Bedenk of je die nog wilt laten vervangen, die werkt binnenkort toch niet meerMud.Starrr schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 01:26:
Alle intervallen weet ik niet. Iets voor die stand is er een belangrijk onderhoud moment, 101.000 om exact te zijn. Heb je die al gehad? Oa de sos batterij is een van de punten die ze dan vervangen (belachelijk duur overigens).
Elke 30000km moet die voor een beurt.RoVi71 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 23:13:
Klein vraagje, misschien zoek ik niet goed genoeg maar ik meen me te herinneren dat je zowel in de auto als ook in de BlueLink app kon zien bij welke kilometerstand de volgende servicebeurt uitgevoerd zou moeten worden. Weet iemand waar je dit nu kunt zien? Staat ook op het kaartje van de dealer maar het moet ook op bovenstaande manieren kunnen. Met 108.750 km is ie waarschijnlijk weer gauw aan de beurt...
Let trouwens op, voor de garantie is alleen de basis beurt van 189euro verplicht. Al het andere is een advies, en niet benodigd om je garantie te behouden.
Nu zeg ik niet doe geen onderhoud, maar een interieurfilter kost 15euro en 2 minuten werk als je het zelf doet bijvoorbeeld