Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:32
Man , dit is voor mij toch een uitdagen en niet zo makkelijk spel😁misschien omdat het men eerste ac is , 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:38:
Man , dit is voor mij toch een uitdagen en niet zo makkelijk spel😁misschien omdat het men eerste ac is , 😁
Het is even wennen, maar de insteek was dat dit weer een AC was met een focus op stealth en niet combat. Dat het je eerste AC is maakt niet uit, de combat is niet te vergelijken met eerdere spellen, en de stealth is even wennen.

Ik zou je in ieder geval aanraden niet bang te zijn de difficulty omlaag te zetten als je er moeite mee hebt, uiteindelijk moet het natuurlijk vooral leuk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 12:00:
[...]

Het is even wennen, maar de insteek was dat dit weer een AC was met een focus op stealth en niet combat. Dat het je eerste AC is maakt niet uit, de combat is niet te vergelijken met eerdere spellen, en de stealth is even wennen.

Ik zou je in ieder geval aanraden niet bang te zijn de difficulty omlaag te zetten als je er moeite mee hebt, uiteindelijk moet het natuurlijk vooral leuk blijven :)
Aargh ik zit vast bij de first order lure al-ghul out.., al 10x herbegonnen krijg er stress van😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:31:
[...]

Aargh ik zit vast bij de first order lure al-ghul out.., al 10x herbegonnen krijg er stress van😁
Waar zit je precies mee vast dan?

Ik ben zelf in die missie gewoon naar binnen gerend en heb de hele beveiliging uitgemoord, maar ik kan op YouTube heel wat video's vinden die het volledig stealth doen: hele dikke spoiler natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 17:26
Ik ben erachter gekomen dat ik zo wie zo de game nog eens kom te spelen als ik hem 100% wil. Gisteren 2 uur wezen zoeken voor een bewaker in slaap te krijgen en hem dan te beroven.

spoiler:
je moet blijkbaar een bewaker die een sleutel heeft in slaap brengen en dan beroven

Achja, tenminste weer een reden om hem binnenkort nog eens te spelen :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Nou ben er toch maar een begonnen nu ik m voor de helft van de prijs kon krijgen. Veel stealth en dat is toch wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Waar kan je juist je story progres bekijken? Kijk er over heen😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Linksquest schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:29:
Eagle's Will, Survive 10 minutes in open conflict.
Je kan die eigenlijk AFK halen 😅 Althans bijna AFk haha, gewoon naar die grote prison gaan, paar enemies stealth uitschakelen en 1tje over laten die je continue ontwijkt. Beetje om heen dansen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:38:
Ik denk dat je gewoon even in moet komen en aan de controls moet wennen, wat volkomen logisch is als dit je eerste Assassin's Creed is. Neem rustig je tijd om alles onder de knie te krijgen, ik speel al sinds de aller eerste en daarom ging ik er denk ik op hard ook zo makkelijk doorheen zonder dood te gaan.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat je gewoon even in moet komen en aan de controls moet wennen, wat volkomen logisch is als dit je eerste Assassin's Creed is. Neem rustig je tijd om alles onder de knie te krijgen, ik speel al sinds de aller eerste en daarom ging ik er denk ik op hard ook zo makkelijk doorheen zonder dood te gaan.
Ja het is zeker even wat wennen! Doe alles welnleer stealth en dat werkt bij dit spel toch beter voor mij dan de combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Het was ook een designkeus om je zwakker te maken incombat vergeleken met vorige games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovinho99
Nooit gedacht dat ik ging verslaafd raken aan assasins creed, wat een game! Ik heb er nu 18uur denk ik opzitten maar ben er nog lang niet, verken ook wel veel dingen en loop veel rond, waarschijnlijk omdat dit men eerste assins creed is , jammer dat ik bij mirage ingestapt ben en niet veel vroeger , denk wel dat ik bv origins of odysey ook nog ga spelen mits tijd😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:11:
Nooit gedacht dat ik ging verslaafd raken aan assasins creed, wat een game! Ik heb er nu 18uur denk ik opzitten maar ben er nog lang niet, verken ook wel veel dingen en loop veel rond, waarschijnlijk omdat dit men eerste assins creed is , jammer dat ik bij mirage ingestapt ben en niet veel vroeger , denk wel dat ik bv origins of odysey ook nog ga spelen mits tijd😁.
Als je Mirage leuk vindt dan is zeker Origins een leuke, die was nog redelijk kort en is het meest vergelijkbaar qua mogelijkheden in gameplay (stealth opties) en look & feel. Odyssey was ook een leuke, maar die is meteen een flink stuk groter en heeft een focus op magische abilities in combat. Ook een super mooie (en zonnige) wereld, maar is een heel ander spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Brotherhood blijft mijn favoriet, en Black Flag staat ook in de top3. Maar kan misshcien wat lastig zijn om de oudere games te spelen als je de nieuwe controls gewoon bent.

Ipv skull en bones moet ubisoft gewoon een remaster van Black Flag doen als ze willen cashen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:27:
Brotherhood blijft mijn favoriet, en Black Flag staat ook in de top3. Maar kan misshcien wat lastig zijn om de oudere games te spelen als je de nieuwe controls gewoon bent.

Ipv skull en bones moet ubisoft gewoon een remaster van Black Flag doen als ze willen cashen :p
Het nadeel daarvan is dat Black Flag wel echt een kanjer van een verhaal was, van een niveau dat we daarna niet meer hebben gezien. Skull & Bones is een MMO en de gameplay heeft inmiddels niks meer met Assassin's Creed te maken, het idee komt misschien van de naval combat van Black Flag af maar al sinds de eerste CPT weekenden is het heel duidelijk dat het om niet meer dan dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
naar het schijnt is de development gestart kort na black flag. Maar dus al flink wat setbacks gekregen. Meestal geen goed teken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Update 1.0.7 komt vandaag.

@G_Dragon Jouw gewilde modus is dan ook toegevoegd ;)
Full Synchronization Challenge (a.k.a. permadeath)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
FlipFluitketel schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:58:
Update 1.0.7 komt vandaag.

@G_Dragon Jouw gewilde modus is dan ook toegevoegd ;)

[...]
Oeh dat is vet!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:49

R.G

is de dlc / cosmetics en items nog waard om te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik vind persoonlijk van niet, maar dat is mijn mening. Een verhaal DLC is er niet zo ver mij bekend is, en om nu te betalen voor pakjes of extra ingame geld vind ik het niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psql
  • Registratie: November 2023
  • Nu online
Inderdaad huidige DLC is het geld totaal niet waard. Het zijn vooral cosmetische items of een zwaard, mount of wat icoontjes op de map.

Verhaal DLC lijkt mogelijk wel te komen maar daar is nog weinig tot niets over bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Meld me hier nu ook. Heb alles nu uitgespeeld in de reeks tot Valhalla en ben nu bij deze uitgekomen. Ben net uit de intro.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Agent47 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:53:
Meld me hier nu ook. Heb alles nu uitgespeeld in de reeks tot Valhalla en ben nu bij deze uitgekomen. Ben net uit de intro.
Goed bezig, alvast heel veel plezier, als je vragen zou hebben, laat het me maar weten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Linksquest op 08-04-2025 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:43
Agent47 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:53:
Ik ben er 2 weken geleden aan begonnen en heb hem net uit.
Ik heb enkel lang geleden Origins en Odyssey gespeeld, dus het was wat wennen aan de speelstijl, maar eens je het door hebt is het vrij makkelijk. Ik heb me goed vermaakt met de game.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:30:
[...]

Ik ben er 2 weken geleden aan begonnen en heb hem net uit.
Ik heb enkel lang geleden Origins en Odyssey gespeeld, dus het was wat wennen aan de speelstijl, maar eens je het door hebt is het vrij makkelijk. Ik heb me goed vermaakt met de game.
Ben dan wel benieuwd welke verschillen jou opvallen in de speelstijl, behalve dat Basim wat minder magische krachten heeft dan Bayek en Kassandra.
Ik vond Mirage op dat vlak tegenvallen omdat het verder veelal hetzelfde was, vooral wat minder flashy maar qua combat en stealth nagenoeg gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:43
Oon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:32:
[...]

Ben dan wel benieuwd welke verschillen jou opvallen in de speelstijl, behalve dat Basim wat minder magische krachten heeft dan Bayek en Kassandra.
Ik vond Mirage op dat vlak tegenvallen omdat het verder veelal hetzelfde was, vooral wat minder flashy maar qua combat en stealth nagenoeg gelijk.
In Origins en Odyssey kon je gewoon 5 vijanden tegelijk tanken en aanpakken. Dat lukt in Mirage een stuk moeilijker. Tenzij met een smoke, maar ik was zo dom om die niet als eerste te pakken :-)
En ik weet niet meer als in het Origins of Odyssey was, maar stealth attacks resulteren niet altijd in een kill. In Mirage wel.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:12:
[...]

In Origins en Odyssey kon je gewoon 5 vijanden tegelijk tanken en aanpakken. Dat lukt in Mirage een stuk moeilijker. Tenzij met een smoke, maar ik was zo dom om die niet als eerste te pakken :-)
En ik weet niet meer als in het Origins of Odyssey was, maar stealth attacks resulteren niet altijd in een kill. In Mirage wel.
Ik vond dat helaas in Mirage niet meer of minder lastig, net als in Origins, Odyssey en Valhalla ben ik in Mirage gewoon alle kampen binnengerend met getrokken zwaard omdat ik de stealth erg vond tegenvallen.
Het is zeker zo dat je wat minder hits kunt tanken, maar je kunt bijna alles doen zonder geraakt te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15-09 19:59
Aardig Assasin's Creed moe, en als ik het speel pak ik vaak de oudere er steeds bij zoals Unity, III of Black Flag. Deze had vooral de insteek 'back to the roots?' Ben een uurtje ongeveer in-game, aangekomen in Baghdad. De sfeer is genieten zoals bij de meeste, maar ik vind dit deel nog niet echt de ommekeer waar ik op had gehoopt. Combat vind ik nog vrij irritant, parkour loopt wel soepel maar het hoogtepunt blijft, op elk vlak, Unity.

Waarom heeft Ubisoft ooit alle data van Unity het raam uitgeflikkerd? Dat deel was ver zijn tijd vooruit achteraf gezien. De gezicht animaties zijn ook totaal niet meer van deze tijd (in Mirage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:21:
Aardig Assasin's Creed moe, en als ik het speel pak ik vaak de oudere er steeds bij zoals Unity, III of Black Flag. Deze had vooral de insteek 'back to the roots?' Ben een uurtje ongeveer in-game, aangekomen in Baghdad. De sfeer is genieten zoals bij de meeste, maar ik vind dit deel nog niet echt de ommekeer waar ik op had gehoopt. Combat vind ik nog vrij irritant, parkour loopt wel soepel maar het hoogtepunt blijft, op elk vlak, Unity.

Waarom heeft Ubisoft ooit alle data van Unity het raam uitgeflikkerd? Dat deel was ver zijn tijd vooruit achteraf gezien. De gezicht animaties zijn ook totaal niet meer van deze tijd (in Mirage).
Qua gameplay heeft Mirage die belofte ook écht niet waar gemaakt. Er zijn iets meer bosjes en je hebt wat meer tools voor afleiding en rook enzo, maar that's it
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)