Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
30, het is 30stepro_6or schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:20:
Bergwijn is echt nog maar een schim van zichzelf. Alles op zijn 11 en 40ste.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Misgetypt. Tablet.
een treffende spreuk
Die Brobbey…. Ik heb niks met of tegen Ajax maar wat een matige speler… Het is alleen maar kracht…
Het zou mij sowieso mijn eer te na zijn geweest om hem terug te halen maar buiten dat voegt hij ook weinig toe…
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
SuperluuksNielz123 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:21:
Waarom staat de Jong rechtsbuiten? Gaat die hem voorkoppen?
Argentijn hecarpebios schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:21:
Die keeper ook, hij pakt hem en stort ter aarde....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
een treffende spreuk
Toen Ajax 2 jaar geleden een vinkje was vergeten te zetten en Brobbey moest deed hij het erg leuk.FreakNL schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:21:
[...]
Die Brobbey…. Ik heb niks met of tegen Ajax maar wat een matige speler… Het is alleen maar kracht…
Het zou mij sowieso mijn eer te na zijn geweest om hem terug te halen maar buiten dat voegt hij ook weinig toe…
Tuurlijk kracht maar ging en stond altijd op de juiste plek.
Nu is het helaas allemaal matig tot slecht. Maar dat geld ook voor de rest van de selectie.
Eerste paar wedstrijden dit seizoen nog leuk en toen was het met iedereen helemaal klaar.
Zag die goed inderdaad, even voordeel maar overtreding.
Is hij ooit goed geweest dan? Echt absurd dat ze zoveel voor hem hebben betaald, Spurs komt nog altijd niet bij van het lachen dat ze hun geld hebben teruggekregen.pro_6or schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:20:
Bergwijn is echt nog maar een schim van zichzelf. Alles op zijn 11 en 40ste.
[ Voor 75% gewijzigd door Outerspace op 30-04-2023 19:58 ]
Mooie rustige sublieme passen
In mijn ogen niet echt nee, maar hij was wel altijd feller.HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:27:
[...]
Is hij ooit goed geweest dan? Echt absurd dat ze zoveel voor hem hebben betaald, Spurs komt nog altijd niet bij van het lachen dat ze hun geld hebben teruggekregen.
een treffende spreuk
Niet te nerveus worden... Tot nu toe lukt psv ook niet veeljaapstobbe schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:28:
Ik heb genoeg voetbal gezien om te weten hoe dit afloopt. Ajax heeft verzuimt het af te maken…PSV pakt de beker
Ooit als eens meegedaan in de Toto? Dan kun je het checken of je echt goed bent.jaapstobbe schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:28:
Ik heb genoeg voetbal gezien om te weten hoe dit afloopt. Ajax heeft verzuimt het af te maken…PSV pakt de beker
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Meteen karmacarpebios schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:30:
Gewoon een kaart geven nu.
You called it dude…carpebios schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:22:
Hazard gaat hem maken!
Is daar niet het woord karma voor verzonnen?sNielz123 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:29:
Geef die bergwijn een kaart. Terug het veld in rollen
Zonder geel op zak had niemand vreemd opgekeken als ie nu geel had gekregen...
Terug het veld inrollen is gewoon spelbederf. Moeten we eens klaar mee zijn
Tik op de knie ook, maar ja HiglersNielz123 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:31:
[...]
Tja dat moet ie niet doen. Maar hij werd hier letterlijk het veld uitgeschopt(niet figuurlijk). Zou je sowieso dan moeten wachten op blessure behandeling.sNielz123 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:29:
Geef die bergwijn een kaart. Terug het veld in rollen
Ik ben niet nerveus. De uitslag weet ik al. Ik ken een tijdsreiziger en die appt me altijd spoilersHarribo schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:31:
A real hazard
@jaapstobbe nu mag je wat nerveus worden
Boeiend, het *was* een overtreding.sNielz123 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:31:
[...]
Was het ook, tegen de knie. Higler geeft bij PSV steeds tijd, behandeling, Ajax laat hij liggen of gaat zelfs verwijten maken. Bah.
een treffende spreuk
Feitelijk lag het spel al stil, bal was buiten het veld
Maakt het nog steeds een overtreding overigens maar geen verschil in uitkomst ( ingooi )
Daar heeft Bergwijn het toch zelf naar gemaakt?pro_6or schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:32:
[...]
Was het ook, tegen de knie. Higler geeft bij PSV steeds tijd, behandeling, Ajax laat hij liggen of gaat zelfs verwijten maken. Bah.
Nee. Daarom sommeren ze daar elke wedstrijd om níet te springen.HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:32:
Kan iemand mij geruststellen? Kan de Kuip al dat gespring aan?
Go toto!jaapstobbe schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:32:
[...]
Ik ben niet nerveus. De uitslag weet ik al. Ik ken een tijdsreiziger en die appt me altijd spoilers
Tot nu toe nog niet gescoord inderdaad, maar dat komt nog wel. Ik heb namelijk genoeg PSV wedstrijden gezien om de uitslag te weten.Exocet schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:33:
Ajax gaat niet meer scoren
20 aub, want het gaat echt niet ineens heel leuk worden ofzo. Ik heb dit seizoen betere wedstrijden van FC Groningen gezien dan dit.dr.lowtune schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:34:
Zo, nu kan de voetbalwedstrijd beginnen. Als neutrale toeschouwer vind ik het tot nu toe een draak van een wedstrijd. Hopelijk krijgen we nog 20 (of 50) minuten echt voetbal.
Dit seizoen bedoel je?Superkiwi schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:35:
Brobbey wordt beter, die gaat er nog wel eentje maken.
Stond flink buiten zijn vak ook.toolkist schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:34:
Van Nistelrooij geeft zelf ook wel het goede voorbeeld of niet? Die lijkt de hele wedstrijd al aan het zeuren te zijn.
Rendeert ook goed in dit counter spel denk ik, snel sterk, behendigSuperkiwi schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:35:
Brobbey wordt beter, die gaat er nog wel eentje maken.
Douchen? Gele kaart? Rode kaart? Kaartje vragen? Eigen doelpunt? Schwalbe?jaapstobbe schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:35:
Luuk de jong 96e minuut
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die vakken zijn echt het meest nutteloze van 't hele voetbal veld.
Ze willen wel maar kunnen niet.Harribo schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:34:
Ajax wil niet winnen
Zoals bijna het hele seizoen, puur tekort aan kwaliteit
Blind, de Boer, .. mooi rijtje.bie100 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:36:
wanneer wordt Heitinga onze nieuwe bondscoach ?
B,B, Bondcoach?
Misschien moeten ze er eens hekken omheen zetten.Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:36:
[...]
Die vakken zijn echt het meest nutteloze van 't hele voetbal veld.
Berghuis, wist niet dat die meedeed vandaag?
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 30-04-2023 19:39 ]
Het is in beginsel een overtreding om in woord of gebaar het oneens te zijn met de scheidsrechter. Handhaving? Nul.dglavimans schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:39:
Is toch gewoon geel voor Brobbey zo fel protesteren.
Die mag alles jatoolkist schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:40:
Dit heeft ook niks met een duel te maken, z'n zoveelste keer.. Maarja je zou em eens geel geven zeg..
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023