• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:51

Buitenlandse TV Series 2022-23 topic

Welkom bij het Buitenlandse TV Series topic van 2022-23!

Hieronder vindt je de nieuwe Amerikaanse series van de broadcast- en cablezenders maar ook van streamingdiensten zoals Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, Apple TV+, Hulu en HBO Max.
Vergeet niet dat er simpelweg geen garanties zijn wanneer een serie uitkomt. Alles wat hieronder staat kan nog veranderd worden. Daarnaast wordt de release van series op streamingdiensten niet ver van te voren bekend gemaakt waardoor het lijkt dat er weinig series uitkomen in de herfst terwijl dat niet het geval is.
Later dit jaar wordt streamingdienst SkyShowtime gelanceerd. Hierop zal content van zowel NBCUniversal en Paramount te zien zijn.

Ik kijk vooral Amerikaanse series, vandaar de grote lijst aan Amerikaanse series hieronder. Als je aanbevelingen hebt voor series uit andere landen, laat het dan vooral mij en andere mede-tweakers weten via dit topic!
Nieuwe series
Hieronder staan nieuwe series die de komende maanden uit worden gebracht met in de header de Amerikaanse releasedatum. Bij een aantal series staat aparte informatie over de aangekondigde Nederlandse release, voor zover bekend.
21 augustus 2022
House of the Dragon (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
The story of the House Targaryen set 200 years before the events of Game of Thrones (2011).

Zender: HBO Max
Nederlandse release: 22 augustus op HBO Max
/ 10
Genereer je eigen UBB code review
24 augustus 2022
Lost Ollie (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Adventure, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A lost toy, searching across the countryside for the boy who lost him, and the story of the boy who lost more than a best friend.

Zender: Netflix
/ 10

Mo (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Comedy | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Mo Najjar who straddles the line between two cultures, three languages and "a ton of bullshit." The fictional Mo is a Palestinian refugee living one step away from asylum on the path to U.S. citizenship.

/ 10
25 augustus 2022
Mike (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Biography, Drama, Sport | Runtime: N/A | MPAA: N/A
The series will explore the wild, tragic and controversial life and career of heavyweight champion Mike Tyson - one of the most polarizing figures in sports culture.

Zender: Hulu
Nederlandse release: 8 september op Disney+
/ 10

The Patient (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Mystery, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A psychotherapist who recently lost his wife, finds himself held prisoner by a serial killer with an unusual request to curb his homicidal urges.

Nederlandse release: Disney+ maar geen Nederlandse releasedatum bekend
/ 10

Little Demon (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Comedy, Horror | Runtime: N/A | MPAA: N/A
After being impregnated by the Devil, a reluctant mother and her Antichrist daughter attempt to live an ordinary life in Delaware.

Zender: FXX
/ 10
26 augustus 2022
Partner Track (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Centers on Ingrid Yun, an idealistic young lawyer, struggles with her moral compass and her passions as she fights to climb the partner track at an elite New York City law firm.

/ 10
1 september 2022
Pantheon (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Drama, Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A young woman begins receiving messages from an unknown number that claims to be her deceased father. Trying to uncover the truth, she stumbles upon a larger conspiracy involving the singularity.

Zender: AMC+
/ 10
2 september 2022
The Lord of the Rings: The Rings of Power (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-14
Epic drama set thousands of years before the events of J.R.R. Tolkien's 'The Hobbit' and 'The Lord of the Rings' follows an ensemble cast of characters, both familiar and new, as they confront the long-feared re-emergence of evil to Middle-earth.

Zender: Amazon Prime Video
Nederlandse release: In tegenstelling tot andere series van Prime waar afleveringen om ongeveer 9 uur 's ochtends al online staan, worden nieuwe afleveringen om 3 uur 's ochtends Nederlandse tijd uitgebracht. Dit komt doordat Amazon nieuwe afleveringen om 18 uur 's avonds Pacific Time uitbrengt en dus niet de standaard 00.00.
Zie dit artikel voor meer info: https://deadline.com/2022...remiere-dates-1235093013/
/ 10

Devil in Ohio (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Horror, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA
Follows a hospital psychiatrist who shelters a mysterious cult escapee, her world is turned upside down as the strange girl's arrival threatens to tear her own family apart.

/ 10
8 september 2022
Cars on the Road (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Lightning McQueen and Mater go on a cross-country road trip to see Mater's sister.

Zender: Disney+
/ 10
11 september 2022
American Gigolo (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Follows Julian Kaye after his wrongful conviction release following 15 years in prison as he struggles to find his footing in the modern-day Los Angeles sex industry and navigates his complicated relationships.

Zender: Showtime
/ 10

The Serpent Queen (2022–)
Eight-part series based on Leonie Frieda's book "Catherine de Medici: Renaissance Queen of France."

Zender: Starz
/ 10

Monarch (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Music | Runtime: N/A | MPAA: N/A
The Romans have created a country music dynasty but when their reign as country royalty is put in jeopardy, Nicolette will stop at nothing to protect her family's legacy.

Zender: Fox
/ 10
20 september 2022
Reboot (2022–)
Follows an early 2000s family sitcom that Hulu has rebooted and their dysfunctional cast that must deal with their unresolved issues in today's fast-changing world.

Nederlandse release: Disney+ maar geen datum bekend
/ 10
21 september 2022
Andor (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-14
Prequel series to Star Wars' 'Rogue One'. In an era filled with danger, deception and intrigue, Cassian will embark on the path that is destined to turn him into a Rebel hero.

/ 10
27 september 2022
The Rookie: Feds (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Spinoff from The Rookie (2018) following FBI Special Agent Simone Clark (Niecy Nash)

Zender: ABC
/ 10
30 september 2022
Entergalactic (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Drama, Music | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Jabari, a charming, streetwear-clad artist on the cusp of real success. After a chance run-in with his cool new photographer neighbor, Meadow, Jabari has to figure out whether he can make space for love in his life.

/ 10
2 oktober 2022
Interview with the Vampire (2022–)
Plot under wraps.

Zender: AMC
/ 10
6 oktober 2022
Walker: Independence (2022–)
Abby Walker's husband is murdered before her eyes. On her quest for revenge, Abby crosses paths with Hoyt Rawlins. Abby and Hoyt's journey takes them to Independence, Texas, where they encounter residents running from their own pasts.

Zender: The CW
/ 10
7 oktober 2022
The Midnight Club (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Horror, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: N/A
The Midnight Club follows a group of five terminally ill patients at Brightcliffe Hospice, who begin to gather together at midnight to share scary stories.

/ 10

Fire Country (2022–)
A young convict joins a firefighting program looking for redemption and a shortened prison sentence, he and other inmates work alongside elite firefighters to extinguish massive blazes across the region.

Zender: CBS
/ 10
9 oktober 2022
Let the Right One In (2022–)
TV adaptation of the a vampire drama 'Let the Right One In'.

Zender: Showtime
/ 10
14 oktober 2022
Shantaram (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A heroin addict incarcerated for a robbery escapes prison and reinvents himself as a doctor in the slums of Bombay; his ties to the crime underworld there lead him to Afghanistan, where he partners with a mob boss locked in a battle with Russian criminals.

Zender: Apple TV+
/ 10
21 oktober 2022
From Scratch (2022–)
An American woman falls in love with a Sicilian man while studying abroad in Italy.

/ 10
25 oktober 2022
Cabinet of Curiosities (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Horror, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: N/A
This anthology of sinister stories is told by some of today's most revered horror creators, including the directors of The Babadook, Splice, Mandy, and many more.

/ 10
9 november 2022
Zootopia+ (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: N/A | MPAA: N/A
The adventures of the creatures of the most incredible metropolis: Zootopia.

/ 10

Dangerous Liaisons (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, History | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A pair of scheming ex-lovers attempt to exploit others by usingthe power of seduction. TV adaptation of Pierre Choderlos de Laclos' classic 18th Century novel 'Les Liaisons Dangereuses'.

Zender: Starz
/ 10
13 november 2022
Tulsa King (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Follows an Italian mobster faced with the startling task of reestablishing his Italian mafia family in Tulsa, Oklahoma.

Zender: Paramount+
/ 10
23 november 2022
Pitch Perfect (2022–)
Bumper moves to Germany to revive his music career after one of his songs becomes big in Berlin.

Zender: Peacock
/ 10
30 november 2022
Willow (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
An unlikely group of heroes set off on a dangerous quest to places far beyond their home, where they must face their inner demons and come together to save their world.

/ 10
Renewals en cancellations
In tegenstelling tot vorig jaar, geef ik nu geen opsomming van alle series die verlengd zijn. Belangrijkste reden hiervoor is dat Rotten Tomatoes een handig overzicht heeft waarin alle renewals, cancellations en endings op 1 pagina heeft staan waardoor ik meer tijd heb om series te kijken :+
https://editorial.rottent...-cancelled-tv-shows-2022/
Nieuwe series zonder releasedatum
Hieronder een paar series die nog geen exacte releasedatum hebben, maar naar mijn mening wel waard zijn om alvast in je lijstje te zetten :)
  • Mr. and Mrs. Smith (december 2022 op Amazon Prime Video)
  • 1923 (december 2022 op Paramount+)
  • The Witcher: Blood Origin (Netflix)
  • Love and Death (HBO Max)
  • The White House Plumbers (HBO)
  • Welcome to Chippendales (Hulu; Nederlandse release op Disney+)
  • Secret Invasion (Disney+)
  • Echo (Disney+)
  • Lessons In Chemistry (Apple TV+)
  • Ahsoka (Disney+)
  • Skeleton Crew (Disney+)
  • The Last of Us (HBO)
  • The Continental (Peacock)
  • Wednesday (Netflix)
  • Extrapolations (Apple TV+)
  • Masters of the Air (Apple TV+)
Info & regels
Houd spoilers in de spoiler tag! Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler

Er wordt hier alleen gediscussierd over tv-series, dus links naar downloadsites e.d. zijn niet toegestaan. Zie hiervoor ook de forum policy van GoT.
Wil je discussieren over een bepaalde streamingdienst, dan kan in de daarvoor bestemde topics. Hier op FTM hebben we namelijk topics voor Netflix Nederland en België, [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo, Het Disney+ topic [streamingdienst], [Apple TV+] Ervaringen & Discussie en Het Videoland Topic.

Mocht je op zoek zijn naar nieuwe series om te kijken dan kan je bij het volgende topic Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen... terecht.

• VirinR
Om zelf af te trappen: ik was erg druk met studie de afgelopen tijd dus geen tijd om series te kijken of heel actief op GoT te zijn. Maar nu de studie klaar is heb ik vooral een inhaalslag gemaakt met wat series die ik nog moest inhalen naast de twee nieuwe series waarmee ik ben gestart (Abbott Elementary en Primal):
  • 9-1-1 Lone Star S3
  • Dollface S2
  • Grace & Frankie S7
  • Never Have I Ever S3
  • Only Murders in the Building S2 (kan niet wachten op de finale a.s. dinsdag)
Voordat ik weer aan de bak moet wil ik de Marvel series van Netflix nog zien, samen met de laatste 2 afleveringen van Stranger Things S4 en For All Mankind S3.

Van de nieuwe series ben ik vooral benieuwd naar Reboot vanwege de cast (Johnny Knoxville, Judy Greer, Rachel Bloom en Keegan Michael-Key), Mo, From Scratch, Cabinet of Curiosities en Tulsa King.

[Voor 40% gewijzigd door VirinR op 20-08-2022 16:56]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB: Interview with the Vampire (TV Series 2022– )
IMDB: Let the Right One In (TV Series 2022– )
IMDB: Zootopia+ (TV Series 2022– )
^ zie ik de laatste tijd steeds vaker, ook met Ice Age, The Croods, Boss Baby, Monsters Univercityat Work en welke ik nog vergeet. Hebben ze niets origineels te bedenken of zo? :P

IMDB: Reboot (TV Series 2022– )
Ben ik de enige die bij een titel zoals ^ telkens aan Bob, Dot, Enzo en de rest denkt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
House of the Dragon _/-\o_
IMDB: House of the Dragon (TV Series 2022– )

Daar kijk ik nu echt al een tijd naar uit!

[Voor 71% gewijzigd door calsonic op 20-08-2022 18:06]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik niet specifiek; vriendinnetje wel... Andor trailer nu ook paar keer gezien; daar wel zin in ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• calsonic
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:08:
[...]

Ik niet specifiek; vriendinnetje wel... Andor trailer nu ook paar keer gezien; daar wel zin in ;)
Nice :) die had ik gemist - super tip!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
VirinR schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:49:
Om zelf af te trappen: ik was erg druk met studie de afgelopen tijd dus geen tijd om series te kijken of heel actief op GoT te zijn. Maar nu de studie klaar is heb ik vooral een inhaalslag gemaakt met wat series die ik nog moest inhalen naast de twee nieuwe series waarmee ik ben gestart (Abbott Elementary en Primal):
  • 9-1-1 Lone Star S3
  • Dollface S2
  • Grace & Frankie S7
  • Never Have I Ever S3
  • Only Murders in the Building S2 (kan niet wachten op de finale a.s. dinsdag)
Voordat ik weer aan de bak moet wil ik de Marvel series van Netflix nog zien, samen met de laatste 2 afleveringen van Stranger Things S4 en For All Mankind S3.

Van de nieuwe series ben ik vooral benieuwd naar Reboot vanwege de cast (Johnny Knoxville, Judy Greer, Rachel Bloom en Keegan Michael-Key), Mo, From Scratch, Cabinet of Curiosities en Tulsa King.
Only murders in the building blijft leuk ja.

She-Hulk heb ik geprobeerd, maar is 3x niks. Had ook niet verwacht dat het leuk zou zijn, maar toch even geprobeerd. Hopelijk komen Succession en Yellowstone snel weer met een nieuw seizoen!

Tomorrow is not today!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wel verwarrend dat SkyShowtime aan deze kant van de planeet blijkbaar content van Paramount+ en Peacock gaat bevatten.

Een beetje zoals Disney+ met Hulu in de VS en het Star-label hier.

Zo wordt het een steeds grotere uitdaging om te betalen voor content als je een beetje overzicht wil hebben (en geen JustWatch wil gebruiken omdat die app nog trager is dan appelstroop door een trechter :X).

Dat zit wel Schnorr.

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:25
Ik mis nog een aantal Britse series.
Uit mijn hoofd denk ik dan aan o.a.
- Slow horses S2
- SAS: Rogue heroes (over de oprichting van de elite eenheid SAS tijdens WW2)
- McDonald and Dodds S3

Maar er zullen er vast nog een hele hoop zijn.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 20:02
Bedankt voor het maken van de TS @VirinR !
Staan weer wat series bij die ik nog niet had toegevoegd.

Ben benieuwd wat de 'beste' vampieren serie wordt. Na True Blood eigenlijk geen goede vervanger gezien, die was echt funky.

Yippie kayak, other buckets!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:41
Stukfruit schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:45:
Wel verwarrend dat SkyShowtime aan deze kant van de planeet blijkbaar content van Paramount+ en Peacock gaat bevatten.

Een beetje zoals Disney+ met Hulu in de VS en het Star-label hier.

Zo wordt het een steeds grotere uitdaging om te betalen voor content als je een beetje overzicht wil hebben (en geen JustWatch wil gebruiken omdat die app nog trager is dan appelstroop door een trechter :X).
Gebruik Trakt. Die gebruik ik zelf met veel plezier.

• calsonic
  • Niet online
Net de eerste aflevering van House of the Dragon gekeken. Was voor een introductie best oké. Ook erg goed gemaakt. Heeft de potentie om een goede serie te worden.

• VirinR
Tartarus schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

Gebruik Trakt. Die gebruik ik zelf met veel plezier.
Trakt is geweldig en dan ben ik nog bescheiden.

Je kan je serievoortgang bijhouden en een watchlist aanmaken met series die je nog wilt kijken waarbij de JustWatch integratie aangeeft of een serie beschikbaar is op een streamingdienst. Daarnaast krijg je een persoonlijke agenda met daarin nieuwe afleveringen van series die je kijkt en series die in je watchlist staan. De agenda geeft ook de seizoenspremiere aan zodat je dat niet over het hoofd mist.
Ik heb een VIP-abonnement omdat ik de geavanceerde functies gebruik maar alles wat hierboven staat kan je gewoon gratis doen dus het proberen is zeker waard.

Overigens gebruik ik ook JustWatch om te kijken wat er nieuw is toegevoegd, maar ik heb geen problemen met de website. Misschien die even proberen in plaats van de app @Stukfruit?

[Voor 8% gewijzigd door VirinR op 21-08-2022 12:04]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jmk schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:31:

Ben benieuwd wat de 'beste' vampieren serie wordt. Na True Blood eigenlijk geen goede vervanger gezien, die was echt funky.
De beste is nog altijd Buffy O-) , ik moet nog altijd iets tegenkomen dat daar in de buurt komt :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 20:21

Robtimus

me Robtimus no like you

Raven schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:10:
IMDB: Reboot (TV Series 2022– )
Ben ik de enige die bij een titel zoals ^ telkens aan Bob, Dot, Enzo en de rest denkt?
Nope, elke keer weer als ik over deze serie lees.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
jmk schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:31:

Voordat Anne Rice overleed was ze met haar zoon aan een tv-serie gebaseerd op the vampire chronicles bezig. Deze is in productie gebleven en zal uit gaan komen.

Ik had hier hele goede hoop voor, maar ik heb alweer teveel vooroordelen over de casting en andere keuzes. Ik ga het wel een kans geven, want True Blood moest ik ook even voor warm lopen.

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:58
Het laatste (derde) seizoen van His Dark Materials zou in de herfst uitkomen. Voorlopig is er nog geen richtdatum, ik denk dat BBC het eerst zal aankondigen.

• jmk
  • Laatst online: 01-06 20:02
Schuey schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:07:
[...]

Voordat Anne Rice overleed was ze met haar zoon aan een tv-serie gebaseerd op the vampire chronicles bezig. Deze is in productie gebleven en zal uit gaan komen.

Ik had hier hele goede hoop voor, maar ik heb alweer teveel vooroordelen over de casting en andere keuzes. Ik ga het wel een kans geven, want True Blood moest ik ook even voor warm lopen.
En gaat die ook The Vampire Chronicles heten of anders. Die ben ik wel verplicht te kijken denk ik :)
algalid schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:44:
Het laatste (derde) seizoen van His Dark Materials zou in de herfst uitkomen. Voorlopig is er nog geen richtdatum, ik denk dat BBC het eerst zal aankondigen.
Oeh ook zin an!

Yippie kayak, other buckets!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
jmk schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:45:
[...]

En gaat die ook The Vampire Chronicles heten of anders. Die ben ik wel verplicht te kijken denk ik :)
Interview with the vampire, start 2 oktober. Staat ook in de TS.

Verplichtte kost zou het hier ook moeten zijn. Alle oude en nieuwe chronicles en personage boeken staan compleet in de kast. Zelfs nog een gesigneerde versie van de meest recente boeken.

Anne was altijd aan het zoeken naar onder meer zichzelf. Dit kun je ontzettend goed in de boeken terugvinden. Dit leid wel een beetje tot veranderende opvattingen over bepaalde zaken in de loop der jaren.

Die verplichting echter, tja, ik ga het een kans geven want inmiddels bijna 20 jaar fan. Maar ik vrees grote vrezen. Als het een groot woke festijn wordt waarop de hele bingo kaart snel ingevuld is, ben ik er al snel klaar mee. Veel fans misschien wel ook, we gaan het mee maken.

[Voor 16% gewijzigd door Schuey op 21-08-2022 19:20]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat wordt een droog seizoen, zit helaas weinig bij naar mijn smaak tot zover, althans waar ik nog niet van wist in ieder geval.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:31

Damian

Insane Obtrusion

Only Murders in the Building

leuke serie voor tussendoor. Selena Gomez, ondanks haar wat monotone stem, valt me 100% mee als actrice!

[Voor 21% gewijzigd door Damian op 22-08-2022 09:14]

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:12

Touchdomex

Meisje!

Damian schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:13:
Only Murders in the Building

leuke serie voor tussendoor. Selena Gomez, ondanks haar wat monotone stem, valt me 100% mee als actrice!
Is ze niet alleen toegevoegd voor de naam? Dat stond mij een beetje tegen namelijk :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• VirinR

Ik heb dit net ook in het HBO Max-topic gezet, maar het is ook hier relevant dus hieronder een samenvatting van bovenstaande video :)

2022:
The White Lotus S2
The Idol S1
His Dark Materials S3
Industry S2 (wordt nu uitgezonden)
Los Espookys S2
Avenue 5 S2
Titans S4
Gossip Girl S2
The Sex Lives of College Girls S2
Rap Sh!t S1 (wordt nu uitgezonden)
Pennyworth S3
Doom Patrol S4

2023:
Somebody, Somewhere S2
The White House Plumbers (mini-serie)
Succession S4
Winning Time S2
Perry Mason S2
Barry S4
The Righteous Gemstones S3
The Gilded Age S2
Love & Death (mini-serie)
And Just Like That... S2
Tokyo Vice S2
Hacks S3
Julia S2
Minx S2
Our Flag Means Death S2
Warrior S3
The Last of Us S1

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:55
In September begint ook het laatste seizoen van ''The Good Fight'', kijken we hier ook erg naar uit!

IMDB: The Good Fight (TV Series 2017–2022)

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10

Zenix

BOE!

Touchdomex schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:20:
[...]

Is ze niet alleen toegevoegd voor de naam? Dat stond mij een beetje tegen namelijk :X
Nee, één van de hoofdrolspelers.

10680Wp | Stuur DM voor Raisin of IBKR bonus

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 14:37
wiemelen schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:30:
Ik mis nog een aantal Britse series.
Uit mijn hoofd denk ik dan aan o.a.
- Slow horses S2
- SAS: Rogue heroes (over de oprichting van de elite eenheid SAS tijdens WW2)
- McDonald and Dodds S3

Maar er zullen er vast nog een hele hoop zijn.
Is het derde seizoen van McDonald en Dodds nog niet uitgezonden? Ik zeg dit nu uit mijn hoofd dus niet helemaal zeker. Maar ik dacht dat het een maand of twee geleden uitgezonden is.
Maar ik kan het verkeerd voorhebben.
Blijft me beetje bij omdat er een aflevering tussen zat die ik het seizoen ervoor al gezien had. Iets met een plastisch chirurg.

[Voor 10% gewijzigd door Kenhas op 23-08-2022 10:17]

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Kenhas schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:15:
[...]

Is het derde seizoen van McDonald en Dodds nog niet uitgezonden? Ik zeg dit nu uit mijn hoofd dus niet helemaal zeker. Maar ik dacht dat het een maand of twee geleden uitgezonden is.
Maar ik kan het verkeerd voorhebben.
Blijft me beetje bij omdat er een aflevering tussen zat die ik het seizoen ervoor al gezien had. Iets met een plastisch chirurg.
Is inderdaad al uitgezonden.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Star Trek Lower Decks S03 is begonnen :D

Oscar Wilde

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:15
Raven schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:35:
Star Trek Lower Decks S03 is begonnen :D
Nice, alleen nog niet op Prime zie ik... Heeft iemand enig idee of deze wel komt of dat ik net als bij Strange New Worlds de zeven zeeën moet bevaren?

• Stukfruit
  • Niet online

Laatste seizoen van The Handmaid's Tale.

Dat zit wel Schnorr.

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-05 07:54
Mooi voorbeeld van een sterke serie waar richting mist in vervolg seizoenen. Beetje a la laatste GoT seizoen

• algalid
Vanaf 8 oktober bij Sky DE en in 2023 ARD, wss ook dan op streaming hier:

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:15
ErikT738 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:43:
[...]

Nice, alleen nog niet op Prime zie ik... Heeft iemand enig idee of deze wel komt of dat ik net als bij Strange New Worlds de zeven zeeën moet bevaren?
Staat inmiddels wel op Prime.

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:25
The Capture S2 is begonnen.
https://www.imdb.com/title/tt8201186/

• Stukfruit
  • Niet online
Cool, deze kende ik nog niet. Thanks!

Overheidscomplotten, een Bourne-sfeertje en Ron Perlman zijn altijd vermakelijk.

Dat zit wel Schnorr.

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Stukfruit schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 01:22:
[...]
(the capture)

Cool, deze kende ik nog niet. Thanks!

Overheidscomplotten, een Bourne-sfeertje en Ron Perlman zijn altijd vermakelijk.
Seizoen 1 was erg goed, vond ik!

• Stukfruit
  • Niet online
durian schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 18:05:
[...]

Seizoen 1 was erg goed, vond ik!
Eerste paar afleveringen zijn in ieder geval heel kijkbaar :Y

edit:
En de rest van S1 ook. Ze hebben hun best gedaan om het zo realistisch mogelijk te houden (op een paar details na....). Netjes. Ik zou de serie zeker een 8 of 9 geven. Kijkt lekker weg :Y

[Voor 31% gewijzigd door Stukfruit op 30-08-2022 01:07]

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet nieuwe Britse crime/detective voorbij komen IMDB: Ridley (TV Series 2022– )
Zit een bekend gezicht in die ik van series als Line of Duty en Frost (de finale) ken :)

Oscar Wilde

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:51
Nice, met klaar met The Undeclared War, kan ik zo verder met deze :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stargirl S03 en The Croods Family Tree S4 zijn (volgens IMDB) begonnen :)

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
Wel interessant om te zien dat veel content op Peacock ook via (in het geval van The Undeclared War) op Channel 4 te zien is.

Heeft Peacock vooral VS-Britse content of is dat toeval?

* Stukfruit te lui om dat ook weer op te zoeken :p
Raven schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:01:
Stargirl S03 en The Croods Family Tree S4 zijn (volgens IMDB) begonnen :)
offtopic:
Waarom zie ik steeds dat je (volgens de notificaties) op mij reageert in dit topic terwijl je reactie geen reactie op mijn reacties is? :P

Dat zit wel Schnorr.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:29
Stukfruit schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:21:
offtopic:
Waarom zie ik steeds dat je (volgens de notificaties) op mij reageert in dit topic terwijl je reactie geen reactie op mijn reacties is? :P
offtopic:
Heb je Topic volgen aanstaan? Bv per ongeluk die optie aan gezet i.p.v. een bookmark te plaatsen. Als je het topic volgt krijg je van elk nieuw bericht een notificatie.

• Stukfruit
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:27:
[...]

offtopic:
Heb je Topic volgen aanstaan? Bv per ongeluk die optie aan gezet i.p.v. een bookmark te plaatsen. Als je het topic volgt krijg je van elk nieuw bericht een notificatie.
offtopic:
D*mn, ik ben dom :X

Dat zit wel Schnorr.

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:20
Ik ga dit weekend beginnen met Severance (TV Series 2022-) van Apple TV+. Ben benieuwd. Heeft een 8,7 op het kritische IMDb.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:32
Dionysiou schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:46:
Ik ga dit weekend beginnen met Severance (TV Series 2022-) van Apple+. Ben benieuwd. Heeft een 8,7 op het kritische IMDb.
Mijn innie vond het een leuke serie, maar soms is het wel weird om het weird zijn. Mogelijk dat seizoen 2 wat meer duidelijkheid geeft.

• Tomba
  • Laatst online: 16:07

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ga dit weekend beginnen met Severance (TV Series 2022-) van Apple TV+. Ben benieuwd. Heeft een 8,7 op het kritische IMDb.
Geweldige serie imho, een van de beste nieuwe series van dit seizoen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lord of the Rings is begonnen :) en zie ook een mini-serie met Emily "Bones" Deschanel over een of andere cult: IMDB: Devil in Ohio (TV Mini Series 2022)

Oscar Wilde

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 19:43

Caveman

whahoehaha

Ik ben niet verder gekomen dan afl 3, en daar maar de helft van..... Zo zie je maar dat smaken verschillen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:57
Bedankt voor de tip. Naar aanleiding hiervan seizoen 1 gekeken en die beviel erg goed. Op naar seizoen 2.

• algalid
See S3 is ook begonnen op Apple TV+. Nu is deze serie denk ik vergeten door de meesten. Het is meteen het finale seizoen, dus voor zij die volledige series willen zien is het ideaal met een afgerond(?) einde.

• Stukfruit
  • Niet online
Ja, dit is best onverwacht... vanaf volgende week komt er een derde seizoen van War of the Worlds (de Canal+ versie - geen previewafbeelding ivm spoiler):
YouTube: War of the Worlds Season 3 Trailer

De eerste seizoenen waren vaak een beetje moeilijk om doorheen te komen omdat het behoorlijk draderig was. Toch bleef ik kijken tot het einde van S2, waarna een derde seizoen niet echt nodig leek te zijn. Ze gaan nu met S3 een andere kant op.

Nou vooruit Canal+, ik geef het nog een kans.

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rick & Morty S6 is begonnen :)

Oscar Wilde

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:13:
Ja, dit is best onverwacht... vanaf volgende week komt er een derde seizoen van War of the Worlds (de Canal+ versie - geen previewafbeelding ivm spoiler):
YouTube: War of the Worlds Season 3 Trailer

De eerste seizoenen waren vaak een beetje moeilijk om doorheen te komen doordat het behoorlijk draderig was. Toch bleef ik kijken tot het einde van S2, waarna een derde seizoen niet echt nodig leek te zijn. Ze gaan nu met S3 een andere kant op.

Nou vooruit Canal+, ik geef het nog een kans.
Ik vond dat best wel een fijne serie, zeker het eerste seizoen.
Ging een beetje van de rails aan het eind van seizoen 2 maar dat lijken ze best aardig op te pakken in deze eerste aflevering.

Edit: Aflevering 2 schijnt ook al geweest te zijn maar die heb ik nog niet gevonden.

[Voor 4% gewijzigd door Donstil op 06-09-2022 23:36]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Stukfruit
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:36:
[...]

Ging een beetje van de rails aan het eind van seizoen 2 maar dat lijken ze best aardig op te pakken in deze eerste aflevering.

Edit: Aflevering 2 schijnt ook al geweest te zijn maar die heb ik nog niet gevonden.
De streamingdienst zelf zegt dat alleen aflevering 1 online staat (kies "Season 3" uit het menu):
https://www.epix.com/series/war-of-the-worlds

Op een of andere manier is de communicatie over welke afleveringen online staan en wanneer ze online komen behoorlijk teleurstellend geregeld. Eerst zou S3 op 12 september online komen, toen op 5 september, daarna weer op 12, daarna 2 afleveringen per week, enz.

Het zou mij weinig verbazen als aflevering 2 gewoon volgende week pas komt.

Inderdaad nog steeds wel een interessante serie. Het acteerwerk (vooral die Franse acteurs :P) is soms slecht voor de tenen, maar het idee blijft wel cool zolang je niet het werk van H.G. Wells verwacht.

Dat zit wel Schnorr.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:02

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op woensdag 7 september 2022 @ 00:22:
[...]

De streamingdienst zelf zegt dat alleen aflevering 1 online staat (kies "Season 3" uit het menu):
https://www.epix.com/series/war-of-the-worlds

Op een of andere manier is de communicatie over welke afleveringen online staan en wanneer ze online komen behoorlijk teleurstellend geregeld. Eerst zou S3 op 12 september online komen, toen op 5 september, daarna weer op 12, daarna 2 afleveringen per week, enz.

Het zou mij weinig verbazen als aflevering 2 gewoon volgende week pas komt.

Inderdaad nog steeds wel een interessante serie. Het acteerwerk (vooral die Franse acteurs :P) is soms slecht voor de tenen, maar het idee blijft wel cool zolang je niet het werk van H.G. Wells verwacht.
Maar het is toch gebaseerd op die hg wells boeken?

Martinspire - PC, PS4, X1

• algalid
Martinspire schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:29:
Daar zie je in deze serie bijna niets van terug, enkel "buitenaardse wezens verslaan met gemak de Aarde". Maar daar heb je dat boek zelfs niet voor nodig. Wie dat verwacht haakt al af na enkele episodes, de blijvers zijn er voor het nieuwe verhaal. Ik vind het niet echt fantastisch, eerder een 6/10 voor een vrije avond als ik me verveel.

• Stukfruit
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:29:
[...]

Nee, niet echt. Het is meer een vrije interpretatie met heel wat nieuwe elementen.

De titel is vooral clickbait.

Dat zit wel Schnorr.

• Kenhas
Gisteren derde aflevering bekeken van She-Hulk en tot nu toe vind ik het allerbeste aan de serie het feit dat ie maar een half uur duurt :|

Er zijn maar weinig series die niet een uur duren. En dan heb je soms 's avonds nog wel een half uurtje voor het uur dat je normaal in je bed kruipt. Dat kan ik nu 1x per week opvullen met She-Hulk. Dat is tot nu toe ook de enigste reden dat ik het bekijk en dus niet de serie zelf.

Maar ja, kan ook aan mij liggen :+

• Stukfruit
  • Niet online
Kenhas schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:36:
Gisteren derde aflevering bekeken van She-Hulk en tot nu toe vind ik het allerbeste aan de serie het feit dat ie maar een half uur duurt :|

Er zijn maar weinig series die niet een uur duren. En dan heb je soms 's avonds nog wel een half uurtje voor het uur dat je normaal in je bed kruipt. Dat kan ik nu 1x per week opvullen met She-Hulk. Dat is tot nu toe ook de enigste reden dat ik het bekijk en dus niet de serie zelf.

Maar ja, kan ook aan mij liggen :+
Ligt niet aan jou ;)

Dat zit wel Schnorr.

• TommyGun
  • Laatst online: 13:54

TommyGun

Stik er maar in!

Heh, ik dacht dat The Rookie nog liep? Maar wel tof dat er al een spin-off is :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• TommyGun
  • Laatst online: 13:54

TommyGun

Stik er maar in!

Nog niemand hier die The Patient gekeken heeft?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:54
TommyGun schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:45:
Heh, ik dacht dat The Rookie nog liep? Maar wel tof dat er al een spin-off is :P
The Rookie start de 26e weer. Ik was van de crossover aflevering vorig seizoen (waarin de spinoff gepresenteerd werd als het ware) niet onder de indruk. Dus ik denk dat ik die even oversla.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:44
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:36:
[...]

Klopt het eerste seizoen vonden we geweldig maar het tweede seizoen heel slecht. Echt een groot verschil.

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:26
Bartvw schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:44:
[...]
Ik was van de crossover aflevering vorig seizoen (waarin de spinoff gepresenteerd werd als het ware) niet onder de indruk. Dus ik denk dat ik die even oversla.
"Niet onder de indruk" is nogal een understatement :X. Sjonge, wat 'n bagger waren die twee afleveringen.

• Aramiss
DappereDodo schreef op donderdag 8 september 2022 @ 06:41:
[...]

"Niet onder de indruk" is nogal een understatement :X. Sjonge, wat 'n bagger waren die twee afleveringen.
The Rookie is al een hele losse interpretatie over het werk van een politieagent. Maar die twee afleveringen voor de nieuwe spinoff The Rookie:Feds waren echt zonde van mijn tijd.
The Rookie is vermakelijk maar men heeft al moeite om de afgelopen seizoenen verfrissend en leuk te houden. De spinoff moet helemaal met de verhaallijn op een bierviltje passen.

SouthLand is trouwens een aanrader als je een serieuzere politieserie wil gaan kijken.

PSN: dixeN1337

• Stukfruit
  • Niet online
Heeft iemand Last Light al gezien?

Met Matthew "we have to go back!" Fox. Well, he's back now :p

Dat zit wel Schnorr.

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:36
Stukfruit schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:58:
Heeft iemand Last Light al gezien?

Met Matthew "we have to go back!" Fox. Well, he's back now :p
Net de eerste 2 afleveringen zitten kijken. Proeft naar meer 😁!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gisteren een WTF momentje gehad.

Wij zijn vorige week begonnen aan de serie Barry.
Niet supergoed, maar hij kijkt wel lekker weg en we moeten toch zo nu en dan hardop lachen.
Dus we blijven hem kijken.

Er is een aflevering met “ My Lord, the Queen is Dead”.

Jullie raden al waar ik heen wil.

Op het einde, wanneer Barry vol emoties zijn zin zei, kreeg ik enkele secondes later een melding binnen op mijn Watch van NOS en de Volkskrant over Queen Elisabeth

Dat was best wel bizar.

Meer dan ik dacht...

• Tomba
  • Laatst online: 16:07

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

streamnl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:09:
[..]

Wij zijn vorige week begonnen aan de serie Barry.
Niet supergoed, […]
Ik vind hem wel supergoed :p
Ik lig echt steeds dubbel om Barry maar vooral om Noho Hank _/-\o_

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 22:59
Tomba schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:20:
[...]

Ik vind hem wel supergoed :p
Ik lig echt steeds dubbel om Barry maar vooral om Noho Hank _/-\o_
NoHo Hank is met afstand 1 van de leukste en geniaal geacteerde characters die ik de afgelopen jaren in een serie heb gezien.

• Stukfruit
  • Niet online
Het volgende seizoen van Quantum Leap komt eraan *O*

Dat zit wel Schnorr.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Eens. NoHo Hank is geweldig. Hij heeft ook erg goed zijn gezichtsuitdrukkingen onder controle.
Ik begin dacht ik bij NoHo Hank dat ik hem herkende van Hitman. :+
(Achteraf bleek het van Gotham te zijn)

Meer dan ik dacht...

• Stukfruit
  • Niet online
Erik2B schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:45:
[...]

Net de eerste 2 afleveringen zitten kijken. Proeft naar meer 😁!
Ik heb er nu 3 afleveringen op zitten.

Als je je gevoel voor logica uitzet is het wel leuk, maar het is allemaal erg sterk gedramatiseerd :p

En ik mis Jack Bauer, dammit! Die zie ik nu alleen nog maar voorbijkomen in reclame voor online scams :+

Edit: alle afleveringen gezien. Meh. Het is duidelijk waarom het op Rotte Tomaat een (critics) score van 0% heeft.
spoiler: spoiler over het einde
Het wordt één grote reclamefilm voor Extinction Rebellion. Jammer ;(

[Voor 20% gewijzigd door Stukfruit op 10-09-2022 03:03]

Dat zit wel Schnorr.

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:36
Stukfruit schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 01:15:
[...]

Ik heb er nu 3 afleveringen op zitten.

Als je je gevoel voor logica uitzet is het wel leuk, maar het is allemaal erg sterk gedramatiseerd :p

En ik mis Jack Bauer, dammit! Die zie ik nu alleen nog maar voorbijkomen in reclame voor online scams :+

Edit: alle afleveringen gezien. Meh. Het is duidelijk waarom het op Rotte Tomaat een (critics) score van 0% heeft.
Heb ze ook allemaal gezien, tot het eind goed toen inderdaad wtf?

En nu? Komt er een vervolg of is klaar :|

• Stukfruit
  • Niet online
Erik2B schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:09:
[...]

Heb ze ook allemaal gezien, tot het eind goed toen inderdaad wtf?

En nu? Komt er een vervolg of is klaar :|
Het is een "limited series", dus waarschijnlijk niet.

Misschien is dat ook wel beter. Dan kunnen ze dit kunstje niet een tweede keer doen :p

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
Laatste aflevering van The Capture S2 alweer. Hoewel ik S1 op zich beter vond, is S2 (na aflevering 2) behoorlijk bingewaardig :Y

Dat zit wel Schnorr.

• MAX3400

MAX3400

Kreeg net via Whatsapp een poster voor mijn neus; ziet er goed uit.

IMDB: 1899 (TV Series 2022– )

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De nieuwe Grand Tour is er :D

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:46:
Kreeg net via Whatsapp een poster voor mijn neus; ziet er goed uit.
[Afbeelding]

IMDB: 1899 (TV Series 2022– )
Van de makers van Dark :Y

Dat zit wel Schnorr.

• algalid
Ik denk dat de trailer en definitieve datum volgende week vrijdag wordt voorgesteld (Tudum). Verwacht wordt dat het ergens in november zal zijn.

• MAX3400

MAX3400

• duderuud
  • Laatst online: 08:49

duderuud

Sliden is koel

Dank voor de tip, echt toffe serie!

Motor-Forum.nl

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een deel van S2 van IMDB: Fate: The Winx Saga (TV Series 2021– ) is er :) , 7 ep's.

[Voor 3% gewijzigd door Raven op 17-09-2022 18:15]

Oscar Wilde

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:41
Wil je zeggen dat seizoen 2 uit meer dan 7 aflevering zal bestaan?
Seizoen 1 was ook maar 6 episodes.

• MAX3400

MAX3400

Seizoen 3 van IMDB: All Creatures Great and Small (TV Series 2020– ) is begonnen :)

Heerlijk Engelse serie over een simpel dorpje met een simpele praktijk voor dieren met een simpele pub en wat boeren / omwonenden...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tartarus schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:00:
[...]

Wil je zeggen dat seizoen 2 uit meer dan 7 aflevering zal bestaan?
Seizoen 1 was ook maar 6 episodes.
IMDB laat een titelloze ep 8 zien en mijn "bronnen" bieden tot ep 7 aan, vandaar. Nou heeft IMDB het nog wel eens fout, maar wie weet.

Voor degenen die op Andor zitten te wachten, er is een special: Andor S01E00 A Disney Day Special Look.

[Voor 13% gewijzigd door Raven op 18-09-2022 11:01]

Oscar Wilde

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 18:08
Aramiss schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:47:
[...]

SouthLand is trouwens een aanrader als je een serieuzere politieserie wil gaan kijken.
Man man, wat een topserie is Southland! Cool gefilmd in docu stijl en goede karakter opbouw in de verschillende seizoenen. En onwijs realistisch.

• Aramiss
wilbert11 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:44:
[...]

Man man, wat een topserie is Southland! Cool gefilmd in docu stijl en goede karakter opbouw in de verschillende seizoenen. En onwijs realistisch.
Keek zojuist op IMDB en het heeft maar 27k beoordelingen. Blijkbaar niet zo bekend bij grote groep mensen.
Link: https://www.imdb.com/title/tt1299368/?ref_=nv_sr_srsg_0

PSN: dixeN1337

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-06 09:55
Aramiss schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:02:
[...]

Keek zojuist op IMDB en het heeft maar 27k beoordelingen. Blijkbaar niet zo bekend bij grote groep mensen.
Link: https://www.imdb.com/title/tt1299368/?ref_=nv_sr_srsg_0
Komt van NBC en is daardoor (voor ons in elk geval) ook lastig te kijken

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht beginnen NCIS en NCIS Hawaii weer :)

[Voor 43% gewijzigd door Raven op 20-09-2022 10:16]

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online

Dit lijkt eindelijk weer een hit te worden voor Netflix. Evan Peters, Ryan Murphy, waargebeurd verhaal, gruwelijk ranzig.

Vanaf morgen op Netflix. Als je vooraf spoilers wil lezen en er nog niets van wist, dan kun je alvast de Wikipedia-pagina over Jeffrey Dahmer bekijken voor een voorzichtige eerste indruk.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
Let The Right One In:

Dat zit wel Schnorr.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Zojuist de eerste aflevering gezien. Leuk plot, slechte uitvoering. Vind het allemaal maar matig en erg voorspelbaar. Gewoon slecht schrijfwerk.

Tomorrow is not today!

• Stukfruit
  • Niet online
Sydney08 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:16:
[...]

Zojuist de eerste aflevering gezien. Leuk plot, slechte uitvoering. Vind het allemaal maar matig en erg voorspelbaar. Gewoon slecht schrijfwerk.
Jammer -O-

Maar een paar dagen geleden kwam de volgende spoiler in het nieuws en toen werd ook al duidelijk dat het misschien een tegenvaller gaat zijn:
spoiler:
Scott Bakula (originele acteur) gaat geen rol spelen in de serie, dus eigenlijk is het geen vervolg (zoals geadverteerd) maar een ordinaire reboot.

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht begint New Amsterdam weer :)

[Voor 53% gewijzigd door Raven op 20-09-2022 23:56]

Oscar Wilde

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-05 19:55
Zojuist de premiere van Seal Team S6 gekeken, die hakt er even goed in.
*knip*
Zie de topicwarning, geen spoilers aub.

Dit kon weleens een heel zwaar seizoen worden, als ze hiermee aftrappen.

[Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 21-09-2022 21:50]

• Kenhas
AcidBurn schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:04:
Zojuist de premiere van Seal Team S6 gekeken, die hakt er even goed in.
...
Dit kon weleens een heel zwaar seizoen worden, als ze hiermee aftrappen.
Was qua opener inderdaad wel een heftige om mee te beginnen.

*knip*
Zie de topicwarning, geen spoilers aub.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen zou zijn (maar kan verkeerd zijn) en dan kan het een zwaar seizoen worden als ze nog alle "hoogtepunten" die ze nog achter de hand hielden, in één seizoen willen proppen.

Moet zeggen dat ik in het begin nooit ging gedacht hebben dat ik ondertussen naar S6 zou zitten kijken. Is ook wel geevolueerd van "kijk eens hoe goed wij amerikanen wel zijn" (zit er nog altijd meer dan genoeg in) naar het meer kwetsbare luik van de job.

[Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 21-09-2022 21:50]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De eerste 3 ep's van Andor zijn er :)

Oscar Wilde

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 19:43

Caveman

whahoehaha

Sydney08 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:16:
[...]

Ik keek er echt naar uit, vond het origineel goed... maar dit, WTF. Hoe hebben ze zo'n goed serie kunnen verknallen. De editor moet een soort ongeintresseerde half blinde leerling geweest zijn, de cuts zijn van de hak op de tak en had het idee dat ik hele scenes kwijt was. Normaal let ik niet zo op de CGI maar dit viel gewoon op, waarschijnlijk weer een leerling met een basis kennis van pinnacle of vegas... Ik geef het nog 1 of 2 afleveringen een kans maar als het dit niveau blijft, exit.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee