The Adder schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:56:
[...]
Ja ik zag inderdaad dat de ioniq 3 eraan komt echter qua uitstraling vind ik het een hele andere auto, en daarom spreekt de ioniq 6 mij zo aan. Voor navigatie gebruik ik inderdaad ook de interne navigatie, is gewoon goed, echter voor WhatsApp, podcasts e.d. gebruik ik AA. Fijn te horen dat het z'n goede reisauto is!
Mijn vraag over de dakdragers is helaas nog niet beantwoord, hoeft dan niemand een canadeese kano te vervoeren?

WhatsApp in de auto: foei
Bluetooth audio werkt ook prima voor podcasts etc, inclusief bediening vooruit/achteruit etc.
Gebruikte Spotify op die manier voor ik opzegde. Nu weer vertrouwd flac vanaf een USB.
Dakdragers lijken bevestigd met een klem op de bovenste deurpost. Geen idee of dat een lekkere plek is. Zowiezo gaat de range er aan, kun je beter een trekhaak - koffer gebruiken.
Wel iets om op te letten: als je iets in de trekhaak stekker steekt gaan alle rij hulpen inclusief cruise control op disabled. Kun je omheen werken met een galvanische scheiding met een tussen-module, maar wel iets om rekening mee te houden.
We gaan in juni weer naar zuid Duitsland. Waar het kan en mag 150 op de cruise control, en dan nog maar 20kWh/100km. Moet toegeven dat al die baustelles wel helpen....
Qua range ook de 20" laten liggen. Op papier scheelt het weinig, in de praktijk bijna 100 km.
[
Voor 44% gewijzigd door
koboy op 03-05-2026 23:15
]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!