https://nl.ign.com/assass...allemaal-rpgs-van-150-uur
Ik ben echt benieuwd of een franchise echt werkt als je games zo laat verschillen van elkaar.
Ze willen echt games gaan maken voor de verschillende groepen, langere en kortere games, Meer de originele stealth games maar ook RPG.In een interview met IGN vertelt vice president en uitvoerend producent van Assassin's Creed, Marc-Alexis Côté, over hoe de prijs de schaal van het project reflecteert.
"Het is een kleiner Assassin's Creed project", zei Côté. "Dit was gemaakt en gebouwd om de 15e verjaardag te vieren. Dat is waarom we onze moderne Valhalla engine gebruiken om een kleinere game te maken die meer lijkt op het origineel met een focus op stealth, gevechten, parkour, en een dichtbevolkte stad waarmee we teruggaan naar de roots van het Midden Oosten met Baghdad als het pronkstuk."
Ik ben echt benieuwd of een franchise echt werkt als je games zo laat verschillen van elkaar.
offtopic:
Als Xbox gebruiker hoop ik echt dat Ubisoft+ heel snel naar dat platform komt. Dat maakt het gewoon een stuk eenvoudiger om dingen snel te testen of het wel of niet binnen mijn echte interesse ligt.
Als Xbox gebruiker hoop ik echt dat Ubisoft+ heel snel naar dat platform komt. Dat maakt het gewoon een stuk eenvoudiger om dingen snel te testen of het wel of niet binnen mijn echte interesse ligt.
[Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-09-2022 08:54]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so