33 vs 38. oftewel 4 punten die ik teveel voorspeld heb... weet je nog wat ik je onlangs adviseerde? alles boven @Typhone is voldoende. kun je de volgende keer trouwens ook het doelsaldo vermelden? maakt het nog pijnlijker voor d'n typhone
¿Que?Superkiwi schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:18:
Bij PSV-Twente werden veel vijf- en zevenpunters uitgedeeld, de overwinning voor de Eindhovenaren werd wel goed ingeschat. De 3-1 die op het bord prijkte zagen we slechts in 2 gevallen terug: bij @ajaxalex en @reaL_G.
Die had ik gewoon 100% goed.
:strip_exif()/f/image/CMGOdTht85us6gLdgVHFJeqG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 27-02-2023 19:56 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Waarom zie ik jou niet terug in de lijst in de OP of tussen de deelnemers op voetbalpoules?Ramzzz schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:55:
[...]
¿Que?
Die had ik gewoon 100% goed.
[Afbeelding]
Wat is dit voor hekserij???
Wat is jouw teamnaam?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
FC RamzzzsteinSuperkiwi schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:58:
[...]
Waarom zie ik jou niet terug in de lijst in de OP of tussen de deelnemers op voetbalpoules?![]()
Wat is dit voor hekserij???
Wat is jouw teamnaam?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ah, ik zie het al!
Je doet meer met de Tweakers F.C. EK-2020/2021 poule (waar nog 24 Tweakers waarschijnlijk in zijn blijven hangen) en niet met de Tweakers FC poule.
Als je je even aanmeldt voor die laatste dan zou je met je huidige puntenaantal in de juiste poule geplaatst moeten worden, ik zal je dan gelijk in de OP opnemen.
@Lekkerboeie86, kun jij hem toelaten?
Je doet meer met de Tweakers F.C. EK-2020/2021 poule (waar nog 24 Tweakers waarschijnlijk in zijn blijven hangen) en niet met de Tweakers FC poule.
Als je je even aanmeldt voor die laatste dan zou je met je huidige puntenaantal in de juiste poule geplaatst moeten worden, ik zal je dan gelijk in de OP opnemen.
@Lekkerboeie86, kun jij hem toelaten?
Ik trek me even terug. Vanuit de luwte hoop ik dan uiteindelijk keihard terug te komen!
Hahahaha wat een post weer geweldig! Maar is dit nou matchfixing om halverwege teams te gaan toevoegen? Moet dit hier niet even door de rest vd teams over gestemd worden?😝
Jullie vullen elke keer die rare scores in, ik hoef er alleen maar een verhaaltje bij te verzinnenfrank131331 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:10:
Hahahaha wat een post weer geweldig!
Thanks
Enige reden dat ik mee doe, qua scores ben ik zelfs een keer waard geweest om genoemd te wordenfrank131331 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:10:
Hahahaha wat een post weer geweldig!
[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 27-02-2023 22:13 ]
Wooo
Dat was even een leuke week
Die 4-1 na de 75ste minuut van RKC had ik niet meer verwacht, bij 70ste minuut dacht ik echt kat in het bakkie met gelijkspel
Niet dat het me nog helpt, ik moet in de poel nog van heel ver komen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar even mezelf quoten. Blijkbaar kan je na een verschrikkelijke seizoensstart terugkomen en serieus meedoen om de prijzenmefjoew schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:03:
[...]
Nou, dat bleek een keiharde jinx. Gewoon uit de top 100 ge-adiost. Schandalige vertoning van mezelf, deze seizoensstart. Het is dat ontslaan lastig gaat, anders was ik na Ultee de tweede geweest

Kanttekening: volgens mij stonden we in die periode als pool vrij hoog, waar we nu slechts 55ste staan. Of ik nu mezelf op de borst moet slaan of andere spelers moet 'danken' voor het delen in mijn malaise, laat ik daarom maar in het midden
Graag gedaan!Superkiwi schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:18:Speciaal bedankje
Bedankt voor de reminder tags afgelopen vrijdag @mefjoew
ehh, niet helemaal nieuw, maar ik ben blij dat ik weer terug benNieuwkomer in de top 10 is @MarChello75, die met 45 punten een sprong van plek 12 naar 8 maakt

Excuus. In dat geval: welkom terug!MarChello75 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:52:
[...]
ehh, niet helemaal nieuw, maar ik ben blij dat ik weer terug ben![]()

Het blijft een beetje gerommel rondom de 60e plaats.
Voorlopig lijkt mijn teamnaam de meest accurate voorspelling te zijn ....
Voorlopig lijkt mijn teamnaam de meest accurate voorspelling te zijn ....
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
@Superkiwi mijn glazen bol is eindelijk gearriveerd. Ik zet nu mijn koers door naar de top 30.
Het staat nu zwart op wit he. Gevaarlijke uitspraak die je daar doetajaxalex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:31:
@Superkiwi mijn glazen bol is eindelijk gearriveerd. Ik zet nu mijn koers door naar de top 30.
Gezien jouw naam vermoed ik dat je Ajax in de eindstand op 1 hebt staan. Vergeet dus niet dat je voor die top 30 wat 'extra punten' nodig gaat hebben, omdat je met het goed voorspellen van de kampioen (dat moet toch wel Feyenoord worden...?) al 25 punten verdientajaxalex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:31:
Goedemorgen!! vandaag spelen we weer 2 wedstrijden in de Eredivisie. Na het beker spektakel, mag FC Utrecht laten zien dat ze iets recht te zetten hebben tegen Fortuna. En Vitesse speelt thuis tegen AZ. Beide wedstrijden beginnen om 20.00
Graag de voorspellingen plaatsen. In de namiddag zal er nog een reminder volgen voor de laatste Tweakers die nog moeten voorspellen
Fijne speelronde allemaal!
Graag de voorspellingen plaatsen. In de namiddag zal er nog een reminder volgen voor de laatste Tweakers die nog moeten voorspellen
Fijne speelronde allemaal!
Veelste laat, waarvoor mijn excuses.
De volgende spelers mogen nog voorspellen voor de resterende wedstrijden dit weekend.
@KingKoning @Blackshifty @mavaros @Dion34 @majoh @Nielless @mAiden88 @SinergyX @Thijssie007 @Jay-K @FrankHaver @superbieke @Gynnad @True @MM99 @Zyron @Techrvw @FREAKJAM
De volgende spelers mogen nog voorspellen voor de resterende wedstrijden dit weekend.
@KingKoning @Blackshifty @mavaros @Dion34 @majoh @Nielless @mAiden88 @SinergyX @Thijssie007 @Jay-K @FrankHaver @superbieke @Gynnad @True @MM99 @Zyron @Techrvw @FREAKJAM
[ Voor 87% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 03-03-2023 20:35 ]
Op Utrecht is ook geen peil te trekken hè? Ik heb tenminste het aantal doelpunten van ze goed...
Snap het ook niet. 0-3 winnen van Sparta. Az uitschakelen in de beker. En vervolgens 2 wanprestaties in eigen huis. Slechte start van deze speelronde. Zitten sowieso lastige wedstrijden bij deze week denk ik.ParaDroid2 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:24:
Op Utrecht is ook geen peil te trekken hè? Ik heb tenminste het aantal doelpunten van ze goed...
Wat is dit nou weer, 1x aanmerking op de leiding en ik krijg geen herinnering meer? @Superkiwi Dit hele zaakje stinkt naar matchfixing😒
Zeg @Typhone ga je nog een keer je best doen of geef je het al op?
Schijt Utrecht/Fortunatoolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:43:
Zeg @Typhone ga je nog een keer je best doen of geef je het al op?
Dit deel van de leiding zat in Duitsland op een project 🥲frank131331 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:25:
Wat is dit nou weer, 1x aanmerking op de leiding en ik krijg geen herinnering meer? @Superkiwi Dit hele zaakje stinkt naar matchfixing😒
Toch lekker, 2 wedstrijden op vrijdagavond.
Nou heb ik lekker 2x zoveel punten gehaald.
Nou heb ik lekker 2x zoveel punten gehaald.
spoiler:
2 x 0 = 0
Nordstream 3?Typhone schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:04:
[...]
Dit deel van de leiding zat in Duitsland op een project 🥲
[ Voor 49% gewijzigd door Ramzzz op 04-03-2023 14:13 ]
Ik hoop op deze manier wat te klimmen op de ranglijst. Maar als ik zo belabberd scoor als gisteren zet het ook geen zoden aan de dijk.frank131331 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:25:
En ik zit vanaf volgende week zondag 2 weken lang op vlb Eindhoven. Dat wordt paniek, als ze nu al beginnen te stuiteren na één gemiste reminderTyphone schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:04:
[...]
Dit deel van de leiding zat in Duitsland op een project 🥲
Ai, had 3-2 staan bij Twente. Krijgen ze in de 90ste min er nog 1 tegen. Zo kan ik mijn glazen bol wel terugsturen

Glazenbollen zijn dit weekend sowieso weinig waard als je kijkt naar hoe vaak een wedstrijd goed voorspeld is door alle waarzeggers:
- 496
- 37
- 481
- 302
- 10
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Plaats 79 ondertussen; dat wordt weer emotie-eten vanavond 
De kilo's vliegen eraan de laatste maanden.
De kilo's vliegen eraan de laatste maanden.
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2023 14:14 ]
Ja ik ben ook weer eens genaaid want Sparta kan weer voetballen 🥲
Dit dus, vraag mij echt af of iemand die exact goed heeft hahaTyphone schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:47:
Ja ik ben ook weer eens genaaid want Sparta kan weer voetballen 🥲
Goed voorspeld (0x)Hoianddoei schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:23:
[...]
Dit dus, vraag mij echt af of iemand die exact goed heeft haha
Deze uitslag was te moeilijk om te voorspellen...
Kijkend naar de aantal keren dat de wedstrijden goed voorspeld zijn, lijkt mij dit misschien wel het meest moeilijke weekend dit seizoen.
Ik stijg gestaag in de top 30.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eredivisie weekoverzicht speelronde 24
Aan de lage punten te zien (ruim <60) weet je al dat het een moeilijk weekend is geweest. De Eredivisie is vandaag weer eens 'full blown' Eredivisie met clubs die opeens wel/niet thuis geven en met name vanaf plek 10 in de Eredivisie is er geen voorspellen meer bij. Uitslagen in de laatste weken tellen niet, vorm van de dag telt niet en gewoon een muntje opgooien lijkt de beste graadmeter te zijn.Om jullie even een idee te geven hoe slecht wij met zijn allen zijn: er zijn in totaal maar 17 100% correct voorspelde wedstrijden gevallen in onze pool! Normaal wordt dat aantal al gehaald bij een wedstrijd met een zekere uitslag (Ajax - Feyenoord 3:0 ofzo
Wat dan wel weer heel opmerkelijk is, is dat @kaasaanfiets in zijn eentje goed is voor circa 25% (!) van de correcte voorspellingen! Zo opmerkelijk dat ik hier zelfs een eervolle vermelding voor wil maken:

De wedstrijden van deze week waren om te huilen waarbij de topteams elkaar allemaal netjes hebben gevolg: zowel Feyenoord, PSV als Ajax wonnen allemaal met 1-0 van toch niet de meest moeilijke tegenstanders alhoewel een uitwedstrijd in het Bernabéu van Waalwijk altijd lastig is dus op papier heeft PSV het beste resultaat gehaald.
Jammer genoeg valt er geen vermelding te maken voor FC Den Bosch want die hebben dus met 13-0 verloren afgelopen weekend
Utrecht toonde zich de zwakke broeder thuis te verliezen van Fortuna wat niet door heel veel mensen goed voorspeld werd maar opvallend genoeg waren er 3 man die de uitslag precies goed voorspelden. Respect. Excelsior - Sparta en Cambuur - Eagles (1-4 en 4-1) werden door niemand goed voorspeld maar ook de 'kleintjes' blijken dus over scorend vermogen te beschikken.
In deze ronde kan er maar één iemand de beste zijn en in dit geval is dat waarde vriend @Qu3st die met +53 punten de weekwinst en het prachtige schaaltje grijpt. Daarmee verzekert hij zichzelf ook van het Tweakers Hero abonnement wat jouw kant op gaat komen!
@luukvr grijpt plek 2 met +48 punten en @Sempy grijpt plek 3 idem met +48 punten. De telling van de voetbalpoule wordt altijd aangehouden, remember that!
Week top 5
1. @Qu3st +53 punten2. @luukvr +48 punten
3. @Sempy +48 punten
4. @Allervieste +47 punten
5. @hippiepaci +47 punten
Totaalstand top 10 na 24 speelronden
1. @Astie +938 punten2. @mefjoew +930 punten
3. @Magixx013 +923 punten
4. @R-B +916 punten
5. @MarChello75 +913 punten
6. @Rubeo38 +911 punten
7. @True +909 punten
8. @ParaDroid2 +905 punten
9. @hippiepaci +901 punten
10. @Stedom +901 punten
Statistieken & fun facts
- @Allervieste, @Maarten_E en @jbdeiman waren de enigen die Utrecht - Fortuna goed voorspelden (1-2)- Vitesse - AZ werd door @kaasaanfiets @luukvr en @Stedom correct voorspeld (0-1)
- Volendam - Emmen werd alleen door @Astie correct voorspeld (3-1)
- Feyenoord - Groningen was de best voorspelde wedstrijd met in totaal 4 correcte voorspellingen 1-0.
- Twente - Heerenveen werd door niemand goed voorspeld (3-3). Na de aankondiging van het vertrek van Jans lijkt het decrescendo te gaan met FC Twente.
Toolkist vs Typhone O-meter
De grote schmeerlap van deze poule is de top 10 opeens genaderd. Op plek 12 vinden we @toolkist opeens met verdacht veel punten. Ik weet niet welke duivelse praktijken hierachter zitten maar als ik erachter kom volgen er maatregelen natuurlijk!Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
21 | +62 | +58 | 10-10 |
22 | +25 | +41 | 10-11 |
23 | +33 | +38 | 10-12 |
24 | +34 | +44 | 10-13 |
Reminder
Wordt later aangevuld!De wijziging van m'n tactiek is duidelijk te zien.. Die begon nl bij een 10-10 standTyphone schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:36:Eredivisie weekoverzicht speelronde 24
Toolkist vs Typhone O-meter
De grote schmeerlap van deze poule is de top 10 opeens genaderd. Op plek 12 vinden we @toolkist opeens met verdacht veel punten. Ik weet niet welke duivelse praktijken hierachter zitten maar als ik erachter kom volgen er maatregelen natuurlijk!
Speelronde @Typhone @toolkist tussenstand 21 +62 +58 10-10 22 +25 +41 10-11 23 +33 +38 10-12 24 +34 +44 10-13
@kaasaanfiets waar haal jij die 4(!) tienpunters vandaan? Ik vind het een verdacht opmerkelijke prestatie, precies zoals @Typhone al aangeeft. Ook jij bent nu bekend bij de FBI en Homeland.
Samen met @Stedom en @makooy staan jullie gedeeld 5e deze week, het is dat @hippiepaci op basis van alfabet die 5e stek toegewezen krijgt.
Samen met @Stedom en @makooy staan jullie gedeeld 5e deze week, het is dat @hippiepaci op basis van alfabet die 5e stek toegewezen krijgt.
JAAAAAAAAA!!!! Eindelijk eens punten pakken, degradatie zat er aan te komen, maar het lijkt toch goed te komen?
Ik vind het steeds minder raar dat Mavaros onderaan staat...
De stand in de Eredivisie volgens zijn voorspellingen.. Gooooo RKC
En Ajax pas 83 doelpunten na 24 wedstrijden
De stand in de Eredivisie volgens zijn voorspellingen.. Gooooo RKC
En Ajax pas 83 doelpunten na 24 wedstrijden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Statistieken BVV Boomstam Voorspellingen Pools Posities Gegevens Statistieken Hier vind je statistieken op basis van voorspellingen van BVV Boomstam. Tussen haakjes vind je de 'echte' waarde. Stand Eredivisie Eredivisie Nr. Team Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren Punten Doelpunten 1. (8) RKC 24 18 4 2 58 (32) 59 - 29 2. (2) Ajax 24 14 8 2 50 (52) 83 - 28 3. (5) FC Twente 24 14 7 3 49 (41) 47 - 24 4. (4) PSV 24 13 6 5 45 (49) 57 - 36 5. (3) AZ 23 13 4 6 43 (50) 70 - 37 6. (1) Feyenoord 24 8 12 4 36 (55) 46 - 34 |
Dank u dank uTyphone schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:36:Eredivisie weekoverzicht speelronde 24
Wat dan wel weer heel opmerkelijk is, is dat @kaasaanfiets in zijn eentje goed is voor circa 25% (!) van de correcte voorspellingen! Zo opmerkelijk dat ik hier zelfs een eervolle vermelding voor wil maken:
[Afbeelding]
Je hebt gezien hoe ik de hele poule heb ingevuld?Superkiwi schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:26:
@kaasaanfiets waar haal jij die 4(!) tienpunters vandaan? Ik vind het een verdacht opmerkelijke prestatie, precies zoals @Typhone al aangeeft. Ook jij bent nu bekend bij de FBI en Homeland.
Ik heb totaal geen verstand van voetbal het enige wat ik weet is dat de top teams waarschijnlijk beter zijn dan de teams onderaan. Met dat inzicht heb ik mijn hele poule ingevuld.
Geef em nou niet teveel adviezen, straks gaat ie ze nog opvolgen ook en moet ik weer m'n best gaan doenkaasaanfiets schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Dank u dank u![]()
[...]
Je hebt gezien hoe ik de hele poule heb ingevuld?
Ik heb totaal geen verstand van voetbal het enige wat ik weet is dat de top teams waarschijnlijk beter zijn dan de teams onderaan. Met dat inzicht heb ik mijn hele poule ingevuld.
Tegen de tijd dat ik weer enigszins omhoog klim is de competitie alweer afgelopen, maak je daar maar niet druk om. Jij kunt de komende 10 speelronden niets invullen en dan nog kom ik niet in de buurt
Wel weer 10 plekken gestegen, heuj!
Is wel te merken dat mijn in de ban doen van Excelsior (die op onverklaarbare wijze 5e stonden als de ED was gelopen volgens mij voorspellingen) heeft geholpen.
Is wel te merken dat mijn in de ban doen van Excelsior (die op onverklaarbare wijze 5e stonden als de ED was gelopen volgens mij voorspellingen) heeft geholpen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dames en heren,
het begin van het einde wordt vandaag ingezet. Met nog slechts 10 speelronden te gaan neemt de spanning exponentieel toe en niet alleen bij ons, ook in de competitie wordt nog regelmatig van plek gewisseld op de ranglijst.
Vanavond om 20:00u mogen de rood-gele adelaars uit Deventer op bezoek in het Bernabeu van Brabant (*edit: andersom uiteraard. Dank Basdon1985!) om speelronde 25 af te trappen.
Om iedereen weer een eerlijke kans te geven hierbij de reminders voor

Veel succes iedereen!
het begin van het einde wordt vandaag ingezet. Met nog slechts 10 speelronden te gaan neemt de spanning exponentieel toe en niet alleen bij ons, ook in de competitie wordt nog regelmatig van plek gewisseld op de ranglijst.
Vanavond om 20:00u mogen de rood-gele adelaars uit Deventer op bezoek in het Bernabeu van Brabant (*edit: andersom uiteraard. Dank Basdon1985!) om speelronde 25 af te trappen.
Om iedereen weer een eerlijke kans te geven hierbij de reminders voor
Speelronde 25 in de Eredivisie
@psYchovic @Astie @Maarten_E @Basdon1985 @Blackshifty @FietsCAD @Dion34 @mAiden88 @RickOnline @SinergyX @MPC60 @Cerveza @Thijssie007 @ZicoDon @ParaDroid2 @FrankHaver @wokkelz @Gynnad @Jamkaas93 @Purehz @lucatoni @Magixx013 @malderhout @sjtienuh @Zyron @Techrvw @Anoniem: 1638126 @Tripwire999 @YES @FREAKJAMSpeciale herinnering
Hup @frank131331!
Veel succes iedereen!
Kleine correctie: rkc gaat op bezoek in Deventer…. Moet zelf straks 100km vanuit Waalwijk naar Deventer gaan rijden ;-)Superkiwi schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:39:
Dames en heren,
Vanavond om 20:00u mogen de rood-gele adelaars uit Deventer op bezoek in het Bernabeu van Brabant om speelronde 25 af te trappen.
Om iedereen weer een eerlijke kans te geven hierbij de reminders voorSpeelronde 25 in de Eredivisie
@psYchovic @Astie @Maarten_E @Basdon1985 @Blackshifty @FietsCAD @Dion34 @mAiden88 @RickOnline @SinergyX @MPC60 @Cerveza @Thijssie007 @ZicoDon @ParaDroid2 @FrankHaver @wokkelz @Gynnad @Jamkaas93 @Purehz @lucatoni @Magixx013 @malderhout @sjtienuh @Zyron @Techrvw @Anoniem: 1638126 @Tripwire999 @YES @FREAKJAM
Speciale herinnering
Hup @frank131331!
Veel succes iedereen!
StukSuperkiwi schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:39:
Dames en heren,
Om iedereen weer een eerlijke kans te geven hierbij de reminders voorSpeelronde 25 in de Eredivisie
@psYchovic @Astie @Maarten_E @Basdon1985 @Blackshifty @FietsCAD @Dion34 @mAiden88 @RickOnline @SinergyX @MPC60 @Cerveza @Thijssie007 @ZicoDon @ParaDroid2 @FrankHaver @wokkelz @Gynnad @Jamkaas93 @Purehz @lucatoni @Magixx013 @malderhout @sjtienuh @Zyron @Techrvw @Anoniem: 1638126 @Tripwire999 @YES @FREAKJAM
Speciale herinnering
Hup @frank131331!
Veel succes iedereen!
Lekker dan dat ze pas cancelden toen je al lang en breed in het stadion wasBasdon1985 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:30:
[...]
Kleine correctie: rkc gaat op bezoek in Deventer…. Moet zelf straks 100km vanuit Waalwijk naar Deventer gaan rijden ;-)

Na 1 wedstrijd alweer 10 punten uitgelopen op @Typhone.. Dit wordt saai (zul je zien dat is de wedstrijd vd week goed heeft met een of andere freak uitslag)
Als Twente er nog eentje in pingelt ben ik een gelukkig man.

edit: Ik trek er nog eentje los! Mijn eerste correct voorspelde 'wedstrijd v.d. dag'

edit: Ik trek er nog eentje los! Mijn eerste correct voorspelde 'wedstrijd v.d. dag'
[ Voor 58% gewijzigd door True op 11-03-2023 20:46 ]
Stuitende arrogantie!! 😂toolkist schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:38:
Na 1 wedstrijd alweer 10 punten uitgelopen op @Typhone.. Dit wordt saai (zul je zien dat is de wedstrijd vd week goed heeft met een of andere freak uitslag)
Boys. Ik sta bovenaan
na de zaterdag net zo veel punten als dat ik normaal gesproken in een heel weekend aan
#dontjinxit

#dontjinxit
#youjustjinxeditmakooy schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:36:
Boys. Ik sta bovenaanna de zaterdag net zo veel punten als dat ik normaal gesproken in een heel weekend aan
![]()
#dontjinxit
Vraag is nu: ga je voor de complete overrompeling met 'gekke' voorspellingen op zondag (eerherstel voor Utrecht, Ajax verliest, psv speelt gelijk), of kies je voor 'zekerheid' en dus reguliere overwinningen voor de top-3 en een thuisoverwinning van NEC?makooy schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:36:
Boys. Ik sta bovenaanna de zaterdag net zo veel punten als dat ik normaal gesproken in een heel weekend aan
![]()
#dontjinxit
Je mag toch wel verwachten dat NEC-Utrecht gelijk eindigt. Ajax, PSV en Feyenoord goed winnen.mefjoew schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:06:
[...]
Vraag is nu: ga je voor de complete overrompeling met 'gekke' voorspellingen op zondag (eerherstel voor Utrecht, Ajax verliest, psv speelt gelijk), of kies je voor 'zekerheid' en dus reguliere overwinningen voor de top-3 en een thuisoverwinning van NEC?
[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 12-03-2023 13:28 . Reden: Laat dat gewoon aub. ]
Dan is er voor Utrecht werk aan de winkel...makooy schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:55:
[...]
Je mag toch wel verwachten dat NEC-Utrecht gelijk eindigt. [mbr]Ajax[/], PSV en Feyenoord goed winnen.
IdemMegupe schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:45:
ik had 2-1 voor NEC, baal wel van die gelijkmaker net...
#metoo
Oké ik ben bang.
Snip, daar gaan mijn 10 punten bij Ajax

Wij delen hetzelfde type harttoolkist schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:38:
[...]
Als FRFC z'n Feyenoord hart niet had laten spreken (Hee-Aja 2-1) had die nog hoger dan jou gestaan
Oh mooi hé, dat schiet op!toolkist schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:37:
Hey @Superkiwi , je bent 11 punten ingelopen op @Typhone tot nu toe. nog maar 40 te gaan ofzo.. je kunt het!

@robbydw gefeliciteerd! Hele weekend heb ik bovenaan bestaan en aan het einde van de streep trek je hem toch jouw kant op.
Gelukkig heeft ons cluppie gewonnen
Gelukkig heeft ons cluppie gewonnen
Helaas hebben we een uitgestelde wedstrijd in speelronde 25.
Go Ahead Eagles - RKC zal nog worden ingehaald. Dat betekend dat er nog geen week winnaar bekend is!
Go Ahead Eagles - RKC zal nog worden ingehaald. Dat betekend dat er nog geen week winnaar bekend is!
Volgens mij heeft het lot bepaald dat dit jaar de laatste plaats in de poule het hoogst haalbare is.
Wat een rotseizoen, tot nu toe.
Dan kan het de rest van dit seizoen (en volgend seizoen) alleen nog maar meevallenmavaros schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:45:
Volgens mij heeft het lot bepaald dat dit jaar de laatste plaats in de poule het hoogst haalbare is.
Daar zijn we weer!! Het was genieten gisteren van AZ En Feyenoord. Mooi dat er 2 ploegen bij de laatste 8 zitten van een Europees toernooi. We kijken uit naar de loting, maar ondertussen mag het vizier ook weer op de Eredivisie. Er komt een speelronde aan die mogelijk de top 4 door elkaar kan schudden.
Om deze speelronde extra spannend te maken voor Tweakers FC gaan we een extra prijs uitdelen die alleen deze speelronde telt. Het maakt dus niet uit waar je op de ranglijst staat. Iedereen kan winnen.
De organisatie stelt een bol.com waardebon van 15 euro beschikbaar als jij het volgende weet te presteren:
Je hebt de wedstrijd van de week 100% goed Ajax - Feyenoord en pakt 20 punten.
Je hebt minstens 7 punten bij Vitesse - PSV
Je hebt minstens 7 punten bij Twente - AZ
Je bent als enige week winnaar. Geen gedeelde eerste plaats.
Reminders volgen hopelijk later vandaag. Kan dit niet beloven.
Om 20.00 starten we Volendam - Fortuna!
Succes allemaal!
Om deze speelronde extra spannend te maken voor Tweakers FC gaan we een extra prijs uitdelen die alleen deze speelronde telt. Het maakt dus niet uit waar je op de ranglijst staat. Iedereen kan winnen.
De organisatie stelt een bol.com waardebon van 15 euro beschikbaar als jij het volgende weet te presteren:
Succes allemaal!
Stuur die waardebon maar gelijk naar mij, dat heb ik sowieso goed.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:08:
Daar zijn we weer!! Het was genieten gisteren van AZ En Feyenoord. Mooi dat er 2 ploegen bij de laatste 8 zitten van een Europees toernooi. We kijken uit naar de loting, maar ondertussen mag het vizier ook weer op de Eredivisie. Er komt een speelronde aan die mogelijk de top 4 door elkaar kan schudden.
Succes allemaal!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Mooi! Het weekend staat voor de deur. Tijd voor de reminders 
@Typhone Emmen - Sparta geen uitslag?
@Astie @Maarten_E @R-B @carpebios @lameeuw @Dion34 @Hoianddoei @RickOnline @ZicoDon @Jay-K @ParaDroid2 @frank131331 @wokkelz @groggy @Jamkaas93 @Purehz @heho @lucatoni @malderhout @MM99 @MustacheNick @bie100 @Zyron @svanz94 @Techrvw @Tripwire999 @FREAKJAM
Om 20.00 de eerste wedstrijd van deze speelronde. Daarnaast dus een extra prijs voor dit speciale weekend. Lees alle details hierboven als je het gemist hebt.
Iedereen goed weekend!
@Typhone Emmen - Sparta geen uitslag?
@Astie @Maarten_E @R-B @carpebios @lameeuw @Dion34 @Hoianddoei @RickOnline @ZicoDon @Jay-K @ParaDroid2 @frank131331 @wokkelz @groggy @Jamkaas93 @Purehz @heho @lucatoni @malderhout @MM99 @MustacheNick @bie100 @Zyron @svanz94 @Techrvw @Tripwire999 @FREAKJAM
Om 20.00 de eerste wedstrijd van deze speelronde. Daarnaast dus een extra prijs voor dit speciale weekend. Lees alle details hierboven als je het gemist hebt.
Iedereen goed weekend!
Snap er ook geen bal meer van. Had duidelijk een overwinning voor Fortuna in gedachten.Typhone schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:24:
Tuurlijk Volendam!!!
Leuk! Dank aan de organisatie voor deze extra motivatieLekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:08:
Succes allemaal!
Niet meer dan logisch tochTyphone schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:24:
Tuurlijk Volendam!!!
Punten >> Tas.Typhone schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 23:24:
Tuurlijk Volendam!!!
Begon allemaal wel lekker, maar RKC Madrid 2-0 achter kan niemand voorspellen. Ben benieuwd of ze het nog goedmaken.
Ik lig goed op schema, al twee punten in the pocket!ST10©DE schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:57:
[...]
Stuur die waardebon maar gelijk naar mij, dat heb ik sowieso goed.
Geen bol.com bon, maar ach ken’t skeele !
Slechts één voetbalpoulespeler (niet van ons) heeft deze 100% goed. Die meneer pakt daarom niet 20 maar 30 puntenLekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:08:
In alle opzichten een pijnlijk weekend tot nu toe
Vitesse-PSV levert mij alweer de 3e tienpunter van dit weekend op, alleen jammer dat ze zaterdag echt volledig knudde was.
Maar goed, we staan weer even op plaats 69
Maar goed, we staan weer even op plaats 69
Ik nu op plek 28!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar goed dat na dit weekend een interlandbreak volgt. Na deze enorme afgang (slechts 18 punt) heb ik de tijd hard nodig om op te krabbelen en de rest van dit seizoen nog het maximale eruit te persen. Later deze week een evaluatie gepland om te bepalen waar het nu misging. Daarna zal ik ook een verklaring afleggen tegenover de mensen die meer van FC Deukie hadden verwacht.
Ik eindigde de zondag met een zeer nodige 10 punter. Maar goed, ik liep toch al met een grote lach om de mond, en eerlijk gezegd zit die er nog steeds …
Zelden zo blij geweest met slechts 29 punten ! Topweekend.
Zelden zo blij geweest met slechts 29 punten ! Topweekend.
Ben benieuwd naar je evaluatie en zeker ook wat voor verbeterpunten je door wilt gaan voeren, want op deze manier kan het natuurlijk niet doorgaan.mefjoew schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:12:
Maar goed dat na dit weekend een interlandbreak volgt. Na deze enorme afgang (slechts 18 punt) heb ik de tijd hard nodig om op te krabbelen en de rest van dit seizoen nog het maximale eruit te persen. Later deze week een evaluatie gepland om te bepalen waar het nu misging. Daarna zal ik ook een verklaring afleggen tegenover de mensen die meer van FC Deukie hadden verwacht.
Sidenote, het lijkt statistisch gezien wel dat de voornaam Matthew voeren een aanzienlijk hogere kans heeft om in de top drie te komen
TrueTrue schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:09:
[...]
Ben benieuwd naar je evaluatie en zeker ook wat voor verbeterpunten je door wilt gaan voeren, want op deze manier kan het natuurlijk niet doorgaan.
Sidenote, het lijkt statistisch gezien wel dat de voornaam Matthew voeren een aanzienlijk hogere kans heeft om in de top drie te komen
Als ik me niet vergis heeft er niemand minder punten dan ik deze week, tenzij ze vergeten zijn scores in te vullen. Met 10 punten ben ik dan toch wel de winnaar van waardebon me dunkt!