Acties:
  • +2Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:31
Ghosts.of.Beirut is nieuw is van Showtime ziet er wel goed uit.
👍
IMDB: Ghosts of Beirut (TV Mini Series 2023– )

enjoy.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-06 20:48

Elvhenk

/me hartje GO

Ik weet niet of deze serie al voorbij is gekomen, maar GaMeOveR en ik hebben lekker meegeleefd met The Night Agent. Spionage-rig met leuke personages en plenty of intrige. 8)

[Voor 4% gewijzigd door Elvhenk op 21-05-2023 23:06]

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ja, die is al voorbijgekomen :)

Ik ben nu eindelijk Yellowjackets aan het kijken nadat ik ergens las dat het een soort Lost (en als ik op de eerste drie afleveringen moet afgaan: Hannibal, de serie) zou zijn.

Na de eerste aflevering was ik er nog niet zeker van, maar na de derde lijkt het inderdaad op te bouwen naar iets wat minder standaard is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:26:
Ja, die is al voorbijgekomen :)

Ik ben nu eindelijk Yellowjackets aan het kijken nadat ik ergens las dat het een soort Lost (en als ik op de eerste drie afleveringen moet afgaan: Hannibal, de serie) zou zijn.

Na de eerste aflevering was ik er nog niet zeker van, maar na de derde lijkt het inderdaad op te bouwen naar iets wat minder standaard is.
Ah das ook toevallig, in de laatste Skip Intro (dat is een podcast) ging het over deze serie en daarom zijn we ook begonnen. Wij zijn bij 4 en bevalt tot nu toe wel, inderdaad even inkomen i.v.m. de verschillende tijdlijnen, wie is wie etc maar bevalt goed.,

Vind het vooral knap hoe ze de jonge en de oude variant gecast hebben, sommige zijn echt spot on.

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 22-05-2023 09:52]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:52:
[...]

Vind het vooral knap hoe ze de jonge en de oude variant gecast hebben, sommige zijn echt spot on.
Absoluut! Soms moet ik even goed kijken of het bv. Cristina Ricci of Sammi Hanratty is, want ze doen het allebei wel goed :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... en dat was NCIS: LA, die is nu voorbij.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:36

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voorbij? geen nieuw seizoen meer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
Coenen schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:14:
Nope, gecancelled helaas (net zoals NCIS: New Orleans trouwens)

[Voor 3% gewijzigd door GermanPivo op 22-05-2023 19:18]

PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het niveau van Succession blijft hoog in de een-na-laatste aflevering. Dat straaltje met zweet onder de neus van Ken... de details _/-\o_

Als je niet naar actie op zoek bent en een beetje ervaring hebt met het bedrijfsleven dan is deze serie zonder twijfel een aanrader.

Giftigheid van je manager? Check. Manipulatief gedrag? Check. Complete a-holes? Iedereen is er één. En het is super ongemakkelijk. Geweldig :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:16

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op maandag 22 mei 2023 @ 23:31:
Het niveau van Succession blijft hoog in de een-na-laatste aflevering. Dat straaltje met zweet onder de neus van Ken... de details _/-\o_

Als je niet naar actie op zoek bent en een beetje ervaring hebt met het bedrijfsleven dan is deze serie zonder twijfel een aanrader.

Giftigheid van je manager? Check. Manipulatief gedrag? Check. Complete a-holes? Iedereen is er één. En het is super ongemakkelijk. Geweldig :D
Ik heb niks met dat soort series. Ik haat het als mensen zich als klootzakken gedragen. Genoeg meegemaakt op de werkvloer dus ik pas.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 02:04:
[...]

Ik heb niks met dat soort series. Ik haat het als mensen zich als klootzakken gedragen. Genoeg meegemaakt op de werkvloer dus ik pas.
De makers van deze serie lijken ook een hekel te hebben aan mensen die zich als klootzakken gedragen. Dat is juist het leuke. Het is een soort karakterstudie van wat je in het echte leven tegenkomt met een overtreffende trap na om ze belachelijk te maken.

En als je in het echte leven hebt meegemaakt hoe C-level executives elkaar allemaal in de rug steken dan is dit sowieso een feest van herkenning. Maar niet om dit gedrag te verheerlijken. Het is meer een spiegel om te laten zien hoe belachelijk dit gedrag is.

[Voor 19% gewijzigd door Stukfruit op 23-05-2023 02:25]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Coenen schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:14:
Jup, maar het is wel op zo'n manier geëindigd dat er een spinoff of vervolgfilm a la Stargate's The Ark of Truth gemaakt zou kunnen worden om een niet afgeronde verhaallijn af te ronden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:36

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Jammer dat NCIS LA stopt. Geen Hetty meer. Ik moet de laatste aflevering nog kijken. Maar eens voor gaan zitten dan.
NCIS Hawaii mag van mij ook wel stoppen, die was het net niet voor mij.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

Exirion

Gadgetfetisjist

Stukfruit schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:58:
Het begint bijna het fruitige TV-topic te worden, maar ik heb net de laatste aflevering van 1899 gezien en kan zeggen dat je als verstokt fan van een bepaald genre bijna verplicht bent dit te kijken.

Welk genre kan ik alleen niet zeggen zonder het te spoilen :Y
Soms had ik wel het gevoel dat ze iets te hard hun best deden om het succes van Dark te evenaren. Toch een serie die erg de moeite waard is. Het einde is tegelijk een mooie afronding maar ook een perfecte basis voor nieuwe seizoenen. Die gaan er helaas niet komen, maar goed.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:43
Elvhenk schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:03:
Ik weet niet of deze serie al voorbij is gekomen, maar GaMeOveR en ik hebben lekker meegeleefd met The Night Agent. Spionage-rig met leuke personages en plenty of intrige. 8)
Is prima inderdaad (y)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 02:04:
[...]

Ja, dat! Ik ben ook bij diverse series afgehaakt omdat er geen één normaal mens in zat. Dan kan ik met niemand meeleven en dan heb ik geen zin om naar alleen klootzakken te kijken.Of naar slapjanussen waarbij je de hele tijd naar het scherm wilt schreeuwen: grow a fucking spine! 8)7 :P
Hah, toch een medestander! :*)

[Voor 13% gewijzigd door Elvhenk op 24-05-2023 08:39]

• Stukfruit
  • Niet online
Elvhenk schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:38:
[...]

... waarbij je de hele tijd naar het scherm wilt schreeuwen: grow a fucking spine! 8)7 :P
Dat maakt het juist leuk :+

In het echte leven moet je jezelf inhouden bij zulke types omdat je professioneel wil overkomen.

Met deze serie kun je gewoon zonder gêne popcorn naar de TV gooien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:14
Coenen schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:34:
Jammer dat NCIS LA stopt. Geen Hetty meer. Ik moet de laatste aflevering nog kijken. Maar eens voor gaan zitten dan.
NCIS Hawaii mag van mij ook wel stoppen, die was het net niet voor mij.
Heb nooit iets gehad met NCIS LA en nog minder met New Orleans. Weet zelf niet waarom maar had moeite om een aflevering uit te kijken.
NCIS Hawaii vind ik persoonlijk niet slecht maar, zoals ik al paar keer gezegd heb, moest dat niet persé onder de NCIS koepel komen. Behalve de occasionele crossover aflevering vind ik Hawaii een prima serie op zich. De "gewone" NCIS haalt al paar seizoen niet meer het niveau van vroeger en Hawaii staat beetje op datzelfde niveau terwijl LA en New Orleans daar onder stonden.
Maar ja, is puur persoonlijk natuurlijk

Verder kijk ik precies minder en minder naar Amerikaanse series maar meer naar Britse series en dat gaat dan van de simpele zaken zoals Father Brown naar de iets betere serie zoals Blue Lights

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

James May's Oh CockCook seizoen 2 is er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Stukfruit schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:40:
[...]

Dat maakt het juist leuk :+

:*) :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

Exirion

Gadgetfetisjist

Kenhas schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:47:
Heb nooit iets gehad met NCIS LA en nog minder met New Orleans.
Ik heb uberhaupt nooit iets met die serie gehad. Te Amerikaans, voorspelbaar, overacted, en de tune is al cheesy. In dat genre vond ik CSI Las Vegas een stuk beter te pruimen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FUBAR S01 is te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gelukkig eindelijk weer eens een keer op good olé Netflix.

Get to the choppah. Nauw.

Dat zit wel Schnorr.

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Is FUBAR wat?

• Stukfruit
  • Niet online
Tomatenmeter (critici) zegt 38% dus het is waarschijnlijk weer een standaard Netflix middenmootjeTM. Goed genoeg voor als je echt niets beters te doen hebt en slecht genoeg om de hele tijd Arnold-achtige geluiden te maken.

Dat zit wel Schnorr.

• pletter
  • Laatst online: 18:31
Voor de liefhebbers Mayans MC Serie 5 is begonnen.
Eerste twee staan online. IMDB: Mayans M.C. - Season 5

Enjoy.😁

• sambalbaj
  • Niet online
Ja fijne serie Mayans.

Was Fear The Walking Dead al genoemd? Eerste deel laatste seizoen ook begonnen.

Verder was dit het dan (eindelijk) met The Flash.
spoiler:
Op zich aardig dat het eindigde met Eddie Thawn, al sloeg die battle met meerdere speedsters waar ze eerst een heel seizoen mee bezig waren nergens op.
Leuk dat Caitlin terugkeerde. De Khione incarnatie vond ik sowieso niks.
Ook meerdere Wells! Eigenlijk mistte enkel Cisco om een reünie compleet te maken.
Alleen het aanwijzen van 3 nieuwe extra speedsters was me geheel onduidelijk.
Maar goed, wel een aardig einde zo al was het een paar seizoenen te laat.

De Arrowverse eindigt nu toch vanwege het CW gedoe.

[Voor 1% gewijzigd door sambalbaj op 27-05-2023 12:56. Reden: Spoiler tag ipv Mo. Scherp!]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@sambalbaj Volgens mij was het jouw bedoeling om de spoiler-tag te gebruiken, niet members only ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nog 1 dagje tot de Succession finale. Wat zal ik die serie missen. Bijna elke aflevering is van het hoogste niveau tv. Het enige wat mij tot nu toe stoorde was het einde van seizoen 2 waar iemand dood ging. Dat voelde als een cop out. Seizoen 3 was een beetje een herhaling van stappen maar gelukkig een knappe finale. En seizoen 4 is een rollercoaster van emoties. Ik ga die serie hem erg missen.

Fuck the patriarchy!

Lastig kiezen wie mijn favo karakters was, Tom? Ken? Gregg the egg?

Ps. Het acteren is sowieso hoog, maar in die laatste aflevering, wauw.

[Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 28-05-2023 08:51]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

pletter schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:05:
Voor de liefhebbers Mayans MC Serie 5 is begonnen.
Eerste twee staan online. IMDB: Mayans M.C. - Season 5

Enjoy.😁
Jammer dat het niet direct op Disney+ komt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:50:
Nog 1 dagje tot de Succession finale. Wat zal ik die serie missen. Bijna elke aflevering is van het hoogste niveau tv. Het enige wat mij tot nu toe stoorde was het einde van seizoen 2 waar iemand dood ging. Dat voelde als een cop out. Seizoen 3 was een beetje een herhaling van stappen maar gelukkig een knappe finale. En seizoen 4 is een rollercoaster van emoties. Ik ga die serie hem erg missen.

Fuck the patriarchy!

Greg :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die NCIS LA hebben gevolgd: Mijn RSS-filter pikte dit nog op: NCIS Los Angeles S14E00 A Salute to NCIS Los Angeles.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuwe serie van de maker van "Sorry to Bother You":

Ziet er wel goed uit :Y Alleen een beetje jammer dat er weer superhelden in moeten zitten, maar voorlopig heb ik nog vertrouwen in de regisseur omdat de film (dit is een serie) ook behoorlijk goed was.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat vond je van de finale @Stukfruit ? Ik heb anderhalf uur zitten genieten. Eindigde wel zoals ik had voorspeld. Alleen een ander ipv X.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 20:33:
Wat vond je van de finale @Stukfruit ? Ik heb anderhalf uur zitten genieten. Eindigde wel zoals ik had voorspeld.
Ik vond het prachtig :) In dit topic mogen helaas geen spoilertags (in deze volgens mij wel) dus laat ik het zo zeggen: die laatste scène he? Wat je daarbij waarschijnlijk dacht dat wilde de acteur ook echt doen :p

Eigenlijk was het zo ook wel een mooi einde, maar je hoopt het ergens toch.

Dat zit wel Schnorr.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:03
MrVegeta schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:50:

Fuck the patriarchy!

Ik hink toch wel heel erg op twee gedachten met deze serie. Van de ene kant fantastisch, maar van de andere heb ik me vooral dit laatste seizoen erg gestoord aan de dialogen die niet verder kwamen dan niveautje; “uh yea”, what do you think?” “Yeah uhm, uuuh. I don’t know”

Het is dat Roman dan nog eens lekker uit de bocht vloog, maar anders :?

Laatste aflevering was wel een dijk. Gelukkig laat de schrijver niet toe dit nog verder uit te melken.

PSN: bollsie

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Met dank aan @Jogai in een ander topic ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01
Ik heb het zelfs vandaag via nu.nl moeten ontdekken, go figure ;)
Maar heel tof dat ie na al die jaren toch weer terugkomt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 19:00
Laten we hopen dat ze het niveau van seizoen 5 erg ontstijgen. Ik kijk er al naar uit!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Om te janken zo slecht, snap echt niet dat mensen hun tijd verspillen met dit soort content.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je zet het vooral op als achtergrondvulling.

Het is een soort virtuele open haard. Één die soms "I'm back" roept en iets in het Neder-Duits met Arnolds accent zegt :p

Na nog een aflevering en uitspraken zoals "Hotheads never have cool ideas" heb ik trouwens het idee dat ik naar een parodie van een parodie aan het kijken ben.

[Voor 33% gewijzigd door Stukfruit op 01-06-2023 07:02]

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag net bij mijn bron een animatieserie van Gremlins voorbijkomen: IMDB: Gremlins: Secrets of the Mogwai (TV Series 2022– )

Oscar Wilde

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 19:09

Caveman

whahoehaha

Greatsword schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:20:
[...]

Om te janken zo slecht, snap echt niet dat mensen hun tijd verspillen met dit soort content.
Ik vraag me eerder af wat het toch is met "komische" spyflicks ? True Lies had dat niet met Arnold moeten zijn ?, FUBAR gemaakt omdat Arnold niet in True Lies zat ? Nu vind ik FUBAR wel beter als True Lies, maar na beide 3 afl. gezien te hebben gaan ze de prullebak in. Op 1 of andere manier is komisch en spies geen goede combi, er zijn wel meer voorbeelden. Op 1tje na dan en dat is Slow Horses, misschien moeten die amerikanen eens in de leer bij de britten, die snappen wel hoe het moet.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
marcelmg2 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:13:
Laten we hopen dat ze het niveau van seizoen 5 erg ontstijgen. Ik kijk er al naar uit!
Nou dat moet niet heel moeilijk zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:24
Caveman schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:58:
[...]

Ik vraag me eerder af wat het toch is met "komische" spyflicks ? True Lies had dat niet met Arnold moeten zijn ?, FUBAR gemaakt omdat Arnold niet in True Lies zat ? Nu vind ik FUBAR wel beter als True Lies, maar na beide 3 afl. gezien te hebben gaan ze de prullebak in. Op 1 of andere manier is komisch en spies geen goede combi, er zijn wel meer voorbeelden. Op 1tje na dan en dat is Slow Horses, misschien moeten die amerikanen eens in de leer bij de britten, die snappen wel hoe het moet.
De Britten weten zeker hoe het moet. Alleen Slow Horses vond ik best aangrijpend. Met momenten van (scheet)humor, dat wel :P

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Manifest S04 (2e helft) is te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Silo O+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:12

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wij zijn net aan Yellow jackets begonnen. Ik zie dat er nu 2 seizoenen zijn en dat er derde aankomt. Blijft het een beetje leuk of zakt het in als flauwe oliebol? De pilot was best aardig. Zeker niet van het niveau Lost, maar wel leuk om een bijna all female cast te zien. Dat vond mijn partner iig leuk.

Silo lijkt me niet zoveel aan, hem daar een YA gevoel bij en daar heb ik echt niets mee. Maar Rebecca Ferguson is wel een goeie actrice. Ik wacht het even af.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Eerste 2 afleveringen van Silo gekeken en bevalt erg goed.

• Stukfruit
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:38:
[...]

Wij zijn net aan Yellow jackets begonnen. Ik zie dat er nu 2 seizoenen zijn en dat er derde aankomt. Blijft het een beetje leuk of zakt het in als flauwe oliebol? De pilot was best aardig. Zeker niet van het niveau Lost, maar wel leuk om een bijna all female cast te zien. Dat vond mijn partner iig leuk.
Tot nu toe (ik heb Yellowjackets gezien tot de laatste aflevering van S2) lijkt het redelijk overeind te blijven staan.

Op sommige momenten denk je dat ze over de beruchte haai gaan springen en met magische mumbo-jumbo (de flauwe oliebol) komen waar zoveel series en films hiervoor zich in zijn verloren, maar ze weten het iedere keer weer netjes recht te zetten.

Yes, I'm looking at you, Manifest! :+

Het nette is dat kijkers dingen op verschillende manieren kunnen interpreteren. Daardoor lijkt het ook redelijk sterk schrijfwerk te zijn.
Silo lijkt me niet zoveel aan, hem daar een YA gevoel bij en daar heb ik echt niets mee. Maar Rebecca Ferguson is wel een goeie actrice. Ik wacht het even af.
YA gevoel?

Hoe Silo gaat zijn kan ik na aflevering 6 nog steeds niet zeggen. Er zitten wat elementen in die eerder al zijn langsgekomen in andere series en films. Hoe goed de serie uiteindelijk zal uitpakken is imho 100% afhankelijk van hoe ze de laatste afleveringen hebben opgezet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 19:09

Caveman

whahoehaha

MrVegeta schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:38:
[...]
YA gevoel ? Ik kom er niet uit wat dat betekend...
Ik heb het boek gelezen, is al een tijdje terug, maar wat ik me kan herinneren is dat de serie redelijk strak aan het verhaal houdt... en het boek was erg spannend.
Er zijn trouwens 3 boeken (Wool, Shift en Dust) vertaald Silo, Schakel en Stof. Shift en Dust moet ik nog lezen, als de serie uit 3 seizoenen gaat bestaan, dan moet er nog wel het 1 en ander gaan gebeuren. Ik weet niet of ze dat gaan redden met nog 4 afleveringen te gaan. Alhoewel, soms kan een scene wel een heel hoofdstuk voorstellen, het is maar hoe ze het in beeld brengen.
Ik vind het een ijzersterke serie, houd zich goed aan het verhaal (tot nu toe...)
In het engels heet het boek Wool en in het nederlands Silo, jammer dat dat verloren gaat in de vertaling... ze krijgen een Wollen doek mee om de lenzen van de camera schoon te maken.

spoiler: Tipje van de sluier
Juliette is sheriff van Silo 18 !

[Voor 3% gewijzigd door Caveman op 04-06-2023 11:01]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

YA, young adult. Zoals Maze Runner, Mortal Instruments, etc.

Een groep wordt ergens opgesloten en er gebeuren mysterieuze dingen, vaak nog wat love triangles etc. Dat is ook wat bij Silo heb.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee