Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Linksquest schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:34:
[...]

Ja 100 uur hoeft voor mij nu ook weer niet, vond die Valhalla al veel te groot.
Het hoofdverhaal speel je in een uur of 20/30 uit. Daarna is het eigenlijk gedaan en kun je alleen nog wat rondzwerven om je statistieken compleet te maken. Ik heb er zelf veel meer uur in zitten omdat ik de omgeving gewoon erg gaaf vind. Verder is er met de laatste update Game+ bij gekomen dus ik start binnenkort nog maar een keer. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15
Linksquest schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:12:
[...]

Hoezo tussendoortje? Te kort of wat?
Zo is de game ook aangekondigd, back to the roots met een kleinere map en story. Je kan hem in 25 uur 100% spelen op hard >:)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:23
G_Dragon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:36:
[...]

Zo is de game ook aangekondigd, back to the roots met een kleinere map en story. Je kan hem in 25 uur 100% spelen op hard >:)
Is ook wel eens fijn, dit zijn dan wel van die games die je vlugger nog een 2de keer oppakt dan een game als Valhalla of Origin.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 13 december 2023 @ 14:06:
[...]

Is ook wel eens fijn, dit zijn dan wel van die games die je vlugger nog een 2de keer oppakt dan een game als Valhalla of Origin.
Ik ben bij de huidige ronde van alle spellen spelen weer bij Black Flag aangekomen en dan merk je meteen dat zelfs dat al veel is. Veel story is prima, veel collectibles kan ik ook wel mee leven, maar zo'n absurd grote map wordt wel snel vervelend. Juist dat vond ik in Mirage wel prima, alles lekker bereikbaar binnen een paar minuten lopen en je hebt de paarden/kamelen helemaal niet echt nodig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Linksquest schreef op woensdag 13 december 2023 @ 14:06:
[...]

Ik zou niet weten waarom je games een 2e keer wilt spelen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 13 december 2023 @ 14:49:
[...]

Ik heb zelf de eerdere AC's allemaal een keer of 5 gespeeld, wat mij betreft worden ze er alleen maar beter op.
Origins+ is misschien een ander verhaal want de story is gewoon niet meer zo goed als 'vroeger' en de wereld is te groot, maar ik heb toch Origins en Odyssey wel een tweede en derde playthrough gegeven, en bij Valhalla ben ik halverwege een tweede gekomen.

Misschien als je ze meteen 100% dat het anders is en je eerder uitgebrand bent, maar m.i. moet je een spel toch echt wel meer dan één keer kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Oon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 14:51:
[...]

Ik heb zelf de eerdere AC's allemaal een keer of 5 gespeeld, wat mij betreft worden ze er alleen maar beter op.
Origins+ is misschien een ander verhaal want de story is gewoon niet meer zo goed als 'vroeger' en de wereld is te groot, maar ik heb toch Origins en Odyssey wel een tweede en derde playthrough gegeven, en bij Valhalla ben ik halverwege een tweede gekomen.

Misschien als je ze meteen 100% dat het anders is en je eerder uitgebrand bent, maar m.i. moet je een spel toch echt wel meer dan één keer kunnen spelen
Wat zo mooi is aan Origins en Odyssey is hoe de game eruit ziet. Het is gewoon een genot om er doorheen te struinen zonder dat je ook maar enige vooruitgang maakt in het verhaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:25:
[...]

Wat zo mooi is aan Origins en Odyssey is hoe de game eruit ziet. Het is gewoon een genot om er doorheen te struinen zonder dat je ook maar enige vooruitgang maakt in het verhaal. :D
Het zijn zeker spellen met een wat moderner uiterlijk die zich in een lekker zonnige omgeving bevinden. Dat hebben ze in Mirage ook wel zeker goed gedaan, het is lang niet zo deprimerend als Valhalla.
Wat dat betreft is Mirage zelfs beter vind ik, want Origins en Odyssey hadden allebei overal van die hele grote tempels e.d., zelfs in gebieden waar verder niks was. Valhalla en Mirage hebben een iets realistischere opbouw van de bewoonde gebieden.

Hopen dat de volgende (Red) ook zo lekker zonnig gaat zijn :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Dan zal ik maar niet zeggen hoevaak ik The Legend of Zelda: Ocarina of Time of The Last of Us 1 heb gespeeld 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Net voor 23€ gekocht in de Epic Store. Hij heeft 33% korting en je kan een coupon claimen die je zelf mag inzetten voor nog eens 33% korting (die kan er gewoon bovenop). Prima deal! Nog even wat backlog weg werken en aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Ik heb AC2 denk ik nu een stuk of 4 keer gespeeld. En vrij recent voor de 100% synch. Daarna besloten dit ook voor de andere games te gaan doen. AC: Brotherhood bijvoorbeeld, kun je bepaalde delen alleen unlocken wanneer je een x-procent aan Synch hebt behaald, namelijk het verhaal van Cristina Vespucci. Heb dat nooit meegekregen. En het is en blijft natuurlijk een stukje nostalgie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Eergisteren de main story uitgespeeld en de game op 1000/1000GS gezet. Heb er 70 uur inzitten. Voornamelijk omdat ik alles stealth speel maar ook omdat ik nauwelijks gebruik maak van Fast Travel. Vind het gebied te mooi, dus alles op paard of voet gedaan. Lekker dwars door de stad over daken etc.

Moet alleen nog het laatste deel van de Ali Baba missie. Vond het wel weer verfrissend dat de main story niet al te lang is, maar je zelf het kan rekken tot 70u afhankelijk van je speelstijl.

Het enige wat ik mis aan deze game, zijn de grotten, kerken, etc waar je naar de top moet klimmen via een soort van puzzel achtig parcours zoals dat in AC2 en Brotherhood wel het geval was. De oplossing hiervoor was vorige week toen de AC Ezio Collection in de aanbieding was. Die heb ik dus gekocht en zal die eens een kans geven. Lekker weer terug naar Venetie en Rome.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24
Skating_vince schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:28:
Net voor 23€ gekocht in de Epic Store. Hij heeft 33% korting en je kan een coupon claimen die je zelf mag inzetten voor nog eens 33% korting (die kan er gewoon bovenop). Prima deal! Nog even wat backlog weg werken en aan de slag!
Same :). Voor deze prijs zeker een goed deal. Prijsverschil was toch net iets te hoog om hem direct bij Ubisoft te kopen waar op dit moment ook korting is (plus de 20% coins korting).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ik speel Mirage nu voor de tweede keer en ik merk dat ik veel alweer vergeten was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

sjaool schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 23:17:
[...]

Ik speel Mirage nu voor de tweede keer en ik merk dat ik veel alweer vergeten was. ;)
Is het zo'n forgettable game? :P

Sinds eergisteren aan begonnen. En blij verrast tot nu toe met de setting en de gameplay.
Vind het wel weer heerlijk dat het primair in een stad afspeelt.
Weer lekker sneaky proberen te doen.
Vind het wanted systeem ook leuk.
De ambiance vind ik ook mooi.
Doe lekker rustig aan. Wat contracts. En wat extra sidequests en dan clues zoeken.

Dacht dat je deze "zo" zou uitspelen. Maar denk dat ik toch wel wat uurtjes zoet ben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DarkSide schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 08:54:
[...]

Is het zo'n forgettable game? :P
Nee. Lol. Het is meer dat je best veel info krijgt en dingen doet in redelijk korte tijd. Ik heb er meer dan 50 uur op zitten. Het is dus maar net hoe je speelt. Vlieg je door het hoofdverhaal heen dan ben je tussen de 20/30 uur bezig. Kijk je graag nog rond dan kom je eenvoudig aan die 50 uur die ik heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:14:
[...]

Nee. Lol. Het is meer dat je best veel info krijgt en dingen doet in redelijk korte tijd. Ik heb er meer dan 50 uur op zitten. Het is dus maar net hoe je speelt. Vlieg je door het hoofdverhaal heen dan ben je tussen de 20/30 uur bezig. Kijk je graag nog rond dan kom je eenvoudig aan die 50 uur die ik heb. :)
Ik kan me niet voorstellen dat je met een beetje je best doen 20/30 uur met de story bezig bent hoor.

Ik heb in mijn eerste playthrough alle collectibles, bijna alle side content, en de main story gedaan, en ik heb absoluut op m'n gemak gedaan en niet de story gepushed. Daarna heb ik nog een halve playthrough gedaan om wat rond te kloten (meteen toen het mogelijk was naar het paleis rennen om te vechten zonder stealth) waar zeker een uurtje of 8 in zit.
Totale tijd in het spel, inclusief AFK tijd, is 27 uur en een beetje.

Nou speelt natuurlijk iedereen op z'n eigen tijd, maar ik zou er met moeite 30 uur uit halen om alles te zien, ik zie echt niet hoe iemand 30 uur kan doen over alleen de story :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Oon schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 16:41:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je met een beetje je best doen 20/30 uur met de story bezig bent hoor.

Ik heb in mijn eerste playthrough alle collectibles, bijna alle side content, en de main story gedaan, en ik heb absoluut op m'n gemak gedaan en niet de story gepushed. Daarna heb ik nog een halve playthrough gedaan om wat rond te kloten (meteen toen het mogelijk was naar het paleis rennen om te vechten zonder stealth) waar zeker een uurtje of 8 in zit.
Totale tijd in het spel, inclusief AFK tijd, is 27 uur en een beetje.

Nou speelt natuurlijk iedereen op z'n eigen tijd, maar ik zou er met moeite 30 uur uit halen om alles te zien, ik zie echt niet hoe iemand 30 uur kan doen over alleen de story :o
Tja, het lukt mij wel. De game is voor mij dus het geld dubbel en dwars waard. Odyssey, Origins en Valhalla heb ik ook honderden uren in zitten. Puur omdat deze games gewoonweg prachtig zijn gemaakt en er ontzettend veel te zien en te ontdekken is. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:12:
[...]

Tja, het lukt mij wel. De game is voor mij dus het geld dubbel en dwars waard. Odyssey, Origins en Valhalla heb ik ook honderden uren in zitten. Puur omdat deze games gewoonweg prachtig zijn gemaakt en er ontzettend veel te zien en te ontdekken is. :D
Het is ook zeker niet dat ik me niet vermaakt hebt, en als ik de tijd had gehad dan had ik ook echt wel wat meer uur kunnen stoppen in rondwandelen en wat aankloten, maar de story is gewoon niet zo lang.

Wat mij betreft een positief iets, veel beter dan bijv. Valhalla waar de story veel van hetzelfde was en je na het 6e gebied wel een beetje klaar was. Liever een korte maar krachtige story dan een lange met weinig inhoud, en dat zijn wel echt de twee dingen die aan de ene kant Mirage en aan de andere kant Valhalla perfect omschrijven. Mirage is het geld waard omdat het gewoon een goed stuk verhaal is, een leuke backstory voor een personage die waarschijnlijk nog wel een keer terugkomt, en lekker snel doorspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:08
Wat doet new game plus eigenlijk? iets met je abilities houden ofzo?

Heb nogal snel mijn eerste playthrough afgewerkt omdat ik een bug had waardoor ik zo'n book niet kon collecten en dacht "hou ik wel als ik een tweede keer speel" maar net toen ik daarmee was begonnen kondigden ze new game plus aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:28:
Wat doet new game plus eigenlijk? iets met je abilities houden ofzo?

Heb nogal snel mijn eerste playthrough afgewerkt omdat ik een bug had waardoor ik zo'n book niet kon collecten en dacht "hou ik wel als ik een tweede keer speel" maar net toen ik daarmee was begonnen kondigden ze new game plus aan
Je krijgt als het goed is Bayek's Medjay outfit en je kunt de prologue skippen en meteen naar Bagdad gaan. Daarnaast behoud je inderdaad je unlocks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Oon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:50:
[...]

Je krijgt als het goed is Bayek's Medjay outfit en je kunt de prologue skippen en meteen naar Bagdad gaan. Daarnaast behoud je inderdaad je unlocks.
Blijkbaar onthoudt het ook je collectibles. Kon deze keer wel dat boek te pakken krijgen. Dus ga er nu rustig doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Is er ook een nieuwe moeilijkheidsgraad? Want de rest klinkt wel zeer goed

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:21:
Weet de originele niet meer maar ik kon kiezen uit easy/normaal/hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:24:
[...]

Weet de originele niet meer maar ik kon kiezen uit easy/normaal/hard
Nee dan is er geen nieuwe bijgekomen, dat is wel jammer! Maar verder dat je alles behoud is wel erg goed om te horen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:21:
Geen nieuwe moeilijkheidsgraad, maar wel de permadeath optie. Alleen heb je daar niet zo gek veel aan aangezien de hoogste difficulty nog zo makkelijk is dat je helemaal niet stealth hoeft te spelen, en de kans dat je dood gaat omdat Basim ineens op het verkeerde moment de verkeerde kant op sprint veel groter is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Wat een drama dat Basim altijd de verkeerde kant op springt... Heb de skill dat je achter zo'n armored soldier kan springen om hem in z'n rug te steken maar springt altijd lekker naar één van de zijkanten waardoor het gevecht langer duurt :+

Gelukkig de game bijna op 100%, als ik de platinum trophy heb direct de-installeren en verkopen die hap.
Oon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:32:
[...]

Geen nieuwe moeilijkheidsgraad, maar wel de permadeath optie. Alleen heb je daar niet zo gek veel aan aangezien de hoogste difficulty nog zo makkelijk is dat je helemaal niet stealth hoeft te spelen, en de kans dat je dood gaat omdat Basim ineens op het verkeerde moment de verkeerde kant op sprint veel groter is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Oon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:32:
[...]

Oeh een permadeath optie lijkt me wel leuk om een keer te gaan proberen, aangezien ik bij mijn eerste playthrough op hard ook geen een keer dood ben gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBTM
Nog 4 trophies en dan heb ik hem platinum! Redelijk makkelijk trophies ook, alle skills, tool upgrade, 10 kills in a crowd en contracts 🥳😃

Edit:

Inmiddels de game 100% en alle trophies! 25 uurtjes.. En verwijderd. Op naar RDR2.

[ Voor 24% gewijzigd door BBTM op 05-01-2024 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Bijna klaar met de Newgame+ playthrough, en nu gebruik ik de tools wel vaker, en dan kan je leuke dingen doen. Daarna nog de map clearen, weet iemand daar een efficiente manier voor? Want met newgame+ weet je natuurlijk niet waar je wel al geweest bent die playthrough

Ook iets dat ik niet snap, ik heb dervis zijn artefacten gedaan en die missie is dan voltooid, maar volgens de map heb ik ook alle boeken opggehaald, maar die missie blijft staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 21:28:
Bijna klaar met de Newgame+ playthrough, en nu gebruik ik de tools wel vaker, en dan kan je leuke dingen doen. Daarna nog de map clearen, weet iemand daar een efficiente manier voor? Want met newgame+ weet je natuurlijk niet waar je wel al geweest bent die playthrough

Ook iets dat ik niet snap, ik heb dervis zijn artefacten gedaan en die missie is dan voltooid, maar volgens de map heb ik ook alle boeken opggehaald, maar die missie blijft staan...
Wat ik altijd doe is gewoon MapGenie openen, alle categorieën resetten, en dan per district alles opzoeken en afvinken.
Een snellere manier is er helaas niet.. Voor Hogwarts Legacy had iemand een tooltje gemaakt om je savegame uit te lezen en te laten zien welke collectibles je nog miste, maar die is er voor AC Mirage geen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Oon schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 21:32:
[...]

Wat ik altijd doe is gewoon MapGenie openen, alle categorieën resetten, en dan per district alles opzoeken en afvinken.
Een snellere manier is er helaas niet.. Voor Hogwarts Legacy had iemand een tooltje gemaakt om je savegame uit te lezen en te laten zien welke collectibles je nog miste, maar die is er voor AC Mirage geen voor zover ik weet.
Blijkbaar dus een bug met die books, er is er nog eentje helemaal rechts in de wilderness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ben vandaag eindelijk ook aan de game begonnen, ziet er mooi uit, maar voor mijn gevoel is de game een beetje stroef, vooral bij het vechten, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:26:
Ik ben vandaag eindelijk ook aan de game begonnen, ziet er mooi uit, maar voor mijn gevoel is de game een beetje stroef, vooral bij het vechten, of ligt dat aan mij?
Hoe bedoel je stroef?

Ze hebben combat bewust wat lomp gemaakt om je een reden te geven om op stealth te focussen, maar behalve dat het vele malen simpeler is dan in Valhalla is er volgens mij weinig veranderd. Ik vond het wel wat lomp/onhandig aanvoelen (bijv. vaak dat Basim niet deed wat ik wilde) maar dat was in eigenlijk alle Origins+ spellen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ja dat dus, dat vechten vind ik inderdaad minder prettig en soms heb ik al ruzie met het freerunnen, gaat soms net iets anders dan ik zou willen, maar kan natuurlijk zijn dat ik Valhalla gewent ben. Maar bedankt voor de toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Ik heb MapGenie alleen gebruikt voor de wilderness, alle andere districten zijn zo klein dat je dit makkelijk zonder kan doen.
Oon schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 21:32:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BBTM schreef op maandag 22 januari 2024 @ 06:34:
Ik heb MapGenie alleen gebruikt voor de wilderness, alle andere districten zijn zo klein dat je dit makkelijk zonder kan doen.

[...]
Ik heb het ook meer als checklist gebruikt dan als manier om de collectibles te vinden, maar je kunt inderdaad met de ingame map (waar ook per district een checklist in zit) eigenlijk alles wel vinden.

Buiten de stad is het ook allemaal bij overduidelijke locaties zoals outposts en een willekeurige hele grote rots enzo, dus dat is ook niet heel lastig te spotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb ik weer, 2 uur het zoeken geweest om het laatste boek te vinden, die in het paleis ligt, kom ik er net achter dat je daar pas in kunt vanaf een bepaalde misse 8)7 |:( Kan ik nog lang zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:43:
Heb ik weer, 2 uur het zoeken geweest om het laatste boek te vinden, die in het paleis ligt, kom ik er net achter dat je daar pas in kunt vanaf een bepaalde misse 8)7 |:( Kan ik nog lang zoeken.
Oh ja daar ben ik ook uren mee bezig geweest, een herkenbare irritatie! Er is ook nog iets anders wat je pas na het spelen van een bepaalde missie kan pakken, heb dit ook ergens in mijn eerdere reacties wel vermeld.

Ik voel je pijn :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Verder best een vermakelijke game mag ik wel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Game uitgespeeld, 25 uur over gedaan, mis nog een paar achiefments, binnenkort eens naar kijken welke ik precies nog mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
Linksquest schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 15:39:
Game uitgespeeld, 25 uur over gedaan, mis nog een paar achiefments, binnenkort eens naar kijken welke ik precies nog mis.
Als je een achievement hunter bent zeker de moeite waard! Zijn erg makkelijk te halen binnen een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Niet perse een hunter, speel eerst een game gewoon uit zonder erop te letten en daarna kijk ik ernaar naar en bepaal ik wel of ik het wel of niet ga proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mijn "The Tactician"-challenge (Upgrade one of your tools) is tijdens het spelen van new game+ ineens niet meer behaald terwijl bij de achievements wel "Tools of the Trade" (Fully upgrade all tools) nog behaald is. Hierdoor staat het aantal challenges 97% :/

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Oei, dat is minder, toch een foutje in de New game+ mode lijkt me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ubisoft-forums zijn dicht, is dus Discord voor in de plaats gekomen. Wat een ellende is dat :X Maar na wat klooien/zoeken blijken er dus meer gebruikers last van te hebben en als ik het goed lees is het bij iemand opgelost door nog een keer een nieuwe "new game+" te starten. Morgen eens proberen en anders ook maar even melding op Discord.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Stom dat men tegenwoordig alles naar een ander platform brengen, ook zo iets we zijn telefonisch niet bereikbaar, maar neem gerust contact met ons op via Facebook, moet je die ook maar hebben. Zelfde als nu met Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Linksquest schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:00:
Stom dat men tegenwoordig alles naar een ander platform brengen, ook zo iets we zijn telefonisch niet bereikbaar, maar neem gerust contact met ons op via Facebook, moet je die ook maar hebben. Zelfde als nu met Discord.
Opzich iets voor te zeggen, Discord is gratis. Een forum hosten kost geld.

Blijft alleen het grootste minpunt dat de vragen niet terug te vinden zijn, iets dat op een forum wel gebeuren kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
BBTM schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:18:
[...]

Opzich iets voor te zeggen, Discord is gratis. Een forum hosten kost geld.

Blijft alleen het grootste minpunt dat de vragen niet terug te vinden zijn, iets dat op een forum wel gebeuren kan.
Klopt, ik host zelf ook een discord server en heb de forum functie daarop aanstaan, maar als een topic meer dan 30 dagen niet gebruikt word, dan zie je hem niet meer makkelijk terug en werken # ook niet meer. Hoe vaak soms bij ons over een game een dubbel topic word aangemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14-09 15:28
Dag iedereen!
Ik zou graag met deze game beginnen, moet je de vorige delen ook gespeeld hebben of is dit een totaal andere game? Het zou de eerste AC zijn die ik speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:20:
Dag iedereen!
Ik zou graag met deze game beginnen, moet je de vorige delen ook gespeeld hebben of is dit een totaal andere game? Het zou de eerste AC zijn die ik speel.
Welkom!

Nee je kan Assassin's Creed Mirage gewoon spelen zonder dat je de oudere spellen hebt gespeeld, maar ik zou als ik mijn advies mag geven wel een keer voor de oudere gaan zitten. Want ze hebben allemaal hun eigen charme, maar als je niet te ver terug wil dan zou ik zeker Assassin's Creed Origins, Assassin's Creed Odyssey en Assassin's Creed Black Flag aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:32:
[...]

Welkom!

Nee je kan Assassin's Creed Mirage gewoon spelen zonder dat je de oudere spellen hebt gespeeld, maar ik zou als ik mijn advies mag geven wel een keer voor de oudere gaan zitten. Want ze hebben allemaal hun eigen charme, maar als je niet te ver terug wil dan zou ik zeker Assassin's Creed Origins, Assassin's Creed Odyssey en Assassin's Creed Black Flag aanraden.
Assassin's Creed Brotherhood, 2 en 3 vind ik betere games :P Wat me ook opviel aan Mirage, geen verhaal uit de animus, iets dat bij Valhalla bijvoorbeeld wel was. Niet dat ik het erg vind, want vond dat na deel 3 niet meer interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:54:
[...]

Assassin's Creed Brotherhood, 2 en 3 vind ik betere games :P Wat me ook opviel aan Mirage, geen verhaal uit de animus, iets dat bij Valhalla bijvoorbeeld wel was. Niet dat ik het erg vind, want vond dat na deel 3 niet meer interessant.
Ja die waren ook ontzettend goed, het verhaal van Desmond vind ik sowieso een geweldig stuk in de series! Maar alle spellen zijn wel een grote stap terug als je de spellen van tegenwoordig bent gewend daarom dat ik Assassin's Creed Orgins en Assassin's Creed Odyssey zei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:32:
[...]

Welkom!

Bedankt voor je toelichting!
Ik wil dit spel en deze reeks een kans geven aangezien ik echt nog een leek ben in dit soort genre, ik g het proberen met mirage!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:29:
[...]

Bedankt voor je toelichting!
Ik wil dit spel en deze reeks een kans geven aangezien ik echt nog een leek ben in dit soort genre, ik g het proberen met mirage!
Geen dank, ik moet daarbij nog wel vermelden dat Asassin's Creed Mirage heel erg back to the basics is en het meest simpele Assassin's Creed spel is in tijden. Want als je meer uitdaging en open wereld zoekt zou ik persoonlijk toch voor die anderen gaan die ik hiervoor benoemde en zoals @Linksquest al zei is het verhaal over Desmond Miles ook wel de moeite waard. Alleen daarvoor moet je dus beginnen bij Assassin's Creed 1 en doorspelen tot Assassin's Creed 3 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:32:
[...]

Geen dank, ik moet daarbij nog wel vermelden dat Asassin's Creed Mirage heel erg back to the basics is en het meest simpele Assassin's Creed spel is in tijden. Want als je meer uitdaging en open wereld zoekt zou ik persoonlijk toch voor die anderen gaan die ik hiervoor benoemde en zoals @Linksquest al zei is het verhaal over Desmond Miles ook wel de moeite waard. Alleen daarvoor moet je dus beginnen bij Assassin's Creed 1 en doorspelen tot Assassin's Creed 3 :*)
Super bedankt ! Hier heb ik nou wat aan👍😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:48:
[...]

Super bedankt ! Hier heb ik nou wat aan👍😜
Geen dank, daarvoor zijn we hier! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:49:
[...]

Geen dank, daarvoor zijn we hier! d:)b
Speelt heerlijk tot nu toe! Alleen snap ik het verhaal niet echt haha😝

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:13:
[...]

Het verhaal wordt een stuk duidelijker aan het einde. Backstory heb je verder niet echt nodig, maar het is wel handig om bekend te zijn met wat de assassins zijn. Verder zijn het alleen maar nieuwe karakters op Basim zelf na, maar ook die hoef je niet te kennen om het verhaal te volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:13:
[...]

Het verhaal word vanzelf duidelijk en het spel speelt zeker heerlijk weg, daar hebben ze hun best ook wel op gedaan. Maar bereid je er op voor dat het een heel kort spel is en de moeilijkheidsgraad niet heel hoog ligt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik wil binnenkort nog even die laatste achiefments proberen te halen, meeste zijn duidelijk, maar 1 moet ik toch even denk ik voor Google, want na mijn mening heb ik dat al gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:25:
Ik wil binnenkort nog even die laatste achiefments proberen te halen, meeste zijn duidelijk, maar 1 moet ik toch even denk ik voor Google, want na mijn mening heb ik dat al gedaan.
Welke is dat? Er zijn er een aantal die wel eens bugged zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Eagle's Will, Survive 10 minutes in open conflict.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:19:
[...]

Het verhaal word vanzelf duidelijk en het spel speelt zeker heerlijk weg, daar hebben ze hun best ook wel op gedaan. Maar bereid je er op voor dat het een heel kort spel is en de moeilijkheidsgraad niet heel hoog ligt :p
Dat is imo geen probleem, heb liever dat het wat korter is en dat ik makkelijk kan instappen in het spel😜, als ik verder geraak en het staat me aan dan verdiep ik me zeker in de vorige reeksen!😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:31:
[...]

Dat is imo geen probleem, heb liever dat het wat korter is en dat ik makkelijk kan instappen in het spel😜, als ik verder geraak en het staat me aan dan verdiep ik me zeker in de vorige reeksen!😎
Goed om te horen! Dit deel lijkt kwa lengte en controls ergens wel op Assassin's Creed 1,2, Brother Hood, Revelations en 3 die samen een verhaal over Desmond Miles delen. Het enige verschil met die spellen is dat in Assassin's Creed Mirage iets meer moderne controls zijn verwerkt van Assassin's Creed Orgins of Assassin's Creed Odyssey.

Maar voor meer open wereld met RPG elementen en een lengte van 100 uur zijn Assassin's Creed Orgins en Assassin's Creed Odyssey wel wat dieper maar ook direct een stuk meer grafisch en mooier. Vooral Assassin's Creed Orgins is eentje die ik nog steeds speel met mijn mond open, gewoon grafisch echt prachtig.

Assassin's Creed Black Flag is gewoon een geweldig piraten spel met een mooie open wereld, waar je ook genoeg uur in kwijt kan. Deze vind ik wel uniek van de rest door het piraten leven.

Heel veel speel plezier, als er vragen zijn stel ze gerust d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:58:
[...]

Goed om te horen! Dit deel lijkt kwa lengte en controls ergens wel op Assassin's Creed 1,2, Brother Hood, Revelations en 3 die samen een verhaal over Desmond Miles delen. Het enige verschil met die spellen is dat in Assassin's Creed Mirage iets meer moderne controls zijn verwerkt van Assassin's Creed Orgins of Assassin's Creed Odyssey.

Maar voor meer open wereld met RPG elementen en een lengte van 100 uur zijn Assassin's Creed Orgins en Assassin's Creed Odyssey wel wat dieper maar ook direct een stuk meer grafisch en mooier. Vooral Assassin's Creed Orgins is eentje die ik nog steeds speel met mijn mond open, gewoon grafisch echt prachtig.

Assassin's Creed Black Flag is gewoon een geweldig piraten spel met een mooie open wereld, waar je ook genoeg uur in kwijt kan. Deze vind ik wel uniek van de rest door het piraten leven.

Gisteren even gespeeld, ben blij dat ik ingestapt ben , super gaaf spel! Ga straks even verder, was wel even bezig gisteren met het markeren van het bureau, dat moet ik straks terug hernemen😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:37:
[...]

Gisteren even gespeeld, ben blij dat ik ingestapt ben , super gaaf spel! Ga straks even verder, was wel even bezig gisteren met het markeren van het bureau, dat moet ik straks terug hernemen😅
Goed om te horen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:58:
[...]

Het mooi is dat alle oudere delen vrij goedkoop online te koop zijn. De Ezio collectie is zelfs al voor onder de €5 te koop als je weet waar je moet zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
sjaool schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:18:
[...]

Het mooi is dat alle oudere delen vrij goedkoop online te koop zijn. De Ezio collectie is zelfs al voor onder de €5 te koop als je weet waar je moet zoeken. ;)
Via Eneba gok ik ? :P Ik koop namelijk nergens anders meer spellen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:21:
[...]

Via Eneba gok ik ? :P Ik koop namelijk nergens anders meer spellen :D
Nee, bij cjs-cdkeys. Cdkeys is ook wel een goede bron voor betaalbare games. Eneba heb ik een keer wat gekocht maar dat vind ik een redelijk vage website.

En iets met VPN. :p

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-02-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oke ben dus maar net begonnen met het spel, zit nu aan contact the rebels , missie was mislukt , ik dacht dat ik verder kon gaan op het checkpoint ofzo, maar moet je altijd terug herbeginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Man , dit is voor mij toch een uitdagen en niet zo makkelijk spel😁misschien omdat het men eerste ac is , 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:38:
Man , dit is voor mij toch een uitdagen en niet zo makkelijk spel😁misschien omdat het men eerste ac is , 😁
Het is even wennen, maar de insteek was dat dit weer een AC was met een focus op stealth en niet combat. Dat het je eerste AC is maakt niet uit, de combat is niet te vergelijken met eerdere spellen, en de stealth is even wennen.

Ik zou je in ieder geval aanraden niet bang te zijn de difficulty omlaag te zetten als je er moeite mee hebt, uiteindelijk moet het natuurlijk vooral leuk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 12:00:
[...]

Het is even wennen, maar de insteek was dat dit weer een AC was met een focus op stealth en niet combat. Dat het je eerste AC is maakt niet uit, de combat is niet te vergelijken met eerdere spellen, en de stealth is even wennen.

Ik zou je in ieder geval aanraden niet bang te zijn de difficulty omlaag te zetten als je er moeite mee hebt, uiteindelijk moet het natuurlijk vooral leuk blijven :)
Aargh ik zit vast bij de first order lure al-ghul out.., al 10x herbegonnen krijg er stress van😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:31:
[...]

Aargh ik zit vast bij de first order lure al-ghul out.., al 10x herbegonnen krijg er stress van😁
Waar zit je precies mee vast dan?

Ik ben zelf in die missie gewoon naar binnen gerend en heb de hele beveiliging uitgemoord, maar ik kan op YouTube heel wat video's vinden die het volledig stealth doen: hele dikke spoiler natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ben erachter gekomen dat ik zo wie zo de game nog eens kom te spelen als ik hem 100% wil. Gisteren 2 uur wezen zoeken voor een bewaker in slaap te krijgen en hem dan te beroven.

spoiler:
je moet blijkbaar een bewaker die een sleutel heeft in slaap brengen en dan beroven

Achja, tenminste weer een reden om hem binnenkort nog eens te spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55
Nou ben er toch maar een begonnen nu ik m voor de helft van de prijs kon krijgen. Veel stealth en dat is toch wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Waar kan je juist je story progres bekijken? Kijk er over heen😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
Linksquest schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:29:
Eagle's Will, Survive 10 minutes in open conflict.
Je kan die eigenlijk AFK halen 😅 Althans bijna AFk haha, gewoon naar die grote prison gaan, paar enemies stealth uitschakelen en 1tje over laten die je continue ontwijkt. Beetje om heen dansen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:38:
Ik denk dat je gewoon even in moet komen en aan de controls moet wennen, wat volkomen logisch is als dit je eerste Assassin's Creed is. Neem rustig je tijd om alles onder de knie te krijgen, ik speel al sinds de aller eerste en daarom ging ik er denk ik op hard ook zo makkelijk doorheen zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
G_Dragon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat je gewoon even in moet komen en aan de controls moet wennen, wat volkomen logisch is als dit je eerste Assassin's Creed is. Neem rustig je tijd om alles onder de knie te krijgen, ik speel al sinds de aller eerste en daarom ging ik er denk ik op hard ook zo makkelijk doorheen zonder dood te gaan.
Ja het is zeker even wat wennen! Doe alles welnleer stealth en dat werkt bij dit spel toch beter voor mij dan de combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Het was ook een designkeus om je zwakker te maken incombat vergeleken met vorige games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovinho99
Nooit gedacht dat ik ging verslaafd raken aan assasins creed, wat een game! Ik heb er nu 18uur denk ik opzitten maar ben er nog lang niet, verken ook wel veel dingen en loop veel rond, waarschijnlijk omdat dit men eerste assins creed is , jammer dat ik bij mirage ingestapt ben en niet veel vroeger , denk wel dat ik bv origins of odysey ook nog ga spelen mits tijd😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:11:
Nooit gedacht dat ik ging verslaafd raken aan assasins creed, wat een game! Ik heb er nu 18uur denk ik opzitten maar ben er nog lang niet, verken ook wel veel dingen en loop veel rond, waarschijnlijk omdat dit men eerste assins creed is , jammer dat ik bij mirage ingestapt ben en niet veel vroeger , denk wel dat ik bv origins of odysey ook nog ga spelen mits tijd😁.
Als je Mirage leuk vindt dan is zeker Origins een leuke, die was nog redelijk kort en is het meest vergelijkbaar qua mogelijkheden in gameplay (stealth opties) en look & feel. Odyssey was ook een leuke, maar die is meteen een flink stuk groter en heeft een focus op magische abilities in combat. Ook een super mooie (en zonnige) wereld, maar is een heel ander spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Brotherhood blijft mijn favoriet, en Black Flag staat ook in de top3. Maar kan misshcien wat lastig zijn om de oudere games te spelen als je de nieuwe controls gewoon bent.

Ipv skull en bones moet ubisoft gewoon een remaster van Black Flag doen als ze willen cashen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:27:
Brotherhood blijft mijn favoriet, en Black Flag staat ook in de top3. Maar kan misshcien wat lastig zijn om de oudere games te spelen als je de nieuwe controls gewoon bent.

Ipv skull en bones moet ubisoft gewoon een remaster van Black Flag doen als ze willen cashen :p
Het nadeel daarvan is dat Black Flag wel echt een kanjer van een verhaal was, van een niveau dat we daarna niet meer hebben gezien. Skull & Bones is een MMO en de gameplay heeft inmiddels niks meer met Assassin's Creed te maken, het idee komt misschien van de naval combat van Black Flag af maar al sinds de eerste CPT weekenden is het heel duidelijk dat het om niet meer dan dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
naar het schijnt is de development gestart kort na black flag. Maar dus al flink wat setbacks gekregen. Meestal geen goed teken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Update 1.0.7 komt vandaag.

@G_Dragon Jouw gewilde modus is dan ook toegevoegd ;)
Full Synchronization Challenge (a.k.a. permadeath)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
FlipFluitketel schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:58:
Update 1.0.7 komt vandaag.

@G_Dragon Jouw gewilde modus is dan ook toegevoegd ;)

[...]
Oeh dat is vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

is de dlc / cosmetics en items nog waard om te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik vind persoonlijk van niet, maar dat is mijn mening. Een verhaal DLC is er niet zo ver mij bekend is, en om nu te betalen voor pakjes of extra ingame geld vind ik het niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psql
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17:02
Inderdaad huidige DLC is het geld totaal niet waard. Het zijn vooral cosmetische items of een zwaard, mount of wat icoontjes op de map.

Verhaal DLC lijkt mogelijk wel te komen maar daar is nog weinig tot niets over bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Meld me hier nu ook. Heb alles nu uitgespeeld in de reeks tot Valhalla en ben nu bij deze uitgekomen. Ben net uit de intro.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Agent47 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:53:
Meld me hier nu ook. Heb alles nu uitgespeeld in de reeks tot Valhalla en ben nu bij deze uitgekomen. Ben net uit de intro.
Goed bezig, alvast heel veel plezier, als je vragen zou hebben, laat het me maar weten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Linksquest op 08-04-2025 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
Agent47 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:53:
Ik ben er 2 weken geleden aan begonnen en heb hem net uit.
Ik heb enkel lang geleden Origins en Odyssey gespeeld, dus het was wat wennen aan de speelstijl, maar eens je het door hebt is het vrij makkelijk. Ik heb me goed vermaakt met de game.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:30:
[...]

Ik ben er 2 weken geleden aan begonnen en heb hem net uit.
Ik heb enkel lang geleden Origins en Odyssey gespeeld, dus het was wat wennen aan de speelstijl, maar eens je het door hebt is het vrij makkelijk. Ik heb me goed vermaakt met de game.
Ben dan wel benieuwd welke verschillen jou opvallen in de speelstijl, behalve dat Basim wat minder magische krachten heeft dan Bayek en Kassandra.
Ik vond Mirage op dat vlak tegenvallen omdat het verder veelal hetzelfde was, vooral wat minder flashy maar qua combat en stealth nagenoeg gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
Oon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:32:
[...]

Ben dan wel benieuwd welke verschillen jou opvallen in de speelstijl, behalve dat Basim wat minder magische krachten heeft dan Bayek en Kassandra.
Ik vond Mirage op dat vlak tegenvallen omdat het verder veelal hetzelfde was, vooral wat minder flashy maar qua combat en stealth nagenoeg gelijk.
In Origins en Odyssey kon je gewoon 5 vijanden tegelijk tanken en aanpakken. Dat lukt in Mirage een stuk moeilijker. Tenzij met een smoke, maar ik was zo dom om die niet als eerste te pakken :-)
En ik weet niet meer als in het Origins of Odyssey was, maar stealth attacks resulteren niet altijd in een kill. In Mirage wel.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:12:
[...]

In Origins en Odyssey kon je gewoon 5 vijanden tegelijk tanken en aanpakken. Dat lukt in Mirage een stuk moeilijker. Tenzij met een smoke, maar ik was zo dom om die niet als eerste te pakken :-)
En ik weet niet meer als in het Origins of Odyssey was, maar stealth attacks resulteren niet altijd in een kill. In Mirage wel.
Ik vond dat helaas in Mirage niet meer of minder lastig, net als in Origins, Odyssey en Valhalla ben ik in Mirage gewoon alle kampen binnengerend met getrokken zwaard omdat ik de stealth erg vond tegenvallen.
Het is zeker zo dat je wat minder hits kunt tanken, maar je kunt bijna alles doen zonder geraakt te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
Aardig Assasin's Creed moe, en als ik het speel pak ik vaak de oudere er steeds bij zoals Unity, III of Black Flag. Deze had vooral de insteek 'back to the roots?' Ben een uurtje ongeveer in-game, aangekomen in Baghdad. De sfeer is genieten zoals bij de meeste, maar ik vind dit deel nog niet echt de ommekeer waar ik op had gehoopt. Combat vind ik nog vrij irritant, parkour loopt wel soepel maar het hoogtepunt blijft, op elk vlak, Unity.

Waarom heeft Ubisoft ooit alle data van Unity het raam uitgeflikkerd? Dat deel was ver zijn tijd vooruit achteraf gezien. De gezicht animaties zijn ook totaal niet meer van deze tijd (in Mirage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:21:
Aardig Assasin's Creed moe, en als ik het speel pak ik vaak de oudere er steeds bij zoals Unity, III of Black Flag. Deze had vooral de insteek 'back to the roots?' Ben een uurtje ongeveer in-game, aangekomen in Baghdad. De sfeer is genieten zoals bij de meeste, maar ik vind dit deel nog niet echt de ommekeer waar ik op had gehoopt. Combat vind ik nog vrij irritant, parkour loopt wel soepel maar het hoogtepunt blijft, op elk vlak, Unity.

Waarom heeft Ubisoft ooit alle data van Unity het raam uitgeflikkerd? Dat deel was ver zijn tijd vooruit achteraf gezien. De gezicht animaties zijn ook totaal niet meer van deze tijd (in Mirage).
Qua gameplay heeft Mirage die belofte ook écht niet waar gemaakt. Er zijn iets meer bosjes en je hebt wat meer tools voor afleiding en rook enzo, maar that's it
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)