Haha ja, maar dat leek me nogal een no-brainer eigenlijk XDIschium schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:24:
[...]
Fillament! Dat kleine beetje waar de printer mee komt (als sommige modellen uberhaupt nog met filament komen) ben je enorm rap doorheen.
En niks is zo'n grote domper als direct dag twee te moeten wachten op niew filament.
Rond de 10 ? owla waar vind jij dat?
Met invoerkosten zit ik aan 15,83 voor deze
https://www.temu.com/be-nl/voor-x1-p1p-a1-cool-plate-bouw-dubbelzijdige--256x256mm-warmtebed-3d-printer-onderdeel-g-601105638945238.html
Ik twijfel wel of die even goed is
Let op:
Dit is geen "centraal 3D print topic". Maar specifiek bedoeld voor de discussie rond Bambu Lab printers.
Voor leveringen of de blije update dat je een printer hebt besteld: Bambu Lab bestel- en levertijden topic.
Vragen over alternatieve slicers, filament, 3D ontwerp, luchtreinigers, etc. etc. kunnen in de daarvoor bestemde topics of in een eigen topic gesteld worden.
Dit is geen "centraal 3D print topic". Maar specifiek bedoeld voor de discussie rond Bambu Lab printers.
Voor leveringen of de blije update dat je een printer hebt besteld: Bambu Lab bestel- en levertijden topic.
Vragen over alternatieve slicers, filament, 3D ontwerp, luchtreinigers, etc. etc. kunnen in de daarvoor bestemde topics of in een eigen topic gesteld worden.