Idd, men vergeet wel eens wat ze hebben gedaan. Ze hebben al die hobby printer bedrijf een schop gegeven.mphilipp schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:32:
[...]
Kijk, daar kunnen we wat mee! Eindelijk komt Prusa weer van zijn plek en doet een serieuze poging om zijn positie als innovator in de 3D printer wereld weer in te nemen. Ik ben benieuwd. Je kunt wel kritiek op Bambu Lab hebben, maar zij hebben er in ieder geval voor gezorgd dat er wereld een beetje wakker geschud werd. Zonder Bambu hadden we nu nog steeds zelf een printer in elkaar moeten zetten, of een (veel te dure) Prusa kopen. Ik ben benieuwd wat er komt. Exciting times!
Ik ben vooral benieuwd hoe dat nieuwe systeem van Bambu gaat werken en hoe het zich verhoudt tot toolchangers qua kosten en wisseltijden. Er is straks weer wat te kiezen!
En in ipv elk jaar tig modellen uit brengen met kleine aanpassingen, duurt het gewoon wat langer voor een nieuwe product, maar wel telkens anders/verbetering. Al is de H2S beetje meh, maar de H2D en hopelijk de H2C is toch wel iets wat goed in elkaar zit.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |