Ik zou de AMS vooral als 'droog' filament storage gebruiken, in dus de eerder genoemde (vochtige) garage. Dat kan ook op andere manieren natuurlijk.
En toepassing is toch ook significant deel wel richting garage (denk aan gridfinity en/of alch.shop bakjes en whatnot), en dan is net ff dat bovenste laagje ander kleurtje voor label's perfect
of idd gewoon voor volgende batch ander kleurtje overschakelen.
de P1P kun je zelf ook voorzien van covers, geprint kan maar snelle google levert dat alluminum plaat 380*480*1 ook een 10tje kost.. daar 3 van en dan nog wat glasplaat op maat
edit: of
er wordt actief aan 'ontwikkeld' door de community
in dat licht vraag ik me ook af of printen wel uitkan, tegen allu plaat, of bijv lego bouwplaat, dies ook 380*380. Daar een doosje dots tegenaan heb je ook pixels
Nozzle kun je vervangen..
Scherm is een voordeel, maar P1P bluetooth + mobiel is alsnog een 'mooi' scherm (? geen ervaring mee natuurlijk)
camera idd wel jammer, maar timelapses zijn nog steeds te doen en op 720p nog wel acceptabel
carbonfilter... nou weet niet of ik daar wel zo blij mee ben.. In mijn garage heb ik al een ongebriukte pijp naar buiten, daar wat verloopjes en afzuigslang/buis/vents tussen dan wil ik die lucht wel ongefilter naar buiten blazen
sjah.. ik twijfel nog echt... vooral korting op AMS + filament buffer en whatnot is voor mij reden om op X1CC te wachten.. Mocht die echt altime sold out zijn (omdat ze bijv de AMS'en nu willen bewaren voor de P1P'ers of losse X1C) dann zou het maarzo eens kunnen dat ik toch voor die P1P (al dan niet van gday

ga....
Edit: hmm en nu is sold out status weer weg.. eind Jan nog steeds. Dat is al haast geen pre-order meer xD
[
Voor 6% gewijzigd door
dewfuz op 20-01-2023 10:21
]