Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:29
denver schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:46:
ik heb net dezelfde aanbieding ontvangen. het lijkt dus voor iedereen hetzelfde.
Apart.
Ik heb me weken geleden aangemeld, en kreeg vandaag een mail, dat ik over 4 dagen een aanbod krijg van VEH.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik heb hetzelfde aanbod gehad - gek dat het moment dan kennelijk wel kan verschillen.

Ik heb het aanbod maar geaccepteerd: het scheelt 200 euro met mijn huidige (dynamische) aanbieder. Budget rekent niet alleen terugleverkosten, maar geeft ook een schamele cent per kWh teruglevering. Maar goed, we zien het maar als een lump sum-product, en onderaan de streep zijn ze door de lagere kWh-prijzen toch nog goedkoper (19,3 cent / kWh enkeltarief).

/edit: ik bedenk me nu net dat ik netto niet teruglever maar afneem, dus die cent per kWh is voor mij niet relevant 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Thijsmans op 05-09-2025 21:28 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Thijsmans schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:26:
Ik heb hetzelfde aanbod gehad - gek dat het moment dan kennelijk wel kan verschillen.

Ik heb het aanbod maar geaccepteerd: het scheelt 200 euro met mijn huidige (dynamische) aanbieder.
Dat weet je pas volgend jaar natuurlijk. Misschien scheelt het je wel 2000 euro of 5. Dat maakt het vergelijken ook zo lastig. Je weet hij dynamisch immers wat de prijs op 5 januari 2026 is en met vast wel.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestseller
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 21:54
Hamscho schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:20:
Kunnen de veh aanbiedingen nog verschillen? Mijne is nog niet binnen, wel bevestiging dat deze onderweg is.
Hier ook nog niets binnen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik weet dat jullie allemaal met smart wachten op het VEH aanbod, maar we hoeven niet van iedereen te horen of ze al wel of geen aanbieding binnen hebben gehad.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AINGQ7BbbRwIv_jln_jv3I00C2Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/iRedx8MUe2TfwtJIGj9Ef2SH.png?f=user_large
Ligt het aan mij of is het aanbod nog niet zo scherp. Je hebt wel terugleverkosten, maar je krijgt ook maar 1 ct per terugeleverde kWh.

Als ik bij een vergelijkingssite kijk, zijn er ook nog aanbieders die 10ct per kWh teruggeven, maar de terugleverkosten hoger zijn, maar ook de bonus die je krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDKb-hsgdS-hKA2Ny1TE8MweleU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bizd5LdOm96tshfMuwygluEg.png?f=fotoalbum_large

Daar staat budget zelfs nog tussen met een beter aanbod dan via VEH.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOSX_WbEYMFHrPQMLASyypts9VM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xOBJQMPuaV2shAxRIPx1s23w.png?f=fotoalbum_large

Ik vergelijk met dezelfde getallen als VEH. Waar zit dan het addertje?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDsvs
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:46
LordSinclair schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:17:
[Afbeelding]
Ligt het aan mij of is het aanbod nog niet zo scherp. Je hebt wel terugleverkosten, maar je krijgt ook maar 1 ct per terugeleverde kWh.

Als ik bij een vergelijkingssite kijk, zijn er ook nog aanbieders die 10ct per kWh teruggeven, maar de terugleverkosten hoger zijn, maar ook de bonus die je krijgt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met welk verbruik/teruglevering reken je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
MDsvs schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:45:
[...]

Met welk verbruik/teruglevering reken je dan?
Verbruik 440 kWh / jaar
Verbruik (dal) 380 kWh / jaar
Teruglevering 1300 kWh / jaar
Teruglevering (dal) 640 kWh / jaar
Gas 530 m3 / jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maar in de berekening van Gaslicht zie ik alleen gas naar voren komen. Waar is de stroom dan in dit screenshot? Want die zit bij VEH er wel bij, zie ik.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
THE_BASE schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:01:
[...]

Maar in de berekening van Gaslicht zie ik alleen gas naar voren komen. Waar is de stroom dan in dit screenshot? Want die zit bij VEH er wel bij, zie ik.
Er staat toch echt Stroom & Gas in de screenshot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHs9oSFnusqZ6yqdERX-Vz3v36w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AzQK08AQa55O8VlML0ZBWPye.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door LordSinclair op 08-09-2025 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:29
LordSinclair schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:47:
[...]

Er staat toch echt Stroom & Gas in de screenshot

[Afbeelding]
Gek dat normaal en dal tarief zelfde prijs zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:18
[Afbeelding]
Ligt het aan mij of is het aanbod nog niet zo scherp.
Het ligt niet aan jou, je doet het goed.
Dit aanbod is zeker niet voor iedereen interessant.
Sommige aanbieders hebben weliswaar hogere (kWh en m3) tarieven, maar door hoger bonus, lagere leveringskosten en lagere terugleverkosten kan dit (afhankelijk van je verbruik) toch voordeliger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:25
zessen schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:19:
[...]

Het ligt niet aan jou, je doet het goed.
Dit aanbod is zeker niet voor iedereen interessant.
Sommige aanbieders hebben weliswaar hogere (kWh en m3) tarieven, maar door hoger bonus, lagere leveringskosten en lagere terugleverkosten kan dit (afhankelijk van je verbruik) toch voordeliger zijn.
Heb ook de VEH de aanbieding gehad, tarieven zijn ok. Maar 1 cent voor teruglevering tov 16 cent bij huidige is toch wel een verschil? Denk dat ik hem daarom laat gaan of mis ik nog iets

• m.eddy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:46
Rikkie8 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:54:
[...]

Heb ook de VEH de aanbieding gehad, tarieven zijn ok. Maar 1 cent voor teruglevering tov 16 cent bij huidige is toch wel een verschil? Denk dat ik hem daarom laat gaan of mis ik nog iets
Als je meer verbruikt dan opwekt met PV loop je niet tegen die 1 cent aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:09
m.eddy schreef op woensdag 10 september 2025 @ 00:41:
[...]

Als je meer verbruikt dan opwekt met PV loop je niet tegen die 1 cent aan.
Precies. De reden waarom ik denk ik wel op de aanbieding in ga. Afgelopen jaar was een heel goed jaar qua zon begrijp ik. Ik verwacht dus juist eerder méér uit het net te gaan trekken dan minder. De teruglevering zal denk ik ook wat dalen. Ik krijg die 1 cent dus toch niet, ook als het 10 cent was niet. Want ik begrijp dat je die alleen krijgt als je meer terug levert dan verbruikt, in mijn geval neem ik nu 200 kwh meer af dan dat ik teruglever ongeveer (en vermoedelijk aankomend jaar nog wat meer verschil).
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:20
*knip* Overstapvragen horen hier niet thuis.

[ Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 12-09-2025 14:44 ]

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoopmans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59
remzor schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:53:
[...]
Of zie ik iets over het hoofd?
Nee. Goed te volgen.
Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
Voor je iets post, lees eerst de Topicregels uit de topicstart door.
Dit topic is enkel bedoeld voor aanbiedingen en aanvullende informatie. Dus geen slowchat.
Geen uitgebreide discussies over energiebesparingen en de oorzaak van de prijsstijgingen. Ook zijn wij niet de klantenservice (zelf bellen, oeh, eng!) en vraagjes die je met 0,2s op Google kan vinden horen hier ook niet, ook al zijn ze maar heel klein.
Algemene zaken (vragen en discussie) kunnen hier: Help! De energierekening - kroegtopic
Algemene zaken (vragen & Discussie) over (eventuele) overstappen mag in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic
Discussie over de prijsstijgingen en achtergronden: Ontwikkelingen turbulente energiemarkt + Energie-en inflatiecrisis in Nederland
Meerdere leveranciers hebben de terugleververgoeding verlaagd. Consequenties worden besproken in meerdere topics in Themaforum: De Energierekening

Wij kunnen niet voor jou beslissen welke deal je moet nemen of dat het verstandiger is om bij je oude leverancier te blijven.

Members only:
Abandonware sheets met alle aanbiedingen (let op: de prijzen zijn niet meer actueel, werk ze zelf bij om de rekentool te gebruiken): https://docs.google.com/s...osTAJ7Ic/edit?usp=sharing
@LA-384: https://docs.google.com/s...ylxps0RE/edit?usp=sharing

Downloaden en je kan ze zelf bewerken voor je eigen situatie.