Bij ons zelfde principe met de laadpaal, alleen krijg je hem niet via de lease, maar via een andere partij. Als je de auto binnen 2 jaar teruggeeft omdat je ontslag neemt moet je de paal overkopen, anders “krijg” je hem.JuG schreef op woensdag 28 september 2022 @ 18:21:
De PHEV was op zich interessant maar gezien de levertijd destijds was het interessante er snel af. Qua prestaties scheelt het niet veel met de HEV maar de PHEV is wel een beetje trager, ondanks de extra's PKs. En aangezien ik de brandstof niet zelf betaal maakte het ook niet zoveel uit of ik em zou inpluggen of niet. Dus toch maar HEV gekozen dan.
De volgende zal idd sowieso een EV worden. Bij ons kan je zo'n laadpaal volgens mij als gratis optie aanvinken als je er eentje besteld.
🤣🤣 heb ik ook lang gedaan, maar tegenwoordig rij ik toch wel wat zuiniger. Maar bij eco kan ik nog niet mijn draai vinden. De ene keer schiet ie vooruit en de andere keer blijft de auto stil staan omdat het te weinig gas is.Ivm eco mode, je bedoelt dat je gewoon veel meer gas moet geven? Om eerlijk te zijn ben ik het type persoon dat zo'n apparaat altijd in de sport stand heb staan, eco doe ik niet echt aan mee 🤣
De normaal stand rijdt erg relaxt.
De jongste hier (19) heeft net even een rondje gedaan en die vond de sport stand wel erg “fel” afgesteld staan (was ie erg blij mee 🤣🤣)
“Please let me know if there’s some other way we can screw up tonight.”