Dat zit wel Schnorr.
staat al op mijn lijstje.Stukfruit schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:53:
Na Wanda is ze haar Vision verloren...
[YouTube: Marvel Television’s Agatha All Along | Teaser Trailer | Disney+]
ik heb enorm genoten van wanda, een enorm goede actrice, een verdieping ten opzichte van de film.
ik ben benieuwd naar Agatha. een bijrol waarvan meer wordt gemaakt...na een aftercredt
Yippie kayak, other buckets!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wanda? Welke serie?jmk schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 23:29:
[...]
staat al op mijn lijstje.
ik heb enorm genoten van wanda, een enorm goede actrice, een verdieping ten opzichte van de film.
ik ben benieuwd naar Agatha. een bijrol waarvan meer wordt gemaakt...na een aftercredt
IMDB: WandaVision (TV Mini Series 2021) met de 3e Olsen zus.
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 14-07-2024 10:32 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ok top thx ik ga kijken…….Raven schreef op zondag 14 juli 2024 @ 10:31:
[...]
IMDB: WandaVision (TV Mini Series 2021) met de 3e Olsen zus.
Ik vond haar altijd al wel goed in Crossing Jordan, verder niet meer gezien. Ben dus benieuwd 😊Stukfruit schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:53:
Na Wanda is ze haar Vision verloren...
[YouTube: Marvel Television’s Agatha All Along | Teaser Trailer | Disney+]
Wie uit Crossing Jordan speelt dan ook in de aankomende Agatha serie?dragon2 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 11:19:
[...]
Ik vond haar altijd al wel goed in Crossing Jordan, verder niet meer gezien. Ben dus benieuwd 😊
Agatha : Kathryn Hahn
Crossing Jordan: Jill Hennessy
[ Voor 7% gewijzigd door jeroenkb op 14-07-2024 12:18 ]
De hoofdrolspeler uit Agatha dus, tenzij ik de vraagstelling hier verkeerd begrijpjeroenkb schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:16:
[...]
Wie uit Crossing Jordan speelt dan ook in de aankomende Agatha serie?
Dat zit wel Schnorr.
Maar dat is niet de hoofdrolspeler uit Crossing Jordan. Vandaar..Stukfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:43:
[...]
De hoofdrolspeler uit Agatha dus, tenzij ik de vraagstelling hier verkeerd begrijp
Ik heb nergens gelezen dat @dragon2 dat bedoelde, dus hoe kom je daar bij?jeroenkb schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:47:
[...]
Maar dat is niet de hoofdrolspeler uit Crossing Jordan. Vandaar..
Deze reactie (van mij) voelt een beetje gaslighterig aan. Zo bedoel ik het niet
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 14-07-2024 12:50 ]
Dat zit wel Schnorr.
Makkelijk uitgevallen..? Ik had de link er nog wel bijgezetjeroenkb schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:16:
[...]
Wie uit Crossing Jordan speelt dan ook in de aankomende Agatha serie?

Maar vooruit:
:strip_exif()/f/image/SZzyJe60dP5LfEUcC8nh2c7r.jpg?f=fotoalbum_large)
Britse serie, maar afkomstig uit het Spaanse lokale Hollywood van Netflix

Zie het Netflix-topic.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
[ Voor 21% gewijzigd door algalid op 18-07-2024 15:22 ]
Ik zie er net een advertentie van voorbij komen, hier ook op Prime vanaf 19 juli.algalid schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:19:
Op Prime Video staat Those about to die vermeld (in UK een officiële release) maar lijkt op het Europese vasteland niet echt daar te vinden. Er staat buiten de USA een datum van 19 juli, dus ik houd nog een strohalm hoop.
Oscar Wilde

Voor de mensen die de serie nog niet kennen: hier de trailer voor S1.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb het één aflevering volgehouden, maar ik loop tegen hetzelfde aan.Cannoli schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:57:
Ik heb net een poging gedaan om 'Those about to die' te kijken maar ik heb het na ~15 minuten afgezet. Het intro (met al het bloed wat overal overheen stroomt), de gebouwen, de stad, de actie scenes, alles ziet er zo cgi uit. En de mensen zijn allemaal zo 'gepolijst'. Het voelt niet authentiek, oud en ruw. Ik kon er niet doorheen kijken. Ik hoop dat anderen er meer plezier aan beleven.
Misschien geef ik het nog een kans als het beter blijkt te worden
Ik heb een tijdje geleden Streamz (daar is veel geld gegaan naar de marketing) genomen om enkele reeksen te kijken of opnieuw te bekijken.
Wat betreft Star Trek Strange New Worlds hadden ze S1 en S2 in de catalogus staan, maar S3 ontbrak nog. Zonder actief abonnement kan ik de catalogus niet meer bekijken, dus ook geen idee of ST:SNW S3 ondertussen wel beschikbaar is. Iemand met Streamz die me dat zou kunnen bevestigen?
Dank!
Seizoen 3 komt volgens mij pas ergens in 2025 uit. Die bestaat nog niet.Drwho1 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:34:
Omdat ik er geen apart topic voor wil beginnen stel ik de vraag hier maar:
Ik heb een tijdje geleden Streamz (daar is veel geld gegaan naar de marketing) genomen om enkele reeksen te kijken of opnieuw te bekijken.
Wat betreft Star Trek Strange New Worlds hadden ze S1 en S2 in de catalogus staan, maar S3 ontbrak nog. Zonder actief abonnement kan ik de catalogus niet meer bekijken, dus ook geen idee of ST:SNW S3 ondertussen wel beschikbaar is. Iemand met Streamz die me dat zou kunnen bevestigen?
Dank!
Oei was ik inderdaad helemaal in de veronderstelling dat S3 al uit was (en het niet opgezocht tot nu), maar wat ik er dan zijdelings over gezien heb was enkel aankondigingen/speculatie over S3.Ricmaniac schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:54:
[...]
Seizoen 3 komt volgens mij pas ergens in 2025 uit. Die bestaat nog niet.
Mijn vraag komt dus te vervallen
Voor de volgende keer: dit soort informatie staat (mogelijk) ook op een site als www.justwatch.com . Dan kun je gewoon de film/serie opzoeken en geven zij aan waar het in jou regio te kijken is (op welke dienst dus) incl. welke seizoenen bij series. Alhoewel België natuurlijk België is. En als je land België selecteert krijg je volgens mij de Franstalige websiteDrwho1 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:34:
Omdat ik er geen apart topic voor wil beginnen stel ik de vraag hier maar:
Dank!

Bijhouden wat je gekeken hebt en info opzoeken zoals ratings/reacties/acteurs is ook heel leuk, een mooie visuele ervaring.
[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 25-07-2024 17:00 ]
Oscar Wilde
The NERD of the Rings heeft leuke video's, ook recaps van afleveringen.
youtube
Hij is wel HEEL erg kritisch maar ik kijk zijn video's graag! Bevat spoilers omdat hij dingen vergelijkt met materiaal van Tolkien. Het kan zijn dat je niet alle boeken heb gelezen maar wel de films. Nerd of the Rings heeft veel meer kennis dan alleen de films/de series.
How I Met Your... Penguin?
The Walking Dead is nog springlevend:
There be dragons...
Dat zit wel Schnorr.
Leuke serie, ik heb de boeken ook.Stukfruit schreef op zondag 28 juli 2024 @ 07:12:
Vers van de pers: seizoen 2 van Silo komt terug op 15 november.
Gezien het tempo van het eerste seizoen, hoef ik waarschijnlijk nog niet aan het tweede boek te beginnen.
Hoewel het meer een soap is blijft deze serie met Katja Herbers toch wel een sweet sin. Pun intended.
Dat zit wel Schnorr.
Script is nog steeds lost, zo te zien.
Het einde van seizoen twee kan ik me in ieder geval niet meer herinneren
Dat zit wel Schnorr.
*knip*Stukfruit schreef op maandag 29 juli 2024 @ 05:31:
Script is nog steeds lost, zo te zien.
Het einde van seizoen twee kan ik me in ieder geval niet meer herinneren
Zie de tw, geen spoilers aub.
[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 01-08-2024 18:42 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Het zou tijd worden
Als ze daarna maar niet begint te roepen dat ze weer terug moet.
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 15-08-2024 09:34 . Reden: Quote vergeten te knippen ]
Dat zit wel Schnorr.
From kwam altijd al binnen via Epix (nu MGM+) hoor.Skywalker27 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:15:
Het begint een puinhoop te worden "From" was toch te zien op Netflix?
Dat zit wel Schnorr.
Beide niet gehad maar netflix had dit jaar het eerste seizoen zal wel niet een original zijn gewwestStukfruit schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:17:
[...]
From kwam altijd al binnen via Epix (nu MGM+) hoor.
Anders gebruik je even spoiler tags. Hoewel spoilers hier überhaupt niet gewenst zijn, geef je de lezer met spoilertags iig nog de keuze....
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 01-08-2024 21:19 . Reden: Quote aangepast ]
Helaas is er een topicwarning die spoilertags verbiedt.LA-384 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:55:
[...]
Anders gebruik je even spoiler tags. Hoewel spoilers hier überhaupt niet gewenst zijn, geef je de lezer met spoilertags iig nog de keuze....
Dat zit wel Schnorr.
Ja dat klopt, spoilers in het geheel zijn verboden in dit topic, maar daar heb je niets meer aan als het toch gepost wordt en niet tussen spoilertags staat. Tenzij de mod die het bericht gaat verwijderen, ook mijn geheugen kan wissen, kan men beter aanleren spoilers altijd in tags te zetten, ook wanneer ze in een topic staan waar het wél geoorloofd is.Stukfruit schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:20:
Helaas is er een topicwarning die spoilertags verbiedt.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor conform TW heb ik ook de spoiler uit jouw quote gehaald. Mochten we hier verder over willen discussiëren dan kan dat in Films, tv, muziek en boeken - Terugkoppeling topicLA-384 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:25:
[...]
Ja dat klopt, spoilers in het geheel zijn verboden in dit topic, maar daar heb je niets meer aan als het toch gepost wordt en niet tussen spoilertags staat. Tenzij de mod die het bericht gaat verwijderen, ook mijn geheugen kan wissen, kan men beter aanleren spoilers altijd in tags te zetten, ook wanneer ze in een topic staan waar het wél geoorloofd is.
Vergeet niet dat er veel gedoe was om spoilers en daarom er een ZT op spoilers is gekomen.
IMDB: Terminator Zero (TV Series 2024– ) 29 augustus.
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 04-08-2024 11:38 ]
Oscar Wilde
Beetje lekkere absurde tv serie time bandits .. op de een of andere manier 'slecht' maar toch ook wel weer leuk gedaan hier en daar met wat lekkere vreemde humor ..
is al een paar afleveringen bezig .. ben benieuwd hoe ze verder gaan in ieder geval.
There are no secrets, only information you do not yet have
Cidade de Deus: A Luta Não Para (City of God: The Fight Rages On)
Vervolg op de bekende film uit 2002 waarbij de hoofdpersoon nu als fotograaf terugkeert naar de favela en de problemen er natuurlijk nog zijn.
Het is campy maar het past bij de verdere sfeer. Vind hem niet slecht maar vooral meer iets voor tussendoor en niet een hoogvlieger oid.zeroday schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:13:
[Video: Time Bandits — Official Trailer | Apple TV+]
Beetje lekkere absurde tv serie time bandits .. op de een of andere manier 'slecht' maar toch ook wel weer leuk gedaan hier en daar met wat lekkere vreemde humor ..
is al een paar afleveringen bezig .. ben benieuwd hoe ze verder gaan in ieder geval.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kan niet wachten. Vond het 1 van de betere series van de afgelopen jaren...redfoxert schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:02:
Umbrella Academy S4 staat ook op Netflix sinds vandaag.
Op basis van de trailer alleen ziet het er wel aardig uit. Lekker luchtig en humoristisch. Hij staat erbij op het lijstje “leuk voor tussendoor”. Daar heb ik nu alleen nog maar 9-1-1 Lone Star op staan.zeroday schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:13:
[Video: Time Bandits — Official Trailer | Apple TV+]
Ik vind het jammer dat het originele uitgangspunt niet meer wordt aangehouden, maar de serie begint ondertussen wel een beetje een cultstatus te krijgen.
Alleen Supernatural staat er natuurlijk heel ver boven. Niets gaat boven Jensen Ackles die bang is voor een katje.
[ Voor 0% gewijzigd door Stukfruit op 09-08-2024 22:04 . Reden: Autocorrect :r ]
Dat zit wel Schnorr.

Na het wereldwijde succes van animatiefilm Inside Out 2, werkt studio Pixar aan een vervolgserie. Net als de films gaat de serie over tiener Riley en al haar tot leven gekomen emoties. De afleveringen worden gemaakt voor streamingdienst Disney+.
Pixar-baas Pete Docter maakte vrijdagavond het nieuws bekend tijdens D23, een grote fanbeurs van Disney in het Californische Anaheim.
De serie gaat Dream Productions heten en laat zien wat er in het hoofd van Riley gebeurt als zij in slaap valt en er een grote droomproductie wordt ingezet. De serie speelt zich af in de tijd tussen Inside Out en Inside Out 2, legde Docter uit. Dream Productions staat gepland voor 2025, exclusief voor Disney+.
Inside Out 2, het vervolg op de film uit 2015, werd vorige maand de succesvolste animatiefilm ooit. Inmiddels staat de teller van de wereldwijde bioscoopopbrengt voor het tweede deel op bijna 1,6 miljard dollar, wat betekent dat de twee films samen 2,5 miljard dollar hebben verdiend.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
https://nos.nl/artikel/25...-in-grote-besparingsronde
Deze maakt (of is het nu maakte?) ook de serie Reacher.
Heb beide seizoenen gezien en best enthousiast daarover en volgens mij andere kijkers ook.
Lees nog niets over een cancel en alleen dat seizoen 3 ergens in 2025 zal uitkomen.
Dat het grote geld zich verschuift naar streaming lijkt mij ook nogal een raar argument? Die series (& films) moeten toch nog steeds ergens gemaakt worden. En nouja, ze benoemen Jack Ryan, Reacher, nog een Amazon serie, ... Dus deden ze uberhaupt nog iets voor (kabel) TV zou je je dan bijna afvragen? En lijkt mij (/ik vermoed) dat er nu juist veel meer gemaakt wordt aan series? Immers heb je nog steeds een deel TV, maar ook veel series die exclusief op streaming zijn. En het is nu makkelijker om vele doelgroepen aan te spreken (immers kun je voor elke doelgroep content maken en die uiteindelijk "gratis" aanbieden. Een TV zender kun je niet meer dan 24/7 op uitzenden en een extra zender is duur).fitznl schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:05:
Zie net dit bericht voorbij komen:
Heb beide seizoenen gezien en best enthousiast daarover en volgens mij andere kijkers ook.
Lees nog niets over een cancel en alleen dat seizoen 3 ergens in 2025 zal uitkomen.
In een ander artikel lees ik dit:fitznl schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:05:
Zie net dit bericht voorbij komen:
Dus het hoeft niet direct aan te geven dat series gecanceld worden. Maar het betekent zeker niets goeds.Paramount Television Studios produces such streaming shows as “Reacher” for Amazon‘s Prime Video, “The Spiderwick Chronicles” for the Roku Channel, “13 Reasons Why” for Netflix and “Station Eleven” for Warner Bros. Discovery.
The company’s larger television production arm, CBS Studios, will continue its operations and will take responsibility for Paramount TV’s collection of shows as part of the restructuring. CBS Studios produces “Star Trek,” “NCIS,” “Survivor” and “Elsbeth,” among other hits.
“This is not a decision based on how PTVS performed,” Cheeks explained in the note. “This move is the result of significant changes in the TV and streaming marketplace and the need to streamline our company.”
Dit is meer een bezuiniging als gevolg van een fusie.
Als ze al die shows voor andere streamingdiensten maken, dan snap ik dat ze de studio sluiten. Maar ik verwacht eerder dat de medewerkers dan overgaan naar Amazon, Netflix, etc. dan dat ze er helemaal mee stoppen. Zo'n Reacher is al ver genoeg in productie dat meteen stoppen gewoon hartstikke debiel zou zijn en ijmk schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 07:49:
[...]
In een ander artikel lees ik dit:
[...]
Dus het hoeft niet direct aan te geven dat series gecanceld worden. Maar het betekent zeker niets goeds.
Dit is meer een bezuiniging als gevolg van een fusie.
Volgens de wiki is het niet zo'n drama:
Wikipedia: Paramount Television Studios
Waardoor ik het idee krijg dat ze niet 2 bedrijven met exact hetzelfde werk willen waarbij dingen als administratie en dergelijke gewoon onder 1 entiteit vallen.On August 13, 2024, following two rounds of layoffs at Paramount Global that year which included much of Paramount Television Studios' team, it was announced that the division would be shut down by the end of that week, with current series as well as those in development shifting to CBS Studios instead
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2024 12:37 ]
Later we hopen dat de series die we graag kijken er niet onder te lijden hebben.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Dat zit wel Schnorr.
In de eerste aflevering van S3 zat ik te denken: "ik ken die kerel ergens van..."
Dat bleek Kit Harington te zijn. Natuurlijk. Alleen hij heeft zulke abs!
Dat zit wel Schnorr.
begint vandaag weer, seizoen 3 van IMDB: Bel-Air (TV Series 2022– )
edit: 3 afleveringen.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 15-08-2024 17:19 ]
Oscar Wilde
Hapiness
Politieagente Yoon Sae Bom (Han Hyo Joo) heeft lang gedroomd van de dag dat ze een eigen woning zou kunnen betrekken en telt af tot de voltooiing van het gloednieuwe hoogbouwappartementencomplex in de stad. Met haar oude vriend en collega-agent, Detective Jung Yi Hyun (Park Hyung Sik), die ook van plan is in het complex te gaan wonen, is Sae Bom ervan overtuigd dat haar nieuwe thuis niets minder dan perfect zal zijn.
Helaas kon ze er niet meer naast zitten. Niet lang na de verhuizing begint een vreemde ziekte zich door het gebouw te verspreiden, waardoor de stad geen andere keuze heeft dan de bewoners in quarantaine te plaatsen. Afgesneden van de buitenwereld, zullen de niet-geïnfecteerde bewoners een manier vinden om zichzelf te redden uit deze levende nachtmerrie?
The Auditors
Een auditteam wordt naar een groot bouwconglomeraat gestuurd om te controleren of het bedrijf eerlijk zaken doet, maar de hoofdauditor - diep cynisch en wantrouwend - is ervan overtuigd dat er witteboordencriminaliteit gaande is.
Twee erg leuke series om te kijken. Ik blijf mij verbazen over de kwaliteit en creativiteit van de Koreanse tv series. Zoveel beter wat er momenteel uit Hollywood komt.
Momenteel ben ik aan het kijken naar Twinkling Watermelon en dat geeft mij een beetje Back to the Future vibes maar tot nu een leuke show:
Twinkling Watermelon
Wanneer een muziekliefhebbende middelbare scholier op mysterieuze wijze wordt teruggebracht naar de jaren 90, raakt hij bevriend met zijn toekomstige vader. Ze spelen samen in een schoolband, maar hun relatie wordt gecompliceerd wanneer de vader van onze held verliefd wordt op een meisje dat absoluut niet zijn toekomstige moeder is.
[ Voor 17% gewijzigd door alienfruit op 15-08-2024 13:40 ]
Volgens https://www.justwatch.com/nl/tv-series/snowpiercer/season-4 (nog) nietDJP! schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:48:
Kom er net achter dat Snowpiercer toch een vierde seizoen heeft en dat dit op AMC te zien is… nu nog even uitvinden of dit op een of andere manier legaal te bekijken valt.
Buitenlandse TV Series 2024-2025
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.