Buitenlandse TV Series 2022-2023 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 223.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Family Guy S22 en The Simpsons S35 zijn begonnen :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Raven schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 06:48:
Family Guy S22 en The Simpsons S35 zijn begonnen :D
En Bobs Burgers S14.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

Weet niet wie hier Heels kijken, maar seizoen 2 was ook weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die heb ik nooit echt gevolgd, wel paar ep's gezien en heb het kookboek liggen :+ , maar daar houd het op.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Chucky S03 en Hudson&Rex S06 zijn begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Coenen schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:42:
Gaat NCIS niet binnenkort beginnen, of andere series? Het winterseizoen komt eraan, maar m'n watchlist blijft nog erg leeg. Normaal wel 1-2 series per dag. Nu maar ~3 per week.Of is dat vanwege de stakingen?
Reken er maar op dat series op z'n vroegst rond maart weer beginnen; met mazzel kunnen ze in januari beginnen met filmen als de acteur staking ook binnen een paar weken wordt opgelost. Voelt toch wel raar, kijk elk jaar uit naar september; zoveel series die weer beginnen. Nu de tijd maar gebruiken om oude series te herkijken, of series een kans te geven die al langer op de planning staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Tijd voor een andere hobby. ;) Deze week maar 3 series. :( Waaronder The Continental, iets nieuws en leuk.
Verder maar series kijken waar ik nog niet aan toegekomen ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Tijntje

Hello?!

Ome Ernst schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:25:
Ik heb White House Plumbers nog niet voorbij zien komen.

Het is een Amerikaanse satirische miniserie over het Watergate schandaal, zeer vermakelijk imho.

Met hoofdrollen voor Woody Harrelson en Justin Theroux, en het legt prima de tijdsgeest neer, en ook, "wat was men denkende ?"

spoiler: Iets waarvan ik dacht, hee.....
Waar ken ik hoofdinbreker Gordon P. Liddy toch van ? Nou, hier van dus.
Wij hebben laatst IMDB: Gaslit (TV Mini Series 2022) gekeken wat ook over Watergate gaat, was ook een goede serie.
Wist niet dat deze er ook was.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Tijntje schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:00:
Wij hebben laatst IMDB: Gaslit (TV Mini Series 2022) gekeken wat ook over Watergate gaat, was ook een goede serie.
Wist niet dat deze er ook was.
Zo kende ik Gaslit niet. Maar even aan de download queue toegevoegd. Bedankt voor de tip. :)

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

Lupin S03 is ook weer begonnen. Blijft een leuke serie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:24
Lupin is ook weer begonnen voor wie het leuk vindt.

[ Voor 30% gewijzigd door sig69 op 05-10-2023 22:36 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Omar Sy is altijd goed :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Quantum Leap S2 is ook weer begonnen.

Het gaat totaal niet over wetenschap (ondanks het onderwerp) of wat je zou verwachten na de originele serie, maar het is zo slecht dat het er leuk van wordt :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Raven schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:18:
Chucky S03 en Hudson&Rex S06 zijn begonnen :)
Ah nice. Hudson is natuurlijk Canadese serie dus die hadden minder last van de staking natuurlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Loki S02 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Masters of the Air heeft ook een release datum gekregen, vrijdag 26 januari 2024 op Apple TV+.

Bron

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xzDNBCvhKYJTJb0cv8CtvzFeNI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZdgbQa00FQSfJAqdVWoLcmpK.jpg?f=user_large

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:29

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Hopelijk staat mijn vraag hier op de juiste plek:

Enkele weken geleden heb ik volgens mij een trailer gezien van een aankomende sci-fi serie. Ik herinner me een hoofdrolspeelster met een zwaard op een maan...maar kan niks vinden. Durf iemand een gooi naar een suggestie te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sumerechny schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:22:
Hopelijk staat mijn vraag hier op de juiste plek:

Enkele weken geleden heb ik volgens mij een trailer gezien van een aankomende sci-fi serie. Ik herinner me een hoofdrolspeelster met een zwaard op een maan...maar kan niks vinden. Durf iemand een gooi naar een suggestie te doen?
Rebel Moon, gok ik? YouTube: Rebel Moon | Official Teaser Trailer | Netflix

Nomen nescio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:29

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Yes! Ik had de term Moon al in gedachten maar combineerde het telkens met Sword en/of Princess. Daardoor kwam ik bij Chinese mythology en Sailor Moon uit ;w .

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30
Sumerechny schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:19:
[...]

Yes! Ik had de term Moon al in gedachten maar combineerde het telkens met Sword en/of Princess. Daardoor kwam ik bij Chinese mythology en Sailor Moon uit ;w .

Dank!
Volgens mij is het een tweedelige film, niet een serie. Ik zie vrij veel bekende gezichten die allemaal een aardige rol in het verhaal lijken te hebben. Benieuwd of het niet verzandt in mooie plaatjes en het verhaal warrig of oppervlakkig wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Overigens laatste aflevering van The Continental is uit. Ga het vanavond kijken, zeer benieuwd naar het slot. De eerste twee afleveringen waren wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Toegeven, het is leuk om Loki en Mobius weer terug te zien, maar ik vraag me ook af of het niet weer een promotieserie gaat worden voor de teleurstellende films.

Misschien moet ik het wat tijd (;() geven voordat ik een oordeel geef over S2 :p

Aan de andere kant: het is beter dan Quantumania :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Quantumania heb ik maar 20mins volgehouden. Zo leuk als ik de eerdere films vond, zo'n drama vond ik dit.

Loki vond ik wel heel leuk. Dr zit wel teveel tijd tussen s1 en s2, dus ik had geen idee meer waar het over ging. Maar het was wel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:55:
Toegeven, het is leuk om Loki en Mobius weer terug te zien, maar ik vraag me ook af of het niet weer een promotieserie gaat worden voor de teleurstellende films.

Misschien moet ik het wat tijd (;() geven voordat ik een oordeel geef over S2 :p
Net seizoensopening gezien, wel ff opletten dat er tijdens de credits nog wat komt.
Stukfruit schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:55:
Aan de andere kant: het is beter dan Quantumania :+
't enige aspect van de Ant-Man films die ik interessant vind is die griet van Lost :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

handoff schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:26:
Ik heb net de serie Liebes Kind gezien op Netflix. Een Duitse thriller over een ontvoerde vrouw die bij haar vlucht wordt geschept door een auto. Deze zesdelige serie kijkt makkelijk weg en houdt je aandacht erbij.
Wij hebben ‘m in 3 avonden gekeken. Zeker een pareltje op het niveau van bijvoorbeeld Dark.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Transplant S04 is begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47
Is die serie de moeite? Hij wordt hier trouw binnengehaald, maar heb nog nooit een aflevering gezien.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

coelho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:35:
Hij wordt hier trouw binnengehaald, maar heb nog nooit een aflevering gezien.
Daar heb ik helemaal geen last van. Series binnenhalen maar niet kijken. Achterstand met kijken? Wat is dat ? O-)

Edit : 1200 afleveringen en 600 films loop ik maar achter.
_O-

[ Voor 8% gewijzigd door Ome Ernst op 08-10-2023 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

coelho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:35:
[...]

Is die serie de moeite? Hij wordt hier trouw binnengehaald, maar heb nog nooit een aflevering gezien.
Ik vind van wel :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37

Elvhenk

/me hartje GO

Ik heb veel schik gehad van de serie The Full Monty, een dikke 25 jaar na de film. Erg leuk dat alle oorspronkelijke acteurs er weer in zaten.
Best een flinke scheut feelgood erin, maar toch ook diverse serieuze kwesties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5SXzVyzXV4TTzrcmEVVYuo9fuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGD8NNewLk3wYtqjq3mmQGIc.jpg?f=fotoalbum_large

Trouwens, is de serie Shameless al wel eens langsgekomen ergens? O, wacht, die is niet bepaald van 2022-2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Niet origineel, maar een kopie... opie... opie...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:16
Stukfruit schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:44:
Orphan Black: Echoes Teaser Trailer ...
Niet origineel, maar een kopie... opie... opie...
Ik vond OB een goeie serie... maar deze trailer doet het ergste vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
durian schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:48:
[...]

Ik denk dat alles gaat staan en vallen met hoe serieus de schijnbaar zelfbewuste opmerkingen genomen kunnen worden.

Als het alleen maar een herhaling is dan heeft het inderdaad weinig nut.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:21
[...]
Op zich is Krystin Ritter een goede actrice, deed het ook prima in Jessica Jones.
De grote vraag is uiteraard: Kan Krystin Tatiana Maslany evenaren of zelfs overtreffen met verschillende karakters spelen? Orphan Black's succes kwam voornamelijk door Tatiana's vermogen om verschillende karakters zo goed neer te kunnen zetten. Als Krystin dat niet voldoende kan (of de karakters geen charme mee kan geven, Jessica was ook bepaald geen innemend karakter), is het een receipe for disaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aangezien ze nu allebei in de Marvel-sfeer hebben gezeten en elkaar vast wel eens hebben ontmoet: why not both? :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Lessons in Chemistry staat nu ook online bij Apple TV+ :Y

Het zorgt wel voor dopamine.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Stukfruit schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:25:
Lessons in Chemistry staat nu ook online bij Apple TV+ :Y

Het zorgt wel voor dopamine.
Kijkt lekker weg, alleen jammer dat er maar 2 afleveringen zijn en je dus weer elke week moet wachten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zolang het een goede serie is vind ik dat niet erg :)

De (deze week) laatste aflevering van Gen V heeft trouwens eigenlijk wel wat geniale momenten. Ik ben een beetje bang dat ze er niet dieper op in zullen gaan omdat het toch een spinoff van The Boys blijft, maar van dat ene karakter zou zo een goede Christopher Nolan-film gemaakt kunnen worden :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 23:31:
Zolang het een goede serie is vind ik dat niet erg :)
Dit schreef ik trouwens voordat ik aflevering 2 zag.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht begint het nieuwe seizoen van Rick & Morty :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 12:42

zeroday

There is no alternative!

Zow .. The fall of the house of Usher maar even in 2 dagen zitten te kijken ..

Ik ben op zich niet zo van de 'horror' (als je dit onder dit genre zou moeten zetten), maar deze serie vond ik wel wow ..
Mooi !

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:37
zeroday schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 22:58:
Zow .. The fall of the house of Usher maar even in 2 dagen zitten te kijken ..

Ik ben op zich niet zo van de 'horror' (als je dit onder dit genre zou moeten zetten), maar deze serie vond ik wel wow ..
Mooi !
Nog twee te gaan, erg goed (niet alles - maar heel ruim voldoende). De dialogen en scenes waren soms van "Better Call Saul" kwaliteit. Zoveel beter dan House of the Hill...

[ Voor 3% gewijzigd door poehee op 16-10-2023 17:28 ]

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
Raven schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:15:
Komende nacht begint het nieuwe seizoen van Rick & Morty :)
En erg bijzonder was het niet. Maar, eerlijk is eerlijk, ze hebben goede vervangers gevonden voor de stem acteurs. Jammer alleen dat de season opening episode niet erg bijzonder was, ondanks de celeb cameo's voor de stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:01

alienfruit

the alien you never expected

Dit weekend heb ik een leuke serie ontdekt uit Zuid-Korea genaamd The Killing Vote. Het is een verfilming van een bekende webtoon.
Dog Mask's identity is unknown. When heinous criminals avoid punishment from the law, all citizens over 18 years old receive a text message polling them on whether that person should receive the death penalty. If more than 50% respond in favor of the death penalty, that person is killed by Dog Mask. Meanwhile, the police chase after Dog Mask and three people become involved.

Kim Mu-Chan (Park Hae-Jin) is the leader of the First Investigation Team at the Southern Police Agency. He only cares about his career at the police agency.

Kwon Seok-Joo (Park Sung-Woong) used to be a famous legal scholar, but he killed the rapist who attacked his young daughter and then turned himself in to the police. He is now in prison and he is called Professor by the other prisoners.

Joo Hyun (Lim Ji-Yeon) is a police officer who has worked at the Cyber Safety Bureau at the Seoul Metropolitan Police Agency for 5 years.
Het is te zien op Prime Video (voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Stukfruit schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 00:39:
[...]

Dit schreef ik trouwens voordat ik aflevering 2 zag.
Maak ik hier uit op dat het toch tegen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:13
Ik heb "A small light" gekeken. Hier al eerder genoemd zag ik maar ik stoorde mij dus niet echt aan het Engelstalige en de internationale (bekende) acteurs. Het begin is meer opbouw en rustig, herkenbaar ook (speelt zich af in Nederland/Amsterdam), maar de spanning en emoties nemen toe naarmate het verhaal vordert. Ik was zoals zoveel mensen al wel 'bekend' met het verhaal maar ik kan deze serie/docu zeker aanraden.

Een andere serie die ik een tijd terug gekeken heb maar ook kan aanraden is "Maltese - Il Romanzo del Commissario. Een Italiaanse productie, acteurs en het verhaal speelt zich daar ook af, en is ook in deze tijd nog relevant. Ik weet alleen niet waar je hem legaal kunt kijken.

Nu ga ik ff teruglezen hier, ik ben meestal bijna meer tijd kwijt met iets uitzoeken dan het daadwerkelijk kijken, dus ik hoop hier nog wat te vinden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tijntje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 19:02:
[...]

Maak ik hier uit op dat het toch tegen valt?
Nee, dat ik de volgende aflevering wil zien :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

handoff schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:26:
Ik heb net de serie Liebes Kind gezien op Netflix. Een Duitse thriller over een ontvoerde vrouw die bij haar vlucht wordt geschept door een auto. Deze zesdelige serie kijkt makkelijk weg en houdt je aandacht erbij.
Hier ook net klaar mee, lekker spannend maar einde viel wel een beetje tegen. Ik zou het een 7 geven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
Omdat het toch komkommer tijd is in series land.
Toch zijn er soms nog wat goede te vinden, Bosch: Legacy seizoen 2 eerste 4 afleveringen staan ergens online.

IMDB: Bosch: Legacy (TV Series 2022– )

Enjoy.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

pletter schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:13:
Toch zijn er soms nog wat goede te vinden, Bosch: Legacy seizoen 2 eerste 4 afleveringen staan ergens online.

Enjoy.
Uiteraard wel eerst: IMDB: Bosch (TV Series 2014–2021) kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ik vond Orphan Black als serie oke maar zou het ook niet echt goed willen noemen.
Althans het begon sterk maar kon dat niet vast houden wat mij betreft.

Een nieuwe serie had zeker niet gehoeven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Greatsword schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 22:21:
[...]

Kijkt lekker weg, alleen jammer dat er maar 2 afleveringen zijn en je dus weer elke week moet wachten.
Ja dat vind ik een trend waar ik sowieso niet zo blij mee ben, toen we naar streaming gingen was het juist zo fijn dat alles er direct was.

Ik pak nu maar de release van de laatste aflevering als release van de serie :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:58:
[...]

Ja dat vind ik een trend waar ik sowieso niet zo blij mee ben, toen we naar streaming gingen was het juist zo fijn dat alles er direct was.

Ik pak nu maar de release van de laatste aflevering als release van de serie :)
Over trends gesproken, die 3de aflevering was echt raar, hopelijk wordt dat geen nieuwe trend met
spoiler:
sprekende gedachtes/dialogen van dieren
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

pletter schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:13:

Enjoy.
Gelukkig zijn er gelijk een paar afleveringen, tenminste nog wat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firetrooper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:45
Is het voor Legacy nodig om de origineel eerst gezien te hebben? Ben daar ooit wel aan begonnen maar de laatste seizoenen niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga best hard nu met The Rookie. leuke serie. het is geen super hoogstaande ofzo maar vermaak me er goed mee.. pakt toch lekker vast ofzo voor mij.

Al avonden op rij 2 of 3 episodes aan het kijken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 14:01
Firetrooper schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:13:
[...]

Is het voor Legacy nodig om de origineel eerst gezien te hebben? Ben daar ooit wel aan begonnen maar de laatste seizoenen niet gezien.
Nee, maar Bosch is wel gewoon echt heel goed :)

To dare is to do

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:39:
Ik ga best hard nu met The Rookie. leuke serie. het is geen super hoogstaande ofzo maar vermaak me er goed mee.. pakt toch lekker vast ofzo voor mij.

Die hebben wij laatst ook opgepakt. We zijn inmiddels alweer halverwege het laatste seizoen (5). Kijkt heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Firetrooper schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:13:
[...]

Ja en nee, je begrijpt wel waar hij vandaan komt met zijn werk als detective en alles wat hem overkomen is.

Verder is het ook een sterke serie, al kunnen de verhaal lijnen soms wat rommelig/los overkomen

[ Voor 11% gewijzigd door Tijntje op 24-10-2023 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sverzijl schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:12:
[...]

Die hebben wij laatst ook opgepakt. We zijn inmiddels alweer halverwege het laatste seizoen (5). Kijkt heerlijk weg.
Nice goed om te horen dat je dat ook nog zegt eind seizoen 5 hahah

Ik ben Bij S02-E07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
Bosch is echt GE WEL DIG. Dat sfeertje. Heerlijk langzaam.

Ik vond Perry Mason er wel een beetje op lijken trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:55:
[...]

Nice goed om te horen dat je dat ook nog zegt eind seizoen 5 hahah

Ik ben Bij S02-E07
Niet zo goed meer als in de eerste seizoenen, maar leuk genoeg om af te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:46
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:39:

Is die legaal te streamen?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Ja ze staan op Videoland.
Enkel seizoen 5 nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 25-10-2023 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:46
dutchgio schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:43:
[...]

Ja ze staan op Videoland.
Enkel seizoen 5 nog niet.
Da's nou net de enige die ik niet heb.. :/

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Volgens mij is IMDB: Swagger (TV Series 2021– ) nog helemaal niet genoemd in dit topic.

Te zien op Apple TV+

Het tweede seizoen zit er inmiddels op en echt een aanrader. Het verhaal is best intens, dus ideaal als je niet elke week moet wachten op een nieuwe aflevering ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zijn 4 ep's van American Horror Stories nieuwe/3e seizoen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Hij is goed d:)b

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
Ik ben zelf wel gecharmeerd van de Japanse serie Trillion Game. Leuke serie over hoe een hacker een en een sociale gast samen heel snel veel geld gaan verdienen. De nerds zullen blij zijn, alle terminal code die je ziet is prima.
https://www.netflix.com/us/title/81704795

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Theswitch schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:57:
De nerds zullen blij zijn, alle terminal code die je ziet is prima.
Net als bij Mr. Robot. Dat soort oog voor detail kan ik wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Later vandaag maar eens kijken, tot nu toe alleen voorstukje gezien, staat al wel klaar om te kijken :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:33
Bodies aan het kijken op Netflix. Cool verhaal!!! Zit nu in ep 6. Aanrader!

[ Voor 25% gewijzigd door breew op 31-10-2023 09:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breew
Klaar. Kan de serie 100% aanraden. Kan niet op het verhaal ingaan, want al snel een spoiler. Gewoon kijken in een avond/weekend; 8 afleveringen.

De eerste paar afleveringen had ik iets van "Redelijke serie, er is nu toch niets beters te zien.". Vanaf halverwege de tweede episode
spoiler:
als de pleegmoeder tijdens verhoor out-of-the-blue ineens haar eigen tong afbijt
ben ik volledig het verhaal ingezogen. Van "Benieuwd hoe ze dit bij elkaar gaan brengen", naar "oh, verrrek.. zo zit het dus", tot "Cool!".

De serie is gebaseerd op de DC Comics / vertigo reeks bodies (welke ik verder niet ken).

laatste pluspunt: Een (netflix)serie met een einde, ipv een cliffhanger gevolgd door >2 jaar wachten.

[ Voor 101% gewijzigd door breew op 31-10-2023 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:54
Seizoen 3 van "Upload" is begonnen.
https://m.imdb.com/title/tt7826376/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:57
breew schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 23:30:
Klaar. Kan de serie 100% aanraden. Kan niet op het verhaal ingaan, want al snel een spoiler. Gewoon kijken in een avond/weekend; 8 afleveringen.

De eerste paar afleveringen had ik iets van "Redelijke serie, er is nu toch niets beters te zien.". Vanaf halverwege de tweede episode
spoiler:
als de pleegmoeder tijdens verhoor out-of-the-blue ineens haar eigen tong afbijt
ben ik volledig het verhaal ingezogen. Van "Benieuwd hoe ze dit bij elkaar gaan brengen", naar "oh, verrrek.. zo zit het dus", tot "Cool!".

De serie is gebaseerd op de DC Comics / vertigo reeks bodies (welke ik verder niet ken).

laatste pluspunt: Een (netflix)serie met een einde, ipv een cliffhanger gevolgd door >2 jaar wachten.
Inderdaad gave serie, in een weekend gekeken.
Klein open einde zit er nog wel in
spoiler:
als Hasan in de taxi stapt en Maplewood de taxichauffeur blijkt te zijn. Ik las ergens online dat dit is voor het geval dat Netflix alsnog een tweede seizoen wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Ik ben eigenlijk begin seizoen 2 een beetje afgehaakt.
Is het nog de moeite om weer verder te kijken of zakt het verder af naar jullie mening?
Seizoen 1 vond ik met name vanwege de setting wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:54
Racierox schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:51:
[...]

Ik ben eigenlijk begin seizoen 2 een beetje afgehaakt.
Is het nog de moeite om weer verder te kijken of zakt het verder af naar jullie mening?
Seizoen 1 vond ik met name vanwege de setting wel vermakelijk.
Ik vind het zelf een goede serie, ook seizoen 2.
Seizoen 3 zit al aan aflevering 4, maar ik had gisteren pas ontdekt dat het van start is gegaan, dus ik heb nog geen aflevering kunnen bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Upload S3 is meer van hetzelfde. Als je S2 geweldig vond dan is S3 hetzelfde. Als je S2 niets vond dan is S3 hetzelfde.

Het is een serie die gemaakt is om te vullen en niet om bijzondere dingen te veroorzaken :Y

Een beetje zoals Quantum Leap. Totaal nutteloos en alleen bedoeld om op te zetten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69

spoiler:

Ook gezien, erg mee vermaakt.
spoiler:
al zitten er uiteraard diverse tijdreis eigenaardigheden in die ik niet vind kloppen.
Het einde hinte nog wel soort van op een vervolg, maar volgens mij mogen we dat zelf invullen.

Ook goed :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Liep onlangs tegen de geweldig handige site aan https://mdblist.com

Hier kan je zelf lijsten maken met ontzettend veel filters (lijsten kunnen weer gebruikt worden voor Sonarr en Radarr)

Heb zelf een lijst gemaakt met alle nieuwe series van de afgelopen dagen (180 dagen) die een 6 of hoger hebben op IMDb met minimaal 500 votes, Engels, geen Reality TV of Sport.
Is een handige tool om nieuwe series te vinden.

https://mdblist.com/lists/tijntje/tv-shows-with-6-or-higher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Tijntje schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:40:
Liep onlangs tegen de geweldig handige site aan https://mdblist.com

Hier kan je zelf lijsten maken met ontzettend veel filters (lijsten kunnen weer gebruikt worden voor Sonarr en Radarr)

Heb zelf een lijst gemaakt met alle nieuwe series van de afgelopen dagen (180 dagen) die een 6 of hoger hebben op IMDb met minimaal 500 votes, Engels, geen Reality TV of Sport.
Is een handige tool om nieuwe series te vinden.

https://mdblist.com/lists/tijntje/tv-shows-with-6-or-higher
Leuk! ga ik eens proberen, fijn dat je het meldt!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

En zo kom je wat nieuwe series tegen

Vanavond de eerste 2 afleveringen van ' No Escape"

IMDB: No Escape (TV Series 2023– )

aanradertje ! .. Spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 21:14
zeroday schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:23:
En zo kom je wat nieuwe series tegen

Vanavond de eerste 2 afleveringen van ' No Escape"

IMDB: No Escape (TV Series 2023– )

aanradertje ! .. Spannend
Welke streaming dienst ik kan de serie wel vinden maar geen diensten via just watch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Skywalker27 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:56:
[...]

Welke streaming dienst ik kan de serie wel vinden maar geen diensten via just watch
Paramount+

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

mooi dat linkjes gevolgd worden .. <LOL>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Maar in Nederland hebben we geen Paramount+. Dan zou het dus op SkyShowtime moeten komen, maar daar staat het niet op. De vraag is dus wel terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384

spoiler:

Eerste 2 afleveringen gezien en twee keer in slaap gedommeld. Ze hebben wat saaie momenten en naar het eind gebeurt er weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
LA-384 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:31:
[...]

Eerste 2 afleveringen gezien en twee keer in slaap gedommeld. Ze hebben wat saaie momenten en naar het eind gebeurt er weer wat.
Het blijft een Netflix-serie. Dus eigenlijk is dit weer zo'n serie waarvan je waarschijnlijk beter de laatste paar afleveringen kan kijken?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37

Elvhenk

/me hartje GO

Net begonnen aan Bodies, eerste aflevering veelbelovend!
Precies de combi van thriller/ timetravelling naar het verleden/ police procedural/ suspense met een stukkie scifi die ik fijn vind!
:P *O* 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 14:01
LA-384 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:31:
[...]

Hier ook. Het begon veelbelovend, maar ik was het ook al snel kwijt. Daarbij vond ik het uitbeelden van de toekomst echt tergend slecht. Ik ben na aflevering 2 of 3 gestopt met kijken.

Zit nu in het nieuwste seizoen van Bosch Legacy, daar geniet ik wel volop van!

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
Slaapje schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:10:
[...]

Hier ook. Het begon veelbelovend, maar ik was het ook al snel kwijt. Daarbij vond ik het uitbeelden van de toekomst echt tergend slecht. Ik ben na aflevering 2 of 3 gestopt met kijken.
grappig hoe sterk het kan verschillen. Ik had precies het tegenovergestelde. Tm aflevering 2: mwoa... daarna het verhaal ingetrokken.
Zit nu in het nieuwste seizoen van Bosch Legacy, daar geniet ik wel volop van!
Daar zijn we het over eens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarnet een review neergegooid in het serie-review-topic. Op de effecten na inderdaad wel een mooie serie. Je moet eerst even door de setup heen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Croods: Family Tree S08 is er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Kijk hier al 22 jaar naar uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die Babylon 5 jaren terug hebben gevolgd, ik zag net IMDB: Babylon 5: The Road Home (Video 2023) voorbij komen.

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.