Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vandaag 12:15 SC Heerenveen SC Heerenveen FC Groningen FC Groningen 0 - 0
Deze vulde je zeker zelf weer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55
0-0?
Haha wat een pannenkoek. Zelfs ik zag aankomen dat Heerenveen zou gaan winnen _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha, zo zak je op de vrijdag en zaterdag 14 plaatsen en zo sta je na de zondag weer bijna waar je voor dit weekend begon :P

*envelopje met geld naar de KNVB stuurt omdat ze Klaassen als doelpuntenmaker aanmerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 08:28:
[...]

Ga je volgende week mee op stap in Rotterdam? Ik wilde zelf inzetten op een overwinning van Sparta dus dat is de enige pech. :D
Mag ik ook mee?
Kan de hints wel gebruiken :X

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 19:00
Heb je alle toto uitslagen goed, en sta je nog niet in de top 5.
Mocht ik RKC - Eagles goed hebben zou dat wel moeten lukken, maar daar gaan we dan maar niet vanuit.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 06:31

Eredivisie weekoverzicht speelronde 17

De grootste derby van het land stond weer op het spel. Amsterdam vs Rotterdam. Arrogant vs hard werken. Controleren of er gewonnen wordt vs schreeuwen naar de overwinning. 010 vs 020. Ondergetekende mocht vanwege sociale activiteiten afgelopen vrijdag en zaterdag in Rotterdam verblijven en zag net op een tijd een tag van @Superkiwi dat ik nog e.e.a. moest voorspellen. Een random Rotterdamse hielp mij daarmee en dat ging tot en met zaterdag vrij goed. Daarna bleek eens te meer dat Rotterdammers geen verstand van voetbal hebben >:) ;). Oei shots fired! Man the harpoons, hit the deck! Nee hoor geen zorgen, afgelopen vrijdag nog mooi een selfie gemaakt met een oude bekende die al jaren bij de harde kern van Feyenoord hoort en voor zowel hem als mij was het de eerste keer op de foto met een (oud) lid van een harde kern. Gezellig een paar biertjes gedronken en er zijn geen koppen ingeslagen. Helaas was die lijn niet altijd te zien in het andere topic waar @tweakduke het een en ander te doen had. Het is maar een spelletje mensen en niemand van ons heeft er invloed op. Get used to it.

Ook elders in den lande werd er gespeeld maar op de derby van het noorden na lag daar nergens zoveel druk. Een oude bekende (meerdere) sloegen keihard toe maar ook relatieve newbies zoals @carpebios en @toolkist :+ lieten opeens thuglife van zich horen met hoge noteringen. @MarkH69 sloeg weer eens keihard toe en greep met +63 punten oppermachtig de zege dit weekend. Een andere oudgediende genaamd @Freshnezz eindige op plek 2 met +59 punten en @ZicoDon eindige op plek 3 met +58 punten. Kudo's!
Weekscore winnaar + volledige top 5
1. @MarkH69 +63 punten
2. @Freshnezz +59 punten
3. @ZicoDon +58 punten
4. @Jamkaas93 +57 punten
5. @RickOnline +56 punten

@MarkH69 sloeg met name toe in de laatste 2 wedstrijden door een 12 punten (gelijkspel) bij FEY-AJA en een 10 punter bij AZ-Fortuna (3-1)...over eindsprint inzetten gesproken. Wellicht in de zomer even het Tour de France topic in de gaten houden want dergelijke demarrages zijn zeldzaam. Er is 1 wedstrijd uitgesteld... maar omdat die speeldatum nog niet bekend is berekenen we de eindstand even aan de hand van het hier en nu.
Totaalstand top 10 na 17 speelronden
1. @True +678 punten
2. @Magixx013 +677 punten
3. @Stedom +659 punten
4. @FietsCAD +658 punten
5. @ElPaco +656 punten
6. @MarChello75 +656 punten
7. @hippiepaci +653 (ga jij eens weg uit de top 10, je hebt al een beker jonguh :> )
8. @Astie +652 punten
9. @Rubeo38 +648 punten
10. @Lekkerboeie86 +647 punten

@Magixx013 komt even hard naar de top geslopen en @True moet uitkijken voor de koppositie. Verder valt er niet zo heel veel te zeggen nog over de top 10 behalve dat een slechte ronde meteen gevolgen heeft.
Statistieken & fun facts
- Geen rare uitslagen dit keer. In elke wedstrijd (op de uitgestelde na) werd de score wel minimaal één keer goed voorspeld. Goed bezig met zijn allen!
- @FietsCAD en @MarkH69 waren de enigen met 3x een wedstrijd volledig goed voorspeld.
- @Stedom en @Typhone :+ waren de eersten met 2 correct voorspelde wedstrijden.

Toolkist vs Typhone O-meter

@toolkist haalde deze week 50 punten. De achterbakse snaak!
@Typhone haalde deze week 41 punten. :'(

Reminder

Let op: deze week vroege rondes dus vul allemaal je voorspellingen in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Typhone schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:05:

Eredivisie weekoverzicht speelronde 17

De grootste derby van het land stond weer op het spel. Amsterdam vs Rotterdam. Arrogant vs hard werken. Controleren of er gewonnen wordt vs schreeuwen naar de overwinning. 010 vs 020. Ondergetekende mocht vanwege sociale activiteiten afgelopen vrijdag en zaterdag in Rotterdam verblijven en zag net op een tijd een tag van @Superkiwi dat ik nog e.e.a. moest voorspellen. Een random Rotterdamse hielp mij daarmee en dat ging tot en met zaterdag vrij goed. Daarna bleek eens te meer dat Rotterdammers geen verstand van voetbal hebben >:) ;). Oei shots fired! Man the harpoons, hit the deck! Nee hoor geen zorgen, afgelopen vrijdag nog mooi een selfie gemaakt met een oude bekende die al jaren bij de harde kern van Feyenoord hoort en voor zowel hem als mij was het de eerste keer op de foto met een (oud) lid van een harde kern. Gezellig een paar biertjes gedronken en er zijn geen koppen ingeslagen. Helaas was die lijn niet altijd te zien in het andere topic waar @tweakduke het een en ander te doen had. Het is maar een spelletje mensen en niemand van ons heeft er invloed op. Get used to it.

Ook elders in den lande werd er gespeeld maar op de derby van het noorden na lag daar nergens zoveel druk. Een oude bekende (meerdere) sloegen keihard toe maar ook relatieve newbies zoals @carpebios en @toolkist :+ lieten opeens thuglife van zich horen met hoge noteringen. @MarkH69 sloeg weer eens keihard toe en greep met +63 punten oppermachtig de zege dit weekend. Een andere oudgediende genaamd @Freshnezz eindige op plek 2 met +59 punten en @ZicoDon eindige op plek 3 met +58 punten. Kudo's!
1. @MarkH69 +63 punten
2. @Freshnezz +59 punten
3. @ZicoDon +58 punten
4. @Jamkaas93 +57 punten
5. @RickOnline +56 punten

@MarkH69 sloeg met name toe in de laatste 2 wedstrijden door een 12 punten (gelijkspel) bij FEY-AJA en een 10 punter bij AZ-Fortuna (3-1)...over eindsprint inzetten gesproken. Wellicht in de zomer even het Tour de France topic in de gaten houden want dergelijke demarrages zijn zeldzaam. Er is 1 wedstrijd uitgesteld... maar omdat die speeldatum nog niet bekend is berekenen we de eindstand even aan de hand van het hier en nu.
1. @True +678 punten
3. @Stedom +659 punten
4. @FietsCAD +658 punten
5. @ElPaco +656 punten
7. @hippiepaci +653 (ga jij eens weg uit de top 10, je hebt al een beker jonguh :> )
8. @Astie +652 punten
9. @Rubeo38 +648 punten

@Magixx013 komt even hard naar de top geslopen en @True moet uitkijken voor de koppositie. Verder valt er niet zo heel veel te zeggen nog over de top 10 behalve dat een slechte ronde meteen gevolgen heeft.
Statistieken & fun facts
- Geen rare uitslagen dit keer. In elke wedstrijd (op de uitgestelde na) werd de score wel minimaal één keer goed voorspeld. Goed bezig met zijn allen!
- @FietsCAD en @MarkH69 waren de enigen met 3x een wedstrijd volledig goed voorspeld.

Reminder

Let op: deze week vroege rondes dus vul allemaal je voorspellingen in!
Zelfs geld gewonnen bij de toto-13, het moet niet gekker worden!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:46
Het felbegeerde Tweakers Hero abonnement, zal worden toegekend als RKC - Go Ahead Eagles is gespeeld.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quazier
Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:26:
[...]

Het felbegeerde Tweakers Hero abonnement, zal worden toegekend als RKC - Go Ahead Eagles is gespeeld.
Als ik t ff snel bekijk kan ik nog gedeeld eerste worden met AS Oma en lhjlu mocht die wedstrijd op 0-1 eindigen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@FietsCAD wat is er gebeurd?
Maandenlang sta je op een vrij stevige eerste plek en nu vind ik je niet eens meer terug in de top 3 :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

En dus... 2-0 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Ja volgens mij wel 🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:28
Daarna bleek eens te meer dat Rotterdammers geen verstand van voetbal hebben >:) ;). Oei shots fired!
Passie op gozerT. Ook jij ken te ver gaan hè O-)

Geintje natuurlijk :9

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik zal morgen voor het versturen van de reminders het topic eens grondig doorspitten. Ergens herriner ik me nog een 1-1 tussenstand.
Pin me er niet op vast, ik ben ook niet zo jong van geest meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
makooy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:03:
[...]

Passie op gozerT. Ook jij ken te ver gaan hè O-)

Geintje natuurlijk :9
:D :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FietsCAD
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:24:
@FietsCAD wat is er gebeurd?
Maandenlang sta je op een vrij stevige eerste plek en nu vind ik je niet eens meer terug in de top 3 :?
Niet doorgetraind in de winterstop... En ik kon mijn plek niet anders verklaren dat ontzettend veel geluk en dat lijkt helaas op te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:16:
[...]

Ik zal morgen voor het versturen van de reminders het topic eens grondig doorspitten. Ergens herriner ik me nog een 1-1 tussenstand.
Het zou natuurlijk heel vervelend zijn voor sommige mensen als je de reminder van @Typhone per ongeluk vergeet })

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

@True niet vergeten kerel, je moet #1 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:16:
[...]

Sorry voor nog een quote, maar morgen reminders sturen is wel flauw, dan zijn de eerste wedstrijden van deze tussenronde namelijk al gespeeld ;) Er staan voor vanavond ook een paar wedstrijden op het programma.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

ElPaco schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:28:
[...]

Sorry voor nog een quote, maar morgen reminders sturen is wel flauw, dan zijn de eerste wedstrijden van deze tussenronde namelijk al gespeeld ;) Er staan voor vanavond ook een paar wedstrijden op het programma.
Dat was gisteren, dus morgen is vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
In plaats van dat halfbakken "doe maar een tussenstandje" is er natuurlijk maar één manier om jullie digitale pielemansjes te meten en dat is door middel van statistiek want die liegt immers nooit.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
01 +38 +47 0-1
02 +36 +51 0-2
03 +26 +35 0-3
04 +51 +39 1-3
05 +33 +40 1-4
06 +54 +40 2-4
07 +16 +32 2-5
08 +29 +25 3-5
09 +28 +31 3-6
10 +38 +30 4-6
11 +46 +26 5-6
12 +51 +48 6-6
13 +34 +34 6-6
14 +31 +33 6-7
15 +18 +25 6-8
16 +30 +25 7-8
17 +41 +50 7-9

*noot: in de 17e speelronde moet nog een wedstrijd gespeeld worden maar die doet er voor de tussenstand niet meer toe. Dank voor de toelichting @Quazier d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quazier
Superkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:47:
*noot: in de 17e speelronde moet nog een wedstrijd gespeeld worden.
Met een 2-2 voorspelling voor @Typhone voor die laatste wedstrijd en een 2-0 voor @toolkist maakt die laatste wedstrijd niet meer uit voor de weekwinst. Met 9 punten verschil heeft Typhone sowieso de 10 punten nodig, maar met een 2-2 uitslag krijgt toolkist ook 2 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
True schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:31:
[...]

Dat was gisteren, dus morgen is vandaag.
Goeiemorgen :Z

WoT stats

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Superkiwi

Speelronde 18 in de Eredivisie

Deze week worden we verwend met een midweekse speelronde in de competitie.
Vanavond (dinsdag dus) om 18:45u trappen we af met de wedstrijd Emmen-PSV.

Het zou jammer zijn als mensen hier dure punten laten liggen dus hup! Vergeet niet te voorspellen
@Isheara @psYchovic @Maarten_E @Blackshifty @R-B @carpebios @Megupe @FietsCAD @Dion34 @Mr Nielsson @mAiden88 @Hoianddoei @RickOnline @SinergyX @losbarros @Bigm1990 @ZicoDon @Jay-K @ParaDroid2 @wokkelz @frank131331 @robbydw @superbieke @Gynnad @hilz0r @hippiepaci @horizon1978 @Purehz @heho @Magixx013 @malderhout @NLRev0lution @PolarBear @Rutger0318 @Anoniem: 1741116 @Sjorre @Techrvw @FREAKJAM @bregweb

Halloooooo El Paco
Een speciale tag voor @ElPaco, omdat hij een beetje in de war lijkt te zijn :+
En even tussen ons: zoals verzocht heb ik @Typhone niet getagd. Dat zal 'm leren >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2023 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:50
1. @True +678 punten
3. @Stedom +659 punten
4. @FietsCAD +658 punten
5. @ElPaco +656 punten
8. @Astie +652 punten
9. @Rubeo38 +648 punten
8) Ik ben nog nooit week winnaar geweest, dus ik blijf nog even O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quazier
RKC - Go Ahead Eagles verplaatst naar woensdag 1 februari, dus hoeven niet al te lang te wachten gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stedom
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:08
Statistieken & fun facts
Nice! Gaat helaas, iig vandaag, niet opnieuw lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@ElPaco als ik jou speciaal een aparte tag stuur verwacht ik wel dat je een beetje beter je best doet.
Ik had je net zo goed morgen pas een reminder kunnen sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ik geef andere ook een kans, het moet wel eerlijk blijven tenslotte.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat siert je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Superkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:10:

Het zou jammer zijn als mensen hier dure punten laten liggen dus hup! Vergeet niet te voorspellen
@Isheara @psYchovic @Maarten_E @Blackshifty @R-B @carpebios @Megupe @FietsCAD @Dion34 @Mr Nielsson @mAiden88 @Hoianddoei @RickOnline @SinergyX @losbarros @Bigm1990 @ZicoDon @Jay-K @ParaDroid2 @wokkelz @frank131331 @robbydw @superbieke @Gynnad @hilz0r @hippiepaci @horizon1978 @Purehz @heho @Magixx013 @malderhout @NLRev0lution @PolarBear @Rutger0318 @Anoniem: 1741116 @Sjorre @Techrvw @FREAKJAM @bregweb

Halloooooo El Paco
En even tussen ons: zoals verzocht heb ik @Typhone niet getagd. Dat zal 'm leren >:)
Ik meld me af voor de rest van het seizoen. Wellicht volgend seizoen weer.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
NLRev0lution schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:24:
[...]
Ik meld me af voor de rest van het seizoen.
Wil je jezelf ook even uitschrijven bij voetbalpoules? Dan klopt onze administratie weer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@FietsCAD het helpt niet als je je voorspellingen vergeet he :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:07
Ik begin op stoom te komen.

Zo schijn ik al op nummer 103 te staan. De vorige keer stond ik nog op nummertje 108.

Ik kan nooit meer meespelen voor de top 100, maar een schildje ligt wel nog voor het grijpen in deze competitie. Daar ga ik voor.

@Lekkerboeie86 Ik.

Ik heb voor het eerst in mijn voetballeven een soort hoogverraad gepleegd. Het leverde me wel 10 punten op, en als ik verder mijn mond houd, weet niemand dat ik eigenlijk niet in het huidige Ajax geloof.

Soms moet je als zelfstandige door het leven. *O* _O-

Overigens zag ik iemand op die ranglijst voorbij komen, en die had gisteren al 40+ punten.

[ Voor 43% gewijzigd door mavaros op 26-01-2023 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Iemand 1-1 ?? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
@mavaros uiteraard!

Daarmee gaat hij vooralsnog op voor een 7e plek deze week!

[ Voor 16% gewijzigd door ElPaco op 26-01-2023 23:16 ]

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:26

heho

Ommen, Overijssel

Ja jemig, zo’n slecht ajax kan je zelfs als Feyenoorder niet voorspellen ….

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:21
Van der Sar die bevestigt dat Schreuder eruit ligt, maar vergeet hand in eigen boezem te steken....
Ben benieuwd welke trainer dit uit het slop moet gaan trekken. Peter Bosz lijkt mij de meest voor de hand liggende, maar of dat nu echt de beste keuze is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quazier
Ben wel benieuwd naar @toolkist zijn nieuwe naam, nu eindelijk zijn smeekbeden zijn verhoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Quazier schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:25:
Ben wel benieuwd naar @toolkist zijn nieuwe naam, nu eindelijk zijn smeekbeden zijn verhoord.
SAROUT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quazier schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:25:
gisteren al veranderd... naar "schreuderout :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-03 21:43
Ben wel benieuwd hoeveel mensen de 1-1 van Ajax aan zagen komen. 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quazier
mAiden88 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:18:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen de 1-1 van Ajax aan zagen komen. 🙈
In onze poule toch nog 1 iemand. Toch wel opvallend dat Ajax al weken op rij gelijk speelt en wij allemaal dan alsnog dat niet overnemen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1741116

Superkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:10:

Halloooooo El Paco
Ik meld mij ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lees je mee @mavaros, dit is weer een gratis plek winst voor ons :P

@Anoniem: 1741116 jammer man. 777 bracht niet zoveel geluk als je gehoopt had? ;)
Vergeet niet om jezelf ook even uit te schrijven bij voetbalpoules.

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2023 14:20 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Eredivisie weekoverzicht speelronde 18

Speelronde 18. De dag van de revolutie in Amsterdam. Voetbaltechnisch lacht iedereen de Amsterdammers uit (en geef ze eens ongelijk) maar de tides have turned! Schreuder is out dus de Ajacieden onder ons kunnen weer rustig slapen.

I got you stuck off the realness, we be the infamous
You heard of us, official Queensbridge murderers

Ik heb vanwege werk 'in den lande' weinig gezien van de wedstrijden dus ik beroep me vooral op de statistieken. Rotterdam viert feest en de eerste mensen zijn reeds gespot op de Coolsingel. Meanwhile in Eindhoven worden er brieven gestuurd: 'niets nieuws vanaf het zuidelijke Front'. De drama is daar on par met Ajax maar je hoort, ziet, voelt, ruikt, merkt en proeft daar totaal niets van. Sterk staaltje werk daar. FC Groningen zit diep in de put dus daar zal de stress weer groter zijn dan in Amsterdam.

@Isheara heeft deze week geen enkele stress en pakt met een +12 (!) punten voorsprong de weekwinst! Van harte gefeliciteerd met de winst! @lhjlu eindigt tweede met 42 punten en (daar issie weer) @mefjoew jinxed de 3e plek weer volledig.
1. @Isheara +54 punten
2. @lhjlu +42 punten
3. @mefjoew +41 punten
4. @svanz94 +41 punten
5. @lameeuw +39 punten
Totaalstand top 10 na 18 speelronden
I said it once, I said it twice... niet scoren is klappen krijgen aan de top. @Magixx013 is de nieuwe koploper van onze poule!

1. @Magixx013 +704 punten
2. @mefjoew +701 punten
3. @ElPaco +689 punten (wtf doe jij hier bro?)
4. @MarChello75 + 685 punten
5. @Astie + 683 punten
6. @Stedom +680 punten
7. @R-B +678 punten
8. @Lekkerboeie86 +673 punten (pas op, de Joden komen eraan! ;))
9. @Freshnezz +672 punten
10. @Rubeo38 +669 punten
Statistieken & fun facts
Geen tijd voor atm!

Aanvulling volgt door @Superkiwi

Reminder

Volgt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:52:

Aanvulling volgt door @Superkiwi
Rond welke positie is deze interessante strijd te volgen, ik kan je jullie zo niet vinden bij de eerste 30??? 8)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
ST10©DE schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:57:
[...]

Rond welke positie is deze interessante strijd te volgen, ik kan je jullie zo niet vinden bij de eerste 30??? 8)
Dit zal ik jou eens meedelen na ons spoedberaad vanavond waarin de posities van @ST10©DE ter discussie staat.
@Qu3st @Lekkerboeie86 @Superkiwi 19:00 was de pizzasessie toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
19:00 inderdaad.
Al denk ik dat we snel klaar zijn als meneer zo hard aan zijn eigen stoelpoten aan het zagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Typhone schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:52:
Totaalstand top 10 na 18 speelronden
Ja die is hartstikke false!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:57:
[...]

Je hoeft niet rond de top 30 te staan voor deze leukste strijd van tweakers voetbalpoules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
True schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:50:
[...]

Ja die is hartstikke false!
Mis ik iets? 😱

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Je top 10 (na 18 rondes) klopt volgens mij niet.
* True geeft zichzelf een schouderklopje
Ik sta er namelijk niet in.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
Statistieken & fun facts
In deze midweekse speelronde kwamen we een aantal opvallende uitslagen tegen.
Zo pakte het FC Emmen van @Vos 3 punten tegen het PSV van oa @ElPaco en @Maarten_E. Een dikke anti-BAm voor die laatste twee, al lachen de Ajacieden als een boer met kiespijn in hun vuistje >:)
@Isheara, @carpebios en @Frituurman waren de enige die het volste vertrouwen hadden in Emmen en tijdens deze eerste wedstrijd al een kleine voorsprong namen op de rest. @Willem_48 zat met een 1-1 gelijkspel nog dicht in de buurt en dat leverde hem toch nog twee punten op. Iedereen die 1-2 voor PSV had staan en het dus meer mis had dan Willem verdiende eveneens twee punten (vanwege de goal van Emmen), wat nog maar eens laat zien dat de puntentelling niet altijd rechtvaardig verloopt.

Het bloedeloze 0-0 gelijkspel bij Sparta-Real Madrid Waalwijk werd door slechts 124 mensen op heel voetbalpoules goed voorspeld, waar onze @kaasaanfiets er één van was. Bedankt voor het hoog houden van Tweakers' eer _/-\o_

AZ draait best lekker maar wordt nog steeds niet op waarde geschat. Er kwamen redelijk wat 1-3'tjes voor bij maar niemand hier had de correcte uitslag (1-4) voorspeld, al zat @Miki er met zijn 0-4 akelig dichtbij.

Wie minstens zo lekker draait als AZ is FC Twente en dat uitte zich in de massaal voorspelde overwinning voor Twente op Vitesse. Dat Vitesse nog niet helemaal afgeschreven dient te worden werd nog maar eens duidelijk; zij beteugelden het ros uit het oosten en wisten zodoende één punt in Arnhem te houden. Onze weekwinnaar scoorde hier zijn/haar eerste tienpunter van het weekend, vergezeld door slechts een drietal andere deelnemers: @Hoianddoei, @MPC60 en @jandee. Toch benieuwd waarom jullie vertrouwen in Twente (terecht) wat minder was.

Fortuna-Heerenveen (2-0) had niemand goed, dat zal verder niemand verwonderen. Is Fortuna nu een clubje om rekening mee te houden? Het wordt er in elk geval niet makkelijker op zo.

De wedstrijd die met stip het beste werd voorspeld was Feyenoord-NEC, maar liefst 42(!) deelnemers pakten hier de volle 10 punten mee. Slechts een handjevol mensen gingen voor een gelijkspel maar de echte waaghalzen waren @bie100 en @luukvr, zij durfden het aan om een 0-1 overwinning voor NEC in te vullen. Ik hoopte met jullie mee maar helaas mocht het niet zo wezen.

Last but not least: Ajax-Volendam. Wederom toonde @Hoianddoei ballen door op een gelijkspel in te zetten. @SinergyX was helemaal van het padje af en zette Volendam op 0-1 :D
Dat we nog steeds massaal in Ajax geloven doet me deugd; de 3, 4, 5 en zelfs 6-nulletjes vonden in grote getale hun weg naar het voorspelformulier.
Er kan echter maar één echte eindbaas zijn en dat is @mavaros, hij had als enige van onze poule de 1-1 goed voorspeld. In totaal deden slechts 350 mensen deze voorspelling en dus mag hij zich in een select gezelschap scharen _/-\o_

Ranglijstperikelen

Ondanks een bericht op de maandag én een tag tijdens de reminders vergat @FietsCAD toch nog om zijn voorspellingen in te vullen. De man die maandenlang de ranglijst aanvoerde dondert daardoor een behoorlijk eind naar beneden en zakt van plaats 4 naar plaats 16. Dat wordt flink aanpoten om de aansluiting bij de top weer te vinden!

In het kader van meer vrouwen aan de top feliciteer ik @Magixx013 met haar verdiende eerste plaats op de ranglijst. Afgelopen seizoen was ze ook al vaak bovenin te vinden dus we kunnen wel stellen dat deze dame verstand van het spelletje heeft d:)b

@mefjoew pakte 41 punten en stijgt van plaats 42 naar een gedeelde plaats 26. De tweede plaats waar @Typhone hem op geplaatst heeft is uiteraard voor @True ;)

@mavaros doet met 38 punten goede zaken; hij is nog slechts 7 punten verwijderd van @Rutger0318 en 10 punten van @jandee; maak jullie borst maar nat, Mavaros komt eraan :Y)

@toolkist pakt 23 punten en verliest deze ronde van @Typhone, die 28 punten pakt.
Dat brengt de tussenstand op 8-9 in het voordeel van Toolkist.
@ST10©DE Op de ranglijst is het even zoeken en staan ze respectievelijk 39e (634 punten voor toolkist) en 47e (628 punten voor Typhone). Met een verschil van slechts 6 punten is deze strijd nog alles behalve beslist!

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
01 +38 +47 0-1
02 +36 +51 0-2
03 +26 +35 0-3
04 +51 +39 1-3
05 +33 +40 1-4
06 +54 +40 2-4
07 +16 +32 2-5
08 +29 +25 3-5
09 +28 +31 3-6
10 +38 +30 4-6
11 +46 +26 5-6
12 +51 +48 6-6
13 +34 +34 6-6
14 +31 +33 6-7
15 +18 +25 6-8
16 +30 +25 7-8
17 +41 +50 7-9
18 +28 +23 8-9

Reminder

Volgt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Toolkist vs Typhone O-meter _/-\o_

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Staat de Toolkist vs Typhone O-meter eigenlijk ook op unibet? Of nemen we ook onderhandse weddenschappen aan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 16:41

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jaj !! een keer in de week top 5 :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
True schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:40:
[...]

Je top 10 (na 18 rondes) klopt volgens mij niet.
* True geeft zichzelf een schouderklopje
Ik sta er namelijk niet in.
Haha kut foutje. Weinig slaap gehad afgelopen nacht maar @Qu3st weet wel waarom 😂.
Ik zal je extra in het zonnetje zetten komende week, promised!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi

Reminder

Beter te vroeg dan te laat, dus bij dezen. @ElPaco de speelronde vangt morgen pas aan hè ;)

Het toeval wil dat we deze speelronde wederom beginnen met een wedstrijd van PSV en wederom tegen een 'kleintje' (lees: GA Eagles), appeltje eitje zou je zeggen. Qua statistieken gaan beide ploegen de laatste weken echter gelijk op: 2x gelijk, 2x gewonnen en 1x verloren.
Op papier is zowat elke wedstrijd een interessante, wat het voor ons niet makkelijk maakt. Ik ben zeer benieuwd wat voor uitslagen jullie uit de hoge hoed toveren en wie er uiteindelijk met de weekwinst vandoor gaat.

Morgen om 16:30 vangen we aan met
Speelronde 19 in de Eredivisie
De volgende mensen moeten nog voorspellen:
@Typhone @Allervieste @Astie @Basdon1985 @R-B @Lekkerboeie86 @Cerveza @losbarros @Thijssie007 @RudyL @Bigm1990 @ZicoDon @ParaDroid2 @wokkelz @superbieke @groggy @hippiepaci @Purehz @heho @Magixx013 @makooy @malderhout @PolarBear @Rutger0318 @Sempy @FREAKJAM @bregweb

Succes iedereen! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Is het al weekend? :Z

Gelukkig heb ik overal al wat staan. Ik sta per ongeluk veel te hoog, kijken of ik daar met mijn brakke kop wat aan kan doen.

@mavaros wat gaat Ajax deze ronde doen? Heb ik die alvast goed.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-05 16:38
Typhone schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:50:
[...]

Haha kut foutje. Weinig slaap gehad afgelopen nacht maar @Qu3st weet wel waarom 😂.
Ik zal je extra in het zonnetje zetten komende week, promised!
Ik kan nog steeds niet zonder pijn zitten :X ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@SinergyX was helemaal van het padje af en zette Volendam op 0-1 :D
Stel dat, stel dat, stel dat he :P Want tot die 80ste minuut, had ik gelijk :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
SinergyX schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 00:52:
[...]
Stel dat, stel dat, stel dat he :P Want tot die 80ste minuut, had ik gelijk :D
Die 1-1 viel met zoveel mazzel binnen dat ik je die volle 10 punten echt wel gegund had. Het zou ook eeen logischer uitslag geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
ElPaco schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:19:
Is het al weekend? :Z

Gelukkig heb ik overal al wat staan. Ik sta per ongeluk veel te hoog, kijken of ik daar met mijn brakke kop wat aan kan doen.

@mavaros wat gaat Ajax deze ronde doen? Heb ik die alvast goed.
Ojee. Ik zou iedereen aanraden om niet op ajax te gokken.

Ondertussen kan je Ajax gewoon op winst zetten en met dichtgeknepen billen afwachten.

Ik zit me meer af te vragen of Sparta punten blijft sprokkelen, of dat ze uiteindelijk in elkaar klappen, zoals normaal hoort te zijn.

PSV gaat in ieder geval gelijk spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 28-01-2023 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 01:05:
[...]

Die 1-1 viel met zoveel mazzel binnen dat ik je die volle 10 punten echt wel gegund had. Het zou ook eeen logischer uitslag geweest zijn.
De 1-1 heeft z'n werk gegaan, dan hoeven we niet nog meer punten weg te geven toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Gefeliciteerd @ElPaco :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
Waarmee?
Oh jarig!

Happy birthday @ElPaco :9B
Overigens...@ElPaco Jij kent mij in het echt al heb je dat nog niet in de gaten verwacht ik :)
Check je DM

[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 28-01-2023 15:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
-je profiel foto laat een mysterieuze nette man in pak zien;
-je komt (no pun intended) vaak bij klanten;
-je voorspellingen komen van willekeurige Rotterdamse vrouwen;
-Paco kent jou maar weet niet dat jij het bent;
-je doet met "check je DM" een Overmarsje richting Paco;
-De quote "weinig slaap gehad afgelopen nacht maar @Qu3st weet wel waarom 😂".

Als ik alles bij elkaar op tel kan het niet anders dan dat je een dubbelleven als gigolo leidt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Dank jullie! Ik kan bevestigen dat @Typhone in mijn DMs is gekropen. Als jullie over 2 dagen nog niks van me hebben gehoord bel dan aub 112!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
@mavaros als jouw voorspelling voor AZ-Utrecht (8-2) uitkomt ontvang ik graag je gegevens via DM, dan krijg je een fles whisky van me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Superkiwi schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:05:
@mavaros als jouw voorspelling voor AZ-Utrecht (8-2) uitkomt ontvang ik graag je gegevens via DM, dan krijg je een fles whisky van me :D
Prijsklasse van die whiskey?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:19:
[...]
Prijsklasse van die whiskey?
Ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
Superkiwi schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 16:43:
-je profiel foto laat een mysterieuze nette man in pak zien;
-je komt (no pun intended) vaak bij klanten;
-je voorspellingen komen van willekeurige Rotterdamse vrouwen;
-Paco kent jou maar weet niet dat jij het bent;
-je doet met "check je DM" een Overmarsje richting Paco;
-De quote "weinig slaap gehad afgelopen nacht maar @Qu3st weet wel waarom 😂".

Als ik alles bij elkaar op tel kan het niet anders dan dat je een dubbelleven als gigolo leidt.
:D :D

Bro ik ga stuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Die 8-2 zal ik speciaal voor u laten staan.

Het is eigenlijk meer een startpunt, zodat er iets van een score ingevuld kan worden. Ergens morgenvroeg had het ook 2-1 kunnen zijn, maar dat kan nu dus niet meer.

Hup AZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Oh man die @toolkist is toch weer lastig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmHuoU0ogbbEhRpZW_eBwIBWrbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/16YAQxQV3VDqZsGcyhby2PjE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach ik heb 0-0 bij RKC, dit was per ongeluk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Nee, 8-2 is een hele rare voorspelling. Dit typisch zo'n 5-5 wedstrijd .... :9 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

heho schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:53:
[...]

Nee, 8-2 is een hele rare voorspelling. Dit typisch zo'n 5-5 wedstrijd .... :9 8)7
Tja, het waren wel 10 goals ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik kan me beter bezig gaan houden met dingen waar ik wél verstand van heb...
De midweekse ronde + dit weekend bij elkaar opgeteld levert me 49 punten op; nog minder dan de individuele scores van beide rondewinnaars.
8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Eredivisie weekoverzicht speelronde 19

We racen naar het einde en ook de 19e speelronde is inmiddels gereed. De aanval op Feyenoord kan ingezet worden met Oh Oh Sjonnie maar het spel op Kralingen was wederom hemeltergend. Toch won Ajax 1-4 bij Excelsior. Bij Feyenoord zullen ze (misschien wel terecht) boos zijn op een niet gegeven strafschop dus daar zal het laatst woord nog niet over gesproken zijn. In Eindhoven (waar @ElPaco) inmiddels weet wie ik ben (en hij nog leeft geen zorgen @Superkiwi) werd 2-0 gewonnen maar linksom of rechtsom maakt het niet uit wat er gebeurt want het is er altijd rustig.

AZ-FC Utrecht was een wedstrijd waarin @mavaros een keer tegemoet gekomen werd. De man van de gekke voorspellingen had hier vast en zeker 5-5 voorspeld toch? Het mocht niet zo zijn helaas... Net als de rest van Nederland die ernaast zat. Overigens wordt de situatie in Groningen steeds penibeler en ook Volendam blokkeert de winst van de Groningers. Die staan inmiddels 'fier'op de laatste plaats.

Een blik op de top 5 vervult me met trots. Niet omdat @wokkelz de weekwinst pakt met +57 punten, niet omdat @bie100 tweede wordt met 55 punten of @heho derde wordt met met +53 punten maar wel omdat @Typhone op een 5e plek staat én dat is 6 punten (én maar liefst 9 posities!!) hoger dan @toolkist. Toolkist aims for the stars and lands on the moon, maar wij aimen voor de galaxies en landen on the stars. Boomshakalaka!
1. @wokkelz + 57 punten
2. @bie100 +55 punten
3. @heho +53 punten
4. @FrankHaver +52 punten
5. @Typhone +52 punten :*)
Totaalstand top 10 na 19 speelronden
Afgelopen week had ik een klein foutje gemaakt dus ik heb beloofd om @True dit keer extra in het zonnetje te zetten. Voor de mensen die dachten dat @Qu3st en ik het gezellig hadden... helaas. Ze kwam uit Breda ;) met de nadruk op ze. Hier het correcte overzicht dit keer!

1. @Magixx013 +747 punten
2. @ElPaco +730 punten (als je daar blijft bezorg ik de beker persoonlijk ;))
3. @True +730 punten (fame bro :> )
4. @MarChello75 +728 punten
5. @Astie +727 punten
6. @R-B +721 punten
7. @Freshnezz +714 punten
8. @Stedom +714 punten
9. @Rubeo38 +713 punten
10. @Lekkerboeie86 +711 punten

In de top zijn afgelopen week goed punten gescoord door de meesten op @Stedom na die gemiddeld 10 punten achter loopt op de andere stoere mensen ;).

Opvallend is de opmars van @wokkelz die opeens vanuit een verloren positie een gigaklap omhoog maakt met +93 punten in de afgelopen week.
Statistieken & fun facts
@bie100 deed ruig en had de eerste 3 wedstrijden op rij goed voorspeld. Dergelijke scores leiden meestal tot een hoge notering en deze week was geen uitzondering.

PSV - Eagles en NEC-Sparta werden door heel veel mensen goed voorspeld. Ook Twente - Feyenoord werd goed voorspeld door de mensen

Niemand had de 5-5 van AZ-Utrecht goed voorspeld. Zelfs @mavaros niet!

@Qu3st had geen enkele wedstrijd goed voorspeld. En dat voor iemand uit de organisatie. Matig matig.

Zal aangevuld worden door @Superkiwi maar sowieso staan we gelijk in de totaalstand en heb ik beide rondes afgelopen week gewonnen. Tijd om beef te gaan kweken in de sportschool @toolkist anders zie ik het somber in. Veni, Vidi, Vici is mijn motto.

Reminder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:03:
Toolkist aims for the stars and lands on the moon, maar wij aimen voor de galaxies en landen on the stars.
Volgende week een nieuwe foto van de James Webb. Is het een vogel? Is het een vliegtuig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Dit kunnen we wel tot een hoogtepunt van het seizoen rekenen ! Genoemd worden door @Typhone en niet omdat ik weer eens laat ben met het invullen van mijn voorspellingen, maar gewoon een top klassering in het week klassement !!
Daar ga ik vannacht eens lekker van zitten genieten op mijn werk ... 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Typhone schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:03:
[

@bie100 deed ruig en had de eerste 3 wedstrijden op rij goed voorspeld. Dergelijke scores leiden meestal tot een hoge notering en deze week was geen uitzondering.
kon het niet hebben dus heb ff een telefoontje gepleegd voor hulp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CY0bQN5407f6kpdCcitPuhWqLM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7V3EmJh1R2rn9E0JNFOX2p7U.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Pass me da number!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Ja tot nu toe ging het niet best qua score maar ben blij dat het nog geen verloren wedstrijd is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
wokkelz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:48:
Ja tot nu toe ging het niet best qua score maar ben blij dat het nog geen verloren wedstrijd is :)
Dat is het nooit, tenzij je in dit soort weken zo scoort als @Superkiwi. Dan kun je beter googlen op cursus breien en je daarin verdiepen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mavaros
Vanavond doe ik een aanval op de nummers 99 en 98 uit de poule. Die staan verborgen op pagina 4.

Als dat lukt, ligt de weg open om richting pagina 3 te kruipen. Dan vreet ik de rest ook op in de volgende wedstrijden.

Er zijn nog genoeg punten te scoren, dus het is geen onmogelijke opgave.

Ik wens pagina 4 heel veel succes de komende wedstrijden. *O*

edit: Ik sta nu bewezen op plaats 98. De nummer 97 staat best ver weg, maar mijn score van vandaag doe niemand me na op pagina 4. Dus kleine stapjes kunnen heel misschien groot uitpakken.

Maar even zonder gedol. Het gaat nu al een paar competitieronden best aardig. Jammer dat het voor de winter een puinzooi was, anders had ik zeker op pagina 2 gestaan.

[ Voor 33% gewijzigd door mavaros op 01-02-2023 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je hebt RKC op winst staan zie ik. Nu wil ik je niet uit de droom helpen maar mijn bol zegt dat de magie van Waalwijk al een tijdje uitgewerkt is. De Eagles fladderen er vrolijk overheen vanavond.

*noot: gezien mijn eerdere voorspellingen zal ik er wel weer compleet naast zitten en feliciteer ik u alvast met de 10 punten :)
Hup Mavaros!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Ik kreeg een mail van tweakers over een betreffende een Hero abo.
Ik terug mailen dat ik niks van een abo weet, moet een foutje zijn. Maar blijkbaar klopt het omdat ik weekwinnaar was hier :) Bedankt dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
wokkelz schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:27:
Ik terug mailen dat ik niks van een abo weet, moet een foutje zijn. Maar blijkbaar klopt het omdat ik weekwinnaar was hier :) Bedankt dus!
😂😂

Gefixed dus hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

wokkelz schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:27:
Dat overkomt letterlijk de besten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Precies, zie mijn naam!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Superkiwi schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:23:
Je hebt RKC op winst staan zie ik. Nu wil ik je niet uit de droom helpen maar mijn bol zegt dat de magie van Waalwijk al een tijdje uitgewerkt is. De Eagles fladderen er vrolijk overheen vanavond.

*noot: gezien mijn eerdere voorspellingen zal ik er wel weer compleet naast zitten en feliciteer ik u alvast met de 10 punten :)
Hup Mavaros!
Het worden vndaag geen 10 punten, maar tot nu toe ben ik een tevreden mens.

Sinds ik gestopt ben met glazen bollen en onwetende buurvrouwen, gaat het hier als een speer.

Mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zal m'n voorspelling nog eens last-minute aanpassen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
De inhaalwedstrijd van speelronde 17 is geweest.

@MarkH69 pakt hier de weekwinst! je krijgt een Tweakers Hero abonnement :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

WEEKWINNAARS

Kleine reminder folks:

Alle weekwinnaars krijgen automatisch een Hero abonnement voor de duur van 2 maanden.

Dit abonnement wordt vanuit Tweakers.net automatisch geactiveerd en is min of meer de beloning voor jouw goede voorspelgedrag.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi

Eredivisie speelronde 20

Hier zou normaliter een leuk stukje introducerende tekst moeten staan maar omdat ik de competitie sinds een aantal weken heel stom ben gaan vinden ontbreekt het daaraan en moeten jullie het hier mee doen.

Voor degenen die nog wél plezier aan het voorspellen beleven:
Na een mini-midweekse speelronde (lees: de inhaalwedstrijd van afgelopen gisteren) staat komend weekend speelronde 20 alweer op het programma. Met nog 'slechts' 15 ronden te gaan (mei is dichterbij dan jullie denken!) kan Feyenoord alvast een klein stapje richting de Coolsingel zetten, al zullen ze dat in Rotterdam zelf pas uitspreken als ze op de laatste speeldag 6 punten los staan. Bij winst op PSV (ondergetekende heeft 3-1 staan) wordt het gat met PSV vergroot naar 7(!) punten en blijft AZ voorlopig over als enige grote uitdager. De klassieke top 3 houdt elkaar meestal redelijk in evenwicht dus het zou een simpele overwinning voor de club van Slot moeten zijn.

Wegens tijdgebrek op de vrijdag stuur ik de reminders vandaag al de deur uit. En zoals jullie weten: beter te vroeg dan tien in de lucht.
De volgende deelnemers moeten hun voorspellingen nog doen:
@KingKoning @Allervieste @Maarten_E @Basdon1985 @R-B @Megupe @Dion34 @Mrk87 @Lekkerboeie86 @Mr Nielsson @mAiden88 @Hoianddoei @RickOnline @SinergyX @MPC60 @Cerveza @losbarros @Thijssie007 @RudyL @Bigm1990 @Mrloki @ZicoDon @ParaDroid2 @robbydw @superbieke @Rubeo38 @hilz0r @hippiepaci @jbdeiman @True @Magixx013 @makooy @malderhout @MM99 @MustacheNick @PolarBear @Rutger0318 @toolkist @Sempy @sjtienuh @Sjorre @Sem Rosenkamp @Zyron @svanz94 @Tripwire999 @FREAKJAM

Veel succes iedereen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Naast de hevig spannende Eredivisie is er nóg een heftige strijd gaande. Eentje die over enkele honderden jaren vanaf nu tijdens lessen geschiedenis te boek zal staan als de Strijd der Giganten. Vergeet de Vikingen, de Germaanse goden, de Romeinen en het lachwekkende gevecht tussen David en Goliath, dat zijn stoeipartijtjes vergeleken met deze clash tussen twee grootheden. Zelfs George RR Martin had het script dat zich hier ontvouwt niet kunnen verzinnen.
Omdat niemand onpartijdig is ben ik wel benieuwd wie de meeste steun krijgt van de gemiddelde voetbalvoorspeller. Er zijn hier geen prijzen mee te winnen, dit is puur een interesse-poll. Schroom niet en spreek je steun uit voor jouw favoriete holbewoner!

Poll: Typhone vs Toolkist O-meter
Ik ben team Typhone!
Toolkist ftw!
Wie???
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405255&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste