• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Marcel a schreef op zondag 6 september 2026 @ 08:21:
Die foto's vind ik altijd zo leuk..... Daar wil ik ook wel kamperen denk ik dan. Waar is die kampeerplek?
Die kampeerplek is uit het niets gegenereerd in een AI datacenter gok ik ;)

Maar eens, prachtig om zo te zien en lijkt mij heerlijk om zo te kamperen maar met vrouw en kind gaat hem dit niet worden op deze manier. Die willen wel iets meer luxe op een camping :D

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30

franssie

Save the albatross

Shadow_Agent schreef op zondag 6 september 2026 @ 10:35:
[...]

Die kampeerplek is uit het niets gegenereerd in een AI datacenter gok ik ;)

Maar eens, prachtig om zo te zien en lijkt mij heerlijk om zo te kamperen maar met vrouw en kind gaat hem dit niet worden op deze manier. Die willen wel iets meer luxe op een camping :D
In Bretagne en Normandië zijn er zat van zulke campings met uitzicht op of aan zee.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

• Adam1980
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:03
Marcel a schreef op zondag 6 september 2026 @ 08:21:
Dat ziet er goed uit. Lijkt een beetje te springen in het gat (gaatje?) dat 3Dog heeft achtergelaten? Ik ben niet in de markt, maar die Eck-Oh zou mij wel aanstaan hoor.

Die foto's vind ik altijd zo leuk..... Daar wil ik ook wel kamperen denk ik dan. Waar is die kampeerplek?
Is het niet zo dat campwerk het idee van 3dog voortzet? Volgens mij is er geen gat (of is campwerk hier niet verkrijgbaar), maar probeert men op markt in te stappen met veel vraag.

Zoals eerder opgemerkt, echt onderscheidend lijkt het nog niet. Tenzij daar grote model iets heel bijzonders wordt.

Van campwerk (een 3dog) ben ik altijd wel gecharmeerd geweest, maar veel heb ik ze niet gezien op een camping.

• Plague Veritas
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 11:57
Ik zie dat ze een Instagram hebben met veel extra plaatjes. Helaas geen account dus kan het niet bekijken :/

Het lijkt inderdaad verdacht veel op Campooz. Volgens mij is de trailer identiek.

Over de prijs zeggen ze zelf: het kon goedkoper, maar we wilden het beste 8-)

• Plague Veritas
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 11:57
Als je de Eck-oh (wat verdacht veel op een Fat Freddy lijkt) samenstelt zoals een FF, ben je bijna 18k kwijt. Dat is een serieus prijsverschil :o

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:02
JanHenk schreef op zondag 6 september 2026 @ 08:32:
En kennelijk worden ze bij mij in de buurt (Oosterwolde) geproduceerd cq geassembleerd.

Binnenkort openen ze een showroom, zou uit nieuwsgierigheid best even een kijkje kunnen nemen. Op basis van de afbeeldingen zie ik niet meteen een unique selling point of iets heel nieuws, maar laat me graag verrassen ;)
Zou zomaar eens een Vouwwagenclub winter meeting kunnen worden }>

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:02
Moet wel een beetje lachen als ze zo op hun privacy zijn op de website maar wel op Facebook en ai gegenereerde foto's gebruiken. }> . Wat wil je nou denk ik dan.

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

franssie schreef op zondag 6 september 2026 @ 10:53:
[...]

In Bretagne en Normandië zijn er zat van zulke campings met uitzicht op of aan zee.
Deze specifieke foto bedoelde ik meer. De schaduwen kloppen gewoon niet. Dit is een AI danwel met Photoshop gemaakte impressie.

Heb nog even op die Instagram gekeken. Ziet er goed uit maar ik vind ze op basis van wat je krijgt veel te duur.

[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Agent op 06-09-2026 11:52 ]

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste