Mooi om te horen dat ze toch nog moeite doen @JuG.
Dan zullen ze toch wel succes boeken in sommige gevallen. Maar ik denk inderdaad dat als ze hem niet binnen 48 uur vinden de kans klein is.
En ja, er zijn belangrijkere zaken in het leven, maar zo kan je alles relativeren. Het is een hoop geregel en wakker liggen is misschien overdreven, maar nu ga je voorlopig toch even uit het raam kijken als je wat gerommel hoort, etc. Het is niet niks.
Dan zullen ze toch wel succes boeken in sommige gevallen. Maar ik denk inderdaad dat als ze hem niet binnen 48 uur vinden de kans klein is.
En dat is dus precies het probleem dat ik aanhaalde: don't care, niet mijn auto. Maar het is toch geen fijn idee dat je auto op je eigen oprit niet eens veilig is.Jpiek schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:40:
Ik heb geen garage of oprit of dat soort zaken, uiteindelijk is het maar blik.
Als ik al ergens wakker van moet liggen dan is het eerder de gezondheid van mijn partner dan of mijn auto wel heel blijft of er nog staat...
En ja, er zijn belangrijkere zaken in het leven, maar zo kan je alles relativeren. Het is een hoop geregel en wakker liggen is misschien overdreven, maar nu ga je voorlopig toch even uit het raam kijken als je wat gerommel hoort, etc. Het is niet niks.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
/f/image/kTQyZTEL06d3KVvEJ46PB2Vh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jNTSd3QemumhkLaz1QjyVXmy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/16JtfQXhZKZfyhgXscXTwTme.jpg?f=fotoalbum_large)