Buitenlandse TV Series 2022-2023 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 223.592 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Walker is ook weer begonnen, seizoen 4 nu.
Blijft toch een soort guilty pleasure.

Net als Resident Alien eigenlijk.
Krapopolis is ook best een aardige animatie.

En al vaker genoemd hier: Shogun is echt een topserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Toonen1988 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:40:
[...]

Ik ben er ook mee begonnen. Helaas zijn sommige special effects een beetje te "nep" en andere special effects zijn wel weer goed gedaan. Verder vind ik het echt een geweldige serie.
Vooral die boot was een beetje 'jammer', maar het verhaal an sich boeit me zeker. Bijna afgekeken, hopelijk volgen er meerdere seizoenen (de producers willen er 4 kunnen maken in ieder geval)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Beacon 23 S02 is begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Parasyte: The Grey op Netflix heeft een bewonderenswaardige efficiency. Binnen een paar minuten gaat het los met de actie en aan het einde van de eerste aflevering weet je alles wat nodig is. Wat is de dreiging, wat is de respons daarop, wie zijn de spelers en wat willen ze ongeveer.

De series uit Zuid-Korea zijn toch heel anders dan wat we hier gewend zijn, misschien is het dat hun maatschappij altijd onder een dreiging leeft maar er wordt nooit tijd verspild waarin een bovennatuurlijke vijand eerst moet worden ontdekt en dat de autoriteiten er heel lang niet in geloven.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

IJzerlijm schreef op zondag 7 april 2024 @ 10:22:
Parasyte: The Grey op Netflix heeft een bewonderenswaardige efficiency. Binnen een paar minuten gaat het los met de actie en aan het einde van de eerste aflevering weet je alles wat nodig is. Wat is de dreiging, wat is de respons daarop, wie zijn de spelers en wat willen ze ongeveer.

De series uit Zuid-Korea zijn toch heel anders dan wat we hier gewend zijn, misschien is het dat hun maatschappij altijd onder een dreiging leeft maar er wordt nooit tijd verspild waarin een bovennatuurlijke vijand eerst moet worden ontdekt en dat de autoriteiten er heel lang niet in geloven.
Genoeg andere series waar dat ook bij is anders. Ook Canadese series zijn nooit zo traag imo. Vooral Britse series hebben echt een uur nodig om een beetje op te warmen, maar je hebt ook veel series die het expres doen. Netflix heeft er diverse staan waar een film van 1,5 uur is uitgerekt naar 8 of 10 uur om maar wat afleveringen te vullen. Waarmee het meteen zo'n enorm saaie bende wordt. Ook Disney heeft een paar series (vooral met Star Wars zijn ze er goed in) waarbij je blokken van een half uur kunt wegknippen en er voor het verhaal niks veranderd. Mandalorian of Boba Fett bv.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53
Ik heb net Invincible seizoen 2 afgekeken, vond het beduidend minder dan seizoen 1. Ik begrijp wat ze wilden doen en ik houd van karakters opbouwen, maar het was een onsamenhangend geheel en zo achteraf bekeken is er niet echt veel gebeurd. Jammer, seizoen 1 was geweldig.

3 Body Problem was weer een leuke verrassing, maar ik had ook erg lage verwachtingen. De boeken zullen nooit goed tot hun recht komen in een TV serie, maar ze hebben wel hun best gedaan. Ik ben echter geen fan van de actrice die Salazar speelde. Af en toe was het wel low budget, dus geen idee hoe ze wat komen gaat gaan doen zonder een grote toename in budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe Finse thrillerserie 'Icebreaker' valt in de prijzen
Nog voor de première van Icebreaker in Finland valt de nieuwe mysterieuze thrillerserie al in de prijzen. De claustrofobische serie was één van de meest besproken projecten van de 8e editie van festival MipDrama, waar het de Coup de Coeur-prijs wint.

Bemanningsleden verdwijnen
De mysterieuze thrillerserie speelt zich af op een gestrande ijsbreker en kustwacht Sanna Tanner(Jessica Grabowsky) leidt een reddingsteam. Ze komt een groep overlevenden tegen, en een bevroren lichaam, maar in de loop van zes dagen beginnen er bemanningsleden te verdwijnen. En een wraakzuchtige geest heeft er misschien iets mee te maken...

Geen jump scares
De makers hebben al bevestigd dat het verhaal over meerdere seizoenen verteld zal worden, en na zo'n prijs lijkt het succes van Icebreaker gegarandeerd. Hoewel de serie de stempel 'thriller' draagt, zijn er ook wat horror-elementen in te vinden. Maar niet zoals je het zou verwachten, aldus seriemaker Mia Ylönen: "Er zijn geen geesten en geen zombies, maar we wilden dit mythologische element erin brengen en het een nieuw tintje geven als het gaat om het creëren van een thriller in Scandinavië".

"We vermijden jump scares en te veel gore, maar we wilden toch dat gevoel van wereldvreemdheid. Er is iets vreemds aan deze plek. Uiteindelijk gaan we vrij ver. Er is een bovennatuurlijke entiteit en dat is uniek voor deze serie."
Seriemaker Mia Ylönen in een interview met 'Variety'

Releasedatum in Nederland
Het is nog niet bekend wanneer Icebreaker in première gaat. Tevens is het nog onbekend of en via welk platform de serie naar ons toe zal komen. Het feit dat de makers via de Amerikaanse newssite Variety promo-interviews geven, laat zien dat er zeker een internationale release aan zit te komen.
IMDB: Icebreaker (TV Series)
* Raven nieuwsgierig is :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:54
Ziet er goed uit!

Kan hem alleen niet vinden op tvdb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:14
Gisteren seizoen 2 van Tokyo Vice afgekeken. Laat ik het zo zeggen, van een serie die van zo'n hoge kwaliteit is, had ik een betere season finale verwacht.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gister was er een special van NCIS op de buis:

NCIS S21E00 NCISVerse The.First 1000

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Ik ben begonnen aan Ripley. Het verhaal van deze serie is al een keer verfilmd. Dit was 'The Talented Mr Ripley' met Matt Damon en Jude Law in de hoofdrollen. Die film vond ik echt heel prettig wegkijken en deze serie doet dat tot nu toe ook. De serie laat wat meer details zien, wat met een veel langere speelduur natuurlijk ook kan, en doet dat op een leuke manier. De acteur die Ripley speelt doet het ook goed, al was Matt Damon echt super in de film. Heb 3 afleveringen gezien en kijk al uit naar de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:30
Raven schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 18:01:
Gister was er een special van NCIS op de buis:
[YouTube: NCIS Hits 1000 Episodes! Never-Before-Seen Interviews With the Cast]
NCIS S21E00 NCISVerse The.First 1000
Waarom begint deze serie net als zo velen pas in een later seizoen (s10) op streamings diensten? Heel vervelend en weerhoudt mij om er mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Drials schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:19:
[...]

Waarom begint deze serie net als zo velen pas in een later seizoen (s10) op streamings diensten? Heel vervelend en weerhoudt mij om er mee te beginnen.
Lijkt me nu voor een verhaaltje per aflevering serie geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Chucky is weer verder gegaan :D, Fallout is te vinden, Monsters at Work S02 is begonnen.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:38:
Fallout is te vinden op Amazon Prime
FTFY :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De plekken waar ik zoek mogen niet genoemd worden :+

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:56:
[...]

De plekken waar ik zoek mogen niet genoemd worden :+
Dat was duidelijk, maar iedere keer een indirecte verwijzing naar die plekken is toch niet nuttig?

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het top dat je het komt posten, maar steeds die indirecte verwijzing vind ik een beetje vreemd.

Juist voor een serie die goed wordt ontvangen wil je dat zoveel mogelijk mensen betalen zodat er meer seizoenen komen ;) Dus een korte aanwijzing zou dan juist helpen, zelfs als je het zelf niet via die bronnen kijkt.

Ik noem maar een andere serie van dezelfde makers: Westworld zonder S5 :X ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 11-04-2024 09:36 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:35:
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het top dat je het komt posten, maar steeds die indirecte verwijzing vind ik een beetje vreemd.
Tsja, er is geen garantie dat wanneer een serie te vinden is, deze ook (legaal) in NL is te vinden. Ik ga niet elke keer checken of dit land achterloopt, dat heb ik allang opgegeven :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-04-2024 09:47 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Raven schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:38:
Chucky is weer verder gegaan :D, Fallout is te vinden, Monsters at Work S02 is begonnen.
Chucky was weer heerlijk. 🔪 :D

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The_Worst schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:23:
[...]

Chucky was weer heerlijk. 🔪 :D
Straks eens kijken, nu met AHS bezig :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Stukfruit schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:35:
[...]

Juist voor een serie die goed wordt ontvangen wil je dat zoveel mogelijk mensen betalen zodat er meer seizoenen komen ;)
Helaas is dat geen garantie.... :'(

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

sambalbaj schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:00:

Net als Resident Alien eigenlijk.
Krapopolis is ook best een aardige animatie.
Gisteren seizoen 3 afgekeken. Blijft toch grappig. :)

Ben benieuwd wanneer ze seizoen 4 uitbrengen.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Bra-Jo schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:27:
[...]

Helaas is dat geen garantie.... :'(
Alle beetjes helpen :Y

Maar als we het nu toch over seizoen 5 van Westworld hebben:
https://screenrant.com/we...-jonathan-nolan-response/

Het is nog heel lang geen beslissend antwoord, maar dat ze het blijven proberen is wel positief!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Drials schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:19:
[...]

Because of the munnies…. It’s always the munnies.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:09
Voor wie van karaktergedreven series, droge humor en goed acteerwerk houdt, is de Australische serie The Newsreader een tip. Speelt zich af rond een nieuwszender in de jaren 80 en gaat over onderlinge competitie, backstabberij en romances, en de spanning van de jacht op de primeur.

Ook leuk en interessant om oud nieuws te zien (o.a. de ontploffing van Space Shuttle Challenger en bomaanslagen in Melbourne). De soundtrack is heerlijk eighties, met bijna cheesy synthesizers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:29

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Een paar maanden geleden heb ik Scavangers Reign gekeken naar aanleiding van een melding in dit topic. Het verhaal en de brekende stijl waren echt super!

Heeft iemand nog een gouden tip (los van wat hier al staat:)) om dit op te volgen? Het hoeft niet perse animatie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brad_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-09 21:29

_Brad_

Wax fanaat

Wat vinden jullie van Fallout? Ik heb de twee eerste afleveringen gezien. Ik heb mezelf betrapt op een paar keer FF. De actrice die het hoofdpersonage speelt kan me niet bekoren. Props zijn echt prachtig maar de muziek uit de jaren 50 komt te pas en te onpas (heb het spel gespeeld en daar kwam het wel tot zijn recht).
Het is niet geworden wat ik hoopte.

't is een hobby ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
_Brad_ schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:29:
Wat vinden jullie van Fallout? Ik heb de twee eerste afleveringen gezien. Ik heb mezelf betrapt op een paar keer FF. De actrice die het hoofdpersonage speelt kan me niet bekoren. Props zijn echt prachtig maar de muziek uit de jaren 50 komt te pas en te onpas (heb het spel gespeeld en daar kwam het wel tot zijn recht).
Er is een apart topic daarvoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47
Ik weet dat dit het Buitenlandse TV Series topic is, maar kon zo snel geen Nederlandse TV Series topic vinden. Heb de afgelopen dagen de NL miniserie 'De Joodse Raad' gebinged. Was op NPO, en is nu via NPO start terug te kijken. Geen actie zoals hier vaak voorbij komt, desalniettemin érg indrukwekkend. Mocht je geïnteresseerd zijn in de Tweede Wereldoorlog, dan is dit wat mij betreft een van de betere Nederlandse Series!

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sumerechny schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 06:33:
Een paar maanden geleden heb ik Scavangers Reign gekeken naar aanleiding van een melding in dit topic. Het verhaal en de brekende stijl waren echt super!

Heeft iemand nog een gouden tip (los van wat hier al staat:)) om dit op te volgen? Het hoeft niet perse animatie te zijn.
Het enige wat enigszins in de buurt komt is Made in Abyss, al wat ouder, en mogelijk Pluto.
Niet-anime: Raised by Wolves en Foundation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wat vinden jullie van Fallout? Ik heb de twee eerste afleveringen gezien. Ik heb mezelf betrapt op een paar keer FF. De actrice die het hoofdpersonage speelt kan me niet bekoren.
Ik zal vast te oud worden, want ik heb werkelijk geen idee waar je naar lijkt te refereren met FF?

Firefox? Funny furry? Flying f**ks? Freubelend fnuiken? Fantastic fouren? Fraaie finnen? Flaflippen? :p

En qua actrice: geel jasje, blauw jasje, who cares, want je kijkt natuurlijk eigenlijk voor Walton Goggins!

*O*

* Stukfruit heeft 2 afleveringen gezien en vindt het niet zijn smaak, maar op zich is het wel vermakelijk.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:20:
[...]

Ik zal vast te oud worden, want ik heb werkelijk geen idee waar je naar lijkt te refereren met FF?

Firefox? Funny furry? Flying f**ks? Freubelend fnuiken? Fantastic fouren? Fraaie finnen? Flaflippen? :p

* Stukfruit heeft 2 afleveringen gezien en vindt het niet zijn smaak, maar op zich is het wel vermakelijk.
Juist als je denkt dat je te oud bent hiervoor zou je de afkorting wel moeten kennen van je tapedeck of stereotoren van vroeger ;)

fast forward

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

mrwolf schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:53:
[...]

Juist als je denkt dat je te oud bent hiervoor zou je de afkorting wel moeten kennen van je tapedeck of stereotoren van vroeger ;)

fast forward
}:| De écht oude mensen onder ons weten dat het FFWD is, en niet FF.

Die jeugd van tegenwoordig... :N

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Bra-Jo schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:09:
[...]

}:| De écht oude mensen onder ons weten dat het FFWD is, en niet FF.

Die jeugd van tegenwoordig... :N
Jeej, ik voel me ineens tóch jong, terwijl ik het stiekem wel wist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
coelho schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:21:
Ik weet dat dit het Buitenlandse TV Series topic is, maar kon zo snel geen Nederlandse TV Series topic vinden. Heb de afgelopen dagen de NL miniserie 'De Joodse Raad' gebinged. Was op NPO, en is nu via NPO start terug te kijken. Geen actie zoals hier vaak voorbij komt, desalniettemin érg indrukwekkend. Mocht je geïnteresseerd zijn in de Tweede Wereldoorlog, dan is dit wat mij betreft een van de betere Nederlandse Series!
Ja echt een hele sterke en indrukwekkende serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben al wat verder, ik ben bij de 4e aflevering. De muziek is soms mwah. Voor de rest eigenlijk best leuk.
Soms wat vreemd en wat bloederig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:29

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

drfruit schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 11:48:
[...]

Het enige wat enigszins in de buurt komt is Made in Abyss, al wat ouder, en mogelijk Pluto.
Niet-anime: Raised by Wolves en Foundation.
Dank, de anime slaat niet zo aan maar Raised by Wolves en Foundation (beide S1) waren ook te genieten. Hoewel RbW tegen het einde wel erg vreemd begon te worden...wellicht S2 toch maar oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:09
Sumerechny schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:50:
[...]

Dank, de anime slaat niet zo aan maar Raised by Wolves en Foundation (beide S1) waren ook te genieten. Hoewel RbW tegen het einde wel erg vreemd begon te worden...wellicht S2 toch maar oppakken.
Ik vond raised by wolves niet bijster goed. Ging allemaal erg traag en vaag vond ik. Foundation daarentegen, genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Star Trek: Prodigy seizoen 2 (b)lijkt vorige maand gereleased te zijn, maar vooralsnog alleen op france.tv :S

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dingdong schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:03:
Ik ben begonnen aan Ripley. Het verhaal van deze serie is al een keer verfilmd. Dit was 'The Talented Mr Ripley' met Matt Damon en Jude Law in de hoofdrollen. Die film vond ik echt heel prettig wegkijken en deze serie doet dat tot nu toe ook. De serie laat wat meer details zien, wat met een veel langere speelduur natuurlijk ook kan, en doet dat op een leuke manier. De acteur die Ripley speelt doet het ook goed, al was Matt Damon echt super in de film. Heb 3 afleveringen gezien en kijk al uit naar de rest!
Ik heb hem zojuist afgerond en wat een prachtige serie.

Ik moest er de eerste 2 afleveringen wel even inkomen vanwege het langzame tempo maar het is echt zo’n serie waarbij ik niet kon stoppen met kijken.

Visueel ook echt een genot om naar te kijken, echt prachtige details in zwart wit en soms leek het wel alsof je naar een kunstwerk zat te kijken.

Dikke aanrader dus!

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Superheldenserie 'Heroes' krijgt een nieuwe reboot: 'Heroes: Eclipse'
Heroes was gedurende vier seizoenen te zien (2006 -2010). Gelijktijdig was er een spin-off te zien getiteld Heroes: Origins (2007 -2008), en in 2015 was de eerste reboot een feit. Dit was Heroes: Reborn, een serie met dertien afleveringen.

Deadline bericht dat maker Tim Kring een nieuwe serie aan het ontwikkelen is.

Kring gaf destijds al aan dat de deur openstond voor een nieuwe reboot, en deze is nu onderweg. De verhaallijn blijft grotendeels gelijk. De kijker ziet gewone mensen over de gehele wereld die over superheldenkrachten blijken te bezitten.

Superheldenverhaal
Deze krachten variëren van kunnen vliegen, fysieke onkwetsbaarheid, telepathie en tijdreizen. Naarmate het verhaal zich ontrolt zie je enerzijds hoe deze mensen omgaan met hun vermogens, en anderzijds hoe ze deze krachten inzetten voor de wereld.

Heroes hield het midden tussen een klassiek superheldenverhaal en science fiction. De reboot in 2015 bevatte zowel vertrouwde gezichten uit de oorspronkelijke serie als nieuwe personages.

Plot
De eclips in de titel van de nieuwe serie verwijst naar het ontwaken van de superkrachten. Dit gebeurde in de allereerste aflevering van het oorspronkelijke Heroes tijdens een zonsverduistering. De indruk wordt hierdoor gewekt dat een natuurverschijnsel opnieuw voor een groep ongebruikelijke superhelden gaat zorgen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ben benieuwd of ze dat interessant gaan krijgen; na 'The Boys' weet ik dat niet zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zo te lezen begrijpen ze nog steeds niet dat het eerste seizoen populair was omdat het "iedereen kon overkomen" en omdat er een echt freaky bad guy was.

Het was omgeven met mysterie ipv "hola, hier heb je weer een nieuwe superheld met lamme After FX-effecten en hij of zij gaat de zoveelste persoon tegenhouden die de planeet gaat vernietigen!!!".

Daarna was het alleen nog maar de zoveelste herhaling op herhaling, zoals Marvel en DC nu al jaren doen. Als ze daar meer van gaan maken dan kunnen ze nu al stoppen omdat het dan weer gaat falen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Bedankt voor de tip! Ben benieuwd of het een wat 'vrolijker' seizoen zal worden... Vond S02 nogal... deprimerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klaar met S5 de rookie. heb seizoen 1-5 echt rete snel gekeken (voor mijn doen). Periode van 3 maanden ofzo. Echt een leuke serie vind ik.

Eerder toen ik nog bij Seizoen 1 was zei iemand hier dat het later wat minder werd maar ben ik het persoonlijk niet mee eens :P vermaak me nog net zo nu als toen, misschien nog wel meer haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Vandaag 3 Body Problem uitgekeken, goede serie. Hopelijk komt er een vervolg.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:16
Pierre schreef op zondag 21 april 2024 @ 15:30:
Vandaag 3 Body Problem uitgekeken, goede serie. Hopelijk komt er een vervolg.
Ja, wel erg verwesterd, maar toch best goed :-)

Er is een Chinese versie van 30 delen die alle boeken bestrijkt. Die schijnt ook goed te zijn maar ik heb'm niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

durian schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:43:
[...]

Ja, wel erg verwesterd, maar toch best goed :-)

Er is een Chinese versie van 30 delen die alle boeken bestrijkt. Die schijnt ook goed te zijn maar ik heb'm niet gezien.
Uiteraard heb ik die ook niet kunnen zien, maar hij is wel beschikbaar via internet https://www.viki.com/tv/39255c-three-body of het iets is wat betreft kwaliteit, ik geef het een kans.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
durian schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:43:
Alleen het eerste boek volgens mij. Ik heb aflevering 1 geprobeerd, maar het is mij tè Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lijkt erop dat het huidige CSI: Vegas seizoen het laatste gaat zijn :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47
Raven schreef op maandag 22 april 2024 @ 06:01:
Lijkt erop dat het huidige CSI: Vegas seizoen het laatste gaat zijn :/
Jammer, eerste twee seizoenen waren van een ouderwets goed niveau. Seizoen 3 ben ik nog aan het opsparen.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Vind het wel beetje jammer dat CSI Vegas sneuvelt. Vind het van een redelijk goed niveau, zeker vergeleken met andere CSI'en in hun latere jaren. Moet wel zeggen dat ik het eerste seizoen beter vond dan het tweede.

Wel een interessant artikel waar @Raven naar linkt. Er staat wel nog nieuws in die ik interessant vind zoals een nieuwe telg in de NCIS familie: NCIS: Origin. Krijg wel een beetje een uitmelk-gevoel maar wil het wel een kans geven. Vind het ergens wel beetje vreemd dat NCIS: Sydney verlengd wordt terwijl het lot van NCIS: Hawai'i nog niet zeker is. Vind geen van beide toppers maar Hawai!i toch een paar trapjes boven Sydney.

Ook blijkt er een reboot te komen van Matlock.

Lijkt er op dat dus vooral uitmelken en recyclage van oude hits gaat blijven in het najaar

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:04
Net zoals vele andere series heeft Frasier ook een sequel/reboot gekregen.
Persoonlijk heb ik Frasier altijd 1 van de betere series gevonden, zonder enige kwaliteit dipjes doorheen de seizoenen.
De 2023 sequel is dan ook weeral (bijna) van het oude niveau.
Hoofdpersonage blijft natuurlijk Frasier Crane, maar ditmaal in een andere setting.
Zonder helaas een aantal van de vertrouwde oude personages, maar met af en toe een gastoptreden.
Seizoen 2 is al aangekondigd *O*

spoiler:
Ik hoop echter wel dat Niles in een volgend seizoen wél weer van de partij is, al is het met een gastoptreden.
Hij is altijd al wel een favorite acteur van mij geweest, sinds "The powers that be".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kenhas schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:19:
Vind het wel beetje jammer dat CSI Vegas sneuvelt. Vind het van een redelijk goed niveau, zeker vergeleken met andere CSI'en in hun latere jaren. Moet wel zeggen dat ik het eerste seizoen beter vond dan het tweede.
Hoop wel dat ze de zaak Sqweegel eens gaan oplossen, in de oorspronkelijke serie nooit gebeurt, in CSI Vegas aan einde S1 een hint naar Sqweegel, maar buiten dat nog steeds niets :/
Kenhas schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:19:
Wel een interessant artikel waar @Raven naar linkt. Er staat wel nog nieuws in die ik interessant vind zoals een nieuwe telg in de NCIS familie: NCIS: Origin. Krijg wel een beetje een uitmelk-gevoel maar wil het wel een kans geven. Vind het ergens wel beetje vreemd dat NCIS: Sydney verlengd wordt terwijl het lot van NCIS: Hawai'i nog niet zeker is. Vind geen van beide toppers maar Hawai!i toch een paar trapjes boven Sydney.
En dan komt er nog een serie met Tony en Ziva :)

Masterchef Australia is weer begonnen *O*
Afbeeldingslocatie: https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/lJLsVl64NTAAr1AQHX3EQw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0MA--/https://s.yimg.com/os/creatr-uploaded-images/2023-10/5c330350-72dd-11ee-9f9d-94aea1393a24

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 22-04-2024 17:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

wiemelen schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:24:
Net zoals vele andere series heeft Frasier ook een sequel/reboot gekregen.
Persoonlijk heb ik Frasier altijd 1 van de betere series gevonden, zonder enige kwaliteit dipjes doorheen de seizoenen.
De 2023 sequel is dan ook weeral (bijna) van het oude niveau.
Hoofdpersonage blijft natuurlijk Frasier Crane, maar ditmaal in een andere setting.
Zonder helaas een aantal van de vertrouwde oude personages, maar met af en toe een gastoptreden.
Seizoen 2 is al aangekondigd *O*

spoiler:
Ik hoop echter wel dat Niles in een volgend seizoen wél weer van de partij is, al is het met een gastoptreden.
Hij is altijd al wel een favorite acteur van mij geweest, sinds "The powers that be".
Mooi dat seizoen 2 is aangekondigd. Vond seizoen 1 matig (wel steeds beter richting het einde) maar dat vind ik als groot Frasier-fan ook van het origineel. Seizoen 1 sla ik meestal over.

spoiler:
Vond het gastoptreden van Peri Gilpin, Roz, anders flink tegenvallen. Enorme opbouw en dan heeft ze maar 3 zinnen. }:| Maar David Hyde Pierce, Niles, als vast onderdeel van de cast zou fantastisch zijn maar dat gaat helaas niet gebeuren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Stukfruit schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:20:
[...]

En qua actrice: geel jasje, blauw jasje, who cares, want je kijkt natuurlijk eigenlijk voor Walton Goggins!

*O*
Yes! 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gk2hNg4MJvdLiekK74Svs8g9FIs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OpQCk2jgWAyVO4a6bic0qyVQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Knuckles S01 is te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NCIS Hawai'i is na volgende maand voorbij :/
‘NCIS: Hawai’i’ Canceled By CBS: Franchise’s First Female-Led Series Ending After 3 Seasons
It came down to the wire, but NCIS: Hawai’i ultimately didn’t make the cut for next season at CBS. The news comes days before the network is set to announce its fall schedule on May 2 and before the Season 3 finale of Hawai’i is scheduled to air on May 6. According to sources, the episode was not meant to be a series finale and includes a tease for what was to come but fans won’t be left reeling by a major cliffhanger.

.......

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd naar de Aliens tv serie die volgend jaar zal verschijnen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Moet toegeven dat ik dit toch wel beetje jammer vind. Het had niet onder de NCIS koepel uitgebracht mogen worden maar op zichzelf vond ik het geen slechte serie. Heb NCIS Sydney bekeken en als ik zou moeten kiezen, zou ik zelfs niet lang twijfelen en voor Hawaii gaan.

Blijkbaar liep de show nog zo slecht niet:
it is not common these days for a network to let go of the #12 most watched non-sports program on broadcast that averages 7.8 million linear viewers (most current) and 10M in Live+35 multi-platform viewing
Dit was al een spinoff en het lijkt er op dat die trend zich blijft doorzetten met NCIS Origin, de Tony en Ziva spinoff, een spinoff van Young Sheldon.

Nog een vervolgartikel over het annuleren van NCIS Hawaii: https://deadline.com/2024...hey-ll-cool-j-1235897052/

Als ik het goed lees, is CBS nu vooral gefocust op zeer korte termijn
With CBS’ parent company focused on its short-term balance sheet as it prepares to sell
Blijkbaar krijgt Blue Bloods nog een laatste seizoen dus Magnum mag nog één keer zijn snor en norse blik tentoon stellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

‘Scooby-Doo’ Live-Action Series From Berlanti Productions Lands At Netflix With Major Commitment
Afbeeldingslocatie: https://deadline.com/wp-content/uploads/2024/04/Scooby-Doo.jpg?w=681&h=383&crop=1

A classic Warner Bros. IP is headed to Netflix with a reimagining from one of the studio’s top TV producers. In a competitive situation with multiple bidders, the streamer has landed Scooby-Doo! The Live-Action Series, from Greg Berlanti‘s Berlanti Productions and Warner Bros. Television, where the company is based, sources tell Deadline.

Written by Josh Appelbaum & Scott Rosenberg (Cowboy Bebop) based on characters created by Hanna-Barbera, Scooby-Doo! is a live-action update of the popular cartoon.

In a tough TV marketplace, the drama project garnered interest from top buyers, ending up at Netflix with a premium, script-to-series commitment, sources said. Reps for Netflix and WBTV declined comment.

Scooby-Doo! The Live-Action Series is executive produced by Greg Berlanti, Sarah Schechter and Leigh London Redman for Berlanti Productions as well as Appelbaum and Rosenberg alongside André Nemec and Jeff Pinkner under their Midnight Radio banner. Berlanti Productions’ Jonathan Gabay and Midnight Radio’s Adrienne Erickson co-executive produce.

The deal comes on the heels of Netflix releasing Berlanti Productions/WBTV’s latest series, Dead Boy Detectives, last week. The comic book adaptation landed on the streamer’s daily Top 10 U.S. series list within 24 hours and stayed in the Top 3 all weekend.

At Netflix, Berlanti Productions and WBTV are also behind You, headed into its fifth and final season, and Chilling Adventures of Sabrina.

Created by Joe Ruby and Ken Spears, the Scooby-Doo! franchise was launched in 1969 with the duo’s first animated series Scooby-Doo, Where Are You! for then-Hanna-Barbera (later absorbed into Warner Bros. Animation).

The series, which introduced supernatural mysteries-solving teens Fred Jones, Daphne Blake, Velma Dinkley and Shaggy Rogers and their talking Great Dane Scooby-Doo, originally aired on CBS from 1969-76, when it moved to ABC, where various versions of the show aired until 1986. Spinoff A Pup Named Scooby-Doo! aired from 1988-91. Two Scooby-Doo! reboots premiered as part of Kids’ WB on The WB and its successor The CW from 2002-08. Further reboots were produced for Cartoon Network beginning in 2010 and continuing through 2018. Boomerang premiered original animated series Scooby-Doo! and Guess Who? on its streaming service in 2019 and later on Max.

The franchise’s latest spinoff, Max original Velma from Mindy Kaling, recently wrapped its second season on the WBD streamer which also is home of the Scooby-Doo! library.

A live-action film was released in 2002 starring Freddie Prinze Jr. as Fred, Sarah Michelle Gellar as Daphne, Matthew Lillard as Shaggy and Linda Cardellini as Velma. It spawned a 2004 sequel. An animated feature, Scoob!, was released during the pandemic.

This marks Appelbaum, Rosenberg and their Midnight Radio partners’ return to Netflix, where they executive produced the live-action Cowboy Bebop series adaptation. Their recent credits also include Prime Video’s Citadel and MGM+’s From.

Oscar Wilde

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Seizoen 3 van een Britse petrolhead die een boerderij probeert te runnen is te vinden :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:52
Raven schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 06:03:
Seizoen 3 van een Britse petrolhead die een boerderij probeert te runnen is te vinden :D
Finally! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:14
Raven schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 06:03:
Top! Ontzettend genoten van de eerste seizoenen.
13 juni ook weer het volgende seizoen van The Boys dus reden genoeg om weer even Prime te nemen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

^ is te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice! ga zo goed op deze show :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Wie heeft er allemaal Halo gekeken?
Ik vond het een mooie serie. Ik hoop dat er een derde seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Raymond schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:09:
Wie heeft er allemaal Halo gekeken?
Ik vond het een mooie serie. Ik hoop dat er een derde seizoen komt.
Seizoen 1 vond ik matig en heb ik niet afgekeken.
Seizoen 2 geprobeerd na lovende kritieken en dat was zeker goed te pruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah balls, NCIS Hawaii heeft een Las Vegas gedaan :/ , weliswaar minder dramatisch maar toch.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 07-05-2024 11:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
LA-384 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 06:17:
[...]

Seizoen 1 vond ik matig en heb ik niet afgekeken.
Seizoen 2 geprobeerd na lovende kritieken en dat was zeker goed te pruimen.
Ikzelf heb de games nooit gespeeld (ik game niet). Dus ik heb wat minder binding met de historie en canon. En ik vond het dus een prima serie. Waarbij ik seizoen 2 idd ook leuker vond dan seizoen 1.
Maar ik vind het wel opvallend hoe enorm veel bagger er wordt gespuid over de serie, met name door mensen die vinden dat de serie niet aansluit op de games.

Maargoed, ik zie ook niet hoe je een tv serie kan maken die precies lijkt op de games. Dan zie je alles alleen maar vanuit de helm van dat hoofdkarakter en dan is hij de hele aflevering bezig met rennen en schieten. Dat lijkt me geen succesformule voor een tv-serie. Als je dat wilt zien, neem dan een abbo op zo'n game-streaming site als twitch ofzo :+

Ik lees ook dat het de meest succesvolle serie is voor paramount+, dus hopelijk betekent dat wel dat de kans op een seizoen 3 aanwezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raymond schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:22:
[...]

Ik lees ook dat het de meest succesvolle serie is voor paramount+, dus hopelijk betekent dat wel dat de kans op een seizoen 3 aanwezig is :)
https://www.nytimes.com/2...ony-apollo-paramount.html

Als Paramount+ dan nog bestaat ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
@Raymond Ik heb de games ook nooit gespeeld en ben dus totaal niet bekend met de lore. Ik vond seizoen 1 alleen erg amateuristisch overkomen en volgens mij waren de special effects ook niet zo geweldig. Seizoen 2 zat wat mij betreft gewoon beter in elkaar, hoewel ik me seizoen 1 amper nog kan herinneren, dus mogelijk klopt mijn herinnering niet met realiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Net de eerste twee eps van Dark Matter gezien, het was een OK begin. Erg simpel geschreven en best voorspelbaar, maar leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@mister_S Welke van de 2 Dark Matters? ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
De nieuwe :)

Jammer dat ze die andere Dark Matter hadden geannuleerd trouwens :(

[ Voor 17% gewijzigd door mister_S op 09-05-2024 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mister_S schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:39:
[...]

De nieuwe :)

Jammer dat ze die andere Dark Matter hadden geannuleerd trouwens :(
Jammer inderdaad :/

Seizoen 2 van IMDB: Pretty Little Liars: Original Sin (TV Series 2022– ) is begonnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 10-05-2024 07:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

mister_S schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:13:
Net de eerste twee eps van Dark Matter gezien, het was een OK begin. Erg simpel geschreven en best voorspelbaar, maar leuk om te kijken.
Eens, maar ben wel benieuwd waar het naar toe gaat. Verder deed de acteur me op een of andere manier denken aan Kevin Spacey in zijn vroegere films en daar was ik altijd wel een fan van.

[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 11-05-2024 12:30 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Seizoen 2 van Interview with the Vampire is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:25
Ik heb ook Dark Matter gezien (althans die 2 afleveringen). Afgaande op recensies vrees ik het ergste, het duurt allemaal lang, gesprekken zijn opvulling voor de looptijd, sommige scènes voegen niets toe. Deze "film" is gewoon verdund tot een langere serie.

Ik zal deze serie verder dus letterlijk en figuurlijk doorspoelen, je mist niet veel door het sneller te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is inderdaad een beetje soapy, maar op zich kijkt aflevering 1 nog wel lekker weg.

En slecht nieuws voor de fans van Constellation:
https://www.hollywoodrepo...-tv-one-season-1235896346

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:24
Jammer, ik vond hem wel vermakelijk en was wel nieuwsgierig naar een vervolg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:34

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

oh yeah _/-\o_ *O*

Echt een serie die je moet liggen. Ik vind het een van de beste series die ik ooit heb gezien. De manier van filmen en hoe zij daarmee de druk in een keuken proberen weer te geven is heel erg goed.

Maar de kwaliteit van de cast, de scenes van enkele minuten die zonder cuts uitgezonden worden. _/-\o_

Heerlijke serie.

[ Voor 33% gewijzigd door backupdevice op 13-05-2024 09:33 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
Ah, nice, had DI Ray niet meer verwacht. Is geen top serie maar gewoonweg Britse kwaliteit
Moet toegeven dat ik in het begin beetje moeite had met seizoen 1. Werd zelf nerveus door de chaos. Is gelukkig wel verbeterd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
backupdevice schreef op maandag 13 mei 2024 @ 09:26:
[...]

oh yeah _/-\o_ *O*

Echt een serie die je moet liggen. Ik vind het een van de beste series die ik ooit heb gezien. De manier van filmen en hoe zij daarmee de druk in een keuken proberen weer te geven is heel erg goed.

Maar de kwaliteit van de cast, de scenes van enkele minuten die zonder cuts uitgezonden worden. _/-\o_

Heerlijke serie.
The Bear is werkelijkwaar echt fan-tas-tisch. Inderdaad even inkomen de eerste aflevering.. maar daarna ben je hooked.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kenhas schreef op maandag 13 mei 2024 @ 09:59:
[...]

Ah, nice, had DI Ray niet meer verwacht. Is geen top serie maar gewoonweg Britse kwaliteit
Die gaat gelukkig wel door, een andere serie van vorig jaar (ook met Parminder "Neela van ER" Nagra) echter niet -> IMDB: Maternal (TV Series 2023)

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Kenhas schreef op maandag 13 mei 2024 @ 09:59:
[...]

[...]

Moet toegeven dat ik in het begin beetje moeite had met seizoen 1. Werd zelf nerveus door de chaos. Is gelukkig wel verbeterd
De chaos die je ervaart is de chaos die de hoofdrol speler ervaart door in een keuken te werken, en de chaos in zijn hoofd.

Maar ook de chaos in zijn familie... zoals brilliant weergegeven in de kerstmis aflevering. Je voelt zelf ook de druk en de prikkels.

IMHO natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:49
Rivanov schreef op maandag 13 mei 2024 @ 10:10:
[...]

The Bear is werkelijkwaar echt fan-tas-tisch. Inderdaad even inkomen de eerste aflevering.. maar daarna ben je hooked.
Nee hoor, seizoen 1 was niet zo goed en twee ook niet.
Ik snap heel de hype niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Stukfruit schreef op maandag 13 mei 2024 @ 02:38:
Het is inderdaad een beetje soapy, maar op zich kijkt aflevering 1 nog wel lekker weg.

En slecht nieuws voor de fans van Constellation:
https://www.hollywoodrepo...-tv-one-season-1235896346
Goffer. :( We zitten er middenin, maar nu twijfel ik of ik door wil. Als de serie eindigt in een cliff-hanger dan kap ik er liever meteen mee.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Arjantje72 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:31:
[...]

Ja hij moet je liggen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het is vooral de herkenbaarheid van de stressvolle situaties en de feeling good wanneer de medewerkers op stage / opleiding / training gaan en daar dan dus tot een soort inkeer/inzicht komen. Maar hij moet je liggen inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2024 15:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Nee hoor, seizoen 1 was vond ik niet zo goed en twee ook niet.
Smaken verschillen, so FTFY

Ik blijf hierbij:
Tomba in "Buitenlandse TV Series 2022-2023"
Kan persoonlijk niet wachten op het volgende seizoen O+
Okay Richie? Drive.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 14:01
Gisteren ben ik begonnen met

Ik heb pas 1 aflevering gezien, maar de sfeer die ze neerzetten is wat mij betreft echt subliem. Heerlijke beelden, rustige opbouw en de muziek is super gekozen.

Het doet me erg denken aan de game L.A. Noire. Ik ben erg benieuwd hoe de serie verder gaat, aanrader!

[ Voor 9% gewijzigd door Slaapje op 20-05-2024 00:56 ]

To dare is to do

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Is dat niet met iedere serie. :+
Zo vind ik Game of Thrones ook niets. Ieder z’n ding uiteindelijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40
Coenen schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:15:
[...]

Ik ben al wat verder, ik ben bij de 4e aflevering. De muziek is soms mwah. Voor de rest eigenlijk best leuk.
Soms wat vreemd en wat bloederig.
Hier bij de 5de aflevering van Fallout. Serie die mij dan aangenaam verrast heeft.
Had me er weinig van voorgesteld weer een mislukte game --> serie dacht ik. Maar het tegenovergestelde is het geval.

Sterk verhaal en goed gecast. Aanrader als je van science fiction (doomsday met een twist) / action houdt.
Muziek is wel apart, maar werkt ook wel en zat ook in de game als ik me niet vergis.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

10,000 years before the birth of Paul Atreides, before the universe knew them as the Bene Gesserit...

The new Max Original Series #DuneProphecy is streaming this fall on Max.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Weet niet of het al bekend was maar Rings of Power gaat 28-08 verder met S2. Erg van genoten.
https://trakt.tv/shows/th...-rings-of-power/seasons/2

Yippie kayak, other buckets!

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.