Acties:
  • 0 Henk 'm!
mphilipp schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:41:
Iedereen zet de P2S tegen de X1C. Snap ik wel, want dat is wat er nu is. Maar ik denk wel dat er binnenkort een X2C aan komt. Ze zijn duidelijk de hele range aan het upgraden. En Thomas zag al dat er op bepaalde plekken montagepunten lijken te zitten die nu leeg zijn. Dus iets als een X2C met een chamber heater oid en andere upgrades tov de P2S. Als ik in de markt zou zijn voor iets nieuws, zou ik tot de kerst even niets kopen. Er komt vast meer lekkers aan...
Eens, maar die is er nu nog niet. Is er iets wat er wél mee te vergelijken is? Binnen de BL producten, is dat enkel de X1c, buiten BL? Hiermee hebben ze, imo, weer een enorme stap voorui gezet.

Ben benieuwd óf er een X2c komt, en wat die aan upgrades gaat krijgen. Eén van de P2s videos beweerde namelijk dat de X-series uitgefaseerd zou worden, wat op zich mogelijk is.

Ik zou namelijk niet goed weten wat je allemaal aan de P2s kan upgraden om naar een (meer) premium product te komen... 2e AUX fan, sure. wél fatsoenlijke filtering uiteraard, LIDAR is leuk (en imo nuttig) maar zal weinig mensen over de brug helpen. Lineaire rods is een mogelijkheid.

Ik kom niet veel verder dan dat. Tenzij, maar dat acht ik zéér onwaarschijnlijk, BL besluit de plotter/cutter optie toe te voegen aan de X2c. Wat 'm voor mij een insta-buy maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mday schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:28:
[...]

Sinds wanneer heb je hem in bezit? als het binnen 14 dagen is dan mag je zonder opgaaf van reden retourneren, of Bambulab dat nu 'toestaat' of niet, dat is wettelijk zo. ' Binnen deze periode mag de consument het product testen, zoals in een fysieke winkel. '
Ik heb vaker iets teruggestuurd om die reden. Als je dan alsnog per se moet verklaren dan zeg je 'kwaliteit valt tegen'.
"Testen" != vele uren printen :P Vandaar mijn opmerking dat ik niet weet wat de regels zijn voor 3D printers. Ik weet dat voor zaken als ondergoed en zwem-kleding deze wet niet op gaat.
Pagina: 1 ... 116 117 Laatste

Let op:
Dit is geen "centraal 3D print topic". Maar specifiek bedoeld voor de discussie rond Bambu Lab printers.

Vragen over alternatieve slicers, filament, 3D ontwerp, luchtreinigers, etc. etc. kunnen in de daarvoor bestemde topics of in een eigen topic gesteld worden.