barktus schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:59:
Tegelijkertijd wil ik niet beperkt worden in dat wat ik wil doen. Wat vind ik belangrijk?
- Gebruiksvriendelijkheid
- WAF
- Weinig omkijken naar (30 min bezig zijn elke keer voor je kan printen is een no-go)
- Veel mogelijkheden
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen in mijn keuze

Ok, je vroeg er zelf om...

Als je veel mogelijkheden wil, ga je natuurlijk voor goud: H2C Full Laser Combo

Dan is er weinig meer wat je niet kunt. Kost alleen een paar centen (ask me how I know).
Maar de P2S is ook een heel mooi en capabel apparaat. Print alles, snel ,degelijk. En wat betaalbaarder. Ik zeg met nadruk de P2S en niet de P1S, want P2S is nieuwer en met wat verbeteringen tov de P1S. Als je iets nieuws koopt, dan maar de nieuwste generatie.
Wil je ook ooit met de laser en de snijplotter spelen, moet je iets uit de H2 serie nemen. Welke? Dat is moeilijk. De H2S heeft het grootste build volume, de H2D de dual nozzle en de H2C de Vortek.
Als je echt een beetje bevreesd bent voor bevliegingen, pak dan een A1 Mini. Voor €170 kun je ook van alles printen, behalve ABS enzo, maar met PETG kom je ook al een heel eind. En dat ie klein is, hoeft geen probleem te zijn; er zijn genoeg prints die niet groter zijn dan dat apparaat kan printen. En voor dat geld kun je je (denk ik) geen buil vallen. Er is helemaal niets mis met de mini. Prima ding, en ook de bekende Bambu Lab kwaliteit en gebruikersvriendelijkheid.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.