oldgrumpy schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:27:
[...]
Euh, maar dan is het wel te laat
Door UA onmiddelijk NATO lid te maken, is er geen discussie mogelijk.en hopelijk doet dit Poetin en zijn entourage afzien van inzet van kernwpens
Wat mij beteft, is dit het exact scenario wat ik al een aantal weken hier had voorspeld en waarvan ik hoopte (en nog altijd hoop)dat het niet zou uitkomen.want het is een heel gevaarlijk scenario met een uitkomst die niet te voorspellen valt
wij erkennen niet dat Rusland vier nieuwe gebieden heeft en blijven UA helpen met heroveren van hun grondgebied.
Rusland erkent niet dat UA een nieuw NATO-lid is.
De tijd van verdragen en normen en waarden erkennen is ruimschoots voorbij bij Putin.
Hij valt andere landen binnen en organiseert referenda in andermans land en annexeert het vervolgens.
Als hij dergelijke internationale regels onder z'n kont door haalt, waarom zou hij een NATO-verdrag erkennen? Wat heeft hij te verliezen in een oorlog met NATO? Zijn professionele leger dat al kunstmest is voor Oekraiense zonnebloemen?
Trouwens, Oekraine nu NATO-lid maken kan ook betekenen dat we de nieuwe Russische gebieden erkennen. Immers wordt UA lid in huidige vorm of in de vorm van 1991?
Als UA nu NATO-lid wordt, betekent dat NATO al automatisch per direct in oorlog is met Rusland en MOET reageren. Het is geen stok achter de deur tegen kernwapens. We zijn automatisch in oorlog met Rusland en moeten direct reageren want Rusland is op het moment van zetten van de handtekening bezig met NATO-lidstaat aan te vallen.
Zodra die handtekening wordt gezet krijgen we zelf een mobilisatie-SMS
[
Voor 19% gewijzigd door
Anoniem: 421923 op 30-09-2022 16:32
]