• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:31
Mud.Starrr schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 01:26:
Alle intervallen weet ik niet. Iets voor die stand is er een belangrijk onderhoud moment, 101.000 om exact te zijn. Heb je die al gehad? Oa de sos batterij is een van de punten die ze dan vervangen (belachelijk duur overigens).
Bedenk of je die nog wilt laten vervangen, die werkt binnenkort toch niet meer :). Staat elke 3 jaar volgens mij voor.
RoVi71 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 23:13:
Klein vraagje, misschien zoek ik niet goed genoeg maar ik meen me te herinneren dat je zowel in de auto als ook in de BlueLink app kon zien bij welke kilometerstand de volgende servicebeurt uitgevoerd zou moeten worden. Weet iemand waar je dit nu kunt zien? Staat ook op het kaartje van de dealer maar het moet ook op bovenstaande manieren kunnen. Met 108.750 km is ie waarschijnlijk weer gauw aan de beurt...
Elke 30000km moet die voor een beurt.
Let trouwens op, voor de garantie is alleen de basis beurt van 189euro verplicht. Al het andere is een advies, en niet benodigd om je garantie te behouden.
Nu zeg ik niet doe geen onderhoud, maar een interieurfilter kost 15euro en 2 minuten werk als je het zelf doet bijvoorbeeld :).

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:58

Mud.Starrr

I shoot people for money

Als je de sos batterij niet laat vervangen vervalt de garantie van, alleen het sos systeem, ook.

Net als het interieurfilter en dergelijke wat ik graag zelf doe, is de sos batterij €150, en als je het zelf doet €30 plus 15min werk.

Ik haat die garantie / verplicht laten doen regels. Volgens mij mag dat niet eens, maar ja ga er maar aanstaan als je garantie nodig hebt.

Ps waarom geef je aan dat de sos het binnenkort toch niet meer doet ?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• RoVi71
  • Registratie: Oktober 2023
  • Nu online
TerminalNL en Mud.Starr, dank voor jullie reactie. Ik lease de auto en ben er best zuinig op maar wat onderhoudskosten betreft kijk ik daar niet zo heel erg naar om eerlijk te zijn. Zit allemaal bij het leasecontract in. 90.000km is de laatste beurt geweest zie ik in de leaseapp. Interieurfilter, remvloeistof en ruitenwisserbladen zijn vervangen/bijgevuld. Batterij is met 60.000km al een keer vervangen alleen staat er niet bij welke batterij.

Maar ik weet nu nog steeds niet waar je dit in de app of in de auto terug kunt vinden 😅
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste