Wij staan sinds zondagmiddag ook weer op de camping. Het is dichtbij huis, dus we hadden het plan om redelijk op tijd daar te zijn. We hadden al vrienden op de camping die hadden geïnformeerd of onze plek vrij was, en dat was het geval.
Helaas was afgelopen week nogal rommelig, waardoor ik pas vrijdavond thuis was en dus zaterdag de boel moest inpakken (en tussendoor "even" mijn zwager van Schiphol halen). Zondagmorgen dus de laatste dingen ingepakt en bij het omdraaien van de wagen reed hij een metertje naar achteren tegen een metalen hekje --> achterlichtunit kapot
Een voordeel van ons tripje in het voorjaar was echter dat de kapotte keuken nog wel intacte lichtunits had, dus daar had ik de glaasjes afgehaald zodat dit redelijk snel gefixt was.
Bij het wegrijden deed ik mijn gebruikelijke rem/optrekoefening om te kijken of de wagen goed vast zat. Dat zat hij blijkbaar niet, waardoor hij ineens een paar meter achter de auto stond

We hebben nu dus getest dat de oplooprem/breekkabel werkt, en geleerd dat zo'n 13-polige stekker netjes in de socket blijft zitten. Dat betekent wel dat beide los waren en ik een snelcursus "welke kleur ader hoort bij welke pool/nummer" heb gehad.
Na een korte baalsessie een YT filmpje opgezocht waarin dit uitgelegd werd, en onder kletsen met de buren de boel weer netjes in elkaar geklust.
Een paar uurtjes later dan gepland zijn we dus toch aangekomen op de camping, waar ons een gigantische plek wachtte. Wel vol in de zon, maar dat is tot vandaag een probleem en daarna vooral lekker geloof ik.
:strip_exif()/f/image/yWyTbvK7iycj1N3oqeqG5heg.jpg?f=fotoalbum_large)
De Jametic bevalt nog prima. Ik had die eerste dag geen zin om het netjes op te zetten, dus op de foto staat hij met de minimale hoeveelheid haringen. Gisteren heb ik de rest toegevoegd.
Kleine tegenvaller: de grond is zo droog, dat ik van zo'n 5 peggy pens de kop heb afgedraaid. Die steken nu dus als puntjes een paar cm uit de grond...... voor de overige lusjes heb ik dus maar ouderwetse haringen/spijkers gebruikt