@
Rietveldusa, ik weet het ook niet, maar voor de duidelijkheid, je hebt het over "we", werkt het dan op meerdere telefoons niet? En krijg je wel nog andere meldingen? Niet dat het gewoon een instelling is op je telefoon en je geen rechten hebt gegeven voor pushmessages.
Werkt hij verder wel de status nog bij in de app, dus zie je de status veranderen als je hem van het slot afhaalt bijvoorbeeld een werkt hij de locatie van de auto nog bij?
Ik zou het vreemd vinden als alleen die meldingen niet komen namelijk. Maar als het alleen die melding is dan zou ik inderdaad ook eerst proberen om een keer opnieuw de app te te koppelen, je kan dat via het dashboard in het menu resetten zonder de hele reset via de knop uit te voeren zover ik me kan herinneren. Als dat ook niet werkt kan je altijd nog een hele reset doen.
En natuurlijk maakt het niet uit of je 2 meter van je wifi router staat, het werkt via een mobiel netwerk.
Zelf vanochtend voor de bandenwissel geweest en die laten altijd het contact aan, een raam open en doen de deur niet op slot als hij op de brug staat, dus ik kreeg meldingen zat in de wachtruimte, het is geen landelijke storing ofzo