Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azutphen
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-07 09:23

azutphen

Energie blijft altijd behouden

Hoi @Welabel
Ik denk dat ze toch op de morning courier zitten.
Wanneer je op de site van Eukor kijkt staat de morning camilla er niet bij als je zoekt naar schepen die onderweg zijn naar Nederland of Duitsland.
Ik klamp me vast aan het bericht wat @chrvdbos van zijn dealer kreeg en ga er vanuit dat de tijden in het overzicht bewust heel ruim zijn gehouden omdat logistiek tegenwoordig lastig is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qGV61BrwK5kUO4kexL7VqJDBEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAf1LFSGtW7bErvhrHga2igx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4UFlM2JIYRjbNHmib3W2uxYMhEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cJooKVcNyObpHGzWsIemHcAM.jpg?f=fotoalbum_large

Huis van 1902 - Gasloos Daikin altherma+Warmtepompboiler +12 REC 405wp+SIgenstor 24kWh-12kW + Hyundai Ioniq 6 FE + Inster Pulse (2/2025)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online

3_s

Keuzestress...
Garage heeft er twee in bestelling staan.
Transmission Blue met donker interieur en Nocturne Gray met licht interieur.
Dezelfde prijs. Nocturne Gray kan ik in juni hebben, andere in juli.
Op de kleuren na, exact dezelfde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irCHSwM6V101cixvcX8ACd12S80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hq7KARsjgFN3sCBQyzGWz2bR.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxcVfbd2ntzkli_d7z4rf8ZlrjI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vH8RSphjJvS9uZ0wElLxuQQG.png?f=user_large

Maar ze geven wel een mooi overnamebedrag voor m'n huidige Kona EV :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:48

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik vind het lichte interieur helemaal niets, dus daar zou ik mijn keuze op baseren. Ik vind die licht grijze plastics van oa. het middenconsole zo goedkoop uitzien.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Dat lichte interieur lijkt me zeer besmettelijk. Paar keer met natte spijkerboek erin, kinderen, gaat er goor uitzien en zou ik nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 20:51
Ik ga zeker voor het lichte interieur, heb ik donker en lichte Ioniq 6 gezeten en met lichte interieur voelde het veel ruimtelijker, maar met jonge kind(eren) zou ik ook donker nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

beschuit schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:32:
Dat lichte interieur lijkt me zeer besmettelijk. Paar keer met natte spijkerboek erin, kinderen, gaat er goor uitzien en zou ik nooit doen.
Kan de i6 niet beoordelen, maar als iemand die letterlijk met een natte nieuwe spijkerbroek in z'n wit-grijze Ioniq5 is gaan zitten kan ik zeggen: het wordt héél makkelijk schoon. Want je zag het wel. En de auto is nog 'maar' 3000km oud, maar je hoort meer mensen claimen dat het schoonhouden goed is.

Overigens voelt de i5 niet gepaald goedkoop aan qua interieur, maar smaak is natuurlijk subjectief. Mijn vorige Ioniq Electric had wel een zekere goedkope uitstraling. i6 heeft natuurlijk wel die middenbrug die enigszins een andere uitstraling heeft (ik heb daar zelf enige afkeer van, houd wel van het open vlakke vloer concept en zie niet waarom ze dat niet bij de i6 hebben gedaan, zeker als lang mens).

Heb het gevoel dat het qua schoon houden zowaar wel meevalt eigenlijk. Het voelt ook best bijzonder en solide aan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05
Bij Broekhuis Hyundai in Zwolle staat ook een demomodel en er staat er 1 in de showroom. Prachtige auto om te zien!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgR6Rq0xBuJr0lfCcJTpSbJweGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhPpWJmY4Z2Z9kcfZTarvtbb.jpg?f=fotoalbum_large
Petertje750 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:13:
Is het een idee om kleuren van Ioniq 6 (demo / showroom) autos te gaan verzamelen die bij dealers staan?
Zodat er een lijst komt waar bepaalde kleuren en of versies staan of is dat voor elke dealer hetzelfde?
Binnen staat dus de witte, de demo-auto die je nog net buiten kan (vanaf de foto gezien boven de motorkap) zien is dus zwart.

En de grijze 'good old' ioniq die je buiten ziet staan is de mijne :+

[ Voor 97% gewijzigd door Richh op 08-02-2023 17:48 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Petertje750
Is het een idee om kleuren van Ioniq 6 (demo / showroom) autos te gaan verzamelen die bij dealers staan?
Zodat er een lijst komt waar bepaalde kleuren en of versies staan of is dat voor elke dealer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

Heel goed idee, in Eindhoven staat gravity gold mat, ik ben zelf op zoek naar nocturne grey metallic

Huis van 1902 - Gasloos Daikin altherma+Warmtepompboiler +12 REC 405wp+SIgenstor 24kWh-12kW + Hyundai Ioniq 6 FE + Inster Pulse (2/2025)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Amersfoort heeft de Serenity White Pearl en de Nocturne Gray Metallic staan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 21:21
Gister een proefrit gemaakt en ben overtuigd. Heb hem ook besteld, dealer verwacht een levertijd van 6 - 9 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:06

DonJunior

NO Moderator

@HomerJ Da's een optimistische dealer dan. Zou mooi zijn als dat zou lukken.
Wat heb je besteld (specs)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:26
Ik zat toevallig vandaag weer een beetje te gluren bij DirectLease (Leasemaatschappij van mijn werk) waar ik dus mijn Ioniq 6 besteld heb. Huidige levertijd van die van mij is 23 Oktober. En ik kijk op de voorpagina en zie dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBz_qpMrVr8TeXjtoN5jnSfmxdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0nXlAB60pCAGoSFnldOcLpUP.png?f=fotoalbum_large
Vraag me toch af waar die "snelle levertijd" dan vandaan komt. Gezien ze dat meestal bij auto's met een levertijd van een paar weken zetten maar ik toch mooi nog een 3kwart jaar moet wachten terwijl die al besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

Dus kleuren tot dusver

Eindhoven; Gravity gold mat
Uden: Gravity gold mat en Biphilic blue
Amersfoort: Serenity white en nocturne grey metallic
Zwolle: Serenity white

Iemand nog meer kleuren zien staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:42

koboy

Heb een idee voor een icon

azutphen schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:30:
Dus kleuren tot dusver

Leiden: Serenity white en nocturne grey
Helaas geen rode.....

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HomerJ
DonJunior schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:57:
@HomerJ Da's een optimistische dealer dan. Zou mooi zijn als dat zou lukken.
Wat heb je besteld (specs)
De Connect, 77 kWh Accu, RWD, Biophillic Blue Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welabel
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-04 16:12
azutphen schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:30:
Dus kleuren tot dusver

Bij Nooteboom In Spijkenisse staan blijkbaar Gravity Gold Matte (als demo auto) en Biphilic Blue (In showroom). Ga morgen een blik werpen en proefritje maken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

HomerJ schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:16:
[...]

De Connect, 77 kWh Accu, RWD, Biophillic Blue Pearl
Jaloers :D

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
Dealer kreeg nog een mail van Hyundai dat dit model met deze kleur (en de kleuren Gravity Gold en Nocturne Gray) nog sneller geleverd konden worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik ga denk ik voor een rode Style 77 kWh, wat een sexy kleur.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ioniq 6 , ven a verlo a Autos Ortasa!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:24
Hmm, misschien toch eens de grens over op Zaterdag om 1 van die wagens in het echt te gaan bekijken. Al is het te laat om spijt te krijgen want de mijne is besteld :D

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 08:50
Vanmiddag even bij de dealer langsgelopen om te kijken of ik er in pas met mijn 1.97 meter. Na even navragen bij de medewerkers kon ik meteen de auto meenemen voor een proefrit van een half uur. Wat een heerlijke auto. Teveel details om zo op te noemen. In de showroom stond het model met die diepblauw/paarse parelmoer kleur, ikzelf kreeg de goudkleurige variant mee voor een proefrit.
Ik ben om, ik ga hem bestellen. De vraag is alleen; welke kleur? Ze zijn allemaal mooi :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2Nu3YywTtUO1956a7qO1g0Vd1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2MIdI3HEHa6g4W4ENieDLyjd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1j8x79b7pWKBxuL_15K4udKq-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GioNnZbwPHem0TjVuYcxzGoK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FLWvpdKwvr4y5bcpQLCt19RiBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mXiMduu2JLIBTENTsHbUc3rq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7O9NpnRoVMV6f3gvfPfNOXGlUIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEwg7zBqYfNzuepUt62LI9hg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/702ozUwDLFmpa6hytsDz1v-UX4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0rPsVmg6ZsON9TA23U6nWl5T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

Best een flinke auto toch wel of niet? Ziet er flink uit qua lengte..

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
DonJunior schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:50:
Het is eigenlijk een zeer grote auto. Toen ik de afmetingen ging opzoeken was ik zeer verbaasd. De foto's van vorig jaar deden mij denken aan een veel kleinere wagen. Vooral in de lengte niet klein te noemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54ub59Swa-_bbeViM17YWkxGPzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gJKiexUT4tb0xCPt6Xx5NyGk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 08:50
DonJunior schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:50:
Klopt, hij is behoorlijk lang. Indrukwekkende auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Welabel
Blokker_1999 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 20:18:
[...]

Het is eigenlijk een zeer grote auto. Toen ik de afmetingen ging opzoeken was ik zeer verbaasd. De foto's van vorig jaar deden mij denken aan een veel kleinere wagen. Vooral in de lengte niet klein te noemen.

[Afbeelding]
Hij heeft vergelijkbare afmetingen als deze limo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATwjx0F5sOQd_hMvPIPncHk5vTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W52QAwZmoyZubhJy1RhPRzAQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hn-20ToK1DN-WAVm8ZpmrgTpvaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7jTSQSRN2dbJ9lbeGUnqp3yv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lhQPPLSTomFQVCQfUIwdlm-WwvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UFXdFBVYqO9YPvJONkyRN3FW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

Vandaag gebeld door de dealer, hij verwacht mijn auto de 24e, dan nog trekhaak eronder voor de paardentrailer den dan begin maart de weg op, komt wel erg dichtbij zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbnVkVHHxW4CV_Buv6dXdpFfpSQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEU7Xuvik56FyjXIqjH2H8vo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrvdbos
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07 11:07
azutphen schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:24:
Vandaag gebeld door de dealer, hij verwacht mijn auto de 24e, dan nog trekhaak eronder voor de paardentrailer den dan begin maart de weg op, komt wel erg dichtbij zo.
[Afbeelding]
Mooi, met een beetje mazzel en gelet op de info van de dealer, zou de mijne daar ook bij moeten zitten.
De Morning Courier is overigens in Rotterdam aangekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petertje750
Heb testrit gedaan met Model3 en dat was voor mij non comfort cq sportief afgesteld zoals Tesla het zelf meld
Iemand al iets kunnen ervaren qua comfort in vergelijking tussen de Model3 en Ioniq6?

[ Voor 12% gewijzigd door Petertje750 op 10-02-2023 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hunter3315nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 17:39
azutphen schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:24:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGvQbLh7NszWskj19aWTkSS5Ro8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zvmH4b20Svqu1p6VEpWxdmrT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

Petertje750 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:15:
Heb testrit gedaan met M3 en dat was voor mij non comfort cq sportief afgesteld zoals Telsa het zelf meld
Iemand al iets kunnen ervaren qua comfort in vergelijking met een m3 met vooral de verschillen van de vering tussen de M3 en Ioniq6?
Heel irritant als mensen M3 schrijven en dan niet de BMW bedoelen. Sinds jaar en dag is BMW de standaard als mensen in een auto topic spreken over M3.
Schrijf maar gewoon Model3 voluit, net zoals je Ioniq6 voluit schrijft. ;)

Het duurde echt even voordat ik door had dat je Tesla bedoelde.. wellicht mijn tekortkoming maar als petrolhead is de Tesla Model 3 een M3 noemen echt een no-go.
Sowieso je eerste regel dacht ik ook "Wat? Hoezo praat Tesla over het comfort van een BMW M3.. " ;(

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welabel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lsNIW8nANKfoDbkyKQkFaWWtofo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UklCuuUUxqK27NUs6U0vXA5m.jpg?f=fotoalbum_large
Gisteren proefritje gemaakt in Ioniq 6 RWD 77kWh van Nooteboom Spijkenisse. Rij zelf nu een Kia EV6 met zelfde hoeveelheid power. Daar merkte ik dus weinig verschil (beiden top auto’s). Had verwacht dat de Ioniq 6 wat zachter geveerd zou zijn t.o.v EV6, maar dat was voor mijn gevoel zeker niet het geval. De stoffen stoelen in deze versie zaten voor niet beter dan de EV6. Misschien is dat nog beter in te stellen. De hoogte is i.i.g prima. Bediening, dashboard is nagenoeg zelfde als EV6, buitengewoon ergonomisch. Wat wel opviel is dat de Ioniq 6 toch echt wel (nog) stiller is. Klein stukje snelweg gereden en dan is het een heerlijke streamliner. Alleen die piepjes als je harder gaat dan wettelijk is toegestaan … die zul je toch wel uit kunnen zetten? Is bijna een showstopper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petertje750
Hier ook eerste tetstrit gedaan met de Ioniq 6 en mijn persoonlijke vergelijking tussen de EV6, Model 3 en Ioniq 6 is dat de ioniq 6 meer comfort bied dan vooral de Telsa en op de snelweg super stil.
Veering comfort gaat lijst van hard naar zacht (dus meer comfort) Model 3, dan EV6 en meest comfort de ioniq 6 en met name door de frequency dempers. ik was iig super tevreden en dat met de 20 inch wielen, wil nog graag keer testrit doen met 18 inch.
Mijn keuze staat vast alleen kleur moet ik nog bepalen, hoop snel wat andere kleuren te kunnen zien ipv wit, zwart of nocture gray, ultimate red staat hoog op de lijst maar die wil ik wel als het mogelijk is in het echt zien.

En comfort word voor mijn voor 80% bepaald door de vering, dat zorgt bij mij dat ik uitgerust op bestemming aankomt en dat had ik totaal niet met de model 3, mischien meer stuurmans auto maar daar ben ik niet meer naar op zoek.
Blijf me verbazen dat de ioniq 6 in het echt er zoveel beter uitziet dan op foto's.

P.s. Harderwijk en Almere (broekhuis) nog geen Ioniq 6 demo of showroom auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glennoo
Vandaag ook maar een proefritje gemaakt voor de Ioniq6 in Doetinchem. Bevestigd toch wel mijn keuze. Ik was in eerste instantie vooral bang voor de lengte, vooral toen ik zag dat de enyaq iv bijvoorbeeld zelfs kleiner is (en dat vond ik al een enorme auto), maar dat viel mij dus hartstikke mee. Hij rijdt in ieder geval echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

Hi @Petertje750 @Welabel
Zelf nog geen tijd gehad om proef te gaan rijden maar wel nieuwsgierig. Jullie vergelijken de auto beiden net de EV6 en die vond ik heel fijn sturen, veel verbinding tussen rijder en auto. Is het stuurgedrag van de Ioniq'6 vergelijkbaar met de EV6 ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Vandaag een proefrit gemaakt in de Hyundai Ioniq 6 van de dealer in Eindhoven. Het was een Connect uitvoering in Gravity Gold matte met 20" wielen (niet dezelfde als af-fabriek). Je merkt echt wel dat dit een Hyundai is, ik voelde me meteen thuis in de auto. Zitpositie tikkeltje te hoog naar mijn smaak, maar valt aan te wennen. Qua rijden komt het veel overeen met mijn Ioniq. Strak maar niet te hard geveerd. Klinkerwegen waren niet te hobbelig (en met 18" banden waarschijnlijk nog minder), springbulten gingen ook makkelijk en op de snelweg rijdt het strak. Het stuur draait iets te licht naar mijn smaak, maar is kwestie van wennen denk ik, net zoals de drive hendel. En bij parkeren is het natuurlijk handig. HDA werkte best aardig op de snelweg. Het stuur is ook lekker dik, je hebt echt iets beet. Mijn arm kon mooi op de middenconsole en mijn knie kwam niet in de knoop zoals bijv op de Polestar.

Onderweg even een paar foto's gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5jtKNA4tLUisXkGCASPCM0gOW8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Haw5YwwATC1jNDLiJ5ZfWvm5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xbpCcDjBRy1BZAZ2IiDrayMlK4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zubEOO1yAZ42sgMvr0BtH4H1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmIRz7Q2Gl66Xbe2pZrRasABV6c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9RKbKCpVw7XLDhLd4tkwHbLK.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZvmKQ_etp53CVOjf2w41N3LHxec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8u6MDWb9E2uY4qUmyglfjlxn.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pS6w1j-A88K9_q_g57_RcFK-FkI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DwLCZMhqa4UW7zLHxpnZRPPR.jpg?f=user_large

Uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-22ywKUsT-Lk5IpvNKZG1XvYNs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d3c5w9SD3rVTlQGkdxb0t3O9.jpg?f=user_large

Aan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8jp_-2fRwvwrDLRZTEcKKMpnuQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HHpCiHA65GeaGzKTs1fWB9hs.jpg?f=user_large

Uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fv0LWEhNFgSoQgEaIVLUiX5ouLY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bkhxzhJ0weUEh1mvVBU0pjEh.jpg?f=user_large

Aan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VbP5nkJhsVnA8xFOqdxEal9LYg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JzIf77JK1r1xkicMDT1cwAmP.jpg?f=user_large

Tijdens het rijden nog "uitgevonden" dat de achteruitrijcamera gewoon aan kan blijven als je rond rijdt. Vond ik wel bijzonder aangezien in de meeste auto's deze camera bij een bepaalde snelheid uit gaat.

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
rearview camera Hyundai Ioniq 6

Verder nog een filmpje gemaakt van de achterlichten aangezien het op veel filmpjes leek alsof de bovenste lichtrij lichter of meer oranje was dan de onderste. Maar dat lijkt niet het geval.

Bekijk op YouTube
Rear lights on the new Hyundai Ioniq 6

In de showroom stond nog een model in de Biophilic Blue kleur. Niet mijn kleur, ik denk dat die heel erg besmettelijk is. Ze hadden aan 1 kant de 20" wielen en aan de andere kant de 18" wielen erop liggen. Slim.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tay76ek4WGBfwRVDoFAth9mPgvs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mSm9DmoKOYVDppp6THlmtpE1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDAzsFzPBTFdN0ODR0555XbE_q4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cUnYXwsHhCKLsoDxI90YmDjg.jpg?f=user_large

Vind het toch best aardig staan zo met slechts 18", lekker dikke band voor meer comfort, zonder dat het op een busje gaat lijken.

MAAR, ik werd helemaal gek van het constante geplingel van de auto. Mijn god wat een kolere zooi. 1 km/h te hard en dat ding blijft pingen. Je rijdt een andere Km/h zone in: pling (iets hoger in toon). Is alleen uit te zetten door de verkeersborden herkenning uit te zetten volgens de dealer. Zij werden er overigens ook gek van. Hopelijk komt (is?) er een software instelling dat je een bepaald aantal km/h over de limiet kan voordat hij gaat plingen. Is niet echt een dealbreaker voor mij, maar het zou leuk zijn als je toch de borden herkenning kan gebruiken zonder al dat gepling.

Kortom, maandag bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
Zou me verbazen dat ze gaan toestaan dat je dat aanpast. Dacht ergens eens iemand gezien te hebben die dat het kon uitzetten, maar de volgende keer je de wagen start staat het weer aan. Net zoals bijv. het virtuele motorgeluid. Misschien als men eenmaal toegang weet te krijgen tot het onderhoudsmenu? Maar ook dat heeft bij andere EVs van het merk ook noot gezorgd voor instelbaarheid van dat soort systemen.

Een idiote vraag die wel door mijn hoofd blijft spelen voor hen die testritjes hebben gemaakt met het niet lederen interieur. Van wat voor materiaal zijn de armsteunen gemaakt in de deur en de middenconsole? Is het opnieuw een soft touch plastic zoals in mijn huidige Ioniq? Of is het iets comfortabeler deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welabel
azutphen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:00:
Hi @Petertje750 @Welabel
Zelf nog geen tijd gehad om proef te gaan rijden maar wel nieuwsgierig. Jullie vergelijken de auto beiden net de EV6 en die vond ik heel fijn sturen, veel verbinding tussen rijder en auto. Is het stuurgedrag van de Ioniq'6 vergelijkbaar met de EV6 ?
@azutphen De EV6 stuurt wat mij betreft heerlijk en de Ioniq 6 …. zeker niet minder. Op een klinkerweggetje vond ik hem qua comfort wat hobbeliger, maar overall echt een heerlijk stille en hele comfortabele auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Nu online

3_s

Deze week ook eentje besteld, een Nocturne Gray Balance RWD. Levering gepland in juni.
Momenteel nog een Kona EV, dus serieuze vooruitgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Blokker_1999 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:30:
Zou me verbazen dat ze gaan toestaan dat je dat aanpast. Dacht ergens eens iemand gezien te hebben die dat het kon uitzetten, maar de volgende keer je de wagen start staat het weer aan. Net zoals bijv. het virtuele motorgeluid. Misschien als men eenmaal toegang weet te krijgen tot het onderhoudsmenu? Maar ook dat heeft bij andere EVs van het merk ook noot gezorgd voor instelbaarheid van dat soort systemen.

Een idiote vraag die wel door mijn hoofd blijft spelen voor hen die testritjes hebben gemaakt met het niet lederen interieur. Van wat voor materiaal zijn de armsteunen gemaakt in de deur en de middenconsole? Is het opnieuw een soft touch plastic zoals in mijn huidige Ioniq? Of is het iets comfortabeler deze keer?
Volgens de manual van de Ioniq 5 zou je de limiet moeten kunnen ophogen zodat hij pas bij Vmax+X gaat piepen. Ik neem aan dat dit bij de I6 ook kan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHwWmlps9wn4ApgOybL-T9p7-i0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/icxg7B8JvMF5phjTeyfL0qjM.png?f=fotoalbum_large

Qua armsteun was het volgens mij inderdaad van een soort van microvezel. Het voelde best comfortabel aan, ook al leek de smalle rand in de deur niet zo comfortabel. Alleen de plastic aan de bovenkant van de deur (waar de ambient light tegenaan schijnt) was wel hard plastic met een golfje er in.

Ze hadden overigens nog steeds geen kleuren staaltje van Byte Blue binnen, maar de verkoper zij dat het leek op deze kleur (Surfy Blue, de kleur op de Kona). Hij bevestigde overigens ook dat Byte blue inderdaad vroeger al eens gebruikt is door KIA op de Sportage (had ik al plaatjes van gepost). Hij zei ook dat ze min of meer expres een "lelijke" (minder courante) kleur kozen als standaard kleur zodat velen de meerprijs nemen voor een mooiere kleur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KCDKuZe8Y8T204Waklw9W0mMO4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BrOaCUKywUPij8PBsaw6w2X4.jpg?f=user_large

Het rood vind ik nog steeds het mooist. Keuze stress.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqnnFpYoIsX1xCbHLmpE4Shbu3g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IjJykYbo5qNQlUtAfltMKWCT.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

zonoskar schreef op zondag 12 februari 2023 @ 00:27:
[...]

.. Hij zei ook dat ze min of meer expres een "lelijke" (minder courante) kleur kozen als standaard kleur zodat velen de meerprijs nemen voor een mooiere kleur..
Om te kotsen zo'n instelling. Hoe is Hyundai qua dealer/onderhoud zelf? Ik ben heel erg gefocussed op de Ioniq6, omdat ik dat echt een leuke auto vind en ik na jaren VW wel eens wat anders wil. Simpelweg omdat de dealer er echt een potje van maakt qua service en ik juist service heel belangrijk vind.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welabel
Welabel schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:18:
[Afbeelding]
Gisteren proefritje gemaakt in Ioniq 6 RWD 77kWh van Nooteboom Spijkenisse. Rij zelf nu een Kia EV6 met zelfde hoeveelheid power. Daar merkte ik dus weinig verschil (beiden top auto’s). Had verwacht dat de Ioniq 6 wat zachter geveerd zou zijn t.o.v EV6, maar dat was voor mijn gevoel zeker niet het geval. De stoffen stoelen in deze versie zaten voor niet beter dan de EV6. Misschien is dat nog beter in te stellen. De hoogte is i.i.g prima. Bediening, dashboard is nagenoeg zelfde als EV6, buitengewoon ergonomisch. Wat wel opviel is dat de Ioniq 6 toch echt wel (nog) stiller is. Klein stukje snelweg gereden en dan is het een heerlijke streamliner. Alleen die piepjes als je harder gaat dan wettelijk is toegestaan … die zul je toch wel uit kunnen zetten? Is bijna een showstopper!
Aanvulling op de piepjes: Betreft ISA Intelligent Speed Adaption System. Sinds vorig jaar juli verplicht op alle nieuwe auto’s in Europa. https://road-safety.trans...t-speed-adaptation-isa_en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
azutphen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:00:
Hi @Petertje750 @Welabel
Mijn pesoonlijke ervaring is dat de EV6 qua vering en sturen meer naar de sportievere Tesla model 3 neigt en dat vind ik dus niet fijn, mijn focus is op meer comort en rust en dat gaat meer richting de Ioniq 6

EV6 is voor mij het wat sportievere broertje van de ioniq 6.

Weet iemand een showroom / demo auto met de lounge edition, wil leer en binnenkant graag zien en ervaren.

[ Voor 7% gewijzigd door Petertje750 op 12-02-2023 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
3_s schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:26:
Deze week ook eentje besteld, een Nocturne Gray Balance RWD. Levering gepland in juni.
Momenteel nog een Kona EV, dus serieuze vooruitgang!
Zo, dat gaat wel heel hard! Ik heb die van mij een kleine maand geleden besteld en kreeg daarbij te horen dat de verwachte levertijd zo rond 23 Oktober zou liggen. Vraag mij dan toch af of dat die van mij dan veel eerder zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
glennoo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:31:
[...]

Zo, dat gaat wel heel hard! Ik heb die van mij een kleine maand geleden besteld en kreeg daarbij te horen dat de verwachte levertijd zo rond 23 Oktober zou liggen. Vraag mij dan toch af of dat die van mij dan veel eerder zal komen.
Alles hangt volgens mij af van de aandrijving die je gekozen hebt en hoeveel wachtenden er voor je in de wachtrij staan voor Nederland aangezien men per land een X aantal wagens per productieperiode toewijst per aandrijvingscombinatie. Niet altijd eerlijk om het zo te doen ... maar anders had ik de mijne ook in het rood besteld ipv de zilveren te nemen die beschikbaar was. Maar dan had ik, volgens mijn dealer, moeten wachten tot tweede helft 2024.

[ Voor 26% gewijzigd door Blokker_1999 op 12-02-2023 11:39 . Reden: zinsopbouw ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

@Petertje750 Ik ben dan meer van de wat sportievere rijervaring, comfortabel veren mag, zolang er maar verbinding en gevoel is tussen stuur en wielen en dat vond ik in de EV6 goed aanvoelen. Die van mij komt is over een paar weken bij de dealer en dan gaan we het ervaren :-)

Heb even in RDW data gekeken en op dit moment zijn er al 60 stuks geregistreerd in Nederland.
Aan de catalogus waarde te zien nog geen first editions, aan de gewichten te zien tot nu toe 1 met 4wd en dat is een zwarte.

Denk wel dat deze aantallen snel op gaan lopen want de Morning courier heeft rotterdam al weer verlaten dus daar zijn al een hoop first editions gelost, ben benieuwd wanneer de eerste de weg op gaat. :9~

10x blauw, 13x geel (gravity gold ?) 28x grijs, 3x wit, 6x zwart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFyfOMDc77d5lZt69HixqGbVApY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/G2hDU2tD01EdlO3hErWnqe5U.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door azutphen op 12-02-2023 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
_O-

Fabrikanten doen hun best om kleurtjes de vreemdste namen te geven, en dan krijg je dit. Als ik niet beter wist zou ik van de foto's die gravity gold zelfs gewoon wit durven noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Blokker_1999 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:49:
[...]

_O-

Fabrikanten doen hun best om kleurtjes de vreemdste namen te geven, en dan krijg je dit. Als ik niet beter wist zou ik van de foto's die gravity gold zelfs gewoon wit durven noemen.
Ik heb deze gouden kleur gezien op een Ioniq 5. Zit tussen gewoon goed en wit goud in, als je het vergelijkt met sieraden wel duidelijk een gele kleur.
Probleem is dat de auto stand van een camera niet om kan gaan met grote vlakken in een lichte kleur, een dan de witbalans bijstelt om dit werkt te maken.

Wat betreft nu besteld en levering in juni, dat zou betekenen dat die van mij nu op de boot gaat of staat... We weten het over een week of 6 a 8. De dealer krijgt namelijk pas wat te horen als hij op de kade staat.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Nu online

3_s

glennoo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:31:
[...]

De dealer heeft er twee besteld, die komen maart-april binnen en moeten dan drietal maanden dienst doen als demowagen.
Hij is dus (licht) gebruikt als ik hem krijg.
Daartegenover staat een korting en snelle levering. Als ik gewoon bestel, zou het Q1 2024 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
Weet iemaned of er op de lounge versie een extra been steuntje die in relax stand opklapt (zoals op de ioniq 5)?
Kan dat nergesn zien op plaatjes of uitleg op de hyundai site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2000jan
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo allemaal !

Hier ook een twijfelaar tussen een Ioniq 6 dan wel een Model 3/Y
Maar ik vind de Ioniq 6 wel heel mooi!

Ben van België en vroeg mij af of iemand mij kan zeggen WANNEER deze in BE leverbaar zou zijn?
En proefritten?

Dank
Jan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3_s
  • Nu online

3_s

S2000jan schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:38:
Hallo allemaal !

Ben van België en vroeg mij af of iemand mij kan zeggen WANNEER deze in BE leverbaar zou zijn?
En proefritten?

Dank
Jan
Bij de dealer in Geel vanaf maart/april testrijden. Leveren vanaf Q1 2024, als je nu bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:22
Hallo allemaal !

En proefritten?

Dank
Jan
hier zelfde twijfel.
Maar hoewel voor mij de MY wel beter zou zijn qua laadmogelijkheden, weerhoud mij de eigenaar. Die Musk gaat over lijken en daar doe ik niet aan mee.

e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

eltron schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:04:
[...]

hier zelfde twijfel.
Maar hoewel voor mij de MY wel beter zou zijn qua laadmogelijkheden, weerhoud mij de eigenaar. Die Musk gaat over lijken en daar doe ik niet aan mee.
Dat gebeurd bij andere bedrijven natuurljk niet /sarcasme. :+

Dat je het bij Hyundai niet hoort.. is omdat men daar niet zo van het, direct alles op social media gooien, is.
Niet naief doen hierover.. kijk gewoon welke auto bij je past, je moet er toch jaren in rijden straks.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

DonJunior schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:15:
[...]

Dat gebeurd bij andere bedrijven natuurljk niet /sarcasme. :+

Dat je het bij Hyundai niet hoort.. is omdat men daar niet zo van het, direct alles op social media gooien, is.
Niet naief doen hierover.. kijk gewoon welke auto bij je past, je moet er toch jaren in rijden straks.
De directeur van Hyundai plaatst dan ook geen beleggingsadvies op Twitter waardoor hij een bak geld aan Bitcoin verdient of de beurskoers van zijn bedrijven wordt opgeblazen.
Laten we het maar niet hebben over FSD dat al jaren bijna uit bèta is een nog vele andere beloftes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
[...]

hier zelfde twijfel.
Welke laadmogelijkheden bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:22
glennoo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:41:
[...]

Welke laadmogelijkheden bedoel je precies?
De bagageruimte en dan, naast de liters ook de beperkte omvang, de beperkte opening van de bagageruimte.
Ioniq 6 heeft nog geen 450liter.
De ModelY ruim 970liter

[ Voor 9% gewijzigd door eltron op 12-02-2023 18:44 ]

e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ja, als je laadruimte wilt, moet je geen Ioniq 6 nemen. Dan is een Ioniq 5 misschien handiger (525 liter). De Model Y heeft overigens 970 liter, maar dan staat de achterbank zover voorin dat er alleen nog kinderen kunnen zitten. Normaal heeft ie 875 liter ruimte. Nog steeds veel :) Maar bij de Hyundai krijg je tenminste een dashboard voor je neus, of HUD als je dat aanvinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
Hallo allemaal !

En proefritten?

Dank
Jan
Ga met je dealer praten en vraag het hem. Die kan je het beste antwoord geven. Alle wagens voor 2023 zijn namelijk reeds besteld maar zeker nog niet verkocht. Wil je grote kans om de wagen van je keuze te vinden, ga dan langs bij 1 van de grote groepen in Belgie zoals een Van Mossel.

De mijne is gereserveerd en ik zou er voor de zomer mee moeten rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
[...]

hier zelfde twijfel.
Wat zie jij als verschil in laadmogelijkheden? Beide gebruiken ze CCS om te laden, de enige standaard die in Europa is overgebleven. Je kan ze dus aan dezelfde stations laden. Daarnaast zal de Ioniq ook sneller laden daar deze het hoge vermogen langer kan volhouden.

En al je het hebt over over lijken gaan, moet je eens kijken naar hoe de Koreaanse Cheobols beheerd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:39
Blokker_1999 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:08:
[...]

Wat zie jij als verschil in laadmogelijkheden? Beide gebruiken ze CCS om te laden, de enige standaard die in Europa is overgebleven. Je kan ze dus aan dezelfde stations laden. Daarnaast zal de Ioniq ook sneller laden daar deze het hoge vermogen langer kan volhouden.

En al je het hebt over over lijken gaan, moet je eens kijken naar hoe de Koreaanse Cheobols beheerd worden.
Twee berichten boven je reactie had eltron gereageerd dat het over laadruimte ging.

[ Voor 5% gewijzigd door orillion op 13-02-2023 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
orillion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:14:
[...]

Twee berichten boven je reactie had eltron gereageerd dat het over laadruimte ging.
* Blokker_1999 feels stupid now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

zonoskar schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:33:
Ja, als je laadruimte wilt, moet je geen Ioniq 6 nemen. Dan is een Ioniq 5 misschien handiger (525 liter). De Model Y heeft overigens 970 liter, maar dan staat de achterbank zover voorin dat er alleen nog kinderen kunnen zitten. Normaal heeft ie 875 liter ruimte. Nog steeds veel :) Maar bij de Hyundai krijg je tenminste een dashboard voor je neus, of HUD als je dat aanvinkt.
Ik zou ik geval van de model y dan ook nog even met een meetlint aan de gang gaan. Bagageruimte is voor fabrikanten behoorlijk verschillend uit te leggen dan wat je als consument verwacht. Wat opgegeven is voor de Ioniq 6 klopt met mijn meetlint (waarschijnlijk omdat het een sedan is), maar de op papier grotere kofferbak van onze karoq is toch echt kleiner volgens mijn meetlint wanneer ik meet tot de hoedenplank. Waarschijnlijk moet ik dan meteen tot de bovenrand van de rugleuning ofzo of onderrand raam, maar zo gebruik ik hem in elk geval niet.

N.B. de ruim 400 liter van de Ioniq 6 is volgens mijn meetlint zonder het vak over de laadvloer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb van de dealer een foto van de kleurenstaal gekregen voor de Byte Blue kleur. Of de foto is erg verkleurd, of het is echt een gekke kleur :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEMMF2CZtIIn-b_LVO-ckuh1zOk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fpbjJYW7m30JO4lwQdlvzkvp.jpg?f=user_large

Ik heb wat met Photoshop (eigenlijk Gimp) zitten spelen, dan zou de auto ongeveer zo eruit moeten zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12tL9i908jNcCXJvPA3opHEL4QM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xw1QbK79yaNCwnXEOKqS2nak.jpg?f=user_large

Heeft ook wel iets moet ik zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

En status click to buy is weer bijgewerkt, wat we al wisten is nu officieel en dat is dat hij op 10-2 in NL aangekomen is, al telefoontje van dealer gehad dat hij op 24-2 bij heb geleverd wordt dus met beetje geluk rijd ik over 2 weken in mijn nieuwe waggie rond.

Overigens nog steeds maar 60 op kenteken gezet maar dat zal denk ik nu wel snel op gaan lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNmFrvUTjTNysFi5jUWAYp70kcg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHXlnae7lyT5YYr0qNFyYB0M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
zonoskar schreef op maandag 13 februari 2023 @ 21:37:
Ik heb van de dealer een foto van de kleurenstaal gekregen voor de Byte Blue kleur. Of de foto is erg verkleurd, of het is echt een gekke kleur :)

[Afbeelding]

Ik heb wat met Photoshop (eigenlijk Gimp) zitten spelen, dan zou de auto ongeveer zo eruit moeten zien.
[Afbeelding]

Heeft ook wel iets moet ik zeggen.
Lijkt me niet veel anders te zijn dan de kleuren die op de site van Hyundai terug zijn te vinden. Het is inderdaad een kleurtje waar je echt voor moet zijn en lijkt me nog net een tikkeltje minder mooi dan het blauw dat Nissan gebruikte als standaardkleur op de nieuwe Qashqai. Zeker niet mijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Blokker_1999 Komt inderdaad best overeen, maar het lijkt IMHO niet echt op de kleur die KIA een tijdje geleden gebruikte met dezelfde naam, de dealer dacht ook dat dat dezelfde kleur was (zie zonoskar in "Het grote Hyundai Ioniq 6 topic").

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/8159710f6ef4131fbb4250666d6645931ce5a6c7/?url=https%3A%2F%2Fimagenes.km77.com%2Ffotos%2Fbbtcontent%2Fclippingnew%2FKM7KPH20100722_0054%2Ffull.jpg

Dus ik heb mijn keuze gemaakt, het is een Ultimate Red Metallic Style 77kWh geworden. Ik heb heel lang getwijfeld of ik niet beter voor de Connect moet gaan voor 50 euro per maand extra, maar ik wou eigenlijk alleen de stoelverwarming echt hebben. En ik zit met de Style al redelijk tegen mijn max aan. De HUD is wel aardig, maar ik doe al 30 jaar zonder. Accu precoditionering leek nog een deal breaker te zijn, maar ik sta nu in de winter ook vrijwel nooit aan de snellader, dus waarom zou dat met veel meer bereik anders zijn. Volgens tests verlies je met de warmtepomp ca 25% aan range in de winter, en zonder warmtepomp loopt dat op tot 33%. Maar dat is nog steeds 400 km. De rest van de features (ambient light, HDA2) interesseren me echt niet. Dus nu maar wachten. Mijn huidige Ioniq loopt pas feb 2024 uit de lease, dus ik heb nog tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door zonoskar op 14-02-2023 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoLimo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:28
Brrrr, effe koude douche moeten verwerken: net mijn accountgegevens gekregen van mijn nieuwe leasemaatschappij: verwachte levertijd: half mei 2024 voor een Serenity White AWD, Balance (BE)..

Ik hoop dat dit een placeholder is tot ze een concretere datum weten.. Maar anders is dat nog 454 zeeeer lange dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Hoe zit dat in België: is het daar meer de gewoonte om een auto uit voorraad te kopen net als in de VS? Of zouden de dealers aan het scalpen geslagen zijn?
Verschil met de levertijd van een vergelijkbare auto in Nederland is gigantisch....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvdj
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
In de meeste Europese landen doet Hyundai de import zelf. Enkel in België wordt dit gedaan door een derde partij: Astara. Qua communicatie en leveringen staat België dus niet vooraan in de rij.

Sangl heeft een video van een Ioniq 6 die routeplanning heeft mét laadpalen, wat ook naar de Ioniq 5 gaat komen:
https://www.facebook.com/...o/videos/588030263188826/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoLimo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:28
Goeie vraag.. Ikzelf heb meestal mijn wagens zelf samengesteld, en dan werd die besteld/ingepland voor produktie, denk niet dat ik al 1 voorraadwagen heb gehad omdat ik mijn leasebudget optimaal wil benutten/opsoeperen.

Anderen vragen welke wagens n de beperkte voorraad/alotment voor België nog beschikbaar zijn, en nemen die dan? Tenzij dat de meeste leasebedrijven met de meeste wagens al gaan lopen waren en er voor de particulier niet veel overblijft?
Mij hebben ze verteld dat voor België er slechts 300 I6'en waren voor 2023. Ik dacht dat dit op importeurniveau (Astara) was.

Even een overzichtje van de (BE) levertermijnen die mij werden meegedeeld:
  • Eerste offerte van 17 januari: verwachte levertermijn rond september 2023 (met pakweg twee maanden overhead/reserve werd me telefonisch gezegd)
  • Tweede offerte op 21 januari: verwachte levertermijn al 1 januari 2024 want de 300 Belgische Ioniq 6'en zijn de deur uit.
  • Pas gisteren, dus drie weken later, werd de bestelling uiteindelijk door de leasemaatschappij uitgevoerd: verwachte levertermijn half mei 2024
dvdj schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:10:
Enkel in België wordt dit gedaan door een derde partij: Alcopa.
Ik dacht dat het Astara was?
Edit: Alcomotive werd Astara, got it! :)

[ Voor 14% gewijzigd door TimoLimo op 15-02-2023 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdj
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Ik dacht dat het Astara was?
Edit: Alcomotive werd Astara, got it! :)
Klopt! Astara heeft Alcopa overgenomen. Gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Sangl heeft een video van een Ioniq 6 die routeplanning heeft mét laadpalen, wat ook naar de Ioniq 5 gaat komen:
Ben ook wel benieuwd of je dan kan instellen hoeveel juice hij over moet houden (of aangeeft met hoeveel SoC je aankomt bij de laadpaal) en bij welke palen hij mag/moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hunter3315nl
Heeft iemand al te horen gekregen wat de reden is van het spiegelen van de bediening op het stuur.
Dealer weet het niet en begrijpt het óók niet. Wordt mijn 5de Hyundai, zal ff wennen worden.

[ Voor 13% gewijzigd door hunter3315nl op 15-02-2023 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

In de meeste Europese landen doet Hyundai de import zelf. Enkel in België wordt dit gedaan door een derde partij: Astara. Qua communicatie en leveringen staat België dus niet vooraan in de rij.

Ziet er goed uit, wil er deze zomer mee naar montenegro rijden, ben benieuwd of hij daar ook laadpalen kan vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

TimoLimo schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:12:
[...]

Tweede offerte op 21 januari: verwachte levertermijn al 1 januari 2024 want de 300 Belgische Ioniq 6'en zijn de deur uit.
Zal daar het probleem zitten. 300 stuks is wel heel weinig, zeker als Nederland al 250 first editions kreeg (aantal van België weet ik niet, zal ongetwijfeld minder zijn).
Ben blij dat ik als particulier niet langs een lease maatschappij hoefde een meteen 15 december de bestelling definitief heb kunnen plaatsen.

Ander puntje: iemand ervaring met de laadpas van Hyundai? Volgens laadpastop10 is dit 1 van de goedkoopste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hunter3315nl
koboy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:48:
[...]

Zal daar het probleem zitten. 300 stuks is wel heel weinig, zeker als Nederland al 250 first editions kreeg (aantal van België weet ik niet, zal ongetwijfeld minder zijn).
Ben blij dat ik als particulier niet langs een lease maatschappij hoefde een meteen 15 december de bestelling definitief heb kunnen plaatsen.

Ander puntje: iemand ervaring met de laadpas van Hyundai? Volgens laadpastop10 is dit 1 van de goedkoopste
29 cent bij Ionity en met flex geen vast maandbedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
koboy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:39:
Hoe zit dat in België: is het daar meer de gewoonte om een auto uit voorraad te kopen net als in de VS? Of zouden de dealers aan het scalpen geslagen zijn?
Verschil met de levertijd van een vergelijkbare auto in Nederland is gigantisch....
Er is in Belgie een grote druk vanuit de importeurs die er tussen zitten om stockwagens te verkopen. Handelaars worden periodiek verplicht om X aantal wagens in 1 keer te bestlelen en bij verkoop komt er dan een korting op de catalogusprijs. Ga je zelf je wagen specifieren dan moet je zelf ook zien hoeveel bijkomende korting je eventueel kunt krijgen. Dat is tenminste als je particulier koopt.

Mijn dealer had welgeteld 2 exemplaren toegewezen gekregen van de Importeur voor 2023. 1 demo model en 1 voor directe verkoop. Alle twee een Byte Blue Core Plus met 77kWh batterij. Mijn eerste vraag ging uit naar een rode met de kleine batterij en werd mij onmiddelijk gemeld dat dat pas najaar 2024 zou zijn. Heel de voorraad voor het 2023 model was dus al besteld door de importeur en nieuwe bestellingen zouden dus pas kunnen voor modeljaar 2024 of later want als ik najaar 2024 hoor dan denk ik dat ze die kleine batterij pas opnieuw gaan bestellen met modeljaar 2025.

In de computer konden ze bij een andere dealer wel 1 54kWh exemplaar zien staan bedoeld voor een andere dealer, ook een Core plus in het zilver. Verwachte levertijd was juni 2023. Toen ze zagen dat mijn huidige wagen tegen de 90k km aan zat en ik 30k km per jaar doe tegenwoordig werd dat al heel snel april of mei daar ze mijn huidige wagen onder de 100k willen houden. Geen idee hoe ze die levering ineens naar voren kunnen trekken.

Ergens niet leuk dat ze in Belgie weer anders moeten doen. Zo kunnen wij ook niet inschrijven voor de My Hyundai laadpas bijvoorbeeld die weer toegang kan geven tot Ionity voor een interessant bedrag.

[ Voor 5% gewijzigd door Blokker_1999 op 15-02-2023 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

hunter3315nl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:51:
[...]

29 cent bij Ionity en met flex geen vast maandbedrag
Die 29 cent is alleen met een extra ionity premium abonnement van 13 euro. Had ik met de andere kosten al op de website gezien
Waar het mij om ging is of dat ding gewoon werkt, en of dat ook in het buitenland zo is (Duitsland en Oostenrijk zijn daarbij het meest interessant voor mij).
Qua kosten had ik al gezien dat de easy versie voor mij de best passende is. Maar als het 1 en al "gezeik" is ga ik verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 22:10
koboy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Die 29 cent is alleen met een extra ionity premium abonnement van 13 euro. Had ik met de andere kosten al op de website gezien
Waar het mij om ging is of dat ding gewoon werkt, en of dat ook in het buitenland zo is (Duitsland en Oostenrijk zijn daarbij het meest interessant voor mij).
Qua kosten had ik al gezien dat de easy versie voor mij de best passende is. Maar als het 1 en al "gezeik" is ga ik verder zoeken...
Werkt goed hoor, partij die erachter zit is DCS en heeft een ruim aanbod van laadpalen die deze pas slikt.
Prima dekking over heel Europa.

ehhhh..HOI

• 3_s
  • Nu online

3_s

Bij mijn weten werden in België toch ook meestal zelf gekozen wagens gekocht, ipv stockwagens. Of toch in mijn bubbel :).
Volgens mij is de Belgische markt gewoon niet groot genoeg om veel productiecapaciteit te reserveren. Dus kiezen de dealers er al maar een paar (die ze nu toch vlotjes kwijt raken).

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:11
Gisteren een klein stukje gereden in de Ioniq 6, was bij de dealer om mijn net binnen gekomen Ioniq 5 te bekijken en toen stonden er ook twee Ioniq 6 klaar die vorige week waren binnen gekomen.

Mooie auto, maar ik vind de Ioniq 5 toch mooier :) Hij is wel lekker ruim binnen door de lengte.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moosehouse
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2024
Beste Medetweakers,

Vanwege een persoonlijke situatie moet ik afzien van een order die ik geplaatst heb voor de Ioniq 6. (zie bijgevoegde foto).
Het betreft een RWD 77KWH Connect uitvoering gespoten in Mat Grijs. (zie foto voor bestelling en verwachte leverdatum). Wellicht kan ik er hier iemand blij mee maken die al snel deze auto wil rijden. Bij interesse stuur mij een PB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pACt6RjTtX976YrrGe96Zqh8DFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GrQpzY0moRdZnXcqVxzvrrwA.jpg?f=fotoalbum_large

• koboy

koboy

Moosehouse schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:57:
Beste Medetweakers,

Vanwege een persoonlijke situatie moet ik afzien van een order die ik geplaatst heb voor de Ioniq 6. (zie bijgevoegde foto).
Jammer! Maar misschien dat iemand hier nu helemaal gelukkig wordt.
Je helpt zo te zien in elk geval de levertijd duidelijk te krijgen. Zo te zien heb je online besteld; wanneer is de bestelling definitief gemaakt/getekend?

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48
Lekker vlot :F

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Blokker_1999
Supersnel is het zeker niet, en ik hoop ook dat die eigenaar geen grote batterij heeft, maar als ik het vergelijk met routeplanning op ABRP is het ook weer niet zoveel trager.

Enige wat ik zelf zou missen in deze setup zijn de waarschuwingen die waze mij vandaag geeft over stilstaande voertuigen en dergelijke alsook natuurlijk de degelijke fileinformatie. Iemand hier ervaring met hoe dat met de moderne Hyundai systemen zit?

• hunter3315nl
koboy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Ionity werkt perfect, ga elk jaar naar Polen en Tsjechië op familiebezoek. Reis via Duitsland en voldoende palen.
In Polen dacht ik 1 Ionity na de grens bij Frankfurt a/d Oder, in Tsjechië meerdere, oa tussen Pilzen en Praag
Ik heb een P45 en 2 jaar gratis abo Ionity.

• Moosehouse
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2024
koboy schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:13:
[...]

Jammer! Maar misschien dat iemand hier nu helemaal gelukkig wordt.
Je helpt zo te zien in elk geval de levertijd duidelijk te krijgen. Zo te zien heb je online besteld; wanneer is de bestelling definitief gemaakt/getekend?
De bestelling is fysiek getekend op 15 December.

• koboy

koboy

Moosehouse schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:40:
[...]

De bestelling is fysiek getekend op 15 December.
Zelfde dag als die van mij dus. Aangezien de first editions een 3-4 weken te vroeg geleverd worden momenteel heb ik hem dus misschien nog net voor onze vakantie begin juni.

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 22:10
Blokker_1999 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:13:
Supersnel is het zeker niet, en ik hoop ook dat die eigenaar geen grote batterij heeft, maar als ik het vergelijk met routeplanning op ABRP is het ook weer niet zoveel trager.

Enige wat ik zelf zou missen in deze setup zijn de waarschuwingen die waze mij vandaag geeft over stilstaande voertuigen en dergelijke alsook natuurlijk de degelijke fileinformatie. Iemand hier ervaring met hoe dat met de moderne Hyundai systemen zit?
Is gewoon TomTom info, komt bij de Hyundai ook binnen. Ziet er op het scherm alleen anders uit vs Waze.

ehhhh..HOI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 21:31
Vandaag even langs de dealer geweest om te kijken naar de ioniq6. (zelf een 5 in bestelling staan)
Hierbij Den Bosch als aanvulling op het lijstje.

geen idee wat de show en demo modellen zijn van de andere locatie.

LocatieDemoShowShow/demo?
Eindhoven (Content)Gravity gold matBiophilic Blue
UdenGravity gold mat
Biphilic blue
AmersfoortSerenity white
nocturne grey metallic
ZwolleZwart(?)Serenity white
LeidenSerenity white
nocturne grey
Den Bosch (Oostendorp)Gravity gold matBiphilic blue
Spijkenisse (Nooteboom)Gravity Gold MatteBiphilic Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IONIQ6WE
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 15-05-2023
Hierbij wat foto's die ik online tegen ben gekomen: First Edition in Nocturne Grey Metallic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dccq-rRUjNLeQKqdxucXN138cFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSzWft6RLENgyEeZECqBRqaX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LycjDl1wEZJdIkFZtCZAYyw2tI8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYsRuHkT3Ero33nHn3FxG2pW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AzoGDS5bleAiRR-dcaNmj9eJiOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DzgyfnpHSE10EeQ5ndEZdBfj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6O-Kuf_deB9ChARgfmm0kbHhhg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zk9WmPIdGL7wRzhEndTV24VT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjfhZ2jptsGKMyhTBujkY2fjgMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INiI8NmSAfxTcqymqFPDGV58.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfJxfZjykADhJkGkJu9SlKNRp3A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdPdhfcnOFC6JuGzMdjLXnCY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmobFj-SoPDnQsLJuwbhWIXBDT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0M33UbtDrpTo1QSG9hyw0pKg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik hoop dat het de lichtinval is, maar de laadklep en de voorbumper lijken wel net een andere tint te zijn. Wel cool die zwarte wielen.

[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 17-02-2023 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

zonoskar schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:59:
Ik hoop dat het de lichtinval is, maar de laadklep en de voorbumper lijken wel net een andere tint te zijn. Wel cool die zwarte wielen.
Plastic vs metaal. Krijg je vaak een andere kleurtint door omdat de basis anders is. De ene lak verbergt dat beter dan de andere. Wel jammer dat je het bij deze zo goed ziet inderdaad.

Ben overigens wel fan van die ruitjes bekleding op die stoelen.

*sowieso

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• azutphen

azutphen

Ik heb de FE in nocturne grey besteld en geen spijt als ik dat zo zie.

De ruitjes vind ik ook gaaf, doet me denken aan de eerste golf GTI.Mijn vrouw vind de ruitjes niets maar die heeft dan weer pech en kijkt er maar tegenaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
Smaken verschillen, de ruitjes zouden mij absoluut niet bevallen en ben blij dat het niet op de standaard uitvoering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:50
Klopt het dat het ruitjespatroon alleen beschikbaar was op de First Edition? Alle 'gewone' Style/Connect/Lounge uitvoeringen zijn egaal zwart?

Gisteren in Leiden de Ioniq 6 bekeken, maar knapte behoorlijk af op het interieur. De zwarte bekleding maakt het interieur zo saai en levenloos in mijn ogen...

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IONIQ6WE
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 15-05-2023
Bij DAVO Rotterdam hebben ze een Serenity White Pearl (demo auto) en een Transmission Blue Pearl (showroom) staan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqC2Xta0c2JFyD8CSfx88K-Jfec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vFuYb1ciT13IZl6dOUSsQVK6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXQxkOoqYVzn4tD3_7L-YWnu7NU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xzj59wnsdXGYgAU4TXMdYrqa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door IONIQ6WE op 20-02-2023 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welabel
Tom Paris schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:56:
Klopt het dat het ruitjespatroon alleen beschikbaar was op de First Edition? Alle 'gewone' Style/Connect/Lounge uitvoeringen zijn egaal zwart?

Gisteren in Leiden de Ioniq 6 bekeken, maar knapte behoorlijk af op het interieur. De zwarte bekleding maakt het interieur zo saai en levenloos in mijn ogen...
First edition met ruitjes patroon en ‘Dual-color ambient mood lights’ toch zo gek nog nog niet dan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eyxRGGTJXIk8vXnb3MU2phgb1-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3AsDoMtWbYyWTlBSYyqbe9Ph.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXsCkSRVnoiFS4CPx5TjcyjcxhA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8SF50cZJEHKvnSRoJUJVe9oS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrvdbos
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07 11:07
Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste