Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Beetje mixed feelings hierbij.
Ik ben enthousiast over de ouderwetse AC-gameplay en de map (stad), kijk er ook zeker naar uit.

Maar tegelijkertijd ook wat teleurgesteld dat ze dit nog uitbrengen in 2023. Qua engine en graphics lijkt er helemaal niks vernieuwd te zijn en zien bepaalde zaken er wel echt gedateerd uit. Zes jaar geleden kwam Origins uit. Dat ziet er gewoon hetzelfde uit, en Origins liep qua op bepaalde vlakken (cutscenes) al achter.

Ga mij met de gameplay zeker vermaken maar hoop wel dat er een goed verhaal in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:54
vind het opzich wel leuk; Ik hoop stiekem dat las het grafisch niet verbeterd is, de vereisten dat ook niet zijn tegenover valhalla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 01:10:
vind het opzich wel leuk; Ik hoop stiekem dat las het grafisch niet verbeterd is, de vereisten dat ook niet zijn tegenover valhalla.
Ik verbaasde me er laatst over hoe slecht Odyssey draait op mijn PC. Valhalla kan ik op max settings draaien in 3440x1440, maar Odyssey moest ik alles flink omlaag gooien om 60FPS te halen. Origins heb ik niet meer geprobeerd, maar daar had ik toen die uit kwam ook moeite mee. Intussen is mijn hardware niet veranderd, dus er zijn wel echt optimalisaties uitgevoerd.

Ik heb dus de hoop dat Mirage nog beter gaat draaien. Dat moet ook wel als ze terug naar de basis willen, want daar is responsiveness wel belangrijk; niks frustrerender dan proberen weg te rennen en doordat het spel hapert iets missen of ergens tegenaan rennen.

Daarnaast moeten mensen niet onderschatten hoeveel er in Mirage verbeterd is op grafisch vlak. Deze korte vertical slice laat het niet écht zien, maar stiekem zie je wel een hele hoop verbeteringen in belichting. In Valhalla was alles redelijk vlak, en dat lijkt hier een stuk minder het geval te zijn. Als de stad ook echt helemaal zo dichtbevolkt gaat zijn en overal 'dingen' staan dan is dat ook wel weer een uitdaging voor de renderer om daar alle schaduws en zonnestralen te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Kort wat van de gameplay trailer gezien en ziet er toch wel vermakelijk uit. Ben wel benieuwd naar deze game.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:02
Nieuwe trailer!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zag deze ook voorbij komen, maar ik mis even wat er voor nieuws in zit. Is dit niet de trailer die we eerder al zagen van de Prince of Persia MTX, die toen een van de eerste 'glimpses' was van wat voor wapens we gingen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:47
Oon schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:55:
[...]

Ik zag deze ook voorbij komen, maar ik mis even wat er voor nieuws in zit. Is dit niet de trailer die we eerder al zagen van de Prince of Persia MTX, die toen een van de eerste 'glimpses' was van wat voor wapens we gingen krijgen?
Ja het is gewoon wat er in de deluxe zit.

Maar ik vind het erg karig of licht dat aan mij? Ik vind het in ieder geval de meerprijs niet waard.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:47:
[...]

Ja het is gewoon wat er in de deluxe zit.

Maar ik vind het erg karig of licht dat aan mij? Ik vind het in ieder geval de meerprijs niet waard.
Ter vergelijking:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z48zTq6JfUnoVbcrO57bkPoQmF8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WUQwaAaaPcKX98Nlsw9DYORU.png?f=user_large

Voor een tientje meer krijg je 'Prince of Persia–inspired outfit, eagle and mount skins, weapons, and more.', en een 'digital artbook' + de soundtrack.

Dat is nog niet zo gek duur, alleen die PoP outfit zal uiteindelijk al beschikbaar worden voor ongeveer een tientje in de MTX store. Als je ziet hoe duur die outfit packs in Valhalla zijn dan valt dit nog mee :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Niet heel veel nieuwe info, maar wel weer wat achtergrond, en wat nieuwe stukjes gameplay

[ Voor 8% gewijzigd door Oon op 07-07-2023 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:05
Juist pre order gedaan normale digitale versie. Aangezien het maar 50 euro is zal het niet zo een groot spek zijn qua lengte enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:21:
Juist pre order gedaan normale digitale versie. Aangezien het maar 50 euro is zal het niet zo een groot spel zijn qua lengte enz...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:21:
Juist pre order gedaan normale digitale versie. Aangezien het maar 50 euro is zal het niet zo een groot spek zijn qua lengte enz...
Dat is ook al langer bekend, gaat een uurtje of 20 aan gameplay zijn.

Mirage was eigenlijk bedoeld als DLC voor Valhalla, maar in de eerste weken van development kwamen ze er al snel achter dat Basim eigenlijk wel een eigen spel verdiende. Het is nu dus meer een experiment dat ze als standalone game neerzetten dan echt een volledig nieuwe Assassin's Creed.

Maar aangezien er al 11 op de planning staan ben ik eigenlijk wel blij dat ze deze klein houden en hopelijk hiermee zien dat dit een betere richting is dan Origins+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUkyMZE-3LddVeYN0fmT8onjE0w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g2dGOZhIvyuW1Daj5tIUkwzl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:47
20 uur is wel weinig eigenlijk. De meeste DLC packs voor Valhalla kosten al meer tijd dan dat.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 15:09
Martinspire schreef op maandag 24 juli 2023 @ 00:42:
20 uur is wel weinig eigenlijk. De meeste DLC packs voor Valhalla kosten al meer tijd dan dat.
Als het 20 uur aan (side)missies is vind ik dit eerlijk gezegd wel prima en is dit volgens mij meer dan de grote DLC's van Valhalla. Als het 20 uur is om 100% completion te krijgen (dus incl collectibles etc) is het wel wat karig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 20 uur zal gewoon de story zijn, en dan is dat best prima. Als je als een gek door Valhalla sprint kom je ook niet op 150 uur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Zou tof zijn als ze een standalone game uitbrengen met de oude MP modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:53
Maarja Valhalla is alleen maar tijd rekken. Meeste missies lijken opelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Volgens lead producer Fabian Salamon zal je Assassin’s Creed: Mirage namelijk binnen twintig tot dertig uur kunnen uitspelen.

De producer verduidelijkt het verder door de verwachte speelduur in te delen in drie speeltypes. Spelers die zich vooral focussen op het verhaal zullen na ongeveer twintig uur klaar zijn. De gemiddelde speler die afwisselt tussen het verhaal en zijmissies is met zo’n 24 uur klaar, en spelers die alles dat het spel te bieden heeft willen zien zullen na dertig uur het spel kunnen neerleggen.
Hmm.. vind het weinig uur voor zij missies + verhaal, vind het juist leuk als je rond de 100 uur zit. Verhaal alleen mag best rond de 30 tot 40 uur zijn maar met zij missies zelfs onder de 30 is wel heel weinig.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 22:43

Superkiwi

Hoi doei

Je vergeet dat er nog 60 uur bijkomt voor het verzamelen van alle collectibles :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 13:04
G_Dragon schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:15:
[...]

Hmm.. vind het weinig uur voor zij missies + verhaal, vind het juist leuk als je rond de 100 uur zit. Verhaal alleen mag best rond de 30 tot 40 uur zijn maar met zij missies zelfs onder de 30 is wel heel weinig.
Heerlijk juist, wat kijk ik uit naar dit spel. Ik moet mijn tijd steeds meer verdelen. In een spel dat langer dan 40 uur duurt ben ik al snel kwijt wat ik aan het doen was en wat het nut er van is. DAar komt bij dat verhalen van Ubisoft over het algemeen eigenlijk maar 20 uur zijn, en vaak worden opgeblazen met gebakken lucht waardoor je 150 uur haalt, terwijl er eigenlijk niks gebeurd (wat ook weer het stuk versterkt dat je je afvraagd, waar was ik ook alweer mee bezig? "oh ja, ik moest naar een random dude in een random omgeving omdat ik 50 mensen aan mn kant moet verzamelen ofzo")

Ik ben er blij mee :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Goed nieuws!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk nieuws inderdaad, maar toch nog 2 maanden wachten :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een leuke video met veel ingame beelden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-05 12:35
Als die 20 uur goede pure gameplay is, is dat helemaal goed. De vorige 3 AC's heb ik met plezier gespeeld, maar zaten bomvol filler content en loze side missies.

Maar deze game speel ik wel een keer in PS+ of in de sale voor een tientje.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 23-08-2023 09:06 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:48

FeaR

In GoT we trust

Mmm.. mijn AC Mirage Collector's Case (PS5) staat nog op 12/10/2023 binnen My Ubisoft. Hopelijk komt deze uitvoering, net zoals de gewone, een week eerder.

Subtiele * FeaR is toch wel hyped voor deze game-post O-)

Al zou de 12e oktober an sich ook geen probleem zijn. Forza 8 komt er ook aan. Deluxe, dus met early access zou dat release tegelijkertijd betekenen. Beetje van console wisselen de eerste weken van oktober :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een mooie breakdown

Leuk om beelden te zien, maar er zijn toch wat dingen die wel teleurstellend zijn. Combat ziet er vrij meh uit, lijkt allemaal niet erg te raken en niet echt strak, had juist gehoopt dat met de focus op 'je wil niet in combat' ze de combat zelf simpel maar strak zouden houden, maar dat is dit niet echt. Het is meer gewoon Valhalla combat met lagere HP en een focus op dodgen/dashen :'(

Tools zijn niet echt vernieuwend of spectaculair, parkour is vrijwel hetzelfde als Valhalla maar de map leent zich tot we zover gezien hebben er wel beter toe, mounts zijn vrijwel hetzelfde en ook lekker lomp, bootjes zijn ook weer lekker lomp en langzaam.

Al met al erg weinig vernieuwend, dus het zal echt aan het verhaal/de missies moeten gaan liggen of dit een betere AC wordt of gewoon weer een Origins+

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
Oon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:03:
Combat ziet er vrij meh uit. Het is meer gewoon Valhalla combat met lagere HP en een focus op dodgen/dashen :'(

Tools zijn niet echt vernieuwend of spectaculair, parkour is vrijwel hetzelfde als Valhalla maar de map leent zich tot we zover gezien hebben er wel beter toe, mounts zijn vrijwel hetzelfde en ook lekker lomp, bootjes zijn ook weer lekker lomp en langzaam.
Och ja meer verwachten van Ubisoft is ook te veel gevraagd.

Was toch eigenlijk ook wel duidelijk dat dit snel is opgezet om oude AC spelers weer te lokken en niets echt ontwikkeld is om andere gameplay te faciliteren.

AC is gewoon niet meer wat het vroeger geweest is en zal het ook niet meer worden.
Albinoraptor schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:52:
[...]

Och ja meer verwachten van Ubisoft is ook te veel gevraagd.

Was toch eigenlijk ook wel duidelijk dat dit snel is opgezet om oude AC spelers weer te lokken en niets echt ontwikkeld was om andere gameplay te faciliteren.

AC is gewoon niet meer wat het vroeger geweest is en zal het ook niet meer worden.
Je kunt ook overdrijven :+

Mirage was eigenlijk DLC voor Valhalla, dus we mogen al van geluk spreken dat ze het als los spel hebben doorontwikkeld en wel daadwerkelijk e.e.a. hebben verbeterd, maar het is allemaal vrij iteratief en grotendeels hetzelfde als Valhalla.

De map in echte gameplay en het verhaal in missies gaan dus grotendeels bepalend zijn, maar dat was bij de oudere AC games ook. AC1 was zo geweldig door het level design, o.a. bijvoorbeeld de target waar je een dokter in z'n kliniek opzoekt, waar je zelf boven op de muren van het gebouw kunt lopen, dat soort dingen voegen heel veel toe aan het assassin gevoel.

Misschien lukt ze dat hier stiekem ook wel.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-05 15:46
Oon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:54:
[...]

De map in echte gameplay en het verhaal in missies gaan dus grotendeels bepalend zijn, maar dat was bij de oudere AC games ook. AC1 was zo geweldig door het level design, o.a. bijvoorbeeld de target waar je een dokter in z'n kliniek opzoekt, waar je zelf boven op de muren van het gebouw kunt lopen, dat soort dingen voegen heel veel toe aan het assassin gevoel.

Misschien lukt ze dat hier stiekem ook wel.
Dit inderdaad. Ik hoop heel erg dat ze die sfeer en missies neer kunnen zetten. In de moderne engine de sfeer en missies zoals die in AC1 en AC2 zaten.

Latin capital letter y with diaeresis

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

YdieresiS schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:18:
[...]

Dit inderdaad. Ik hoop heel erg dat ze die sfeer en missies neer kunnen zetten. In de moderne engine de sfeer en missies zoals die in AC1 en AC2 zaten.
Inderdaad, en hopelijk is het verhaal beter. Het verhaal van Valhalla ben ik vergeten, al die cutscenes vond ik ook weinig interessant. Het verhaal van RDR2, Uncharted of The Last of Us herinner ik mij nog perfect. Nu vind ik Ubisoft er niet heel goed in, maar AC2 en Far Cry 3 waren meer memorabel dan wat ze daarna maakten.

Anoniem: 1486766

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Net wat gameplay gezien en ik moet zeggen: hier word ik wel vrolijk van. De omgeving, de UI en de hele aankleding doet me weer een beetje denken aan de oude AC games. Enige wat er een beetje apart uitziet is de combat, maar die is altijd al wat raar geweest bij AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:38:
Net wat gameplay gezien en ik moet zeggen: hier word ik wel vrolijk van. De omgeving, de UI en de hele aankleding doet me weer een beetje denken aan de oude AC games. Enige wat er een beetje apart uitziet is de combat, maar die is altijd al wat raar geweest bij AC.
Je moet ook niet vergeten dat dit spel bovenop Valhalla is gebouwd, dus echte grote veranderingen zijn niet zomaar mogelijk. Zo is de camera nog altijd wat verder uitgezoomd (zoals in Origins+, t.o.v. de eerdere spellen) en blijft de kern van de parkour en combat e.d. gewoon hetzelfde. Qua combat vind ik het tot zover tegenvallen, maar misschien dat dat allemaal wat vloeiender wordt als je er zelf een paar uur mee hebt kunnen spelen, wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb Valhalla expres overgeslagen dus als het daarop lijkt zal ik het niet doorhebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of het al aangekondigd was, maar uit deze video blijkt dus een partnership met Intel. Er staat wel optimized voor AMD videokaarten, maar verder alleen Intel XeSS en op het einde wordt Intel ARC genoemd.

Jammer, want XeSS en FSR zijn gewoon in een hele andere klasse dan DLSS, en die exclusiviteit begint wel heel vervelend te worden.

[ Voor 62% gewijzigd door Oon op 19-09-2023 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:42

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Oon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:13:
[YouTube: Assassin's Creed Mirage: PC Features Trailer]

Ik weet niet of het al aangekondigd was, maar uit deze video blijkt dus een partnership met Intel. Er staat wel optimized voor AMD videokaarten, maar verder alleen Intel XeSS en op het einde wordt Intel ARC genoemd.

Jammer, want XeSS en FSR zijn gewoon in een hele andere klasse dan DLSS, en die exclusiviteit begint wel heel vervelend te worden.
Ik lees toch wat anders ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDKW7AtkF8sAl-IPwazDn2CnVwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i3fKpO5kUWzIEwAe4eGIi9KC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPnJPBbs1Ulkuo3ND9dHc2SjpG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XpxRh5qcO4bxGrNyPFEh4Yk7.jpg?f=fotoalbum_large

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
"enthusiast" lol die heb ik nog niet gezien.

Moet hem nog bestellen. Maar omdat de coupons niet meer werken op preorders ben ik niet zo gehaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ugh sorry je hebt gelijk, mijn hoopvolle brein kreeg daar even dyslexie van 8)7

Echt super jammer dit, want ARC is al sinds launch zo goed als dood en deze exclusiviteit betekent dus dat we waarschijnlijk nog een paar maanden na launch moeten wachten op DLSS.. Maar wie weet, misschien zit dat er op z'n minst ook in, aangezien zelfs met deze partnership ze moeten toegeven dat Intel geen high-end GPU's heeft.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
Nadat tijdens een reparatie onder garantie Coolblue (of Microsoft?) mijn originele verpakking inclusief handleiding en overige papieren kwijt geraakt was en ik mijn ongenoegen daarover geuit heb zijn we na wat over en weer mailen gekomen tot een kortingcode ter waarde van AC Mirage. Dus die heb ik nu gepre-ordered.

Baal nog steeds van de zoekgeraakte originele verpakking, maargoed, wel een gratis game nu. Dus dat is mooi. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 14:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

*O*
Hallo Notna
Je pakketje is zojuist overgedragen aan de bezorgdienst.
Nog even geduld, dan heb je je langverwachte bestelling in handen en kan het feest beginnen!

Maar tot dat moment kun je neerploffen op je zitzak en de voortgang van je pakketje nauwlettend in de gaten houden.

XBOX PHY-ASSASSIN'S CREED MIRAGE-COLLECTOR-EMEA

Platform : XBOX X
Hoeveelheid :1

Xbox Live ID:Notna8310

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 10:56

Willybubba

Nut up or shut up.

Kreeg ik ook! Maar hij komt toch pas begin Oktober uit? Of heb ik ergens early access gemist?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Notna

Notna

Where are you?®

Willybubba schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:33:
[...]

Kreeg ik ook! Maar hij komt toch pas begin Oktober uit? Of heb ik ergens early access gemist?
Ik had ook 5 oktober in mijn hoofd, dus geen idee waarom ze nu ruim een week te vroeg zijn? Tenzij ze het al aanmelden en het dan een week bij UPS staat oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:37:
[...]

Ik had ook 5 oktober in mijn hoofd, dus geen idee waarom ze nu ruim een week te vroeg zijn? Tenzij ze het al aanmelden en het dan een week bij UPS staat oid.
Of je de game wel kan downloaden maar (nog) niet starten. Ik ben benieuwd/hyped 8)

• Hulleman

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:31

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

1440p heeft toch meer dan 2000 horizontale pixels? Overigens vind ik beide methodes om resoluties aan te duiden (1080p/1440p en 2k/4k/5k) bijzonder vreemd. Het zegt namelijk in het geheel niet wat de daadwerkelijke resolutie is.

Cunning linguist.

• Hulleman
Bart ® schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:35:
[...]

1440p heeft toch meer dan 2000 horizontale pixels? Overigens vind ik beide methodes om resoluties aan te duiden (1080p/1440p en 2k/4k/5k) bijzonder vreemd. Het zegt namelijk in het geheel niet wat de daadwerkelijke resolutie is.
Nee eens. 2160p is 4K door de bijna 4K horizontale pixels, dan is 1080p 2K. Het zou logischer zijn om 4K 8K te noemen, want 2160p is ruim 8 miljoen pixels... Dan zou het dus 8.000K moeten zijn? :+

Anyway, weer ontopic. Ik wacht de reviews nog even af :) Wordt denk ik wachten op PS+ of Gamepass

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 21-09-2023 13:41 ]

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
FeaR schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:59:
[...]

Of je de game wel kan downloaden maar (nog) niet starten. Ik ben benieuwd/hyped 8)
Bij Valhalla kreeg ik ook een week voordat ie te spelen was al een verzendmelding, het pakket werd dan ook pas op de officiële datum afgeleverd als ik het me goed herinner.

De t&t-code werkt op het moment ook niet dus ik vermoed dat het nu ook pas 4-10 echt verzonden zal worden. En dan nog.. Het is alleen de collectors-edition dus het spel zelf zit er niet eens bij :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FlipFluitketel schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:38:
[...]
Bij Valhalla kreeg ik ook een week voordat ie te spelen was al een verzendmelding, het pakket werd dan ook pas op de officiële datum afgeleverd als ik het me goed herinner.
Van wat ik me herinner van Origins en de versies ervoor was dat ik de game op de datum van release kreeg. Laatste delen heb ik niet via Ubisoft gekocht, maar zo te zien is dat nog hetzelfde dus. Ben al lang blij dat er verzonden is. Game stond in mijn account nog op 12-10-2023.

* FeaR gaat vast een plekje zoeken voor de statue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

FlipFluitketel schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:38:
[...]Het is alleen de collectors-edition dus het spel zelf zit er niet eens bij :P
Uh, wel? De Deluxe Edition, als ik het goed zie.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Willybubba schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:12:
[...]

Uh, wel? De Deluxe Edition, als ik het goed zie.
Bij de vorige Assassin's Creeds zaten bij de pc-versie in ieder geval geen dvd's meer, wel een leeg hoesje voor een dvd.. Geen idee hoe het bij Xbox/Playstation-versies is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Pre-load is live!

33,01GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
Kan ik eigenlijk preloaden als ik een fysieke preorder heb geplaatst? Zal wel niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
vosss schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:53:
[...]

Kan ik eigenlijk preloaden als ik een fysieke preorder heb geplaatst? Zal wel niet toch?
Niet dat ik weet..
Zal wel een handige functie zijn in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je zult een doosje krijgen met een ouderwetse key erin om te activeren dus je moet wachten op die key tot je kunt downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nu al dacht dat de game pas op 5 oktober ging uitkomen. En de pre load paar dagen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben wel nog effe zoet tot en met 5 oktober. Met lies of p . Wat een game maar moeilijk . Eerst nog de beta van mw3 en na het tweede beta weekend ac mirage tijd😁😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op zondag 24 september 2023 @ 23:44:
[...]

Nu al dacht dat de game pas op 5 oktober ging uitkomen. En de pre load paar dagen ervoor.
Ja ik was ook verrast, maar scheelt weer downloaden straks!
Ook al was het geen mega grote download O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Nope, dat kan niet. Bij Valhalla kreeg je gewoon de disc (bij de fysieke editie) en moet je gewoon wachten tot je die in handen krijgt.

Ik ben het eens met de heren boven dat ik het wél een handige feature zou vinden. Immers gaat de game toch niet installeren van de disc, maar alles downloaden en gebruikt de disc puur voor licentie checks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Notna schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:15:
[...]

Nope, dat kan niet. Bij Valhalla kreeg je gewoon de disc (bij de fysieke editie) en moet je gewoon wachten tot je die in handen krijgt.

Ik ben het eens met de heren boven dat ik het wél een handige feature zou vinden. Immers gaat de game toch niet installeren van de disc, maar alles downloaden en gebruikt de disc puur voor licentie checks :')
Op Xbox kan dat dus wel. Je kunt via de app de game gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Willybubba schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:40:
[...]

Op Xbox kan dat dus wel. Je kunt via de app de game gewoon installeren.
Blijkbaar loop ik enorm achter :X Wist niet dat dit kon, bijzonder. Thanks!

Edit: Is het alleen mogelijk via de app? Wellicht dat ik daarmee in de war was, want via de console zelf gaat dat niet volgens mij?

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 26-09-2023 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Notna schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:16:
[...]

Blijkbaar loop ik enorm achter :X Wist niet dat dit kon, bijzonder. Thanks!

Edit: Is het alleen mogelijk via de app? Wellicht dat ik daarmee in de war was, want via de console zelf gaat dat niet volgens mij?
Nee moet voor zover ik weet wel echt via de Xbox app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik kijk uit naar dit spel, want Assassin's Creed Valhalla is inmiddels ook alweer een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Op ps5 kan je de game pas downloaden vanaf 3 oktober zie ik juist
Iemand enig idee wanneer Ubi+ een preload toestaat? Ik heb m'n abonnement weer opgestart maar ik kan nog niet preloaden.

Nou heb ik gelukkig gigabit dus zo'n drama is het ook niet, maar ik ben wel benieuwd

• YdieresiS
Ik heb er zin in, game is al onderweg (of in ieder geval door Ubisoft klaar gemaakt voor verzending). Ben ook bijna klaar met Immortals Fenyx Rising, dus kan dan zo door :+

• Granaatappel
  • Laatst online: 16-10-2024
Ook hier zin in en besteld! Kijk er toch naar uit, daar waar de laatste delen steeds minder werden.. hopelijk gaat dit een beetje terug naar de roots!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12
Ben benieuwd joh, heb hem ook al besteld.

Eigenlijk heb ik gewoon een zwak voor alle AC games, van de meest recente vond ik Origins het tofste, wát een character was die Bayek zeg, fantastisch!

Maar even in de sfeer komen door Aladdin te kijken denk ik? :D

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-05 15:54

s0kkie

Cowabunga

Door de kortere duur en de prijs ben ik ook wel geinteresseerd geraakt, ik heb Odyssey en Valhalla overgeslagen omdat ik een beetje AC moe was maar misschien dat deze toch weer leuk wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Heb wat gameplaybeelden bekeken en je ziet wel echt goed dat Mirage oorspronkelijk een uitbreiding was voor Valhalla. De setting is veranderd, maar that’s it. Zelfs het lettertype van de quests is hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Anoniem: 1885112 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:22:
Heb wat gameplaybeelden bekeken en je ziet wel echt goed dat Mirage oorspronkelijk een uitbreiding was voor Valhalla. De setting is veranderd, maar that’s it. Zelfs het lettertype van de quests is hetzelfde gebleven.
Ja maar ja..... ??? Dan nog kan het een erg leuke game zijn.

Waarom het wiel opnieuw uitvinden als de lampjes prima werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

flugelisoke schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:33:
[...]

Ja maar ja..... ??? Dan nog kan het een erg leuke game zijn.

Waarom het wiel opnieuw uitvinden als de lampjes prima werken?
Dat kan ook zeker. Ik had alleen persoonlijk graag een wat meer vernieuwende Assassin’s Creed gezien.
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:50:
[...]

Dat kan ook zeker. Ik had alleen persoonlijk graag een wat meer vernieuwende Assassin’s Creed gezien.
Het was mooi geweest als ze iets meer richting de oude look & feel waren gegaan, zo is de camera nog steeds erg ver uitgezoomd en is de parkour nog steeds heel erg 'Shadow of Mordor' ipv 'AC Unity'.

Maar ik denk dat dat ook echt ligt aan dat het een DLC was, ze hebben dit er even doorheen gefietst als losse game (met bijbehorende extra tijd) maar dat stond niet op de 10-jaarlijkse planning, dus ze zullen de capaciteit ervoor ook bij elkaar hebben moeten rapen en Ubi is al jarenlang talent aan het lekken aan andere studio's.

Dus ik denk dat we toch blij mogen zijn met wat we alsnog hebben gekregen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Nog 3 dagen! *O*

Afbeeldingslocatie: https://gen.sendtric.com/countdown/xbf9yhriaf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
Ben hyped man, momenteel AC1 opnieuw aan het spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik las dat AC:M naar de eerdere delen "terugging", maar voor diegene die dit niet hebben gespeeld en later in de reeks zijn ingestapt, wat is het verschil?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Slasher schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:45:
Ik las dat AC:M naar de eerdere delen "terugging", maar voor diegene die dit niet hebben gespeeld en later in de reeks zijn ingestapt, wat is het verschil?
Ja ze gaan terug naar de roots waar het allemaal begon kwa gameplay ( Asssassin's Creed 1), een lekker tussendoortje als je mij het vraagt. Ben heel benieuwd naar de gameplay en hoe het spel gaat bevallen bij mijn eerste playthrough.

Het grote verschil tussen de oudere Assassin's Creed spellen en de huidige Assassins's Creed spellen is dat de nieuwere spellen meer de focus hebben gekregen op een open wereld + RPG elementen + level systeem met een grote skill tree, dit had je in in Assassin's Creed 1 toen allemaal nog niet. Want je kreeg upgrades van je meester wanneer je verder in het verhaal kwam :) en was alles nog vrij basic. Maar dat was natuurlijk ook wel hun allereerste Asssassin's Creed spel, bij deel 2 zag je al vrij snel wat nieuwe elementen zoals het renoveren van winkels om zo inkomen per uur te krijgen en de stad te verbeteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Slasher schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:45:
Toevoegend op de reactie van @G_Dragon; de effectieve verschillen zullen een stuk kleiner zijn tussen bijv. Valhalla en Mirage dan tussen de Ezio trilogie en Mirage, met eigenlijk het grootste verschil dat er iets minder de focus is op combat en iets meer op stealth. Hoe dat uitpakt zullen we moeten gaan proeven over een paar dagen.

De engine is die van Valhalla en qua parkour e.d. ziet het er dan ook ongeveer hetzelfde uit. Als je dus pas later bent ingestapt zal het allemaal vertrouwd voelen, en als je meer een 'kruip in de rol van een Assassin' spel wil dan het compleet andere verhaal van Valhalla, Odyssey en Origins, dan zal dit spel je ook wel liggen.

Wat mij betreft ligt daar de grootste kans voor Ubi om zowel oude als nieuwe fans tevreden te houden; dit is weer echt een Assassin, niet gewoon een willekeurige andere persoon die via-via-via-via per ongeluk betrokken wordt bij het hele verhaal, dus als het verhaal goed is en de gameplay ook dan zouden beide kampen het wel prima moeten vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ik kijk wel uit naar de reviews maar heel enthousiast kan ik nog niet zijn. Had liever weer een uitgebreide AC gezien waar veel tijd in gestopt kan worden na jaren wachten. Had daar dan meer stealth in gestopt in een iets compactere wereld en ik was nu wel enthousiast. Ubisoft die geen full price vraagt is opvallend. Genoeg kleinere games die wel full priced zijn, lengte bepaald meestal geen prijs of waren de eerste delen ook goedkoper?

Heb wel echt zin in een goede AC dus hoop dat het mij gaat verrassen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:09:
Ik kijk wel uit naar de reviews maar heel enthousiast kan ik nog niet zijn. Had liever weer een uitgebreide AC gezien waar veel tijd in gestopt kan worden na jaren wachten. Had daar dan meer stealth in gestopt in een iets compactere wereld en ik was nu wel enthousiast. Ubisoft die geen full price vraagt is opvallend. Genoeg kleinere games die wel full priced zijn, lengte bepaald meestal geen prijs of waren de eerste delen ook goedkoper?

Ik deel je mening deels, maar aan de andere kant vind ik het ook wel mooi dat Ubisoft het wel probeert met dit deel. Ik hoop dat dit deel ook aanslaat bij het publiek, zodat Ubisoft met AC weer wat meer terug kan naar de roots zonder direct alle vernieuwing overboord te gooien. Ik ben een fan van het eerste uur en vond de latere delen minder omdat dit meer generiek in te vullen was (personage in een bepaalde tijd die niet echt een assassin is) dan dat het goed voortborduurd op de eerste delen (veel meer focus op strijd tussen templars en assassin's waarbij er ook een duidelijke connectie is tussen protagonist en assasssins).

Ik ben heel benieuwd dus hoe dit deel gaat uitpakken en of dit een opmars kan zijn naar weer meer stealth gerichte AC games. Er vanuitgaande dat deze inderdaad stealth gericht gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-05 18:23

Prince of Persia: The Lost Crown: Gezien deze game ook 50 Euro gaat kosten is er misschien ook zo iets als AA segment.Het goede van deze AC marketing is dat Ubisoft mensen niet op het verkeerde been zet.

Ik denk ook dat dit een prima tussendoortje gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Laten we dan hopen dat Assassin's Creed: Codename Red zo'n spel gaat worden, want dat is toch wel eentje die ik graag zie verschijnen omdat deze in het Feudal Japan afspeelt want dat lijkt me echt ontzettend gaaf.

Even weer terug naar de stealth vind ik opzich geen slecht ding, want hier is het succes van de reeks ook begonnen. Gek genoeg blijf ik Assassin's Creed Black Flag, Assassin's Creed Origins en Assassin's Creed Odyssey toch het mooist vinden van alle spellen die er ooit zijn uitgekomen en de Ezio reeks geven mij het meest back to the basics feeling. Om even niet te vergeten had Assassin's Creed 3 ook wel een erg mooie setting met die indianen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:35:
[...]
Laten we dan hopen dat Assassin's Creed: Codename Jade zo'n spel gaat worden, want dat is toch wel eentje die ik graag zie verschijnen omdat deze in het oude China afspeelt want dat lijkt me echt ontzettend gaaf.
Dat is de aankomende mobile game. ;) Weet ook even niet hoe de volgende grote gaan heten maar ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met de serie.
Tuurlijk is stealth geen slecht idee! Ik wil ook meer stealth, een van redenen dat ik Valhalla de minste vind.
Mocht Mirage een goede game worden komt die echt wel in huis overigens. :9

edit: Als het goed is gaat Assassin's Creed Codename Red de volgende grote worden al is het nog een beetje vaag wat de plannen exact zijn. Red zal iig het eerste onderdeel zijn van Infinity.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 02-10-2023 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

jori040 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:28:
[...]

Prince of Persia: The Lost Crown: Gezien deze game ook 50 Euro gaat kosten is er misschien ook zo iets als AA segment.Het goede van deze AC marketing is dat Ubisoft mensen niet op het verkeerde been zet.

Ik denk ook dat dit een prima tussendoortje gaat worden.
Eens hoor. Het is meer dat ik gewoon zin heb in een flinke uitgebreide AC met meer stealth maar dat moet nog komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-05 18:23
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:41:
[...]

Eens hoor. Het is meer dat ik gewoon zin heb in een flinke uitgebreide AC met meer stealth maar dat moet nog komen. :)
Ja ik denk dat ze sowieso voor stealth moeten blijven gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:39:
[...]

Dat is de aankomende mobile game. ;) Weet ook even niet hoe de volgende grote gaan heten maar ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met de serie.
Tuurlijk is stealth geen slecht idee! Ik wil ook meer stealth, een van redenen dat ik Valhalla de minste vind.

edit: Als het goed is gaat Assassin's Creed Codename Red de volgende grote worden al is het nog een beetje vaag wat de plannen exact zijn. Red zal iig het eerste onderdeel zijn van Infinity.
Het nieuwe platform waar ze mee bezig zijn wordt Infinity, ze zijn bezig met Jade voor mobiel, Red word de volwaardige game in Japan. Daarnaast komt ook nog Hexe, maar dat zal (net als Mirage) een compactere ervaring worden.
jori040 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:49:
[...]

Ja ik denk dat ze sowieso voor stealth moeten blijven gaan.
Ik vraag me af of ze dat na Mirage nog gaan volhouden. Red zal wel wat meer stealth-focused zijn, want dat past wel weer bij het 'ninja' thema. Maar de andere dingen die op de planning staan zijn al in development, dus we zullen op de generatie hierna moeten wachten (als ze weten hoe goed Mirage en evt. Red het hebben gedaan) om te zien of ze echt weer de goede kant op gaan of toch weer terug gaan naar de hack'n'slash RPG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:39:
[...]

Correctie: ik bedoelde Assassin's Creed: Codename Red

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke

Eigenlijk het geval zoals bij Far Cry: New Dawn. Dat was ook een tussendoortje, maar dat is meteen (persoonlijke mening!) wel een van de tofste Far Cry games. Ik heb die game he-le-maal uitgewoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
flugelisoke schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:55:
[...]

Eigenlijk het geval zoals bij Far Cry: New Dawn. Dat was ook een tussendoortje, maar dat is meteen (persoonlijke mening!) wel een van de tofste Far Cry games. Ik heb die game he-le-maal uitgewoond.
Met dat spel moet ik ook nog steeds een keer verder, goed dat je het zegt! :D
Ooit gekocht na vage eind van Far Cry 5 en ik hoorde dat meer duidelijkheid alleen in New Dawn kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:55:
[...]

Ik vond FC Dragon Blood ook een hele leuke standalone DLC/tussendoortje :)
Ik denk dat FC New Dawn ook exact zoals AC Mirage (en FC Blood Dragon) en ook bijv. AC Freedom Cry en AC Liberation begonnen is als DLC en daarna uitgegroeid tot standalone. Misschien dat Ubisoft tegenwoordig wel iets meer richting meteen standalone neigt omdat ze daar meer sales uit halen en ze die stap uiteindelijk tóch zetten.

Het nadeel van kleinere/kortere spellen is dat ze veel overhead hebben, dus dan moeten ze ook het team en de developmentcycle zo klein/kort houden dat het de planning op andere vlakken niet stoort. Je kunt daarmee wel weer experimenteren, dus dat is leuk, maar dat kan ook een keiharde misser zijn. Hopen dat dat bij Mirage in ieder geval niet het geval gaat zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Om middernacht kunnen playstation spelers de game downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik ga hem deze nacht downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:30:
[...]

Ik ga hem deze nacht downloaden
Goed bezig, hier staat de pre-load er al sinds vorige week op haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:49:
[...]

Goed bezig, hier staat de pre-load er al sinds vorige week op haha
Op ps store stond download vanaf 3 oktober. Dus dat is vandaag om middernacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:50:
[...]

Op ps store stond download vanaf 3 oktober. Dus dat is vandaag om middernacht
Oh dan zijn ze bij Playstation dus iets later met de pre-load dan Xbox, gelukkig in beide gevallen ruim op tijd voordat het spel uitkomt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:53:
[...]

Oh dan zijn ze bij Playstation dus iets later met de pre-load dan Xbox, gelukkig in beide gevallen ruim op tijd voordat het spel uitkomt :D
Is ook maar 32 gb . Voor de mw3 te kunnen spelen heb ik mw2 terug moeten installeren. Dat was 90 gb . En dan nog 24 voor de beta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:54:
[...]

Is ook maar 32 gb . Voor de mw3 te kunnen spelen heb ik mw2 terug moeten installeren. Dat was 90 gb . En dan nog 24 voor de beta
Ja daar was ik eerlijk gezegd wel stomverbaasd over want had niet verwacht dat het spel maar 32gb zou zijn.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)