• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Ik ben Breaking Bad aan het kijken wordt het nog beter halverwege seizoen 3 of kan ik beter stoppen met kijken?

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
alienfruit schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:24:
Ik ben Breaking Bad aan het kijken wordt het nog beter halverwege seizoen 3 of kan ik beter stoppen met kijken?
Het heeft 5 seizoenen, je bent dus op de helft. Volgens mij probeert Walter nu nog alles onder de controle te houden, het escaleert flink vanaf eind seizoen 3. Ik zou doorkijken.

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Zeker doorkijken, toen ik voor de eerste keer Breaking Bad keek (toen het uitgezonden werd, dus elke week een aflevering), moest ik mij ook door seizoen 3 worstelen (vooral het tempo was m.i. traag), maar gelukkig wordt het een stuk beter in de volgende seizoenen.

There's no place like 127.0.0.1

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

RCBL schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:05:
Staat in mijn kijkljjst nu.. :) Sinds Pulp Fiction sowieso al een fan van Samuel L
What ? :9

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Ik wist niet dat het proeven van wijn zo spannend kan zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nah als het na 2,5 seizoenen nog niet gelikt heeft dan kan je er beter mee stoppen denk ik.
Dan is het simpelweg niet voor jou.

Ik vond het persoonlijk halverwege seizoen 1 (ik was er vanaf het begin bij, dus moest soms lang wachten) al dusdanig de moeite dat ik wist dat ik alles wat ze gingen maken rond BB wilde zien.

[Voor 14% gewijzigd door Donstil op 14-04-2023 21:19]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Stukfruit
  • Niet online
The Last Thing He Told Me met Jennifer Garner staat trouwens online (Apple TV+).

Soort thriller over een man die niet lijkt te zijn wie hij zei te zijn en spontaan uit het leven van zijn (recente) vrouw (Garner) en dochter verdwijnt.

Lijkt een beetje langzaam te zijn, maar kijkt op zich wel weg. Het gaat toch een (klein) beetje terug naar de tijd waar Garner als Sydney Bristow rondrende om de waarheid achter allerlei complotten te ontdekken :p

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nitai schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:39:
[...]

Ik heb deze toppers nog niet zien voorbij komen, de laatse zijn buitenlands, maar steengoed.

Luther - IMDB: Luther (TV Series 2010–2019) O+ is ook een film van (twee weekjes terug) uitgekomen
Line of Duty - IMDB: Line of Duty (TV Series 2012–2021) O+
Broadchurch - IMDB: Broadchurch (TV Series 2013–2017)
Happy Valley - IMDB: Happy Valley (TV Series 2014–2023)
The Fall - IMDB: The Fall (TV Series 2013–2016)

@Greatsword thnx voor de Snowfall tip! Ziet er goed uit!
Wij hebben recent IMDB: Unforgotten (TV Series 2015– ) ontdekt en valt denk wel in jouw straatje, alle seizoenen zitten er hier inmiddels op ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:23

Nitai

Feels good man

Greatsword schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:39:
[...]

Wij hebben recent IMDB: Unforgotten (TV Series 2015– ) ontdekt en valt denk wel in jouw straatje, alle seizoenen zitten er hier inmiddels op ;)
Sanjeev Bhaskar! Cool :) opgegroeid met zn programma Goodness Gracious Me _/-\o_
Dank je @Greatsword !

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:52

zeroday

Dream within a dream

Lindenberger schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:33:
Ik ben beginnen kijken naar 'Beef' : https://www.imdb.com/title/tt14403178/. Te volgen op Netflix én met Steven Yeun ('Glenn' in The Walking Dead). Erg vermakelijk!
Zeker .. en ook niet als dusdanig voorspelbaar. Erg snel achter elkaar gekeken . .leuk !

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Seizoen 2 van Sweet Tooth komt eraan:

Dat zit wel Schnorr.

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 00:48
MatHack schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:20:
Weer een crossover in de FBI-franchise, alle drie series, zat wel redelijk goed in elkaar dit keer. Volgorde van de afleveringen is FBI: International, FBI, FBI: Most Wanted.
Ik volg FBI, heb van Most Wanted het eerste seizoen gekeken en International wel in bezit maar nog nooit aan begonnen. Moet ik nou die laatste twee eerst 'bijkijken' voordat ik deze crossover kan volgen? Of zijn het per serie ook afgesloten verhalen?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

coelho schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:10:
[...]

Ik volg FBI, heb van Most Wanted het eerste seizoen gekeken en International wel in bezit maar nog nooit aan begonnen. Moet ik nou die laatste twee eerst 'bijkijken' voordat ik deze crossover kan volgen? Of zijn het per serie ook afgesloten verhalen?
Bij de meeste crossovers die ik heb gezien (ook van andere series) geldt meestal dat je gewoon de afleveringen van de crossover kunt kijken. De eventueel missende kennis over de personages komt meestal duidelijk genoeg naar voren. Ik kijk bijv. FBI International niet, maar had totaal geen problemen met de crossover.

There's no place like 127.0.0.1

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:16

Martinspire

Awesomeness

Ik wel eigenlijk. Ja het is geen topper, maar de serie wordt niet zo'n 13 in een dozijn als ik vooraf had gedacht. Het blijft niet bij die ene ark en dat maakt het al een stuk interessanter. Het blijft CW in space, maar overall kijkt het niet heel verkeerd weg imo. Vanaf aflevering 5 of zo, gaat het eigenlijk al wel een stuk beter en ik denk dat bepaalde acteurs ook gewoon moesten wennen aan hun rol of uberhaupt aan het verschijnen in een dergelijke productie. Het overkoepelende verhaal is in ieder geval boeiend genoeg imo, de detail invulling is wel wat teveel soap en soms wat overgeacteerd.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Stukfruit
  • Niet online
The Diplomat met Keri Russel, Rufus Sewell en Michael "Chuck McGill" McKean staat online op Netflix.

Loopt redelijk vlot door en heeft veel acteurs die je waarschijnlijk wel zal herkennen uit soortgelijke series. Alleen Jimmy mist nog :P

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
En na de eerste twee afleveringen tussendoor te hebben gekeken: ik wist niet dat ik een serie nodig had met Keri Russel en Rufus Sewell, maar ik ben blij dat Netflix er voor is gegaan.

Hoewel ik hem natuurlijk nog ken van bv. The Man in the High Castle. Ook een aanrader!

[Voor 21% gewijzigd door Stukfruit op 20-04-2023 15:03]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er schijnt een tv-serie van Twilight in de maak te zijn A Twilight Saga TV Series Is Reportedly in the Works
Bij die sparkelende vampieren denk ik telkens aan Giles:
https://preview.redd.it/5iabmcsxgkk71.jpg?width=499&format=pjpg&auto=webp&v=enabled&s=252726006ffc51bc5548e27f7a55eeb777fffbf6

Oscar Wilde

• Lindenberger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:49
Iemand al [url]IMDb: : Kleo https://www.imdb.com/title/tt15135104/[/url] gezien? Op Netflix! Men brengt ons daar terug naar de tijd van "Die Wende", met een heleboel malle figuren en een wonderlijke, weliswaar geflipte Jella Haase in de titelrol..
Men neemt het niet zo nauw met de geschiedschrijving maar des te meer fun en clichés zijn nu eenmaal clichés, zou ik zo zeggen. Decors, kostuums, kapsels en des meer, allemaal in DDR (WDR)- stijl... Lada"s, Wartburgs, de onvermijdelijke Trabant : ze flitsen allemaal door het Berlijn van het eind jaren '80.
De serie in 8 afleveringen, in een soort van Killing Eve-stijl over een huurmoordenares die wraak neemt op haar vijanden, wordt toch een maffe rollercoaster van begin tot einde. Het vervolg met seizoen 2 werd trouwens ook al aangekondigd.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Caveman

whahoehaha

Lindenberger schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:20:
Iemand al [url]IMDb: : Kleo https://www.imdb.com/title/tt15135104/[/url] gezien? Op Netflix! Men brengt ons daar terug naar de tijd van "Die Wende", met een heleboel malle figuren en een wonderlijke, weliswaar geflipte Jella Haase in de titelrol..
Men neemt het niet zo nauw met de geschiedschrijving maar des te meer fun en clichés zijn nu eenmaal clichés, zou ik zo zeggen. Decors, kostuums, kapsels en des meer, allemaal in DDR (WDR)- stijl... Lada"s, Wartburgs, de onvermijdelijke Trabant : ze flitsen allemaal door het Berlijn van het eind jaren '80.
De serie in 8 afleveringen, in een soort van Killing Eve-stijl over een huurmoordenares die wraak neemt op haar vijanden, wordt toch een maffe rollercoaster van begin tot einde. Het vervolg met seizoen 2 werd trouwens ook al aangekondigd.
Kleo
Goeie tip (y)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Stukfruit
  • Niet online
Yes, zie dit topic en de zoekfunctie in dit topic :p

Leuke serie inderdaad!

Dat zit wel Schnorr.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Lindenberger Kleo is gewoon heerlijk.

ehtweak in "Netflix Nederland en België"

Een feest van idoterie en verbazing; prachtig vond ik 't. _/-\o_

Mooie Plaatjes   

• Stukfruit
  • Niet online
Mrs. Davis is op zich ook wel grappig. Een non tegen een allesomvattende AI.

Misschien een beetje te dik aangedrukt met bv. foute Duitsers, maar hoe kun je daar een hekel hebben hè :p

Dat zit wel Schnorr.

• Lindenberger
Stukfruit schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 22:40:
[...]

Yes, zie dit topic en de zoekfunctie in dit topic :p
Ach zo, nog een subforum om te volgen. Het wordt een beetje veel allemaal, gelukkig dat mijn pensioen met rasse schreden nadert. ;)

• Stukfruit
  • Niet online
Lindenberger schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:54:
[...]

Ach zo, nog een subforum om te volgen. Het wordt een beetje veel allemaal, gelukkig dat mijn pensioen met rasse schreden nadert. ;)
Qua films en series is het in ieder geval een goede tijd om met pensioen te gaan :p

Maar het is inderdaad wel een beetje onoverzichtelijk geworden nu alles op verschillende streamingdiensten staat.

Dat is waarom ik probeer om dit topic te gebruiken voor aankondigingen / trailers, het reviewtopic voor ehm reviews, en de topics voor streamingsdiensten voor specifieke en technische discussies. Volgens mij ook zoals het bedoeld is, maar ik weet het nog steeds niet 100% zeker :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:33
"From" seizoen 2 is begonnen
https://www.imdb.com/title/tt9813792/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha ja ik heb hem toevallig gezien al want hij druppelde gisteren binnen. Seizoen 1 was op zijn zachts gezegd matig maar ik was toch ook wel weer benieuwd hoe het verder ging op een of andere manier.

Seizoen 2 lijkt een directe opvolging en dat is voor het ontdekken van het mysterie wel fijn, verder leek er niet veel budget extra vrijgemaakt. Zag er nog steeds net zo C uit als het eerste seizoen.

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 24-04-2023 11:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
From lijkt een soort budget Walking Dead te worden. In deze eerste aflevering van S2 gingen ze niet eens meer in op het feit dat je er rondjes kunt rijden tot je een ons weegt (het uitgangspunt van S1E1) en het is nu nog meer gericht op "de mensen", terwijl de originele bezoekers letterlijk in een afgrond worden gestort.

Ik vind dat wel jammer, want sommige elementen zouden heel cool kunnen zijn, maar dan moet je er wel iets mee doen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Van Mrs. Davis heb ik ondertussen de vier volledige eerste afleveringen gezien.

Met Damon Lindelof als een schrijver weet je wat je kunt verwachten, maar als je naar de credits en schrijvers voor verschillende afleveringen kijkt dan varieert het teveel. En dat is terug te zien in het resultaat.

Betty Gilpin is prima en bovendien is er duidelijk een mysterieuze kant, maar ondanks dat laatste ligt de focus erg veel op humor en de te letterlijke relatie van de hoofdrolspeler, terwijl er met de interessante onderdelen tot nu toe weinig wordt gedaan. Zo begint aflevering 1 met een karakter dat Arthur Schrödinger heet en samen met zijn letterlijke kat (die van de grumpy cat "NO" meme :p) gered wordt van een eiland. Niets meer van gezien verder, want humor is belangrijker.

Dus daar zal achter de schermen ook wel weer onenigheid zijn geweest over de richting. Heel jammer.

Het leek een soort grappige variant op Person of Interest te worden. Met de stevige focus op poep- en plashumor wordt het alleen waarschijnlijk dit:

Dat zit wel Schnorr.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:31
Voor de drama en mysterie liefhebbers. van hulu. Saint X

https://www.imdb.com/vide...17372734&ref_=tt_pr_ov_vi

3 afleveringen.

• Stukfruit
  • Niet online
Black Mirror komt terug *O*

Dat zit wel Schnorr.

• sambalbaj
  • Niet online
Het is een beetje Weissensee meets Killing Eve.

Leuke setting, soms lekker over de top met ook prima humor. Aanrader!

• Donstil
  • Niet online
Ja zat al even in de pijplijn inderdaad, hopelijk met de kwaliteit van voor de Netflix overname :)

• Stukfruit
  • Niet online
Love & Death met Elizabeth Olsen en Krysten Ritter staat nu trouwens ook online.

Gebaseerd op het verhaal van Candy Montgomery.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
Mrs. Davis aflevering 5: de humor is niet het belangrijkste.

Maar ik heb werkelijk geen idee waar dit naartoe gaat leiden en het verhaal is compleet gestoord :p

Dat zit wel Schnorr.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:58
Anderen hier die Ted Lasso volgen en de meest recente aflevering(en) al hebben gezien? Vond dit seizoen sowieso al wat tegenvallen, maar de laatste twee episodes zijn gewoon droevig. Om een passende vergelijking te maken: alsof ze á la Ajax afscheid nemen van belangrijke onderdelen van het succes en bij de zoektocht naar vervanging de plank volledig misslaan.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:27
Ik vind het wel meevallen, vermaakt me nog steeds prima :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lindenberger
Barry : https://www.imdb.com/title/tt5348176/, seizoen 4 wordt tot mijn vreugde verdergezet op HBO (Streamz in België). Vanaf 16 april startte dit, nu staan er 3 op ondertussen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Victor Garber in The Last Thing He Told Me :D

*O* bijna een Alias-reünie *O*

Dat zit wel Schnorr.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Stukfruit schreef op donderdag 27 april 2023 @ 22:53:
Love & Death met Elizabeth Olsen en Krysten Ritter staat nu trouwens ook online.

Moet echt leren om iets pas te kijken als het hele seizoen af is, veel te spannend zo en die wekelijkse afleveringen halen je helemaal uit het momentum ;)

• Taab
  • Laatst online: 22:20
mefjoew schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:22:
Anderen hier die Ted Lasso volgen en de meest recente aflevering(en) al hebben gezien?
Ik vond het juist erg vermakelijk om de aflevering op bekend terrein te zien. En leuk om te zien dat er aan details gedacht is, radio en tv. Maar ‘gezellig’ lag er wel erg dik op. Beetje een mix tussen stereotype en toch fijne details.

Volgens mij heb ik hier nog niks gezien over Drops of God: https://www.imdb.com/title/tt15282746/. Leuk concept met de cross over naar Japan en Frankrijk.

Als kleine wijn enthousiast toch leuk om zo het een en ander mee te krijgen. En het verhaal is boeiend. Ik ben enthousiaster dan ik van te voren had gedacht.

• Donstil
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 27 april 2023 @ 22:53:

Ik had dus even gemist dat dit precies hetzelfde verhaal is als Candy van vorig Jaar.

Wie die gezien heeft kan Love & Death dus skippen. Edit: Verhaal technisch dan in ieder geval.

[Voor 4% gewijzigd door Donstil op 29-04-2023 13:18]

• Lindenberger
Donstil schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:18:
[...]

Ik had dus even gemist dat dit precies hetzelfde verhaal is als Candy van vorig Jaar.

Wie die gezien heeft kan Love & Death dus skippen. Edit: Verhaal technisch dan in ieder geval.
Inderdaad, het verhaal lijkt hetzelfde maar, niettegenstaande ik grote fan ben van Jessica Biel, wil ik toch wel eens zien hoe Jesse Plemons weerwerk biedt aan de heerlijke Elisabeth Olsen. Ik ben al volop aan het kijken en het lijkt niet direct tijdverlies, neen. ;-)

• Stukfruit
  • Niet online
Elizabeth Olsen is niet alleen fijn om naar te kijken. Ze doet het ook gewoon beter en iedere aflevering lijkt een goede cliffhanger te hebben.

* Stukfruit kijkt nu Citadel met Priyanka Chopra JONAS, Richard Madden en Stanley Tucci

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zojuist de eerste aflevering van IMDB: Drops of God (TV Series 2023) gezien en smaakt naar meer 😏

• Donstil
  • Niet online
Lindenberger schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:05:
[...]

Inderdaad, het verhaal lijkt hetzelfde maar, niettegenstaande ik grote fan ben van Jessica Biel, wil ik toch wel eens zien hoe Jesse Plemons weerwerk biedt aan de heerlijke Elisabeth Olsen. Ik ben al volop aan het kijken en het lijkt niet direct tijdverlies, neen. ;-)
Nou het verhaal lijkt niet hetzelfde, het verhaal is hetzelfde want het is waar gebeurt :)
Verder wel eens en ik ben ook wel benieuwd ben naar het acteerwerk van Elisabeth Olsen maar aan de andere kant is mij dat ook weer geen 7 uur van mijn leven waard als je de uitkomst al weet enz.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Citadel lijkt wel alsof iemand dacht dat je Archer moet remaken maar dan volstrekt serieus.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe seizoen van Masterchef Australia is uitgesteld wegens Jock Zonfrillo, presentator van MasterChef Australië, op 46-jarige leeftijd overleden :|
Chefkok Jock Zonfrillo, jurylid van het programma MasterChef Australia, is overleden. Dat melden de programmamakers. De 46-jarige kok overleed zondag in Melbourne.

,,Met gebroken harten en zonder te weten hoe wij door kunnen leven zonder hem, moeten wij mededelen dat Jock gisteren is overleden. We zijn er kapot van”, zegt zijn familie in een verklaring. ,,Jock stond bij Australiërs bekend als chef-kok, bestsellerauteur en MasterChef-jurylid, maar hij zal het best herinnerd worden als een liefhebbende vader, echtgenoot, broer en zoon’’, laten de programmamakers van MasterChef weten. Een doodsoorzaak wordt niet gemeld.

Televisiekok Jamie Oliver is geschokt door het plotselinge overlijden van Zonfrillo. Hij heeft meegewerkt aan het nieuwe seizoen van MasterChef Australia. ‘Het was geweldig om dit jaar samen te werken’, schrijft de Britse chef-kok over zijn samenwerking met Zonfrillo. ‘Jock nam echt de tijd voor me en daarvoor was ik heel dankbaar. Jock zal zo gemist worden, ik kan niet geloven dat ik dit schrijf.’

Bedroefd
Ook Gordon Ramsay reageert op Twitter op het nieuws. ‘Bedroefd door het verschrikkelijke nieuws van het overlijden van Jock Zonfrillo', schrijft hij. ‘Ik heb echt genoten van de tijd die we samen doorbrachten bij MasterChef in Australië. Ik stuur al mijn liefde naar Lauren en de familie in deze moeilijke tijd.’

Zonfrillo werd geboren in Glasgow. Hij had een Schotse moeder en een Italiaanse vader. De chefkok kwam al op zijn vijftiende in de culinaire wereld terecht. Op zeventienjarige leeftijd werkte hij samen met Marco Pierre White, in zijn gelijknamige Restaurant Macro Pierre White. Zonfrillo kookte in toonaangevende restaurants over de hele wereld en zette zelf ook twee restaurants op in Australië. De chef won meerdere prijzen, waaronder de Basque Culinary World prijs in 2018.

De Schotse kok presenteerde MasterChef Australië sinds 2020. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van MasterChef zou maandag worden uitgezonden in Australië, maar er is besloten dat die wordt uitgesteld. In Nederland is het programma te zien bij Net 5.

Zonfrillo had ook een YouTube-kanaal, dit is zijn populairste video:

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:18
IJzerlijm schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:21:
Citadel lijkt wel alsof iemand dacht dat je Archer moet remaken maar dan volstrekt serieus.
Maar wel leuke serie? Ik zie er zoveel reclame over dat het voelt alsof er wat gecompenseerd moet worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LA-384 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Maar wel leuke serie? Ik zie er zoveel reclame over dat het voelt alsof er wat gecompenseerd moet worden.
Haha dit idd, de hoeveelheid abri’s compenseert de 6,5 op IMDB :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is voornamelijk: camera's die mooie bewegingen maken, beelden die mooie kleurtjes maken, Priyanka die mooie jurken draagt, Priyanka die de heer Madden zoent. En er is ergens een trein.

Volgens mij zou het moeten gaan over een soort Jason Bourne-project, maar zoals één van de hoofdrolspelers ergens een keer zegt: dat is het niet.

De rest ben ik net als de hoofdrolspelers vergeten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:16

Martinspire

Awesomeness

Het is geen super serie, maar het is ook niet heel erg om te kijken imo. Het is niet alsof er nou zo enorm veel andere series zijn dat je er geen tijd voor hebt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
From S2 is in ieder geval niet veel beter.

Zou het een prank zijn? Ik kan niet geloven dat dit in de markt wordt gezet als serieuze poging tot drama / horror / sci-fi.

Daarnaast is men spontaan het einde van S1 vergeten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:31:
From S2 is in ieder geval niet veel beter.

Zou het een prank zijn? Ik kan niet geloven dat dit in de markt wordt gezet als serieuze poging tot drama / horror / sci-fi.

Daarnaast is men spontaan het einde van S1 vergeten.
Dat moet toch haast wel :+

Of ze hebben bij Epix gezegd, "Hier heb je 10.000 per aflevering, kijk maar wat je er van kunt maken"

[Voor 12% gewijzigd door Donstil op 02-05-2023 14:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:27
heb de the english gekeken op Disney een western mooie serie goede verhaallijn en goed geacteerd ik heb er van genoten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is er iemand bekend met IMDB: Time (TV Series 2021– )

Kan hem echt nergens vinden en lijkt wel GEO lock o.i.d https://www.bbc.co.uk/iplayer/episodes/p09fs2qh/time

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 22:32

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dikke aanrader wat mij betreft.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Staat op NPO plus. Prima serie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

d0s schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:26:
[...]

Staat op NPO plus. Prima serie.
Lekker dan, speciaal account voor aangemaakt staat er bij Vr 8 Juli :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:48:
[...]

Dat moet toch haast wel :+

Of ze hebben bij Epix gezegd, "Hier heb je 10.000 per aflevering, kijk maar wat je er van kunt maken"
Ik denk het :P Mensen zeggen dat Lost slecht was, maar Lost was 100x beter dan dit ooit zal worden.
...en werd ook kapotgemaakt door een TV-station dat er meer uit wilde halen dan de bedoeling was.

Door dat laatste heb ik wel een beetje medelijden met Harold "Walt!!!" Perrineau :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Miniserie over Miep Gies.

Staat me meteen al tegen dat ze Engels spreken.
Beetje Anne Frank voor dummies voor een buitenlands publiek.
Ik sla het maar over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MasterChef Australië keert terug na onverwachts overlijden presentator
Het vijftiende seizoen van 'MasterChef Australië' gaat komende zondag van start. De reeks zou eigenlijk afgelopen maandag beginnen, maar dat werd uitgesteld nadat bekend was geworden dat presentator en kok Jock Zonfrillo onverwacht was overleden. Met toestemming van zijn familie keert het kookprogramma nu terug, laat de Australische tv-zender Channel 10 woensdag weten.

Voor de start van het vijftiende seizoen wordt eerst een speciale aflevering van het praatprogramma The Sunday Project uitgezonden. De aflevering is een 'viering van de geweldige prestaties' van Jock. Vrienden en collega's van de kok komen in de uitzending aan het woord.

Voor de start van het vijftiende seizoen wordt eerst een speciale aflevering van het praatprogramma The Sunday Project uitgezonden. De aflevering is een 'viering van de geweldige prestaties' van Jock. Vrienden en collega's van de kok komen in de uitzending aan het woord.

Oscar Wilde

• Jackson Koh
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-05 13:43
Hebt u geprobeerd het Manifest te bekijken??

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Star Wars: Visions S02 is er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Mrs. Davis begint nu toch een beetje intrigerend te worden :Y Het is gestoord, met o.a. een "constipator" (yes, het refereert op een manier naar dat waar je nu aan denkt), maar het heeft ook genoeg Lost en Person of Interest om het ondanks de plas- en poepgrappen interessant mee te houden.

1042

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarnet ook de eerste twee afleveringen van Silo gekeken met David Oyelowo, Rashida Jones en Rebecca Ferguson.

Er zitten flashbacks in die soms wat onduidelijk zijn omdat het beeld niet wordt aangepast, dus je kan niet tussendoor andere dingen doen omdat je het "instapmoment" dan kan missen. Alvast een goede waarschuwing voor anderen :P

Verder is het na enig doorkijken wel duidelijk en het is op zich wel interessant om een voorstelling te zien van hoe mensen om zouden gaan met het blijven hangen in de status quo, terwijl deze volledig is gebaseerd op mythen waarvan niemand weet of deze eigenlijk wel kloppen.

Ze zien op de camera (zoals direct duidelijk wordt in de eerste minuten van aflevering #1 - geen spoiler) dat het buiten onleefbaar is, maar kunnen ze hun ogen geloven?

Kan leuk worden als ze net zoals in deze eerste afleveringen iedere week een klein stukje van de puzzel verduidelijken. Sowieso leuk dat er weer wat meer van dit soort "puzzelseries" zijn :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:58
mefjoew schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:22:
Anderen hier die Ted Lasso volgen en de meest recente aflevering(en) al hebben gezien? Vond dit seizoen sowieso al wat tegenvallen, maar de laatste twee episodes zijn gewoon droevig. Om een passende vergelijking te maken: alsof ze á la Ajax afscheid nemen van belangrijke onderdelen van het succes en bij de zoektocht naar vervanging de plank volledig misslaan.
Mezelf maar even quoten omdat mijn vriendin en ik blijkbaar gek zijn.. Waar wij de laatste aflevering juist weer 'ouderwets' leuk vonden, krijgt die op IMDB slechts een 6,7 waar de twee voorgaande (die wij dus dramatisch vonden) respectievelijk een 9,1 en 8,5 scoorden 8)7

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Die Greg blijft in Succession toch echt een hilarisch figuur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:13
mefjoew schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:41:
[...]

Mezelf maar even quoten omdat mijn vriendin en ik blijkbaar gek zijn.. Waar wij de laatste aflevering juist weer 'ouderwets' leuk vonden, krijgt die op IMDB slechts een 6,7 waar de twee voorgaande (die wij dus dramatisch vonden) respectievelijk een 9,1 en 8,5 scoorden 8)7
Helaas voor jou, ik ben het toch wel meer eens met imdb;).
Dat gezeur mn zn zoontje en zn ex zijn niet interessant. Die liefdesrelatie van dat lesbische stel zegt me ook niks. Het deel wat wel leuk was zorgt voor een 6.7 (ipv een onvoldoende). De afleveringen ervoor waren nieuw en vervrissender. (Zoals de scènes op de woonboot met die Nederlander of de hallucinaties in dat restaurant van ted.)

[Voor 27% gewijzigd door HBSVDK op 05-05-2023 10:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Greatsword schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:36:
Die Greg blijft in Succession toch echt een hilarisch figuur.

[Afbeelding]
Ik hoop echt dat hij in de laatste vijf minuten de opvolger blijkt te zijn (geen spoiler - dit is waar de hele serie vanaf episode 1 over gaat :p) doordat hij per ongeluk en met veel ongemak door het proces heen is geglibberd.

De laatste aflevering zal trouwens 90 minuten duren :Y

[Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 05-05-2023 11:04]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe seizoen van Masterchef Australia is begonnen :)
Zie de The Sunday Project special over Jock niet staan :/

[Voor 35% gewijzigd door Raven op 07-05-2023 18:49]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na aflevering 3 van From S2 weet ik zeker dat iemand mij probeert te pranken. Op IMDb krijgt de aflevering zelfs een hogere rating dan een zeven. Onmogelijk.

Kom maar op mensen, zeg maar dat het een grap was. Haha. Heel leuk. Ik lig dubbel :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 21:45

Spooksel

Spooksel!

Zijn er nog meer mensen hier die de eerste paar afleveringen van Citadel gezien hebben op Prime Video toevallig?

Er wordt overal redelijk veel reclame voor gemaakt en omdat ik toch Prime heb dit weekend besloten het eens een poging te geven. Ik weet niet wat ik precies allemaal zit te kijken, maar ik heb zelden zo'n van cliche's doorspekte 'spy show' gezien zeg, my my...

Ik weet niet goed of ik nou gewoon mijn verstand op -10 moet zetten en verder kijken, of dat ik het gewoon laat voor wat het is :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:54
Spooksel schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:03:
Zijn er nog meer mensen hier die de eerste paar afleveringen van Citadel gezien hebben op Prime Video toevallig?

Er wordt overal redelijk veel reclame voor gemaakt en omdat ik toch Prime heb dit weekend besloten het eens een poging te geven. Ik weet niet wat ik precies allemaal zit te kijken, maar ik heb zelden zo'n van cliche's doorspekte 'spy show' gezien zeg, my my...

Ik weet niet goed of ik nou gewoon mijn verstand op -10 moet zetten en verder kijken, of dat ik het gewoon laat voor wat het is :D
Hier exact hetzelfde.
*knip*
Er komen vast nog (leuke?) plottwitsts, maar ik weet niet of het nog echt beter gaat worden.
*knip*
Gezien de IMDB recensies zijn wij niet de enige met een lichte teleurstelling...

[Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 08-05-2023 21:15. Reden: Zie de topicwarning aub. Post geen spoilers.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 8 mei 2023 @ 06:16:
Na aflevering 3 van From S2 weet ik zeker dat iemand mij probeert te pranken. Op IMDb krijgt de aflevering zelfs een hogere rating dan een zeven. Onmogelijk.

Kom maar op mensen, zeg maar dat het een grap was. Haha. Heel leuk. Ik lig dubbel :p
Worden ze wakker en het hoofdpersonage heeft het gedroomd? :P
Want ik ben gestopt na S2E1 en wilde het daar eigenlijk bij laten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is jullie ook opgevallen dat het camera werk bij Succession de laatste afleveringen echt slecht is of ligt het aan mij? Beeld is bij veel scènes echt niet stabiel, super irritant.

[Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 08-05-2023 23:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 8 mei 2023 @ 22:33:
[...]

Worden ze wakker en het hoofdpersonage heeft het gedroomd? :P
Want ik ben gestopt na S2E1 en wilde het daar eigenlijk bij laten.
Op een manier is het best een goede gok wat je daar zegt :p

Dit is denk ik een voorschot op hoe series en films er straks uit gaan zien door de nieuwe schrijversstaking.

Sidequests volgen waarbij de olifant in de kamer niet getoond wordt door beperkingen in het budget en niemand dit durft te benoemen of zelfs naar te hinten omdat er voor het centrale plot schrijf- en licentiekosten moeten worden betaald.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Greatsword schreef op maandag 8 mei 2023 @ 23:35:
Is jullie ook opgevallen dat het camera werk bij Succession de laatste afleveringen echt slecht is of ligt het aan mij? Beeld is bij veel scènes echt niet stabiel, super irritant.
Die van deze week heb ik nog niet gezien, maar dit is toch juist onderdeel van de stijl van Succession om de chaos te benadrukken? :P

Maar in de aflevering van vorige week vond ik het ook wel een beetje te opvallend worden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een deel van de Muppets zijn weer op de buis

Sinds vandaag te vinden :)

Oscar Wilde

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:14
Punkrocker schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:54:
[...]

Ik ben bang dat ik dat ga vergelijken met de film van Cronenberg...

Ben benieuwd naar de eerste reviews.
Uit de Volkskrant:
‘Dead Ringers is extreem goed gemaakt en enorm intrigerend, maar tegelijkertijd zou ik ’m niet zomaar aan iedereen aanraden. Het is een psychologische serie waar ook elementen van fysieke horror in zitten, wat betekent dat je naar allerlei realistische geboortes, keizersnedes en medische kwesties zit te kijken. Het is nogal indringend dus. Maar als je een van de rollen van het jaar wil zien, moet je naar Weisz kijken in Dead Ringers.’

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:50

Punkrocker

Mostly harmless

Thnx.

Ik weet niet of ik zit te wachten op "realitische geboortes,.."
Als ik aan horror denk heb ik toch liever iets met messen of bijlen of zo 8)
De rest van de review is wel weer erg aanlokkelijk. Ik hou het in het achterhoofd.

"What do you get if you multiply six by nine..."

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand hier of we seizoen 14 van Masterchef Australia ook op Prime kunnen verwachten, of is deze (en eventueel het nieuwste seizoen wat net begonnen is) ergens anders te bewonderen?

Dank alvast. :)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 15:56
Binnenkort eens kijken of Prince of Tennis wat is op Netflix. Ik heb vroeger de hele anime serie gekeken en vond die wel vermakelijk. Benieuwd of ze de anime volgen en hoe het er in live-action uitziet.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dawg schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:47:
Weet iemand hier of we seizoen 14 van Masterchef Australia ook op Prime kunnen verwachten, of is deze (en eventueel het nieuwste seizoen wat net begonnen is) ergens anders te bewonderen?

Dank alvast. :)
In NL is Net5 bij mijn weten de enige andere bron, niet legale bronnen even buiten beschouwing gelaten ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Trailer voor Foundation S2:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-06 16:03

Baseman77

We move

dawg schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:47:
Op Kijk.nl kun je de laatste 3 seizoenen bekijken, waaronder seizoen 14.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-06 20:25
Foundation s02 kijk ik wel naar uit :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zit nu aflevering 4 van Citadel te kijken en ik kan er gewoon niet in komen.

Hoe kan een serie met zulke acteurs en zulke budgetten zo "bland" zijn? Het is écht saai.

Alleen From is erger :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Er is nu een vervolg op de sterke miniserie Waco uit 2018.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:09
Stukfruit schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:35:

Hoe kan een serie met zulke acteurs en zulke budgetten zo "bland" zijn? Het is écht saai.

Ik kan er ook helemaal niks mee. Wordt
Continue afgeleid door andere zaken, volg er weinig van wat er allemaal gebeurt.

Nee dit is geen topper.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dracula schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 20:17:
[...]

Ik kan er ook helemaal niks mee. Wordt
Continue afgeleid door andere zaken, volg er weinig van wat er allemaal gebeurt.

Nee dit is geen topper.
Goed om te zien dat ik niet de enige ben. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.

Het komt over alsof er gigantisch veel in geknipt is op de edittafel. Scenes die van de hak op de tak springen (niet onduidelijk, maar gewoon raar), karakters die schreeuwen terwijl het niet logisch is of anderszins overkomt, een verhaallijn die soms ergens naar boven komt drijven...

En net als in From zijn de karakters vergeten waarom ze ook alweer bezig zijn. Maar dat is in deze serie dan weer niet zo vreemd :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Episode 3 van Silo is trouwens wel beter dan verwacht. Het leek eerst een soort Walking Dead case of the week aflevering te worden, maar als je niet teveel met je ogen knippert tijdens de aflevering en nadenkt over wat er nu eigenlijk gaande is, dan lijken er redelijk wat coole hints in te zitten naar wat komen gaat :Y

Ik heb de boeken niet gelezen, dus ik heb verder geen idee wat het echt gaat betekenen. Als je het ziet is het echter wel duidelijk dat er iets aan de hand is :p

Dit soort series met sci-fi en puzzelwerk zijn wel leuk!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Komt 14 juli naar AppleTV+. Ik ben wel benieuwd! :) Ook naar de trailer, die zal ook wel spoedig komen dan. ;) Een teaser is vaak een voorloper op de trailer tegenwoordig.. :+

Het valt mij trouwens ook wel op, dat A Small Light niet hier voorbij is gekomen:
Staat dus op Disney+. Ik weet alleen niet of dit onder "buitenlandse TV series" valt. Het is wel een buitenlandse productie (en is dus ook Engels gesproken), maar speelt zich wel in Nederland (Amsterdam en het Achterhuis) af. Ik heb tot nu toe enkel aflevering 1 nog gezien en was eigenlijk best aardig on de indruk van deze WWII serie.

Edit: trailer was al eerder gepost zie ik nu, maar de naam van de serie was toen niet gepost, waardoor ik het niet vond toen ik daar op zocht in het topic. Mea culpa.

[Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 14-05-2023 09:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
CH4OS schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:25:
[...]

Komt 14 juli naar AppleTV+. Ik ben wel benieuwd! :) Ook naar de trailer, die zal ook wel spoedig komen dan. ;) Een teaser is vaak een voorloper op de trailer tegenwoordig.. :+
Teasers die zich gedragen als trailers noem ik dan ook gewoon zo :+ :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Stukfruit schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:32:
Teasers die zich gedragen als trailers noem ik dan ook gewoon zo :+ :p
Voor een trailer heeft het dan weer bar weinig laten zien, imo :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:33
Paar nieuwe series tegengekomen, misschien dat ze al eerder vermeld werden, maar just in case :
The Spencer sisters : drama - comedy politie/prive detective (Canada)
https://www.imdb.com/title/tt21275092/

Ten pound poms : drama over de emigratie van Britten naar Australie in de '50
https://www.imdb.com/title/tt20318226/?ref_=fn_al_tt_1

Becoming Ian Brady : docu drama over een Britse seriemoordenaar
https://www.imdb.com/title/tt27513174/?ref_=fn_al_tt_1

The muppets Mayham
https://www.imdb.com/titl...q_the%2520muppets%2520may

SaintX : misdaad, mystery, drama
https://www.imdb.com/titl...srsg_0_tt_7_nm_1_q_saintx

Abraham Lincoln : docu drama over je weet wel wie
https://www.imdb.com/title/tt17079876/?ref_=fn_al_tt_2

The power : sci-fi over vrouwen die ineens de kracht krijgen om iemand te elektrocuteren
https://www.imdb.com/title/tt10369484/?ref_=fn_al_tt_1

City on Fire : misdaad drama
https://www.imdb.com/title/tt14964772/?ref_=fn_al_tt_1

Class of '09 : misdaad drama - FBI
https://www.imdb.com/title/tt14903834/?ref_=fn_al_tt_1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:52

zeroday

Dream within a dream

Stukfruit schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:35:

soms wil je gewoon ongeunanceerd neerploffen en iets over je heen laten komen dat kan bij citadel en from
;)

Maar ik moet zeggen het houd inderdaad niet over. Daarentegen vind ik SILO veel intrigerender ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:12
zeroday schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:46:
[...]

Maar ik moet zeggen het houd inderdaad niet over. Daarentegen vind ik SILO veel intrigerender ..
Mee eens: vindt het tot dusverre spannend en wil meer zien. Aanrader?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01
Stukfruit schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:03:
[...]

Ik hoop echt dat hij in de laatste vijf minuten de opvolger blijkt te zijn (geen spoiler - dit is waar de hele serie vanaf episode 1 over gaat :p) doordat hij per ongeluk en met veel ongemak door het proces heen is geglibberd.

De laatste aflevering zal trouwens 90 minuten duren :Y
pff, ik had een tijd gewacht voordat ik Succession S4 heb opgepakt en ik dacht dat alle afleveringen er al op stonden nu. Wat een shitty einde dacht ik nog, maar gelukkig er komen er nog 2 :)
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee