• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://nl.ign.com/assass...allemaal-rpgs-van-150-uur
In een interview met IGN vertelt vice president en uitvoerend producent van Assassin's Creed, Marc-Alexis Côté, over hoe de prijs de schaal van het project reflecteert.

"Het is een kleiner Assassin's Creed project", zei Côté. "Dit was gemaakt en gebouwd om de 15e verjaardag te vieren. Dat is waarom we onze moderne Valhalla engine gebruiken om een kleinere game te maken die meer lijkt op het origineel met een focus op stealth, gevechten, parkour, en een dichtbevolkte stad waarmee we teruggaan naar de roots van het Midden Oosten met Baghdad als het pronkstuk."
Ze willen echt games gaan maken voor de verschillende groepen, langere en kortere games, Meer de originele stealth games maar ook RPG.
Ik ben echt benieuwd of een franchise echt werkt als je games zo laat verschillen van elkaar.

offtopic:
Als Xbox gebruiker hoop ik echt dat Ubisoft+ heel snel naar dat platform komt. Dat maakt het gewoon een stuk eenvoudiger om dingen snel te testen of het wel of niet binnen mijn echte interesse ligt.

[Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-09-2022 08:54]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 15:58
Na het filmpje gezien te hebben en het artikel op de frontpage wordt ik wel weer hyped.

Na Valhalla, wat op zich een goede game was, maar voor mij eigenlijk veel te veel opgevuld was met collectibles en waarin ik niet echt stukken had met silent assasination, lijkt dit toch wel weer de goede kant op te gaan. De stad als setting spreekt me aan. Meer de focus op stealth spreekt me aan, parkour weer meer aanwezig. Klinkt me als een goede game die terug gaat naar de roots.

Nu afwachten hoe dit zich ontwikkelt de komende tijd, maar ik ben voorzichtig hyped voor deze game.

Latin capital letter y with diaeresis

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
YdieresiS schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:55:
Na het filmpje gezien te hebben en het artikel op de frontpage wordt ik wel weer hyped.

Na Valhalla, wat op zich een goede game was, maar voor mij eigenlijk veel te veel opgevuld was met collectibles en waarin ik niet echt stukken had met silent assasination, lijkt dit toch wel weer de goede kant op te gaan. De stad als setting spreekt me aan. Meer de focus op stealth spreekt me aan, parkour weer meer aanwezig. Klinkt me als een goede game die terug gaat naar de roots.

Nu afwachten hoe dit zich ontwikkelt de komende tijd, maar ik ben voorzichtig hyped voor deze game.
Voorzichtig hyped zegt ie.
Ik zit vol op de hypetrain die lekker doordenderd :9 _/-\o_

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:42
vosss schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:34:
[...]

Het is hier zelfs zo erg dat ik Assassin's Creed The Ezio Collection weer heb geïnstalleerd :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
G_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:38:
[...]

Het is hier zelfs zo erg dat ik Assassin's Creed The Ezio Collection weer heb geïnstalleerd :D
Nice. Ze moeten van de eerste AC games gewoon een remake maken met de huidige engine. :)

• YdieresiS
vosss schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:34:
[...]

Ja, je weet het soms niet met een AC game. Het kan heel veelbelovend zijn en dan in eerste instantie toch nog tegenvallen (ja ik kijk naar jou AC: Unity, al werd die op een gegeven moment na alle updates wel goed speelbaar).
G_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:38:
[...]

Dat is in mijn ogen wel de beste reeks in de collectie van AC games. Ik hoop dan ook dat Mirage echt terug gaat naar dit soort verhaal en gameplay, alleen dan in een modern jasje met moderne controls.

• G_Dragon
“It is a smaller Assassin’s Creed project. This was conceived [and] built to celebrate the 15th anniversary. So that’s why we’re using our modern Valhalla engine to build a smaller game that pays tribute to our original game by focusing more on stealth, on close-quarter combat, on parkour, and a denser city that goes back to our roots in the Middle East with Baghdad as the centerpiece.”

[Voor 67% gewijzigd door G_Dragon op 12-09-2022 11:33]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin

7(8)7

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:34

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

FeaR schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:20:
[...]
Net even gekeken hoe je ook alweer aan die 20% kon korting komen. Helaas mis ik nog wat Ubisoft credits. Geeft wel aan hoe populair Ubisoft bij mij was de laatste jaren 😅
Uurtje of wat in Valhalla rondlopen om wat missies met hoog XP te completen en ik zit op 130 Ubisoft Connect Units. Geluk wel dat de reward voor het volgende level 50 Units opleverde, de huidige is slechts 10. Enfin, die 20% korting maar eens claimen en een pre-order plaatsen voor Mirage. Alleen welke versie... PlayStation 5 met adaptieve triggers in de controller of Xbox Series X met Dolby Vision 🤔

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Ik denk dat ik me wel een coupon kan veroorloven

[Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 12-09-2022 23:52]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

AntiChrist7 schreef op maandag 12 september 2022 @ 23:51:
Ik denk dat ik me wel een coupon kan veroorloven

[Afbeelding]
Hoe krijg je dat voor elkaar?! Of nooit iets verzilverd?
FeaR schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:35:
[...]
Alleen welke versie... PlayStation 5 met adaptieve triggers in de controller of Xbox Series X met Dolby Vision 🤔
Iemand de PlayStation 5 versie Collector's Edition al besteld. Ubisoft Store zegt niet op voorraad maar vraag me af of deze versie al uit is verkocht (en ik dus op moet schieten met de Xbox Series X versie) of dat de PlayStation 5 versie überhaupt nog niet op voorraad is geweest. Sowieso apart dat de PlayStation 5 versie er niet is en de Xbox Series X wel. Game disc komt niet mee met de Collector's Edition, download code...

[Voor 42% gewijzigd door FeaR op 13-09-2022 00:37]

Ik heb dit altijd wel geinig gevonden, maar vraag me af in hoeverre het hints zijn en in hoeverre gewoon mensen bezig houden om de hype langer door te laten gaan :+

• FlipFluitketel
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Oon schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 04:07:
[...]

Ik heb dit altijd wel geinig gevonden, maar vraag me af in hoeverre het hints zijn en in hoeverre gewoon mensen bezig houden om de hype langer door te laten gaan :+
Bij Valhalla heeft het een tijdje langer geduurd voor ze die "Isu-taal" ontcijferd hadden. Maar als ik het goed heb was dat dan ook geen echt bestaand iets maar speciaal ontworpen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

FeaR schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 00:27:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?! Of nooit iets verzilverd?

[...]
Oh ik verzilver regelmatig dingen, alleen sommige die ik niet interessant vind niet. Maar mijn uplay level is 177 om je een idee te geven. Heb alle Assassins creed gecomplete, en log regelmatig in voor wekelijkse challenges op oa Siege en Valhalla. En speel nog andere games zoals een Far Cry of Watch Dogs die ik dan zoveel mogelijk complete

Ook koop ik mijn games via de ubishop (met de korting), en je krijgt bijna al je punten terug als je zo bestelt

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
NL/BE gaat aangepaste versie krijgen?
Bij ESRB staat "Real Gambling" dus: minigames,microtransactions of ubi-blockchain.

LadyVodka schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:35:
NL/BE gaat aangepaste versie krijgen?
Bij ESRB staat "Real Gambling" dus: minigames,microtransactions of ubi-blockchain.

[Afbeelding]
Ubisoft had al op die rating gereageerd dat er geen lootboxes of vergelijkbare MTX in gaan zitten, maar ben benieuwd wat er dan wel in zit..

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Oon schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:46:
[...]

Ubisoft had al op die rating gereageerd dat er geen lootboxes of vergelijkbare MTX in gaan zitten, maar ben benieuwd wat er dan wel in zit..
minigames met gokken lijkt me dan.
Ike. schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:54:
[...]

minigames met gokken lijkt me dan.
Zou goed kunnen dat ze dan geen lootboxes hebben, maar wel een in-game manier om je premium currency op het spel te zetten.

De ESRB verstaat onder Real Gambling het volgende:
Player can gamble, including betting or wagering real cash or currency
Op Instagram hebben ze nu een trailer gepost met 'rating pending', dus misschien was het een miscommunicatie?
Tja valt Orlog ook niet theoretisch onder kansspelen? niet dat je daarmee veel wint/verliest ingame. Maar het zal technisch wss vermeld moeten worden

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-05 16:30
Weet niet of ik dit het juiste topic is voor deze vraag, maar sinds de aankondiging van Mirage zou ik graag
mijn kennis van de voorgaande AC delen opfrissen, beginnende vanaf deel 1. Heb niet de mogelijkheid om de games weer te gaan spelen, moet nog een nieuwe PC aanschaffen maar dat zal pas ergens in het begin van het nieuwe jaar worden.

Is er ergens (liefst in het Nederlands) een extreem lange samenvatting waarin alles van deel tot deel wordt uitgelegd?

• G_Dragon
HWSHHZ schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:27:
Weet niet of ik dit het juiste topic is voor deze vraag, maar sinds de aankondiging van Mirage zou ik graag
mijn kennis van de voorgaande AC delen opfrissen, beginnende vanaf deel 1. Heb niet de mogelijkheid om de games weer te gaan spelen, moet nog een nieuwe PC aanschaffen maar dat zal pas ergens in het begin van het nieuwe jaar worden.

Is er ergens (liefst in het Nederlands) een extreem lange samenvatting waarin alles van deel tot deel wordt uitgelegd?
Ik heb even lopen zoeken op Google, helaas kan ik de links zelf niet openen omdat ze hier een blokkade op het internet hebben. Maar misschien heb je iets aan de onderstaande links?

Zie hier of zie hier

• HWSHHZ
G_Dragon schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:32:
[...]

Ik heb even lopen zoeken op Google, helaas kan ik de links zelf niet openen omdat ze hier een blokkade op het internet hebben. Maar misschien heb je iets aan de onderstaande links?

Zie hier of zie hier
Gauw even door de van windowscentral.com gebladerd, die is volgens mij het volledigst van de 2. Dank voor de link, ga die zeker lezen! _/-\o_ . Mochten anderen nog suggesties hebben, graag!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Nu online
HWSHHZ schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:27:

De boeken serie van Oliver bowden, de verhalen in de boeken zijn gelijk aan de games

• HWSHHZ
J0rdym23 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:12:
[...]

De boeken serie van Oliver bowden, de verhalen in de boeken zijn gelijk aan de games
Dank, ziet er interessant uit! d:)b. Ook in het Nederlands zo te zien, tenminste tot en met Black Flag.

[Voor 11% gewijzigd door HWSHHZ op 14-09-2022 10:41]

• G_Dragon

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:40
Nog heel wat geschiedenis te gaan dus :)
Ben wel nieuwsgierig naar Mirage, hoop dat het weer een echte AC wordt.

[Voor 8% gewijzigd door Kalder op 15-09-2022 18:32]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Nog meer launchers...

[Voor 11% gewijzigd door LadyVodka op 18-09-2022 15:30]

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Zo te horen wel veel meer dan een launcher. Meer onderdeel van een game / alle (die gaan komen) games?
Klinkt eigenlijk wel interessant.

Begrijp ik ook goed dat de modern day story los is gekoppeld is?
Ene kant wel blij mij maar andere kant gaf dat ook wel een beetje verandering. Alleen het verhaal was vaak best slecht of niet bestaand dat het dus eerder frustrerend was.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

https://www.gamesradar.co...tys-parkour-ubisoft-says/

Was dit hier al gedeeld? Wat mij betreft wel het beste bevestigde nieuws tot nu toe, want dat was wel echt het hoogtepunt van parkour in AC
thijsco19 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:50:
Zo te horen wel veel meer dan een launcher. Meer onderdeel van een game / alle (die gaan komen) games?
Klinkt eigenlijk wel interessant.

Begrijp ik ook goed dat de modern day story los is gekoppeld is?
Ene kant wel blij mij maar andere kant gaf dat ook wel een beetje verandering. Alleen het verhaal was vaak best slecht of niet bestaand dat het dus eerder frustrerend was.
Ik heb altijd het idee gehad dat ze na AC3 niet zo goed meer wisten wat ze met de modern day moesten.. Ze hebben Desmond een best wel finaal einde gegeven, en daarna maar wat aangerommeld om 'm toch weer terug te krijgen, maar ze hebben eigenlijk niks met het hele verder nog lopende verhaal gedaan.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 00:27:
[...]
Iemand de PlayStation 5 versie Collector's Edition al besteld. Ubisoft Store zegt niet op voorraad maar vraag me af of deze versie al uit is verkocht (en ik dus op moet schieten met de Xbox Series X versie) of dat de PlayStation 5 versie überhaupt nog niet op voorraad is geweest. Sowieso apart dat de PlayStation 5 versie er niet is en de Xbox Series X wel. Game disc komt niet mee met de Collector's Edition, download code...
Afgelopen weekend was de Collector's Case voor de PlayStation 5 op voorraad, echter Tweakers MoaM dus niet aan toegekomen om te bestellen. Toen ik de ochtend erna wel tijd had was de PS5 versie weer out of stock. Maar...net was deze weer verkrijgbaar dus besteld. Ergens is Dolby Vision op de Xbox wel nice maar al mijn Assassin's Creed games zijn op de PlayStation dus die traditie wilde ik in ere houden.

Google doet mij geloven dat de Collector's Case wel met disc is en niet alleen code zoals eerst gezegd. Wat heb je immers anders aan de steelcase/-book...

Al met al is * FeaR happy :)

• FlipFluitketel
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
FeaR schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:33:
[...]

Afgelopen weekend was de Collector's Case voor de PlayStation 5 op voorraad, echter Tweakers MoaM dus niet aan toegekomen om te bestellen. Toen ik de ochtend erna wel tijd had was de PS5 versie weer out of stock. Maar...net was deze weer verkrijgbaar dus besteld. Ergens is Dolby Vision op de Xbox wel nice maar al mijn Assassin's Creed games zijn op de PlayStation dus die traditie wilde ik in ere houden.

Google doet mij geloven dat de Collector's Case wel met disc is en niet alleen code zoals eerst gezegd. Wat heb je immers anders aan de steelcase/-book...

Al met al is * FeaR happy :)
Voor de pc heb ik al jaren geen disc meer erbij gekregen ondanks dat er wel een steelcase bij zat. Geen idee hoe dat vorige keren bij Playstation/Xbox was. :P

FlipFluitketel schreef op woensdag 21 september 2022 @ 07:59:
[...]

Voor de pc heb ik al jaren geen disc meer erbij gekregen ondanks dat er wel een steelcase bij zat. Geen idee hoe dat vorige keren bij Playstation/Xbox was. :P
Wat zit er in die case dan? Ouderwets boekje met concept art enzo, of helemaal niks?

• FlipFluitketel
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Oon schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:09:
[...]

Wat zit er in die case dan? Ouderwets boekje met concept art enzo, of helemaal niks?
Noppes, nada, niente, niks enz :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:53

Geronimous

Moderator Spielerij

Ik ben reuze benieuwd, maar blijf weg van preorders en wacht de release ook wel even af op reviews. Heb Valhalla ook eindelijk eens uitgespeeld, en het was me inderdaad geen fullprice waard. Daarvoor heb ik me teveel gestoord aan de gameplay. Uitspelen met alle gebieden te voltooien zo'n 150 uur.

Ik hoop dat ze dus eens echt voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit. De ingame cutscenes, engine, parkour mogelijk echt eens van een hoger niveau zijn. Meer richting TLOU2, Forbidden West.

Ik heb er een hard hoofd in, nu ze zoveel games op zo'n kort tijdsbestek lanceren weer. Zonde

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

Geronimous schreef op zondag 25 september 2022 @ 13:48:
Ik ben reuze benieuwd, maar blijf weg van preorders en wacht de release ook wel even af op reviews. Heb Valhalla ook eindelijk eens uitgespeeld, en het was me inderdaad geen fullprice waard. Daarvoor heb ik me teveel gestoord aan de gameplay. Uitspelen met alle gebieden te voltooien zo'n 150 uur.

Ik hoop dat ze dus eens echt voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit. De ingame cutscenes, engine, parkour mogelijk echt eens van een hoger niveau zijn. Meer richting TLOU2, Forbidden West.

Ik heb er een hard hoofd in, nu ze zoveel games op zo'n kort tijdsbestek lanceren weer. Zonde
Ik heb bij Valhalla toen via Ubisoft's abonnementsdienst gespeeld, dan heb je alle DLC en alles erbij zitten. Als je in een maand of twee klaar bent dan ben je significant goedkoper uit, zelfs als je ooit nog een keer de ultimate editie op Steam koopt wanneer die toch uiteindelijk voor een euro of 5 te koop komt.

Preorders maken tegenwoordig ook niet zo heel veel meer uit, je krijgt toch niet eerder toegang, je kan hooguit preloaden, en met gigabit (of zelfs al met 100Mbit) heb je een spel zo binnen op PC. Op consoles heb je misschien net wat voordeel, maar ook daar zit je met de day-one patch die iedereen tegelijkertijd moet downloaden.

• YdieresiS
@Geronimous ik hoop ook dat we die kant op gaan. Kwaliteit boven kwantiteit. Ik maak me nog niet heel druk om het feit dat ze veel games in een kort tijdbestek lanceren. Vaak werken verschillende studio's aan de game en deze werken er vaak al een aantal jaren aan voordat er iets naar buiten komt. Ik kan niet vinden hoelang Mirage al in development is, maar vast ook al een aantal jaar.

Uiteindelijk zal het eindresultaat moeten blijken of onze vermoedens tot zo ver kloppen. Ik haal voor mezelf ook altijd veel informatie over hoe het speelt uit gameplay beelden. Dus ik ben zelf heel benieuwd naar de eerste ingame gameplay beelden van deze titel.

https://news.artnet.com/a...rchaeologists-say-2194265

Ik vond dit toch wel interessant. Ubisoft heeft in de eerdere spellen altijd wel echt hun best gedaan om een goed idee te geven van hoe de historische setting zou zijn geweest, maar in de recente spellen zijn ze daar meer en meer vanaf gestapt.
Aan de ene kant jammer om te lezen dat het dus niet erg accuraat is, aan de andere kant stiekem ook wel blij dat ze het een beetje los laten en we misschien meer dingen zoals de fijne maar niet geheel realistische beenspieren van Arno in Unity gaan zien als ze het realisme verder loslaten.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-05 19:20
Geronimous schreef op zondag 25 september 2022 @ 13:48:

Toch niet te hopen dat ze de dramatische parcour van Forbidden West nastreven. Zelden een game gespeeld waar je zoveel moet klimmen waar dat zo slecht werkt.

Verder met je eens dat ze voor kwaliteit moeten gaan in een kleinere game. Maarja, het blijft wel ubisoft.... na Valhalla en Far Cry 6 kijk ik de kat wel even uit de boom, vond ik beiden echt geen beste games.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:53

Geronimous

Moderator Spielerij

Hulleman schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:07:
[...]

Toch niet te hopen dat ze de dramatische parcour van Forbidden West nastreven. Zelden een game gespeeld waar je zoveel moet klimmen waar dat zo slecht werkt.

Verder met je eens dat ze voor kwaliteit moeten gaan in een kleinere game. Maarja, het blijft wel ubisoft.... na Valhalla en Far Cry 6 kijk ik de kat wel even uit de boom, vond ik beiden echt geen beste games.
Nee ik bedoelde niet perse de parkour van Forbidden West, maar in het algemeen de polish. de Parkour in het algemeen moet wel verbeteren, ik heb me daar echt aan gestoord in Valhalla. En dat is toch een van de speerpunten van een Assasin's Creed game, of althans - dat hoort het te zijn (in mijn optiek).

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

Hulleman schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:07:
[...]

Is Forbidden West zoveel slechter dan Zero Dawn? Daar vond ik het namelijk wel prima voor een spel waar parkour vooral story gerelateerd nodig is, alleen zag ik dat je in Forbidden West ook op plekken kan klimmen waar geen expliciete handvaten zijn.

Ik vond de animaties van Horizon geweldig, die waren een beetje zoals AC Unity maar dan wat sneller. Zou het ook niet fijn vinden als ze het alles kunnen klimmen weg zouden laten, maar na Unity hebben we alleen maar regressie gezien in de parkour en dat is toch ook wel heel jammer. Had gehoopt dat ze bij de overduidelijke gedeelde mocap database tussen Watch Dogs 2 en AC Origins, Origins ook de flow van WD2 hadden gegeven, maar dat viel vies tegen.

• Hulleman
  • Laatst online: 19-05 19:20
Oon schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Is Forbidden West zoveel slechter dan Zero Dawn? Daar vond ik het namelijk wel prima voor een spel waar parkour vooral story gerelateerd nodig is, alleen zag ik dat je in Forbidden West ook op plekken kan klimmen waar geen expliciete handvaten zijn.
Wat betreft klimmen is Forbidden West absoluut een slechtere game dan Zero Dawn. Op klimbare objecten is heel specifiek aangegeven waar langs je kan klimmen. Het komt heel veel voor dat je personage gewoon niet de richting op klimt die jij wilt (en wel moet kunnen) of misspringt. Enorm frustrerend vond ik dat.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-05 21:00
Komt deze game dit jaar nog ? Of was die al uitgesteld tot 2024?

• G_Dragon
janvanmil schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:23:
Komt deze game dit jaar nog ? Of was die al uitgesteld tot 2024?
Ik zal het echt niet weten, want de laatste jaren weet je het gewoon niet meer zeker. Er word zo ontzettend veel uitgesteld, niet dat zoiets slecht is omdat ik dit liever zie dan alles oplossen via een update. Maar over Mirage heb ik nog niks gehoord/gezien over uitstel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb niet veel nieuwe informatie naar voren horen en zien komen over deze game. Ook geen uitstel. Ubisoft zelf geeft op hun website nog steeds aan dat deze in 2023 komt.

Meestal is het alleen niet zo'n goed teken als er weinig nieuwe informatie en beelden naar buiten komen bij Ubisoft games. Ik had mijn hoop weer erg op dit deel in de serie gesteld, omdat dit terug lijkt te gaan naar de roots. Deze stilte tempert mijn verwachtingen weer voor een groot deel.

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:16
Game is voor €40,95 te pre-orderen bij Amazon.
Veel accounts hebben de €5 korting vanaf €25 dus heb hem toch maar besteld voor die €35.95.

• partyondude
  • Laatst online: 27-05 10:22
Nog steeds geen officiële release date toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Binnenkort een Ubisoft event dacht ik ergens gelezen te hebben, 12 juni. Zeer waarschijnlijk krijgen we daar meer informatie en beeldmateriaal.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• partyondude
Ik zit er met smart op te wachten :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• G_Dragon

[Voor 68% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2023 23:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Aw yesssss; dit is een fantastische setting. Werpmessen weer terug, parkour en als ze hun belofte houden mbt een wat kleinere map met minder 'zoek her maar uit'; ideaal oOo

Kijk er nu al naar uit :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• partyondude
12 oktober!

Mooi om een stip op de horizon te hebben :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YdieresiS
Mooi dat er een datum is en de gameplay trailer ziet er ook goed uit. Lekker focus op stealth en aan het einde ziet de stad er ook uit alsof je lekker veel over de daken kan bewegen. Terug richting de roots met een combi van AC1 en AC2 gameplay elementen en nieuwe toevoegingen. Ik kijk er naar uit :9

• G_Dragon
Ik ben heel benieuwd naar meer gameplay, want mijn eerste indruk was nog een beetje twijfelachtig. Maar dat neemt niet weg dat ik ontzettend veel zin heb in het spel, want we gaan voor de verandering een keer terug naar de roots! *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:46

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Instabuy dit O+
Helaas is de limited edition al uitverkocht ;(. Had graag het Basim-beeldje gehad...

Cunning linguist.

• G_Dragon

Oke ik neem mijn mening van een paar minuten geleden terug, want in de 4K trailer ziet het er toch een stuk beter uit dan in de 1080p :D.

• HWSHHZ
Het freerunnen ziet er wel weer uit als een regelrechte copy van de eerdere delen, dat is wel een beetje jammer. En volgens mij dan niet van Unity wat ik had gehoopt, vloeiender dan dat is er niet meer geweest...

• YdieresiS
Freerunnen lijkt inderdaad veel op wat we ook in Valhalle enzo hebben gezien. Ik hoop dat ze dat wel hebben kunnen finetunen, want dat lijkt nu wel een wezenlijk onderdeel van de gameplay te gaan worden (waar dit in de vorige 3 delen niet zo was).

Acties:
  • +1Henk 'm!
Eindelijk, werd toch wel tijd dat we gameplay te zien kregen. Alleen m.i. jammer dat dit qua graphics weer gebouwd is op de bloomy rendering die we al sinds Unity hebben, dat hadden ze van mij wel opnieuw mogen doen om weer een opgefrist uiterlijk te krijgen

Edit: Na het afkijken van de trailer hebben ze heel veel assets zo uit Origins/Odyssey/Valhalla geplukt, dus ben benieuwd hoe het gaat spelen dan..

Maar die combat ziet er wel lekker uit :o

[Voor 12% gewijzigd door Oon op 25-05-2023 09:00]

Acties:
  • +2Henk 'm!
YdieresiS schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:52:
Freerunnen lijkt inderdaad veel op wat we ook in Valhalle enzo hebben gezien. Ik hoop dat ze dat wel hebben kunnen finetunen, want dat lijkt nu wel een wezenlijk onderdeel van de gameplay te gaan worden (waar dit in de vorige 3 delen niet zo was).
De leaks van verschillende kanten hebben al bevestigd dat de freerunning veel op die van Origins gaat lijken, dus iets minder 'zwaar' en iets 'groter' dan Valhalla maar eveneens simpel en ver weg van de geweldige controle die je in bijv. Unity had.

Zijn natuurlijk alleen maar geruchten, we hebben niet meer info dan een clip van 2 seconden, een 100% scripted gameplay trailer en wat interviews en leaks die geen directe beelden tonen, maar er is niks dat erop wijst dat we meer krijgen dan de versimpelde freerunning in de laatste 3 spellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HWSHHZ
Oon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:04:
[...]

De leaks van verschillende kanten hebben al bevestigd dat de freerunning veel op die van Origins gaat lijken, dus iets minder 'zwaar' en iets 'groter' dan Valhalla maar eveneens simpel en ver weg van de geweldige controle die je in bijv. Unity had.

Zijn natuurlijk alleen maar geruchten, we hebben niet meer info dan een clip van 2 seconden, een 100% scripted gameplay trailer en wat interviews en leaks die geen directe beelden tonen, maar er is niks dat erop wijst dat we meer krijgen dan de versimpelde freerunning in de laatste 3 spellen.
Tot zover de hype dan voor mij, echt een afknapper deze manier van freerunnen. Had toch zo gehoopt op iets als Unity, en ook wel verwacht aangezien ze aan hebben gegeven dat deze weer terug gaat naar de roots. Maar goed het is Ubisoft, kan er ook niet teveel van verwachten O-).
HWSHHZ schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:35:
[...]

Tot zover de hype dan voor mij, echt een afknapper deze manier van freerunnen. Had toch zo gehoopt op iets als Unity, en ook wel verwacht aangezien ze aan hebben gegeven dat deze weer terug gaat naar de roots. Maar goed het is Ubisoft, kan er ook niet teveel van verwachten O-).
Wie weet worden we nog verrast, maar er is ook helaas nooit gezegd dat het freerunnen weer die kant op zou gaan. Had ik wel gehoopt, want Unity was voor mij wel echt het toppunt, daarna is het steeds verder uit zicht verdwenen.

Maar goed, in oktober zullen we het zien. Na 16 jaar fan te zijn geweest geef ik de hype nog niet helemaal op, maar ze maken 't wel lastig :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-05 13:59

Plainside

I browse when I'm at work

G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:26:
Volgens dezelfde bronnen die de vorige keer ook gelijk hadden zijn dit de nieuwste leaks over de game, ik hoop persoonlijk dan wel dat deze stad dan wel een grote is en we niet teruggaan naar een kleine map.
  • De game bevat één stad en dat is Bagdad.
  • Deze stad is opgedeeld in vier districten, elk met een baas.
  • Rond de stad zijn oases, rivieren en woestijnen te vinden.
  • De optie om werpmessen te gooien keert terug.
  • Net zoals de optie om op daken in verbergplekken te schuilen voor vijanden.
  • Het doel is om de straten te bevolken met veel NPC’s, een beetje vergelijkbaar met de drukte in Assassin’s Creed: Unity.
  • Er zullen veel interacties mogelijk zijn tijdens het parcouren, zoals slingeren aan lantarens om verder gelegen gebouwen te bereiken.
  • Sommige executies zullen in slow-motion gepresenteerd worden, met name als ze vanuit de lucht zijn.
Wacht het wordt een combo Unity <> Syndicate??? :P :9 dat zou zeer smakelijk zijn als dat klopt, zijn toch echt mijn twee favorieten naast de Altair en Ezio delen.

• swoutr
  • Laatst online: 26-05 16:36

In deze trailer nog wat extra gameplay te zien, de combat lijkt toch wel anders dan de 3 vorige games te zijn. Wat voor mij zeer welkom is.

De plukjes gras op 0:21 baren me wel enigszins zorgen ;(

[Voor 10% gewijzigd door swoutr op 25-05-2023 09:52]

swoutr schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:45:
[YouTube: Assassin's Creed Mirage: Deluxe Edition Trailer]

In deze trailer nog wat extra gameplay te zien, de combat lijkt toch wel anders dan de 3 vorige games te zijn. Wat voor mij zeer welkom is.
Als je het zo ziet lijkt het mij wat lossere 'hack n slash' combat dan de vorige spellen, maar toch weer meer 'MMO' dan de vroegere edities.

We hebben tot nu toe nog maar twee of drie wapen opties gezien, maar het ziet er in ieder geval wat sneller en lichter uit dan Valhalla en Odyssey, en dat is wat mij betreft ook zeer welkom!

• G_Dragon
swoutr schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:45:
[YouTube: Assassin's Creed Mirage: Deluxe Edition Trailer]

De plukjes gras op 0:21 baren me wel enigszins zorgen ;(
De combat ziet er goed uit, hoopte hier al op! Want het was even wennen bij Assassin's Creed Origins, maar dat systeem was gewoon erg goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
Plainside schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Wacht het wordt een combo Unity <> Syndicate??? :P :9 dat zou zeer smakelijk zijn als dat klopt, zijn toch echt mijn twee favorieten naast de Altair en Ezio delen.
Ik vond zelf de slechtste spellen Unity en Syndicate om heel eerlijk te zijn :D
Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

• Plainside

Plainside

G_Dragon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:59:
[...]

Tja, zie ze ook meer als de experimentele uitgaven. Vooral het verhaal vond ik van beide het mooist, controls enzo kon toen wel beter imho

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:59:
[...]

Ben dan wel benieuwd waarom. Unity was m.i. het enige echte minpunt het feit dat er zoveel onblokkeerbare combat dingen waren, je wordt soms gewoon ineens van het dak geknald of neergeschoten en je had daar niet de optie om iemand vast te pakken als menselijk schild. Maar freerunnen in Unity was wel echt het toppunt van de serie, was allemaal heel vloeiend en als je het een beetje door had had je heel veel controle over waar je heen ging.

Syndicate vond ik leuk om in rond te kloten maar het verhaal vond ik niks, het geheel was chaotisch, en ze hebben daarin freerunnen en combat helemaal verkloot, maar ik vond daar combat zonder wapen juist weer wel vet omdat het wat 'steviger' was, alleen de wapens waren allemaal nutteloos met dezelfde 3 animaties.

Wat was er aan die twee dat jij minder vond?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
Oon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:35:
[...]

Ben dan wel benieuwd waarom. Unity was m.i. het enige echte minpunt het feit dat er zoveel onblokkeerbare combat dingen waren, je wordt soms gewoon ineens van het dak geknald of neergeschoten en je had daar niet de optie om iemand vast te pakken als menselijk schild. Maar freerunnen in Unity was wel echt het toppunt van de serie, was allemaal heel vloeiend en als je het een beetje door had had je heel veel controle over waar je heen ging.

Syndicate vond ik leuk om in rond te kloten maar het verhaal vond ik niks, het geheel was chaotisch, en ze hebben daarin freerunnen en combat helemaal verkloot, maar ik vond daar combat zonder wapen juist weer wel vet omdat het wat 'steviger' was, alleen de wapens waren allemaal nutteloos met dezelfde 3 animaties.

Wat was er aan die twee dat jij minder vond?
Dat mag je altijd vragen, ik ben ten eerste zelf een groot Assassin's Creed fan.

Ik heb geen idee waarom ik de spellen niet leuk vond, dit komt omdat ik toen de Xbox One 500GB Console - Assassin's Creed Unity Bundle heb gehaald en dit alweer wat jaren geleden is. Maar wat ik nog wel weet is dat ik heel erg merkte dat bij Unity het online gebeuren gigantisch veel invloed had op de single player en hier ben ik sowieso al geen fan van, ik heb volgens mijn Unity tot best ver in de story uitgespeeld maar ben er uiteindelijk wel mee gestopt. Bij Syndicate was ik na een uur spelen al klaar, ik zal hem binnenkort als ik tijd heb wel even weer opstarten en gaan spelen om te kijken waarom ik die mening alweer had.

Het vernieuwde combat systeem die sinds Orgins introduceert werd en door ontwikkeld werd in Assassin's Creed Odyssey heeft mijn persoonlijke voorkeur voor de toekomstige Assassin's Creed spellen, Orgins ziet er gewoon gruwelijk goed uit met een sterk meeslepend verhaal. En Assassin's Creed Odyssey heeft gewoon een geweldige wereld om te verkennen met ook een sterk verhaal.

Ik ben daarom ook heel benieuwd welk combat systeem wij gaan krijgen in Mirage, het ziet er wel veel belovend uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Damn, nog wel even wachten maar gelukkig is er een datum. Datum bij mijn pre-order staat nu ook op die datum. Order die ik geplaatst had 20 september 2022, meer dan een jaar wachten op een game. Maar iets in mij moest - na het overslaan van Odyssey en Valhalla - toch de CE weer hebben O-)

• G_Dragon
FeaR schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:57:
[...]

Damn, nog wel even wachten maar gelukkig is er een datum. Datum bij mijn pre-order staat nu ook op die datum. Order die ik geplaatst had 20 september 2022, meer dan een jaar wachten op een game. Maar iets in mij moest - na het overslaan van Odyssey en Valhalla - toch de CE weer hebben O-)
Op Xbox.com is het spel helaas nnog niet te bestellen -O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

Besteld voor nog geen 44,53 Euro d:)b (@Donstil)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FeaR schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:57:
[...]

Ha, 13 september 2022 hier :+ Direct bij Ubi met de standaard korting voor 120 EUR (Series X)

Dan heb ik alle CE sinds ACIII, ondanks dat ik Origens, Odyssey en Valhalla niet eens uitgespeeld heb :X (maps waren mij te groot, chaotisch en te weinig parkour)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Notna schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:58:
[...]

Ha, 13 september 2022 hier :+ Direct bij Ubi met de standaard korting voor 120 EUR (Series X)

Dan heb ik alle CE sinds ACIII, ondanks dat ik Origens, Odyssey en Valhalla niet eens uitgespeeld heb :X (maps waren mij te groot, chaotisch en te weinig parkour)
https://tweakers.net/fotoalbum/image/6IFInj7nUz75sEJyKg5tCEvz.gif 11-9-2022 hier :+
Ook alle CE-uitvoeringen besteld sinds ze er zijn :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• partyondude
Ik heb gisteren m'n bestelling geplaatst :) Kan niet wachten, heb alleen de eerste twee gespeeld volgens mij. Daarna 2x vader geworden dus dan houdt het even op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:58:
[...]

Ik ben er nog steeds niet uit of ik de goede keuze heb gemaakt qua console. Over het algemeen draait Assassin's Creed beter op de PlayStation maar Xbox heeft weer Dolby Vision. First world problems :P
FlipFluitketel schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:16:
[...]
Ook alle CE-uitvoeringen besteld sinds ze er zijn :P
Bweh, nu ben ik jaloers op jullie met de collectie compleet :P

Had met Odyssee en Valhalla hetzelfde als @Notna, qua opzet niet mijn type Assassin's Creed maar het missen van die figures is ook wel jammer. Tweedehands vragen ze, helaas, de hoofdprijs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Waar heb je hem nu besteld dan? Ik wil ook de normale editie voor xbox maar kan momenteel alleen de deluxe edition pre orderen.. 7(8)7

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
Melantrix schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 06:00:
[...]

Waar heb je hem nu besteld dan? Ik wil ook de normale editie voor xbox maar kan momenteel alleen de deluxe edition pre orderen.. 7(8)7
Het is een lang verhaal maar de korte versie is dat het erop neer komt dat ik via MTCgame giftcards koop voor in Brazilië en die op mijn account zet en dan met die eenheid het spel koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Vraag me af, zouden ze ook weer Online toevoegen ala Brotherhood, zeer mee vermaakt, altijd jammer gevonden dat dat niet populairder was geworden. Beetje rond rennen en je voordoen als npc'tje en hopen dat je niet gezien bent wat heerlijk was dat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 17:47
Mirage is toch een volledige game (lees: geen standalone DLC zoals bv Miles Morales dat was), hoe kan het dan dat deze game zo goedkoop is in vergelijking met eerdere AC games?
Als ik bij AllYourGames kijk kan ik de PS5 versie voor €41,95 bestellen.
Nu vind ik dat niet erg, maar dit soort prijzen voor nieuwe games zijn zeer uitzonderlijk, zeker voor grote namen als AC en Ubisoft.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens mij wel een volledige game, de stad is nieuw en niet hergebruikt zoals Miles Morales. Maar ze hebben aangegeven dat het korter is dan Valhalla en Odyssey. Vroeger was de main story rond de 20 uur, de latere AC's waren rond de 50-60 uur. Misschien om commentaar te voorkomen?
https://howlongtobeat.com/?q=creed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Tom schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:06:
Volgens mij wel een volledige game, de stad is nieuw en niet hergebruikt zoals Miles Morales. Maar ze hebben aangegeven dat het korter is dan Valhalla en Odyssey. Vroeger was de main story rond de 20 uur, de latere AC's waren rond de 50-60 uur. Misschien om commentaar te voorkomen?
https://howlongtobeat.com/?q=creed
Dat is het enige punt wat ik wel jammer vind, hoop dan wel dat het hoofdverhaal rond de 30 uur ligt en nu op 20 uur strand :).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 17:47
Als ze de speeltijd verkorten door de filler content te verlagen zou dat ook welkom zijn, dat liep bij elke nieuwe AC steeds verder uit de hand waardoor je als completionist steeds langer bezig was :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Superkiwi schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:30:
Als ze de speeltijd verkorten door de filler content te verlagen zou dat ook welkom zijn, dat liep bij elke nieuwe AC steeds verder uit de hand waardoor je als completionist steeds langer bezig was :P
Ja oké daar heb je een goed punt, ik wil ook geen 30 uur of meer aan verhaallijn dat niet sterk is en aangevuld moet worden met fillers :9.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Superkiwi schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:48:
Mirage is toch een volledige game (lees: geen standalone DLC zoals bv Miles Morales dat was), hoe kan het dan dat deze game zo goedkoop is in vergelijking met eerdere AC games?
Als ik bij AllYourGames kijk kan ik de PS5 versie voor €41,95 bestellen.
Nu vind ik dat niet erg, maar dit soort prijzen voor nieuwe games zijn zeer uitzonderlijk, zeker voor grote namen als AC en Ubisoft.
De prijzen zijn ergens in de basis ook wel gebaseerd op de investering, Mirage is gebouwd op de engine die ze in Origins zijn gestart en die is inmiddels redelijk compleet. Daarnaast is het bewust een kleiner, compacter spel.
Er zal dus gewoon heel wat minder development in zitten.

Misschien dat het ook meespeelt dat dit hun poging is om de oude fans weer blij te maken, dat gaat het beste als je je spel niet 80 euro maakt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Superkiwi schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:48:
... hoe kan het dan dat deze game zo goedkoop is in vergelijking met eerdere AC games?
...Een voorbeeld van een game die geen 70 dollar gaat kosten, is Assassin's Creed Mirage. Dit spel krijgt een adviesprijs van 50 dollar, omdat dit een kleinere game is..
Bron:
nieuws: Ubisoft-ceo: onze grote consolegames krijgen prijsverhoging naar 70 d...

kan je hiervoor een coupon maken met uplay units? dacht dat ik een tijdje geleden een mail had gekregen dat het niet meer ging voor nieuwe releases.

heb er toch 2000 rondslingeren....
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee