Ghosts.of.Beirut is nieuw is van Showtime ziet er wel goed uit.
👍
IMDB: Ghosts of Beirut (TV Mini Series 2023– )
enjoy.
👍
IMDB: Ghosts of Beirut (TV Mini Series 2023– )
enjoy.
[Voor 4% gewijzigd door Elvhenk op 21-05-2023 23:06]
Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!
Dat zit wel Schnorr.
Ah das ook toevallig, in de laatste Skip Intro (dat is een podcast) ging het over deze serie en daarom zijn we ook begonnen. Wij zijn bij 4 en bevalt tot nu toe wel, inderdaad even inkomen i.v.m. de verschillende tijdlijnen, wie is wie etc maar bevalt goed.,Stukfruit schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:26:
Ja, die is al voorbijgekomen
Ik ben nu eindelijk Yellowjackets aan het kijken nadat ik ergens las dat het een soort Lost (en als ik op de eerste drie afleveringen moet afgaan: Hannibal, de serie) zou zijn.
Na de eerste aflevering was ik er nog niet zeker van, maar na de derde lijkt het inderdaad op te bouwen naar iets wat minder standaard is.
[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 22-05-2023 09:52]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Absoluut! Soms moet ik even goed kijken of het bv. Cristina Ricci of Sammi Hanratty is, want ze doen het allebei wel goedDonstil schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:52:
[...]
Vind het vooral knap hoe ze de jonge en de oude variant gecast hebben, sommige zijn echt spot on.
Dat zit wel Schnorr.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nope, gecancelled helaas (net zoals NCIS: New Orleans trouwens)Coenen schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:14:
Voorbij? geen nieuw seizoen meer?
[Voor 3% gewijzigd door GermanPivo op 22-05-2023 19:18]
PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb niks met dat soort series. Ik haat het als mensen zich als klootzakken gedragen. Genoeg meegemaakt op de werkvloer dus ik pas.Stukfruit schreef op maandag 22 mei 2023 @ 23:31:
Het niveau van Succession blijft hoog in de een-na-laatste aflevering. Dat straaltje met zweet onder de neus van Ken... de details
Als je niet naar actie op zoek bent en een beetje ervaring hebt met het bedrijfsleven dan is deze serie zonder twijfel een aanrader.
Giftigheid van je manager? Check. Manipulatief gedrag? Check. Complete a-holes? Iedereen is er één. En het is super ongemakkelijk. Geweldig
De makers van deze serie lijken ook een hekel te hebben aan mensen die zich als klootzakken gedragen. Dat is juist het leuke. Het is een soort karakterstudie van wat je in het echte leven tegenkomt met een overtreffende trap na om ze belachelijk te maken.Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 02:04:
[...]
Ik heb niks met dat soort series. Ik haat het als mensen zich als klootzakken gedragen. Genoeg meegemaakt op de werkvloer dus ik pas.
[Voor 19% gewijzigd door Stukfruit op 23-05-2023 02:25]
Dat zit wel Schnorr.
Jup, maar het is wel op zo'n manier geëindigd dat er een spinoff of vervolgfilm a la Stargate's The Ark of Truth gemaakt zou kunnen worden om een niet afgeronde verhaallijn af te ronden.Coenen schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:14:
Voorbij? geen nieuw seizoen meer?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Soms had ik wel het gevoel dat ze iets te hard hun best deden om het succes van Dark te evenaren. Toch een serie die erg de moeite waard is. Het einde is tegelijk een mooie afronding maar ook een perfecte basis voor nieuwe seizoenen. Die gaan er helaas niet komen, maar goed.Stukfruit schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:58:
Het begint bijna het fruitige TV-topic te worden, maar ik heb net de laatste aflevering van 1899 gezien en kan zeggen dat je als verstokt fan van een bepaald genre bijna verplicht bent dit te kijken.
Welk genre kan ik alleen niet zeggen zonder het te spoilen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is prima inderdaadElvhenk schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:03:
Ik weet niet of deze serie al voorbij is gekomen, maar GaMeOveR en ik hebben lekker meegeleefd met The Night Agent. Spionage-rig met leuke personages en plenty of intrige.
Ja, dat! Ik ben ook bij diverse series afgehaakt omdat er geen één normaal mens in zat. Dan kan ik met niemand meeleven en dan heb ik geen zin om naar alleen klootzakken te kijken.Of naar slapjanussen waarbij je de hele tijd naar het scherm wilt schreeuwen: grow a fucking spine!Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 02:04:
[...]
Ik heb niks met dat soort series. Ik haat het als mensen zich als klootzakken gedragen. Genoeg meegemaakt op de werkvloer dus ik pas.
Hah, toch een medestander!
[Voor 13% gewijzigd door Elvhenk op 24-05-2023 08:39]
Dat maakt het juist leukElvhenk schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:38:
[...]
... waarbij je de hele tijd naar het scherm wilt schreeuwen: grow a fucking spine!![]()
Dat zit wel Schnorr.
Heb nooit iets gehad met NCIS LA en nog minder met New Orleans. Weet zelf niet waarom maar had moeite om een aflevering uit te kijken.Coenen schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:34:
Jammer dat NCIS LA stopt. Geen Hetty meer. Ik moet de laatste aflevering nog kijken. Maar eens voor gaan zitten dan.
NCIS Hawaii mag van mij ook wel stoppen, die was het net niet voor mij.
Oscar Wilde
Ik heb uberhaupt nooit iets met die serie gehad. Te Amerikaans, voorspelbaar, overacted, en de tune is al cheesy. In dat genre vond ik CSI Las Vegas een stuk beter te pruimen.Kenhas schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:47:
Heb nooit iets gehad met NCIS LA en nog minder met New Orleans.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oscar Wilde
Gelukkig eindelijk weer eens een keer op good olé Netflix.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
[Voor 1% gewijzigd door sambalbaj op 27-05-2023 12:56. Reden: Spoiler tag ipv Mo. Scherp!]
Oscar Wilde
[Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 28-05-2023 08:51]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Jammer dat het niet direct op Disney+ komt.pletter schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:05:
Voor de liefhebbers Mayans MC Serie 5 is begonnen.
Eerste twee staan online. IMDB: Mayans M.C. - Season 5
Enjoy.😁
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
GregMrVegeta schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:50:
Nog 1 dagje tot de Succession finale. Wat zal ik die serie missen. Bijna elke aflevering is van het hoogste niveau tv. Het enige wat mij tot nu toe stoorde was het einde van seizoen 2 waar iemand dood ging. Dat voelde als een cop out. Seizoen 3 was een beetje een herhaling van stappen maar gelukkig een knappe finale. En seizoen 4 is een rollercoaster van emoties. Ik ga die serie hem erg missen.
Fuck the patriarchy!
Lastig kiezen wie mijn favo karakters was, Tom? Ken? Gregg the egg?
Ps. Het acteren is sowieso hoog, maar in die laatste aflevering, wauw.
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Dat zit wel Schnorr.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik vond het prachtigMrVegeta schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 20:33:
Wat vond je van de finale @Stukfruit ? Ik heb anderhalf uur zitten genieten. Eindigde wel zoals ik had voorspeld.
Dat zit wel Schnorr.
Ik hink toch wel heel erg op twee gedachten met deze serie. Van de ene kant fantastisch, maar van de andere heb ik me vooral dit laatste seizoen erg gestoord aan de dialogen die niet verder kwamen dan niveautje; “uh yea”, what do you think?” “Yeah uhm, uuuh. I don’t know”MrVegeta schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:50:
Nog 1 dagje tot de Succession finale. Wat zal ik die serie missen. Bijna elke aflevering is van het hoogste niveau tv. Het enige wat mij tot nu toe stoorde was het einde van seizoen 2 waar iemand dood ging. Dat voelde als een cop out. Seizoen 3 was een beetje een herhaling van stappen maar gelukkig een knappe finale. En seizoen 4 is een rollercoaster van emoties. Ik ga die serie hem erg missen.
Fuck the patriarchy!
Lastig kiezen wie mijn favo karakters was, Tom? Ken? Gregg the egg?
Ps. Het acteren is sowieso hoog, maar in die laatste aflevering, wauw.
PSN: bollsie
Ik heb het zelfs vandaag via nu.nl moeten ontdekken, go figureStukfruit schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 17:31:
[YouTube: Black Mirror: Season 6 | Official Trailer | Netflix]
Met dank aan @Jogai in een ander topic
Om te janken zo slecht, snap echt niet dat mensen hun tijd verspillen met dit soort content.Boerenlater schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:56:
Is FUBAR wat?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
[Voor 33% gewijzigd door Stukfruit op 01-06-2023 07:02]
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Ik vraag me eerder af wat het toch is met "komische" spyflicks ? True Lies had dat niet met Arnold moeten zijn ?, FUBAR gemaakt omdat Arnold niet in True Lies zat ? Nu vind ik FUBAR wel beter als True Lies, maar na beide 3 afl. gezien te hebben gaan ze de prullebak in. Op 1 of andere manier is komisch en spies geen goede combi, er zijn wel meer voorbeelden. Op 1tje na dan en dat is Slow Horses, misschien moeten die amerikanen eens in de leer bij de britten, die snappen wel hoe het moet.Greatsword schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:20:
[...]
Om te janken zo slecht, snap echt niet dat mensen hun tijd verspillen met dit soort content.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Nou dat moet niet heel moeilijk zijn.marcelmg2 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:13:
Laten we hopen dat ze het niveau van seizoen 5 erg ontstijgen. Ik kijk er al naar uit!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De Britten weten zeker hoe het moet. Alleen Slow Horses vond ik best aangrijpend. Met momenten van (scheet)humor, dat welCaveman schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:58:
[...]
Ik vraag me eerder af wat het toch is met "komische" spyflicks ? True Lies had dat niet met Arnold moeten zijn ?, FUBAR gemaakt omdat Arnold niet in True Lies zat ? Nu vind ik FUBAR wel beter als True Lies, maar na beide 3 afl. gezien te hebben gaan ze de prullebak in. Op 1 of andere manier is komisch en spies geen goede combi, er zijn wel meer voorbeelden. Op 1tje na dan en dat is Slow Horses, misschien moeten die amerikanen eens in de leer bij de britten, die snappen wel hoe het moet.
Yippie kayak, other buckets!
Oscar Wilde
Wij zijn net aan Yellow jackets begonnen. Ik zie dat er nu 2 seizoenen zijn en dat er derde aankomt. Blijft het een beetje leuk of zakt het in als flauwe oliebol? De pilot was best aardig. Zeker niet van het niveau Lost, maar wel leuk om een bijna all female cast te zien. Dat vond mijn partner iig leuk.
Tot nu toe (ik heb Yellowjackets gezien tot de laatste aflevering van S2) lijkt het redelijk overeind te blijven staan.MrVegeta schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:38:
[...]
Wij zijn net aan Yellow jackets begonnen. Ik zie dat er nu 2 seizoenen zijn en dat er derde aankomt. Blijft het een beetje leuk of zakt het in als flauwe oliebol? De pilot was best aardig. Zeker niet van het niveau Lost, maar wel leuk om een bijna all female cast te zien. Dat vond mijn partner iig leuk.
YA gevoel?Silo lijkt me niet zoveel aan, hem daar een YA gevoel bij en daar heb ik echt niets mee. Maar Rebecca Ferguson is wel een goeie actrice. Ik wacht het even af.
Dat zit wel Schnorr.
YA gevoel ? Ik kom er niet uit wat dat betekend...MrVegeta schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:38:
[...]
Silo lijkt me niet zoveel aan, hem daar een YA gevoel bij en daar heb ik echt niets mee. Maar Rebecca Ferguson is wel een goeie actrice. Ik wacht het even af.
[Voor 3% gewijzigd door Caveman op 04-06-2023 11:01]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details