Bedankt alvast @Sportmind en @Koen Hendriks ik heb de hele discussie hier al eens doorgelezen en had die berichten ook gezien, maar de post waar je naar verwijst sluit bijvoorbeeld wel af met
Ook pendelgedrag vermijden is wat ik wil doen, maar ik denk dat zoiets ook wel met relatief eenvoudige basisinstellingen te doen is.
Het feit dat jij een HA-integratie hebt gemaakt - waarvoor dank
- waar je wel overzichtelijk en in detail kan volgen zal me wel in staat stellen om in de instellingen te gaan finetunen.
Het is echt jammer dat er online zo weinig te vinden is over instelmogelijkheden. En wat je dan vind is vooral mensen die klagen dat het niet goed werkt. Maar da's veelal de internet-frustratie-bias, waar je wel wat door moet kunnen kijken.
En dat klinkt alsof het niet optimaal werkt.Echter hierna gaat de warmtepomp en ww nooit meer aan, ook niet in de groene blokken uit het screenshot hierboven. Nu heb ik de warmtepomp dan maar op "ingeschakeld" gezet ipv "apx" en gaat die wel weer aan maar of hij de blokken met lage prijzen gebruikt is mij niet duidelijk. Hoe het nou precies moet werken is mij niet duidelijk. Iemand hier ervaring mee die dit kan uitleggen of zijn werkende instellingen kan delen?
Ook pendelgedrag vermijden is wat ik wil doen, maar ik denk dat zoiets ook wel met relatief eenvoudige basisinstellingen te doen is.
Het feit dat jij een HA-integratie hebt gemaakt - waarvoor dank
Het is echt jammer dat er online zo weinig te vinden is over instelmogelijkheden. En wat je dan vind is vooral mensen die klagen dat het niet goed werkt. Maar da's veelal de internet-frustratie-bias, waar je wel wat door moet kunnen kijken.
/f/image/3TuVQ569EsM1CNPewA0qCLB6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8gutmGghwcPpZIfnVFXVG8QO.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jsG9A9hLuFJxUowbOBetTplL.jpg?f=user_large)
/f/image/UfGFGnumsi46xd1j2JD8ucdr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OeZCd0gX7CF86BLT1OyKJwUl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/cexFzicweTmeUupj5JmF9mFI.jpg?f=fotoalbum_tile)

/f/image/xoy8ty1evuBquVGbeEJTzvGk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aOMacybee4T9UGBVrOf6kk3g.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FmYIH8eEfhfjvUYzKf7gQe08.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MslbOz5zlrJl9A0UALQRWZh2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4LvTbhVIGo824ZGFCu7CLs4M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TyR8p3STCgTtbP956awWjCrn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TIX1xtv6UJ1Vjwxfs0WLeDqC.jpg?f=fotoalbum_large)