Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Edit: Manschot ook, dit was weer een tackle op de bal...
[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 21-08-2022 15:53 ]
Dat kan, maar probeer die speler maar eens te slijten aan een andere club met zijn eisenpakket. Verder heeft die gozer geen toegevoegde waarde aan een elftal dat in balans gebracht wordt.PolarBear schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 15:39:
[...]
Ronaldo schijnt graag Champions League te willen spelen. Zou wel een aardige pinch hitter zijn denk ik.
Dan zie ik liever Martinez terugkomen. Als ik Ajax was geweest, had ik hem nooit, never, niet verkocht. Het is een klein klein mannetje, maar beukt als het moet Lukaku door de reclameborden heen. En dat meestal ook nog netjes binnen de voetbalregels.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hej geen naamsverbasteringen.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 15:58:
Susan Tadic en Daisy Blind mogen eruit Schreuder!
Berghuis eruit voor Klaassen. Tadic dan op rechts denk ik dan?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Autocorrect!!

Het is eerder Delay blind heOPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 15:58:
Susan Tadic en Daisy Blind mogen eruit Schreuder!
⏩ PVOutput☀️
Je bedoelt dat ze die 80M alleen accepteren als United Berghuis er ook bij neemt?toolkist schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:00:
Hamstra en Huntelaar zouden pas echt geweldig zijn als ze Berghuis onderdeel laten worden van de Anthony transfer.. Wat is hij ver teruggezakt zeg...
⏩ PVOutput☀️
Ziet er niet naar uit als je em zo ziet zitten op de bankQuad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:07:
Brobbey is al op?
Hij was vanochtend al vroeg op om z'n rb leipzig geld te tellen.Quad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:07:
Brobbey is al op?
Lijkt me niet. Had juist Kudus wel met Brobbey wel samen willen zien. Kudus geeft veel dynamiek.Quad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:07:
Brobbey is al op?
Vorige week toch?Dwight84 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:09:
Stel je voor dat je Tadic er nog een keer afhaalt. Blijf die Schreuder een flapdrol eerste klas vinden.
Idd, beetje teleurgesteld.Terranova schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:08:
[...]
Ziet er niet naar uit als je em zo ziet zitten op de bank
Tadic eraf voor Kudus had gekund.
⏩ PVOutput☀️
Tadic heeft iets in z'n contract staan. Ajax moet echt moeilijk veel betalen als hij niet speelt/ wordt gewisseld.Dwight84 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:09:
Stel je voor dat je Tadic er nog een keer afhaalt. Blijf die Schreuder een flapdrol eerste klas vinden.
Lees de zin nog eensQuad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Vorige week toch?
[...]
Idd, beetje teleurgesteld.
Tadic eraf voor Kudus had gekund.
Vooruit, omdat je het zo lief vraagt!
⏩ PVOutput☀️
Alsof ze er geen zin in hebben... Oh ja.assasinbats schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:12:
Alsof ze op kunstgras spelen. Oh nee..
Het moet vooral een stuk scherper bij Ajax, dan is er werkelijk niks aan de hand en zegt iedereen dat je een prima pot hebt gespeeld.
Ooh en haal die Tadic er toch eens af. Wat een verschrikking is die vandaag zeg.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Knap als je nog geen idee hebt wat de loting wordtloewie1984 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:17:
Kan me niet voorstellen dat dit Ajax de groepsfase van de CL gaat doorkomen op deze manier. Slordig spel en veel spelers die hun niveau niet halen.
Dit is ook niet het niveau wat de ploeg wél kan halen. Elk jaar zitten er meerder van dit soort wedstrijden tussen. Dit is een matige wedstrijd maar we moeten ook niet overdrijven qua conclusies.loewie1984 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:17:
Kan me niet voorstellen dat dit Ajax de groepsfase van de CL gaat doorkomen op deze manier. Slordig spel en veel spelers die hun niveau niet halen.
Op deze manier hoop ik op een paar B ploegjes uit Oost Europa. Duitsland, Engeland en Spanje ga je het op deze manier allemaal tegen afleggentoolkist schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:21:
[...]
Knap als je nog geen idee hebt wat de loting wordt
Op de manier van vorige week rollen ze iedereen op.loewie1984 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:24:
[...]
Op deze manier hoop ik op een paar B ploegjes uit Oost Europa. Duitsland, Engeland en Spanje ga je het op deze manier allemaal tegen afleggen
Het gaat om de vorm van de dag, en je kunt v.w.b. Duitsland en Spanje ook B-ploegjes loten.
Hij stond zelfs op een gegeven moment op het middenveld, dat dat kan in Nederland!Terranova schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:29:
Die keeper was echt 2 meter buiten z'n 16, hoe fluit ie daar niet voor
Nou ja, B ploegjes uit Spanje.. Barcelona, Atletico of Sevilla..autje schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:27:
[...]
Op de manier van vorige week rollen ze iedereen op.
Het gaat om de vorm van de dag, en je kunt v.w.b. Duitsland en Spanje ook B-ploegjes loten.
Vond kudus wel met lekkere energie spelen, die mag echt wel blijven!
Weinig weggegeven, 0 gehouden en 3 punten mee naar huis. Verder lekker vergeten en op naar de volgende
Haha, maar niet met de bal uit z'n handen schietenNapo schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:30:
[...]
Hij stond zelfs op een gegeven moment op het middenveld, dat dat kan in Nederland!
Verwijderd
Heeft PSV net gespeeld?Megupe schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:30:
Verder lekker vergeten en op naar de volgende
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bundesliga is op zaterdagavond toch?
Verwijderd
Gelukkig zat je thuis op de bank en niet in het stadion.Dwight84 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:22:
Sneue vertoning vandaag van Ajax. kan niet wachten tot het afgelopen is.
Oriëntatie in tijd, kak he, het is al zondag!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Atletico en Sevilla schat ik niet per se hoger in dan Ajax. Wel zoals het vandaag speelt, maar Ajax het normale niveau haalt zijn ze zeker niet minder.toolkist schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:30:
[...]
Nou ja, B ploegjes uit Spanje.. Barcelona, Atletico of Sevilla..
Neemt niet weg dat Ajax op CL niveau zelf natuurlijk ook een B-ploeg is. Is ook niet erg, gezien de verschillen in budgetten.
Wat wil je hiermee zeggen dan? De 2e helft was het ook slecht en was al na de 0-1. Kan niet anders zeggen dan dat Ajax gewoon erg slecht was. Op de bal op de lat van Ajax na had Sparta bijna de grotere kansen met de reddingen van Pasveer als resultaat in de 2e helft.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:25:
Maar de clubs in de CL, zelfs de kleintjes, gaan niet zo spelen als Sparta voor de 0-1.
Dat Ajax het voor de 0-1 moeilijk had is 1 maar daarna is best wel schandalig.
Gewoon een echt slechte wedstrijd snel vergeten en verbeteren anders redt je het niet in de CL.
Exact!Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:32:
[...]
Gelukkig zat je thuis op de bank en niet in het stadion.
Afgelopen jaren niet gekeken? Potjes tegen de handbalverdedigingen in eredivisie zeggen niks voor het niveau in de Champions Leaguejbdeiman schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:37:
[...]
Wat wil je hiermee zeggen dan? De 2e helft was het ook slecht en was al na de 0-1. Kan niet anders zeggen dan dat Ajax gewoon erg slecht was. Op de bal op de lat van Ajax na had Sparta bijna de grotere kansen met de reddingen van Pasveer als resultaat in de 2e helft.
Dat Ajax het voor de 0-1 moeilijk had is 1 maar daarna is best wel schandalig.
Gewoon een echt slechte wedstrijd snel vergeten en verbeteren anders redt je het niet in de CL.
Zal voor Timber ook fijn zijn, dat ie weet dat niet elke bal die er overheen gaat zijn verantwoording is.Hupske schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:34:
En Bassey vandaag toch de beste op het veld. Wat heeft die veel ballen afgepakt en weer een normaal vervolg gegeven. Ook een keer lekker dat een verdediger er niet uit gesprint wordt in de counter.
Edit: Feyenoord lijkt aardig de weg kwijt zonder Aursnes…
Edit2: Arbitrage vandaag door Stevie Wonder en zijn blinde broeders.
[ Voor 22% gewijzigd door dr.lowtune op 21-08-2022 17:01 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit nieuwe Feyenoord gaat echt een paar wedstrijden nodig hebben om weer lekker op elkaar ingespeeld te zijn.dr.lowtune schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:52:
Edit: Feyenoord lijkt aardig de weg kwijt zonder Aursnes…
Trap in een onbewaakt moment Danilo op z’n voet en geen van de drie blinde idioten in groene shirts die het ziet of er wat van zegt.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:08:
Rkc heeft weer 1 opdracht vandaag: parkeer de bus en hopen op een counter.
Edit: en ook daar weer twijfel en pas ingrijpen nadat de assistent zegt dat het niet ok was.
[ Voor 12% gewijzigd door dr.lowtune op 21-08-2022 17:16 ]
Zodra tegenstanders zien dat het werkt zal het (steeds) vaker gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:08:
Minuut bij?
Op zich gaat dat wel. Maar middenveld vind ik niet echt overhouden. Idrissi overtuigd niet en Szymański ook niet echt.Tristan schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:34:
Feyenoord heeft duidelijk nog grote moeite om via de flanken de opening te zoeken.
Waalwijk verdedig nog ff iets meer dan Sparta vandaag. Heel taai. En wordt pas wat als Feyenoord er 1 of 2 inlegt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Arbitrage geeft hier weer een heel slecht signaal mee af voor het voetbal in het algemeen.
Ja, dus? Het is toch logisch dat ploegen als RKC dat doen? Ajax heeft hier al jaren mee te maken, als ploegen uit rechterrijtje iets anders proberen dan bus parkeren dan worden ze geslacht.. En indirect is het ook een compliment aan Feyenoord: ploegen zien dat Feyenoord echt sterk is wanneer je voetballend de strijd aangaat.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:08:
Het enige verbazingwekkende is dat al die ploegen tegen PSV nooit de bus parkeren; ze proberen zelf het spel te maken en lopen vervolgens in het countermes. Dat is ook al jaren zo en ze blijven het doen.
[...]
[ Voor 72% gewijzigd door Exo81 op 21-08-2022 17:46 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Inmiddels niet meer en het tijdrekken wordt weer maximaal beloond door de arbitrage.OMX2000 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:50:
In een klap een andere wedstrijd
Lekker tijdrekken door de keeper die in minuut 88 dan nog maar een gele kaart krijgt en er 2 minuten bij komt, dat terwijl er zeker 10 gerekt is.
Maakt het voetbal er niet leuker op.
Ploeg moet ook duidelijk nog aan elkaar wennen en inspelen, maar winst mag er voor Feyenoord wel uit voortkomen imho.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik weet het ook niet meer wanneer iets wel of niet hands is hoorOPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:06:
Oei, dat leek toch wel op hands.
Het is pas hands als je de bal met twee handen vast pakt joh.Agent47 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:07:
[...]
Ik weet het ook niet meer wanneer iets wel of niet hands is hoor
Totaal nietOPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:10:
Hij raakt de bal wel?
Nee van die hoek vanaf de middenlijn zie je dat hij de bal niet raakt.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:10:
Hij raakt de bal wel?
Terechte penalty lijkt me.
Volgens mij wel hoor, maar tis nog steeds een penalty.
Wachten tot duidelijk is wie hem neemt zodat je op je bidon kan zien waar hij meestal heen gaat.Rubman schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:11:
Hoe lang kan je naar een bidon staren zeg
Helpt hem alleen niet
Al meen ik dit niet want ik houd niet van anti voetbal.
Walemark tikte ‘m eerst nog 30cm vooruit en daarna was er contact.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:11:
[...]
Volgens mij wel hoor, maar tis nog steeds een penalty.
Ik dacht dat die verdediger hem nog raakte maar kan zijn dat dat dus Walemark was.dr.lowtune schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:13:
[...]
Walemark tikte ‘m eerst nog 30cm vooruit en daarna was er contact.
Bij ingrijpen vat mag het alleen rood zijn dacht ik en daar is de overtreding niet zwaar genoeg voorTristan schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:14:
Krijgt die RKC speler geen geel meer dan?
Mijn dame (die is echt fanatiek Feyenoorder) dacht het ook, haar opluchting was dus groot en ik kreeg meteen een ijskoud biertje in m’n hand!OPSLAGHOND schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:15:
[...]
Ik dacht dat die verdediger hem nog raakte maar kan zijn dat dat dus Walemark was.
Ohja. OkéRubman schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:16:
[...]
Bij ingrijpen vat mag het alleen rood zijn dacht ik en daar is de overtreding niet zwaar genoeg voor
Nope tegenwoordig mag de hele actie opnieuw beoordeeld worden en kan er dus ook geel gegeven worden.Rubman schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:16:
[...]
Bij ingrijpen vat mag het alleen rood zijn dacht ik en daar is de overtreding niet zwaar genoeg voor
Was toch ook sprake van tijdens .... de JC schaal?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023