Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jaartje verhuren aan Vitesse is wellicht ook wel slim.Han schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:08:
[...]
Mjah... op zich niet geheel onbegrijpelijk toch? Hij heeft Pasveer voor zich en zelfs toen deze geblesseerd was moest hij Stekelenburg voor zich dulden als ik mij niet vergis. Het heeft voor hem niet gebracht waar hij (en Ajax) op hoopte en met 22 jaar moet hij ook gewoon elke week spelen als hij zich wil blijven ontwikkelen. Dus dat hij weg wil is niet echt verrassend. Helemaal wanneer er een kans is om eerste keeper te worden bij Vitesse. Geef hem eens ongelijk
Maakt hij hopelijk veel minuten, en indien hij toch goed ontwikkeld haal je hem terug en kan hij doorstromen naar 1e keeper bij Ajax.
Ik wil hem best ongelijk geven, tijdens de JC Schaal zag hij er niet goed uit en dat is geen incident. Ook in de overbreeding miste hij de rust en het overzicht én daarvoor bij Jong Ajax hetzelfde. Hij maakt gewoonweg geen grote stappen en de lat ligt hoog. Gorter lijkt meer een Scherpen 2.0 dan de volgende Ajax 1 keeper.Han schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:08:
[...]
Mjah... op zich niet geheel onbegrijpelijk toch? Hij heeft Pasveer voor zich en zelfs toen deze geblesseerd was moest hij Stekelenburg voor zich dulden als ik mij niet vergis. Het heeft voor hem niet gebracht waar hij (en Ajax) op hoopte en met 22 jaar moet hij ook gewoon elke week spelen als hij zich wil blijven ontwikkelen. Dus dat hij weg wil is niet echt verrassend. Helemaal wanneer er een kans is om eerste keeper te worden bij Vitesse. Geef hem eens ongelijk
Ik heb het al eerder gezegd maar het gebrek aan keepers op het juiste niveau verbaast mij. Beetje flauw maar als Van der Sar als directeur mag je toch hopen dat ze er wel een beetje kijk op hebben. De aankopen (van Kotarski tot Scherpen) en opleiding lijken het niet op te leveren.
Volgens mij was het Johan Derksen die het zei, maar pin me er niet op vast.Napo schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:53:
[...]
Berghuis wordt toch helemaal niet echt afgevallen ondanks of hij wel of niet in een mindere fase zit. Er wordt een wat gemakkelijke opmerking geplaatst in de context van de wedstrijd/het weer.
Berghuis heeft zijn rol afgelopen seizoen gehad, is van meerwaarde geweest maar ook Berghuis heeft te dealen met een nieuwe trainer en een veranderde selectie. Met de selectie die Ajax heeft zijn er veel opties voorin en kijkende naar de opties zou Berghuis - ongeacht zijn rol van het voorgaande seizoen - niet direct de eerste keuze zijn.
Desondanks kan hij alnsog afdoende speelminuten maken en zich op die manier de basis in knokken. Een mindere fase bij een trainerswissel heeft voor de speler sneller impact als dan dat Ten Hag was gebleven. Berghuis moet dan ook begrijpen - en dat zal hij best - dat dit bij het spelen bij een topclub in een competitie hoort. Iets waar Gorter wat meer moeite mee lijkt te hebben
Hij zei dat spelers als Berghuis en Klaassen nu niet in de basis staan, maar verderop in het seizoen komen de schorsingen en blessures om de hoek kijken. Dat is altijd en geldt voor elke club. Op dat moment hebben ze Berghuis en Klaassen weer nodig, en dan is het vaste elftal niet slechter. Vrijwel de hele bank van Ajax is goed genoeg om ook in de basis te beginnen, maar er worden andere keuzes gemaakt op dit moment.
Een RKC of Heracles heeft die luxe niet. Als die de spelers op de bank moeten laten invallen, wordt het direct een C-ploeg. PSV zal er misschien 2 of 3 als volwaardige vervanger kunnen inzetten, maar ik ben geen deskundige op PSV-vlak.
aanvulling: Ik wens PSV en de aanhang een goede wedstrijd toe. Als je mee wilt doen in de CL, moet je gehakt maken van de Rangers. Dus twee wedstrijden vol op het gas gaan.
Mijn voorspelling: 2-3
[ Voor 5% gewijzigd door mavaros op 16-08-2022 09:19 ]
Dat denk ik ook ja. Ik volg best veel Jong Ajax en daar gaat hij ook vaak raar in de fout.PolarBear schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:51:
[...]
Gorter lijkt meer een Scherpen 2.0 dan de volgende Ajax 1 keeper.
Precies, het gaat een heel lang seizoen worden. Drie competities en nog even een WK er tussen door. Komen genoeg wedstrijden aan en iedereen is nodig op zo'n bank.mavaros schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:00:
[...]
Volgens mij was het Johan Derksen die het zei, maar pin me er niet op vast.
Hij zei dat spelers als Berghuis en Klaassen nu niet in de basis staan, maar verderop in het seizoen komen de schorsingen en blessures om de hoek kijken. Dat is altijd en geldt voor elke club. Op dat moment hebben ze Berghuis en Klaassen weer nodig, en dan is het vaste elftal niet slechter. Vrijwel de hele bank van Ajax is goed genoeg om ook in de basis te beginnen, maar er worden andere keuzes gemaakt op dit moment.
Een RKC of Heracles heeft die luxe niet. Als die de spelers op de bank moeten laten invallen, wordt het direct een C-ploeg. PSV zal er misschien 2 of 3 als volwaardige vervanger kunnen inzetten, maar ik ben geen deskundige op PSV-vlak.
Vanavond belangrijke pot uit tegen de Rangers.
Gutierez ipv Til in de opstelling.
Hoop dat Gakpo beter speelt nu en niet steeds weer voorspelbaar binnendoor gaat.
Maar Psv moet sowieso beter spelen als de laatste pot tegen Monaco.
Ibrox.. Wordt een zware kluif, teken eigenlijk ook wel voor een gelijkspel.
Verwacht wel dat deze wedstrijd minder lastig wordt dan Monaco. Hier wegkomen met een gelijkspel en dan thuis afmaken. Dit moet gewoon lukken en dan eindelijk weer twee ploegen in de Champions League.Harribo schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:40:
Ok vandaag geen Ajax hier, het is Psv dag!
Vanavond belangrijke pot uit tegen de Rangers.
Gutierez ipv Til in de opstelling.
Hoop dat Gakpo beter speelt nu en niet steeds weer voorspelbaar binnendoor gaat.
Maar Psv moet sowieso beter spelen als de laatste pot tegen Monaco.
Ibrox.. Wordt een zware kluif, teken eigenlijk ook wel voor een gelijkspel.
Ik sluit me aan bij @Stimulate14 en verwacht dat de Rangers lastiger zijn. Monaco dacht misschien nog wat lichtzinnig en het zat PSV gelukkig mee met die ballen op het houtwerk. Het vuur en de passie van de Schotten moet je niet onderschatten.Exocet schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:48:
[...]
Verwacht wel dat deze wedstrijd minder lastig wordt dan Monaco. Hier wegkomen met een gelijkspel en dan thuis afmaken. Dit moet gewoon lukken en dan eindelijk weer twee ploegen in de Champions League.
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 16-08-2022 11:40 ]
XXXVI
Ik moet schrijven dat jij er bijzonder veel kijk op hebt.ephymerous schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:38:
[...]
Ik sluit me aan bij @Stimulate14 en verwacht dat de Rangers lastiger zijn. Monaco dacht misschien nog wat lichtzinnig en het zat PSV gelukkig mee met die ballen op het houtwerk. Het vuur en de passie van de Schotten moet je niet onderschatten.
Dortmund, Leipzig, Braga, Sparta Praag om maar wat te noemen. PSV doet het leuk in de Eredivisie en heeft geluk gehad tegen Monaco. Dus die gaan echt niet "even" winnen vanavond. Uiteraard zou het mooi zijn als ze met 0-2 naar huis gaan, maar zou er geen geld op inzetten denk ik.
Edit: dacht ik.. toch ingezet op PSV, Bodo en Kopenhagen

[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 16-08-2022 15:05 ]
Want hoe goed Rangers thuis is, hoe kwetsbaar ze uit kunnen zijn. Ze hebben de vorige rond niet voor niets uit met 2-0 verloren van Union St. Gilloise.
Uiteraard hoop ik op winst en kan ik leven met een gelijkspel. Het is vooral hopen dat Gakpo wat minder druk van scouts voelt en dat de heren er vanaf minuut één (of eigenlijk seconde 8, hè AZ?) er bij zijn met de koppies.
Ik verwacht het eerste kwartier/20 mins een Rangers storm, aangewakkerd door het publiek. Dan een wat rustiger periode, en een hectisch slot van de wedstrijd.
• Winst PSV
• Gelijkspel
• Winst Rangers
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent wel behoudend. Je mag ook gewoon zeggen dat PSV gehakt maakt van die Schotten. Later zien we wel of het klopte. En zelfs als het vanavond misgaat, staat er volgende week nog een wedstrijd in het stadion in mijn stad. Als de wind een beetje goedstaat, hoor je de doelpunten in mijn huis vallen. Dat werkt sneller dan teletekst.ElPaco schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:30:
Ik zou heel blij zijn als we vanavond niet verliezen. Zelfs een 1-0 verlies zou denk ik nog acceptabel zijn.
Want hoe goed Rangers thuis is, hoe kwetsbaar ze uit kunnen zijn. Ze hebben de vorige rond niet voor niets uit met 2-0 verloren van Union St. Gilloise.
Uiteraard hoop ik op winst en kan ik leven met een gelijkspel. Het is vooral hopen dat Gakpo wat minder druk van scouts voelt en dat de heren er vanaf minuut één (of eigenlijk seconde 8, hè AZ?) er bij zijn met de koppies.
Ik verwacht het eerste kwartier/20 mins een Rangers storm, aangewakkerd door het publiek. Dan een wat rustiger periode, en een hectisch slot van de wedstrijd.
Ik maak me eigenlijk geen zorgen over PSV.
Maar ik denk echt dat PSV een hele zware dobber aan de Rangers gaat hebben, zeker in Schotland. En afgaande op de poll ben ik daar zeker niet de enige in.mavaros schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:42:
[...]
Je bent wel behoudend. Je mag ook gewoon zeggen dat PSV gehakt maakt van die Schotten. Later zien we wel of het klopte. En zelfs als het vanavond misgaat, staat er volgende week nog een wedstrijd in het stadion in mijn stad. Als de wind een beetje goedstaat, hoor je de doelpunten in mijn huis vallen. Dat werkt sneller dan teletekst.
Ik maak me eigenlijk geen zorgen over PSV.
Verwacht zelf vanavond een nipte overwinning van Rangers (2-1), gevolgd door volgende week een 3-1 voor psv. De nul houden is ze nog niet gelukt tot heden, dus zou niet weten waarom dat dan nu wel het geval zou zijn. Anderzijds hebben ze als gezegd meer kwaliteit in de ploeg en is Vrouwe Fortuna ook nog steeds welgezind gebleken. Dat zou dus goed moeten komen.
Argument dat psv gewonnen heeft van Monaco vind ik trouwens minder relevant gezien de manier waarop dat gebeurde. Vanuit diezelfde redenatie had je psv tegen Monaco tot favoriet kunnen bombarderen, omdat ze in de JC-schaal van Ajax wonnen (en Ajax was favoriet geweest tegen Monaco imo).
Er bestaat ook nog zoiets als hoop en bilspieren.ElPaco schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:40:
[...]
Maar ik denk echt dat PSV een hele zware dobber aan de Rangers gaat hebben, zeker in Schotland. En afgaande op de poll ben ik daar zeker niet de enige in.
PSV heeft geen slecht elftal, en dat zou genoeg moeten zijn om de poulefase te kunnen halen. Desnoods degradeer je weer en ga je vol voor de Europa League.
En al die polls zijn onzin. Veel mensen stemmen altijd voor hun cluppie en altijd tegen een bepaalde club.
De bilspieren zijn vorige week genoeg getraind, net als de hartspiermavaros schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:17:
[...]
Er bestaat ook nog zoiets als hoop en bilspieren.
Nou, 1e keeper worden bij Vitesse kan Jay Gorter in ieder geval vergeten, zijn voorganger heeft die plek al ingenomen:Han schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:08:
Kjell Scherpen nieuwe doelman Vitesse
Vitesse heeft dinsdag voor een verrassing gezorgd op de transfermarkt. De Arnhemmers hopen de keepersperikelen af te zweren met de komst van Kjell Scherpen. De doelman komt per direct op huurbasis over van Brighton & Hove Albion en moet vermoedelijk de nieuwe eerste keuze worden. Jeroen Houwen maakte in de eerste twee duels geen goede indruk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
er zullen wel een hoop kaarten naar sponsors gaanOPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:50:
2.600 kaarten beschikbaar voor PSV en er maar 550 verkopen? Dat is wel erg weinig voor zo'n belangrijke wedstrijd lijkt me.
Sowieso keepersdagje op de Nederlandse transfermarkt: Feyenoord heeft Wellenreuther als tweede doelman gehaald. Gezien de blessurehistorie van Bijlow, kan het maar zo dat Wellenreuther genoeg minuten zal maken. Lijkt me een prima stand-in, dus goed gedaan van de Rotterdammers.Han schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:43:
[...]
Nou, 1e keeper worden bij Vitesse kan Jay Gorter in ieder geval vergeten, zijn voorganger heeft die plek al ingenomen:
[...]
Dus in plaats van twee matige keepers gaan ze het seizoen in met drie matige keepersHan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:43:
[...]
Nou, 1e keeper worden bij Vitesse kan Jay Gorter in ieder geval vergeten, zijn voorganger heeft die plek al ingenomen:
[...]
Als er niet snel iets gebeurt wordt het degradatie..
We zijn allemaal aan het protesteren joh, helemaal geen tijd om naar Schotland te gaanOPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:50:
2.600 kaarten beschikbaar voor PSV en er maar 550 verkopen? Dat is wel erg weinig voor zo'n belangrijke wedstrijd lijkt me.
Ik denk dat je de selectie van de Rangers daar aardig mee onderschat.mefjoew schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:48:
Psv heeft op papier de betere selectie, maar Rangers hebben thuisvoordeel en een meer ingespeelde ploeg. Bovendien hebben zij afgelopen seizoen bewezen het spelletje van knock-outfases goed in de pinken te hebben, terwijl psv daar de laatste jaren moeite mee heeft. Van Bronckhorst is ook een trainer die, tot nu toe, zijn teams kan laten pieken als het erop aankomt. Van Nistelrooy moet dat nog bewijzen.
Verwacht zelf vanavond een nipte overwinning van Rangers (2-1), gevolgd door volgende week een 3-1 voor psv. De nul houden is ze nog niet gelukt tot heden, dus zou niet weten waarom dat dan nu wel het geval zou zijn. Anderzijds hebben ze als gezegd meer kwaliteit in de ploeg en is Vrouwe Fortuna ook nog steeds welgezind gebleken. Dat zou dus goed moeten komen.
Argument dat psv gewonnen heeft van Monaco vind ik trouwens minder relevant gezien de manier waarop dat gebeurde. Vanuit diezelfde redenatie had je psv tegen Monaco tot favoriet kunnen bombarderen, omdat ze in de JC-schaal van Ajax wonnen (en Ajax was favoriet geweest tegen Monaco imo).
Hoop dat van Nistelrooij zo slim is om Branthwaite op te stellen, dan heeft PSV achterin tenminste iemand die tegen het fysieke geweld op kan.
Feyenoord werd compleet overklast en overlopen.
Ben benieuwd
In 2019 niet volgens mij?Harribo schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:42:
Ik kan me nog de wedstrijd Rangers - Feyenoord herinneren. Jaren geleden?
Feyenoord werd compleet overklast en overlopen.
Ben benieuwd
Zou zeggen Teze op rechtsback wel enigszins apart en beetje Teze ten koste van Mwene dan ook wel. Wat mij betreft komt hij daar zelden echt geweldig uit de voeten. We gaan het vanavond wel zien wat hij gaat brengen, maar centraal doet hij het echt zoveel beter imo.ElPaco schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:58:
[Afbeelding]
Opvallendheden:
- Ramalho terug in basis, ten koste van Mwene
- Guti ipv Til
- Saibari mag starten ipv Bakayoko
Wellicht kijk RvN ook naar hoelang spelers het kunnen volhouden. Bij de vorige wedstrijden was het zo dat je er al rekening mee moet houden dat Mwene en Max in minuut 60 vervangen moeten worden.Snowdog schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:00:
[...]
Zou zeggen Teze op rechtsback wel enigszins apart en beetje Teze ten koste van Mwene dan ook wel. Wat mij betreft komt hij daar zelden echt geweldig uit de voeten. We gaan het vanavond wel zien wat hij gaat brengen, maar centraal doet hij het echt zoveel beter imo.
Aan de andere kant, we zijn nu x aantal wedstrijden verder. Je zou toch zeggen dat ze conditie inmiddels al beter op orde hebben.
Zit ik me gewoon serieus af te vragen wat dat Xi is.ElPaco schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:58:
[Afbeelding]
Opvallendheden:
- Ramalho terug in basis, ten koste van Mwene
- Guti ipv Til
- Saibari mag starten ipv Bakayoko
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat van Nistelrooy eerst verdedigend goed wil staan en dan verder kijkt naar de opbouw (?).
Het Romeinse cijfer 11, als in 11 Gladiolen Gladiatoren of zoGonadan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:07:
[...]
Zit ik me gewoon serieus af te vragen wat dat Xi is.![]()
![]()
Bij XAVI werkt dat dan weer niet; het is niet zo dat hij Tienazes heet.
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 16-08-2022 20:23 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is het geheime wapen, stiekeme 12e man, ze zullen niks doorhebben!Gonadan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:07:
[...]
Zit ik me gewoon serieus af te vragen wat dat Xi is.![]()
![]()
een treffende spreuk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is dat vertrouwen in Obispo wel terecht, was destijds bij ons (Vitesse) een van de mindere.
een treffende spreuk
Ja voor m'n post was ik daar ook wel uit, maar dat ik er überhaupt over heb moeten denken is al ernstig.Superkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:18:
[...]
Het Romeinse cijfer 11, als in 11 Gladiolen Gladiatoren of zo
Bij XAVI werkt dat dan weer niet; het is niet zo dat hij Tienazes heet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die Schotten lekker veel laten lopen.Pompi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:10:
Wat staat PSV in balbezit apart breed opgesteld. Ik heb nu al paar keer Veerman en Gutierez aan de zijlijn tussen de vleugelspitsen en backs zien staan, net als dat Ramalho en Obispo soms ook bijna loodrecht achter de backs staan als die de bal hebben. Hierdoor krijg je wel een heel grote open ruimte in het midden, je zag net bij het vanachter opbouwen dat het ook bijna mis ging omdat je de bal dan niet gemakkelijk kwijt kan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is ernstig ja!Gonadan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:11:
[...]
Ja voor m'n post was ik daar ook wel uit, maar dat ik er überhaupt over heb moeten denken is al ernstig.
Veerman goed.
Die scheids fluit nu wel wat voor Rangers
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 16-08-2022 21:20 ]
Dan moet het wel goed gaan, hoop dat ze als PSV zijnde wel de bal gewoon naar voren rammen als er maar ook een klein beetje het gevoel is dat het mis kan gaan. Want nu staat de spits van de Rangers wel helemaal vrij in het midden.
Education is important, biceps are importanterGonadan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:11:
[...]
Ja voor m'n post was ik daar ook wel uit, maar dat ik er überhaupt over heb moeten denken is al ernstig.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Saibari is zwak vanavond. Lekker wisselen voor Xavi.
een treffende spreuk
Ja Psv lijkt het best te vinden. Misschien dat ze energie sparen...Superkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:27:
Jammer dat PSV het spel niet wil maken. Bij de Rangers gaat er best veel fout, ik denk dat PSV hier makkelijk de overhand kan krijgen als ze willen.
Rangers is echt geen top team. Ze moeten het hebben van dode spelmomenten tot nu toe.
Ik vind die scheids teveel aanwezig
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 16-08-2022 21:30 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Scheids goed Idd.
een treffende spreuk
XXXVI
Orsato is geen beginner meer. Heeft al wel veel grote wedstrijden gefloten en fluit bijna elk jaar wel de halve of de finale van een CL.Agent47 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:28:
Komt psv goed weg. Die scheidsrechter fluit overigens perfect tot nu toe.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
een treffende spreuk
Neemt ie ook nog de corner, gelijk tegen de eerste beste Schot aan. Onkunde.
Laat iemand anders die corners nemen
En weer!pro_6or schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:33:
Koning Garkpo steeds met te lage voorzetten. Kom op!
Tjonge jonge laat iemand ingrijpen, geen Gakpo die corners neemt
[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 16-08-2022 21:34 ]
Lijkt Kokcu bij ons welHarribo schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:33:
2 voorzetten van Gakpo waren niets.
Neemt ie ook nog de corner, gelijk tegen de eerste beste Schot aan. Onkunde.
Laat iemand anders die corners nemen
een treffende spreuk
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig
[/cliché]
Edit: Spuit11
[ Voor 13% gewijzigd door Hompu op 16-08-2022 21:37 ]
U vraagt...Hompu schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:36:
[cliché]
[/cliché]
Fijn dit
Doe da nog isHompu schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:36:
[cliché]
[/cliché]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nu nog de zenuwen en de slordigheden overboord en een goal maken.
Daar is die dus net ik dit aan het typen ben
Zo kan het ook
een treffende spreuk
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tomorrow is not today!
Ja, wel bam hoor!
een treffende spreuk
1-1?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De Jong is echt onmisbaar bij PSV. Enorm goede aankooptweakduke schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:37:
De Jong is goud waard om met zijn ervaring voorin door de opbouw van de Rangers constant te verstoren.
Nu nog de zenuwen en de slordigheden overboord en een goal maken.
Daar is die dus net ik dit aan het typen ben
een treffende spreuk
Ja en dat is de vedette van de Rangers
Psv nu ff dichthouden
Balen
Doet misschien ook niet alles goed en met de bal aan de voet is het geen Ronaldo, maar hij werkt hard.
Shit 1-1
Dumfries, dom patatt'n.pro_6or schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:39:
Wat leuk, een dumfries fan.
Je moet 't wel op zn Engels lezen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
een treffende spreuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023