Ben je iedereen weer aan het omkopen geweest Typhone? Typisch 

😁😁😁toolkist schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:15:
Ben je iedereen weer aan het omkopen geweest Typhone? Typisch
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee vieze @Qu3st wel maar die koos WIE?!?toolkist schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:27:
[...]
Opa en Oma Typhone hebben zeker ook gestemd, toevallig?
Voor de kaarten?Maarten_E schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:29:
Nog bedankt voor de kaarten trouwens, heb er zin in de 23e Typhone!
Voor PSV-Sevilla, je koopt mij niet voor niets om!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gezellig!Typhone schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:48:
[...]
Nee vieze @Qu3st wel maar die koos WIE?!?
Dus morgen even op bezoek bij hem. Rechtzetten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
is everything cool?
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
[Voor 185% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2023 12:06]
Deze statistiek valt denk ik samen met mijn opmars in de poolSuperkiwi schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:43:
Niet zo fun fact
Tweakers FC is inmiddels afgezakt naar plaats 52 op de ranglijst. Omdat ik er geen verstand van heb en er altijd naast zit qua voorspellingen leg ik de schuld bij jullie![]()
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!
Jazeker! Voorheen kreeg ik slechts een schamele €2,94 per tag. Daar komt deze jongen zijn bed niet meer voor uit hoorTrue schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:18:
3,50€ per tag is dat na je inflatiecorrectie van 2022? @Superkiwi
Dank voor de tag, lijkt het nou zo of zit er steeds minder tijd tussen de wedstrijdenSuperkiwi schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:16:
Zoals @Lekkerboeie86 hierboven al aangeeft zijn we vanavond alweer toe aanSpeelronde 21 in de Eredivisie
Ergens ben ik geneigd om een aantal personen niet te taggen. Zo staat @True al veel te lang bovenaan, het zou leuk zijn als hij anderen ook eens een kans geeft. @ElPaco is wat stilletjes en draait ook al veel te lang mee in de top 5. Daarnaast is hij ook nog eens supporter van de verkeerde club maar dat zeg ik niet hardop omdat ik objectief moet blijven.
Voor @Typhone zou het leuk zijn als @toolkist zijn voorspellingen eens een aantal weken zou vergeten in te vullen zodat eerstgenoemde eindelijk eens wat dichterbij kan komen.
Redenen te over om de tags voor sommige mensen achterwege te laten maar mijn handen zijn helaas op mijn rug gebonden, ik heb nu eenmaal contractuele verplichtingen om de reminders eruit te sturen. Gebeurt dat niet, niet correct of te selectief dan zet ik mijn leuke bijbaantje op het spel en in deze financieel lastige tijden moet je dat niet willen; die extra €12k elke maand plus €3,50 per tag is toch mooi meegenomen
Dus hup, vergeet de voorspellingen voor komend weekend niet in te vullen!
De volgende mensen hebben nog iets minder dan 6 uur de tijd om dat te doen, tik tak.
@KingKoning @Basdon1985 @Blackshifty @R-B @mavaros @Mrk87 @Nielless @mAiden88 @Hoianddoei @RickOnline @ST10©DE @SinergyX @losbarros @Silverman401 @ParaDroid2 @assasinbats @frank131331 @superbieke @Rubeo38 @jbdeiman @Magixx013 @makooy @malderhout @PolarBear @Rutger0318 @Daggast @Tripwire999
Op het oog een relatief makkelijke ronde deze keer dus ik verwacht wel weer een aantal scores boven de 60. Veel succes iedereen!![]()
@Nielless heb jij je teamnaam veranderd van Nielless naar FC Zelf Halen?
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Beker zat ertussenmakooy schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:10:
[...]
Dank voor de tag, lijkt het nou zo of zit er steeds minder tijd tussen de wedstrijden
Dat.
Je lijkt er niet veel moeite mee te hebben.Quazier schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:32:
Makkelijke rondes?
Bedankt voor uw medewerkingSuperkiwi schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:16:
Zo staat @True al veel te lang bovenaan, het zou leuk zijn als hij anderen ook eens een kans geeft.
Dat best een keer lekker, zo schuif ik hopelijk uit de buurt van pagina 4, zou toch wel fijn zijn als ik uiteindelijk pagina 2 nog weet te halen.mavaros schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:56:
Ik wil de mensen van pagina 4 en 3 in de poule eventjes waarschuwen.
Ene @jbdeiman harkte binnen twee speeldagen eventjes 35 punten binnen.![]()
Da's best veel.
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
WoT stats
Je komt net twee luizige punten tekort deze week om opperhoofd te worden.mavaros schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:56:
Ik wil de mensen van pagina 4 en 3 in de poule eventjes waarschuwen.
Ene @jbdeiman harkte binnen twee speeldagen eventjes 35 punten binnen.![]()
Da's best veel.
Scoor je zoveel punten ben je nog geen weekwinnaar.. Dus wat je ook zegt, geen sterretje voor jou.Typhone schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:54:
Hoeveel punten had @toolkist ?
Staat geen 1e of 2e DUS MINDER 😂
Dit soort voorspellingen gaan me beter afSuperkiwi schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:16:
Op het oog een relatief makkelijke ronde deze keer dus ik verwacht wel weer een aantal scores boven de 60.
[Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2023 00:45]
Ik moest van @Qu3st meer vertrouwen hebben in Ajax…toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:24:
Met je 7-0 bij Ajax-RKC... heb je Mavaros wat laten invullen ofzo?
Je leert snel @horizon1978! Gefeliciteerd met je terechte weekwinstDe nummer twee horizon1978 (...) heeft de weekwinst wat mij betreft verspeeld door te gokken op verlies van Ajax. Laat dit een leermomentje voor je zijn
Current mood na deze opmerking:toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:18:
't was ff zoeken waar je ergens gebleven bent @Typhone... 25 puntjes in een weekend met 2 wedstrijden met dubbele punten.. knap!
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
20 | +23 | +35 | 9-10 |
21 | +62 | +58 | 10-10 |
22 | +25 | +41 | 10-11 |
Wauw, dank je wel! Ik wist niet dat er een prijs aan hingSuperkiwi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:24:Eredivisie weekoverzicht speelronde 22
Nu extra prikkelend en minder stuurbaar
ZEKER WELcarpebios schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:22:
[...]
Wauw, dank je wel! Ik wist niet dat er een prijs aan hing
Hahaha, deze keer was een goed portie geluk!Typhone schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:26:
[...]
ZEKER WEL
Als je nu de poule wint kom ik je een bekertje brengen
[Voor 20% gewijzigd door carpebios op 20-02-2023 13:29]
Superkiwi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:37:
Hoe denk je dat onze top 10 tot stand is gekomen?
WoT stats
Wel weinig Ajacieden in de top 10 hè?Superkiwi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:37:
Superkiwi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:37:
[Voor 83% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2023 00:34]
Tja, als Ajacied overschat ik Ajax zestien punten
Doe je goed, ik heb naast Ajax overschatten ook feyenoord onderschat. Toevallig had ik ook Groningen en RKC op exact dezelfde posities. Daarentegen als van origine Deventenaar de enige ploeg die correct staat in mijn extra voorspelling is GAE.mefjoew schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:12:
[...]
Tja, als Ajacied overschat ik Ajax zestien puntenOngelooflijk dat ik desondanks op plek 3 sta.. Verder klopt mijn lijstje best aardig, alleen Groningen (bij mij 11de) en RKC (bij mij 14de) wijken echt af. Overigens maar goed dat mijn voorspellingen vaker niet dan wel uitkomen: in mijn 'werkelijkheid' heeft de meest scorende ploeg (Ajax) slechts 43 keer gescoord en hebben de teams met de meeste tegentreffers (Cambuur en Volendam) er pas 25 tegen
Oei dan heb ik een hogere kans.Superkiwi schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:30:
Dames(s) en heren voorspellers!
Vandaag heb ik geen tijd om iedereen apart te taggen.
Een snelle blik op voetbalpoules leert dat er nog 19 mensen moeten voorspellen dus hup! Even invullen.
Succes weer
Waar heb je anders medeforummers voor:Superkiwi schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:30:
Dames(s) en heren voorspellers!
Vandaag heb ik geen tijd om iedereen apart te taggen.
Een snelle blik op voetbalpoules leert dat er nog 19 mensen moeten voorspellen dus hup! Even invullen.
Succes weer
Je moet het zo zien: dan is je overwinning nóg indrukwekkenderTrue schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:51:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik winnen puur op mijn kennis, ervaring en geluk.
Dankjewel voor de tag. Gisteren opweg om een weekendje weg gegaan en er helemaal niet aan gedacht. Wedstrijd van gisteren dus al gemist, maar de rest nu wel ingevuld.mefjoew schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:50:
[...]
Waar heb je anders medeforummers voor:
@Basdon1985 @R-B @carpebios @Dion34 @Lekkerboeie86 @Nielless @SinergyX @Silverman401 @robbydw @hilz0r @jbdeiman @Purehz @malderhout @reaL_G @sjtienuh @Techrvw
Ja Real Madrid Waalwijk slaat weer eens toe…Hoianddoei schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:56:
Het lijkt wel alsof ik mijn voorspellingen niet heb ingevuld, helaas heb ik dat wel gedaan. 2 punten tot nu toe!! Hoe dan...
[Voor 6% gewijzigd door Typhone op 26-02-2023 08:59]
Ik al 5!Hoianddoei schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:56:
Het lijkt wel alsof ik mijn voorspellingen niet heb ingevuld, helaas heb ik dat wel gedaan. 2 punten tot nu toe!! Hoe dan...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En dan heb je nog geluk dat AZ Cambuur liet scoren vlak voor het einde.Typhone schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:58:
[...]
Ja Real Madrid Waalwijk slaat weer eens toe…
Ik huil met je mee en vrees @toolkist
We hebben er beide duidelijk geen kijk opcarpebios schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:55:
+20 staat erbij, maar weet niet of dat tot nu toe is dit weekend. Nu plek 43 samen met @groggy
Tot nu toe zijn er slechts 4 mensen die meer dan 25 punten hebben.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ftfy.. Dus huphupSuperkiwi schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:22:
Een tijdje geleden stond ik nog trots ergens rond plaats 40-45, inmiddels ben ik terug te vinden op plaats 75
Zoals lelijke mensen altijd zeggen dat schoonheid van binnen zit, zo zeg ik nu: meedoen boven @Typhone eindigen is belangrijker dan winnen
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
21 | +62 | +58 | 10-10 |
22 | +25 | +41 | 10-11 |
23 | +33 | +38 | 10-12 |
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details