Klopt. Qua klappen is er weinig verschil, je verliest alleen de dikte van het uitstekende deel aan laadruimte in de wagenbak. Ik heb echter alles in kratten gedaan die precies tot de binnenste rand van de wagenbak komen, en dan past het bed daar precies nog boven en heb ik evengoed genoeg ruimte om de zak met stokken op de kratten te leggen.Tito129 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:04:
Zie ik dat jij xl bed hebt? Is dat beetje handig met klappen en ruimte in de bak?
Nu zijn wij beschaafd met zooi mee nemen maar mocht je meer ruimte in de bak willen dan kan je altijd nog het matrasje bovenop het bed gooien en dan scheelt dat weer wat ruimte in de wagenbak.
Stoelen of een kinderfietsje/step gaan meestal gewoon onder het dekzeil op de tent, dus dat hoeft niet in de wagenbak. Serieuze fietsen gewoon op de dissel, heb daar een kogel voor mijn fietsendrager.
Al wordt dat steeds meer puzzelen om de kogeldruk op peil te houden, m'n dochter heeft tegenwoordig ook een grotere fiets en met drie op de dissel weegt het best wat.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8