Buitenlandse TV Series 2022-2023 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste
Acties:
  • 223.585 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Aanrader: The Diplomate.
Lekker politiek actuele serie, met goeie acteurs die het mogelijk dreuge verhaal heel boeiend houden.
Ik hou ook wel van series met een clash van Amerikaanse en Britse cultuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03
MrVegeta schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:23:
Man man man Yellow Jackets is ook snel saai geworden zeg. Net aflevering 5 gezien.
Dat waren nog de “betere” afleveringen van het 2e seizoen. De rest gaat nog verder bergafwaarts. Ik heb de laatste 3 afleveringen vanavond maar gefastforward. Wilde toch nog wel weten hoe het zou eindigen, maar ik haak af voor het 3e seizoen.
En het eerste seizoen was nog wel vrij goed. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Net Perry Mason s2 afgekeken op HBO
Was weer een erg sterk seizoen, heerlijk sfeertje met goede bijpassende muziek.
Het eerste seizoen was best al even terug dus de paar verbanden met s1 waren niet meer helemaal duidelijk, maar op zich is het gewoon een nieuwe zaak dus niet storend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dingdong schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:45:
The Righteous Gemstones op HBO is wel echt een leuke serie. Komisch en een beetje dezelfde hierarchie als bij Succession. Dus vader en kinderen met veel macht, waarbij de kinderen maar al te graag willen laten merken dat ze in de vaders voetsporen kunnen treden.
Deze serie kende ik nog niet. Praise be voor deze post :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

sverzijl schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 00:02:
[...]

Dat waren nog de “betere” afleveringen van het 2e seizoen. De rest gaat nog verder bergafwaarts. Ik heb de laatste 3 afleveringen vanavond maar gefastforward. Wilde toch nog wel weten hoe het zou eindigen, maar ik haak af voor het 3e seizoen.
En het eerste seizoen was nog wel vrij goed. Jammer.
Ik ben nog maar in seizoen 1...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
MrVegeta schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:17:
[...]

Ik ben nog maar in seizoen 1...
Als je seizoen 1 al minder vind, dan zou ik als ik jou was al niet eens meer aan S02 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Mag ik het zeggen? Ja ik mag het zeggen: nee, dit gaat em niet meer worden. Noem het Marvel moeheid of iets anders, maar ondanks de hoge dichtheid A-acteurs grijpt deze aflevering en serie niet de aandacht.

En dat is niet erg want dat betekent dat er gewoon tijd is om andere universums en verhalen te gaan bekijken in de beperkte tijd die we 's avonds hebben :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Joarie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:40:
[...]

Mag ik het zeggen? Ja ik mag het zeggen: nee, dit gaat em niet meer worden. Noem het Marvel moeheid of iets anders, maar ondanks de hoge dichtheid A-acteurs grijpt deze aflevering en serie niet de aandacht.
Emilia Clarke is genoeg reden om te kijken :+ , maar kan het wel begrijpen, dat hele Marvel gebeuren wordt wel flink uitgemolken zeg :P Zat me wel af te vragen hoe het ook alweer zat met de Skrulls, had ze ooit wel eens ergens in gezien, maar zo lang geleden dat ik de details niet meer weet.
En dat is niet erg want dat betekent dat er gewoon tijd is om andere universums en verhalen te gaan bekijken in de beperkte tijd die we 's avonds hebben :+
* Raven zit vanwege zomerstop van veel series ST:VOY te herkijken
Upscaled versie wegens gebrek aan echt hd....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben nu met aflevering zes, seizoen twee van From. Hoogstaand is het allemaal niet, maar heel slecht vind ik het nu ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 22-06-2023 13:51 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:17
[...]

Eens, ik vind de series van marvel allemaal erg tegenvallen ten opzichte van de films. Het zijn teveel opzichzelf staan verhalen die ook maar matig zijn. Ze hadden er meer 1 groter geheel van moeten maken samen met de nieuwe films om er wat episch van te maken, iets groots om naar toe te werken. Er zijn in sommige series wat hele klein connecties maar heb geen zin om daar 8 afleveringen van een middelmatige serie voor te kijken.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
The Bear seizoen 2 is er!

Ben benieuwd of ze magistrale seizoen 1 kunnen evenaren (ben bang van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

jeroenkb schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:50:

De eerste reacties zijn positief.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Nou nou wat een vertrouwen zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:10:
[...]

Nou nou wat een vertrouwen zeg.
Hoe vaak heb jij bij series meegemaakt dat seizoen 2 (en verder) beter was dan het eerste?

Ik kan ze op 1 hand tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Vrijdag schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:50:
Ik ben nu met aflevering zes, seizoen twee van From. Hoogstaand is het allemaal niet, maar heel slecht vind ik het nu ook weer niet.
Dit inderdaad. Er worden af en toe zeer twijfelachtige keuzes gemaakt maar het bloed en de incidenten maakt het allemaal wel vol te houden. :Y)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jeroenkb schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:19:
[...]

Hoe vaak heb jij bij series meegemaakt dat seizoen 2 (en verder) beter was dan het eerste?

Met die mentaliteit kan het in ieder geval alleen maar meevallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-09 15:16
[...]

Ik ken een serie waar het 3e seizoen prachtig was, terwijl het eerste en tweede niet echt waaaw waren.
Picard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Wolfp4ck schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:16:
[...]

Ik ken een serie waar het 3e seizoen prachtig was, terwijl het eerste en tweede niet echt waaaw waren.
Picard !
Tsja. Het was een uitstekend seizoen, dat wel.
Maar het hielp wel juist het eigene wat deze serie had opgebouwd grotendeels om zeep door er de grote reünieshow van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
sambalbaj schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:37:
[...]

Tsja. Het was een uitstekend seizoen, dat wel.
Maar het hielp wel juist het eigene wat deze serie had opgebouwd grotendeels om zeep door er de grote reünieshow van te maken.
NEEEEEEEEEE, spoiler. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Wolfp4ck schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:16:
[...]

Picard !
Dat was inderdaad een fijne verrassing, 3e seizoen beter dan de eerste 2 bij elkaar opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:25
Tja, maar Picard het eerste seizoen vond ik echt heel slecht. Dus een verbetering is dan ook niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Stylze schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:44:
[...]

Eens, ik vind de series van marvel allemaal erg tegenvallen ten opzichte van de films. Het zijn teveel opzichzelf staan verhalen die ook maar matig zijn. Ze hadden er meer 1 groter geheel van moeten maken samen met de nieuwe films om er wat episch van te maken, iets groots om naar toe te werken. Er zijn in sommige series wat hele klein connecties maar heb geen zin om daar 8 afleveringen van een middelmatige serie voor te kijken.
Dit had ook gewoon een film kunnen zijn, maar het is vrij duidelijk dat Disney een probleem heeft om content voor hun platform te vullen. En een heleboel series waren gewoon dieeën voor films die ze uitmelken en uitrekken waardoor het ineens een stuk minder interessant is. Boba Fett en Mandalorian waren gewoon prima als film geweest maar als serie is het allemaal veel te langdradig en krijg je van die muffe dingen als die power rangers op scooters. Hele stukken toevoegen om maar het verhaal op te vullen. Andor had dat hele gevangenis stuk kunnen overslaan (of in 5 minuten samenvoegen) en dan was het nog steeds prima. Lange opbouw met matige payoff.

Voor Secret Invasion denk ik dat het vooral is dat ze een bepaald uitgangspunt hebben en te lang doen over naar de kern gaan. Ik denk dat het nog wel wat kan worden, maar momenteel is de cast wel wat klein. Zeker als je ziet wat het gevaar is en hoe weinig personeel daarbij betrokken worden. Is Fury echt met maar 2 personen bezig om kernwapens te stoppen?

Goed, heb verder deze zomer toch niet veel te doen dus ik blijf hem wel kijken, maar momenteel is Star Trek wat boeiender om te volgen en iets waar ik wel elke week naar uitkijk. En silo krijgt over een week ook de laatste aflevering dus die is ook nog wel lekker spannend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er is/komt blijkbaar een korte film voor Dug Days i.p.v. 2e seizoen, op dit moment alleen in de BIOS te zien

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:43
Ojee totaal over het hoofd gezien Joe Pickett is weer begonnen.

IMDB: Joe Pickett (TV Series 2021– )

enjoy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor wie Manifest heeft gevolgd, kwam net deze deleted scene van het einde tegen:

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:13:
Voor wie Manifest heeft gevolgd, kwam net deze deleted scene van het einde tegen:
[YouTube: Manifest Finale Deleted Scene - Captain Daly Returns]
Dat maakt het wel duidelijker!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

pletter schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:41:
Ojee totaal over het hoofd gezien Joe Pickett is weer begonnen.

IMDB: Joe Pickett (TV Series 2021– )

enjoy.
Dank voor de tip! Ik heb er nog niks van gezien en wel alle boeken gelezen, tijden geleden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de liefhebbers, Disney Gallery Star Wars The Mandalorian S03E01 is te vinden.
An unprecedented look at the making of the series ... each chapter explores a different facet of the first live-action Star Wars television show through interviews, never-before-seen footage, and roundtable conversations hosted by Jon Favreau. Topics include the filmmaking process, the legacy of George Lucas Star Wars, how the cast brought the characters to life, the series groundbreaking technology, the artistry behind the shows practical models, effects, and creatures, plus the creative influences, the iconic score, and connections to Star Wars characters and props.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wildfire schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:03:
[...]

En Warrior Nun is weer "uncancelled"... Er komt een nieuw seizoen!! Yay!! d:)b *O* oOo

https://www.moviemeter.nl...-na-petitie-van-fans-9751
:o :o *O* *O* *O*

* Raven doet RSS-filter weer aanzetten
Die voor bite my shiny metal ass staat al (weer) aan :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

Raven schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:31:
[...]

:o :o *O* *O* *O*

* Raven doet RSS-filter weer aanzetten
Zo zie je maar, protestacties tegen het cancellen van een serie kunnen dus wèl succes hebben!

Maar goed ook, ik wil echt weten hoe het verder gaat want het was nogal een open einde zo...
Die voor bite my shiny metal ass staat al (weer) aan :P
Ja, bij mij meteen weer in Sonarr gezet toen ik hoorde dat Futurama wèèr een keer uncancelled was... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06

Vrijdag

De Zwarte

Eerste vijf afleveringen van The Witcher seizoen 3 zijn vrijgegeven. Na een korte vakantie komt 'ie eind juli weer terug. Om daarna voor altijd te verdwijnen ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:37

Robtimus

me Robtimus no like you

Vrijdag schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:38:
Eerste vijf afleveringen van The Witcher seizoen 3 zijn vrijgegeven. Na een korte vakantie komt 'ie eind juli weer terug. Om daarna voor altijd te verdwijnen ;(
Henry Cavill gaat verdwijnen ja, maar de serie gaat door (met Liam Hemsworth als Geralt).

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Laatst online: 16:04

daffie82

Minisforum UM773 Lite

[...]

Star Trek TNG
Star Trek DS9
24
Breaking Bad
The Wire
Gomorra
Friends
The Office (US)
Star Trek Picard, seizoen 3 was beter dan seizoen 1.

Geen idee hoeveel vingers jij hebt, maar ik kom al lang niet meer toe. En dit is op 1 minuut in de rapte uit mijn hoofd.
Je uitspraak slaat nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 29-06-2023 20:29 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:59
@daffie82 Het is natuurlijk persoonlijk. Picard seizoen 2 vond ik zelf helemaal niets en ben ik halverwege mee gestopt, seizoen 1 was ook niet geweldig, maar iets beter dan 2. Seizoen 3 is wat het voor mij toch een leuke serie maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

LA-384 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:23:
@daffie82 Het is natuurlijk persoonlijk. Picard seizoen 2 vond ik zelf helemaal niets en ben ik halverwege mee gestopt, seizoen 1 was ook niet geweldig, maar iets beter dan 2. Seizoen 3 is wat het voor mij toch een leuke serie maakte.
Picard heb je een punt. S3 > S1 > S2

Maar in ieder geval, de meeste echt goede serie worden beter en beter met de tijd. Naarmate de karakters meer en meer uitgediept worden. Zoals ook in mijn voorbeelden.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door jeroenkb op 30-06-2023 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Je bent echt een kenner. Dat is wel duidelijk.
En ik begrijp de helft van je zinnen niet.
Let's carry on, mijn tijd niet waard dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:59
Stukfruit schreef op maandag 19 juni 2023 @ 00:04:
Na Black Mirror kwam ik via Paapa Essiedu (acteur uit één van de laatste afleveringen) een andere Britse scifi-serie uit 2022 tegen die hier nog niet genoemd is: The Lazarus Project.

Is op het eerste gezicht een standaard mix van Travelers, The Capture, Bourne, enz. Na twee afleveringen lijkt het meer om het lijf te hebben.

Uitgangspunt is simpel: sterven dmv tijdreizen is een superkracht (maar het gaat niet over superhelden).
Bedankt voor de tip, zojuist de laatste aflevering gezien. Dit had zomaar een case-of-the-week serie kunnen zijn, maar ik ben blij dat ze wat verder nagedacht hebben.

Een seizoen 2 komt er wel aan, maar een datum is nog niet bekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

Warrior is ook weer begonnen, lekkere actie gelijk weer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 18:46
gisteren eerste 2 aflevering van Hijack gekeken. Keek lekker weg en benieuwd waar het heen gaat.

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pletter
Tom Clancys Jack Ryan seizoen 4 episode 1 is online te vinden.
👍
IMDB: Jack Ryan (TV Series 2018–2023)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
pletter schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:57:
Tom Clancys Jack Ryan seizoen 4 episode 1 is online te vinden.
👍
IMDB: Jack Ryan (TV Series 2018–2023)
En 2 ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
@redfoxert dank je die had ik ff gemist.👍😆 loopt nu binnen😋

[ Voor 16% gewijzigd door pletter op 30-06-2023 18:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taab
  • Laatst online: 16:01

Na een drukke werkweek ben ik er vanochtend goed voor gaan zitten om de laatste drie afleveringen te kijken.

Mijn afdronk na de laatste aflevering blijft toch die van het einde van een goed boek. Melancholisch dat het voorbij is en onder de indruk van het gevoel dat de serie mij geeft. Ontroerend op momenten en verdrukkend op andere.

De familie aflevering heb ik doorheen gezapt, dit had van mij niet zo uitgebreid gehoeven. Het draagt bij aan de historie maar had van mij geen 45 minuten hoeven duren.

In het kort: seizoen twee heeft het gevoel van seizoen één absoluut overtroffen.

Het is mooi hoe de makers het gevoel van druk en spanning in de keuken en horeca zo goed weten te vangen. Het brengt mij terug naar de tijd dat ik zelf aan de passe stond in een restaurant wat op hoog niveau(Gault millau 16 punten) kookte. Veel herkenning en bevestiging van wat ik daar voorbij zag komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Deze week een erg leuke serie gekeken op Netflix genaamd Queenmaker. Het is een Zuid-Koreaanse show waar een mensenrechtenadvocate wordt opgevoerd tot een Seoul burgermeesterkandidaat. Erg leuk. Moeite waard om te kijken

Moet toch wel zeggen dat de Koreanen erg goed zijn in televisieshows. Komt de laatste tijd erg veel leuke series vandaan vergeleken met Amerika

[ Voor 17% gewijzigd door alienfruit op 01-07-2023 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:48

Die is nog niet op de NL versie van Disney+ te zien, toch?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taab
Malfunctions schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:03:
[...]

Die is nog niet op de NL versie van Disney+ te zien, toch?
Klopt: https://www.justwatch.com/nl/tv-series/the-bear/season-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:11
pCOW schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:00:
gisteren eerste 2 aflevering van Hijack gekeken. Keek lekker weg en benieuwd waar het heen gaat.

[YouTube: Hijack — Official Trailer | Apple TV+]
Kwam deze ook tegen, ook vanwege Idris Elba. Ga ergens deze week beginnen met de eerste drie afleveringen. Anderen al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

Het is te hopen dat het een miniserie is. Ik heb nog niks gekeken, maar puur gebaseerd op de titel en de trailer hoop ik dat ze het verhaal afronden als de kaping ten einde is ipv allerlei complotten op de grond die bedacht zijn omdat het eerste seizoen zo goed aansloeg. Hebben we dadelijk seizoen 7 van Hijack, terwijl de daadwerkelijke hijack al 6 seizoenen geleden was....

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tot nu toe is Luther Utopia The Capture Hijack wel aardig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Laatste seizoen!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:08
Hmmmm alweer een serie klaar.
Maar tot die tijd genieten hoop ik van het laatste seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
sjakie66 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Hmmmm alweer een serie klaar.
Maar tot die tijd genieten hoop ik van het laatste seizoen.
Om maar gepast te reageren: het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:10
Cheezborger schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:16:
[...]

Kwam deze ook tegen, ook vanwege Idris Elba. Ga ergens deze week beginnen met de eerste drie afleveringen. Anderen al gekeken?
Ja, zit wel goed in elkaar.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De eerste helft van The Lincoln Lawyer S2 staat nu op Netflix :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Oeh, grote fan van Idris Elba, maar ik word altijd zo claustrofobisch van die vliegtuigdingen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

quote: url
Mr. and Mrs. Smith (december 2022 op Amazon Prime Video)
Zwaar uitgelopen blijkbaar, want nog steeds niet klaar, maar toch alvast een duimpje. 8) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Elvhenk schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:06:
[...]

Oeh, grote fan van Idris Elba, maar ik word altijd zo claustrofobisch van die vliegtuigdingen... :+
Elba vliegt met 7,5 cm extra beenruimte (business class dus :p), dus waarschijnlijk valt het mee :+

(ik hoop dat dit niet als spoiler wordt gezien :p)

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 07-07-2023 13:30 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Veel nieuwe sets :Y

Als je de trailer moet geloven dan ziet Apple dit als hun eigen Star Trek. Ik klaag niet :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolfp4ck
Silo vond ik wel heel indrukwekkend van Apple

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Stukfruit schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:06:
[YouTube: Foundation — Season 2 Official Trailer 2 | Apple TV+]
Veel nieuwe sets :Y

Als je de trailer moet geloven dan ziet Apple dit als hun eigen Star Trek. Ik klaag niet :p
Ja, mooie serie. Net als Silo idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
kraanwagen schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:52:
[...]

Ja, mooie serie. Net als Silo idd.
Ik vermoed eigenlijk dat deze een groter budget heeft dan Silo. Bij die laatste kun je heel duidelijk de shortcuts zien.

Het is niet lelijk, maar ik kijk Silo vooral voor het coole verhaal en niet de visuals :)
Maar misschien ben ik wat stricter met zulke dingen vanwege een verleden in /GFX op dit forum ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:32
en op 28 juli, na 4 jaar, deel 2 van good omens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfp4ck
Stukfruit schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:51:
[...]

Ik vermoed eigenlijk dat deze een groter budget heeft dan Silo. Bij die laatste kun je heel duidelijk de shortcuts zien.

Het is niet lelijk, maar ik kijk Silo vooral voor het coole verhaal en niet de visuals :)
Maar misschien ben ik wat stricter met zulke dingen vanwege een verleden in /GFX op dit forum ;)
Silo heeft wel de beste lead met Rebecca Ferguson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
https://comicbook.com/mov...her-why-strike-necessary/

De acteurs gaan nu de schrijvers achterna met het staken, dus er is een kans dat er nog meer gecanceld gaat worden en volgend jaar een light jaartje voor series (en films) zak zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Stukfruit schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:23:

De acteurs gaan nu de schrijvers achterna met het staken, dus er is een kans dat er nog meer gecanceld gaat worden en volgend jaar een light jaartje voor series (en films) zak zijn.
Kan ook een voordeel zijn omdat er nu echt heel veel zijn dat dit het moment is dat de wat mindere series geschrapt worden en grotere bedrijven zich gaan focussen op zaken die de moeite waard zijn.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:23:

Gelukkig is het alleen een Amerikaans probleem en zullen series uit bv Canada nog wel gewoon door gaan lijkt mij?

Ik vind het verder wel muf om zo lang te gaan staken als je ziet dat de grote bazen er totaal niet in mee gaan en dit al staking nummertje zoveel is in de geschiedenis. Dan werkt het gewoon niet. Bovendien zet je de banen van allerlei mensen mee op het spel die afhankelijk zijn van de producties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Op het laatste punt na vind ik de eisen niet eens zo vreemd.

Maar die laatste is onrealistisch. Als je voor je beeltenis betaald krijgt en je er als acteur verder niets mee te maken hebt dan moet het prima zijn.

En is Canada niet meestal vooral een opnamelocatie ipv een bron van series en films? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:45:
[...]

Gelukkig is het alleen een Amerikaans probleem
https://nos.nl/artikel/24...oblemen-met-filmindustrie

Het lijkt erop dat ze gaan dienen als inspiratie voor acteurs in andere landen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als ik de meningen hierboven goed lees, vinden ze het prima dat acteurs ingescand worden en dan voortaan hun werk overgenomen zien worden door hun virtuele evenbeelden, zonder dat ze nog naar de studio hoeven te komen of nog betaald worden.
Over onrealistisch gesproken.
Maar deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Tenzij ze er een nieuwe serie over maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:07
Nice, heb erg genoten van seizoen 1. Hopelijk hebben ze kwaliteit van het eerste seizoen behouden in serie 2.
Trailer belooft veel... maar daar zijn trailers dan ook voor.

apollo13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:10
Foundation weer begonnen *O*

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
drfruit schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:04:
Als ik de meningen hierboven goed lees, vinden ze het prima dat acteurs ingescand worden en dan voortaan hun werk overgenomen zien worden door hun virtuele evenbeelden, zonder dat ze nog naar de studio hoeven te komen of nog betaald worden.
Over onrealistisch gesproken.
Maar deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Tenzij ze er een nieuwe serie over maken natuurlijk.
Omdat je naar mijn reactie lijkt te verwijzen: ik schreef het misschien niet duidelijk, maar wat ik zeg is dat acteurs die digitaal worden ingezet (dus met hun looks, stem, enz) er gewoon voor betaald moeten krijgen.

Maar als ze er verder niets mee te maken hebben dan moeten ze inderdaad niet klagen. Het proces waarbij virtuele karakters worden gebruikt bestaat al sinds de uitvinding van de animatiefilm. Andere techniek, zelfde uitwerking, maar dan wat realistischer.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 02:31:
[...]

Omdat je naar mijn reactie lijkt te verwijzen: ik schreef het misschien niet duidelijk, maar wat ik zeg is dat acteurs die digitaal worden ingezet (dus met hun looks, stem, enz) er gewoon voor betaald moeten krijgen.

Maar als ze er verder niets mee te maken hebben dan moeten ze inderdaad niet klagen. Het proces waarbij virtuele karakters worden gebruikt bestaat al sinds de uitvinding van de animatiefilm. Andere techniek, zelfde uitwerking, maar dan wat realistischer.
Je maakt een grote sprong over het punt waartegen wordt geprotesteerd en nu dus gestaakt. Van virtuele karakters naar iemand compleet nabootsen zonder dat die persoon daar zelf nog enige invloed op heeft.

Stel je voor dat je als acteur straks naar een film kijkt waarin jij optreedt zonder dat je er iets van weet. Er is een digitale kopie van je die goedkoper werkt. Bovendien doet en zegt die kopie misschien dingen die jij zou weigeren.

En nu zitten we dus toch in die discussie die ik niet wil voeren, want het gaat hier over interessante series die we nog niet kennen, en niet over de industrie of de toekomst van AI en CGI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
drfruit schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 05:36:
[...]

Je maakt een grote sprong over het punt waartegen wordt geprotesteerd en nu dus gestaakt. Van virtuele karakters naar iemand compleet nabootsen zonder dat die persoon daar zelf nog enige invloed op heeft.

Stel je voor dat je als acteur straks naar een film kijkt waarin jij optreedt zonder dat je er iets van weet. Er is een digitale kopie van je die goedkoper werkt. Bovendien doet en zegt die kopie misschien dingen die jij zou weigeren.

En nu zitten we dus toch in die discussie die ik niet wil voeren, want het gaat hier over interessante series die we nog niet kennen, en niet over de industrie of de toekomst van AI en CGI.
Kan misschien ook beter in een nieuw topic. Maar volgens mij zijn we het niet oneens met elkaar.

Het is exact waarom ik het had over betaling (en kennisgeving / invloed op het gebruik). Wat ik hier lees klinkt trouwens wel behoorlijk absurd en onrealistisch.

[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 15-07-2023 08:40 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Om dan maar weer ontopic te gaan: net begonnen aan True Detective. De meeste mensen hier kennen de serie vast wel, maar mocht je net zo zijn als ondergetekende en de serie al jarenlang ontwijken: don't do it.

Één aflevering in en ik vind het karakter van Matthew McConaughey nu al geweldig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Stukfruit schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 05:51:
Om dan maar weer ontopic te gaan: net begonnen aan True Detective. De meeste mensen hier kennen de serie vast wel, maar mocht je net zo zijn als ondergetekende en de serie al jarenlang ontwijken: don't do it.

Één aflevering in en ik vind het karakter van Matthew McConaughey nu al geweldig.
Ja zeldzaam zo'n magische ervaring gehad bij het kijken van een serie dan True Detective S1. Have fun!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taab
jmk schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 08:22:
[...]

Ja zeldzaam zo'n magische ervaring gehad bij het kijken van een serie dan True Detective S1. Have fun!
Het is zelfs zo extreem goed gespeeld dat ik toen het uit kwam er niet naar kon kijken. Ik zat zelf niet heel erg lekker in mijn vel (understatement) en door het acteer werk van Matthew werd ik alleen maar nog maar verder naar beneden getrokken, zo goed kan je je zijn pijn voelen.

Maarrrr ik ben wel sinds toen enorm fan geworden van Matthew. Interstellar🥰.

Jaren later alsnog afgekeken, enorm onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja begint weer op een manier waarvan ik steeds het idee krijg dat ik een aflevering gemist heb, of dat ze enorm hebben zitten knippen in de scenes en het nu gewoon niet meer zo logisch op elkaar aansluit. Het lijkt er een beetje op dat ze verwachten dat je de boeken gelezen hebt om te begrijpen wat er nou gebeurt. Het hielp ook niet dat er geen stukje vooraf was over waar het vorige mee geëindigd was, daardoor was het nog wat vager dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Mja begint weer op een manier waarvan ik steeds het idee krijg dat ik een aflevering gemist heb, of dat ze enorm hebben zitten knippen in de scenes en het nu gewoon niet meer zo logisch op elkaar aansluit. Het lijkt er een beetje op dat ze verwachten dat je de boeken gelezen hebt om te begrijpen wat er nou gebeurt. Het hielp ook niet dat er geen stukje vooraf was over waar het vorige mee geëindigd was, daardoor was het nog wat vager dan anders.
Ik begreep juist dat mensen die de boeken hebben gelezen er weinig van terugzagen (en andersom) :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Matthew "sentient meat" McConaughey. De uitspraken van zijn karakter zijn prachtig _/-\o_

True Detective S1 is dus inderdaad echt wel goed. Ik las gisteren trouwens dat er plannen zijn voor een S4, met Jodie Foster.

Hopelijk wordt dat net zo goed als S1. Met anthologieseries is het altijd een beetje hit en miss...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ja maar ze hebben ieder seizoen ook weer een volledig nieuwe kans. Zelfde geldt voor Fargo die meer 'hits' heeft. Met die Hollywood stakingen zijn op zichzelf staande seizoenen voor de kijker ook een voordeel.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 16 juli 2023 @ 09:16:

True Detective S1 is dus inderdaad echt wel goed. Ik las gisteren trouwens dat er plannen zijn voor een S4, met Jodie Foster.

Hopelijk wordt dat net zo goed als S1. Met anthologieseries is het altijd een beetje hit en miss...
Ik ben er bang voor. Er staat een preview van S4 op HBO Max die mij ondanks Jodie Foster weinig vertrouwen inboezemt, maar wie weet valt het dit keer juist mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
drfruit schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Ik ben er bang voor. Er staat een preview van S4 op HBO Max die mij ondanks Jodie Foster weinig vertrouwen inboezemt, maar wie weet valt het dit keer juist mee.
Trailer zie ik nu pas:

Lijkt meer op The Thing dan True Detective. En Jodie is ouder geworden sinds haar contact met aliens :P

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 16-07-2023 13:55 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Na het eerste seizoen van True Detective is het flink bergafwaarts gegaan, van het nieuwe seizoen verwacht ik dan ook niet meer.

The Sinner is ook zo’n serie, eerste seizoen geweldig!

Voordeel is dat elk seizoen een eigen verhaal heeft, dus je hoeft niet perse door te kijken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:50
Donderdag begint nieuwe seizoen van Tacoma FD. Ik dacht even dat deze gestopt was, maar weer klaar voor seizoen lachen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Man man man, the Bear seizoen 2. Wat een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nog 1 week en dan is het (weer) tijd voor "bite my shiny metal ass!" :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 21:14
Nee hoor hier al begonnen met aflevering 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Skywalker27 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:12:
Nee hoor hier al begonnen met aflevering 1
Serieus? * Raven heeft op de bekende plekken nog niks gezien.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Raven schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:29:
[...]

Serieus? * Raven heeft op de bekende plekken nog niks gezien.
Disney+ heeft alles online gezet 11 seizoenen en vanaf de 24e de nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Skywalker27 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:33:
[...]

Disney+ heeft alles online gezet 11 seizoenen en vanaf de 24e de nieuwste
Uhm, S11 is de nieuwste en die begint pas de 24e met wekelijks ep's, aldus IMDB ;)
Dus wat begint er dan de 24e bij Disney+ als daar al 11 seizoenen online staan? :? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Raven schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:36:
[...]

Uhm, S11 is de nieuwste en die begint pas de 24e met wekelijks ep's, aldus IMDB ;)
Dus wat begint er dan de 24e bij Disney+ als daar al 11 seizoenen online staan? :? :P
Ehm dat is correct er staat in totaal 11 seizoenen en dan staat er in het geel op wit. S11 vanaf 24 juli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pletter
Ach zomer tijd komkomer tijd. Toch is er weer een nieuwe serie gestart van FX.
Genaamd, Justified City Primeval>> IMDB: Justified: City Primeval (TV Series 2023– )

Enjoy,👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pletter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:50:
Ach zomer tijd komkomer tijd. Toch is er weer een nieuwe serie gestart van FX.
Genaamd, Justified City Primeval>> IMDB: Justified: City Primeval (TV Series 2023– )

Enjoy,👍
Ja daar keek ik al een tijdje naar uit. Originele Justified was altijd erg fijn en de trailer van deze (mini?) series ziet er ook weer goed uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:34
Vandaag is de cross over episode tussen Star Trek strange new worlds en Star Trek Lower Decks onverwachts gedropped

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pletter
In komkommer tijd zijn er er ook nog pareltjes. Paramout .Special Ops Lioness. is begonnen 2 afleveringen online.

https://www.imdb.com/vide...t13111078&ref_=vp_rv_ap_0

Have fun.
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.