Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:40
groggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 05:51:
Gisteren was wel de dag waarop je met goede voorspellingen het verschil kon maken, want ik zie veel lage dagscores!
Ik probeer al weken lang @Qu3st te achterhalen. En dat lukt niet, want dat mens scoort altijd net wat meer punten dan ik doe. Dat is best frustrerent, want elk strijdplan mislukt tot op dit moment. Zelfs gekke uitslagen en de buurvrouw schieten tekort. }) <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gelukkig had ik Sparta helemaal goed op de korrel... :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43
Ramzzz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:05:
Gelukkig had ik Sparta helemaal goed op de korrel... :D
Die leveren wel dit jaar zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:27:
[...]

Die leveren wel dit jaar zeg!
Uitgerekend een jaar dat ik geen seizoenskaart heb. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00
Ramzzz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:29:
[...]

Omdat ze nu wat vrijer kunnen spelen zonder dat zo'n randdebiel constant naar ze loopt te schreeuwen, ik snap het wel :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik wilde net alles eventjes bijschaven, maar dat doe ik een keer niet. Laat de hel maar losbreken op zondag. Het hele seizoen is de zondag al een rampzalige dag.

Veel plezier vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hier precies hetzelfde hoor.
Als ik 1-1 heb staan en het net voor de wedstrijd aanpas naar 1-2 wordt het uiteindelijk toch 1-1.
Laat ik de 1-1 staan dan wordt het 1-2, zul je altijd zien.
Gelukkig hebben wij weer heel andere kwaliteiten mavaros ;) (wat die dan precies zijn moet ik nog even over nadenken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:29:
[...]

Dat is mooi zuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Typhone mazzelaar met die late goal van v Wolfswinkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:53:
@Typhone mazzelaar met die late goal van v Wolfswinkel...
Keurige 11e plaats! Blaas maar af bij AZ scheidssie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:35:
[...]

Keurige 11e plaats! Blaas maar af bij AZ scheidssie!
Nee ff 1 erbij nog svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Ik ben gestegen naar plek 61.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@mavaros hou vol, ik kom eraan!
Heb je al bijna in het zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Staat @toolkist inmiddels al waar ie hoort? Onder mij? 🙏😽

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blablabla met alle geluk van de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Met één puntje verschil ook echt _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:33

heho

Ommen, Overijssel

Prima weekje met 7 plekken winst. De top 50 komt in beeld !

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Pas mijn eerste ronde waar ik een wedstrijd goed voorspeld heb, niet slecht.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04:41
mavaros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 05:49:
[...]

Mijn telefoon doet niet aan apps. Ik gebruik een middeleeuws en totaal genegeerd toestel.

Verder ben ik inderdaad wel klaar met de plek inderaan de poule. Ik hoor niet op die plek thuis. Ik hoor gewoon netjes in de top 100 te staan.

Maar ik zal eens gaan kijken op die goksite. Volgens mij moet ik nog de rest van het weekend invullen. Zou ik zomaar nog een keer tien punten kunnen scoren. *O*

In ieder geval een goed gokweekend toegewenst aan al die anderen.
Dat plekje in de top100 vind ik ook beter bij mijzelf passen, gelukkig kom ik daar weer terug. Ik had zowaar een paar wedstrijden goed voorspeld, maar niet genoeg volgens mij voor een plek in de top zoveel van dit weekend. (al kan het voor de speelronde misschien nog wel, met nog 2 wedstrijden te spelen :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:18
Kan ik even klagen over @Superkiwi ?

Wat een flapdrol is dat. Ga ik een keer 81 plekken omhoog (OK, ik sta nog steeds op plek 68) is er geen weekoverzicht :X |:(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Tja, die week is nog niet voorbij. Voor hetzelfde geld ga je nog weer 60 plekken naar beneden ... :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
bregweb schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:29:
Kan ik even klagen over @Superkiwi ?

Wat een flapdrol is dat. Ga ik een keer 81 plekken omhoog (OK, ik sta nog steeds op plek 68) is er geen weekoverzicht :X |:(
Jawel als Ajax en Feyenoord gespeeld hebben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 09:12
Typhone schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:53:
[...]

Jawel als Ajax en Feyenoord gespeeld hebben! :D
Moeten we weer helemaal tot volgende week vrijdag wachten :o
Hopen dat ik daar dan nog 20 punten haal, dan kan ik misschien mijn week nog positief afsluiten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Tussentijds weekoverzicht speelronde 12

@bregweb is 81(!!) plekken gestegen. Onze eigen Baumgartner maar dan omhoog ipv omlaag, on-ge-kend! Dit was wel even het vermelden waar dacht ik. Goed gedaan @bregweb _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 16:21
Superkiwi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:33:

Tussentijds weekoverzicht speelronde 12

@bregweb is 81(!!) plekken gestegen. Onze eigen Baumgartner maar dan omhoog ipv omlaag, on-ge-kend! Dit was wel even het vermelden waar dacht ik. Goed gedaan @bregweb _/-\o_
Bedankt voor de tussentijdse update! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:18
Sorry hoor, maar ik ben zo hongerig naar succes dit seizoen.......
Altijd respect voor de tijd die jullie er in stoppen! _/-\o_

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Sorry dat het zo lang duurde, er liep nog een onderzoek naar matchfixing (ik noem verder geen naam) :+
Mocht je het gevoel hebben gevolgd te worden dan zit dat in je hoofd; het is niet zo dat ik Homeland, de NSA en de FBI op de zaak heb gezet. Ik zou wel wat voorzichtiger zijn met gebruik van je internet de komende periode, gewoon een tip.

[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2022 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quazier
Superkiwi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:04:
Sorry dat het zo lang duurde, er liep nog een onderzoek naar matchfixing (ik noem verder geen naam) :+
Mocht je het gevoel hebben gevolgd te worden dan zit dat in je hoofd; het is niet zo dat ik Homeland, de NSA en de FBI op de zaak heb gezet...
Rian van Rijbroek ingeschakeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Daar zat ik aan te denken maar in dit specifieke geval moest ik zwaar geschut inschakelen:

Afbeeldingslocatie: https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/84f73af3-4d2c-4054-a696-ae62ec638c7a/d6o6qf4-e91e8566-ebc5-4823-9810-d386f939fb5f.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg0ZjczYWYzLTRkMmMtNDA1NC1hNjk2LWFlNjJlYzYzOGM3YVwvZDZvNnFmNC1lOTFlODU2Ni1lYmM1LTQ4MjMtOTgxMC1kMzg2ZjkzOWZiNWYucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0.JgLcphWlYPuNaI7f9ZvH3zYlroLhYwuHSNqsoBfy-M0

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Goedemiddag! Na de zeer fraaie Europese resultaten gaan we nu weer naar de Eredivisie kijken! Staan mooie wedstrijden op het programma in speelronde 13, waaronder natuurlijk Ajax - PSV

De volgende spelers mogen nog voorspellen. Vanavond om 20.00 start de eerste wedstrijd.

@Typhone @Astie @Basdon1985 @sjufke @R-B @mavaros @frumper @EvoXI @Hoianddoei @RickOnline @SinergyX @losbarros @groggy @Bigm1990 @Mrloki @fritura @ZicoDon @ParaDroid2 @hippiepaci @Purehz @True @malderhout @nmeen @Rutger0318 @Zyron @GekkeAr @FREAKJAM

Heel veel succes allemaal!

Wat betreft speelronde 12. Deze is nog niet afgerond. We snappen de verwarring hier over. Woensdag en donderdag staan deze wedstrijden op het programma. Erna zal ook de winnaar bekend worden van die speelronde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 08:51
Gezien mijn steevast droevige scores dit seizoen, overweeg ik psv zondag maar te laten winnen tegen Ajax. Heb namelijk oprecht dat gevoel, maar heb er moeite mee 'tegen' mijn eigen club te voorspellen. Maar als ik dan daar tegenover zet dat ik eigenlijk continu het verkeerde voorspel, zou ik mezelf kunnen voorhouden dat ik met deze 'tegenvoorspelling' eigenlijk vóór Ajax voorspel, toch? B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb (als Ajacied) ook gewoon 2-4 staan voor zondag hoor ;)
Heb er een zeer hard hoofd in dat wij punten gaan pakken tegen PSV. Mocht mijn voorspelling fout zijn dan ben ik daar trouwens helemaal niet rouwig om :P
Hup Ajax!

Mijn glazen bol blijkt vooralsnog érg accuraat; ik hoor bij het selecte gezelschap dat op vrijdag de volle 10 punten bij Cambuur-NEC heeft gescoord oOo

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2022 11:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Tussentijdse reminder

Komende woensdag en donderdag spelen Ajax en Feyenoord hun inhaalwedstrijd uit speelronde 12.
Er zijn nog 80 personen die hier nog geen voorspelling hebben staan, vergeet dit niet te doen vóór woensdag 20:00u!

Woensdag zal ik de lijst nogmaals checken en gooi ik er mocht het nodig zijn nog persoonlijke reminders uit. Behalve als het er nog steeds 80 zijn, dat wordt me iets te gek :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:41:
Ik heb (als Ajacied) ook gewoon 2-4 staan voor zondag hoor ;)
Heb er een zeer hard hoofd in dat wij punten gaan pakken tegen PSV. Mocht mijn voorspelling fout zijn dan ben ik daar trouwens helemaal niet rouwig om :P
Hup Ajax!

Mijn glazen bol blijkt vooralsnog érg accuraat; ik hoor bij het selecte gezelschap dat op vrijdag de volle 10 punten bij Cambuur-NEC heeft gescoord oOo
ik zag bij mavaros ook wel een aparte voorspelling :D

@Typhone waar ben je nou gebleven in de stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:09:
[...]

ik zag bij mavaros ook wel een aparte voorspelling :D

@Typhone waar ben je nou gebleven in de stand?
Ik heb nog niet eens gekeken naar uitslagen en wa tik ingevuld heb 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Ik heb net toch even stiekem op die poulesite gekeken. Blijk ik maar liefst 2 punten te hebben gehaald.

Dan kijk ik naar Jan Dekker. Die staat vlak boven me in de stand, blijkt die persoon gewoon al 22 punten gepakt te hebben.

Zo kom ik nooit op pagina 4 terecht in de stand.

Overigens gun ik het iedereen wel om goed te scoren. Sommigen zijn structureel heel goed in het voorspellen. Hoe ze het doen weet ik niet, maar het is toch een opvallende prestatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Win ik nou 12 punten in de wedstrijd van de week, of verlies ik er 8? >:)

Al met al geflipte uitslagen deze ronde. Een 0-3 voor Sparta en een 3-1 voor RKC als absolute waanzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 18:24
Lekkerboeie86 schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:22:
Win ik nou 12 punten in de wedstrijd van de week, of verlies ik er 8? >:)

Al met al geflipte uitslagen deze ronde. Een 0-3 voor Sparta en een 3-1 voor RKC als absolute waanzin.
Je verliest er 4 tov mij tenminste ;) volgens mij heb ik een absurde week gehad!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
Ik had de winst van Real Madrid Waalwijk op AZ in elk geval goed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Die miniboertjes blijven maar verrassen!
Gelukkig (nou ja, voor mijn poule) had ik PSV op winst staan; die 10 punten hebben mijn weekend gered :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Superkiwi schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:30:
Die miniboertjes blijven maar verrassen!
Gelukkig (nou ja, voor mijn poule) had ik PSV op winst staan; die 10 punten hebben mijn weekend gered :)
Och ik had winst voor Ajax en mooi nog 6 punten gehaald :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quazier
Had na de zaterdag toch al een indrukwekkende 6 punten verzameld, gelukkig kwamen daar op de zondag er nog 28 bij. Toch blij dat ik vrijdag nog ff m'n winst van Ajax omgezet heb in winst voor PSV.
Met m'n schamele 34 puntjes wel mooi op de plek blijven staan waar ik stond, dus volgende week weer nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Het was weer compleet hopeloos.

Het is mazzel dat er een paar mensen volgens mij in coma liggen, maar plaats 108 is niet mijn plek. Ondertussen lopen al mijn directe slachtoffers keihard weg, en heb ik maanden nodig om ze weer te vangen.

Jan Dekkers had verdorie drie keer zoveel punten als ik heb gehaald in dit weekend. En die staat op plek 107.

[ Voor 19% gewijzigd door mavaros op 07-11-2022 09:18 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Typhone

Eredivisie weekoverzicht speelronde 13

Zo weer een nieuwe ronde gehad met genoeg verrassende uitslagen in de Eredivisie. Een oppermachtig Ajax versloeg een kansloos PSV in een kolkende JC-Arena. Een zeer teleurstellende topper in Amsterdam waar genoeg deelnemers in deze pool anders over zullen denken met name de uiteindelijke winnaar van afgelopen week met een overwinning van PSV op een meer dan kansloos Ajax. Ook speelde RKC opeens AZ van de mat en blijken ze dus toch meer met Real Madrid te maken te hebben (qua spelers en team) dan met FC Volendam en mag er in Waalwijk omhoog gekeken worden. FC Twente ving heel vies het deksel op met hun neus en eindigde teleurstellend in een 1-1 nadat ze de afgelopen tijd ongenaakbaar leken in de eigen Grolsch Veste.@ElPaco sloeg met zijn correcte voorspelling bij Ajax-PSV het hardste toe van allemaal en met 10 (!) punten voorsprong pakt hij de weekwinst. Zelden zo'n overmacht gezien en wederom blijkt hoe belangrijk het correct voorspellen van de wedstrijd van de week is/kan zijn. @MarChello75 volgt op ruime afstand met 47 punten op plek 2 en @Basdon1985 completeert de top 3 met 46 punten. Verder een opvallend grote middenmoot deze week.

Heren PSV'ers gefeliciteerd met de zoete overwinning! :>
Weekscore winnaar + volledige top 5
1. @ElPaco +57 punten
2. @MarChello75 +47 punten
3. @Basdon1985 +46 punten
4. @luukvr +45 punten
5. @MM99 +45 punten

@ElPaco sloeg toe met 16 punten bij Ajax-PSV en pakt daarmee de weekwinst in zijn geheel. In totaal voorspelde @ElPaco 4 wedstrijden in zijn geheel goed maar ook de overwinning van Sparta bij Vitesse (5 punten) was knap.
Totaalstand top 10 na 12,5 speelronden
1. @FietsCAD +541 punten
2. @Rubeo38 +524 punten
3. @Magixx013 +515 punten
4. @ElPaco +512 punten (kijk hem patserig doen)@
5. @True +508 punten
6. @hippiepaci +507 punten
7. @R-B +506 punten
8. @Lekkerboeie86 +496 punten
9. @Stedom +496 punten
10. @MarChello75 +495 punten

30. @Typhone +473 punten
31. @toolkist +471 punten (n00b)

@FietsCAD begint een klein gat te slaan naar zijn naaste achtervolgers. De Eindhovense infiltratie van de top is compleet met @ElPaco die opeens besluit de algemene top 10 in te sluipen.
Statistieken & fun facts
De volgende mensen dienen een opstel te schrijven van minimaal 15 kantjes waarom ze een overwinning van PSV op Ajax 100% goed voorspelden. Onacceptabel! -> @Verwijderd. @malderhout, @jbdeiman , @MarChello75 , @Freshnezz , @losbarros @ElPaco . Deadline dinsdagavond: 18:00. Anders votekick 1 ;).

- Raar maar waar... niemand had Vitesse - Sparta (0-4) (!) goed voorspeld
- Oók niemand had RKC - AZ (3-1) goed voorspeld
- De best voorspelde wedstrijd van afgelopen week was FC Utrecht - FC Groningen (2-1)

Typhone vs Toolkist O-meter

Aangezien ik bij machte ben dit overzicht te schrijven en commentaar kreeg gedurende de speelronde toch maar even de Typhone vs Toolkist O-meter gestart. Deze week kenmerkt het begin. De stand is 1-1 met een gelijkspel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6FwiaJbcmSkFmU9FDlcWL1Uj.jpg

In de algemene ranglijst staat het 1-0 voor @Typhone (what else?)

Reminder

Deze week worden de inhaalwedstrijden van Ajax en Feyenoord gespeeld en daarna ligt de competitie enkele maanden stil vanwege een WK in Qatar. Wordt vervolgd! volgt er nog een speelronde! Pas na die ronde ligt het even stil vanwege het WK in Qatar, thanks voor de info @Quazier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quazier
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:37:

Reminder

Deze week worden de inhaalwedstrijden van Ajax en Feyenoord gespeeld en daarna ligt de competitie enkele maanden stil vanwege een WK in Qatar. Wordt vervolgd!
Na de inhaalwedstrijden is er toch nog een hele speelronde komend weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 16:15
Quazier schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:46:
[...]

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Quazier schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:46:
[...]

Oh echt? Ah ik dacht dat het nu al de laatste was joh! :)
Heb het even aangepast, thanks for the feedback!

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 07-11-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:51:
[...]

Oh echt? Ah ik dacht dat het nu al de laatste was joh! :)
Heb het even aangepast, thanks for the feedback!
Was al even bang dat ik een ander excuus moest gaan zoeken om bier te drinken dan weer een thuiswedstrijdje mee te pakken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Gefeliciteerd @ElPaco 16e van Nederland! 1e van Tweakers FC :)
Het Tweakers abonnement is weer aangevraagd.

Verder zit ik beetje in mijn maag met het WK. Ik merk het totaal niet leeft in het land. Daar zijn ook best redenen voor. Normaal zijn we best actief met Tweakers FC rond deze grote toernooien.
Het is misschien leuk om dit in een bescheiden vorm op poten te zetten. Dus dan moet je misschien niet denken aan eindeloze reminders en top kwaliteit verslagen van Kiwi en Typhone.
Het WK komt nu snel op ons af, dus er zal deze week wel even een keuze gemaakt moeten worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:37:
Statistieken & fun facts
De volgende mensen dienen een opstel te schrijven van minimaal 15 kantjes waarom ze een overwinning van PSV op Ajax 100% goed voorspelden. Onacceptabel! -> @Verwijderd. @malderhout, @jbdeiman , @MarChello75 , @Freshnezz , @losbarros @ElPaco . Deadline dinsdagavond: 18:00. Anders votekick 1 ;).
Het is dat ik er te weinig tijd voor heb, maar zou zeker wel tot 15 kantjes kunnen komen denk ik (als ik mijn laatste reacties uit het [Voetbal] Nationale clubs topic, samenvoeg met wat meer achtergrond, dan denk ik zo dat het wel moet lukken om tot 15 kantjes te komen.
Maar korte samenvatting van het verhaal: Ook tegen Rangers zie je dat Ajax achterin kwetsbaar is, er was al bekend dat Wijndal (i.m.o. de beste Linksback) niet zou spelen, dus waarschijnlijk dat Rensch op links zou spelen (die is op zijn betere rechterkant al niet eens goed genoeg), en dat dus ook Sanches zou spelen op rechts.
Dat gecombineerd met dat Gakpo en Simons aanvallend wel sterk zijn en dat Ajax de vorm totaal niet heeft, had ik verwacht dat PSV sowieso meer dan Ajax zou scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
jbdeiman schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:25:
[...]

Het is dat ik er te weinig tijd voor heb, maar zou zeker wel tot 15 kantjes kunnen komen denk ik (als ik mijn laatste reacties uit het [Voetbal] Nationale clubs topic, samenvoeg met wat meer achtergrond, dan denk ik zo dat het wel moet lukken om tot 15 kantjes te komen.
Maar korte samenvatting van het verhaal: Ook tegen Rangers zie je dat Ajax achterin kwetsbaar is, er was al bekend dat Wijndal (i.m.o. de beste Linksback) niet zou spelen, dus waarschijnlijk dat Rensch op links zou spelen (die is op zijn betere rechterkant al niet eens goed genoeg), en dat dus ook Sanches zou spelen op rechts.
Dat gecombineerd met dat Gakpo en Simons aanvallend wel sterk zijn en dat Ajax de vorm totaal niet heeft, had ik verwacht dat PSV sowieso meer dan Ajax zou scoren.
Vanmiddag om 12:00 kun je beginnen als hoofdcoach van Ajax!
Nog vragen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
Lekkerboeie86 schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:19:
Gefeliciteerd @ElPaco 16e van Nederland! 1e van Tweakers FC :)
Het Tweakers abonnement is weer aangevraagd.

Verder zit ik beetje in mijn maag met het WK. Ik merk het totaal niet leeft in het land. Daar zijn ook best redenen voor. Normaal zijn we best actief met Tweakers FC rond deze grote toernooien.
Het is misschien leuk om dit in een bescheiden vorm op poten te zetten. Dus dan moet je misschien niet denken aan eindeloze reminders en top kwaliteit verslagen van Kiwi en Typhone.
Het WK komt nu snel op ons af, dus er zal deze week wel even een keuze gemaakt moeten worden.
Gok dat WK pas gaat leven na de groepsfase, mits we natuurlijk door de groep komen.
Normaal ga je na de competitie lekker voorbereiden richting een toernooi. Als PSV supporter ben ik nog veel meer bezig met een Ajax - PSV afgelopen weekend, kijken wie er uit de loting komt voor volgende ronde EL vanmiddag, en dan nog PSV - AZ komend weekend.
Daarna rustig keer kijken richting WK, maar het normaal met vrienden samen lekker buiten BBQen en wedstrijdje kijken zit er niet echt in in dit jaargetijde.
Helpt het tijdstip van de wedstijden natuurlijk ook niet mee. Het is niet dat ik vrij ga nemen om Nederland - Qatar te kijken als de aftrap om 16:00 is.
Volgens mij vallen de meeste wedstrijden als je verder komt in het toernooi wel in de weekenden en zal dat dan ook vast meer gaan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:26:
[...]

Vanmiddag om 12:00 kun je beginnen als hoofdcoach van Ajax!
Nog vragen? :*)
Ja, of je het zeker weet? Ik ben een Feyenoorder, dus ik kan je vooral garanderen dat het er (nog) slechter van wordt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
jbdeiman schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:38:
[...]

Ja, of je het zeker weet? Ik ben een Feyenoorder, dus ik kan je vooral garanderen dat het er (nog) slechter van wordt. :+
Haha ja dat wist ik maar slechter kan het niet worden toch? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:50:
[...]

Haha ja dat wist ik maar slechter kan het niet worden toch? ;)
Hahaha, echt wel ;) Kudus laatste man, zet ik Tadic ervoor, Bergwijn rechtsachter en Berghuis centraal achterin. Blind in de Spits, Pasveer erachter ofzo ;) Komt goed, maar slechter kan het ook zeker wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@ElPaco zie ik nu goed dat jij 303e van heel Nederland staat dankzij jouw gigantische uitschieter dit weekend? Netjes dude _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:31:
@ElPaco zie ik nu goed dat jij 303e van heel Nederland staat dankzij jouw gigantische uitschieter dit weekend? Netjes dude _/-\o_
1713 plaatsen gestegen *O* en bedankt voor het mooie verhaal @Typhone, 7 mentions in 1 bericht, dan heb je een geweldig weekend of een drama weekend gehad.

Het was dus een geweldige! Nu nog even bedenken of ik hier blijer mee ben of met de overwinning van PSV. Ik denk dat het toch deze overwinning is oOo

Wouter met de Flappers stond na vorige ronde gewoon 3e van heel NL (en nog nu steeds 16e van NL)!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Tussen al dit geweld sneak ik, net als m'n cluppie Feyenoord langzaam naar de top :9
Waar ik op 30 oktober hier meldde dat de top 50 in zicht kwam, is het ruim een week later al zover.
Nu langzaam op naar de laatste week voor het WK.
Geen stress van doordeweekse lotingen, dat gaat ONS immers niet aan 8) en als doelstelling de top 40 in de winterstop. Dan kunnen er nog mooie dingen gebeuren !! O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Typhone zo kan ik het ook... 12 speelrondes achterstaan en dan toch 1-0 voorstaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:30:
@Typhone zo kan ik het ook... 12 speelrondes achterstaan en dan toch 1-0 voorstaan...
Je mag erbij in het bestuur. Wil je dat? :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Superkiwi schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:31:
Die gekke PSV supporter zeilt gewoon mee op het succes van PSV.

Niks mis mee, maar na de winterstop en het WK gaat ie weer netjes terug in zijn/haar hok.

En ja, ik gun @ElPaco de mazzel en roem wel. 303 staan is gewoon best aardig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
Als @ElPaco zo doorgaat zet ik hem op 404 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:22:
Als @ElPaco zo doorgaat zet ik hem op 404 :+
_/-\o_

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:41:
[...]

Je mag erbij in het bestuur. Wil je dat? :*)
Als jullie echt hulp nodig hebben wil ik best helpen.. maar een plekje voor de vorm, nah :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi

Inhaalwedstrijden speelronde 12

Omdat Ajax en Feyenoord anderhalve week geleden uitstel hadden aangevraagd wegens Europese verplichtingen hebben we nog twee wedstrijden tegoed in speelronde 12:
-Woensdag 20:00u Ajax-Vitesse
-Donderdag 20:00u Feyenoord-SC Cambuur

De volgende personen hebben nog iets minder dan 6 uur de tijd om over de uitslag na te denken en die nog even in te vullen ;)
@Typhone @Allervieste @carpebios @FietsCAD @lameeuw @Dion34 @SinergyX @Cerveza @Outerspace @jbdeiman @lucatoni @M@cer @makooy @toolkist @MM99 @NLRev0lution @Rutger0318 @Techrvw @YES @GekkeAr

@Zyron en @Tripwire999: vergeet de wedstrijd van morgen niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Ingevuld!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Ik heb m ook ingevuld, had deze week blijkbaar overgeslagen, want had de eerste wedstrijden voor de WK pool al wel ingevuld door steeds van week te wisselen. Ik probeer ze vaak nog te evalueren n.a.v. eventuele blessures e.d. maar was ik hier vergeten, en dan blijkt dat ik de hele week niet had ingevuld. Dank @Superkiwi voor het informeren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Wedstrijden voor vandaag en morgen ingevuld, rest komt morgen, heb ik er meer tijd voor om er even rustig naar te kijken.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Die opstellingen zijn wel laat zeg. Hoe kan je zo nog een doelpunten maker voorspellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Megupe schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:02:
Die opstellingen zijn wel laat zeg. Hoe kan je zo nog een doelpunten maker voorspellen..
Het is geen wedstrijd van de week, dus je hoeft geen doelpuntenmaker te voorspellen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
ElPaco schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:03:
[...]

Het is geen wedstrijd van de week, dus je hoeft geen doelpuntenmaker te voorspellen.
klopt, maar dit valt me vaker op en ik wilde het nu ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:18:

Inhaalwedstrijden speelronde 12

Omdat Ajax en Feyenoord anderhalve week geleden uitstel hadden aangevraagd wegens Europese verplichtingen hebben we nog twee wedstrijden tegoed in speelronde 12:
-Woensdag 20:00u Ajax-Vitesse
-Donderdag 20:00u Feyenoord-SC Cambuur

De volgende personen hebben nog iets minder dan 6 uur de tijd om over de uitslag na te denken en die nog even in te vullen ;)
@Typhone @Allervieste @carpebios @FietsCAD @lameeuw @Dion34 @SinergyX @Cerveza @Outerspace @jbdeiman @lucatoni @M@cer @makooy @toolkist @MM99 @NLRev0lution @Rutger0318 @Techrvw @YES @GekkeAr

@Zyron en @Tripwire999: vergeet de wedstrijd van morgen niet!
Bedankt voor de reminder maar ik had Ajax en Feyenoord al ingevuld, alleen het weekend nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Oh dan heb ik het verkeerd gezien. Ach ja, beter dubbel genaaid toch? Alles om de strijd der giganten eerlijk te laten verlopen :P

Voor komend weekend komen sowieso nog aparte reminders d:)b

[ Voor 107% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2022 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:28:
Oh dan heb ik het verkeerd gezien. Ach ja, beter dubbel genaaid toch? Alles om de strijd der giganten eerlijk te laten verlopen :P

Voor komend weekend komen sowieso nog aparte reminders d:)b
Typhone en ik giganten? Gigantische prutsers ja 8)

Ik doe vandaag een Mavarosje trouwens, een wens score ipv een heel realistische ;)

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 09-11-2022 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:51:
[...]

Typhone en ik giganten? Gigantische prutsers ja 8)

Ik doe vandaag een Mavarosje trouwens, een wens score ipv een heel realistische ;)
1-1 voorspeld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
4-1, maar die 4 zie ik niet gebeuren en bij die 1 zal het ook wel niet blijven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Ik dus wel. Affluiten nu dus!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
ElPaco schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:04:
[...]

Ik dus wel. Affluiten nu dus!
Scheer je weg vlegel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Helaas 0 punten, maar heb me toch wel vermaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Maar het is geen 1-1 geworden!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
@mavaros, pak je zomaar 10 punten op deze mooie woensdagavond, gefeliciteerd! oOo _/-\o_ *O*

WoT stats

• Typhone
ElPaco schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:38:
@mavaros, pak je zomaar 10 punten op deze mooie woensdagavond, gefeliciteerd! oOo _/-\o_ *O*
“Mooi”? Ik keek naar buiten en het regende. Verklaar je nader. >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Weet iemand of je je kunt afmelden voor de WK-herinneringen zonder de eredivisie-herinneringen ook uit te schakelen?
#boycott

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:30:
[...]

“Mooi”? Ik keek naar buiten en het regende. Verklaar je nader. >:)
Ik zal maar niks zeggen over onbewolkt en tranen he? >:)

WoT stats

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Superkiwi

Eredivisie weekoverzicht speelronde 12

We doen even een stapje terug in de tijd en wel naar 29 en 30 oktober. Speelronde 12 opende op zaterdag met de subtopper tussen Heerenveen en Utrecht, weten we het nog? Waar Heerenveen een punt verdiende ging Utrecht er uiteindelijk tóch met de winst vandoor. @mavaros was één van de 17 orakels die dit juist gezien had. Het was de eerste van een reeks moeilijk te voorspellen wedstrijden.
Twee spelers hadden blijkbaar inside information toegespeeld gekregen en scoorden op die lastige zaterdag opzienbarend beter dan de rest. Ik heb het over @frank131331 en @Freshnezz; zij begonnen eveneens met 10 punten bij de eerste wedstrijd en wisten dat ook een goed gevolg te geven. Bij de tweede wedstrijd op zaterdag tussen Sparta en Fortuna misten ze allebei één doelpuntje voor de thuisploeg maar pakten ze toch 7 dure punten mee. De laatste wedstrijd op zaterdag ging tussen de Eagles en Excelsior en daar deed @frank131331 het net iets beter dan @Freshnezz, hij pakte ook daar de volle 10 punten waar laatstgenoemde weer één doelpunt voor de volle score tekort kwam.
Toen de zondag begon leek de strijd op zaterdag al beslist. De twee eerdergenoemde spelers hadden al een behoorlijk gat geslagen met de rest van het veld. Ze hadden respectievelijk 27 en 24 punten, waarna een aantal spelers volgden met 19 punten. Met de meest simpele wedstrijden op zondag en de makkelijk te voorspellen inhaalwedstrijden van Ajax en Feyenoord kon er weinig meer fout gaan. Of toch wel?

Waarschijnlijk werd de druk ze teveel want op de zondag hingen ze boven de pot en sproeiden een lading van mama's spaghetti over hun kampioenstrui uit. Beide heren scoorden nul punten bij de wedstrijd van Emmenem en daarna was het niet veel beter.
@Allervieste en @remmstein zagen hun kans schoon en pakten op de zondag 38 en 28 punten waardoor ze een flinke gooi deden naar de felbegeerde overwinning deze week. Ze moesten alleen nog even anderhalve week geduld hebben omdat Ajax en Feyenoord hun wedstrijden op een later tijdstip zouden inhalen. Maar dat zou met twee makkelijke overwinningen slechts een formaliteit zijn. @Allervieste had met zijn voorspellingen (tweemaal winst) de beste papieren om weekwinnaar te worden en zijn naam werd al gegraveerd op wat zijn eerste schildje zou zijn. Maar wat er toen gebeurde.......
%#$@ :( :-( :F :X :/
Ajax speelt potdomme gelijk tegen een ploeg die dit seizoen zowat alles verliest wat er te verliezen valt. Een schande! En al helemaal een schande dat er mensen zijn, zoals @remmstein, die deze 2-2 ook openlijk op hun voorspelformulier in durven te vullen! Maar het levert hem wel de weekwinst op, dus
@remmstein gefeliciteerd met de allervieste weekoverwinning ooit! d:)b
Maar toch, het is een schande!

Weekscore winnaar + volledige top 5
1. @remmstein +62 punten
2. @Allervieste +60 punten
3. @Tripwire999 +59 punten (goed hersteld na vorige keer!)
4. @Mrk87 +57 punten
5. @FrankHaver +56 punten

@frank131331 staat met 56 punten gedeeld vijfde dus de schade valt nog mee ;)

Totaalstand top 10 na 13 volledige speelronden
1. @FietsCAD 548 punten
2. @Rubeo38 529 punten
3. @ElPaco 526 punten (wat doe jij hier?)
4. @Magixx013 520 punten
5. @True 517 punten (oké oké, je bent kaf)
6. @R-B 513 punten
7. @hippiepaci 512 punten
8. @Lekkerboeie86 503 punten
9. @Stedom 503 punten
10.@Astie 502 punten

@MarChello75 is op basis van alfabet de top 10 uitgeknikkerd maar staat met 502 punten gewoon gedeeld op een tiende plaats.
Verder is er buiten enkele plaatswisselingen weinig gebeurd tov de vorige week.

Statistieken & fun facts
@Typhone pakt deze ronde 51 punten, @toolkist slechts 48. Kaf, koren, gescheiden.
Sterke stijgers en dalers na speelronde 12 zijn helaas niet meer terug te zien, wat ik wel weet is dat @bregweb na deze speelronde honderdmiljoenmiljard plaatsen is gestegen, wat toch wel het vermelden waard is. Hij bevindt zich nu op een 72e plaats, gezellig ingesloten door @remmstein en @carpebios.

Reminder

Speelronde 14 begint weer eens lekker op vrijdag. Met de nummer 6 (Sparta) tegen de nummer 4 (FC Twente) kunnen we spreken van een mini Super Friday.
De reminders komen in de loop van de middag, stay tuned!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
KAF
KOREN
GESCHEIDEN

Die woorden klinken mooi hè @toolkist ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Nog steeds ver ver ver onder de echte kaf-koren scheidslijn: plek 5-6.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RWcyGY6l.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Eredivisie speelronde 14

Vanavond om 20:00 start speelronde 14 alweer maar dat wisten jullie natuurlijk al omdat jullie allemaal netjes de weekverslagen lezen :+
Mocht je nog potten willen breken dan is dit je kans want na deze speelronde gaan we een veel te lange (tenzij je Ajacied bent, dan kan deze pauze niet lang genoeg duren), hinderlijke en totaal onnodige winterzomerstop in om op vrijdag 6 januari pas weer terug te keren naar de Nederlandse velden.

Om iedereen een eerlijke kans te geven om puntjes te verdienen wil ik de volgende mensen nog even vragen hun scores in te vullen:
@Allervieste @sjufke @R-B @Glorfindel76 @Dion34 @EvoXI @Lekkerboeie86 @SinergyX @losbarros @Outerspace @Mrloki @fritura @ParaDroid2 @groggy @makooy @NLRev0lution @nmeen @Rutger0318 @Sempy @Verwijderd @GekkeAr

Iets vroeger dan normaal maar ik zat er nu toch ;)
Veel succes iedereen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ik ben compleet verdwaald, ik zal me snel weer laten afzakken in het peloton waar ze me niet kennen :*)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
ElPaco schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:10:
[...]

Ik ben compleet verdwaald, ik zal me snel weer laten afzakken in het peloton waar ze me niet kennen :*)
Kijk mooi verwoord wat elke PSV supporter nu denkt als ze teletekst 819 kijken >:) >:)
Grapje hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@ElPaco Nee joh ben je gek. Nu je op het podium staat moet je proberen om de seizoenswinst binnen te slepen ook!
Wij de echte schaal, jij de digitale schaal, prima deal toch d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:14:
@ElPaco Nee joh ben je gek. Nu je op het podium staat moet je proberen om de seizoenswinst binnen te slepen ook!
Wij de echte schaal, jij de digitale schaal, prima deal toch d:)b
In dat geval laat ik me helemaal terugzakken tot de laatste plaats, die mij die echte schaal maar ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quazier
ElPaco schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:15:
[...]

In dat geval laat ik me helemaal terugzakken tot de laatste plaats, die mij die echte schaal maar ;)
Drink wel een biertje met je mee dan op t stadhuisplein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Niet dat ik het jullie niet gun maar dan moet er nog wel flink aangekocht worden deze winter.
Afgelopen weekend kwam naar buiten dat de meeste spelers in jullie selectie homo zijn (als 50.000 man het zegt zal het wel toch?), die zullen waarschijnlijk niet meer terugkeren uit Qatar. Voor de hand-in-hand lopende Rotterdammers geldt hetzelfde.

Jullie dachten dat de KNJB van ons was? Het gaat nog veel verder dan dat.
Kampioenen olé olé oOo

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2022 14:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:22:
Niet dat ik het jullie niet gun maar dan moet er nog wel flink aangekocht worden deze winter.
Afgelopen weekend kwam naar buiten dat de meeste spelers in jullie selectie homo zijn, die zullen waarschijnlijk niet meer terugkeren uit Qatar. Voor de hand-in-hand lopende Rotterdammers geldt hetzelfde.

Jullie dachten dat de KNJB van ons was? Het gaat nog veel verder dan dat.
Kampioenen olé olé oOo
Vandaar dat jullie je slechtste spelers opsturen, wordt Ajax alleen maar sterker van ;) Want zoals je weet is jullie selectie sinds deze zomer ook allemaal homo :P

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Jij hebt 'm door! Al onze goede spelers zijn "uit vorm" zodat ze niet mee naar Qatar hoeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quazier
Superkiwi schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:31:
Jij hebt 'm door! Al onze goede spelers zijn "uit vorm" zodat ze niet mee naar Qatar hoeven.
En wat doet Van Gaal? Neemt hij alsnog er een aantal van mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remmstein
  • Laatst online: 02-09 20:07
Yes, lef werd beloond en nu weekwinnaar 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remmstein schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:15:
Yes, lef werd beloond en nu weekwinnaar 😁
Lef werd beloond? Mavaros voorspelde 7-1 bij Ajax-PSV, da's pas lef (of toch iets anders? O-) )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat was meer leffe blond :P

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste