Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:05
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Ja daar was ik eerlijk gezegd wel stomverbaasd over want had niet verwacht dat het spel maar 32gb zou zijn.
Zo veel te beter. De nacht van woensdag op donderdag begin ik eraan. En dit weekend dan de mw3 beta. En erna terug mirage tot de release van mw3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-05 15:46
Krijg een update van UPS dat mijn fysieke PS5 game vanuit Ubisoft 4 oktober geleverd gaat worden. Benieuwd of ze dat ook volhouden.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:02

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:42

FlipFluitketel

Frontpage Admin
[...]

Ja daar was ik eerlijk gezegd wel stomverbaasd over want had niet verwacht dat het spel maar 32gb zou zijn.
In SteamUbisoft Connect kan ik hem nu ook al preloaden, 38,14GB. Kan me niet herinneren dat het bij vorige AC's ook mogelijk was.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-10-2023 16:31 . Reden: Ook niet steam 8)7 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:48

FeaR

In GoT we trust

YdieresiS schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:12:
Krijg een update van UPS dat mijn fysieke PS5 game vanuit Ubisoft 4 oktober geleverd gaat worden. Benieuwd of ze dat ook volhouden.
Gisteren was het hier ook nog 04 oktober. Check ik net, "Tuesday, October 03" :o

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FeaR schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 05:41:
[...]

Gisteren was het hier ook nog 04 oktober. Check ik net, "Tuesday, October 03" :o
Flauw, hier is het nog steeds de 4de (tussen 12 en 14.00, maar UPS is hier hopeloos inaccuraat met hun estimates)

Edit: nu staat er ook hier levering op vandaag? :o
[...]

Ik vind het ook opvallend laag. Valhalla was ruim het dubbele (71 GB, na de updates die de install kleiner maakte). Wellicht is dat door hoe ze de game opgezet hebben (minder wijds, minder groots etc.). We gaan het zien

Om nog wat meer in de sfeer te komen: Muziek video van OneRepublic voor Mirage

Ik heb er iig zin in oOo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
FeaR schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 05:41:
[...]

Hier nu ook en status is "onderweg" :o :o Hyped.

Binnenkort dit topic maar een tijdje mijden, totdat ik ver in de story zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:11:
Om nog wat meer in de sfeer te komen: Muziek video van OneRepublic voor Mirage

[YouTube: OneRepublic, Assassin's Creed, Mishaal Tamer - Mirage (for Assassin's Creed Mirage)]

Ik heb er iig zin in oOo
Ik had deze crossover nooit verwacht, maar toen ik de trailer keek laatst had ik zoiets van hé die stem klinkt bekend :o

Had nog niet de moeite gedaan om de volledige versie te zoeken, maar vet hoe Ubi toch altijd weer een andere band weet te vinden die er mooi bij past. De laatste die ik me herinner die echt goed was/paste was Woodkid bij Revelations, maar Koda kreeg het bij Valhalla ook voor elkaar om toch een mooi stukje muziek voor de trailer te maken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q61sn5zufFvExKr6qirnAq04uNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h4M8TogC99fGvNvaT38XCgdQ.jpg?f=fotoalbum_large
:P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Mensen gebruik alsjeblieft spoilertags vanaf het moment dat je het over het verhaal gaat hebben! Zo voorkomen we dat mensen wegblijven uit dit topic :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Same!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h96abuFFX82cgcYAVxSoUkI-k9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CocJ61I7fN33BRd5vKKjRuDm.jpg?f=fotoalbum_large

Figure kijkt wel erg mweh uit zijn ogen, vandaar maar een beetje weggestopt. Jep, ik heb Odyssey en Valhalla nooit gekocht...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBjDq2CC4u8o-FujFkt8xieWlXg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sfPAKUa8FpneDxxTgq5ooOXg.jpg?f=fotoalbum_large

Game is aan het installeren, ben benieuwd of opstarten ook zal lukken.

En spelen maar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoyEcO6YSyxyrVtkgnGxw86gYUo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6799QopEunPDsGx8y8vhH4DY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 03-10-2023 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:47
Kun je met die collectors edition al spelen dan?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Martinspire schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:15:
Jep, maar dat zal vooral zijn omdat die versie te vroeg uit is geleverd. Game die er bij zit is de gewone disc. Ik had al gespeeld alvorens ik mijn codes voor het hebben van de Deluxe Edition geclaimd had dus console kon niet weten dat ik deze versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-04 19:18
Hoop toch stiekem dat bol.com 'm ook wat vroeger uitlevert. Normaal bestel ik Ubisoft games altijd via hun store omdat ze bijna altijd vroeger dan release uitgeven, maar ik kan al weken lang geen fysieke versie meer vinden op de Ubisoft store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Martinspire schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:15:
Console blijkbaar (sommige) wel, pc (iig via SteamUbisoft Connect) niet. :/

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-10-2023 16:30 . Reden: Niet steam 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-05 09:10
PC versie bij Ubisoft kost het spel €50
Bij Instant Gaming kost ie rond de €38. Nog best een verschil.
Je kan dan de code gewoon invoeren bij Ubisoft Connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
geeMc schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:50:
Hoop toch stiekem dat bol.com 'm ook wat vroeger uitlevert. Normaal bestel ik Ubisoft games altijd via hun store omdat ze bijna altijd vroeger dan release uitgeven, maar ik kan al weken lang geen fysieke versie meer vinden op de Ubisoft store :(
Ik heb zojuist een mail gehad dat de levering zelfs vertraagd is naar 6 oktober… het is dat ik nog wat bol.com tegoed had anders had ik hem niet bij hen besteld.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
LAD93 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:06:
[...]

Ik heb zojuist een mail gehad dat de levering zelfs vertraagd is naar 6 oktober… het is dat ik nog wat bol.com tegoed had anders had ik hem niet bij hen besteld.
Jeetje, hier nu ook. Dan maar elders bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
geeMc schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:08:
[...]

Jeetje, hier nu ook. Dan maar elders bestellen :)
Waar ga je hem bestellen? Zit te twijfelen of ik hem ook annuleer en ergens anders bestel

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
red_arrow schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:14:
PC versie bij Ubisoft kost het spel €50
Bij Instant Gaming kost ie rond de €38. Nog best een verschil.
Je kan dan de code gewoon invoeren bij Ubisoft Connect.
Kun je dan nu al spelen, of moet je dan ook tot (over)morgen wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WyLAbL_629AS0p3vGRJphB62Atc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MjYdmKpsZhmXhl0P9J9H0sVH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/otWaUKsEh4OqliT6SDIgI9op54E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yiq7GQcz5Cgo3UObr987VBsf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDRb-YrFu5DvhUuA3y2FPlNOesA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zINRWjuFu9DdjHUP37oaMd0F.jpg?f=fotoalbum_tile

Ook hier binnen; straks even aanslingeren oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb de mail van Bol ook ontvangen en hem nu bij coolblue besteld, alleen bij Bol stond erbij dat het om de launch edition ging, bij Coolblue zie ik dat niet terug.

Weet iemand dat?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 21:11
Hier helaas ook een mail van Bol.com dat de game vertraagd is, en pas vrijdag 6 oktober bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepoep
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16-05 11:33
bol.com lijkt inderdaad vertraging te hebben, speciaal de launch edition besteld voor de map en artworks maar we zullen nog een dagje extra moeten wachten. 6 oktober it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepoep
Slasher schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:37:
Ik heb de mail van Bol ook ontvangen en hem nu bij coolblue besteld, alleen bij Bol stond erbij dat het om de launch edition ging, bij Coolblue zie ik dat niet terug.

Weet iemand dat?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Coolblue ook de Launch edition heeft, anders zouden ze dit wel vermelden. is toch een extra'tje en de content is meestal volledig op de website van coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockxas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-04-2024
Pre-order bij bol geannuleerd, ga maar donderdag gewoon langs de MediaMarkt, dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd bij bol.com, was ook laatst bij Final Fantasy 16 met een dag vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
LAD93 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:12:
[...]

Waar ga je hem bestellen? Zit te twijfelen of ik hem ook annuleer en ergens anders bestel
Ga straks kijken waar ik 'm het best kan bestellen. Zat te denken aan coolblue. Jammer dat de ubi store zelf ze niet meer fysiek op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Interessant genoeg zojuist besteld bij GameResource en nu al een verzendbevestiging gekregen. Benieuwd of hij morgen ook echt verschijnt.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkervoort_
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-01-2024
Rockxas schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:55:
Pre-order bij bol geannuleerd, ga maar donderdag gewoon langs de MediaMarkt, dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd bij bol.com, was ook laatst bij Final Fantasy 16 met een dag vertraging
Lijkt me aan de leverancier te liggen ipv bol. Is een aanname aan mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 09:25
Slasher schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:37:

Weet iemand dat?
Een paar retailers verkopen de Launch edition. Naar mijn weten zijn dat Bol.com (maar die leveren dus een dag te laat) en Game Mania.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BxU-6-w1Z_PhEYh1e9eXtHZuzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hiZGlmj7qZTCWgXU7JSaBiIE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Leugens, aangezien ik het nu toch echt al aan het spelen ben :+

Eerste 30 minuten indruk is overigens een gemengde ervaring. Veel herkenning naar de 'roots' maar zo op het eerste blik lijken sommige dingen wel erg vereenvoudigd mbt animatie en 'flow' van het spel. Maar het zijn pas 30 minuten, dus wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12
Ik ben wel heel benieuwd naar de grootte van de map, ik snap dat het niet zo groot is als bijv Origins. Maar heb je wel een beetje een leuke ruimte rondom de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Notna schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:01:
[...]

Leugens, aangezien ik het nu toch echt al aan het spelen ben :+

Eerste 30 minuten indruk is overigens een gemengde ervaring. Veel herkenning naar de 'roots' maar zo op het eerste blik lijken sommige dingen wel erg vereenvoudigd mbt animatie en 'flow' van het spel. Maar het zijn pas 30 minuten, dus wie weet
Vanaf disc ? Wel de netwerkkabel uit je xbox getrokken voordat je een ban krijgt voor te vroeg spelen of werkt dan het hele spel niet meer ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:29:
[...]

Vanaf disc ? Wel de netwerkkabel uit je xbox getrokken voordat je een ban krijgt voor te vroeg spelen of werkt dan het hele spel niet meer ?
Vanaf disc, hoewel dat maar goed was voor 32 MB oid; de rest is download.

En nee; ik heb de netwerkkabel er gewoon nog inzitten c.q ben online. Ik ga mij geen zorgen maken over een ban.

Lijkt mij dat ze de game echt wel kunnen blokkeren als ze dat willen.

Ik heb de DLC codes ook al redeemed en de Ezio en Altaïr skins van de Ubistore gedownload/gekocht met Ubicoins
flugelisoke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:18:
Ik ben wel heel benieuwd naar de grootte van de map, ik snap dat het niet zo groot is als bijv Origins. Maar heb je wel een beetje een leuke ruimte rondom de stad?
Er zit een fysieke map bij de CE editie en die lijkt wel aan te geven dat er ook buiten de hoofdstad ook gewoon ruimte is.

[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 03-10-2023 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rossi46 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:01:
[...]

Een paar retailers verkopen de Launch edition. Naar mijn weten zijn dat Bol.com (maar die leveren dus een dag te laat) en Game Mania.
Heb contact gehad met Coolblue, ze zeggen dat het de launch edition is. Ben benieuwd of dit ook zo is :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 09:25
Slasher schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:01:
[...]

Heb contact gehad met Coolblue, ze zeggen dat het de launch edition is. Ben benieuwd of dit ook zo is :)
Dat zou de chaos rond de 'Launch Edition' wel compleet maken :o Ik ben benieuwd :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ik heb bij Amazon een pre order maar die verzenden pas volgende week?
Dan maar even Allyourgames een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Lol (50:14)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-32CK6bHCOVRaUlZJXMm1ceVjSY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZ7ynbJvgnLZ80KtlY1SAv5f.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-PLx9kFJbVUKNLn-WIgaZr6ol0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VoicqkD0enxg0IzM7C66HMtt.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:16

JSchut

.....

SemperFidelis schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:25:
Ik heb bij Amazon een pre order maar die verzenden pas volgende week?
Dan maar even Allyourgames een mailtje sturen.
Hier ook bij Amazon besteld en die zeggen nu 12-23 okt. Al vind ik het niet super erg. Kan ik nog even Lies of P uitspelen :)

Heb er wel aan zitten denk om hem dan maar elders te halen maar toch besloten dat niet te doen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Vanmorgen het eerste uur en 15 minuten van de game kunnen spelen en tot nu toe ben ik positief.

Voor mij voelt het tot nu toe niet als Valhalla, maar meer als een echte nieuwe AC. Voor mij bouwt het verhaal ook beter op tot nu toe dan Valhalla. De game ziet er op de PS5 mooi uit, maar geen grote sprong ten opzichte van Valhalla en dat is geen verrassing natuurlijk.

Meer ga ik tot nu toe niet zeggen om spoilers te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:47:
Vanmorgen het eerste uur en 15 minuten van de game kunnen spelen en tot nu toe ben ik positief.

Voor mij voelt het tot nu toe niet als Valhalla, maar meer als een echte nieuwe AC. Voor mij bouwt het verhaal ook beter op tot nu toe dan Valhalla. De game ziet er op de PS5 mooi uit, maar geen grote sprong ten opzichte van Valhalla en dat is geen verrassing natuurlijk.

Meer ga ik tot nu toe niet zeggen om spoilers te voorkomen.
Hoe is de parkour in het begin van het spel? Is het te merken dat Basim een minder ervaren assassin is op het begin, of is dat meer een bijdingetje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
Oon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:00:
[...]

Hoe is de parkour in het begin van het spel? Is het te merken dat Basim een minder ervaren assassin is op het begin, of is dat meer een bijdingetje?
Parkour moest ik aan wennen weer (sprong nog geregeld mis), geen idee of dat aan Basim ligt, aan de engine of aan mezelf. Misschien dat een ander daar ook nog wat over kan vertellen.

Ik heb ook weer veel andere games tussendoor gespeeld sinds Valhalla, dus voor mij ook lastig te vergelijken nu.

[ Voor 11% gewijzigd door YdieresiS op 04-10-2023 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:01
Ik heb er zin in morgen. Even voor de duidelijkheid, van de drie disc edities hebben
-De standard edition: geen fysieke kaart van Baghdad
-De deluxe edition: geen fysieke kaart van Baghdad
-De launch edition: wel een fysieke kaart van Baghdad

Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koudepoep
Steven030 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:14:
Ik heb er zin in morgen. Even voor de duidelijkheid, van de drie disc edities hebben

Toch?
klopt als een bus als ik het goed begrepen heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:14:

Toch?
Volgens de afbeeldingen van Ubi zelf heeft de collector's case de fysieke kaart, en de launch edition heeft die ook. De deluxe edition heet alleen de digitale soundtrack en artbook + ingame content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Ik heb normaal niks met deze band, maar wat klinkt dit vet!

Afbeeldingslocatie: https://youtu.be/Dm_BrGu1sHM?feature=shared

Ok, dit gaat niet helemaal lekker via de telefoon, de bedoeling was de link als YouTube video weer te geven.

[ Voor 39% gewijzigd door flugelisoke op 04-10-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:07:
Ik heb normaal niks met deze band, maar wat klinkt dit vet!

[Afbeelding]

Ok, dit gaat niet helemaal lekker via de telefoon, de bedoeling was de link als YouTube video weer te geven.
Die was gisteren ook al gedeeld, met werkende embed :+

Notna in "[Multi] Assassin's Creed : Mirage"

Maar inderdaad vet nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 24-05 12:35
Vanmiddag om 13u de reviews. Ben benieuwd! Zal deze game niet meteen kopen, maar wel erg benieuwd hoe deze game speelt itt de vorige 3 AC iteraties.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nog 12 uur en de game is uit. Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Reviews druppelen binnen:

https://www.metacritic.com/game/assassins-creed-mirage/

Wordt veelal geprezen om weer terug te gaan naar de roots, maar wel met wat kanttekeningen in de gameplay.

Zoals ik het lees gaat mijn ervaring van het eerste uur nog verder doorpakken.

[ Voor 17% gewijzigd door YdieresiS op 04-10-2023 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:12:

Wordt veelal geprezen om weer terug te gaan naar de roots, maar wel met wat kanttekeningen in de gameplay.

Van wat ik tot zo ver heb gelezen (en gezien in de filmpjes) is vooral 'het is weer een stap in de goede richting, maar nog niet genoeg'. Meer focus op goed verhaal e.d., maar het blijft gebouwd op de Valhalla engine en ze hebben daar niet zo gek veel in gerommeld.

Kan niet wachten tot ik zelf kan ervaren of ik het er mee eens ben :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
Sorry, maar wat een achterlijke review van Power Unlimited, een 5. Deze gast heeft gezien zijn leeftijd nooit de eerste AC gespeeld. Hij noemt het saai, misschien hadden ze iemand moeten laten spelen die meer van dit soort games is?

Het gros van de reviews ziet er zeer positief uit!

[ Voor 21% gewijzigd door flugelisoke op 04-10-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:20
Had m zelf al een tijdje om te reviewen, maar het is inderdaad gewoon weer AC. Maar gelukkig wel veel meer focus op stealth. Gewoon een prima spel voor een mooie prijs.

Doe dit maar voor de zekerheid in tags, geen verhaalspoilers ofzo maar toch.

spoiler:
De introductie van ruim een uur is overigens wel echt een slechte start vond ik. Rare luchtige toon en de training is bijzonder saai. Zodra je los kan gaan in Bagdad wordt het gelukkig stukken beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
YdieresiS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:12:

Budgetbakje, PS+, Gamepass dus. Gameplay is hetzelfde als uit 2007. Kom je nu niet meer mee weg natuurlijk.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:14:
Sorry, maar wat een achterlijke review van Power Unlimited, een 5. Deze gast heeft gezien zijn leeftijd nooit de eerste AC gespeeld. Hij noemt het saai, misschien hadden ze iemand moeten laten spelen die meer van dit soort games is?

Het gros van de reviews ziet er zeer positief uit!
Dat is natuurlijk inherent aan reviews. Critics kijken altijd met erg subjectieve maar ook beperkte ogen naar games, dat zie je zelfs hier op Tweakers terug (terwijl ze hier vaak wel hun best doen om het in ieder geval wat dieper uit te werken).
Wel mee eens dat ze zeker iemand hadden kunnen zoeken die op z'n minst ervaring met/interesse in de serie heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:20:
[...]

Budgetbakje, PS+, Gamepass dus. Gameplay is hetzelfde als uit 2007. Kom je nu niet meer mee weg natuurlijk.
Ben je de /s vergeten? Of ben je serieus? Lekker kort door de bocht zo 8)7

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
LAD93 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:50:
[...]

Ben je de /s vergeten? Of ben je serieus? Lekker kort door de bocht zo 8)7
Ach, bij gameplay hetzelfde als 2007 was het al niet meer serieus te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 09:43
Matige reviews, gelukkig maar gezien er al zoveel goede games zijn uitgekomen en ik eigenlijk al teveel games heb om te spelen nu, ben ik blij dat ik deze kan overslaan. AC's altijd gekocht wel maar deze komt toch wat saai over, misschien pik ik hem later nog is op in de budget bak.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:05:
Matige reviews, gelukkig maar gezien er al zoveel goede games zijn uitgekomen en ik eigenlijk al teveel games heb om te spelen nu, ben ik blij dat ik deze kan overslaan. AC's altijd gekocht wel maar deze komt toch wat saai over, misschien pik ik hem later nog is op in de budget bak.
Ik ben wel benieuwd wat je gedachtegang hierachter is dan, want deze oogt wat mij betreft toch echt vele malen minder saai dan Valhalla, Odyssey of Origins. Daar was het een nietszeggende niet-assassin die z'n eigen ding deed en had het zo goed als niks met Assassin's Creed te maken (behalve de uiteindelijke assassin die de hoofdpersonage tegenkomt dan).

Dit is in jaren tijd weer de eerste AC die écht over een assassin gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Oon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:08:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat je gedachtegang hierachter is dan, want deze oogt wat mij betreft toch echt vele malen minder saai dan Valhalla, Odyssey of Origins. Daar was het een nietszeggende niet-assassin die z'n eigen ding deed en had het zo goed als niks met Assassin's Creed te maken (behalve de uiteindelijke assassin die de hoofdpersonage tegenkomt dan).

Deze game ziet er uit als een hele kleine uitgeklede versie van Origins. Zelfde Midden-Oosten sfeertje ook. In Origins, Odyssey ook, kon je ook prima stealth spelen met praktisch dezelfde moves als ik in de reviews zie. Zelfs de vijanden lijken zo uit de vorige games weggelopen. Kan best leuk zijn allemaal, maar laten we nu niet gaan doen dat deze kleinere AC gameplaywise leuker gaat zijn dan Origins of Odyssey, omdat het terug gaat naar de roots. Ondanks dat ze wellicht minder het AC DNA hadden waren Origins en Odyssey wat mij betreft wel véél leukere games om te spelen dan de oude AC's. Bij Valhalla was voor mij de koek wel op. Vond ik niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 04-10-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 10:56

Willybubba

Nut up or shut up.

Hulleman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:30:
[...]

Deze game ziet er uit als een hele kleine uitgeklede versie van Origins. Zelfde Midden-Oosten sfeertje ook. In Origins, Odyssey ook, kon je ook prima stealth spelen met praktisch dezelfde moves als ik in de reviews zie. Zelfs de vijanden lijken zo uit de vorige games weggelopen. Kan best leuk zijn allemaal, maar laten we nu niet gaan doen dat deze kleinere AC gameplaywise leuker gaat zijn dan Origins of Odyssey, omdat het terug gaat naar de roots. Ondanks dat ze wellicht minder het AC DNA hadden waren Origins en Odyssey wat mij betreft wel véél leukere games om te spelen dan de oude AC's. Bij Valhalla was voor mij de koek wel op. Vond ik niks.
Voor mij is deze in gameplay wel degelijk leuker dan Origins en Odyssey. Ik mis de oude stijl AC, de vooral Stealth gefocuste gameplay. Dat doen gewoon niet veel games op de manier hoe AC het deed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Willybubba schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Voor mij is deze in gameplay wel degelijk leuker dan Origins en Odyssey. Ik mis de oude stijl AC, de vooral Stealth gefocuste gameplay. Dat doen gewoon niet veel games op de manier hoe AC het deed.
In AC Valhalla was de stealth wel aardig verdwenen met al die raids & plunders. Maar in origins en odyssey kon je in feite dezelfde stealth tactiek er op na houden als in de eerste AC delen. Het hoefde niet, maar het kon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:30:
[...]

Deze game ziet er uit als een hele kleine uitgeklede versie van Origins. Zelfde Midden-Oosten sfeertje ook. In Origins, Odyssey ook, kon je ook prima stealth spelen met praktisch dezelfde moves als ik in de reviews zie. Zelfs de vijanden lijken zo uit de vorige games weggelopen.
We hebben nog weinig van het level design en de missies gezien, dat is uiteindelijk hoofdelijk bepalend voor hoe nuttig stealth gaat zijn.
Daarnaast is het in de meeste stealth games zo dat je stealth speelt omdat dat de betere optie is, en bij Odyssey en Origins kon je ook gewoon een kamp in rennen en uitmoorden, dat was sneller en makkelijker dan stealth spelen. Het feit dat je geen goddelijke krachten hebt is wat mij betreft al een hele dikke plus.
Kan best leuk zijn allemaal, maar laten we nu niet gaan doen dat deze kleinere AC gameplaywise leuker gaat zijn dan Origins of Odyssey, omdat het terug gaat naar de roots. Ondanks dat ze wellicht minder het AC DNA hadden waren Origins en Odyssey wat mij betreft wel véél leukere games om te spelen dan de oude AC's.
Over dat laatste gaan we het nooit eens zijn. Prima dat je interesses ergens anders liggen, maar je bent hier wel érg negatief aan het doen ;)
We hebben nog maar heel weinig gezien en wat we hebben gezien lijkt allemaal een stap richting de oude games te zijn, zelfs al is het maar een hele kleine stap. Als je de oude games niet leuk vond dan zul je Mirage dus ook zeker niet leuker vinden dan Origins+, want dan ben je expliciet niet de doelgroep van dit experiment :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:11
Oon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:08:
[...]

Oddysey en Origins waren fantastisch. Dit voelt toch als een stap terug.

Met een mooie pricedrop zal ik hem weleens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 14:31
Zojuist toch maar even een abbo voor een maandje afgesloten op PC om deze te spelen. Heb echter het idee dat de servers een beetje overbelast zijn, kan de game bibliotheek niet laden en toevoegen van Mirage aan de downloadlijst wil ook niet. Meer mensen met problemen op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HWSHHZ schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:18:
Zojuist toch maar even een abbo voor een maandje afgesloten op PC om deze te spelen. Heb echter het idee dat de servers een beetje overbelast zijn, kan de game bibliotheek niet laden en toevoegen van Mirage aan de downloadlijst wil ook niet. Meer mensen met problemen op PC?
Ik was ook al aan het refreshen, krijg vaak een foutmelding maar toevoegen lukt nog niet.

Het lijkt er bij mij op dat alleen de Xbox-versie nu in Ubisoft+ staat, en de PC-versie nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Oon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:21:
[...]

Ik was ook al aan het refreshen, krijg vaak een foutmelding maar toevoegen lukt nog niet.

Het lijkt er bij mij op dat alleen de Xbox-versie nu in Ubisoft+ staat, en de PC-versie nog niet
Ja hier precies hetzelfde. Dan ligt het dus toch niet aan mij denk ik, even afwachten dan maar :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HWSHHZ schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:25:
[...]

Ja hier precies hetzelfde. Dan ligt het dus toch niet aan mij denk ik, even afwachten dan maar :O
Jij krijgt dus ook deze foutmelding als je op play/spelen drukt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzaIJf_TgdsreiQoXIj2FTf102U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PkkSpmxt4hKZepTjr1tAEiKw.png?f=user_large

Ik was al aan het twijfelen of ik niet het verkeerde abonnement heb, maar is toch gewoon PC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HWSHHZ
Oon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

Jij krijgt dus ook deze foutmelding als je op play/spelen drukt?

[Afbeelding]

Ik was al aan het twijfelen of ik niet het verkeerde abonnement heb, maar is toch gewoon PC :P
Precies die ook idd, op PC. Zal wel aan de kant van Ubisoft liggen denk ik maar zo :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Mensen laten zich echt makkelijk leiden door reviews hoor. 77 vind ik prima, ken genoeg games met een 77 (Shadow of the Tomb Raider, Sleeping Dogs, Stranglehold, Tropico 5, LA Noire) waar ik me meer mee heb vermaakt dan games die in de 90 scoren.

Je moet er niet blind op af gaan denk ik. Vond AC1 persoonlijk echt heel vet dus alleen al vanwege nostalgische redenen ga ik me wel mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
SemperFidelis schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:31:
Mensen laten zich echt makkelijk leiden door reviews hoor. 77 vind ik prima, ken genoeg games met een 77 (Shadow of the Tomb Raider, Sleeping Dogs, Stranglehold, Tropico 5, LA Noire) waar ik me meer mee heb vermaakt dan games die in de 90 scoren.

Je moet er niet blind op af gaan denk ik. Vond AC1 persoonlijk echt heel vet dus alleen al vanwege nostalgische redenen ga ik me wel mee vermaken.
Had ik met de nieuwe Saints Row, dat moest verschrikkelijk zijn en niet te spelen.

Wat een lol heb ik met die game gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KL5gG5gR7Y-HrwMSKJhrxgme5QM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3DiQrj480iwZzqMhkhNxap7U.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox op Nieuw-zeeland en gaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Assassin's Creed Mirage | Reviews
  • 9 - PSU
  • 8.5 - TechRaptor
  • 8.5 - GamingTrend
  • 8 - IGN
  • 8 - Easy Allies
  • 8 - Game Informer
  • 7.5 - Destructoid
  • 7 - Shacknews
  • 7 - Videogamer
  • 7 - TheSixthAxis
  • 6 - Gamespot
  • 4/5 - VG247
  • 4/5 - Eurogamer
  • 4/5 - GamesRadar
  • Metacritic: 77
  • Opencritic: 76

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9Vdqib378yNjkW_wUYWTdRRPxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PYfCzXNb8fF5thrioZfaEHpb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwWRd-P_mM9rhrXpb-j9Zwqyx8M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4p6ILpmnhdsKR3KpgCbRqApE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SfvxZaxnfzhlgBSiyZ68b0AP4eU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JNZvxhXwYQBnWGle9Qf8e3KE.png?f=fotoalbum_large

Veel plezier allemaal :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Fuuuuck, Origins vibes. En I like!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:50
Ik ben stiekem toch jaloers op degene die al vroeg hun kopie hebben kunnen bemachtigen maar het is jullie gegund.
Ik ben al blij dat ik van coolblue een bevestiging heb gekregen dat het morgen geleverd wordt.

Op zich vind ik niet dat AC games de beste games zijn, maar voor een of andere reden ben ik wel enorm hyped voor Mirage morgen. Een raar gevoel dat nogal moeilijk is uit te leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
AppleFan2007 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:54:
Ik ben stiekem toch jaloers op degene die al vroeg hun kopie hebben kunnen bemachtigen maar het is jullie gegund.
Ik ben al blij dat ik van coolblue een bevestiging heb gekregen dat het morgen geleverd wordt.

Op zich vind ik niet dat AC games de beste games zijn, maar voor een of andere reden ben ik wel enorm hyped voor Mirage morgen. Een raar gevoel dat nogal moeilijk is uit te leggen.
Ik heb het spel digitaal gekocht in Brazilië, was zelf best verbaast dat het lukte om te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2023 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 30-04 11:50
Heb de game bij Ubisoft besteld maanden geleden, voor de pc. Kom m'n account niet in en wachtwoord herstel levert geen mail op. Heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:52:
Heb de game bij Ubisoft besteld maanden geleden, voor de pc. Kom m'n account niet in en wachtwoord herstel levert geen mail op. Heel bijzonder.
Ze hebben het op dit moment heel druk, Ubi Connect is bij mij ook nog steeds zo goed als onbruikbaar. Kan me voorstellen dat het gewoon even duurt op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 30-04 11:50
Ja ok, dat is allemaal best te begrijpen en ik ben geen ongeduldige puber/twintiger meer. Maar iets van eenvoudig account herstel zou toch wel fijn zijn. Neem aan dat dat namelijk een geautomatiseerd proces is, en de support kan volgens mij niet via een live chat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 04-10-2023 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Reageer inhoudelijk, of reageer niet

[ Voor 75% gewijzigd door BM op 05-10-2023 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Oon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:53:
[...]

Ze hebben het op dit moment heel druk, Ubi Connect is bij mij ook nog steeds zo goed als onbruikbaar. Kan me voorstellen dat het gewoon even duurt op het moment..
Hier ook nog steeds, de game nog steeds niet kunnen claimen. Morgen maar weer eens een nieuwe poging wagen onder werktijd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 10:56

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind 'm tof iig, brengt me terug naar de good old AC days.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

En gaaaaaaan......

Ziet er prachtig uit op de Xbox Series X in Quality mode. Wel het aantal nits op 1000 gezet.

Quick Resume werkt ook prima. In 11 seconden van het hoofdscherm in Battlefield V naar AC Mirage op de plek waar ik gebleven was.

Morgen avond verder en dan het weekend lekker door.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:11
flugelisoke schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Had ik met de nieuwe Saints Row, dat moest verschrikkelijk zijn en niet te spelen.

Wat een lol heb ik met die game gehad.
Dat was die op release ook niet. Ontiegelijk buggy en ontzettend veel crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Nu twee uur onderweg en nog geen moment spijt van aankoop. Dit is tot nu toe hoe voor mij een AC game moet zijn. Tot nu toe ook alles wat ik moest doen als stealth aan kunnen pakken. I love it. Jammer genoeg volgende week een weekje op vakantie, waardoor ik niet door kan spelen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:28
SemperFidelis schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:31:

Precies dat. Alles onder een 8,5 wordt gezien als minderwaardig en bijna slecht.

Ik ga deze zeker halen, want ik vind de RPG AC games van tegenwoordig niks aan. AC Valhalla vond ik echt een vreselijke game. Van mij hoeft niet iedere game 100+ uur en 7.000 sidequests en verzameltroep te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Gisteren tot iets na de prologue gespeeld, ben erg tevreden. Het spel voelt oud en vertrouwd aan met een verhaal dat sterk begint, ook de controls zijn als je het mij vraagt erg goed zoals we gewend zijn van de spellen.

Heerlijk om even weer een Assassin's Creed spel te spelen, is voor mijn gevoel alweer een tijdje geleden. Komt ook omdat ik Assassin's Creed: Valhalla niet geweldig vond en het spel snel eentonig werd voor mijn gevoel.

Ik denk dat ik mij met Mirage nog wel flink wat uren ga vermaken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:26:
Gisteren tot iets na de prologue gespeeld, ben erg tevreden. Het spel voelt oud en vertrouwd aan met een verhaal dat sterk begint, ook de controls zijn als je het mij vraagt erg goed zoals we gewend zijn van de spellen.

Heerlijk om even weer een Assassin's Creed spel te spelen, is voor mijn gevoel alweer een tijdje geleden. Komt ook omdat ik Assassin's Creed: Valhalla niet geweldig vond en het spel snel eentonig werd voor mijn gevoel.

Ik denk dat ik mij met Mirage nog wel flink wat uren ga vermaken d:)b
Ik heb juist Bagdad bereikt. Ziet et in mijn eigen wel tof uit. Effe klein tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
Net een update van PostNL, pakketje van Coolblue komt morgen ipv vandaag. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
YdieresiS schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:01:
Nu twee uur onderweg en nog geen moment spijt van aankoop. Dit is tot nu toe hoe voor mij een AC game moet zijn. Tot nu toe ook alles wat ik moest doen als stealth aan kunnen pakken. I love it. Jammer genoeg volgende week een weekje op vakantie, waardoor ik niet door kan spelen :'(
Op vakantie; altijd balen als je net aan een nieuwe game begonnen bent. :(

Ondanks alle pech en ellende en struggles toch een fijne vakantie toegewenst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:01
Slasher schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:01:
[...]

Weet iemand al of dit zo is?

Edit: even binnen gekeken bij CoolBlue, en ze hebben de standard edition

[ Voor 12% gewijzigd door Steven030 op 05-10-2023 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik heb wat reviews gekeken en het lijkt precies te zijn wat ik had verwacht. Hoopte op wat meer na 3 jaar maar dat zat er niet in blijkbaar.
Neemt niet weg dat de game me leuk lijkt maar instant buy, nee. Teveel goede games die ik nog moet spelen. Denk dat Mirage eind van het jaar in huis komt.
Voor wie er wel al aan begint of al bezig is: veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 21:11
Zojuist bericht van Bol.com dat de (vertraagde) verzending nu in gang is gezet. Lijkt dus inderdaad morgen te worden. Een paar dagen geleden gaven zij al aan dat de levering vertraagd was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geeMc
Lizardz schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:26:
Zojuist bericht van Bol.com dat de (vertraagde) verzending nu in gang is gezet. Lijkt dus inderdaad morgen te worden. Een paar dagen geleden gaven zij al aan dat de levering vertraagd was.
Opzich netjes dat ze het al vroeg aangaven, maar ik heb 'm geannuleerd. Ik preorder een game niet maanden vantevoren om 'm alsnog een dag later te krijgen. Overigens niet de eerste keer dat ik dit meemaak bij bol.com. Normaal gesproken is het mijn top online winkel, maar voor deze krijgen ze mijn geld niet meer. Heb 'm elders besteld waar 'ie wel netjes vandaag van wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
geeMc schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:32:
[...]

Opzich netjes dat ze het al vroeg aangaven, maar ik heb 'm geannuleerd. Ik preorder een game niet maanden vantevoren om 'm alsnog een dag later te krijgen. Overigens niet de eerste keer dat ik dit meemaak bij bol.com. Normaal gesproken is het mijn top online winkel, maar voor deze krijgen ze mijn geld niet meer. Heb 'm elders besteld waar 'ie wel netjes vandaag van wordt geleverd.
Nouja, Coolblue zou vandaag leveren, gisteren verstuurd, maar postnl werkt niet mee, dus pas morgen spelen. Kan de winkel niks aan doen, maar toch balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:28
Games die ik echt heel graag wil spelen (zoals Mario Wonder of Spiderman 2) pre-order ik al niet eens meer vanwege PostNL. Die haal ik gewoon op bij de MM of lokale gameshop op de releasedag zelf.
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)