Kijk, ik heb de iPhone al sinds 2007 en het is inmiddels 'familietraditie' geworden om elk jaar dus te upgraden. Ik neem de nieuwste, vrouw krijgt mijn vorige en de oudste krijgt die van mijn vrouw en de jongste krijgt dan die weer van de oudste.Dennisweb schreef op donderdag 15 september 2022 @ 23:36:
[...]
Als ik het niet waard vind, koop ik het gewoon niet.
Maar de jongste, met vrij pienter iq, is ook niet gek meer en zei een aantal jaren geleden waarom hij elke keer degene krijgt die net dan ietswat kuren begint te vertonen. Batterij loopt sneller leeg of noem het maar op wat een iPhone met zijn 4de jaar aan kuren kan krijgen. Dus 'moesten' we een aantal jaren geleden water bij de wijn doen en dat de vrouw en ik de nieuwste krijgen en de kids onze vorige.
Kijk, we hebben nu de iPhone 12 PM. Dus de kids hebben de iPhone 11PM. En ja, die begint wel redelijk te verouderen dus ondanks dat een upgrade het wellicht niet waard zou zijn hebben we al een jaar overgeslagen (van 12 naar 14). En de upgrade van 12 naar 14 is niet echt heel veel. Ja AOD en fantastic island, maar we zijn geen fotografen of video directors. Dus we 'moeten' wel upgraden zeg maar haha.
En vanaf de 5 had ik al elk jaar na 15 minuten zoiets van...nou, het nieuwtje is er wel weer af. Maar in de loop der jaar ontdek je toch weer meer features die je toch het gehele jaar tevreden houden.
En ja, de MP M1 was inderdaad de upgrade waard. Maar de MP Intel 2017 doet nog steeds zijn werk.