesje is niet genoeg

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 16-09-2022 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
@Ample Energy en daar heb je volledig gelijk in. Heb het aan haar doorgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:53
Die camerabult is inderdaad te groot, maar dat zag ik al aan de hoesjes die ik binnen heb gekregen. Is volledig uit proportie dit, dus even aankijken. Ik kom nu namelijk vanaf de 13 Mini.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:33:
Ik kom nu namelijk vanaf de 13 Mini.
onze zéér geliefde 13 Mini! <3 <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:34:
[...]

onze zéér geliefde 13 Mini! <3 <3
Wel jammer dat Apple met de Mini toestellen is gestopt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Mediamarkt net gesproken over mijn preoder. Ze hebben erg weinig Iphone 14 pro max modellen binnen gekregen.

Volgens de verkoper zijn die ook minder geproduceerd dan de reguliere.

Even geduld nog. Maar wat is dat lastig 😰

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:18
Albert020 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:42:
[...]

Wel jammer dat Apple met de Mini toestellen is gestopt !
Mini Pro zou voor mij een nobrainer zijn _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 22:46
SimD schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:42:
Mediamarkt net gesproken over mijn preoder. Ze hebben erg weinig Iphone 14 pro max modellen binnen gekregen.

Volgens de verkoper zijn die ook minder geproduceerd dan de reguliere.

Even geduld nog. Maar wat is dat lastig 😰
Goh wat onverwacht. Wel knap dat die verkoper op de hoogte is van de productie aantallen van de modellen iPhone 14, plus, pro en pro max 8)7 |:(

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

eSim overzetten van TMobile was wel ff een gedoetje. Die kan je niet van telefoon naar telefoon overzetten, die moet je opnieuw bestellen. Downloaden in de app op de nieuwe telefoon, dan QR code scannen. Alles leek goed te gaan maar het wilde niet activeren. In de TMob winkel lukte het ze ook niet dus eSim verwijderd, nieuwe (uit de enveloppe) erop gezet en die werd wel meteen geactiveerd.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:53
TR1969 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:43:
[...]

Inderdaad! En dan ook graag gelijk een iPad Mini Pro.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
[...]

Jah, voor een normale IP14 hoef je het niet te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

ESim activeren werkt dus nog niet op de 14 Pro. Als ik die selecteer komt er geen data. Wel ontgrendeld en alles, maar niks. Over op fysieke Sim en dan wel data. Toch jammer..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51
pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:
ESim activeren werkt dus nog niet op de 14 Pro. Als ik die selecteer komt er geen data. Wel ontgrendeld en alles, maar niks. Over op fysieke Sim en dan wel data. Toch jammer..
Werkt niet op jouw IPhone of niet op elke IPhone? Laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Al contact opgenomen met provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

GoEV6 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:04:
[...]

Werkt niet op jouw IPhone of niet op elke IPhone? Laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Al contact opgenomen met provider?
Vorig jaar met Vodafone zelfde geneuzel op de 13 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Dit kon weleens te maken hebben met een bug in IOS 16 en opgelost in 16.01 volgens mij.

– Fixes an issue with activation and migration during set up of iPhone 14 and iPhone 14 Pro
– Photos may appear soft when zooming in landscape orientation on iPhone 14 Pro Max
– Enterprise single sign-on apps may fail to authenticate

Edit: Laat maar, had met activation te maken. Proberen waard 16.01 zou ik zeggen, mocht je het nog niet hebben gedaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Jaymone op 16-09-2022 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdws
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 20:58
TheKerremenke schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:44:
[...]

Goh wat onverwacht. Wel knap dat die verkoper op de hoogte is van de productie aantallen van de modellen iPhone 14, plus, pro en pro max 8)7 |:(
Ja, mooi is dat altijd. Apple publiceert nooit verkoopaantallen per verkocht model, laat staan van productie cijfers en toch weet de gemiddelde verkoper dit precies te vertellen :-) En de gemiddelde consument slikt het vervolgens weer voor zoete koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 22:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrNVFQL4UKgXaSZr7LMm669w-qs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gYB9VDFoTyZcyXZAezj0IVYy.png?f=fotoalbum_large

Hebbes, vanavond als ik thuis ben maar even uitpakken 🥳

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:47
Hier 2 eSIMS actief en beide werken zoals het hoort. Zou dus toch even bij je provider vragen, wellicht is de SIM nog niet geactiveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:20:
[...]

Activeren en installeren is super simpel en zo gedaan. :)
Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:15:
[...]

Open maken is zo gebeurt hoor :)
Niet als je duizenden kilometers verder bent :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXBLfyHx10IJkBbAv_MVbbAHk58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TxoawBszgDwhQCXyDCA6GWEK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATOj1HExeKnIC6v-D2LO-wt39YQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2j17oTS4GZDM89Gd7hVtsez8.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Welke provider?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Werkt hier perfect met tmobile

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:27:
[...]

[...]

Niet als je duizenden kilometers verder bent :P
Dan heb je een verkeerd afleveringen opgegeven :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Die reviewer die die foto’s rond liet gaan waarop het paars bijna roze was heeft wel héél erg met licht gespeeld. Want ik kan die kleur, hoe ik hem ook in het licht hou, niet reproduceren. Gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:42:
[...]

Dan heb je een verkeerd afleveringen opgegeven :+
Haha ja eens, heb nog even aan doorsturen gedacht maar we reizen rond dus niet echt interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gelukt om te identificeren in de ING app? Lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2022 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:36
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:56:
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app, lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM
Bij je rijbewijs zit de chip in de EU logo hou hem tegen de bovenkant van je iPhone aan. Het was wel super irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:59:
[...]

Bij je rijbewijs zit de chip in de EU logo hou hem tegen de bovenkant van je iPhone aan. Het was wel super irritant
Ik heb geen chip in mijn rijbewijs of paspoort helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinan10
Wat is de standaard achtergrond lelijk zeg. Iemand mooie wallpapers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
[...]

Hij is niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
TheKerremenke schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:44:
[...]

Is ook onzin natuurlijk. Gewoon een studentje die praat om maar wat te zeggen.

Maar goed. Rustig afwachten dus.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app? Lukt mij niet het een foto van mijn rijbewijs te maken of een succesvolle scan van mijn paspoort.. Ziet er uit dat het niet werkt met de iPhone 14 PM.
Ja ook even mee zitten prutsen. Rijbewijs langzaam van onder inscannen en als je eenmaal door mag moet je telefoon op tafel leggen en het rijbewijs bovenaan op scherm leggen, dan gaat het uiteindelijk wel. Nooit geweten dat rijbewijs ook een chip had, want je ziet hem Inderdaad niet.

Via paspoort lukte helemaal niet, die wou die niet goed scannen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamms
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
[...]

Je ziet geen chip net als bij je pinpas, bij je paspoort moet je hem dichtklappen en je iPhone op de kaft plaatsen. Dan pakt tie hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:
[...]

Ja ook even mee zitten prutsen. Rijbewijs langzaam van onder inscannen en als je eenmaal door mag moet je telefoon op tafel leggen en het rijbewijs bovenaan op scherm leggen, dan gaat het uiteindelijk wel. Nooit geweten dat rijbewijs ook een chip had, want je ziet hem Inderdaad niet.

Idd, even geprobeerd of het wel lukte op mijn oude 13 Pro Max en daar ging het in 1 seconde boem goed..
Toen nogmaals op de 14 en na heel veel klooien was de scan van het paspoort gelukt.. ING moet denk eens testen als ze een 14 hebben om te testen. Thanks iedereen iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:02
Sinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
Hangt er enorm van af wat je mooi vindt, maar ik heb eventueel wat foto's van auto's als je (of iemand anders) daar wat mee wil :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 22:02
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:33:
Die camerabult is inderdaad te groot, maar dat zag ik al aan de hoesjes die ik binnen heb gekregen. Is volledig uit proportie dit, dus even aankijken. Ik kom nu namelijk vanaf de 13 Mini.
Ben van de 12 mini naar de 13 pro overgestapt. Ben blij dat ik niet voor de 14 pro gegaan ben want ik vind die bult bij de 13 pro al behoorlijk! Helemaal als je de 12 mini gewend bent🙈

Maar volgens mij toch heel veel happy faces vandaag die de 14 pro ontvangen hebben✌🏽 enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
[...]

Echt wel!! Zou echt perfect zijn👌🏾👌🏾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
Huigie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:48:
eSim overzetten van TMobile was wel ff een gedoetje. Die kan je niet van telefoon naar telefoon overzetten, die moet je opnieuw bestellen. Downloaden in de app op de nieuwe telefoon, dan QR code scannen. Alles leek goed te gaan maar het wilde niet activeren. In de TMob winkel lukte het ze ook niet dus eSim verwijderd, nieuwe (uit de enveloppe) erop gezet en die werd wel meteen geactiveerd.
Ik ontving gisteren m’n 13 pro en had toen ook de esim ‘wissel’ van 12 mini naar 13 pro gedaan. Was eventjes bang om toch nog naar de winkel te moeten maar het is me gewoon gelukt. Binnen 10 min gepiept.

Via t mobile app de esim besteld en op de laptop gedownload (QR code). Met de 13 pro gescanned en ingeladen en daarna op ‘activeren’ gedrukt. Sms’je ontving ik op m’n 12 mini en done. 13 pro werkt en 12 mini werd disabled.

Was echt easy, dit heeft T mobile toch echt wel verbeterd de laatste tijd ✌🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:57
dkawa schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]

Ben van de 12 mini naar de 13 pro overgestapt. Ben blij dat ik niet voor de 14 pro gegaan ben want ik vind die bult bij de 13 pro al behoorlijk! Helemaal als je de 12 mini gewend bent🙈

Maar volgens mij toch heel veel happy faces vandaag die de 14 pro ontvangen hebben✌🏽 enjoy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_fnIK7D-ug9k6QzQhqNMAj8DzU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a4j5FlWH5vppbq4IrkOWTJJv.jpg?f=fotoalbum_medium

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:18
Wat een heerlijk toestel. Ik kende promotion al van de iPad maar op de iPhone is het een enorm verschil komende van een 11 pro. Wow.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hey, sinds wanneer werkt Willie Wartaal in de Apple Store??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
dkawa schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]

Ben van de 12 mini naar de 13 pro overgestapt. Ben blij dat ik niet voor de 14 pro gegaan ben want ik vind die bult bij de 13 pro al behoorlijk!
Het is een mm dikker dan die van de 13 Pro, dat merk je toch niet. :X

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Iemand gelukt om te identificeren in de ING app?
in 1 keer icm een paspoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHNGLT
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 31-03-2023
Sinan10 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:00:
Kijken op www.unsplash.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:17
THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:30:
[...]

Het is een mm dikker dan die van de 13 Pro, dat merk je toch niet. :X
_O- Als de iphone 15 een mm dunner wordt, is het "een enorm verschil dat je écht merkt!"

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Eindelijk de Pro Max 14 paars binnen...

Wat een lekkere toestel, zelfs komende van een 14 Pro silver...

AOD is zalig! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:14
Icaru schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:40:
Eindelijk de Pro Max 14 paars binnen...

Wat een lekkere toestel, zelfs komende van een 14 Pro silver...

AOD is zalig! ;-)
Nu je het zegt, ik zit te wachten tot de update gedownload is dus hij ligt hier naast mij. En ik dacht dat het scherm gedimd was maar dat is natuurlijk AOD 7(8)7

Ik ben kennelijk al gewend aan AOD haha

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16-09 07:51
Cass Casey schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:38:
[...]

_O- Als de iphone 15 een mm dunner wordt, is het "een enorm verschil dat je écht merkt!"
Dat sws toch je eigen aankopen goed praten en iedereen die kritisch is, is een gigantische paardenlul. Ja ze lopen hier echt rond :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dynamic Island is al top, alleen al voor Face ID!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dacht dat je vanuit het lockscreen eerst je scherm moest aantikken om uit het Always on Display te komen alvorens te ontgrendelen.

Je kan al vanaf/vanuit het Always on Display op het lockscreen direct je iPhone ontgrendelen.

maar jullie wisten dit al lang natuurlijk :+

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2022 14:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Wel even wennen het AOD. Denk telkens dat toestel nog aanstaat. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:55:
dacht dat je vanuit het lockscreen eerst je scherm moest aantikken om uit het Always on Display te komen alvorens te ontgrendelen.

Je kan al vanaf/vanuit het Always on Display op het lockscreen direct je iPhone ontgrendelen.

maar jullie wisten dit al lang natuurlijk :+
1 procent minder slijtage aan topje van je vinger dus ;)
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:56:
Wel even wennen het AOD. Denk telkens dat toestel nog aanstaat. :+
Kan je trouwens AOD dimmen naar eigen keuze zodat het verschil tussen AOD en actieve scherm groter wordt?

[ Voor 24% gewijzigd door Jaymone op 16-09-2022 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:56:
[...]

[...]

Kan je trouwens AOD dimmen naar eigen keuze zodat het verschil tussen AOD en actieve scherm groter wordt?
Nee, alleen aan of uitzetten. Verders helemaal niks nada noppes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Now Playing in Dynamic Island. 8)
Tweakers podcast via Overcast.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5biy9iI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:
[...]

Het is mij niet gelukt met rijbewijs. Na 10+ pogingen in allerlei orientaties heb ik het met een id-kaart geprobeerd en dat werkte in 1x. Waarschijnlijk is m'n rijbewijs niet meer helemaal lekker.

Overigens waardeloos dat er nog nergens hoesjes op voorraad zijn. Ik wil graag een leren Apple hoesje, maar wil de kleuren eerst even in het echt zien. Omdat Apple die telkens verandert, irritant is dat. Heb ik net een donkerpaars horlogebandje gekocht omdat die hetzelfde is als mijn hoesje van de iPhone 13, maar nu is die kleur er niet meer.
Ik heb er zojuist eentje van Simyo geactiveerd op iPhone 14 Pro op 16.0.0, dus dat werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:02:
[...]

Nee, alleen aan of uitzetten. Verders helemaal niks nada noppes
Ik was zo hard naar de AOD-settings aan het zoeken dat ik gewoon hele tijd over die enkele instelling “altijd aan” had heengekeken 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:12:
Now Playing in Dynamic Island. 8)
Tweakers podcast via Overcast.

[Afbeelding]
Ik had niet verwacht dat je dat zou zien in een screenshot. Of heb je het erin geshopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:15:
[...]

Ik had niet verwacht dat je dat zou zien in een screenshot. Of heb je het erin geshopt?
Nope. Neemt hij gewoon mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Edit ESim. Gelukt nu. Vodafone moest hem nog activeren. Stond nog ouwe meuk in van eerder proberen! 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:15:
[...]

Snel gechecked en ja, die komt op de screenshot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijnC
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07-01 10:06
Van een 12 Pro Max overgestapt op een 14 Pro Max.
Voelt in de eerste paar minuten gebruik toch weer een stuk sneller.
Qua camera is er natuurlijk een pak vooruitgang tov de 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:58
Ik merk dat ie mn Airpods Pro (2021) niet laat zien in het Dynamic Island. Krijg nog zn prachtige half screen popup als ik ze openklap.. haha

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
Moet ook zeggen dat ik die hele poeha om 120hz van afgelopen jaren ook in één klap onzin vind. Komende vanaf de 13mini, dus zónder 120hz, het zal wel aan mijn ogen liggen maar ik zie echt geen verschil…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16-09 07:51
TijnC schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:26:
Van een 12 Pro Max overgestapt op een 14 Pro Max.
Voelt in de eerste paar minuten gebruik toch weer een stuk sneller.
Qua camera is er natuurlijk een pak vooruitgang tov de 12.
Fijn om te horen daar was de upgrade mij ook om te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:31:
Moet ook zeggen dat ik die hele poeha om 120hz van afgelopen jaren ook in één klap onzin vind. Komende vanaf de 13mini, dus zónder 120hz, het zal wel aan mijn ogen liggen maar ik zie echt geen verschil…
Moet je even een weekje 120hz gebruiken en dan een 12 pro pakken, zie je het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Wat doen jullie met always on display?

Mijn telefoon ligt vaak op het bureau dus vind het wel fijn maar kan me wel voorstellen dat het voor afleiding zorgt :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:35:

Mijn telefoon ligt vaak op het bureau dus vind het wel fijn maar kan me wel voorstellen dat het voor afleiding zorgt :p
Ik heb gewoon een zwarte achtergrond op m’n lockscreen. Ziet er heel strak uit. Homescreen is gewoon een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:35:

Nou iets wat weer irritant is…. Ik had voorvertoningen meldingen altijd aan staan. Was het scherm zwart en moest ik tikken om te lezen. Maar nu kan iedereen meelezen… Gelukkig werkt de stand met eerst faceid dan weer wel goed. Maar vind het in auto altijd fijn om de flitsmeister berichten snel te kunnen lezen als ie in de carkit zit, dat zal dan niet meer kunnen. En niet irritant alsof ze het verkeerd bedacht hebben, maar een logische gedwongen keuze waar ik niet over nagedacht had.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:18
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:41:
[...]

Nou iets wat weer irritant is…. Ik had voorvertoningen meldingen altijd aan staan. Was het scherm zwart en moest ik tikken om te lezen. Maar nu kan iedereen meelezen… Gelukkig werkt de stand met eerst faceid dan weer wel goed. Maar vind het in auto altijd fijn om de flitsmeister berichten snel te kunnen lezen als ie in de carkit zit, dat zal dan niet meer kunnen. En niet irritant alsof ze het verkeerd bedacht hebben, maar een logische gedwongen keuze waar ik niet over nagedacht had.
Ik ben niet zo thuis in routines maar is het niet mogelijk daar iets mee te doen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hk12nl
Potver, ik ben al weer gewend :7

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
TR1969 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:47:
[...]
Ik ben niet zo thuis in routines maar is het niet mogelijk daar iets mee te doen?
Ik gebruik en ken dat verder ook niet zo goed. Zal eens kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
De setting voor 12MP of 48MP.
Hopelijk gaan ze dit tzt ook integreren in de camera app zelf, net als 4K / 1080p etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ueVgUZ1w48YAjs9lQ3fL0MSMWTQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DXfoqDM8vJo3UA5r9EuFIhhS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndxYSeC2kDmqVzrRZa25Nt0dbf8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9sc1muVQkFe3eYkqvEqY5AVp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:58
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:53:
Hopelijk gaan ze dit tzt ook integreren in de camera app zelf, net als 4K / 1080p etc.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is ‘t via een shortcut mogelijk om te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:24

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jij schiet altijd ProRaw ? Iemand een idee of DigiKam dat ook ondersteund ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:54:
[...]

Is ‘t via een shortcut mogelijk om te switchen?
Als ProRaw in de instellingen aan staat, dan krijg je deze knop in de camera app.
Aan is 48MP ProRaw foto, uit is 12MP normale foto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOn3VRitcH-s6eg1LAVFKuuZzsQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hjMPhgUbcsjIzDcj2PFlyZyF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2022 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik krijg mijn Vodafone eSIM niet overgezet, heb de optie overzetten niet in de app. Meer mensen hier last van?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
LaZZ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Ik krijg mijn Vodafone eSIM niet overgezet, heb de optie overzetten niet in de app. Meer mensen hier last van?
Inloggen op de website, onder Producten vind je de sims. Daar kan je hem overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:58
LaZZ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Heb je het geprobeerd vanuit de instellingen? Of eventueel via My Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:39

reaL_G

G

Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:31:
Voorheen zat ik jaren op hogere rates met android

Omhoog merk je niet op, als je teruggaat is het gewoon erg hinderlijk.

Dan heb je slechte ogen, of weten je hersens niet beter.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had dit altijd uit, nu maar eens aanzetten.

Heb nog wel aan; Geef prioriteit aan snellere opname.
Geen idee of het helpt of dat de eerste foto misschien slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:57:
[...]

[...]

Als ProRaw in de instellingen aan staat, dan krijg je deze knop in de camera app.
Aan is 48MP ProRaw foto, uit is 12MP normale foto.
[Afbeelding]
Maar je kunt dus ook ProRAW in 12MP schieten, maar dat moet je dus via de Settings aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:41:
[...]

Ik snap nu wat je bedoelt nu er meldingen staan.

Niet goed voor een relatie..
Maar ff opslaan als Domino's pizza ofzo :o

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de beste foto resultaten ook “bekijk buiten raster” uit zetten trouwens, anders werkt Deep Fusion dat Apple algoritme waar ik de naam nu van kwijt ben niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 16-09-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:42
Dit is niet enkel van toepassing op de ING app. Wat onwijs irritant.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:15:
Voor de beste foto resultaten ook “bekijk buiten raster” uit zetten trouwens, anders werkt dat Apple algoritme waar ik de naam nu van kwijt ben niet.
Bedoel je 'Bekijk buiten het kader'? Op het internet staat dat vanaf iOS14 het niet meer uitmaakt of hij aan of uit staat voor Deep Fusion....

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:20:
[...]

Bedoel je 'Bekijk buiten het kader'? Op het internet staat dat vanaf iOS14 het niet meer uitmaakt of hij aan of uit staat voor Deep Fusion....
Ooh hebben ze dat opgelost? Nice

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:21:
[...]

Ooh hebben ze dat opgelost? Nice
In iOS 14 heeft Apple de werking van de functie aangepast. In de instellingen heet de optie nu slechts Bekijk buiten het kader. Dat betekent dat de ultra-groothoeklens alleen tijdens het maken van de foto meekijkt. Buiten het venster in de Camera-app van het daadwerkelijke beeld wat je vastlegt, zie je via de ultra-groothoeklens wat er rondom je foto nog meer te zien is. Je kan daardoor beter je compositie aanpassen. Achteraf bewerken is niet meer mogelijk, omdat het beeld rondom het kader niet meer vastgelegd wordt. Het is in iOS 14 en nieuwer dus alleen een hulpstukje tijdens het maken van een foto en niet meer erna. Bovendien is Deep Fusion nu altijd beschikbaar, ongeacht je instelling.

Ik zet hem weer aan. Net uitgezet haha

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Jep. Werkt gewoon bij mij. Heb mijn rijbewijs gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Werkt bij mij. Wel een omslachtig gebeuren. Rabo was makkelijk met een Qr code op een bestaand apparaat.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:12:
[...]

Maar je kunt dus ook ProRAW in 12MP schieten, maar dat moet je dus via de Settings aanpassen.
Ah ja, dit is idd niet het geval. Hopelijk in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
cracking cloud schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:04:
[...]

Heb je het geprobeerd vanuit de instellingen? Of eventueel via My Vodafone?
Uiteraard geprobeerd, via de myVodafone app maar lukt niet.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Ik moet nog wel even wennen aan AOD. Als het toestel op m'n bureau ligt is het prima dat ik de klok kan zien, maar als ik 'm in m'n broekzak duw ben ik gewend om altijd te controleren of hij ook echt uit is. Dat gaat nu wat lastiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Wat mij wel heel erg mee valt…. De overstap vanaf de Mini. Misschien had ik het afgelopen jaren in mijn hoofd iets te groot gemaakt… Alleen de makkelijke éénhandbediening ga ik missen, de rest went wel weer denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Always on display is erg helder en duidelijk, zeer tevreden van.
Ook de Deep Purple kleur is nice, ben tevreden tot nu toe
Pagina: 1 ... 19 ... 44 Laatste