Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Even een vraag over de GPS versie.
Bij veel bedrijven is er een login pagina voor de vrije WiFi.
Je moet akkoord gaan met de voorwaarden om de WiFi te kunnen gebruiken.
Gaat de Apple Watch ook automatisch naar deze pagina toe om akkoord te geven?
Begreep ik dat je eerst met de iPhone op deze WiFi moet registreren en dat dan het horloge automatisch deze WiFi inlog herkend voor de volgende keer?
Of kun je ook met je horloge op een WiFi netwerk inloggen zonder de telefoon?
Begreep ik dat je eerst met de iPhone op deze WiFi moet registreren en dat dan het horloge automatisch deze WiFi inlog herkend voor de volgende keer?
de Apple Watch logt automatisch in op elke WiFi die op je telefoon staat ingesteld. Handmatig kan het ook, maar hoeft dus in principe niet.Speedboot schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:03:
Even een vraag over de GPS versie.
Hallo,
Ik heb al gegoogled. Mijn vraag is is er voor de Apple Watch ook een optie om de klok te vergrendelen, het gebeurd me iets te veel dat ik perongeluk toch aan het wieltje draai...
Ik heb al gegoogled. Mijn vraag is is er voor de Apple Watch ook een optie om de klok te vergrendelen, het gebeurd me iets te veel dat ik perongeluk toch aan het wieltje draai...
Een goede app is Athlytic. De "body battery" is hier de herstel score. App heeft ook inspanning meting ( met doel score) en slaap beoordeling.marteltor schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 22:11:
Voor moederdag een iwatch se 2022 aan mn vriendin cadeau gedaan, als vervanger van haar Garmin tracker. Nu hield dat Garmin ding iets bij als "Body Battery". Eigenlijk een score tussen 0 en 100 die aangeeft hoeveel energie je hebt volgens dat apparaat, gebaseerd op slaap e.d.
Mn vriendin vindt het horloge heel mooi, maar MOET de Body Battery hebben, anders gaat hij de deur uit. Ik heb zelf geen Apple ecosysteem dus ben er niet erg bekend mee en via google vond ik niks. Iemand hier een goede tip om zo een energiescore (die gedurende de dag bijgewerkt wordt) in beeld te krijgen?
Druppeltje kan je gebruiken, vegen vanuit onderin naar boven op je scherm.Patrick22221 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:15:
Hallo,
I don't have dreams, I have goals!!
Ik krijg iedere keer de melding na 5km hardlopen of meer: goed zo. Je eerste 5km? Pardon, ik loop wekelijks paar keer…Irritant. Is dit weg te krijgen?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Geeft ie echt aan je eerste 5 km, of gewoon 5 km hardlopen?
Bij mij geeft ie wel aan, gefeliciteerd 5 km hardgelopen, of 10. Maar niet eerste.
Bij mij geeft ie wel aan, gefeliciteerd 5 km hardgelopen, of 10. Maar niet eerste.
Ja hier ook, tenzij het echt de eerste is anders gewoon een ‘je hebt 5K gerend, goed gedaan’ berichtje
Werkt overigens alleen als je de workout app van Apple zelf gebruikt. Als je met andere apps rent dan worden die medailles niet gegeven.

Gisteren voor het eerst gezwommen met mijn AW Ultra. Perfect dacht ik! Totdat in 1x iemand aan de telefoon hing in het water; de hulpdiensten. Lijkt erop dat ik waterschade heb na 1x zwemmen in water (niet duiken), waardoor de side button ingedrukt blijft...
Nu belt de AW elke keer de hulpdiensten, dus heb gisteren 2,5 uur lang oproepen gecancelled
Ook al getouwtrek aan de telefoon dat een AW Ultra in principe niet bedoelt is om mee te gaan zwemmen
Nu belt de AW elke keer de hulpdiensten, dus heb gisteren 2,5 uur lang oproepen gecancelled

Ook al getouwtrek aan de telefoon dat een AW Ultra in principe niet bedoelt is om mee te gaan zwemmen

[Voor 11% gewijzigd door Krysa op 23-05-2023 08:58]
Hoezo is AWU niet bedoeld om mee te zwemmen? Tis oa geschikt als duikhorloge… ik heb m altijd om als ik er mee zwem.Krysa schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:57:
Gisteren voor het eerst gezwommen met mijn AW Ultra. Perfect dacht ik! Totdat in 1x iemand aan de telefoon hing in het water; de hulpdiensten. Lijkt erop dat ik waterschade heb na 1x zwemmen in water (niet duiken), waardoor de side button ingedrukt blijft...
Doekjes van Cape Cod werken fantastisch ja... Heb ooit in de VS een AW series 5 gekocht en poets hem even op elke 6 maanden; compleet nieuw horloge van de buitenkant dan. Ook de link bracelet kan je er mooi mee poetsen.Grin schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:47:
Voor iedereen met een RVS AW, en NIKS ANDERS dan dat, een leuke tip.
Ik heb deze RVS AW8 nu 6 maanden en er zaten wat swirls en kleine krassen op. Na een korte en extreem eenvoudige behandeling met deze doekjes is hij letterlijk weer als nieuw!
*click voor groot*
[Afbeelding]
Groot voordeel van stainless steel variant apple watch.
Toch maar een weblog?
Ik heb er al meerdere keren mee gedoken tot 18M diep, geen problemen hier, sterker nog die duikfunctie voor de diepte is net zo goed als de dieptemeter op de duikuitrusting.Krysa schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:57:
Zou contact opnemen met Apple, lijkt iets niet goed te zijn met jouw AWU
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Klopt, lijkt mij dat wanneer ik naar de advertentie kijk het prima tegen een zwemtochtje moet kunnen. Dat kon mijn AW7 ook makkelijk een jaar lang in dat zelfde water. Echter bij garantiekwesties doet Apple redelijk spastisch over de claims die ze maken in reclames. Morgen ga ik naar een Apple Store om ernaar te laten kijken. Ik ben benieuwd of ik met een nieuwe de deur uit ga lopen. Voor nu even terug naar mijn vertrouwde AW7 met welke ik net heb gezwommen 

[Voor 3% gewijzigd door Krysa op 23-05-2023 15:16]
Hai,
Sinds 2 week eigenaar van een Awatch S7.
Ik had al gegoogled en verschillende apps geprobeerd. Maar is het ook mogelijk zonder airpods/iphone/homepod/ATV. Muziek af te spelen op de Awatch luidsprekers?
Vriendelijk bedankt,
Ik had al gegoogled en verschillende apps geprobeerd. Maar is het ook mogelijk zonder airpods/iphone/homepod/ATV. Muziek af te spelen op de Awatch luidsprekers?
Vriendelijk bedankt,
Heel kort antwoord: nee dat is niet mogelijk (kan het niet mooier maken)Patrick22221 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:51:
Hai,
Vriendelijk bedankt,
De vraag is ook of je het moet willen, komt wel belabberd geluid uit voor muziek of zo.TR1969 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:34:
[...]
Heel kort antwoord: nee dat is niet mogelijk (kan het niet mooier maken)
Heeft ook niet de hoofdmoot voor geweldig geluid. Meer dat je iets op de achtergrond hoort. Maar helaas, was er al bang voor 🥲
Heb je een iPhone 14 Pro icm Watch Ultra. Stabiliteit Spotify en Ultra ver te zoeken. Meerdere downloads staan voor offline gebruik met hardlopen zonder iPhone maar wekelijks problemen. Problemen met verbinding iPhone zegt ie dan? Pardon? Daarom staan ze offline klaar. Duh….
Dit gebeurt mij nu te vaak en waar zit het probleem nu. Spotify, Apple, Watch of iPhone?
Erg vervelend om 10km te lopen zonder muziek..
Dit gebeurt mij nu te vaak en waar zit het probleem nu. Spotify, Apple, Watch of iPhone?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Het probleem ligt aan de Spotify kant. Gelukkig is de oplossing heel eenvoudig.pdavie2311 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 09:58:
Heb je een iPhone 14 Pro icm Watch Ultra. Stabiliteit Spotify en Ultra ver te zoeken. Meerdere downloads staan voor offline gebruik met hardlopen zonder iPhone maar wekelijks problemen. Problemen met verbinding iPhone zegt ie dan? Pardon? Daarom staan ze offline klaar. Duh….
Abonnement op Apple Music nemen, afspeellijsten van Spotify overzetten naar Apple Music, abonnement van Spotify opzeggen.
Klaar.
Tja, Apple doet er alles aan om je te laten overstappen naar Apple Music. Maar goed, in Apple Music kun je expliciet kiezen voor het afspelen van lokaal op je horloge opgeslagen muziek of om te streamen. Wellicht zit er in Spotify ook zo’n instelling en kies je per ongeluk de verkeerde?
Verder ren ik altijd door de natuur, mooie stukken van 15-20km. Heerlijk zonder muziek genieten van de omgeving, aanrader
Verder ren ik altijd door de natuur, mooie stukken van 15-20km. Heerlijk zonder muziek genieten van de omgeving, aanrader

Dit is m.i. niet juist. Apple bood al lange tijd de mogelijkheden aan voor ontwikkelaars om offline muziek te ondersteunen. Echter Spotify gaf hier geen prio aan. Dit heeft jaren geduurd.Radiodurans schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:14:
Tja, Apple doet er alles aan om je te laten overstappen naar Apple Music.
Hetzelfde zie je nu bij volledige Siri ondersteuning voor Spotify op de HomePod. Hiervoor biedt Apple de technische mogelijkheden. Ook dit heeft geen prio bij Spotify. Kennelijk is deze markt te klein/niet belangrijk genoeg.
@Krysa Hoe is het afgelopen?
Das ook een vaag verhaal, je knop gaat toch niet vast zitten van water zou je zeggen.Krysa schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:57:
Hoe is het uiteindelijk afgelopen?
Ik zwem al sinds de eerste watch gewoon met dat ding, nooit problemen mee gehad.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En hoe doe je dat zonder je credentials met vage 3rd party apps te delen?Haga schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:12:
[...]
Het probleem ligt aan de Spotify kant. Gelukkig is de oplossing heel eenvoudig.
Abonnement op Apple Music nemen, afspeellijsten van Spotify overzetten naar Apple Music, abonnement van Spotify opzeggen.
Klaar.
Manueel?
Ik heb ook al gedacht om te switchen (niet voor Apple Watch) maar de Lock in op spotify houd me daar.
Ik heb het idee al laten varen en blijf wel bij spotify . Maar de library is wel een ding
Afgelopen woensdag naar de AS geweest in Den Haag. Helaas was de AWU ineens genezen van alle kuren. Ik merk wel dat als ik nu het water in ga de diepte app niet start, maar misschien heeft dat te maken met het tracken van activiteiten.
Er zijn wat diagnostische tests gedaan en wat checks met het knopje, maar geen aanleiding dus om hem op te sturen. Die test kijkt alleen naar de Crown en niet naar de sidebutton. Dat heb ik nog wel meegegeven.
Nu is het afwachten of het weer gaat gebeuren of hij doet het weer. De glim is wel een beetje van mijn AWU af eerlijk gezegd.
Nou inderdaad ik vond het ook echt vaag. Kan het nu ook niet meer reproduceren helaas.Donstil schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:50:
[...]
Das ook een vaag verhaal, je knop gaat toch niet vast zitten van water zou je zeggen.
Hoe is het uiteindelijk afgelopen?
Ik zwem al sinds de eerste watch gewoon met dat ding, nooit problemen mee gehad.
Ik zwem ook sinds AW5 gewoon in open water, dus vandaar dat ik dit niet echt begreep.
[Voor 26% gewijzigd door Krysa op 29-05-2023 19:56]
Je kunt Songshift gebruiken, dat werkt met de AppleMusic API en daarom hoef je niet je Apple/iCloud credentials te delen. Weet niet zeker of Spotify dat ook heeft maar goed daar ga je toch weg dan, reset je het erna even en is dat probleem ook opgelost.Amos_x schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:51:
[...]
En hoe doe je dat zonder je credentials met vage 3rd party apps te delen?
Manueel?
Ik heb ook al gedacht om te switchen (niet voor Apple Watch) maar de Lock in op spotify houd me daar.
Ik heb het idee al laten varen en blijf wel bij spotify . Maar de library is wel een ding
meest waarschijnlijke verklaring is dat er idd wat water in is geweest, wat langzamerhand weer verdampt is afgelopen dagen en dan verdwijnt het probleem weer. Mocht je er weer tegenaan lopen, uurtje voor je weer langs de servicebalie gaat eerst de AWU even een half uurtje in een kopje water zodat het probleem iig gereproduceerd kan worden.Krysa schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:54:
[...]
Afgelopen woensdag naar de AS geweest in Den Haag. Helaas was de AWU ineens genezen van alle kuren. Ik merk wel dat als ik nu het water in ga de diepte app niet start, maar misschien heeft dat te maken met het tracken van activiteiten.
Er zijn wat diagnostische tests gedaan en wat checks met het knopje, maar geen aanleiding dus om hem op te sturen. Die test kijkt alleen naar de Crown en niet naar de sidebutton. Dat heb ik nog wel meegegeven.
Nu is het afwachten of het weer gaat gebeuren of hij doet het weer. De glim is wel een beetje van mijn AWU af eerlijk gezegd.
[...]
Nou inderdaad ik vond het ook echt vaag. Kan het nu ook niet meer reproduceren helaas.
Ik zwem ook sinds AW5 gewoon in open water, dus vandaar dat ik dit niet echt begreep.
Voor wie het mocht zijn ontgaan, vanmorgen was het althans voor mij een verrassing toen ik hem klaar zag staan, maar Apple heeft watchOS 9.5.1 uitgebracht.
Zie hier.
Zie hier.
Ik heb echt zin in de WWDC. Het lijkt een mooi jaar te worden voor watchOS.
Geruchten over versie 10:
- Een nieuw startscherm dat makkelijker te navigeren is en mappen voor apps bevat.
- Een focus op widgets, die dienen als een snellere, interactieve manier om belangrijke informatie op de Apple Watch te benaderen zonder te hoeven terugvallen op het gebruik van een app. Het indrukken van de digitale kroon kan de widget-interface openen in plaats van het startscherm.
- Integratie met AR/VR-headset.
- Wellicht ondersteuning voor het sideloaden van apps.
- De WatchOS 10-update zal compatibel zijn met de Apple Watch Series 4 (2018!) en later.
Het zou mooi zijn als ze nog wat stappen maken op het gebied van sport. Ze hebben wel stappen gemaakt in WatchOS 9. Ik heb het idee dat Garmin meer doet met de data. Ik gebruik nu andere apps om de data te transformeren naar informatie welke niet zichtbaar is in de activiteiten- of gezondheidsapp. Bijvoorbeeld het aanbevolen aantal dagen rust voor je nieuwe activiteit.
[Voor 22% gewijzigd door _AN op 31-05-2023 22:26]
Ja, helemaal eens. Moet toch meer uit te halen zijn als het met 3rd party apps ook mogelijk is._AN schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:23:
Het zou mooi zijn als ze nog wat stappen maken op het gebied van sport. Ze hebben wel stappen gemaakt in WatchOS 9. Ik heb het idee dat Garmin meer doet met de data. Ik gebruik nu andere apps om de data te transformeren naar informatie welke niet zichtbaar is in de activiteiten- of gezondheidsapp. Bijvoorbeeld het aanbevolen aantal dagen rust voor je nieuwe activiteit.
Krijg ik buitenshuis ook meldingen over 4G op de Watch van apps die wél een iPhone app maar géén dedicated watchOS hebben?
Specifieke vraag gaat over Babyfoon 3G - maar zou in principe moeten gelden voor alle apps. Krijg je bijv. WhatsApp meldingen als je telefoon thuis ligt?
Ik durfde vanavond niet zonder m’n iPhone (met daarop dus babyfoon) te gaan hardlopen - maar wellicht kan het wél gewoon?
Specifieke vraag gaat over Babyfoon 3G - maar zou in principe moeten gelden voor alle apps. Krijg je bijv. WhatsApp meldingen als je telefoon thuis ligt?
Ik durfde vanavond niet zonder m’n iPhone (met daarop dus babyfoon) te gaan hardlopen - maar wellicht kan het wél gewoon?
Nee, die meldingen krijg je niet.MrAcid schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:42:
Krijg ik buitenshuis ook meldingen over 4G op de Watch van apps die wél een iPhone app maar géén dedicated watchOS hebben?
Ja heb er ook wel zin in, hoop dat ze de bezem er eens goed doorheen halen.Mog schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:15:
Ik heb echt zin in de WWDC. Het lijkt een mooi jaar te worden voor watchOS.
- Een nieuw startscherm dat makkelijker te navigeren is en mappen voor apps bevat.
- Een focus op widgets, die dienen als een snellere, interactieve manier om belangrijke informatie op de Apple Watch te benaderen zonder te hoeven terugvallen op het gebruik van een app. Het indrukken van de digitale kroon kan de widget-interface openen in plaats van het startscherm.
- Integratie met AR/VR-headset.
- Wellicht ondersteuning voor het sideloaden van apps.
- De WatchOS 10-update zal compatibel zijn met de Apple Watch Series 4 (2018!) en later.
watchOS doet wat het moet doen en dat is natuurlijk prima maar echt spannend is het allemaal ook niet meer.
De geruchten zijn in ieder geval veel belovend, toch de beta tegen beter weten in maar weer installeren

Ik heb veel gezocht en op Reddit geprobeerd maar krijg vooralsnog geen duidelijk antwoord.
Ik lijd aan een auto immuunziekte en wil met een smartwatch mijn Health/Fitness beter tracken. Een paar smartwatch functies vind ik leuk, maar ik heb geen behoefte aan alle mogelijkheden die geboden worden. Zoals Garmin hun eco systeem inricht vind ik prima (pay, meldingen van berichtjes, bediening spotify). Om dan verder slaap, stress, hartslag, hrv, spo2 en vo2 (en afgeleiden van deze data) te tracken.
Ik vraag me af in hoeverre dit mogelijk is met een AWU? Als in, in hoeverre kan ik verschillende functies uitschakelen? Zoals LTE en GPS (meestal niet nodig, fitness om de dag en altijd telefoon bij me en ben geen forerunner). Berichtgeving selectiever maken / versomberen (bv wel mails en apps, verder niks). Spotify integratie enkel als afstandsbediening gebruiken voor wat op telefoon gebeurd. Stemassistent uitzetten. En dat is het dan denk ik. Kan dat? En is de stress tracking goed in te richten tegenwoordig?
Als dit allemaal kan(?) vraag ik me af hoe lang ik de genoemde metrics kan tracken? Met een Epix 2 zou ik ongeveer een dikke week (8 dagen) zoet zijn. Voor de AWU lees ik wat conflicterende dingen. Sommige mensen noemen „bijna“ 3 dagen? Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik lijd aan een auto immuunziekte en wil met een smartwatch mijn Health/Fitness beter tracken. Een paar smartwatch functies vind ik leuk, maar ik heb geen behoefte aan alle mogelijkheden die geboden worden. Zoals Garmin hun eco systeem inricht vind ik prima (pay, meldingen van berichtjes, bediening spotify). Om dan verder slaap, stress, hartslag, hrv, spo2 en vo2 (en afgeleiden van deze data) te tracken.
Ik vraag me af in hoeverre dit mogelijk is met een AWU? Als in, in hoeverre kan ik verschillende functies uitschakelen? Zoals LTE en GPS (meestal niet nodig, fitness om de dag en altijd telefoon bij me en ben geen forerunner). Berichtgeving selectiever maken / versomberen (bv wel mails en apps, verder niks). Spotify integratie enkel als afstandsbediening gebruiken voor wat op telefoon gebeurd. Stemassistent uitzetten. En dat is het dan denk ik. Kan dat? En is de stress tracking goed in te richten tegenwoordig?
Als dit allemaal kan(?) vraag ik me af hoe lang ik de genoemde metrics kan tracken? Met een Epix 2 zou ik ongeveer een dikke week (8 dagen) zoet zijn. Voor de AWU lees ik wat conflicterende dingen. Sommige mensen noemen „bijna“ 3 dagen? Heeft hier iemand ervaring mee?
Alles wat je vraagt kan. Wat het dan doet met batterijduur is mij niet bekend. Eerlijk gezegd gok ik: niet zo veel.IKON schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:09:
Ik heb veel gezocht en op Reddit geprobeerd maar krijg vooralsnog geen duidelijk antwoord.
Ik heb 'alles aan' en doe dan 2 dagen met de batterij. Ik de praktijk leg ik 'm echter dagelijks tijdens het douchen 10-15min aan de lader en hoef ik er eigenlijk maar ééns per week aandacht aan te besteden omdat hij iets tijd nodig heeft aan de lader. Lees: die 10-15min is dus eigenlijk net te kort om hem op peil te houden.
Die meldingen krijg je wel!
Ik krijg volop meldingen van WhatsApp en allerhande nieuwsapps als mijn iPhone thuis ligt. Je iPhone moet dan wel aan blijven staan.
Zou dat dan ook lukken met flitsmeister?iSchel schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:02:
[...]
Ik krijg volop meldingen van WhatsApp en allerhande nieuwsapps als mijn iPhone thuis ligt. Je iPhone moet dan wel aan blijven staan.
Dit is mogelijk. Batterij gaat dan sowieso 2 dagen mee, wellicht 3. Maar komt absoluut niet in de buurt van de Epix 2.IKON schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:09:
Weet je het zeker? Op hetzelfde WiFi netwerk krijg ik wel push notificaties van bijvoorbeeld WhatsApp. Maar eenmaal buiten krijg ik geen WA notificaties meer. Zover ik me kan herinneren in ieder geval.iSchel schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:02:
[...]
Nou ik dus echt niet. Misschien is jouw wifi bereik wel oneindig.iSchel schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Ja, toevallig maandag nog gemerkt. Telefoon was thuis en ik was zeker 7 kilometer ervan verwijderd. Zie ook hier:Mog schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:23:
[...]
Dit is mogelijk. Batterij gaat dan sowieso 2 dagen mee, wellicht 3. Maar komt absoluut niet in de buurt van de Epix 2.
[...]
Weet je het zeker? Op hetzelfde WiFi netwerk krijg ik wel push notificaties van bijvoorbeeld WhatsApp. Maar eenmaal buiten krijg ik geen WA notificaties meer. Zover ik me kan herinneren in ieder geval.
#1 Je bent altijd bereikbaar
Ben je vergeetachtig en vergeet je nog wel eens je iPhone met je mee te nemen als je boodschappen gaat doen of de hond uit gaat laten? Dan is een Apple Watch met 4G misschien wel wat voor jou. Dankzij de 4G-functie ben je altijd bereikbaar, ook als je onverhoopt je iPhone vergeet. Maar het kan ook handig zijn om hem bewust thuis te laten, bijvoorbeeld tijdens de eerder genoemde wandeling met de hond. Je kan dan bijvoorbeeld via je Apple Watch muziek of podcasts streamen, zonder dat je je iPhone in je zak hoeft te stoppen. En als je gebeld wordt of er is iets belangrijks, blijf je toch altijd meteen op de hoogte. Ook je WhatsApp-meldingen komen gewoon binnen, doorgestuurd vanaf je iPhone die thuis op je ligt te wachten.
Als ik een notificatie krijg dan komt deze op mijn iPhone en Watch binnen (zoals het hoort). Echter, als ik de notificatie via mijn iPhone check of verwijder, dan blijft 'ie alsnog "ongelezen" staan op mijn Watch. Is dit normaal? Ik heb het idee dat dit een nieuw euvel is, maar wellicht herinner ik het me verkeerd. Qua sync settings zou alles goed moeten staan.
Meeste is al beantwoord, maar alsnog even mijn ervaringen:IKON schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:09:
- AWU batterij gaat 2/3 dagen mee, afhankelijk van hoeveel workouts je doet (GPS & hartslag tracking hebben impact) en of je 4G gebruikt of niet. Meestal doe ik wat hiervoor ook wordt benoemd. Als ik ga douchen, doe ik hem af en leg ik hem op de lader. Zeker als je een 15W brick gebruikt gaat het opladen relatief snel en is er in een kwartiertje zo weer een procent of 40 bij. Hierdoor heb ik nooit laadstress.
- Je kan per app bepalen of je de meldingen ervan ook op je Watch krijgt of niet. Vaak kan je IN apps dan weer specifieker bepalen voor welk event je een notificatie krijgt of niet. Dit werkt door naar de Watch.
- De Watch trackt alles behalve Stress. Dat is echt een Garmin dingetje. Je kan het ook op de Watch krijgen, maar dan moet je een extra app installeren. Die app zal dan niks meer of minder doen dan connecten met Apple Health en de waarden daarin interpreteren en omzetten in een stress score. Let wel, dit zijn altijd proprietary berekeningen. Er is geen wetenschappelijke standaard berekening van "stress level" of iets dergelijks.
[Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 02-06-2023 10:33]
PSN: Sluuz
Beide apparaten opnieuw opstarten wil die euvel vaak verhelpen.XeNeRgY in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - D..."VP. schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:20:
Als ik een notificatie krijg dan komt deze op mijn iPhone en Watch binnen (zoals het hoort). Echter, als ik de notificatie via mijn iPhone check of verwijder, dan blijft 'ie alsnog "ongelezen" staan op mijn Watch. Is dit normaal? Ik heb het idee dat dit een nieuw euvel is, maar wellicht herinner ik het me verkeerd. Qua sync settings zou alles goed moeten staan.
©2004
Ik krijg ze op 4G gewoon binnen, van whatsapp, Instagram, en nog meer apps die geen Dedicated hebben op de watch.Davidas schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:32:
[...]
Nou ik dus echt niet. Misschien is jouw wifi bereik wel oneindig.
Hierbij het support stukje, lees vooraal 2 onderaan de pagina: https://support.apple.com/en-us/HT205547
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 11 64GB
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires