@
Joch_um_all, zie
Klippy in "Het grote Hyundai Tucson topic"
Zelfde ervaringen met het audio systeem dus, dat was een reactie op @
jasjenl die het toen ook zei.
Ik moet zeggen dat het me inmiddels ook niet meer echt heel erg stoort. Ik merk ook dat er tussen verschillende DAB kanalen ook nog wat volumeverschil zit en ik luister op woon-werk ritten meestal gewoon radio dus dan zit ik toch al volume te verstellen.
Erg Premium is het geluid dus niet nee. Er zitten ontzettend veel speakers in, zelfs in je dashboard, maar alles lijkt alleen uit je deur te komen zoals bij de meest basis uitvoering. Ook de subwoofer achterin merk ik weinig van.
Het is geen slecht geluid, zuiver, helder, maar zeer ingetogen. Misschien is het de Koreaanse smaak

Of het rijgeluid cancelt het heel erg want stilstaand vind ik het veel beter klinken.
Aan de andere kant, het is deel van de uitrusting, geen feature waar ik nog 1000 Euro extra aan heb uitgegeven zoals bij mijn vorige auto dus ik kan er mee leven...
De stoelen heb ik echter geen problemen mee, beter dan de VW sport stoelen die ik had. Vind de Tucson stoelen een goede mix tussen hard en zacht en comfortabel en sportief.
Maar de Premium is wel de enige met die stoelen, de goedkopere uitvoeringen hebben andere stoelen en de N-Line andere bekleding, dus dat kan ook verschil maken.
In de Autoweek link die ik hier had neergezet werd ook over de stoelen gesproken, maar bij jou zie ik ook niet welke uitvoering Tucson je hebt, dus misschien zijn we appels met peren aan het vergelijken.