"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Ik had het je gegund hoor
Dat is onderdeel van de tactiek.Superkiwi schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:02:
@mavaros jij begint er een beetje patent op te krijgen; alweer de volle 10 punten op de vrijdag
Ik had ingezet op een kleine overwinning voor Sparta maar dat mocht helaas niet zo wezen.
Tot de winterstop wieg je iedereen in diepe coma, om na de winterstop genadeloos toe te slaan. Het was alleen niet de bedoeling om consequent vrijwel onderaan te staan.

Verder is de vrijdag vaak nog wel te doen, maar op zaterdag en zondag wordt het hier altijd een groot drama. Die twee dagen zijn nog niet goed op de strategie afgesteld.
Veel succes het aankomende weekend.
Ah, jij hanteert de Ajax-tactiek. Slimmavaros schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 16:21:
[...]
Tot de winterstop wieg je iedereen in diepe coma, om na de winterstop genadeloos toe te slaan.
Zelfs @Maarten_E, @carpebios, @ST10©DE en @ElPaco hadden vertrouwen in ons clubje. Daarmee verdienen jullie wel bonuspunten hoor jongens
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2022 20:47 ]
Toolkist is een ekte ekte! Wist ik wel! Man met inzicht! Just like me!
@Tripwire999 vergeet jij je voorspellingen ook niet
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 13-11-2022 12:14 ]
Want er is zowaar één speler (niet van ons) die deze 6-1 goed had voorspeld.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Wat een ellende dit seizoen, qua voorspellen.
[ Voor 12% gewijzigd door mavaros op 13-11-2022 21:32 ]
Vraag mij met terugwerkende kracht wel af waar dat vertrouwen vandaan kwam
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
6 wedstrijden met 2 punten, dat is ook wel een prestatie op zich. En nog nóg 3 plaatsjes stijgen op de ranglijst
Na de zomerstop gaan we weer eens proberen de top50 in te komen!
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 14-11-2022 08:16 ]
Bedoel je de zomer in Qatar?Superkiwi schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:15:
Het zat inderdaad niet mee dit weekend.
6 wedstrijden met 2 punten, dat is ook wel een prestatie op zich. En nog nóg 3 plaatsjes stijgen op de ranglijst
Na de zomerstop gaan we weer eens proberen de top50 in te komen!
Eredivisie weekoverzicht speelronde 14
De 14e en laatste speelronde van het jaar zit erop. Een ronde waarin gokken flink punten op zou leveren maar de Eredivisie bleek weer eens de Eredvisie te zijn met enkele verrassende uitslagen bij Ajax, PSV, NEC, Groningen en Sparta (wat het buitengewoon goed blijft doen) tot grote vreugd (denk ik) van @Ramzzz en @Vlassie1980 (waar ben jij trouwens in deze pool?. Voor de Ajacieden is de lange huilweg voorlopig even ten einde. Tot mijn grote schrik heeft PSV evenveel punten gehaald als Ajax dit seizoen maar in Eindhoven in het chagrijn ogenschijnlijk fors minder groot. Of dat te maken heeft met de 11e van de 11e laat ik even in het midden. In Rotterdam worden op de Coolsingel de eerste terrassen inmiddels dichtgetimmerd in afwachting van orkaan Medusa het aanstaande kampioenschap. Feyenoord is winterkampioen en daar valt weinig op af te dingen behalve een petje af richting Arne Slot. @Lekkerboeie86 zal tevreden te zijn. Onderin zal Volendam langzaam de angst beginnen te voelen met een schamele 6 puntjes uit 14 wedstrijden hetgeen veel te weinig is voor behoud in de tweede seizoenshelft. Desalniettemin zijn er wel gekkere dingen gebeurd in het verleden en ploegen in de onderste regionen beginnen zich de laatste 5-6 speelrondes altijd kranig te verweren.Kijkend naar onze pool dan zien we een duidelijke nummer 1, 2 en 3 deze week waarbij @GekkeAr met +50 punten de weekwinst voor het eerst pakt. Gefeliciteerd! @Verwijderd eindigt op plek 2 met +48 punten gevolgd door @Tripwire999 met +47 punten op plek 3.
Weekscore winnaar + volledige top 5
1. @GekkeAr +50 punten2. @Verwijderd +48 punten
3. @Tripwire999 +47 punten
4. @Maarten_E +45 punten (geen BAM's deze week)
5. @malderhout +45 punten
@GekkeAr sloeg op vrijdag en zaterdag al meteen toe met 17 punten uit de eerste 2 wedstrijden en scoorde ook 12 punten bij de wedstrijd van de week. Het gelijkspel van GA Eagles - Vitesse (!) leverde hem de volle weekwinst op.
Winterkampioen en runners up na 14 speelronden
1. @FietsCAD +581 punten2. @Rubeo38 +566 punten
3. @Magixx013 +557 punten
Winterkampioen
@FietsCAD4. @hippiepaci +554 punten
5. @ElPaco +548 punten
6. @R-B +548 punten
7. @True +546 punten
8. @Lekkerboeie86 +542 punten
9. @MarChello75 +541 punten
10. @Stedom +540 punten
Statistieken & fun facts
-@RickOnline is groot palingliefhebber en heeft wat Volendamse vissers omgekocht. Aldoende zag hij als enige de 0-4 van Utrecht bij Volendam ontstaan.- Emmen - Ajax werd door niemand goed voorspeld. Slechts 4 mensen, twee stervelingen en twee goden, voorspelden een gelijkspel bij deze wedstrijd: @Typhone @toolkist @Hoianddoei en @jandee
- Het vertrouwen in de winterkampioen is laag: niemand voorspelde de uitslag van Feyenoord-Excelsior goed.
- De pool van ons is goed actief; slechts 3 mensen vergaten hun scores in te vullen. Hou die scores goed bij zodat onze pool ook hoog in het landelijk gemiddelde eindigt.
Typhone vs Toolkist O-meter
@toolkist +40 punten@Typhone +38 punten
Ranglijst: gedeeld 33e met +511 punten
Conclusie: Coinnaisseurs!
Reminder
De komende tijd kan men zich bezighhouden met het WK en is er géén Eredivisie voetbal. Pas in de week van 2-8 januari staat er weer voetbal op het programma in de Eredivisie met op vrijdag FC Twente - FC Emmen. Hoe de clubs tegen die tijd presteren mag Joost weten. Natuurlijk kunnen we het altijd @FietsCAD vragen want afgaande op resultaten uit het verleden heeft hij er het meeste verstand van gehad.Mocht ik jullie allemaal niet meer spreken dan is het wat vroeg maar dan wens ik jullie vanuit de organisatie alvast een vrolijk sinterklaast, een vrolijk kerstfeest een goede jaarwisseling en al het beste toe voor 2023.
Woord van dank
Een speciaal persoonlijk woord van dank gaat naar @Superkiwi voor het ondersteunen van de poule, de updates en de reminders. Vanwege de aard van mijn werk kom ik hier niet altijd aan toen en de hulp wordt zeer gewaardeerd. Ook de statistieken worden regelmatig via DM aangevuld door @Superkiwi zodat deze meegenomen kunnen worden in de wedstrijdverslagen.Extra dankwoord aan jullie allemaal
Namens de organisatie willen wij jullie ALLEMAAL hartelijk danken voor de leuke en goede sfeer in het topic. Ondanks de uitgesproken clubvoorkeuren van bepaalde deelnemers blijft de sfeer in dit topic altijd vriendelijk, joviaal en leuk. Precies wat wij hopen te bereiken. Aangezien wij maar een klein deel uitmaken van het totale deelnemersveld willen wij jullie allemaal danken voor de prettige sfeer hier in het topic.Grazie mille grazie!
Tot volgend jaar ik ga WK-afhaken.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Die tag op @Tripwire999 was bijna een héél belangrijk getuige zijn top 3 noteringSuperkiwi schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:49:
@sjtienuh jij hebt nog twee uitslagen niet ingevuld voor vandaag.
@Tripwire999 vergeet jij je voorspellingen ook niet*edit al gedaan zie ik!
Van 16e naar 32e plek gezakt.
Na de winterstop maar weer eens mijn best doen.
Vind het dan wel weer grappig dat ik het gelijkspel goed had, net als het verlies van PSV. Zit er qua doelpunten wel altijd naast haha
Achjaa, nu hebben we het WK, de winterstop en nog een transferwindow en na de drie volgende wedstrijden kan alles weer anders zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haha ja, bijna vergeten in te vullen thx!Typhone schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:44:
[...]
Die tag op @Tripwire999 was bijna een héél belangrijk getuige zijn top 3 notering
Toevallig dat ik zondag nog even keek, normaal stuur ik nooit reminders als de speelronde al begonnen is.Tripwire999 schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:56:
[...]
Haha ja, bijna vergeten in te vullen thx!
Als je mij 10 punten doorsluist staan we weer quitte!
Toch een klein bammetje waardMaarten_E schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:45:
Plaats 4 terwijl ik winst voor PSV en Ajax had voorspeld. Het kan verkeren.
Verwijderd
Holy snaps! Omdat ik dit keer m'n eigen club eens oprecht slecht geschat heb met de derby kreeg ik veel punten. Was trouwens wel grappig om in een beladen wedstrijd als Cambuur supporter op de Heerenveentribune te zitten😂. Genoten van de wedstrijd, maar helaas verlorenTyphone schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:35:
Kijkend naar onze pool dan zien we een duidelijke nummer 1, 2 en 3 deze week waarbij @GekkeAr met +50 punten de weekwinst voor het eerst pakt. Gefeliciteerd! @Verwijderd eindigt op plek 2 met +48 punten gevolgd door @Tripwire999 met +47 punten op plek 3.Weekscore winnaar + volledige top 5
1. @GekkeAr +50 punten
2. @Verwijderd +48 punten
3. @Tripwire999 +47 punten
4. @Maarten_E +45 punten (geen BAM's deze week)
5. @malderhout +45 punten
Heb je wel iets kunnen zien? Want ik zag dat er een klein beetje rook in het stadion hingVerwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:05:
[...]
Was trouwens wel grappig om in een beladen wedstrijd als Cambuur supporter op de Heerenveentribune te zitten😂.
Ah een Cambuur supporter!Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:05:
[...]
Holy snaps! Omdat ik dit keer m'n eigen club eens oprecht slecht geschat heb met de derby kreeg ik veel punten. Was trouwens wel grappig om in een beladen wedstrijd als Cambuur supporter op de Heerenveentribune te zitten😂. Genoten van de wedstrijd, maar helaas verloren
Nice, als je de voorkeuren uitspreekt qua club dan probeer ik daar ook rekening mee te houden in het overzicht. Blijft mooi om te zien hoeveel clubs hier toch naar voren komen.
Verwijderd
Superkiwi schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:22:
[...]
Heb je wel iets kunnen zien? Want ik zag dat er een klein beetje rook in het stadion hing
:strip_exif()/f/image/gtAMuyNd8MpU06noRxnMXmYa.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedoel je dat?😅
Waar ons aller Feyenoord de wintertitel pakte, dook ik toch weer een eind naar beneden in het klassement.
Nu even "lekker" WK kijken de komende weken, en dan knalhard terug komen in januari !! (mits ik de evaluatie overleef uiteraard ....)
Wordt bij extreem (groot!) gebrek aan animo niet door ons gehost maar er is wel een pool actief volgens mij.ajaxalex schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:08:
Is er nog wat met de WK poule, net als vorig jaar de EK poule?
Ik heb verder geen idee wie dat regelt of monitort hier op het forum.
Yeah hopelijk ga je nu de competitie winnen (of tweede zodat ik mezelf een beker kan geven!) maar ik verwacht dat bij het volgende EK alles weer het oude zal zijnajaxalex schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:34:
Oke dankjewel, ik kan me de EK poule nog herinneren waarvan ik nog een mooie beker heb staan.
We gaan weer beginnen!
Het voelt alsof het alweer eeuwen geleden is dat we de laatste Eredivisiewedstrijd hebben gehad en dat klopt ook wel een beetje; 13 november is de laatste wedstrijd gespeeld en sindsdien hebben we tegen een ranglijst aan moeten kijken waar Feyenoord als winterkampioen bovenaan staat en Ajax en PSV op 3 punten volgen. En dan schijnt er in de tussentijd ook nog een WK gespeeld te zijn.Gelukkig zijn er nog 20 wedstrijden te spelen (die wij dan weer keurig mogen voorspellen) dus er is nog niets beslist. Zeker omdat alle 3 de titelkandidaten verzwakt zijn:
-Feyenoord moet Trauner voor lange tijd missen;
-PSV is Gakpo kwijt aan Liverpool;
-Ajax zit nog steeds met Schreuder.
Het zou zomaar kunnen dat AZ of Twente hiervan gaat profiteren.
speelronde 15 in de Eredivisie
Hoe dan ook, vanaf aanstaande vrijdag vangt onze competitie weer aan!Een aantal van jullie hebben de komende speelronde al ekele maanden geleden ingevuld, een aantal zullen dat pas net gedaan hebben en het grootste deel ligt nog met een kater op de bank en heeft nog helemaal niets ingevuld. Daarom een reminder aan iedereen, zodat we er allemaal scherp op zijn dat aanstaande vrijdag de Nederlandse Eredivisie weer hervat wordt, en wel met de wedstrijd tussen Twente en Emmen.
Dus hup! Wakker worden @Lekkerboeie86 @Qu3st @Typhone @IntToStr @dutchgio @remmstein @Jero_B @KingKoning @Megupe @Rubeo38 @bregweb @ajaxalex @Hoianddoei @jbdeiman @Rutger0318 @Basdon1985 @makooy @Thijssie007 @majoh @PolarBear @Sjorre @nietorigineel @reaL_G @frumper @mAiden88 @Sempy @mefjoew @Stedom @Purehz @hippiepaci @assasinbats @sjtienuh @djoelzz @hErcuLEss @Maarten_E @bregweb @lameeuw @flyyy @MM99 @Allervieste @NLRev0lution @hilz0r @Magixx013 @ST10©DE @Gynnad @Tripwire999 @ParaDroid2 @RickOnline @Supermach @Frituurman @svanz94 @ElPaco @Sem Rosenkamp @lucatoni @Mrloki @MarChello75 @ZicoDon @Techrvw @wokkelz @Zyron @Mrk87 @luukvr @psYchovic @robbydw @jandee @horizon1978 @frank131331 @FREAKJAM @Quazier @d4rkn4pst3r @malderhout @Nielless @kaasaanfiets @Miki @SinergyX @ScrooLoose @antitoon @MPC60 @FietsCAD @Cerveza @YES @Isheara @lhjlu @Blackshifty @Astie @GekkeAr @bie100 @toolkist @Jamkaas93 @Glorfindel76 @Bigm1990 @Verwijderd @heho @carpebios @mavaros @superbieke @M@cer @Outerspace @groggy @sjufke @Jay-K @MarkH69 @Verwijderd @nmeen @FrankHaver @losbarros @Freshnezz @RudyL @MustacheNick @Dion34 @Willem_48 @R-B @True
Heel veel (voorspel)plezier iedereen tijdens deze tweede seizoenshelft!
Voor Feyenoord is het missen van Herr Trauner misschien nog wel een grotere aderlating dan het missen van Timber.
Ah ja, die bedoelde ik!wokkelz schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:00:
Voor Feyenoord is het missen van Herr Trauner misschien nog wel een grotere aderlating dan het missen van Timber.
Aangepast
Hebben jullie mooi bijna 2 maanden van kunnen genietenSuperkiwi schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:52:
sindsdien hebben we tegen een ranglijst aan moeten kijken waar Feyenoord als winterkampioen bovenaan staat
Zolang het aan voor de rest van het seizoen ook zo blijft

Thanks voor de reminder!
Zal de komende week het wijze hoofd er weer over buigen ...
Het gemis van Dhr Rots Trauner zal voor Feyenoord wel door knijpen ben ik bang.
PSV mist Gakpo natuurlijk, en eigenlijk is alleen ajax er op vooruit gegaan door Blind de laan uit te sturen, Vreemd verhaal blijft dat ...
Maar goed, we gaan het allemaal weer meemaken !
Wel jammer dat die 2 nu net wegvallen kort voordat de toppers gespeeld worden in januari/ begin februari.
Verwijderd
Tnx voor de heads up. Ik was er weer aan toe na het WK.Superkiwi schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:52:
Allereerst iedereen de beste wensen voor 2023![]()
...
Dus hup! Wakker worden @Lekkerboeie86 @Qu3st @Typhone @IntToStr @dutchgio @remmstein @Jero_B @KingKoning @Megupe @Rubeo38 @bregweb @ajaxalex @Hoianddoei @jbdeiman @Rutger0318 @Basdon1985 @makooy @Thijssie007 @majoh @PolarBear @Sjorre @nietorigineel @reaL_G @frumper @mAiden88 @Sempy @mefjoew @Stedom @Purehz @hippiepaci @assasinbats @sjtienuh @djoelzz @hErcuLEss @Maarten_E @bregweb @lameeuw @flyyy @MM99 @Allervieste @NLRev0lution @hilz0r @Magixx013 @ST10©DE @Gynnad @Tripwire999 @ParaDroid2 @RickOnline @Supermach @Frituurman @svanz94 @ElPaco @Sem Rosenkamp @lucatoni @Mrloki @MarChello75 @ZicoDon @Techrvw @wokkelz @Zyron @Mrk87 @luukvr @psYchovic @robbydw @jandee @horizon1978 @frank131331 @FREAKJAM @Quazier @d4rkn4pst3r @malderhout @Nielless @kaasaanfiets @Miki @SinergyX @ScrooLoose @antitoon @MPC60 @FietsCAD @Cerveza @YES @Isheara @lhjlu @Blackshifty @Astie @GekkeAr @bie100 @toolkist @Jamkaas93 @Glorfindel76 @Bigm1990 @Verwijderd @heho @carpebios @mavaros @superbieke @M@cer @Outerspace @groggy @sjufke @Jay-K @MarkH69 @Verwijderd @nmeen @FrankHaver @losbarros @Freshnezz @RudyL @MustacheNick @Dion34 @Willem_48 @R-B @True
Heel veel (voorspel)plezier iedereen tijdens deze tweede seizoenshelft!
Kleine aanpassing voor de weekwinnaars:
Tweakers is gestopt met de plus abonnementen. Normaal zou de winnaar 1 maand een plus abonnement krijgen. Dit is nu vervangen voor 2 maanden een Hero Abonnement
De tweede helft van het seizoen is meestal voor mij beter te voorspellen. Daarnaast staan de sterren goed, dus er vallen nog grote sprongen te maken.
Veel succes toegewenst aan iedereen, maar ik ga me genadeloos naar boven voorspellen.
Het speelkwartier is over.

Nogal wiedes ja, verder naar onder gaat niet echt hemavaros schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:33:
Veel succes toegewenst aan iedereen, maar ik ga me genadeloos naar boven voorspellen.
Het speelkwartier is over.![]()
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
CheckST10©DE schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 22:04:
Zo, we zijn begonnen! Eerste 10 punten in de pocket! Helaas velen met mij ...
10 punten, en nog 8 wedstrijden te gaan.
Waaronder ik yes!!!ST10©DE schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 22:04:
Nette score dit weekend, kudosmavaros schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:14:
Kijk, soms werkt mijn vorm van bijgeloof gewoon.
Laten we het maar warmdraaien noemen ofzo.
Hele volkstammen hebben dik in de veertig punten lopen scoren. Die spelen vast vals of gokken ook maar een end weg.
Gelukkig is de competitie nog lang en gaat iedereen wel een keer het schip in, of heeft mazzel.
Dat waren gelijk mijn laatste punten…. Wat een k….weekendST10©DE schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 22:04:

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
idemST10©DE schreef op maandag 9 januari 2023 @ 00:28:
[...]
Dat waren gelijk mijn laatste punten…. Wat een k….weekend![]()
Hopen dat ik me daar voor het eind van het seizoen wel tussen kan proppen.
Tegen Ajax en Feyenoord voorspellen pakte weer eens goed uit.
Eredivisie weekoverzicht speelronde 15
Zo speelronde 15 is begonnen. Het nieuwe jaar mag losbarsten en de clubs zijn er klaar voor...zou je verwachten. Makkies voor Ajax en PSV bleken geen makkies te zijn. Beide clubs verliezen punten. Onderin beginnen opeens allerlei clubs zich kranig te verweren. GA Eagles wint bij Fortuna, Excelsior weert zich tegen Groningen en Volendam slaat opeens toe in Sittard bij Yilmaz & Co. Feyenoord struikelt half-wel/niet bij FC Utrecht maar aan de stand veranderde niks. Het enige wat duidelijk is geworden is dat de titelrace dit jaar meer open lijkt dan voorgaande jaren.Qua voorspellingen ga ik het niet over mezelf hebben maar er waren er die dit jaar een stuk beter begonnen met @frank131331 als absolute Koning Voetbal in de eerste ronde van 2023 met +46 punten. De top 5 bestaat uit 1 eerste plaats, drie keer een 2e plaats en één keer een derde plaats.
1. @frank131331 +46 punten2. @mefjoew +44 punten
2. @Quazier +44 punten
2. @FREAKJAM +44 punten
3. @R-B +41 punten
@frank131331 had zowel Excelsior - Groningen als NEC - Ajax goed en mede daardoor pakt hij de volle weekwinst. Ook de wedstrijd van de week werd door hem qua winnaar goed voorspeld en zo blijkt het belang van puntjes sprokkelen maar weer eens.
Totaalstand top 10 na 15 speelronden
1. @FietsCAD +604 punten2. @Magixx013 +589 punten
3. @R-B +589 punten
4. @Rubeo38 +586 punten
5. @True +584 punten
6. @hippiepaci +577 punten
7. @MarChello75 +571 punten
8. @Stedom +571 punten
9. @ElPaco +569 punten
10. @Astie +568 punten
Bovenin blijft het relatief dicht op elkaar staan en de top 10 verandert ook relatief vaak. Dat betekent eigenlijk maar één ding namelijk dat we allemaal nog kans maken
Statistieken & fun facts
-> De vrijdagwedstrijd werd met 2-0 massaal goed voorspeld door onze deelnemers-> Niemand had RKC-Heerenveen goed (!) (0-0)
-> @MPC60 en @hilz0r waren de enigen die AZ-Vitesse goed voorspelden (1-1)
-> Niemand had de 0-0 van PSV tegen Sparta zien aankomen. Een blik op de ranglijst leert dat Sparta echter goed presteert en daar leek niemand rekening mee te houden.
-> Cambuur - Volendam werd ook niemand goed voorspeld (hetgeen wel te verwachten was met een 0-3!)
Typhone vs Toolkist O-Meter
@Typhone +18 punten@toolkist + 25 punten
2023 ranking: 1-0 toolkist
Reminder
Komende week is er weer een speelronde waarin de reminders op tijd verstuurd zullen worden.Keep on guessing guys!
Zou dat nou echt werken? Compleet lamstraal als een bezopen katje de voorspellingen invullen?Superkiwi schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:09:
Netjes hoor @frank131331, zeker in een speelronde als dit![]()
Gefeliciteerd met de weekwinst!
Zo te zien wel namelijk
Sssssttt verklap dit nou nietTyphone schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:28:
[...]
Zou dat nou echt werken? Compleet lamstraal als een bezopen katje de voorspellingen invullen?
Zo te zien wel namelijk
Kijk naar Mavaros.. als je ziet wat die af en toe voorspelt moet ie wel zo lam als een aap zijn.. Maar effect heeft het nietTyphone schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:28:
[...]
Zou dat nou echt werken? Compleet lamstraal als een bezopen katje de voorspellingen invullen?
Zo te zien wel namelijk
Gelukkig heeft het merendeel van jullie de memo niet gemist en zijn weer vrolijk aan het voorspellen geslagen. Dat de uitkomst niet helemaal was zoals verwacht, soit.
Een viertal beren liggen nog diep in hun winterslaap; zij hebben dit weekend dure punten verspeeld. Daarom alsnog een re-reminder aan deze deelnemers:
@losbarros @Outerspace @Bigm1990 @Rutger0318
WE ZIJN WEER BEGONNEN!
Moet ik hem even aan Erich Ten Hag herinneren? Dan issie zo weer wakker
Het kan verkeren.
Speelronde 16 in de eredivisie
Na een weekend met opvallende uitslagen en een midweekse bekerronde met enkele verrassingen is het aan jullie om er voor komend weekend weer enigszins logische soep van te breien. Strooi een pak cijfervermicelli over de keukentafel uit, haal de set tarotkaarten van zolder of probeer met een Ouijabord iemand op te roepen die er écht verstand van heeft, alles is geoorloofd in deze hekserij die wij de Eredivisie noemen.Om iedereen een eerlijke kans te geven op puntverlies moeten er nog wel een paar mensen hun voorspellingen doen:
@Basdon1985 @Blackshifty @R-B @carpebios @Megupe @MPC60 @losbarros @Outerspace @Bigm1990 @Mrloki @ParaDroid2 @FrankHaver @Freshnezz @superbieke @hippiepaci @jbdeiman @Purehz @True @makooy @malderhout @NLRev0lution @Qu3st @PolarBear @Rutger0318 @Zyron @GekkeAr @FREAKJAM
Jullie hebben nog even de tijd; vanwege het midweekse bekervoetbal vangt de 16e speelronde pas morgen om 18:45u aan met de topper tussen Heerenveen en AZ.
Succes iedereen!
Maar goed, 29 punten op de zaterdag kan ik mee thuiskomen
Als Real Madrid Waalwijk opeens verliest bij FC Volendam ga je geen punten scoren neeSuperkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:05:
Ik had iéts meer vertrouwen in mijn ploegje moeten hebben, verliezen van Twente is blijkbaar toch niet zo makkelijk.
Maar goed, 29 punten op de zaterdag kan ik mee thuiskomen
Volendam is de laatste weken een ploegje om rekening mee te houden.
Hoorde je die 'woosh'? Dat was Kiwi die voorbij kwam gevlogen.Typhone schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:20:
Hoor ze praten de subpar averages van de ranglijst 😂 😘
Ik sta nu keurig gelijk met @toolkist. Het leven kan soms zo mooi zijn
Ach hou jij toch je bek johSuperkiwi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 01:24:
[...]
Hoorde je die 'woosh'? Dat was Kiwi die voorbij kwam gevlogen.
Ik sta nu keurig gelijk met @toolkist. Het leven kan soms zo mooi zijn
Je bedoelt de scheids bij Volendam? Want normaliter hadden die een hele tijd met 10 gestaan. En je zwijnde ook lekker met go ahead in de laatste minuutSuperkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:14:
Lol, daar had ik de volle 10 punten te pakken
Volendam is de laatste weken een ploegje om rekening mee te houden.
Tegen zoveel geluk kunnen @Typhone en ik niet opboksen.
Kaf en koren.
Eredivisie weekoverzicht speelronde 16
Daar zijn we weer! We konden afgelopen weekend kijken naar de 16e speelronde. Het was weer genieten!Verschillende rode kaarten gezien, zonder dat de tegenpartij daarvan kon profiteren. Geen goals bij de Gelderse derby. Fortuna kreeg een penalty cadeau in de laatste minuut. En had Ajax geluk met een puntje in eigen huis. Feyenoord won sinds 2018 weer is in Groningen. Al met al genoeg vreemde uitslagen. Maar @True wist met 61 punten een behoorlijke score neer te zetten.
1. @True KKD weg ermee 61 punten2. @ParaDroid2 60 punten
3. @mefjoew 59 punten
4. @groggy 54 punten
5. @M@cer 52 punten
Totaalstand top 10 na # speelronden
1. @True2. @Magixx013
3. @FietsCAD
4. @Rubeo38
5. @hippiepaci
6. @Astie
7. @ElPaco
8. @R-B
9. @Stedom
10. @Lekkerboeie86
Een flinke verschuiving in de top 10 van Tweakers FC.
Reminder
Volgende week is gaan we het echt spannend maken in de Eredivisie! De Klassieker staat op het programma en is tevens wedstrijd van de week op voetbalpoules. Verder staat de Heerenveen- Groningen op het programma. Altijd een beladen wedstrijd voor de supporters uit het noorden van het land.Volle overtuiging dat Ajax zou verliezen, man man wat speelde Twente met angst..
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Met 60 punten ook wel meer dan terechtParaDroid2 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:22:
Voor het eerst dat ik in zo'n lijstje genoemd wordt.
Vertel, bij welke friettent werkt jouw belchinees?
Die kun je wel weer pakken hoorFietsCAD schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:03:
Eindelijk van die miraculeuze 1e plek af, druk is eraf. Succes @True
Alfred Bah Wah Han TangSuperkiwi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:34:
[...]
Met 60 punten ook wel meer dan terecht
Die kun je vinden bij Dit bericht is onderschept door de AIVD.Superkiwi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:34:
[...]
Met 60 punten ook wel meer dan terecht
De Klassieker
Dé wedstrijd van het weekend is uiteraard de klassieker tussen Feyenoord en Ajax die dit weekend voor de 66e keer plaats gaat vinden. De statistieken zijn lichtjes in het voordeel van de Amsterdammers: 19 tegenover respectievelijk 24 overwinningen. De legendarische 6-2 was de laatste Rotterdamse overwinning en dateert ondertussen alweer uit 2019. Als ik in mijn glazen bol kijk gaat deze editie eindigen in een gelijkspel en dat zou vooral voor Feyenoord, in een jaar waarin ze (wanneer hebben dit eerder gehoord?) écht kans maken om te winnen een fikse tegenvaller zijn. Het geluk voor Feyenoord is dat de druk juist bij de Amsterdammers ligt; zij móéten winnen om enigszins zicht op de eerste plaats te houden, verliezen is geen optie. Feyenoord blijft ongeacht de uitslag keurig op de eerste plaats staan en neemt bij winst zelfs een voorsprong van maar liefst 8(!) punten op de rivaal.Speelronde 17 in de Eredivisie
Maar genoeg over die ene wedstrijd, er staan er immers nóg 8 op het programma.Vanavond om 20:00 trappen we af met Excelsior tegen Volendam en die zou wel eens voor de eerste verrassing van dit weekend kunnen gaan zorgen, Volendam heeft de weg naar boven gevonden en is de laatste weken een ploegje om rekening mee te houden, zie de overwinning tegen Real Madrid Waalwijk afgelopen weekend.
De volgende personen moeten hun voorspellingen nog invullen:
@KingKoning @Typhone @Astie @Maarten_E @Basdon1985 @R-B @Dion34 @Nielless @Hoianddoei @SinergyX @losbarros @Outerspace @Bigm1990 @Mrloki @ZicoDon @ParaDroid2 @Freshnezz @Gynnad @MarChello75 @Jero_B @Purehz @True @lucatoni @M@cer @Magixx013 @malderhout @MM99 @NLRev0lution @PolarBear @Rutger0318 @GekkeAr @bregweb
@Miki je hebt het hele weekend keurig ingevuld, ik mis alleen je voorspelling voor vanavond nog
Huishoudelijke mededeling
@Nielless klopt het dat jij je teamnaam hebt veranderd in FC Zelf Halen?Dat is uiteraard geen probleem, geef het alleen even door aan mij, Typhone of Lekkerboeie zodat wij de administratie kunnen bijwerken. Het scheelt uitzoekwerk tijdens het taggen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Met pijn in m'n hart als Ajacied voor het eerst een overwinning voor Feyenoord in gevuld tegen ons Ajax. Ik lig ten opzichte van vorig jaar te ver achter, de logica moet het even gaan winnen dit weekend.
Dat geeft niet, meedoen is belangrijker dan winnenOuterspace schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:41:
Ik heb mij uitgeschreven, ik ben al een aantal weken wel getagged maar alsnog vergeten in te vullen. Succes met de winst!
Weet je het 100% zeker? Indien ja dan zal ik je (met pijn in mijn hart) uit de deelnemerslijst in de OP halen
Ah ik heb er nog tegen beter weten in een gelijkspel van gemaakt, ijdele hoop dat Ajax toch nog wat ervan gaat maken *fingers crossed*Jero_B schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:50:
@Superkiwi Bedankt voor de tag
Met pijn in m'n hart als Ajacied voor het eerst een overwinning voor Feyenoord in gevuld tegen ons Ajax. Ik lig ten opzichte van vorig jaar te ver achter, de logica moet het even gaan winnen dit weekend.
Ik heb valsgespeeld. Kwam een chick tegen in Rotterdam en haar alle uitslagen gevraagd omdat ze geen verstand van voetbal had. Meestal werkt dat perfect en gisteren leverde het 7 punten op 😂Superkiwi schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 13:35:
Ik probeerde jullie nog te misleiden door te stellen dat Volendam een club is om rekening mee te houden. Goed om te zien dat zovelen met mij ten onder zijn gegaan op de vrijdag
Waar ik het 's morgens vroeg op de fiets juist verwachtte en het niet gebeurde ga ik nu wel keihard op mijn bips.
Ga je volgende week mee op stap in Rotterdam? Ik wilde zelf inzetten op een overwinning van Sparta dus dat is de enige pech.Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 08:19:
Dit weekend mogen jullie hebben, wat een drama. Gegokt en verloren.
Waar ik het 's morgens vroeg op de fiets juist verwachtte en het niet gebeurde ga ik nu wel keihard op mijn bips.