Ik ben er ook aan begonnen en bevalt mij ook uitstekend. Ik vind de voiceover ook mooi gedaan, een beetje zoals Sin City met Mickey Rourke. En LA wordt prachtig in beeld gebracht, wat de sfeer zeker ten goede komt. Het verhaal is nog niet heel spannend, maar het kijkt allemaal wel erg lekker weg. En Collin Farrell speelt zoals gewoonlijk erg goed.Slaapje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 07:21:
Gisteren ben ik begonnen met
[YouTube: Sugar — Official Trailer | Apple TV+]
Ik heb pas 1 aflevering gezien, maar de sfeer die ze neerzetten is wat mij betreft echt subliem. Heerlijke beelden, rustige opbouw en de muziek is super gekozen.
Het doet me erg denken aan de game L.A. Noire. Ik ben erg benieuwd hoe de serie verder gaat, aanrader!
Doet inderdaad denken aan een mix tussen Sin City en die serie met de rijdende advocaat op Netflix 
Interessante keuze.
En natuurlijk Skyler White!
Zullen ze Bad gaan Breaken? 
* Stukfruit kijkt rustig verder naar de resterende afleveringen... het heeft wel iets en met 33 - 36 minuten gaan ze er redelijk snel doorheen
Interessante keuze.
En natuurlijk Skyler White!

* Stukfruit kijkt rustig verder naar de resterende afleveringen... het heeft wel iets en met 33 - 36 minuten gaan ze er redelijk snel doorheen
Dat zit wel Schnorr.
Lincoln Layer, naar ik aanneem?
Sugar klinkt in ieder geval wel interessant en is op mijn lijstje gezet.
En er komt nog een grote verassing aan ik had echt een WTF momentjeDingdong schreef op maandag 20 mei 2024 @ 07:50:
[...]
Ik ben er ook aan begonnen en bevalt mij ook uitstekend. Ik vind de voiceover ook mooi gedaan, een beetje zoals Sin City met Mickey Rourke. En LA wordt prachtig in beeld gebracht, wat de sfeer zeker ten goede komt. Het verhaal is nog niet heel spannend, maar het kijkt allemaal wel erg lekker weg. En Collin Farrell speelt zoals gewoonlijk erg goed.
Mooie barbecue?Skywalker27 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 07:58:
[...]
En er komt nog een grote verassing aan ik had echt een WTF momentje
Ik heb hem uitgekeken en ik had hetzelfde WTF momentje ja haha. Er waren wel wat hints gegeven, maar dit zag ik echt niet. Leuke verrassing en ook een mooi einde.Skywalker27 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 07:58:
[...]
En er komt nog een grote verassing aan ik had echt een WTF momentje
Prima serie, je weet dat er meer is dan de getroubleerde PI die de case maar niet los kan laten. Er speelt meer op de achtergrond. Maar hoe veel meer? Daarvoor moet je de serie afkijken he! En de basis voor SE2 ligt er.
Voor degenen die het Top Gear topic niet volgen:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Sugar er hier ook op zitten. De twist had van mij niet gehoeven (had het maar bij de suggestie van eerder aan het seizoen gehouden).
Verder prima serie. Setting die er wordt neer gezet, de sfeer, hoe het in beeld is gebracht etc allemaal prima en niet zoals een duizend in dozijn serie (vooral de oude films tussendoor is een leuke toevoeging / twist, net zoals zijn voiceover / gedachten die je hoort).
Verder prima serie. Setting die er wordt neer gezet, de sfeer, hoe het in beeld is gebracht etc allemaal prima en niet zoals een duizend in dozijn serie (vooral de oude films tussendoor is een leuke toevoeging / twist, net zoals zijn voiceover / gedachten die je hoort).
Dark Matter gaat vanaf de vierde aflevering wel redelijk richting weird scifi.
Niet per se heel goed, maar voor fans wel leuk om weer eens te zien
Dat zit wel Schnorr.
Thanks. Mooi moment om m'n tijdelijk gratis Apple TV abo te gebruiken. Ziet er idd beetje noir uit, deed me een beetje aan Bosch denken.[b]Slaapje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 07:21:[/b
Het doet me erg denken aan de game L.A. Noire. Ik ben erg benieuwd hoe de serie verder gaat, aanrader!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
^ is beschibaar
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
McDonald and Dodds seizoen 4 is begonnen.
Wordt vast weer genieten
Daarnaast ook nog Elsbeth tegengekomen.
Als spinoff van "the good wife"
https://www.imdb.com/title/tt26591110/
Wordt vast weer genieten
Daarnaast ook nog Elsbeth tegengekomen.
Als spinoff van "the good wife"
https://www.imdb.com/title/tt26591110/
[ Voor 47% gewijzigd door wiemelen op 24-05-2024 22:27 ]
Evil S4 is ook begonnen. Met "onze" Katja Herbers, Mike Colter en Michael Emerson.
Blijft freak-of-the-week en is nog steeds... nouja... uhm... evil?
Dat zit wel Schnorr.
Linus (van LTT) is op zoek naar info om de mastertapes van ReBoot in te lezen
:
Ze lopen tegen een foutmelding aan
Zie ook
Ze lopen tegen een foutmelding aan

Zie ook

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 25-05-2024 10:15 ]
Oscar Wilde
Vraagje of topicStukfruit schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 03:05:
Evil S4 is ook begonnen. Met "onze" Katja Herbers, Mike Colter en Michael Emerson.
Hoe krijg je paramount+ in nl vpn?
Die vraag kan ik niet beantwoorden omdat het waarschijnlijk niet legaal is en omdat ik zelf in het buitenland zit, maar Evil zou je ook moeten kunnen kijken op Videoland.Skywalker27 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 13:55:
[...]
Vraagje of topic
Hoe krijg je paramount+ in nl vpn?
Volgens mij stond de content van Paramount in NL ook deels op SkyShowtime. Ze hebben er qua landverdeling een puinhoop van gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 26-05-2024 20:48 ]
Dat zit wel Schnorr.
SkyShowtime is een samenwerking van Paramount en ViaCom/CBS? Of in ieder geval "2 grote partijen die in de US hun eigen platform(en) hebben", en in Europa samenwerken. In die zin hoeft het geen puinhoop te zijn ("alles van Paramount, MTV, Sky, ... is te vinden op SkyShowtime"). Behalve dus dat ze er wel dat zooitje van gemaakt hebben waarbij er series zijn waarvan niet alle seizoenen er op staan (soms zelfs niet eens alle afleveringen van een seizoen), vast (vele) series alsnog niet er op staan en verkocht/in licentie gegeven zijn, het platform uberhaupt een zooitje is (geen 4K/HDR, vaak maar stereo audio, ondertiteling die out-of-sync is, ...).Stukfruit schreef op zondag 26 mei 2024 @ 20:47:
Volgens mij stond de content van Paramount in NL ook deels op SkyShowtime. Ze hebben er qua landverdeling een puinhoop van gemaakt.
En licentie verhaal is sowieso wel bij meerdere een dingetje. Of in ieder geval zie je dat ook bij HBO Max. Bv ook de serie Warrior die op HBO Max in FullHD stond, en (later) ook in licentie op Netflix verscheen en daar wel in 4K. En volgens mij was er zelfs een serie die van HBO / WarnerBrosDiscovery is die op een gegeven moment foetsie was en later verscheen op SkyShowtime.
Dankje ik probeer de serie te vinden welk platform hem aanbied in NL maar videoland is weer 2 seizoenen en zo kabbelt het maar voort ik heb het idee dat het steeds erger wordt.
En om on topic te blijven Them S2 staat online op Prime
En om on topic te blijven Them S2 staat online op Prime
[ Voor 14% gewijzigd door Skywalker27 op 27-05-2024 07:36 ]
The Acolyte is te vinden
Oscar Wilde
Ben afgelopen week pas aan Perry Mason S2 toe gekomen. Wat mij betreft een serie die absoluut een S3 had verdiend, als je ziet hoeveel pulp er wel renewed wordt. En voor iedereen die nog twijfelt om met deze serie te beginnen: Gewoon doen! Het aantal open eindjes vallen mee, de seizoenen worden goed afgesloten.sambalbaj schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 01:25:
Net Perry Mason s2 afgekeken op HBO
Was weer een erg sterk seizoen, heerlijk sfeertje met goede bijpassende muziek.
Het eerste seizoen was best al even terug dus de paar verbanden met s1 waren niet meer helemaal duidelijk, maar op zich is het gewoon een nieuwe zaak dus niet storend.
Hmm, die's afgelopen/niet verlengd?coelho schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:23:
[...]
Ben afgelopen week pas aan Perry Mason S2 toe gekomen. Wat mij betreft een serie die absoluut een S3 had verdiend, als je ziet hoeveel pulp er wel renewed wordt.
In other news... Gisteren eens gekeken wat de status is van Special Ops: Lioness. Officieel was het 1 seizoen. Daarna toch van "erg goed ontvangen". Volgens mij had Taylor Sherridon ook al laten doorschemeren iedeetjes te hebben voor / te werken aan een "draft" voor een tweede seizoen. En blijkbaar is er vorige maand veel meer bekend geworden. Paramount+ heeft daadwerkelijk een S02 besteld / .... Grotendeels dezelfde cast (met Zoe Saldana, "de Lioness", Nicole Kidman, Michael Kelly, ik meen een wat grotere rol voor Morgan Freeman).
Iets heel anders is Lost Boys & Fairies op BBC. Heeft nu een 8,8 op Imdb en dat vind ik te laag.
Een emotionele roalercoaster in de goede zin van het woord. Over gay zijn, verkleden, ouderschap, adoptie, verslaving en nog veel meer.
Een van de reviews had als minpunt dat deze driedelige miniserie beter drie seizoenen had kunnen duren. Weet niet of ik het daar mee eens ben, dit is mooi compact en geen moment vervelend.
Een emotionele roalercoaster in de goede zin van het woord. Over gay zijn, verkleden, ouderschap, adoptie, verslaving en nog veel meer.
Een van de reviews had als minpunt dat deze driedelige miniserie beter drie seizoenen had kunnen duren. Weet niet of ik het daar mee eens ben, dit is mooi compact en geen moment vervelend.
Ik hoop dat deze beter is bij Ashoka was ik het even helemaal kwijt.

Criminal Minds S17 is begonnen
Oscar Wilde
Maar is het meuk of is het goed?
De score op rotte tomaat zegt dat het geen publiekslieveling is, maar dat kan ook betekenen dat het eigenlijk wel goed is en alleen wordt weggestemd omdat men weer eens liever in dromenland blijft.
En wat ik me ook afvraag: jij kijkt zó enorm veel van de matige series... is er geen moment waarop je denkt: en nu is het genoeg geweest met alle herhaling?
Dat zit wel Schnorr.
Ben met ep 2 bezig en is wel kjkbaarStukfruit schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:32:
[...]
Maar is het meuk of is het goed?
De score op rotte tomaat zegt dat het geen publiekslieveling is, maar dat kan ook betekenen dat het eigenlijk wel goed is en alleen wordt weggestemd omdat men weer eens liever in dromenland blijft.
Mwah, veel: In korte tijd meerdere van mijn lijst gecancelled na einde laatste seizoen en ingekorte seizoenen door staking vorig jaar. Van mijn lijst zijn er op dit moment de volgende actief: Criminal Minds (vannacht weer begonnen), The Acolyte, Pretty Little Liars: Original Sin, Masterchef Australië, Interview with the Vampire ...... en that's it. De rest is of cancelled, of zomerstop.Stukfruit schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:32:
En wat ik me ook afvraag: jij kijkt zó enorm veel van de matige series... is er geen moment waarop je denkt: en nu is het genoeg geweest met alle herhaling?
Later deze maand begint DI Ray weer, volgende maand Futurama, Lord of the Rings in augustus, Lara Croft en Star Trek Prodigy in oktober. Rest ligt voorlopig allemaal stil.
Zit tussendoor The Clone Wars te kijken, die had ik nooit gezien

Oscar Wilde
The Acolyte: Vuur in de ruimte. Moet kunnen
Jup, al lag die na S15 wel een paar jaar stil voordat ie weer verder is gegaan
Oscar Wilde
YouTube: The Tattooist of Auschwitz | Official Trailer | Sky
Iemand enig idee wanneer deze serie in Nederland te zien is?
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
https://nextplay.nl/films...he-tattooist-of-auschwitzDavidas schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:46:
YouTube: The Tattooist of Auschwitz | Official Trailer | Sky
"De serie zal in juni 2024 in première gaan op SkyShowtime."
Ziggo bied die zo te zien aan in pakket TV Max.
Oscar Wilde
Maar later deze maand dan? Want ik kan de serie nog niet vinden, heb namelijk Ziggo TV Max.Raven schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:49:
[...]
https://nextplay.nl/films...he-tattooist-of-auschwitz
"De serie zal in juni 2024 in première gaan op SkyShowtime."
Ziggo bied die zo te zien aan in pakket TV Max.
@Davidas https://www.skyshowtime.c...or/tattooist-of-auschwitz
Nog net niet uit dusThe Tattooist of Auschwitz: nieuwe serie vanaf 7 juni te streamen op SkyShowtime
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 06-06-2024 18:07 ]
Oscar Wilde
Over Taylor Sheridan gesproken, 3de seizoen van IMDB: Mayor of Kingstown (TV Series 2021– ) is inmiddels weer begonnenRobertMe schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:13:
[...]
In other news... Gisteren eens gekeken wat de status is van Special Ops: Lioness. Officieel was het 1 seizoen. Daarna toch van "erg goed ontvangen". Volgens mij had Taylor Sherridon ook al laten doorschemeren iedeetjes te hebben voor / te werken aan een "draft" voor een tweede seizoen. En blijkbaar is er vorige maand veel meer bekend geworden. Paramount+ heeft daadwerkelijk een S02 besteld / .... Grotendeels dezelfde cast (met Zoe Saldana, "de Lioness", Nicole Kidman, Michael Kelly, ik meen een wat grotere rol voor Morgan Freeman).
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
* Stukfruit heeft de eerste twee ook gekeken
Ik denk dat het overkoepelende probleem hier vooral is dat ik gewoon niet zo van Star Wars hou
Dat is wat ik bedoelde met matige seriesMwah, veel: In korte tijd meerdere van mijn lijst gecancelled na einde laatste seizoen en ingekorte seizoenen door staking vorig jaar. Van mijn lijst zijn er op dit moment de volgende actief: Criminal Minds (vannacht weer begonnen), The Acolyte, Pretty Little Liars: Original Sin, Masterchef Australië, Interview with the Vampire ...... en that's it. De rest is of cancelled, of zomerstop.
Later deze maand begint DI Ray weer, volgende maand Futurama, Lord of the Rings in augustus, Lara Croft en Star Trek Prodigy in oktober. Rest ligt voorlopig allemaal stil.
Niets mis mee, maar sinds Lost ben ik daar niet echt serieus meer aan begonnen omdat het herhaling bovenop herhaling is. Supernatural was één van de weinige series waarvan ik de herhaling kon hebben.
Of misschien heb ik wel een te grote klap gekregen door het einde van Las Vegas. Arme Delinda...
Dat zit wel Schnorr.
SHogun series is gewoon echt goed.
Volgende is 4e seizoen van the boys dat er aan komt.
Volgende is 4e seizoen van the boys dat er aan komt.
Stukfruit schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:35:
Of misschien heb ik wel een te grote klap gekregen door het einde van Las Vegas. Arme Delinda...

Oscar Wilde
Silo, Severance, Slow Horses... kan een mens nog blijer worden?
Dat zit wel Schnorr.
Misschien moet ik Severance een nieuwe kans geven. Destijds aan begonnen, maar kwam er niet in.Stukfruit schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 01:26:
[YouTube: Coming to Apple TV+]
Silo, Severance, Slow Horses... kan een mens nog blijer worden?
Echter, dat had ik met Slow Horses ook. Toen die serie uitkwam, eerste paar afleveringen gekeken waarbij ik er ook totaal niet in kwam. Gestopt met kijken.
Paar maanden geleden toch eens opnieuw begonnen en “doorgezet”. En holysh*t wat een geweldige serie. Alle seizoen erdoorheen gebinged. Kan dus niet wachten op nieuwe seizoen.
Kijk ook uit naar Pachinko. En natuurlijk The Bear.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Severance is zeker een slow horse

Dat zit wel Schnorr.
Kan niet wachten op Slow Horses echt geniaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Severance moet ik dan ook nog maar eens een kans geven. Slow Horses was idd ook 'lastig' inkomen, maar FUCK wat een serie is dat.Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 06:14:
[...]
Misschien moet ik Severance een nieuwe kans geven. Destijds aan begonnen, maar kwam er niet in.
Echter, dat had ik met Slow Horses ook. Toen die serie uitkwam, eerste paar afleveringen gekeken waarbij ik er ook totaal niet in kwam. Gestopt met kijken.
Paar maanden geleden toch eens opnieuw begonnen en “doorgezet”. En holysh*t wat een geweldige serie. Alle seizoen erdoorheen gebinged. Kan dus niet wachten op nieuwe seizoen.
Kijk ook uit naar Pachinko. En natuurlijk The Bear.
Ik heb het vermoeden dat het je ook gewoon moet liggen hoor. Soms trekt een onderwerp gewoon niet. Shit happens
Maar met een uitgebreid verleden in kantoornavelstaren vond ik het een pareltje.
Dat zit wel Schnorr.
Dit. Zo kon ik nooit in Game of Thrones komen bijvoorbeeld.Stukfruit schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:40:
[...]
Ik heb het vermoeden dat het je ook gewoon moet liggen hoor. Soms trekt een onderwerp gewoon niet. Shit happens
Maar met een uitgebreid verleden in kantoornavelstaren vond ik het een pareltje.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar ben ik echt 3x aan begonnen. De 3e keer heb ik toch alles uitgekeken uiteindelijk.Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:41:
[...]
Dit. Zo kon ik nooit in Game of Thrones komen bijvoorbeeld.
Dat heb ik met Breaking Bad. De eerste 3-4 afleveringen gezien en gewoon niet gepakt door het verhaal.Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:41:
[...]
Dit. Zo kon ik nooit in Game of Thrones komen bijvoorbeeld.
De 2 series die jullie noemen staan dan weer in mijn top 5.coelho schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:04:
[...]
Dat heb ik met Breaking Bad. De eerste 3-4 afleveringen gezien en gewoon niet gepakt door het verhaal.
Helaas had ik dit met de genoemde series niet, genoeg kijkvoer in te halen gehad anders….coelho schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:04:
[...]
Dat heb ik met Breaking Bad. De eerste 3-4 afleveringen gezien en gewoon niet gepakt door het verhaal.
Volgens mij heb ik het zelfs 2 seizoenen of zo geprobeerd, want het zou oh zo geweldig zijn. Ik vond het een snoozefest.coelho schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:04:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 12-06-2024 20:24 ]
Juist omdat ze de tijd nemen is het goedLA-384 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:24:
[...]
Volgens mij heb ik het zelfs 2 seizoenen of zo geprobeerd, want het zou oh zo geweldig zijn. Ik vond het een snoozefest.

En de cinematografie in BB en (vooral) BCS is
Fans kunnen zich bijvoorbeeld vast nog de icecream-scène herinneren die als dubbele metafoor diende. Je zit minutenlang naar mieren te kijken en that's it.
Maar daar zit (zonder te spoilen) wel het betere denkwerk achter. Dat is wat deze series, naast coole karakters met nette uitspraken, zo goed maakt.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb het al eerder geschreven, geloof ik… de aflevering “The Fly” (?) uit Breaking Bad, geniaal!Stukfruit schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 04:44:
[...]
Juist omdat ze de tijd nemen is het goed
[YouTube: Why Better Call Saul's Cinematography is the Best on Television]
Fans kunnen zich bijvoorbeeld vast nog de icecream-scène herinneren die als dubbele metafoor diende. Je zit minutenlang naar mieren te kijken en that's it.
Maar daar zit (zonder te spoilen) wel het betere denkwerk achter. Dat is wat deze series, naast coole karakters met nette uitspraken, zo goed maakt.
zag dat The.boys ook weer is begonnen mooi weer wat te kijken
Ja heel gaaf, al vond ik de eerste 2 seizoen van BCS helemaal niet zo sterk.Stukfruit schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 04:44:
[...]
Juist omdat ze de tijd nemen is het goed
[YouTube: Why Better Call Saul's Cinematography is the Best on Television]
Alleen om bovenstaande reden doorgekeken en toch wel genoten.
Ik ben benieuwd of "Untitled Vince Gilligan Apple TV+ Series" in de schaduw kan staan, de kwaliteiten van Vince Gilligan en het budget van Apple moet toch haast wel vuurwerk op gaan leveren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Severance vond ik echt goed, deed me op een gegeven moment ook wel een beetje denken aan het eerste seizoen van IMDB: Homecoming (TV Series 2018–2020)
Slow Horses vond ik het 2de seizoen wel echt een stuk minder en op een gegeven moment ook echt nep en de fantasie kant op gaan.
Slow Horses vond ik het 2de seizoen wel echt een stuk minder en op een gegeven moment ook echt nep en de fantasie kant op gaan.
Oh zeker. Het duurde een paar schoppen tegen de vuilnisbak voordat ik er in zat. Niet in de vuilnisbak, maar de serieDonstil schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 15:44:
[...]
Ja heel gaaf, al vond ik de eerste 2 seizoen van BCS helemaal niet zo sterk.
Alleen om bovenstaande reden doorgekeken en toch wel genoten.
Maar tijdens BCS had ik BB al gezien en omdat ik alles binnen weken heb gebinged (nadat ik het jaren aan de kant heb geschoven) was ik er al redelijk van overtuigd dat ik even vol moest houden.
Volgens mij speelt je eigen levensfase hier ook wel een beetje mee. Blijkbaar ben ik middle aged
Ik probeer gereserveerd te blijvenk ben benieuwd of "Untitled Vince Gilligan Apple TV+ Series" in de schaduw kan staan, de kwaliteiten van Vince Gilligan en het budget van Apple moet toch haast wel vuurwerk op gaan leveren.

In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, maar het rijmt soms wel!
Dat zit wel Schnorr.
Grappig. Die heb ik in het verleden op IMDb (positief) beoordeeld, terwijl ik geen idee meer heb waar dat over ging. Karakters kan ik me ook niet meer herinneren.Greatsword schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 15:55:
Severance vond ik echt goed, deed me op een gegeven moment ook wel een beetje denken aan het eerste seizoen van IMDB: Homecoming (TV Series 2018–2020)
Dan heeft Severance blijkbaar een sterkere indruk achtergelaten omdat ik me daar het meeste nog van kan herinneren.
Laatste is wel minder lang geleden, maar zelfs niet meer weten waar het over ging is toch wel een teken dat het toch niet goed genoeg was (of dat ik toch te oud begin te worden
Dat zit wel Schnorr.
Shogun is hier overigens al verschillende keren genoemd. Ik ben er net mee begonnen en had niet verwacht dat het zo bingeable zou zijn.
Leuk om te zien dat de crew bestaat uit mensen die duidelijk weten waar ze mee bezig zijn, maar allemaal in het verleden nét een beetje te ver aan de zijlijn leken te blijven staan bij vorige producties.
Hier en daar 1 episode van Watchmen, een Jonathan van Tulleken, iemand voor een aflevering van Evil... bergen met stukjes ervaring die hier allemaal bij elkaar lijken te komen.
Leuk om te zien dat de crew bestaat uit mensen die duidelijk weten waar ze mee bezig zijn, maar allemaal in het verleden nét een beetje te ver aan de zijlijn leken te blijven staan bij vorige producties.
Hier en daar 1 episode van Watchmen, een Jonathan van Tulleken, iemand voor een aflevering van Evil... bergen met stukjes ervaring die hier allemaal bij elkaar lijken te komen.
Dat zit wel Schnorr.
Shogun is inderdaad echt belachelijk goed. Prachtige dialogen, waarnaar ik echt met enorme respect heb zitten kijken.
De manier waarop je als buitenstaander wordt meegenomen in een totaal andere cultuur hebben ze ook knap gedaan!
Dat zit wel Schnorr.
eerste 2 episodes van The Boys zitten er weeral op en wat een maffe serie blijft dat toch
10/10
Net begonnen aan IMDB: Presumed Innocent (TV Mini Series 2024) en kan niet wachten op de volgende afleveringen.
[ Voor 24% gewijzigd door Greatsword op 14-06-2024 22:18 ]
Ik vind het inmiddels wel erg leuk. Doet me denken aan zowel sliders als quantum leap.Stukfruit schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 18:54:
Dark Matter gaat vanaf de vierde aflevering wel redelijk richting weird scifi.
Sliders kwam bij mij ook meteen in gedachten.LA-384 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:44:
[...]
Ik vind het inmiddels wel erg leuk. Doet me denken aan zowel sliders als quantum leap.
Hopelijk wordt het niet net zo oneindig
Dat zit wel Schnorr.
Deadliest Catch is ook weer begonnen, het begon alweer heftig.
Hadden ze weer wat mooie onrealistische scripts bedacht?Coenen schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 11:21:
Deadliest Catch is ook weer begonnen, het begon alweer heftig.
Zo te zien hebben ze weer genoeg bedacht, brand, Jake is z'n boot kwijt, heup uit de kom en ook nog wat Red King Crab vangen derby style.
Zijn hier mensen die DEVS gezien hebben? Mooie Tweakers waardige serie. Zeker nu met de AI ontwikkelingen enorm interessant.
Oscar Wilde
Die ja. Ik hoor er redelijk weinig over, ondanks dat AI en quantuncomputers een hot topic zijn. Gisteren nog zag ik een video van MIT waarin ze de bewegingen van een muis konden voorspellen, iets wat ook aan bod komt in Devs.
Er is zeker over gesproken hoorOrangelights23 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Die ja. Ik hoor er redelijk weinig over, ondanks dat AI en quantuncomputers een hot topic zijn.

Was inderdaad een coole serie.
Ik zou zweren dat ik er zelf ook over heb gepost, maar blijkbaar was dat alleen maar één van de mogelijke projecties...

Mwah. Voorspellen...Gisteren nog zag ik een video van MIT waarin ze de bewegingen van een muis konden voorspellen, iets wat ook aan bod komt in Devs.
Wat ze met die muizen doen is wat ChatGPT doet met tekst. Zulk nieuws volgt de derde wet van Arthur C. Clarke
* Stukfruit vindt het jammer dat sommige afdelingen bij het MIT er tegenwoordig ook niet vies van zijn om dingen anders te presenteren dan ze zijn (alles voor meer inkomsten he?)
Dat zit wel Schnorr.
Misschien hier je review van Devs? Heb ik die van mij ook staan.Stukfruit schreef op zondag 16 juni 2024 @ 06:49:
[...]
Er is zeker over gesproken hoor
Was inderdaad een coole serie.
Ik zou zweren dat ik er zelf ook over heb gepost, maar blijkbaar was dat alleen maar één van de mogelijke projecties...
[...]
Mwah. Voorspellen...
Wat ze met die muizen doen is wat ChatGPT doet met tekst. Zulk nieuws volgt de derde wet van Arthur C. Clarke
* Stukfruit vindt het jammer dat sommige afdelingen bij het MIT er tegenwoordig ook niet vies van zijn om dingen anders te presenteren dan ze zijn (alles voor meer inkomsten he?)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Nee, in dit topic en forum had ik al gezocht. Zelfs op de Googly manierTijntje schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:00:
[...]
Misschien hier je review van Devs? Heb ik die van mij ook staan.

Die van jou staat netjes in het topic waar het hoort als je 'm terug wil kunnen vinden.
Of de zoekfunctie werkt niet. Dat kan ook. Google heb je nog minder aan.
Maar niet getreurd: in een alternatief universum heeft een projectie van mij er zonder twijfel over geschreven. De gegeven score zat waarschijnlijk rond de 8.
[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 16-06-2024 09:24 ]
Dat zit wel Schnorr.
Hotel Cocaine met lekkere disco muziek
There are no secrets, only information you do not yet have
Om hier op terug te komen (en omdat ik het wilde weten toen ik m'n review schreefalienfruit schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:26:
Ik vraag mij of Shogun een Disney productie is of ingekocht is. Want het is toch wel een van de betere nieuwe tv shows op Disney+.

Fox dus. Wat nu van Disney is.
Dat zit wel Schnorr.
Dat was de aflevering dat wij bijkans afhaakten voor BB. Ik vond dat zo'n vervelende aflevering...NaN schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:14:
[...]
Ik heb het al eerder geschreven, geloof ik… de aflevering “The Fly” (?) uit Breaking Bad, geniaal!
Gelukkig wel blijven hangen, want de rest van de serie is briljant! Met name Ozymandias blijft mijn all-time favoriete aflevering. Echt geniaal hoe daar van alles bij elkaar komt en hoe de ondergang van Mr White verteld wordt.
Hmm, volgens IMDB zou DI Ray wekelijks uit worden gezonden (S2 is zondagavond begonnen
) maar ik zie alleen het complete seizoen voorbij komen
Oh well, maakt niet uit
Oscar Wilde
De eerste drie afleveringen van The Acolyte hebben me positief verrast, geen idee waarom het zulke slechte kijkers reviews krijgt. Kijkt goed weg, ziet er goed uit en de cast is best goed. Misschien is het omdat ik de SW saga niet zo hoog heb zitten.
Volgende maand: IMDB: Lady in the Lake (TV Mini Series 2024– )
The limited series takes place in 60s Baltimore, where an unsolved murder pushes housewife and mother, Maddie Schwartz, played by Portman, to reinvent her life as an investigative journalist and sets her on a collision course with Cleo Sherwood, played by Ingram, a hard-working woman juggling motherhood, many jobs and a passionate commitment to advancing Baltimore's Black progressive agenda.
Oscar Wilde
Het is heerlijk fucked up weerbie100 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:08:
zag dat The.boys ook weer is begonnen mooi weer wat te kijken
Aflevering 5 van The Boys: waar heb ik naar zitten kijken?
Dat zit wel Schnorr.
Met een bekend gezicht uit Wednesday
Oscar Wilde
In 2 avonden door heen gejaagd, zat weer goed in elkaar en allemaal heel mooi en gedetailleerd in beeld gebracht.breew schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:28:
27 juni, full season 3 van The Bear
[YouTube: The Bear | Season 3 Official Trailer | Jeremy Allen White, Ayo Edebiri, Ebon Moss-Bachrach | FX]
Einde wel irritant zo open, we zullen weer een jaar moeten wachten op het vervolg.
Star Trek Prodigy S02 is te vinden
Oscar Wilde
Ik weet niet in hoeverre dit topic ook bedoeld is voor docuseries, maar Universe gepresenteerd door Brian Cox is echt heel erg interessant. (is wel al een tijdje uit though) Alleen jammer dat we deze (en veel vergelijkbare series) in Nederland niet heel makkelijk via een streamingdienst kunnen kijken zonder VPN.
Stukfruit schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 22:04:
Aflevering 5 van The Boys: waar heb ik naar zitten kijken?![]()
spoiler:
bloeddorstige vliegende super schapen? 

Ik ben eraan begonnen. Ik heb een beetje een mwah gevoel. Wel leuk, maar nog niet het gevoel dat ik moet blijven kijken.Raven schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 09:18:
[YouTube: A Good Girl's Guide to Murder | Official Trailer | Netflix]
Met een bekend gezicht uit Wednesday
Gelukkig eindigt Walker zeer behoorlijk.
Paar haakjes naar een eventueel nieuw seizoen (wat er dus niet komt) maar geen cliffhanger en heel veel mooi afgerond.
Jammer, maar opzich ook wel prima zo.
Paar haakjes naar een eventueel nieuw seizoen (wat er dus niet komt) maar geen cliffhanger en heel veel mooi afgerond.
Jammer, maar opzich ook wel prima zo.
Ik ben aan het twijfelen om Pablo Escobar El Patron del Mal opnieuw te kijken. Het is een lowbudget serie, vooral de special effects zijn benedenmaats maar de personages, verhaal en de sfeer is zo goed gedaan. De meeste acteurs lijken ook nog eens 1 op 1 copies.
Het is ook een colombiaanse studio, wat het ook nog eens extra authentiek maakt. De trailers zijn erg slecht in elkaar gezet, ik vul deze bericht aan met de intro. Het is echt een aanrader als je in het leven van Pablo Escobar wilt kijken. Deze serie is gemaakt in samenwerking met overlevende, getuigen en journalisten.
Door deze serie heb ik eigenlijk nooit interesse getoond in Narcos, omdat deze zo authentiek aanvoelt. Weet niet of ik toen ter tijd deze serie ook heb gepost, is alweer zo lang geleden. Ben nu weer aan het twijfelen om deze serie weer te kijken. Deze serie bevat 74 afleveringen van ongeveer 45 minuten.
Het is ook een colombiaanse studio, wat het ook nog eens extra authentiek maakt. De trailers zijn erg slecht in elkaar gezet, ik vul deze bericht aan met de intro. Het is echt een aanrader als je in het leven van Pablo Escobar wilt kijken. Deze serie is gemaakt in samenwerking met overlevende, getuigen en journalisten.
Door deze serie heb ik eigenlijk nooit interesse getoond in Narcos, omdat deze zo authentiek aanvoelt. Weet niet of ik toen ter tijd deze serie ook heb gepost, is alweer zo lang geleden. Ben nu weer aan het twijfelen om deze serie weer te kijken. Deze serie bevat 74 afleveringen van ongeveer 45 minuten.
[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 07-07-2024 22:31 ]
Na Wanda is ze haar Vision verloren...
Dat zit wel Schnorr.
*knip*
Zie de tw, post geen spoilers aub.
Zie de tw, post geen spoilers aub.
[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 11-07-2024 18:17 ]
Cat linux.txt
Liever geen mogelijke spoilers plaatsen..
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 11-07-2024 18:17 . Reden: Quote aangepast + TR kan ook in het vervolg. ]
Vierdelige documentaire over hitserie Baywatch vanaf augustus te zien op Hulu
Vanaf 28 augustus is een vierdelige docuserie over Baywatch te zien bij streamingdienst Hulu, meldt Variety.
After Baywatch: Moment in the Sun biedt een nostalgisch kijkje in de succesvolle serie. Met tientallen interviews met de cast en nooit eerder vertoonde beelden laat de documentairereeks volgens de makers zien hoe de show de idyllische Californische strandcultuur vastlegde, het schoonheidsideaal bepaalde en groot werd onder het motto 'sex sells'.
Baywatch werd oorspronkelijk uitgezonden van 1989 tot 1999, met onder meer David Hasselhoff in de hoofdrol. Daarna kreeg het de naam Baywatch: Hawaï, maar bleef het draaien om het wel en wee van de strandwachten. In 2001 eindigde de serie.
De cast uit de hitserie bestond uit onder anderen Pamela Anderson, Yasmine Bleeth, Carmen Electra, Jeremy Jackson, Jason Momoa, Alexandra Paul en Nicole Eggert.
In maart van dit jaar werd aangekondigd dat de Amerikaanse televisiezender Fox Baywatch nieuw leven gaat inblazen. De reboot van de populaire serie zal vanaf komend najaar te zien zijn.
Oscar Wilde
Als zoiets bij een willekeurige andere serie gebeurt had ik hem al lang uitgezet. Bij The Boys mag het en verwacht ik het ook wel een beetjeStukfruit schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 22:04:
Aflevering 5 van The Boys: waar heb ik naar zitten kijken?![]()
Ik zie net dat er een serie is als vervolg op IMDB: Sausage Party (2016)
->
IMDB: Sausage Party: Foodtopia (TV Mini Series 2024– )
->
IMDB: Sausage Party: Foodtopia (TV Mini Series 2024– )
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Let op:
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.