Iemand een idee welk hoesje wel goed werkt als faraday kooi?
Ik had deze
https://nl.aliexpress.com/item/1005008223283712.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.23.549f1802HDU5OK&gatewayAdapt=glo2nld gekocht maar die werkt dus compleet niet.
Sleutel volledig in het hoesje, ik loop naar de auto, en de spiegels klappen gewoon open en ik kan de deur ontgrendelen. Dat hoort dus niet.
Bij veel verkopers (ook op Amazon) lijken het precies dezelfde hoesjes te zijn, dus hoe kom ik er nu achter welke wel echt werkt?
Iemand een tip?
Overigens is het me gelukt de dashcam draden goed weg te krijgen maar helaas werkt Park mode niet goed blijkbaar met een Viofo A119V3.
Er is geen "vibration sensor only" modus, alleen motion. Maar er is de hele tijd motion voor mijn auto, dus hij neemt heel veel op.
En nog voordat de beveiliging van de hardware kit (HK3) zelf zijn werk kan doen met het uitzetten van de dashcam omdat eventueel de accu leeg raakt, doet de auto dat zelf al (en volgens mij nog een stuk eerder dan dan de accu echt leeg raakt)!
En hoe de auto dat doet is dat hij o.a. de climate contol uitzet (en als je die zelf weer aan zet komt hij op de standaard van 22graden etc. Dus je moet alles weer aanpassen), maar nog erger.......... ik wilde vertrekken en moest nog wat in de kofferbak leggen, maar die ging met geen mogelijkheid open!!!
Ik moest eerst een stukje rijden en daarna werkte de kofferbak weer.
Ik heb dus de park mode compleet uit moeten zetten en kan alleen opnemen als ik de auto start en rijd.
Beetje jammer, en ik twijfel of een dashcam die enkel op vibration sensor werkt dit zou kunnen voorkomen. Want het is me niet helemaal duidelijk of de auto al in die soort van off/reset modus schiet omdat hij gewoon "ziet" dat er iets bijna continue nog stoom vraagt, of dat hij dat pas echt doet als de accu bijna leeg dreigt te raken. Weet iemand dat toevallig?
Verder overigens dik tevreden met deze auto hoor!