De huidige situatie heeft niet zozeer iets te maken met "mogelijk laatste seizoen" want dat is bedoeling helemaal niet. Dit seizoen is ingekort, want er wordt ook een film gemaakt. Daarna kijken ze of er genoeg interesse is om verder te gaan met de serie.Kenhas schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:47:
[...]
Was qua opener inderdaad wel een heftige om mee te beginnen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen zou zijn (maar kan verkeerd zijn) en dan kan het een zwaar seizoen worden als ze nog alle "hoogtepunten" die ze nog achter de hand hielden, in één seizoen willen proppen.
Moet zeggen dat ik in het begin nooit ging gedacht hebben dat ik ondertussen naar S6 zou zitten kijken. Is ook wel geevolueerd van "kijk eens hoe goed wij amerikanen wel zijn" (zit er nog altijd meer dan genoeg in) naar het meer kwetsbare luik van de job.
De reden voor Clay's situatie is veel simpeler: Max Thieriot heeft een nieuwe brandweer serie waarin hij acteert en ook produceert, en hij verdeelt zijn tijd dus tussen Seal Team en Fire Country. Omdat niet duidelijk was hoeveel tijd hij zou hebben, is zijn rol in Seal Team kleiner gemaakt. Het zal dus deels afhankelijk zijn van hoe goed Fire Country het doet, of Max weer meer tijd heeft voor Seal Team of dat hij ermee stopt. Al moet ik eerlijk zeggen, dat gezien zijn medische situatie in Seal Team, het mij heel sterk lijkt dat hij daar veel langer in blijft. Dat zal meestal wel een gevalletje medical discharge van Seals betekenen.
Edit: aangepast ivm foutieve naam van serie. een IMDB check geeft aan dat ze blijkbaar toch voor Fire Country gekozen hebben ipv Cal Fire. Die laatste naam word al gebruikt voor een documentaire.
[ Voor 6% gewijzigd door AcidBurn op 21-09-2022 22:03 ]