Weet iemand hoe de TPMS (Tuson hybride dec 2022)gereset kan worden. De auto blijft er maar om zeuren zelfs nadat de banden gecontroleerd zijn? is er ergens een knopje? wat ik kan vinden zegt ergens onder het stuur maar daar zie ik niets zitten
Er is geen resetknopje, zorgen dat alle banden boven het minimum (dacht 1.6 ?) zitten, dan reset de melding zich vanzelf na een kort stukje rijden...
Ik had twee weken terug en schroef in mijn band, maar kon na oppompen tot 2.2 bar nog wel naar de garage rijden. Melding bleef staan en ging pas weg na reparatie en 500 meter rijden toen alle banden weer gelijk waren.
Heb het gevoel dat hij het verschil in omwenteling kijkt ipv. harde drempelwaarde.
Heb het gevoel dat hij het verschil in omwenteling kijkt ipv. harde drempelwaarde.
Ik heb trouwens contact op genomen met Hyundai klantenservice over dat niet correct weergeven van de voertuiglocatie in de myHyundai app en ze gaven zowaar aan dat dit een bekend probleem is waar aan gewerkt wordt. Dus ben benieuwd of ze het op korte termijn gaan oplossen.
In de app moet je eerst naar de kaart door 1x drukken op deze "knop".
:strip_exif()/f/image/jNTSd3QemumhkLaz1QjyVXmy.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens druk je 2x op onderstaande "knop" en ververst de app de locatie.
:strip_exif()/f/image/jNTSd3QemumhkLaz1QjyVXmy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Staalfreak op 23-01-2026 10:31 ]
@jasjenl Top dat je het hebt gemeld en bedankt voor het delen, ik ben benieuwd. Overigens gebruik ik de optie om te kijken waar hij staat zelden, maar goed, moet gewoon werken.
@Staalfreak Dat knopje heb ik dus niet altijd. Als het er wel staat dan is één keer verversen overigens genoeg.
@Staalfreak Dat knopje heb ik dus niet altijd. Als het er wel staat dan is één keer verversen overigens genoeg.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik weet hoe het zou moeten werken. Het probleem is: de locatie die dan bij mij wordt weergegeven is niet de actuele locatie, ook niet na verversen.Staalfreak schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:07:
In de app moet je eerst naar de kaart door 1x drukken op deze "knop".
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Overigens kan ik de naam en locatie die je in je screenshot hebt geprobeerd af te dekken gewoon lezen, dus misschien ff je plaatje aanpassen
[ Voor 7% gewijzigd door jasjenl op 23-01-2026 10:01 ]
Dan heb ik waarschijnlijk geluk. De locatie, zowel in de oude app als in de nieuwe app, kloppen bij mij altijd.
Wat ik vooral positief vindt aan de nieuwe app is dat je nu via de app al een hele route met meerdere bestemmingen in kan geven.
Wat ik vooral positief vindt aan de nieuwe app is dat je nu via de app al een hele route met meerdere bestemmingen in kan geven.
Het lijkt inmiddels trouwens wel weer goed te werken, dus blijkbaar hebben ze er toch iets aan gedaan
Iemand ervaringen met de blauwe MAD hulpveren(versterkte vervangingsveer) onder een tucson nx4 phev?
Ook toevallig iemand ervaring met een hogere band 235/55 r19 ipv de standaardmast 235/50 r19
Ook toevallig iemand ervaring met een hogere band 235/55 r19 ipv de standaardmast 235/50 r19
[ Voor 33% gewijzigd door pim schijndel op 04-02-2026 12:03 ]
Niet direct antwoord op je vraag. Maar ik heb al diverse combo's gereden. Altijd met een 1550kg caravan met 80-90kg kogeldruk en volledig gevulde auto.
Bij diverse voorgangers heb ik MAD veren laten plaatsen. Bij de 2023 Tucson geen noodzaak.
De banden vraag kan ik beantwoorden. Tijdje met de 55 als winterband gereden. Omdat juiste maat niet op voorraad was. Kan prima. Bij mijn auto is de tellerafwijking met 50band al minimaal. Ik kan me niet 123 herinneren maar ik vermoed dat het 3 of 4% hoger zal liggen. Dat kan ai vast voor je uitrekenen
Bij diverse voorgangers heb ik MAD veren laten plaatsen. Bij de 2023 Tucson geen noodzaak.
De banden vraag kan ik beantwoorden. Tijdje met de 55 als winterband gereden. Omdat juiste maat niet op voorraad was. Kan prima. Bij mijn auto is de tellerafwijking met 50band al minimaal. Ik kan me niet 123 herinneren maar ik vermoed dat het 3 of 4% hoger zal liggen. Dat kan ai vast voor je uitrekenen
Het scheelt maar 3,3% , dus qua snelheid geen probleem , het ging mij om of de hulpsystemen miss het vervelend vondenwienesroa schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 09:20:
Niet direct antwoord op je vraag. Maar ik heb al diverse combo's gereden. Altijd met een 1550kg caravan met 80-90kg kogeldruk en volledig gevulde auto.
Ik reed altijd 4 te hard. Dus 104. Dat ging echt niet meer zonder geflitst te worden