Buitenlandse TV Series 2022-2023 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:
  • 222.974 views

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 16:21
Gisteren begonnen The Addams Family. Ik vind het tot nu toe grappiger dan verwacht eigenlijk. En de 4:3 formaat voegt toch wel wat toe, maakt het extra knus.

Maar eigenlijk best wel een goede show die ook nu nog wel af en toe relevant kan zijn.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:20
GarBaGe schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:15:
Ik kijk Chicago Fire Department (CFD).
Begonnen op Skyshowtime.
Maar deze maken nog al een zooitje van hun content.
Dus geswitcht naar Amazon Prime.
Seizoen 10 en 11 doen het niet.

Hebben andere mensen dit ook?
Is dit een technisch probleem?
Of zijn deze seizoenen nog niet vrijgegeven voor regio Europa?
Als je Chicago Fire (zonder Department) bedoelt, dan klopt het dat seizoen 10 en 11 niet te kijken zijn via Prime. Amazon wisselt het aanbod, dus soms is een seizoen/serie ineens (niet) beschikbaar.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:59:
Gisteren begonnen The Addams Family. Ik vind het tot nu toe grappiger dan verwacht eigenlijk. En de 4:3 formaat voegt toch wel wat toe, maakt het extra knus.

Maar eigenlijk best wel een goede show die ook nu nog wel af en toe relevant kan zijn.
Deze of deze? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

aangezien het 4:3 is, zouk zeggen de oude :)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vergeet

niet, die was ook 4:3 :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KefRef69
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 06-11-2024
Weet iemand waar je de serie "The Good Wife" kan bekijken? Waarschijnlijk zal dat kopen zijn want de serie is in 2016 gestopt maar kreeg op IMDb een hoge score van 8,4 Helaas heb ik enorm veel series gemist door ziekte en ik lees hier dat de opvolger van deze serie " The Good Fight" ook aan het laatste seizoen zit.
De serie "The Good Wife" kan je niet kopen op zowel de Belgische als Nederlandse Amazon Prime Video terwijl dit wel kan op de Engelse en Duitse Prime Video.

Ik woon in België!
RobertMe schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:37:
[...]

Klik

spoiler:
ViaPlay & SkyShowtime dus
Ik woon in België?

[ Voor 63% gewijzigd door KefRef69 op 25-08-2023 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
KefRef69 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:28:
Weet iemand waar je de serie The Good Wife" kan bekijken? Helaas heb ik deze serie gemist door ziekte en ik lees hier dat de opvolger van deze serie " The Good Fight" ook aan de laatste seizoen zit.
Klik

spoiler:
ViaPlay & SkyShowtime dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 16:21
De jaren 60 versie. Wednesday had ik al voor Scream VI gezien, en maakte mij eigenlijk weer nieuwsgierig naar het origineel. Afgelopen week dus de stap gezet en Collectie 1 gekocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 03-06 16:22
Vond je ook niet dat Gomez in de Wednesday serie enorm ingeboet heeft of een paar enorm zware jaren achter de rug heeft als je hem vergelijkt met de oudere versies ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOkygKy_9zDx0ULAux1aUVIhBg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eHKCh3TVQJHq1sR7eF7fb2kZ.jpg?f=fotoalbum_large

Zeker die eerste heeft voor mij een onsterfelijke indruk nagelaten :) zeker ook tijdsgeest in het achterhoofd houdende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Wolfp4ck schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:00:
Vond je ook niet dat Gomez in de Wednesday serie enorm ingeboet heeft of een paar enorm zware jaren achter de rug heeft als je hem vergelijkt met de oudere versies ?

[Afbeelding]

Zeker die eerste heeft voor mij een onsterfelijke indruk nagelaten :) zeker ook tijdsgeest in het achterhoofd houdende
Ware het niet dat de regisseur voor de laatste serie terug wilde naar het origineel (voor zover mogelijk) En dat is de cartoon versie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DO_n4PxYZctRZZV3Ak3enCQi7OA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RS32EpxLLeZ491PNKBeTvE87.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wolfp4ck schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:00:

[Afbeelding]

De laatste is sowieso ook wat meer Burton-esque :)
Met vier afleveringen van zijn hand is dat natuurlijk onvermijdelijk :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:54:
[...]

De jaren 60 versie. Wednesday had ik al voor Scream VI gezien, en maakte mij eigenlijk weer nieuwsgierig naar het origineel. Afgelopen week dus de stap gezet en Collectie 1 gekocht.
Top :) Het formaat gaf het natuurlijk al weg, maar soms halen mensen ze wel eens door elkaar, dus daarom de vraag.

* Stukfruit moet toegeven dat hij de oude serie nooit gezien heeft...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het laatste seizoen van Sex Education komt op 21 september alweer :Y

Met bijpassende promotieposters:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4tO8dtbMAEBpIj?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4tO8eAbgAAbTxf?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4tO8dxaoAI2695?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4tO8d3bMAAPcdO?format=jpg&name=large

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:28
Stukfruit schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:02:
Het laatste seizoen van Sex Education komt op 21 september alweer :Y

Met bijpassende promotieposters:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Komt daar serieus een nieuw seizoen van? ik dacht dat het al was afgelopen..

Wel fijn nieuws als het klopt. *O*

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Malfunctions schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 15:59:
[...]

Komt daar serieus een nieuw seizoen van? ik dacht dat het al was afgelopen..

Wel fijn nieuws als het klopt. *O*
Goed nieuws: het klopt :p

Wel de laatste. Maar je weet wat ze zeggen: altijd stoppen op het hoogtepunt!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Voor de fans van Asimov begint Foundation ondertussen erg interessant te worden :) Het is een slowburner, maar het wachten lijkt te worden beloond.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Stukfruit schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 00:45:
Voor de fans van Asimov begint Foundation ondertussen erg interessant te worden :) Het is een slowburner, maar het wachten lijkt te worden beloond.
Thanx! Bij deze serie zie ik de afleveringen liever snel achter elkaar, Du vanaf volgende week ga ik beginnen met kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
kraanwagen schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 05:18:
[...]

Thanx! Bij deze serie zie ik de afleveringen liever snel achter elkaar, Du vanaf volgende week ga ik beginnen met kijken.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als ik het goed begrijp heb je het eerste seizoen dus wel gezien?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Stukfruit schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:51:
[...]

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als ik het goed begrijp heb je het eerste seizoen dus wel gezien?
Ja, vind het een mooie serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
One Piece is op Netflix begonnen de 31e ... nog niemand iets over horen zeggen. Ziet er wel leuk uit :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
redfoxert schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:07:
One Piece is op Netflix begonnen de 31e ... nog niemand iets over horen zeggen. Ziet er wel leuk uit :)
Netflix Nederland en België - Deel 2

Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]

;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blindspot eindelijk afgekeken. Ik had een lange break met deze serie maar recentelijk toch verder gegaan voor de laatste 2 seizoen. Vond het een sterke serie. Jammer dat het nu afgelopen is maar ook wel weer eens fijn om daadwerkelijk een serie te zien die gewoon afgelopen is ipv cancelled o.i.d. :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:19
Coenen schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:01:
De eerste twee afleverigen Special Ops Lioness. smaken naar meer. Zondag pas weer verder.
Nog bedankt voor de tip!
Dit weekend het hele seizoen gebinged. Leent de serie zich prima voor.
Het gaat allemaal niet superdiep, maar je krijgt genoeg achtergronden mee van de hoofdpersonen om het interessant te houden. Soms is het een beetje een mengelmoesje van drama/actie/(politieke) thriller, maar (voor mij) niet storend. De keuzes van sommige (hoofd)personen kan soms je wenkbrauwen wat doen liften, maar wederom: voor mij niet genoeg om storend te zijn (itt tot bijvoorbeeld bij Citadel).

Op IMDB zag ik vooral negatieve reviews op het gebied van geloofwaardigheid. Je moet deze serie ook niet bekijken met een bril van "Zo gaat het in de echte wereld ook!". Gewoon lekker op de bank hangen en kijken.

Er is genoeg ruimte voor seizoen twee, maar daarover is nog niets duidelijk. Het verhaal van seizoen 1 wordt (op was losse eindjes na) volledig afgerond in het seizoen.. je blijft dus niet met een cliffhanger zitten, terwijl er nooit een opvolger komt.

Voor mij 8/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:07
Ricmaniac schreef op zondag 3 september 2023 @ 01:23:
Blindspot eindelijk afgekeken. Ik had een lange break met deze serie maar recentelijk toch verder gegaan voor de laatste 2 seizoen. Vond het een sterke serie. Jammer dat het nu afgelopen is maar ook wel weer eens fijn om daadwerkelijk een serie te zien die gewoon afgelopen is ipv cancelled o.i.d. :P
Ik ben nooit aan de laatste seizoenen begonnen, volgens mij zat er een jump in time omdat de serie eigenlijk gecanceld werd maar vervolgens toch doorging. Vond het vanaf dat moment zo ongeloofwaardig dat ik er van af gezien heb. Jij zegt dat het toch de moeite is?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

coelho schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:25:
[...]

Ik ben nooit aan de laatste seizoenen begonnen, volgens mij zat er een jump in time omdat de serie eigenlijk gecanceld werd maar vervolgens toch doorging. Vond het vanaf dat moment zo ongeloofwaardig dat ik er van af gezien heb. Jij zegt dat het toch de moeite is?
Ja ik vond het zeker de moeite waard. ongeloofwaardig tja.. dat is de hele serie :P maar ik vond het laatste seizoen beter dan seizoen 4

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-06 20:59
Even een praktische aankondiging: normaal gesproken zet ik in augustus/september een nieuw topic klaar met daarin een uitgebreide TS vol nieuwe series en seizoenen. Dit doe ik nu niet gezien de Amerikaanse vakbonden SAG-AFTRA en WGA nog volop staken waardoor de productie van nieuwe series en seizoenen stil is gelegd.

Op de Amerikaanse broadcast zenders (ABC, CBS, NBC, Fox en The CW) is er al een verschuiving naar reality en unscripted voor de herfstprogrammering. Denk hierbij aan pulp zoals The Bachelor en Love Island. Scripted series van deze zenders zijn veelal uitgesteld naar 2024.

Voor streamingsdiensten geldt dat er veel series worden uitgesteld. Zo heeft Disney al aangekondigd dat de aankomende Marvel-series allemaal andere release windows krijgen (met uitzondering van Loki S2 welke op 6 oktober begint). Daarnaast heeft HBO het vierde seizoen van True Detective uitgesteld naar januari 2024 (in plaats van dit jaar).

Al met al is er dus weinig nieuws om naar vooruit te kijken en heeft een TS vooralsnog weinig zin :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 18:30

jmk

VirinR schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:43:
Even een praktische aankondiging: normaal gesproken zet ik in augustus/september een nieuw topic klaar met daarin een uitgebreide TS vol nieuwe series en seizoenen. Dit doe ik nu niet gezien de Amerikaanse vakbonden SAG-AFTRA en WGA nog volop staken waardoor de productie van nieuwe series en seizoenen stil is gelegd.

Op de Amerikaanse broadcast zenders (ABC, CBS, NBC, Fox en The CW) is er al een verschuiving naar reality en unscripted voor de herfstprogrammering. Denk hierbij aan pulp zoals The Bachelor en Love Island. Scripted series van deze zenders zijn veelal uitgesteld naar 2024.

Voor streamingsdiensten geldt dat er veel series worden uitgesteld. Zo heeft Disney al aangekondigd dat de aankomende Marvel-series allemaal andere release windows krijgen (met uitzondering van Loki S2 welke op 6 oktober begint). Daarnaast heeft HBO het vierde seizoen van True Detective uitgesteld naar januari 2024 (in plaats van dit jaar).

Al met al is er dus weinig nieuws om naar vooruit te kijken en heeft een TS vooralsnog weinig zin :/
We hebben zo wel tijd onze backlog af te kijken.

Elk nadeel heb zijn voordeel :P

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

jmk schreef op maandag 4 september 2023 @ 22:02:
[...]

Hier geen backlog, maar ben dan ook meer van kwaliteit boven kwantiteit.

IMDB: Special Ops: Lioness (TV Series 2023– ) Zit er op, dus op zoek naar wat nieuws.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jmk schreef op maandag 4 september 2023 @ 22:02:
[...]

Welke backlog :+ , er ligt zoveel stil (alleen Futurama en Ahsoka lopen van mijn lijst) dat ik DS9 ben gaan herkijken, gisteren aanbeland bij

_O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:56

Punkrocker

Mostly harmless

Nu drie afleveringen gezien van The Woman In The Wall.

Er is een priester vermoord en zijn auto wordt gevonden in een klein dorpje op het Ierse platteland. In dat dorp stond een instelling waar de priester had gewerkt. Daar bevielen ongetrouwde meisjes en werden de babies voor adoptie gestolen.

Een vrouw die destijds de non was die de baby van tussen de benen vandaan griste is voor het laatst gezien daar.

Ruth Wilson speelt een vrouw wiens baby was gestolen.

Zoals altijd erg sterk geacteerd door Wilson.
Iers accent en al.

Sterke serie!

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20:15
Raven schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:34:
[...]

Welke backlog :+ , er ligt zoveel stil (alleen Futurama en Ahsoka lopen van mijn lijst) dat ik DS9 ben gaan herkijken, gisteren aanbeland bij
[YouTube: Sexy Quark]
_O-
Ik vraag me altijd af waar jullie de tijd weg halen om dit alles te zien.. Ik kom bijna niet verder dan het lezen van ander mans zijn recensies..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

The Boys S3 eindelijk gestart. Wilde eerst blindspot nog even af kijken maar nu weer verder gegaan met The Boys en god wat blijft dat toch een brute serie XD

Het haalt het wat mij betreft net niet bij Seizoen 1 want toen was alles nog echt verassend ofzo hoe cruel en heftig het was maar ik geniet er echt van haha. Nooit gedacht dat de serie zo leuk was als je de naam "The Boys" ziet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:34

Robtimus

me Robtimus no like you

Kijk ik nu verkeerd? Ik dacht al dat Prime hier meer reclame voor had moeten maken, maar ik heb S3 blijkbaar al een jaar geleden gekeken. Of heb jij het over een andere serie dan Wikipedia: The Boys (TV series)?

Never mind, ik snap nu pas dat jij nu pas begonnen bent.

[ Voor 7% gewijzigd door Robtimus op 05-09-2023 21:19 ]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Robtimus schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:18:
[...]

Kijk ik nu verkeerd? Ik dacht al dat Prime hier meer reclame voor had moeten maken, maar ik heb S3 blijkbaar al een jaar geleden gekeken. Of heb jij het over een andere serie dan Wikipedia: The Boys (TV series)?

Never mind, ik snap nu pas dat jij nu pas begonnen bent.
Sorry ik bedoel "Ik ben the boys S3 eindelijk gestart" .
Het is idd al een tijdje geleden released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Drials schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:35:
[...]

Ik vraag me altijd af waar jullie de tijd weg halen om dit alles te zien.. Ik kom bijna niet verder dan het lezen van ander mans zijn recensies..
offtopic:
(Nog) niet fulltime werken, maakt financieel overigens geen zak uit als ik werk of thuis blijf bankhangen :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 11:24

zeroday

There is no alternative!

breew schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:04:
[...]

Het gaat allemaal niet superdiep, maar je krijgt genoeg achtergronden mee van de hoofdpersonen om het interessant te houden. Soms is het een beetje een mengelmoesje van drama/actie/(politieke) thriller, maar (voor mij) niet storend. De keuzes van sommige (hoofd)personen kan soms je wenkbrauwen wat doen liften, maar wederom: voor mij niet genoeg om storend te zijn (itt tot bijvoorbeeld bij Citadel).

Op IMDB zag ik vooral negatieve reviews op het gebied van geloofwaardigheid. Je moet deze serie ook niet bekijken met een bril van "Zo gaat het in de echte wereld ook!". Gewoon lekker op de bank hangen en kijken.

Er is genoeg ruimte voor seizoen twee, maar daarover is nog niets duidelijk. Het verhaal van seizoen 1 wordt (op was losse eindjes na) volledig afgerond in het seizoen.. je blijft dus niet met een cliffhanger zitten, terwijl er nooit een opvolger komt.

Voor mij 8/10.
Tsja .. geloofwaardigheid.. klopt wel. in de finale is de scene na de key scene dusdanig ongeloofwaardig ..
naja je merkt het zelf wel.
Op zich heel vermakelijk.
Ik denk dat de verhaallijnen voor een S2 simpel kunnen zijn. Elke keer nieuwe hoofdpersonen voor het team.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Drials schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:35:
[...]

gewoon .... niet alles in 1 ruk willen zien, dus als ik een aflevering wil zien kan ik best die verspreid over 2 of drie dagen kijken. Daarnaast heb je ook dagen dat er weinig uitgezonden word. Kun je inhalen.
En ja .. als je je notebook voor je neus hebt kun je gewoon iets aan zetten.. terwijl je ook andere dingen doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De eerste 2 ep's van Star Trek: Lower Decks seizoen 4 zijn er :D

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:23
Op aanraden van Maarten van Rossem Babylon Berlin gekeken die het getipt had op zijn podcast. Bezig met seizoen twee.

Vice copper uit Köln komt terecht in Berlijn tijdens de twintiger jaren. Fijne show met dikke scores (100% op Rotten Tomatoes, 8.4 op IMDB).

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

I Am Groot S02 is er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

nwnc schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:33:
Op aanraden van Maarten van Rossem Babylon Berlin gekeken die het getipt had op zijn podcast. Bezig met seizoen twee.

Vice copper uit Köln komt terecht in Berlijn tijdens de twintiger jaren. Fijne show met dikke scores (100% op Rotten Tomatoes, 8.4 op IMDB).
Vond S1 beter dan S2 ..
ook wel een beetje fan van Liv Lisa Fries

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:39
Zijn er meer die ook zo genieten van foundation?
Ik twijfel of ik de boeken zal gaan lezen. Van wat ik heb begrepen wijkt de serie daar aardig wat vanaf en zouden de boeken onverfilmbaar zijn. Ik ben dus wel benieuwd geworden naar de boeken en hoe het verhaal daarin wordt verteld, maar dan moeten ze wel nog iets beter zijn dan de serie.

Gisteren ook de eerste afleveringen van The wheel of time s2 gezien en moet eigenlijk zeggen dat het me echt helemaal niets doet. Ik vond het zelfs saai, waardoor ik meermaals in slaap gevallen ben. Ik herinner me ook amper nog wat in het eerste seizoen gebeurde, anders dan dat de hoofdpersonen slecht acteren en aardig miscast lijken (afgaande op wat hun karakters volgens de dialogen zouden moeten zijn). Ik zal de afleveringen op een ander moment nog eens terugkijken, misschien heb ik de mooiste scènes wel gemist, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.

[ Voor 45% gewijzigd door LA-384 op 10-09-2023 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 10 september 2023 @ 08:32:
Hoewel er dingen in zitten die ik helemaal niets aan vind (qua uitwerking) is het verhaal op de achtergrond cool :Y

Als je na de laatste afleveringen van S2 terugkijkt naar dit van S1 zijn er ook dingen die je dan anders gaat bekijken. Films en series die dat goed voor elkaar krijgen zijn er niet veel.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Raven schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:22:
De eerste 2 ep's van Star Trek: Lower Decks seizoen 4 zijn er :D
Ik zie ze niet in prime video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:46:
[...]

Ik zie ze niet in prime video?
* Raven gebruikt een niet nader te noemen website dat wel eens een ban zou kunnen opleveren ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:46
Raven schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:48:
[...]

* Raven gebruikt een niet nader te noemen website dat wel eens een ban zou kunnen opleveren ;)
Die mag je best noemen hoor: google.com - duckduckgo - bing etc.

Heb zelf de eerste twee afleveringen van One Piece gezien, bevalt me prima.
Goede acteurs en karakters, prima verhaal. Actie scenes zijn goed en de humor is leuk, alles natuurlijk subjectief. Vanavond aflevering 3 kijken.

P.s. heb de Manga of Anime niet gezien, heb dus geen referentiemateriaal aangaande de TV-serie.

apollo13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raven schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:48:
[...]

Ik heb Usenet als streaming dienst, staat echt veel op :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@apollo13 @Donstil Een prive-torrent tracker in mijn geval, zo een achter login en met ratio ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
LA-384 schreef op zondag 10 september 2023 @ 08:32:
...
Hell yeah. Foundation is voor mij zo'n serie waar ik eigenlijk altijd het meest naar verlang, maar wat maar zelden voorbij komt. Het verhaal, maar vooral ook de uitwerking ervan nemen mij even mee op reis naar een ander universem en het ziet er ook allemaal zo prachtig uit. Niet om de snob uit te willen hangen, maar dit is een serie waarbij de beeldkwaliteit veel bijdraagt aan het plezier (voor mij dan in ieder geval) en de 77" LG OLED G2 maakt er een waar feestje van. De HDR is ook erg goed gedaan in deze serie. Ik wacht ook altijd met kijken tot het donker is. Dan gaan alle lampen uit en ga ik wat dichter bij de TV zitten. Puur genieten! Seizoen 1 heb ik net uit en nu kan ik lekker aan seizoen 2 gaan beginnen d:)b

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Foundation is inderdaad een visueel genot. Kleuren spatten van het scherm. En een mooi verhaal. Ik heb seizoen 1 opnieuw gekeken en net met 2 begonnen en het feest gaat gewoon door. Onverfilmbare boeken? Ik vind de poging tot nu toe erg geslaagd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:12
Er is blijkbaar een nieuwe spinoff van "the walking dead" begonnen, die de verdere avonturen van Daryl volgt.
Trailer : https://www.youtube.com/watch?v=iTOaFootkSk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zit hier een grap in die over mijn hoofd heen gaat? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:12
Stukfruit schreef op maandag 11 september 2023 @ 23:02:
[...]
Zit hier een grap in die over mijn hoofd heen gaat? :P
Enkel mijn slechte kennis van het Engels 8)7
Toch maar snel verbeterd :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
wiemelen schreef op maandag 11 september 2023 @ 23:10:
[...]

Enkel mijn slechte kennis van het Engels 8)7
Toch maar snel verbeterd :9
Ik dacht vooral dat er mogelijk een gemist grapje in zat omdat het tussen aanhalingstekens staat :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wiemelen schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:47:
Er is blijkbaar een nieuwe spinoff van "the walking dead" begonnen, die de verdere avonturen van Daryl volgt.
Trailer : https://www.youtube.com/watch?v=iTOaFootkSk
Cool, ziet er best redelijk uit :P Ben benieuwd.

Ik ben met Walking dead gestopt ergens na de prison in S4 volgens mij. Twijfel of ik dat misschien toch verder moet kijken :P maarja.. zijn nu 11 seizoenen van haha dat gaat wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:02:
[...]

Ik ben met Walking dead gestopt ergens na de prison in S4 volgens mij. Twijfel of ik dat misschien toch verder moet kijken :P maarja.. zijn nu 11 seizoenen van haha dat gaat wel even duren.
Ik ben ooit tot 10 denk ik geraakt.

Wil ik 10 kijken, lijkt wel of er volledige aflveringen of grote stukken ontbreken. Sommige gaps en jumps slagen nergens op of zijn niet te verklaren.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blijkbaar is het niet nodig om Walking dead te kijken voor Daryl Dixon.
Denk wel dat het het leuker maakt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hoewel het er op het eerste gezicht leuk uitziet en de acteur cool is zie ik in dezelfde trailer ook verschillende keren hetzelfde shot voorbijkomen, dus als dat de te verwachten kwaliteit is dan ga ik het sowieso niet kijken :p

Inmiddels heb ik wel de eerste twee afleveringen (met nog 1 te gaan) van The Changeling gekeken. Voelt een beetje aan als een variant op Lovecraft County in de echte wereld met een sprookje als achtergrond.

Nog niet duidelijk of het wat is omdat het zonder twijfel een slowburner is.

Dat zit wel Schnorr.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Deze lijkt mij interessant. Apple TV+ begint trouwens steeds interessanter worden. Ze hebben toch wel een paar erg goede series zoals Foundation maar ook Masters of the Air die nog in de pijplijn zit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
sjaool schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:43:
maar ook Masters of the Air die nog in de pijplijn zit.
Maar die zit toch ook al echt jaren in de pijplijn :X. Misschien is dat ook waarom HBO hem niet wilde hebben? :p

Maar ja, ook ik heb in JustWatch een hele lijst aan AppleTV+ series staan. Had ook deze zomer "bijna" voor een maandje een abo afgesloten. Totdat ze mijn OpenBank MasterCard Debit pas niet accepteerde (pas is geregistreerd als "Spaans" en daardoor "incompatible" met Nederlands adres).

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:57:
[...]

Maar die zit toch ook al echt jaren in de pijplijn :X. Misschien is dat ook waarom HBO hem niet wilde hebben? :p
Ze hadden het in eerste instantie over voorjaar 2023 maar nu zie je weer eind dit jaar vermeld staan. Het zal met de schrijversstaking wel rond herfst 2025 worden.

"When you grow up your heart dies"

• RobertMe
  • Nu online
sjaool schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:24:
[...]

Ze hadden het in eerste instantie over voorjaar 2023 maar nu zie je weer eind dit jaar vermeld staan. Het zal met de schrijversstaking wel rond herfst 2025 worden.
Maar volgens mij was zelfs pre-corona al bekend dat Apple hem besteld had. Dus dan zou ik toch aannemen dat er al redelijk wat op papier staat (als in: verhaal in grote lijnen). En de cast staat volgens mij ook al 2 of 3 jaar op IMDb. Lijkt mij dan ook niet dat een schrijversstaking, van dit jaar, iets te maken heeft met de uitstel op uitstel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:43:
[...]

Deze lijkt mij interessant. Apple TV+ begint trouwens steeds interessanter worden. Ze hebben toch wel een paar erg goede series zoals Foundation maar ook Masters of the Air die nog in de pijplijn zit.
Apple TV+ = nieuwe HBO :Y

Gisteravond heb ik de derde afleving van The Changeling (ook Apple TV+) gezien en daar kwam de boel in een stroomversnelling. Ik heb het idee dat ze bij Apple sowieso wat meer kansen geven en er zelf wat meer vanaf blijven.

Dat levert goede series op, maar ook series waarvan je bij de derde aflevering nog steeds niet weet of je het goed vind of niet :P

Dat zit wel Schnorr.

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:47
RobertMe schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:57:
[...]

Totdat ze mijn OpenBank MasterCard Debit pas niet accepteerde (pas is geregistreerd als "Spaans" en daardoor "incompatible" met Nederlands adres).
Paypall??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niets dan lof trouwens voor series op Apple TV+, maar van Invasion is nog steeds geen chocola te maken :p

Naast het feit dat het vooral soap opera is, voelt iedere aflevering aan als een soort anthologieserie. Maar dan per aflevering ipv per seizoen. Ik heb werkelijk geen idee wat ik aan het volgen ben.

Zijn er karakters die terugkeren? Waren de acteurs te duur? Hadden ze het budget nodig voor de vreemde aliens? :+

De makers houden duidelijk van scifi en mooie beelden, maar wat is het? En waarom krijgt S2 een 8 van IGN?

Ik kijk met plezier films van regisseurs zoals Gaspar Noé en zelfs dat werk is duidelijker dan dit :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Om de smaak weg te spoelen is hier een nieuwe trailer voor S4 van For All Mankind:

Joel Kinnaman als (veel) oudere man :') :D

Dat zit wel Schnorr.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:40
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:31:
Blijkbaar is het niet nodig om Walking dead te kijken voor Daryl Dixon.
Denk wel dat het het leuker maakt though.
Ik weet t wel zeker, wel lastig aangezien The Walking Dead 11 grote/lange seizoenen bevat. Maar je leert zoveel over Daryl in de serie dat als je er blind in gaat, zijn hele voorgeschiedenis mist. Zal echt wel 1 en ander voorbij komen in deze nieuwe serie. Raad t mensen wel aan om The Walking Dead verder te kijken als ze gestopt zijn rond seizoen 3/4. Seizoen 5 is echt steengoed, daarna heb je eigenlijk een lichte aftakeling van de show. Vooral seizoen 8/9 zijn redelijk langzaam en veel al t zelfde. 10/11 was echt weer genieten.

[ Voor 22% gewijzigd door dfbt op 14-09-2023 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

Stukfruit schreef op donderdag 14 september 2023 @ 04:35:
Niets dan lof trouwens voor series op Apple TV+, maar van Invasion is nog steeds geen chocola te maken :p

Naast het feit dat het vooral soap opera is, voelt iedere aflevering aan als een soort anthologieserie. Maar dan per aflevering ipv per seizoen. Ik heb werkelijk geen idee wat ik aan het volgen ben.

Zijn er karakters die terugkeren? Waren de acteurs te duur? Hadden ze het budget nodig voor de vreemde aliens? :+

De makers houden duidelijk van scifi en mooie beelden, maar wat is het? En waarom krijgt S2 een 8 van IGN?

Ik kijk met plezier films van regisseurs zoals Gaspar Noé en zelfs dat werk is duidelijker dan dit :p
Met alle respect, het lijkt wel of je seizoen 1 niet hebt gekeken ? Er zijn 5 verhaal lijnen met verschillende personages die wel degelijk terugkomen en elkaar soms vluchtig raken. Smaak is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem geweldig en vind die 8 niet meer dan logisch. Het verhaal gaat wat traag maar das niet altijd slecht, er is genoeg "actie" per verhaallijn. Voor mij is het weer eens een serie met gissen waar het naartoe gaat.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Stukfruit
  • Niet online
Caveman schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:12:
[...]

Met alle respect, het lijkt wel of je seizoen 1 niet hebt gekeken ? Er zijn 5 verhaal lijnen met verschillende personages die wel degelijk terugkomen en elkaar soms vluchtig raken. Smaak is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem geweldig en vind die 8 niet meer dan logisch. Het verhaal gaat wat traag maar das niet altijd slecht, er is genoeg "actie" per verhaallijn. Voor mij is het weer eens een serie met gissen waar het naartoe gaat.
Dat is dus het probleem: door hoe het in elkaar is gestoken heb ik geen idee meer wat er in S1 gebeurde omdat het zo "forgettable" is :p

Teveel soap, te weinig intelligent gedrag. Na anderhalf seizoen iets triviaals ontdekken is voor mij niet goed genoeg.

Het wil Arrival zijn, maar is het absoluut niet. Het wil War of the Worlds (de Britse versie) zijn, maar is het niet. Het probeert 28 Days Later te emuleren, maar doet dit niet. Het wil een soap zijn, maar is het niet. Het wil verhaallijnen samen laten komen, maar doet dit niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 15-09-2023 17:45 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
The Morning Show gaat op dit moment een beetje all over the place. Benieuwd hoe dat zich komend seizoen gaat ontwikkelen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:39:
[...]

Dat is dus het probleem: door hoe het in elkaar is gestoken heb ik geen idee meer wat er in S1 gebeurde omdat het zo "forgettable" is :p

Teveel soap, te weinig intelligent gedrag. xxxxxxxxxxxxxx.

Het wil Arrival zijn, maar is het absoluut niet. Het wil War of the Worlds (de Britse versie) zijn, maar is het niet. Het probeert 28 Days Later te emuleren, maar doet dit niet. Het wil een soap zijn, maar is het niet. Het wil verhaallijnen samen laten komen, maar doet dit niet echt.
Alhoewel ik de serie niet ga kijken: misschien de spoiler weghalen uit je post?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
jeroenkb schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:20:
[...]

Alhoewel ik de serie niet ga kijken: misschien de spoiler weghalen uit je post?
Zo beter? :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Foundation was weer vet hoor _/-\o_

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nog een leuke Nederlandse touch in Billions S07E02 :+

spoiler:
Wanneer Wendy, Taylor en Waggs in de private jet stappen rijdt op de achtergrond een vrachtwagen van Jan de Rijk Transport ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:02:
[...]

Daarna komt nog veel moois hoor. Maar vaak met ups en downs. Heb wel eens drie redelijk saaie aflevering gekeken, toen dacht ik echt van ik ben er klaar mee. Week daarna toch nog eentje en BAM! Holy fuck! Kon niet slapen, eerst nog even wat comedy gekeken om het uit m'n hoofd te krijgen (denk dat iedereen die het gezien heeft wel weet wat ik bedoel)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:36
Rivanov schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:47:
The Morning Show gaat op dit moment een beetje all over the place. Benieuwd hoe dat zich komend seizoen gaat ontwikkelen.
Ergens in S02 afgehaakt, wel prima serie..maar toch iets waardoor ik dan afhaak en nooit meer verder ga.. kan het niet echt pinpointen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 09:00
sig69 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:48:
[...]

Daarna komt nog veel moois hoor. Maar vaak met ups en downs. Heb wel eens drie redelijk saaie aflevering gekeken, toen dacht ik echt van ik ben er klaar mee. Week daarna toch nog eentje en BAM! Holy fuck! Kon niet slapen, eerst nog even wat comedy gekeken om het uit m'n hoofd te krijgen (denk dat iedereen die het gezien heeft wel weet wat ik bedoel)
spoiler:
Negan toen ie de groep gevangen had in het bos? 🤣

• LA-384
spoiler:
Alle verwachtingen voor wie "the Mule" zou kunnen zijn, zijn de deur uit, ben nu wel benieuwd naar zijn backstory en beweegreden. Voor nu is het vooral een soort paradox, Gaal wil van hem af vanwege dat visioen en hij wil van haar af om haar vóór te zijn

Idd zeer gave laatste aflevering. Ik vond seizoen 2 eerst maar zo zo, zeker dat gedoe met Gaal en Salvor, maar uiteindelijk heeft dat een zeer mooie ontwikkeling gekregen en is seizoen 2 mogelijk beter dan seizoen 1 (moet die nog eens terugkijken).

Ik hoop zo dat seizoen 3 er ook komt en dat ze er wat moois van maken, ondanks de stakingen nu. Dit is mogelijk de beste sci-fi serie van het moment.

• Stukfruit
  • Niet online
Foundation zou inderdaad wel eens een pareltje kunnen worden als ze seizoen drie op dezelfde lijn doorzetten.

spoiler:
Zie trouwens de topicwarning ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ik heb White House Plumbers nog niet voorbij zien komen.

Het is een Amerikaanse satirische miniserie over het Watergate schandaal, zeer vermakelijk imho.

Met hoofdrollen voor Woody Harrelson en Justin Theroux, en het legt prima de tijdsgeest neer, en ook, "wat was men denkende ?"

spoiler: Iets waarvan ik dacht, hee.....
Waar ken ik hoofdinbreker Gordon P. Liddy toch van ? Nou, hier van dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Ome Ernst op 17-09-2023 09:31 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

Stukfruit schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:39:
[...]

Dat is dus het probleem: door hoe het in elkaar is gestoken heb ik geen idee meer wat er in S1 gebeurde omdat het zo "forgettable" is :p.........
Zo zie je maar weer.... Smaken verschillen :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:51
Ik heb net de serie Liebes Kind gezien op Netflix. Een Duitse thriller over een ontvoerde vrouw die bij haar vlucht wordt geschept door een auto. Deze zesdelige serie kijkt makkelijk weg en houdt je aandacht erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

American Horror Story S12 en Sex Education S04 zijn begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-06 10:49
Raven schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:30:
American Horror Story S12 en Sex Education S04 zijn begonnen :)
AHS s12 begint al beter dan s11. Beetje jammer dat Kim Kardashian erin zit, zij is echt tenenkrommend slecht.
Ook is Conrad van de serie 'the resident" zijn rol verder gaan spelen in AHS. 8)

Maar het is te minste weer een horror serie, dat kon je van het vorige seizoen niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ja nu al? Ik ben nog bezig met Good Omens S2 en The Wire :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

whiner schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:44:
Beetje jammer dat Kim Kardashian erin zit, zij is echt tenenkrommend slecht.
... en volgens mij is zo'n beetje alles aan haar nep :P , doet me denken aan IMDB: "Major Crimes" Skin Deep (TV Episode 2016) , daar wilde het lijk niet zinken door de vele implantaten :X

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:15
The Continental: From the World of John Wick.2023. is net uitgekomen, episode een staat online ergens.
Mini serie imbd score 7.7 uit 1000

Enjoy.

IMDB: The Continental: From the World of John Wick (TV Mini Series 2023)

• sig69
pletter schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:58:
The Continental: From the World of John Wick.2023. is net uitgekomen, episode een staat online ergens.

Enjoy.

Is erg goed d:)b

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
pletter schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:58:

Enjoy.

Amazon Prime dacht ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Martinspire

Awesomeness

Bij gebrek aan een beter topic om hem te plaatsen, vond ik dit artikel wel leuk om te lezen over een paar acteurs: https://screenrant.com/ac...cident-stories-explained/
Ik kende enkele verhalen al wel een beetje maar de details plaatsen het toch nog wel wat anders (bv die van Harrison Ford), anderen wist ik niet.

Qua TV series ben ik de laatste tijd toch nog wel positief verrast wat leuks te vinden, nadat ik aardig wat maanden niet heel veel toppers te hebben gevonden die mij een beetje bevielen.

Maar ondertussen weer druk bezig met Ashoka, haal ik Twisted Metal nog even in (die ook niet onaardig was al is het natuurlijk geen topper), Foundation vind ik nog steeds interessant en Star Trek Lower Decks doet het gewoon weer hardstikke leuk. Daarnaast nog Jack Ryan, East New York en Lincon Lawyer die mij wel bevallen. En samen met mijn moeder kijk ik ook nog graag naar So Help Me Todd (die wil graag dat soort koddige series kijken).

Overigens ben ik met de oude series herbekijken aanbeland bij Spin City, toch nog wel een aardige serie om te kijken voor het slapen gaan.

Ik ben alleen wel benieuwd hoeveel de staking nog impact gaat hebben op het uitzendschema. Er lag natuurlijk wel het 1 en ander op de plank, maar de komende maanden zal het toch wel waarschijnlijk erg karig worden qua nieuwe series. Het is fijn dat de staking ten einde lijkt, maar eer dat ze echt aan de slag kunnen en wat series gefilmd hebben, zijn we weer 3 maanden verder. Maar het nieuws ziet er goed uit: https://apnews.com/articl...c06795931845c889f1e08b3ff

Al ben ik ondertussen ook wat meer podcasts gaan luisteren. En voor wie van Late Night talkshows houdt kan ik echt de Strike Force Five <bliksemflits> podcast aanbevelen: https://open.spotify.com/show/3YnUJC2alA6I1F2V7CdDa2
De 5 hosts van het moment babbelen een uurtje over echt vanalles en nogwat. Hoe saaier of simpeler het onderwerp, hoe leuker het eigenlijk is. Echt heel komisch en je krijgt nog aardig wat dingen mee die ze normaal niet vertellen tijdens hun shows. Van de broek van een dictator, wat er in de koffiemokken zit en waarom Fallon uien in zijn sokken deed. Meerdere keren zit ik gewoon hardop te lachen en ik hoop echt dat ze er nog mee door gaan als het werk wordt hervat. Misschien niet meer wekelijks, maar gewoon af en toe wat bijkletsen en luisteren naar Ryan Reynolds reclames.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:42
Gen V, de spinoff van de Boys staat sinds vandaag ook op Amazon Prime. Ze hebben de sfeer en gore weer heerlijk te pakken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
vinom schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:14:
Gen V, de spinoff van de Boys staat sinds vandaag ook op Amazon Prime. Ze hebben de sfeer en gore weer heerlijk te pakken!
Ik was bang dat het een slap aftreksel zou worden maar de eerste aflevering stelt niet teleur. Het "the boys sfeertje" zit er goed in :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Ik zag de poster voorbij komen met een groep tieners op een trapje. Ik dacht dat het de zoveelste drama-soap was, nu rondom generatie "V" wat dat ook mocht zijn. Toch maar eens proberen dan.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
Ja begint meteen goed de eerste 10 minuten in die badkamer haha. Geen serie om de kids mee te laten kijken.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 21:03

On_E

Housemusic

Dat waren weer snel 3 afleveringen. Erg tof!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
breew schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:04:
[...]

Voor mij 8/10.
Gisteren 4 afleveringen van gekeken en zal de overige 4 vandaag bekijken . Goede aktie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:52

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gaat NCIS niet binnenkort beginnen, of andere series? Het winterseizoen komt eraan, maar m'n watchlist blijft nog erg leeg. Normaal wel 1-2 series per dag. Nu maar ~3 per week.Of is dat vanwege de stakingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Coenen schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:42:
Of is dat vanwege de stakingen?
Die kans is redelijk groot ja. Het zal nog even duren voordat alles weer is opgestart.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gen V is trouwens inderdaad wel vermakelijk. Ik ben nog steeds geen grote fan van The Boys, maar het is exact dezelfde stijl.

Ik had ook niet verwacht dat ik in mijn leven nog eens bepaalde dingen uit deze drie afleveringen zo groot op mijn projectiescherm zou mogen zien.

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.