Ik zie Cabanon altijd een beetje als een stapje hoger in kwaliteit en handigheid (minder bouwwagen) dan de merken die jij noemt maar nog wel flink minder dan een AK en HK met bijbehorende bizarre prijzen.GAIAjohan schreef op zondag 26 juli 2026 @ 02:06:
[...]
Mwah.. het merk is/was Deens.. maar het ontwerp is gewoon Nederlands.
origineel natuurlijk Aart Kok icm Gerjak Tago Settler (toevallig deze vakantie ook nog gezien, in lichtblauw).
Het enige Deense ontwerp zou ik de Country willen noemen. Mi is de Flexi gewoon een goedkoper alternatief met ietwat andere tent dan de Kavango, en is dat makkelijk voor Aart Kok om dat bij twee merken onder te brengen.
Ik vond overigens op mijn camping dit jaar zo ongelofelijk veel Cabanon staan, dat ik me echt afvraag waar dat ineens vandaan komt. Denk zeker 60+% was Cabanon. Hebben ze zulke goede marketing of zo? En dan niet eens alleen de Malawi, maar ook de dubbelklappers. Op basis van wat ik heb gezien leek Trigano een beetje in te kakken.. denk zelfs dat ik meer Combi-camps heb gezien dan Trigano/jamet/raclet, terwijl je voorheen jamet/trigano bijna altijd wel zag
Voor veel mensen een aantrekkelijke klasse denk ik, vind het niet vreemd dat je ze veel ziet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
:strip_exif()/f/image/QNLJjZgFTEZ6kbg1iMjz3eaM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/92smWTOYwVQWp2ViJ2q4ynlT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IN4esQifB0XZ9nvz1N8TIaYV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P4oDxBPAtYodemcUSLT62kGW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wkO85eruAUkoieGi32k9bwjw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MouE4e3LTTaIX7eHwpF9YXN0.jpg?f=fotoalbum_large)