Ik kon geen specifiek Hyundai Tucson topic vinden hier op het forum. Een beetje raar aangezien dit toch één van de populairste wagens in zijn segment is. Ik heb ook heel wat andere (toekomstige) Tucson eigenaren hier gezien, dus daarom maak ik het topic maar zelf
/f/image/Ukg283xLvmMTwzLMJIhD3GDM.png?f=fotoalbum_large)
De Hyundai Tucson is een compacte crossover SUV in het C-segment en wordt sinds 2004 geproduceerd door de Zuid-Koreaanse fabrikant. In de pikorde staat deze onder de Santa Fe gepositioneerd en boven de Kona. Hij is vernoemd naar de stad Tucson in de staat Arizona, VS. De tweede generatie werd destijds de ix35 genoemd in verschillende regio's, waaronder Europa, Australië en China. Nadien is deze naamswijziging teruggedraaid bij het introduceren van de derde generatie Tucson.
De Tucson is de best verkopende SUV van Hyundai met werelwijd meer dan 7 miljoen verkochte exemplaren sinds 2004, hiervan zijn 1.4 miljoen exemplaren in Europa verkocht. Wanneer het op registraties aankomt staat de Tucson momenteel bovenaan de lijst van het compacte SUV segment in Europa (Q1 2022)(Hyundai News)
Bron: Wikipedia
Tucson
Tucson Hybrid
Tucson
Tucson Hybrid
Tucson
Zelf heb ik sinds januari een HEV N-Line Sky in Shadow Grey in bestelling staan. Zoals zovelen heb ik al meerdere leverdata ontvangen, eerst was het mei, toen juli en momenteel zou het 5 september moeten worden. Of dat effectief zo zal zijn, dat valt nog af te wachten. Over wachten gesproken, dat lukt voorlopig niet zo goed

/f/image/Ukg283xLvmMTwzLMJIhD3GDM.png?f=fotoalbum_large)
De Hyundai Tucson is een compacte crossover SUV in het C-segment en wordt sinds 2004 geproduceerd door de Zuid-Koreaanse fabrikant. In de pikorde staat deze onder de Santa Fe gepositioneerd en boven de Kona. Hij is vernoemd naar de stad Tucson in de staat Arizona, VS. De tweede generatie werd destijds de ix35 genoemd in verschillende regio's, waaronder Europa, Australië en China. Nadien is deze naamswijziging teruggedraaid bij het introduceren van de derde generatie Tucson.
De Tucson is de best verkopende SUV van Hyundai met werelwijd meer dan 7 miljoen verkochte exemplaren sinds 2004, hiervan zijn 1.4 miljoen exemplaren in Europa verkocht. Wanneer het op registraties aankomt staat de Tucson momenteel bovenaan de lijst van het compacte SUV segment in Europa (Q1 2022)(Hyundai News)
Bron: Wikipedia
Eerste generatie, 2004 (JM)![]() | Tweede generatie, 2009 (LM)![]() |
Derde generatie, 2015 (TL)![]() | Vierde generatie: 2020 (NX4)![]() |
Handleidingen
Tucson Hybrid (HEV) / Plugin Hybrid (PHEV)Tucson
Modelpagina's op hyundai.com/nl
Tucson Plugin HybridTucson Hybrid
Tucson
Configurators
Tucson Plugin HybridTucson Hybrid
Tucson
Webmanuals
InfotainmentSoftware
Navigation UpdaterZelf heb ik sinds januari een HEV N-Line Sky in Shadow Grey in bestelling staan. Zoals zovelen heb ik al meerdere leverdata ontvangen, eerst was het mei, toen juli en momenteel zou het 5 september moeten worden. Of dat effectief zo zal zijn, dat valt nog af te wachten. Over wachten gesproken, dat lukt voorlopig niet zo goed

[ Voor 15% gewijzigd door JuG op 10-10-2022 20:58 ]